Έχω διαβάσει τα απίστευτα...
Εν συντομία μερικά σχόλια.
Αριστερή λωρίδα είναι όντως για προσπεράσεις. Αλλά όχι για λόγους έκτατης ανάγκης. Συγκεκριμένα στην Γερμανία, οι αυτοκινητόδρομοι ανάλογα με τον αριθμό των λωρίδων, έχουν και αριστερά Λ.Ε.Α. (Notspur)
Στην Γερμανία, απαγορεύεται το άναμμα των φώτων όταν θες να προσπεράσεις, ονομάζεται Noetigung και σου γαμάνε την μανούλα έτσι και το κάνεις. Το σχόλιο ότι το κάνουν μόνο Νότιοι, είναι τουλάχιστον υπερβολή. Το κάνουν κατά κανόνα Γερμανοί. Οι νότιοι σαν κότες που είναι, δεν τολμάνε να κάνουνε μαγκιές στην Γερμανία. Μάγκες γίνονται όταν κατεβαίνουν το καλοκαίρι διακοπές στα χωρία τους και επιδεικνύουν τις «κούρσες» τους, στην Γερμανία είναι σούζα, τεντωμένα κορμάκια.
Στην Ελλάδα το άναμμα των φώτων για προσπέραση, επιτρέπεται. (Είναι περίεργη η διατύπωση στον νόμο, αλλά μπορεί κανείς να δεχτεί, ότι δεν απαγορεύεται.)
Υπάρχουν χώρες, όπου κατά την κίνηση στο αυτοκινητόδρομο, επιβάλλεται να έχεις μόνιμα τα φώτα αναμμένα (Ιταλία).
Στην Γερμανία υπάρχουν κρατίδια με όριο ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους και μάλιστα το 130. Υπάρχουν και κάποια που δεν έχουν. Στα κρατίδια με όριο, όταν πάει κάποιος στην αριστερή, εάν έρχεσαι πιο γρήγορα, σε αφήνει να περάσεις, σπάνια το παίζουν τροχαίοι.
Η Γερμανία έχει πολύ μεγαλύτερα προβλήματα ρύπανσης, από αυτή που οφείλεται στην ταχύτητα. Και ειδικά στο θέμα της ρύπανσης λόγω αυτοκινήτων έχουν κάνει μπαρούφες τρελές (πετρελαιοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας). Η επιβολή ορίων ταχύτητας είναι μία μαλακία και μισή, ας αρχίσουν από αλλού.
Καλά είναι απίστευτο ...
Τα ξεκληρίσματα έχετε προσέξει ότι γίνονται με απλά επιβατικά και όχι με Porsche κλπ ? …..
Πες τα ρε πούστη μου…. Τα χειρότερα τροχαία γίνονται ή με απλά όπως λες επιβατικά ή με κάτι κωλοφτιαγμένα σαράβαλα και ανύπαρκτα GT.