Νέα

οικονομικη κριση και στα γαμησια μας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα trelakias121
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 90
  • Εμφανίσεις 11K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

samsung

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.080
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
16
Κωλομπαράς είναι βρισιά?
Δηλαδή αν στον αγώνα ο κόσμος φώναζε:
"Βρε τον κωλομπαρά τον Σαργκάνη τι έπιασε!"
Θα ήταν σα να τον έβριζε?
Αλλά κωλομπαράς είναι και αυτός που γαμεί γκόμενες από πίσω, δεν είναι?
 

hotyan

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
6.784
Κριτικές
14
Like
24
Πόντοι
2.057
Αλλά κωλομπαράς είναι και αυτός που γαμεί γκόμενες από πίσω, δεν είναι?

Ταπεινά  θα σου έλεγα κωλομπαράς είναι αυτός που ξημεροβραδιάζεται στα κωλόμπαρα.
Η τέλος πάντων ο ιδιοκτήτης ενός κωλόμπαρου.
Νομίζω δεν είναι κακό.



Άραγε τι θα μπορούσε να ήταν ο ...ψωλομπαράς;    :think:























Μήπως ο πούστης;
Αλλα και αυτό όπως προείπαμε πάλι δεν είναι κακό.

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

lycienr

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Νοε 2011
Μηνύματα
1.520
Κριτικές
37
Like
1.496
Πόντοι
1.720
αδερφέ Σαμσουνγκ έχεις πολύ πλάκα  !

φιλόλογος είσαι ???

ή μήπως αποδομιστής φιλόσοφος, στυλ Ντεριντά ???
 

parr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιαν 2012
Μηνύματα
510
Κριτικές
13
Like
15
Πόντοι
236
Ταπεινά  θα σου έλεγα κωλομπαράς είναι αυτός που ξημεροβραδιάζεται στα κωλόμπαρα.
Η τέλος πάντων ο ιδιοκτήτης ενός κωλόμπαρου.
Νομίζω δεν είναι κακό.



Άραγε τι θα μπορούσε να ήταν ο ...ψωλομπαράς;    :think:























Μήπως ο πούστης;
Αλλα και αυτό όπως προείπαμε πάλι δεν είναι κακό.

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
δεν ειναι κακο να εισαι πουστης χοτυ πες το μας να τελειωνουμε μη το παιζεις βαρβατιλα...δε σου παει και δεν το εχεις... φιλικα στο λεω μην αγριευεις ουτε αυτο σου παει :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: ξερεις τι σου παει????? να εισαι ετσι...  :pipa2: το κιτρινο ανθρωπακι να εισαι εσυ...
 

batraxomouris

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2012
Μηνύματα
10.470
Κριτικές
5
Like
4.384
Πόντοι
606
λογικό θα ήταν να πέσουν κι άλλο οι τιμές αλλά με γνώμονα να πέσουν και οι απαιτήσεις των πελατών και να αρκούνται με τα λίγα


πλακα μας κανεις???????????εσυ τωρα με πιανου τη μερια εισαι για να ξερουμαι
 

john_fystikis

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Ιαν 2013
Μηνύματα
7.498
Κριτικές
9
Like
140
Πόντοι
66
Άδειες οι πίστες και τα ρεμπετάδικα

9584138930261649085.jpg


05s5ereyna-thumb-large.jpg


H οικονομική κρίση έχει περιορίσει τις εξόδους, είτε αυτό αφορά σε διασκέδαση ή συμμετοχή σε πολιτιστικά θεάματα, σε ποσοστό 15%, περίπου. Η μεταβολή αυτή εντοπίζεται περισσότερο στις επιλογές διασκέδασης που έκαναν οι Ελληνες τα προηγούμενα χρόνια, όπως για παράδειγμα τις μεγάλες πίστες λαϊκού τραγουδιού και τις επιθεωρήσεις.

Αυτό προκύπτει από έρευνα για την πολιτιστική κατανάλωση του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ) η οποία παρουσιάστηκε σε ειδική ημερίδα χθες στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Από τα προκαταρκτικά αποτελέσματα του έργου, το οποίο χρηματοδοτείται από τη Γενική Γραμματεία Ερευνας και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ) ως μέρος μιας ευρύτερης διερεύνησης της εξέλιξης της κατανάλωσης στα χρόνια της κρίσης, προκύπτει ακόμα μέση μείωση στην κατανάλωση μουσικής 26% και θεάτρου-χορού 14%.

«Οι μεγαλύτερες μεταβολές παρατηρούνται στην κατανάλωση πολιτιστικών προϊόντων από τους μικρομεσαίους, όπως μικροεπιχειρηματίες, ή μικροβιοτέχνες και μαγαζάτορες, αλλά και όσους ασχολούνται με χειρωνακτικές εργασίες» λέει ο Δημήτρης Εμμανουήλ, διευθυντής ερευνών του ΕΚΚΕ και επιστημονικός υπεύθυνος του έργου. Οι ερευνητές διέκριναν από τις απαντήσεις που πήραν στο ερωτηματολόγιό τους τέσσερις διαφορετικές ομάδες καταναλωτών:

- Τους «ανώτερους», που συγκεντρώνονται κυρίως σε χώρους/είδη «υψηλού» πολιτισμού και δείχνουν αυξανόμενη συγκέντρωση στις υψηλές βαθμίδες της κοινωνικής ιεραρχίας.

- Τους «παμφάγους» που οι επιλογές τους καλύπτουν όλο το φάσμα χώρων/ειδών, οι οποίοι, όμως συγκροτούν πολύ μικρές ομάδες.

- Τους «λαϊκούς», που απέχουν από τα «υψηλά».

- Τους «ανενεργούς» που παρουσιάζουν καθόλου ή εξαιρετικά περιορισμένη συμμετοχή στα πολιτιστικά θεάματα και αποτελούν μια ιδιαίτερα μεγάλη ομάδα.

«Η οικονομική κρίση δείχνει να έχει περιορίσει τις εξόδους για πολιτιστική κατανάλωση σε ποσοστό 15%, σε όλα τα πεδία. Σε κάποιες περιπτώσεις οι ερωτώμενοι δεν δήλωσαν ούτε μια επίσκεψη σε πολιτιστικό-ψυχαγωγικό δρώμενο κατά τα τελευταία δύο χρόνια, που δείχνει την ποιοτική μεταβολή στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων» λέει ο κ. Εμμανουήλ.

Στο πεδίο της μουσικής η κατηγορία των ανενεργών φτάνει το 62%, στο θέατρο-χορό το 78%, ενώ στο σινεμά περιορίζεται στο 40%. Τα ποσοστά αυτά είναι υψηλά, μεν, αλλά δεν αποτελούν ελληνική πρωτοτυπία, αφού παρουσιάζονται και σε χώρες με πολύ πλουσιότερη πολιτιστική υποδομή. «Στην Αγγλία, για παράδειγμα, η μη-συμμετοχή σε μουσικές εκδηλώσεις και παραστάσεις θεάτρου-χορού ξεπερνάει το 80% και το 70% αντίστοιχα» διευκρινίζει ο κ. Εμμανουήλ.

Ωστόσο, η εντύπωση της αποδόμησης ενός μοντέλου ψυχαγωγίας (μεγάλες πίστες, ρεμπετάδικα), που συνδέθηκε με την ευμάρεια των προηγουμένων είκοσι ετών στην Ελλάδα, είναι έντονη.


Πηγή:
Γαμημένη οικονομική κρίση... :'(
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom