Νέα

Οίκονομία στήν Βενζίνη !!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα amjik
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 93
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Kaloeros

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.570
Κριτικές
212
Like
4.978
Πόντοι
9.275
Παιδία όλα αυτά τα Fuel Savers για αμάξι ή σπίτι είναι απάτες καραμπινάτες. Μην τσιμπάτε. Όπως έγραψαν και άλλοι πιο πάνω αν είχαν ίχνος αλήθειας θα είχαν ήδη μπει standard σε όλα τα αμάξια και τους πίνακες στα σπίτια. Πάει αυτό.

Για το θέμα οικονομική οδήγηση κατά την γνώμη μου υπάρχουν δυο προσεγγίσεις:

(α) αν έχεις ένα σύγχρονο και οικονομικό αμάξι (= από αυτά που καίνε μέχρι 7-8 λ/100χ). Εδώ δεν έχει και μεγάλη αξία να κάνεις όλα αυτά τα κόλπα οικονομίας γιατί ο αναμενόμενο κέρδος είναι μικρό. Εκτός και αν πριν οδηγούσε κανείς σαν τον Σουμάχερ και μετά σαν την γιαγιά μου. Εδώ την οικονομία την κάνει η τεχνολογία για πάρτι μας.

(β) αν έχεις παλιό ή ενεργοβόρο αμάξι. Εδώ η καλύτερη λύση είναι να το δόσεις και να πάρεις νέο κατηγορίας (α). Αν το θες σώνει και καλά ισχύουν όσα είπαν τα παιδιά, για γενικά ελαφρύ πόδι και όχι μεταβολές στην ταχύτητα. Άλλωστε το καύσιμο το καίμε στις μεταβολές της ταχύτητας και λόγω αεροδυναμικής αντίστασης και τριβών από τους τροχούς στο δρόμο. Αν μειώσεις αυτά μειώνεις και την κατανάλωση.

Πέραν από πολύ μικρά ή παλαιά αμάξια προσωπικά δεν έχω δει διαφορά στην κατανάλωση λόγω χρήσης κλιματιστικού. Προσωπικά το έχω πάντα σε λειτουργία όταν χρειάζεται. Τα ελάχιστα λεπτά (κυριολεκτικά) που ενδεχομένως κερδίσουμε δεν αξίζουν μία μπροστά στην άνεση που προσφέρει ο κλιματισμός.

Για το άλλο με την νεκρά στην κατηφόρα, είναι αποδεδειγμένο και ξεκάθαρο ότι προφανώς και κάνεις οικονομία, σε σχέση να έχεις κάποια ταχύτητα. Και αυτό γιατί το οικονομόμετρο του αμαξιού είναι το στροφόμετρο, με νεκρά έχεις την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση πάντα. Φυσικά μην περιμένει κανείς και συγκλονιστικά αποτελέσματα οικονομίας. Από την άλλη η οδήγηση με νεκρά είναι δύσκολη έως επικίνδυνη γιατί δεν υπάρχει ενεργητικός έλεγχος στο αμάξι. Μόνον σε ανοικτούς δρόμους, με ελάχιστες στροφές, μικρή κλίση, και ελάχιστη κίνηση, μπορείς να έχεις νεκρά. Στις άλλες περιπτώσεις απλά ρισκάρεις πολύ για μικρό τελικά κέρδος.

Κατά την γνώμη μου όποιοι κάνουν λίγα χιλιόμετρα (<20.000 ανά έτος) άδικα ασχολούνται γιατί το όφελος είναι μικρό. Όσοι κάνουν πολλά χιλιόμετρα απλά να πάρουν ένα σύγχρονο οικονομικό αμάξι (ντήζελ ή ακόμα καλύτερα υγραέριο) να κάνει αυτό την οικονομία από μόνο του και ξεκούραστα. Τέλος να μην ξεχνάμε ότι η οδήγηση είναι και απόλαυση... μην τα ισοπεδώσουμε όλα...
 

enallaktikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2007
Μηνύματα
5.490
Like
281
Πόντοι
86
Τέσσερα απλά πράγματα για να μην κάνετε πλούσιο τον βενζινά.
-Όσο το δυνατόν πιο υψηλή σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων (όχι μαρσάρισμα)
-Γκάζι μόνο όσο χρειάζεται
-Κλειστά παράθυρα (λιγότερη αντίσταση από τον αέρα)
-ΟΧΙ κλιματισμός την ώρα που κινείται το όχημα
Κατάθεση πινακίδων!
 

girl_hunter

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2006
Μηνύματα
1.499
Κριτικές
9
Like
1.322
Πόντοι
216
Για το άλλο με την νεκρά στην κατηφόρα, είναι αποδεδειγμένο και ξεκάθαρο ότι προφανώς και κάνεις οικονομία, σε σχέση να έχεις κάποια ταχύτητα. Και αυτό γιατί το οικονομόμετρο του αμαξιού είναι το στροφόμετρο, με νεκρά έχεις την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση πάντα. Φυσικά μην περιμένει κανείς και συγκλονιστικά αποτελέσματα οικονομίας. Από την άλλη η οδήγηση με νεκρά είναι δύσκολη έως επικίνδυνη γιατί δεν υπάρχει ενεργητικός έλεγχος στο αμάξι. Μόνον σε ανοικτούς δρόμους, με ελάχιστες στροφές, μικρή κλίση, και ελάχιστη κίνηση, μπορείς να έχεις νεκρά. Στις άλλες περιπτώσεις απλά ρισκάρεις πολύ για μικρό τελικά κέρδος.

Καλοερε συμφωνω μαζι σου,αλλα αυτο που λες ειναι λαθος.Στην κατηφορα με ταχυτητα μεσα εχεις μηδενικη καταναλωση.Με νεκρα εχεις 1.0-1.3 περιπου.
 

metalfun

Μέλος
Εγγρ.
24 Φεβ 2012
Μηνύματα
1.074
Κριτικές
2
Like
23
Πόντοι
16
Παιδία όλα αυτά τα Fuel Savers για αμάξι ή σπίτι είναι απάτες καραμπινάτες. Μην τσιμπάτε. Όπως έγραψαν και άλλοι πιο πάνω αν είχαν ίχνος αλήθειας θα είχαν ήδη μπει standard σε όλα τα αμάξια και τους πίνακες στα σπίτια. Πάει αυτό.

Για το θέμα οικονομική οδήγηση κατά την γνώμη μου υπάρχουν δυο προσεγγίσεις:

(α) αν έχεις ένα σύγχρονο και οικονομικό αμάξι (= από αυτά που καίνε μέχρι 7-8 λ/100χ). Εδώ δεν έχει και μεγάλη αξία να κάνεις όλα αυτά τα κόλπα οικονομίας γιατί ο αναμενόμενο κέρδος είναι μικρό. Εκτός και αν πριν οδηγούσε κανείς σαν τον Σουμάχερ και μετά σαν την γιαγιά μου. Εδώ την οικονομία την κάνει η τεχνολογία για πάρτι μας.

(β) αν έχεις παλιό ή ενεργοβόρο αμάξι. Εδώ η καλύτερη λύση είναι να το δόσεις και να πάρεις νέο κατηγορίας (α). Αν το θες σώνει και καλά ισχύουν όσα είπαν τα παιδιά, για γενικά ελαφρύ πόδι και όχι μεταβολές στην ταχύτητα. Άλλωστε το καύσιμο το καίμε στις μεταβολές της ταχύτητας και λόγω αεροδυναμικής αντίστασης και τριβών από τους τροχούς στο δρόμο. Αν μειώσεις αυτά μειώνεις και την κατανάλωση.

Πέραν από πολύ μικρά ή παλαιά αμάξια προσωπικά δεν έχω δει διαφορά στην κατανάλωση λόγω χρήσης κλιματιστικού. Προσωπικά το έχω πάντα σε λειτουργία όταν χρειάζεται. Τα ελάχιστα λεπτά (κυριολεκτικά) που ενδεχομένως κερδίσουμε δεν αξίζουν μία μπροστά στην άνεση που προσφέρει ο κλιματισμός.

Για το άλλο με την νεκρά στην κατηφόρα, είναι αποδεδειγμένο και ξεκάθαρο ότι προφανώς και κάνεις οικονομία, σε σχέση να έχεις κάποια ταχύτητα. Και αυτό γιατί το οικονομόμετρο του αμαξιού είναι το στροφόμετρο, με νεκρά έχεις την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση πάντα. Φυσικά μην περιμένει κανείς και συγκλονιστικά αποτελέσματα οικονομίας. Από την άλλη η οδήγηση με νεκρά είναι δύσκολη έως επικίνδυνη γιατί δεν υπάρχει ενεργητικός έλεγχος στο αμάξι. Μόνον σε ανοικτούς δρόμους, με ελάχιστες στροφές, μικρή κλίση, και ελάχιστη κίνηση, μπορείς να έχεις νεκρά. Στις άλλες περιπτώσεις απλά ρισκάρεις πολύ για μικρό τελικά κέρδος.

Κατά την γνώμη μου όποιοι κάνουν λίγα χιλιόμετρα (<20.000 ανά έτος) άδικα ασχολούνται γιατί το όφελος είναι μικρό. Όσοι κάνουν πολλά χιλιόμετρα απλά να πάρουν ένα σύγχρονο οικονομικό αμάξι (ντήζελ ή ακόμα καλύτερα υγραέριο) να κάνει αυτό την οικονομία από μόνο του και ξεκούραστα. Τέλος να μην ξεχνάμε ότι η οδήγηση είναι και απόλαυση... μην τα ισοπεδώσουμε όλα...
να προσθέσω και κάτι τελευταίο. Όταν βλέπεις από μακριά ότι ανάβει κόκκινο φανάρι, συμφέρει να αφήσεις νεκρά και να φτάνεις στο φανάρι τσουλώντας και όχι να γκαζώνεις μέχρι τέρμα και να φρενάρεις την τελευταία στιγμή (κάτι πολύ συνηθισμένο στους ελληναράδες οδηγούς)
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
41.085
Like
23.142
Πόντοι
5.006
αυτο που εχουν καποια αυτοκινητα που σβηνουν αυτοματα μολις βαλεις νεκρα και αναβουν μολις πατησεις τον συμπλεκτη, κανει οικονομια ή ειναι μουφα????
 
OP
OP
amjik

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.799
Κριτικές
61
Like
44.139
Πόντοι
22.785
αυτο που εχουν καποια αυτοκινητα που σβηνουν αυτοματα μολις βαλεις νεκρα και αναβουν μολις πατησεις τον συμπλεκτη, κανει οικονομια ή ειναι μουφα????

Τουλάχιστον ένα λίτρο στό ρεζερβουαρ φίλε μου ... τσεκαρισμένο !!!!!!
 

thourios

Μέλος
Εγγρ.
3 Φεβ 2006
Μηνύματα
1.424
Κριτικές
2
Like
10
Πόντοι
16
Δύο γνωστοί μου είχαν προβλήματα με βλάβες,μάλλον λόγω κακής εγκατάστασης.Είναι ενδιαφέρον θέμα...

Όχι μόνο δύο γνωστοί σου. Οι περισσότεροι. Στην αρχή όλα πάνε καλά και όλοι είναι ευχαριστημένοι. Μετά από ένα εξάμηνο άρχιζουν τα προβλήματα. Τα μέταλα προφανώς δεν αντέχουν και οι πατέντες γάμα τα.
Πας λοιπόν με την εφόρου ζωής εγγύηση και εκεί σου λένε. Έφταιγε εκείνο έφταιγε το άλλο και τρέχα γύρευε.
Βλέπω καινούργια αυτοκίνητα έξω από τα συνεργεία μετατροπών και περιμένουν την σειρά τους «προς εκτέλεση» έξω από το συνεργείο του κάθε «Μάστρο Μήτσου» και τα λυπάμαι.

:headbang:
 

Συνημμένα

  • GasCar.jpg
    GasCar.jpg
    91,6 KB · Εμφανίσεις: 5

astrapogianni

Μέλος
Εγγρ.
7 Σεπ 2012
Μηνύματα
29
Like
2
Πόντοι
0
Mε το συνεχομενο αναψε σβησε του κινιτηρα με το προαναφερθεν συστημα μπορει να γλυτωνεις καποιο καυσιμο αλλα θα τα πληρωσεις στο πολλαπλασιο σε μιζες και μπαταριες
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2013
Μηνύματα
1.792
Like
4
Πόντοι
16
Όχι μόνο δύο γνωστοί σου. Οι περισσότεροι. Στην αρχή όλα πάνε καλά και όλοι είναι ευχαριστημένοι. Μετά από ένα εξάμηνο άρχιζουν τα προβλήματα. Τα μέταλα προφανώς δεν αντέχουν και οι πατέντες γάμα τα.
Πας λοιπόν με την εφόρου ζωής εγγύηση και εκεί σου λένε. Έφταιγε εκείνο έφταιγε το άλλο και τρέχα γύρευε.
Βλέπω καινούργια αυτοκίνητα έξω από τα συνεργεία μετατροπών και περιμένουν την σειρά τους «προς εκτέλεση» έξω από το συνεργείο του κάθε «Μάστρο Μήτσου» και τα λυπάμαι.

:headbang:
Σκεφτόταν ο πατέρας μου να βάλει στο δικό του αλλά ρώτησε 2-3 και του είπαν ότι βγάζει βλάβες.Ρώτησα κι εγώ και μου είπαν τα ίδια συν ότι πρέπει να ξέρει ο μηχανικός που θα στο εγκαταστήσει αλλιώς πάπαλα...
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.911
Κριτικές
39
Like
5.064
Πόντοι
2.696
Εγώ όταν πάω μακρινές αποστάσεις και δε βιάζομαι,βρίσκω μια νταλίκα,τσεκάρω αν δουλεύουν τα φώτα stop της,και κάθομαι από πίσω της.Αφού έχω κάνει κίνηση να με δει ο οδηγός της.Έχω πάει στην Καλαμάτα πίσω από νταλίκα,με 100χαω (μάλλον είχε πειράξει ταχογράφο) και η στιγμιαία κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 4lt/100km!!!Μόλις έστριψα για Κυπαρισσία του κόρναρα και ανταπέδωσε!!! :cheesy:
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
8
Πόντοι
16
Καλοερε συμφωνω μαζι σου,αλλα αυτο που λες ειναι λαθος.Στην κατηφορα με ταχυτητα μεσα εχεις μηδενικη καταναλωση.Με νεκρα εχεις 1.0-1.3 περιπου.
Ετσι είναι...το είχα αναφέρει στη σελίδα δύο...
Αν θυμάμαι καλά η ονομασία του συστήματος είναι fuel flut off ή fuel cut off...

Στα αυτοκίνητα με το λεγόμενο ηλεκτρονικό γκάζι,αν αφήσεις τελείως το γκάζι ενώ έχεις ταχύτητα,τότε θα δεις στον υπολογιστή ταξιδίου που διαθέτει το αυτοκίνητο,ότι η στιγμιαία κατανάλωση είναι μηδενική όπως λες.
Αυτό συμβαίνει γιατί ο εγκέφαλος κόβει το γκάζι για οικονομία καυσίμου,αλλά και για τους ρύπους.


Άσε που είναι και πολύ επικίνδυνο,για τους λόγους που ανέφερε και ο ίδιος.
 

enallaktikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2007
Μηνύματα
5.490
Like
281
Πόντοι
86
Mε το συνεχομενο αναψε σβησε του κινιτηρα με το προαναφερθεν συστημα μπορει να γλυτωνεις καποιο καυσιμο αλλα θα τα πληρωσεις στο πολλαπλασιο σε μιζες και μπαταριες
Δεν παίζει, γι'αυτό ακριβώς το λόγο έχουν πιο ισχυρές μπαταρίες και δυναμό.
 

mounoeilotas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2013
Μηνύματα
2.661
Like
1.459
Πόντοι
216
εχω 3 χρονια τωρα γκαζιερα στο αμαξι με πανω απο 50000 km και ολα καλα.
Ακομα δεν εχει μπαμ...
 

Gushallo

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2007
Μηνύματα
4.434
Like
21
Πόντοι
16
Εγώ όταν πάω μακρινές αποστάσεις και δε βιάζομαι,βρίσκω μια νταλίκα,τσεκάρω αν δουλεύουν τα φώτα stop της,και κάθομαι από πίσω της.Αφού έχω κάνει κίνηση να με δει ο οδηγός της.Έχω πάει στην Καλαμάτα πίσω από νταλίκα,με 100χαω (μάλλον είχε πειράξει ταχογράφο) και η στιγμιαία κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 4lt/100km!!!Μόλις έστριψα για Κυπαρισσία του κόρναρα και ανταπέδωσε!!! :cheesy:

Ακομα καλυτερα ειναι,
αν μπορεις να δεθεις στη νταλίκα,
χωρις να σε παρει πρεφα ο οδηγός
και να σε παει τραβωντας σε :grin:
 

thourios

Μέλος
Εγγρ.
3 Φεβ 2006
Μηνύματα
1.424
Κριτικές
2
Like
10
Πόντοι
16
[size=20pt]H λύση στο πρόβλημα της βενζίνης ...Γκαζοζέν !!![/size]

33my535.jpg

Τα γκαζοζέν ήταν συσκευές που παρήγαν καύσιμο αέριο με πυρόλυση από τη θέρμανση ξύλων. Για τη θέρμανση των ξύλων χρησιμοποιούνταν άλλα ξύλα. Το αέριο αυτό στη συνέχεια καιγόταν στους κινητήρες εσωτερικής καύσης (βενζινοκινητήρας συνήθως χωρίς μετατροπές, μόνο μικρότερη απόδοση) όπως π.χ. στα υγραεριοκίνητα αυτοκίνητα σήμερα που έχουν έτοιμο υγροποιημένο αέριο σε δεξαμενές.

Στην κατοχή έπρεπε να ανάψουν φωτιά κάτω από το "καζάνι" που περιείχε ξύλα, να περιμένουν να ζεσταθούν τα ξύλα και να αρχίσουν να βγάζουν αέριο και στη συνέχεια να ξεκινήσουν την μηχανή του οχήματος. Αναφέρονται στην κατοχή ακόμη και αεριοκίνητες μοτοσικλέτες με συσκευές γκαζοζέν.

zmjyae.jpg


Στα χρόνια της κατοχής 1941-1944 σηματοδοτήθηκαν: Από το αγκομαχητό των περιβόητων γκαζοζέν που κινούνταν με μεγάλο θόρυβο και πολύ καπνό και είχαν μια έντονη μυρωδιά από την κακή καύση των πτωχών αερίων.

Πηγή:
:grin:
 

Συνημμένα

  • Katoxi_gr gazozen.jpg
    Katoxi_gr gazozen.jpg
    53,1 KB · Εμφανίσεις: 6

karablaxos

Μέλος
Εγγρ.
20 Φεβ 2008
Μηνύματα
882
Like
16
Πόντοι
6
Καλημερίζω ........ έχει δοκιμάση κάποιο μέλλος τό συγκεκριμένο προιόν ??

...μολις ειδα το νημα ρε πουτανιαρηδες...το προιον ειναι μεγαλη απατη....το εχει παρει φιλος μου και ειναι σαν να εδωσε καμια τριανταρια ευρο για να παρει 1 μπλε φωτακι....μεγαλη απατη μακρια....
 
Εγγρ.
20 Νοε 2010
Μηνύματα
18.658
Like
19
Πόντοι
166
...μολις ειδα το νημα ρε πουτανιαρηδες...το προιον ειναι μεγαλη απατη....το εχει παρει φιλος μου και ειναι σαν να εδωσε καμια τριανταρια ευρο για να παρει 1 μπλε φωτακι....μεγαλη απατη μακρια....

   το ψαξε το θέμα  :grin:
 

House of Fun

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2009
Μηνύματα
36.816
Κριτικές
5
Like
46
Πόντοι
366
Είναι μούφα ΟΛΑ.Πόσο πιο απλά?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom