θα παρω μερος στο θεμα που δημιουργηθηκε για 2 και μονο λογους.
ο ενας λογος ειναι για την εκτιμηση και το σεβασμο προς το μεγα διδασκαλο ιωσηφ.
ο δευτερος λογος διοτι εχω την χαρα να ειμαι απο τους πρωτους που εγγραφτηκαν στην σχολη του μεγα διδασκαλου ιωσηφ, και ειμαι πλεον στο σταδιο τις αποφοιτησης,και τις αποκτησης του πτυχιου μου.(δεν ητανε και πολυ ευκολα τα μαθηματα τις σχολης μπορω).
φιλε vaggo71 αν εχεις διαβασει το θρεντ του δασκαλου θα εχεις καταλαβει, οτι ξεκινησε με πληροφοριες-συμβουλες-στρατηγικες- περι του ουκρανικου μουνιου.περιτο να σου πω οτι ο δασκαλος λογο τις γνωσης του, απο πρωτο χερι για την ζωη στην ουκρανια,εδωσε πληροφοριες αληθινες,και περα για περα αντικειμενικες.ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΕΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΕΙΝΑΙ ΤΖΑΜΠΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ.οπως εχουν πει πολλοι αλλοι για καποιες αλλες χωρες.ο δασκαλος ηταν παντα αντικειμενικος,και ορισμενες φορες προστατευτικος,με καποιους υποψηφιους γαμιαδες,που νομιζαν οτι οι γκομενες στην ουκρανια,τοσα χρονια αυτους εψαχναν. αυτο εδω εκανε πολλους να αμφισβητησουν-βρισουν-κοροιδεψουν το δασκαλο, η γνωστη μαλακια των ελληνων που νομιζουν οτι ολα τα ξερουν,και στο τελος τρωνε την πουτσα τους και ησυχαζουν.
ο δασκαλος αφου ακουσε την μαλακια του καθενος,την κλαψομουνιαση του καθε ουκρανοπληκτου,
την θεωρια του καθενος που δεν πατησε ποτε το ποδι του στην ουκρανια,και την μονη ουκρανιδα που ειχε δει, ητανε στο στριπτιτζαδικο τις γειτονιας του,αποφασισε να μας κανει μια πιο γενικη ενημερωση για την ουκρανια.
μια γεωπολιτικη-οικονομικοι-πολιτισμικοι-μουνοπολιτικη ενημερωση για την ουκρανια,και τον ουκρανικο λαο,και ιδιαιτερα για τις ουκρανιδες γυναικες,που υπηρχει και το πιο εντονο ενδιαφερων.
πιστευω οτι ο δασκαλος μας εκανε μια πολυ καλη ενημερωση,αληθινη-αντικειμενικη-και προπαντων αναλυτικοτατη σε ολους τους τομεις.
να ξερεις και ειμαι σιγουρος σε αυτο,οτι πολλοι μα παρα πολλοι,διαβαζουν τα κειμενα του δασκαλου,και ενημερωνοντε για οτι εχει σχεση με την ουκρανια,ασχετα αν δεν γραφουν πολλοι.
επισης ειμαι σιγουρος οτι πολλοι σωθηκαν απο καποια ουκρανεζα,που ηταν ετοιμη να τους κατασπαραξη,αλλα και πολλοι γλιτωσαν απο ενα ασκοπο ταξιδι στην ουκρανιαμπου δεν θα ηξερε κανενας τι θα τους τυχαινε.
σε πολλες περιπτωσεις και για πολλους ο δασκαλος λειτουργησε σαν απο μηχανης θεος,και σωθηκαν πολλοι.(πιστευω οτι αν ανοιχτη ενα βιβλιο ευχαριστηριων προς το δασκαλο θα γραψουν πολλοι).αυτα περι μαθηματων-σχολης και δασκαλου.
ο δασκαλος λογο τις πολυσχηματικης του προσωπικοτητας,και λογο του οτι ταυτιστικε με καποιους μαθητες του,(σε ολες τις αιθουσες πανεπιστημιων συμβαινει αυτο)ανοιχτηκε και σε καποια αλλα πραγματα, που μπορει να τα χαρακτηρισουμε πιο προσωπικα,αλλα αυτο νομιζω οτι το εκανε για να μας δωσει οσο πιο πιστα γινετε,την εικονα τις ουκρανιας,και να καταλαβουμε τι γινετε εκει περα και πως ζει ο κοσμος.
ο δασκαλος μιλησε για την καθημερινοτητα του στην ουκρανια,τον τροπο ζωης του,αλλα και τα τυχον προβληματα που ειχε κατα καιρους,για να μας δωσει οσο πιο ακριβη εικονα γινοτανε.
ο δασκαλος μεσα απο τα γραπτα που εδινε και καποιους χρησμους,η σε καποιες ερωτησεις μαθητων απαντουσε με χρησμους.λειτουργουσε σαν την πυθια κατα καποιο τροπο.ομολογο οτι και εμενα πολλες φορες η απαντησεις του,με δυσκολεψαν να τις κατανοησω και τις ξαναδιαβα και 2-3 φορες ωστε να καταλαβω τι γινετε.
φιλε καλα θα κανεις αν δεν εχεις μελετηση ολο το θρεντ, να το μελετησεις,και θα παρεις ολες τις απαντησεις στα ερωτηματα που εχεις.
ο δασκαλος πιστευω οτι θα συνεχιζει να διδασκει και το νεο ετος,απλα ειναι σε καποια φαση τωρα που πιστεω οτι κανει εναν απολογισμο του εργου του,και σκεφτετε αν θα πρεπει να συνεχισει.
πιστευω οτι ο δασκαλος θα παρει την σωστη αποφαση και θα συνεχισει να διδασκει.