Όλοι μας γνωρίζουμε το άδικον της κοινωνίας, τα λάθη της ανθρωπίνου κρίσεως, το ατελές της ανθρωπίνου δικαιοσύνης.
Έλαβον εχθές την εργασίαν του συμμαθητού σας αρκάνς. Λόγω τεχνικής αδυναμίας του να παραστεί εις την τάξη, ένεκα της αδίκου και υπερβάλλουσης τιμωρίας του , θα σας την αναγνώσω εγώ:
«δασκαλε λογο τιμωριας μου,δεν μπορω να γραψω,σου αναφερω τι εγινε με την ουκρανιδα ωστε να τα μεταφερεις στους συμμαθητες μου.
δασκαλε αφου βρεθηκαμε το πρωι κατα τις 11 την εχω φορτωση,στο αυτοκινητο και φευγουμε σφαιρα για την θαλασσα.εδω να πω οτι ο καιρος ηταν εντελως μαλακια,αλλα δεν μας πειραζει αυτο,οταν ο σκοπος ειναι ιερος.με το που φτανω στην θαλασσα,αρχισε να χαιρετε σαν μικρο παιδι,μαλλον θα ειδε πρωτη φορα στη ζωη της.εδω να πω οτι σε ολη την διαδρομη μου ζαλισε τα αρχιδια για την ακριβεια που υπαρχει στην ελλαδα.αφου φτανουμε δασκαλε παμε σε μια καφετερια για καφε,εδω να πω οτι οταν μπηκαμε στο μαγαζι,ειχε κατι ντοπιους,που πρεπει να ειχαν να δουν μουνι απο περυσι το καλοκαιρι οι οποιοι τιναχτηκαν μεχρι επανω οταν ειδαν την γκομενα.(αν την εβγαζα για βιζιτα θα γινοταν πληστηριασμος ποιος θα την παρει)αφου πιναμε το καφε,μου ελεγε ποσο πολυ την αρεσει η θαλασσα και αλλες μαλακιες.πηγαινουμε για φαγητο.για να μην κανει δασκαλε καμια μαλακια,τις ειπα απο την αρχη να παρει οτι θελει,και να μην την νοιαζει για τις τιμες.δασκαλε παραγγειλε ολο μαλακιες ,καλαμαρια,χταποδια,και γαυρο,και στο τελος ηθελε και μπιφτεκι,τελος παντος λεω μην ασχολησε με την λιγουρα τις,ετσι και αλλιως ο σκοπος ειναι να την σκισω το κωλο,και οχι να την μαθω να τρωει σαν ανθρωπος.εδω να πω οτι το ουζο ερεε αφθονο και τις αρεσε και πολυ.φευγουμε και την πηγαινω στο εξοχικο ενος φιλου,που ειχα παρει τα κλειδια,τις λεω και καλα να παμε να ξεκουραστουμε λιγο για να φυγει και το ουζο,γιατι μπορει να εχει αλκοοτεστ.με το που μπαινουμε στο σπιτι αναβω θερμανση κανονικα,τηλεοραση,για να μην πολυλογο εγινε η φαση.και για να καταλαβετε με αριστα το 10.7 στα τσιμπουκια, 8 στις βιζαρες,6 στο πως γαμιωτανε.0 στο κωλο τις,οχι διοτι δεν ειναι καλος,αλλα γιατι δεν τον εδωσε.θα ασχοληθω ακομα μια φορα μαζι τις,λογω οτι πρεπει να παρω και τον κωλο τις.σε γενικες γραμμες η γκομενα για συζητηση ειναι κουραστικη.το μονο θεμα που συζηταει ειναι για την ακριβεια που εχει στην ελλαδα.
δασκαλε παρακαλω πολυ να αναγνωσθη στην ταξη.»
Αι παρατηρήσεις μου:
«δασκαλε αφου βρεθηκαμε το πρωι κατα τις 11 την εχω φορτωση,στο αυτοκινητο και φευγουμε σφαιρα για την θαλασσα.εδω να πω οτι ο καιρος ηταν εντελως μαλακια,αλλα δεν μας πειραζει αυτο,οταν ο σκοπος ειναι ιερος.με το που φτανω στην θαλασσα,αρχισε να χαιρετε σαν μικρο παιδι,μαλλον θα ειδε πρωτη φορα στη ζωη της»
Ε, ναί προφανώς ήτανε κάπου από την κεντρική ουκρανία όπου κοιτάνε τηνθάλασσα με το... μακαρούνι
«εδω να πω οτι σε ολη την διαδρομη μου ζαλισε τα αρχιδια για την ακριβεια που υπαρχει στην ελλαδα.»
Είναι κλασσική τακτική για να την ρωτήσεις πώς τα βγάζεις πέρα, να σου απαντήσει αυτή δεν τα βγάζω πέρα μπας και προσφερθείς να την βοηθήσεις. Βέβαια παίδες η ακρίβεια στην ελλάδα είναι κάτι το φοβερόν. Χθες είχα βγει με κάτι φίλους εκ Γερμανίας και τους έλεγον τα ίδια. Λέτε να νομίζουν ότι τους την έπεφτα?
«ειχε κατι ντοπιους,που πρεπει να ειχαν να δουν μουνι απο περυσι το καλοκαιρι οι οποιοι τιναχτηκαν μεχρι επανω οταν ειδαν την γκομενα.(αν την εβγαζα για βιζιτα θα γινοταν πληστηριασμος ποιος θα την παρει)»
Η γνωστή ελληνική αγαμία υπό μορφην ενδημικής πανδημίας...
«τις ειπα απο την αρχη να παρει οτι θελει,και να μην την νοιαζει για τις τιμες.δασκαλε παραγγειλε ολο μαλακιες ,καλαμαρια,χταποδια,και γαυρο,και στο τελος ηθελε και μπιφτεκι,τελος παντος λεω μην ασχολησε με την λιγουρα τις,ετσι και αλλιως ο σκοπος ειναι να την σκισω το κωλο,και οχι να την μαθω να τρωει σαν ανθρωπος.»
Πώ, πώ ! μιλαμε για πολύ λιγούρι ! Μου θυμίζει τα πρώτα χρόνια στο Κίεβο κάτι μαλακισμένες που παρήγγελναν πίτσα, μαρτίνι, παγωτό, κόκα κόλα, κοκτέιλ, φρουτοσαλάτα κι όλα ταυτογχρόνως για να χορτάσει το αχόρταγο μάτι, Πάντως νομίζω ότι η δικιά σου θα καταβρόχθισε τις ψαρούκλες...Έπραξες ορθώτατα ! τι σε μέλλει αν είναι ζωντανό, εσύ να την ξεσκίσεις ήθελες! Εύγε!
«εδω να πω οτι το ουζο ερεε αφθονο και τις αρεσε και πολυ.φευγουμε και την πηγαινω στο εξοχικο ενος φιλου,που ειχα παρει τα κλειδια,τις λεω και καλα να παμε να ξεκουραστουμε λιγο για να φυγει και το ουζο,γιατι μπορει να εχει αλκοοτεστ.με το που μπαινουμε στο σπιτι αναβω θερμανση κανονικα,τηλεοραση,για να μην πολυλογο εγινε η φαση.και για να καταλαβετε με αριστα το 10.7 στα τσιμπουκια, 8 στις βιζαρες,6 στο πως γαμιωτανε.0 στο κωλο τις,οχι διοτι δεν ειναι καλος,αλλα γιατι δεν τον εδωσε.θα ασχοληθω ακομα μια φορα μαζι τις,λογω οτι πρεπει να παρω και τον κωλο τις.»
Εύγε ! Εύγε ! εφρόντισες να την ποτίσεις ! Κοίτα την επόμενη φορά βάνε της ολίγον κωλοδάκτυλον καθως την παίρνεις στα τεσσερα και το γνωστόν άμα δε σου κάμει μα- μου να σου πάρει το χέρι, βάνε κάτι άλλο μακρύτερο.
«σε γενικες γραμμες η γκομενα για συζητηση ειναι κουραστικη.το μονο θεμα που συζηταει ειναι για την ακριβεια που εχει στην ελλαδα.»
Σε λίγο θ αρχίσω να συζητάω και γω για την ακρίβεια στην ελλάδα ! Θα μου δώσετε και μένα το κατι τίς μου ?
Τελική αξιολόγησις γραπτόύ:
Τι πλούτος λέξεων, τι βάθος σκέψεων, τι ωριμοτήτα για την ηλικία ! Ειλικρινώς σας ομολογώ ότι δεν έχω ξαναδεί στην ζωή μου τέτοια φιλομάθεια. Πολλά παιδιά κάνουν τα αδύνατα δυνατά ώστε να μην παραστουν στο μάθημα: προσποιούνται τον ασθενή, κωλλισιεργούν, γκρινίαζουν, εφευρίσκουν έτερες υποχρεώσεις κλπ. Ο αρκάνς αν και τιμωρημένος έκανε τα αδύνατα-δυνατά ώστε να μπορέσει να έρθει στο μάθημα. Τι άλλο μπορώ να πώ?
Αρκάνς παιδί μου Εύγε ! Εύγε ! Σου βάνου 10 με τόνο !!!
ελπίζω να παραδειγματιστούν και οι υποδέλοιποι...