δηλαδη οπως τα λές φιλαρακο εαν εγω πηγενω με 120 στην εθνικη και ειμαι απολυτα νομιμος πρεπει να σου παραχωρησω την λοριδα σε σενα που εισαι παρανομος????? και θελεις να πας με 160???και γιατι δεν ξαναπαρανομεις να πας στην μεσεα να με προσπερασεις?????εισαι ποιο μαγκας???ετσι οδηγουν στην γερμανια και αλλου που εχουμε μισα ατυχηματα απο ελλαδα???...μη λεμε και ακροτητες παληκαρια...ο κοκ πολλες φορες λεει ουτοπικα πραγματα...εγω σε ταξιδια μου στην εθνικη δεν εχω δει οδηγο που να μην εχει ξεπερασει τα 120...μια ταχυτητα γυρω στα 140 150 για αριστερη ειναι μια χαρα αν το επιτρεπουν οι συνθηκες...αλλωστε για να σου ριξουν προστιμο με βαση παντα τους νομους πρεπει να εισαι στο +20 η +30 απο το οριο...επισης πρεπει να υπαρχει ευγενεια και αλληλοκατανοηση μεταξυ των οδηγων...και αυτος που θελει να τρεξει λιγο παραπανω να μην κολλησει με φορα στον αλλο που παει πιο σιγα στην αριστερη και εκεινος που προπορευεται να του παραχωρησει το δρομο...αλλωστε στην τελικη ο χαμενος ειναι αυτος που θα τρεχει,αυτος προκαλει την τυχη του...κι εμεις δεν ειμαστε οι αρμοδιοι για την επιβολη του νομου...αλλοι επρεπε να ηταν και δεν ειναι δυστυχως...
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Οι μαλάκες της Εθνικής Οδού !
- Μέλος που άνοιξε το νήμα AssFiller
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 321
- Εμφανίσεις 12K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Φιλε δεν διαφωνω με αυτο που λες...αλλα πρόσεξε κατι...Μιλαμε για Ελλάδα..η έλλειψη σχεδιασμού στο μεγαλείο της.....Η εθνική θα έπρεπε να εχει 4 και 5 ίσως και 6 λωρίδες παντού...Αυτό δεν συμβαίνει...Φίλε μου δεν έχεις καθόλου δίκιο. Στον αυτοκινητόδρομο η αριστερή λωρίδα χρησιμοποίειται μόνο για προσπεράσεις και όχι για συνεχή πορεία άσχετα με το όριο. Αν ο άλλος πολύ κακώς θέλει να ξεπεράσει το όριο και να τρέξει εσύ δεν είσαι αστυνομία για να τον εμποδίσεις, τον αφήνεις να πάει στην ευχή της παναγίας.
πολλές φορές λοιπόν λόγω μποτιλιαρίσματος (σύνηθες)μπορεί να χρησιμοποιηθεί η αριστερή για μόνιμη πορεία...Οκ..και επιμένω..όταν όλοι ακολουθούν τα όρια και οι σωστές αποστάσεις....κανενα πρόβλημα...
Παντα το πρόβλημα αρχίζει με κάποιον μαλάκα...είτε γιατί είναι καυλωμένος..
είτε γιατί είναι καυλωμένος..
Θα διαφωνήσω. Όλα έχουν να κάνουν με το σωστό οδηγό. Στη Γερμανία που έχει ελεύθερο όριο τα ατυχήματα είναι πολύ σπάνια και αν θέλει να προσπεράσει κάποιος απλά βγάζει το αριστερό φλάς και ο προπορευόμενος παραχωρεί άμεσα την λουρίδα. Δεν ισχύουν τα κλασικά εγωιστικά κανγκουρίστικα του Έλληνα " ποιός είσαι εσύ που θα με περάσεις" και οι δικαιολογίες τρέχω με 150 με πόσα θέλεις να πάς? Βιάζεται να συναντήσει το χάρο γι αυτό άστου το πεδίο ελεύθερο γιατί μπορεί να παρασύρει και εσένα μαζί του.γεγονος ειναι οτι αν υπηρχαν τεραστια προστιμα και αυστηρος ελεγχος οπως σε πολλα κρατη του εξωτερικου τα τροχαια θα μειωνοταν κατα πολυ,ο ελληνας χρειαζεται ζυγο τελικα,αφου η λογικη απουσιαζει...
Επισκέπτης
εντωμεταξυ μολις αρχιζουν οι στροφες κανεις δεν προχωρα,ουτε αμα ειναι φορτηγο μπροστα τους,και ναααααα οι ουρες.....Φιλε δεν διαφωνω με αυτο που λες...αλλα πρόσεξε κατι...Μιλαμε για Ελλάδα..η έλλειψη σχεδιασμού στο μεγαλείο της.....Η εθνική θα έπρεπε να εχει 4 και 5 ίσως και 6 λωρίδες παντού...Αυτό δεν συμβαίνει...
πολλές φορές λοιπόν λόγω μποτιλιαρίσματος (σύνηθες)μπορεί να χρησιμοποιηθεί η αριστερή για μόνιμη πορεία...Οκ..και επιμένω..όταν όλοι ακολουθούν τα όρια και οι σωστές αποστάσεις....κανενα πρόβλημα...
Παντα το πρόβλημα αρχίζει με κάποιον μαλάκα...είτε γιατί είναι καυλωμένος..
είτε γιατί είναι καυλωμένος..
freddie krueger
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 1.120
- Κριτικές
- 4
- Like
- 24
- Πόντοι
- 16
....ρε φιλε...ειναι φανερο οτι δεν καλαβες τι θελω να πω...εισαι νεος οδηγος ε?Παιζει να μην εχεις πιασει και τιμονι στα χερια σου...δηλαδη οπως τα λές φιλαρακο εαν εγω πηγενω με 120 στην εθνικη και ειμαι απολυτα νομιμος πρεπει να σου παραχωρησω την λοριδα σε σενα που εισαι παρανομος????? και θελεις να πας με 160???και γιατι δεν ξαναπαρανομεις να πας στην μεσεα να με προσπερασεις?????εισαι ποιο μαγκας???ετσι οδηγουν στην γερμανια και αλλου που εχουμε μισα ατυχηματα απο ελλαδα???
Επισκέπτης
ρε φρεντι τετοια κανουμε και στο δρομο και σκοτωνομαστε,ποιος θα βγει απο πανω και τετοια....ρε φιλε...ειναι φανερο οτι δεν καλαβες τι θελω να πω...εισαι νεος οδηγος ε?Παιζει να μην εχεις πιασει και τιμονι στα χερια σου...
Στο εξωτερικό (Γερμανία,Ιταλία,κλπ) η αριστερή λωρίδα είναι ΜΟΝΟ για προσπέρασμα και για χρήση των οχημάτων έκτακτης ανάγκης.Δεν έχει καμμία σημασία η ταχύτητα....Μπορέι ο άλλος να μεταφέρει τραυματία και να πρέπει να πάει με 1000.Ακριβώς τα ίδια ισχύουν στην Αττική οδό (που είναι Ευρωπαικών προδιαγραφών),με μόνο περιορισμό το όριο ταχύτητος που στο εξωτερικό συνήθως δεν υπάρχει.Σε κάθε περίπτωση,το ότι κάποιος οδηγεί στο όριο ταχύτητος δεν τον νομιμοποιεί να κρατάει την αριστερή λωρίδα.
Το ότι ολα αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους Ελληνες οδηγούς,μπορεί να αποδοθεί πέρα απο την στοιχειώδη Ελληνική ημιμάθεια και κακώς εννοούμενη μαγκιά,και στην πλημμελέστατη εκπαίδευση που εξαντλείται σε παρκάρισμα και τυπική τήρηση του Κ.Ο.Κ.
Το ότι ολα αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους Ελληνες οδηγούς,μπορεί να αποδοθεί πέρα απο την στοιχειώδη Ελληνική ημιμάθεια και κακώς εννοούμενη μαγκιά,και στην πλημμελέστατη εκπαίδευση που εξαντλείται σε παρκάρισμα και τυπική τήρηση του Κ.Ο.Κ.
Φίλε μου δεν έχεις καθόλου δίκιο. Στον αυτοκινητόδρομο η αριστερή λωρίδα χρησιμοποίειται μόνο για προσπεράσεις και όχι για συνεχή πορεία άσχετα με το όριο. Αν ο άλλος πολύ κακώς θέλει να ξεπεράσει το όριο και να τρέξει εσύ δεν είσαι αστυνομία για να τον εμποδίσεις, τον αφήνεις να πάει στην ευχή της παναγίας.
δηλαδη με την λογικη σου δεν εχω δικηο διοτι παρανομω στην αριστερη σε ενα δρομο που ειναι στην δεξια γεματη νταλικες...και ο αλλος που κανει διπλη παρανομια εχει απολυτο δικηο.. δηλαδη πρωτη παρανομια οδηγει στην αριστερη οπως εγω ..και δευτερη ξεπερνα το οριο ταχυτητας ... δηλαδη εχει δικηο αυτος που κανει διπλη παρανομια......απο μενα που κανω μια το παραδεχομε αλλα ειπαμε εχει νταλικες δεξια....αθηνα πατρα πχ....φιλε συγνωμη αλλα εσαι παντελως οφσαιτ ελε3οσσσσσσσσσσσσσσσ
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
Εχω οδηγήσει αρκετά σε Γερμανία, Αγγλία, Ελβετία, Γαλλία και Μαρόκκο......γεγονος ειναι οτι αν υπηρχαν τεραστια προστιμα και αυστηρος ελεγχος οπως σε πολλα κρατη του εξωτερικου τα τροχαια θα μειωνοταν κατα πολυ,ο ελληνας χρειαζεται ζυγο τελικα,αφου η λογικη απουσιαζει...
Ο Ελληνας είναι για τον Γερμανό ότι ο Μαροκινός για μας....
Με απλά λόγια και επειδή ακούω ορισμένες ηλιθιότητες εδώ μέσα να ξεκαθαρίσουμε:
1. Η αριστερή λωρίδα (ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ΤΑΧΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, δλδ χωρίς φανάρια) είναι διεθνώς μόνο για προσπέραση. Ο λόγος απλός..... εάν γίνει ατύχημα και δεν υπάρχει η αριστερή ελεύθερη, τότε η διαφυγή είναι αδύνατη και οι καραμπόλες θα είναι κοινός τόπος.
2. Στη δεξιά βοηθητική λωρίδα πάλι σε ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ) απαγορεύεται η κίνηση και είναι μόνο για στάση ανάγκης!!!!!!!
Ολες οι άλλες παπαριές που ακούω για όρια ταχύτητας και παρανομίες και πιο είναι το μέγιστο όριο είναι από εξυπνάκηδες που εάν οδηγούσαν στη Ευρώπη θα τους είχαν πάρει το δίπλωμα.
Στην Ελλάδα, όπου και αν κινηθείς, η αριστερή λωρίδα είναι σχεδόν πάντα πιο αργή και φρακαρισμένη γιατί ο Μαγκας έλληνας δεν Δέχεται να τον προσπεράσει άλλος, η διαχωριστική λωρίδα τον βοηθάει να κεντράρει το αυτοκίνητο και εν πάση περιπτώσει είναι στα αριστερά ο άρχοντας του χωριού..... Το αναβόσβησμα των φώτων μου το έχου κάνει πάμπολλες φορές στη Γερμανία όταν από ελληνικό συνήθειο κινιόμουν στην αριστερή...... Μάλιστα δεν σταματούσαν εάν δεν έκανα δεξιά και μάλιστα με επιμονή μεγαλύτερη του έλληνα.....
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
Ερωτήσεις:δηλαδη με την λογικη σου δεν εχω δικηο διοτι παρανομω στην αριστερη σε ενα δρομο που ειναι στην δεξια γεματη νταλικες...και ο αλλος που κανει διπλη παρανομια εχει απολυτο δικηο.. δηλαδη πρωτη παρανομια οδηγει στην αριστερη οπως εγω ..και δευτερη ξεπερνα το οριο ταχυτητας ... δηλαδη εχει δικηο αυτος που κανει διπλη παρανομια......απο μενα που κανω μια το παραδεχομε αλλα ειπαμε εχει νταλικες αριστερα....αθηνα πατρα πχ....φιλε συγνωμη αλλα εσαι παντελως οφσαιτ ελε3οσσσσσσσσσσσσσσσ
1. Εχεις τον ΚΟΚ στο σπίτι σου;
2. Τον έχεις διαβάσει;
3. Τροχονόμος είσαι;
Ταξιδιώτης
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 106
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
Το αναβόσβησμα φώτων στη Γερμανία απαγορεύεται και έχει πρόστιμο αν σε πιάσουν. Συνήθως το κάνουν μόνο Τούρκοι, Ιταλοί και Έλληνες. Η λογική του προστίμου είναι ότι στραβώνεις τον άλλο. Επιτρέπεται το άναμα του φλάς αριστέρα που δείχνει ότι θέλεις να προσπεράσεις.
Για τους Μαλάκες της Εθνικής που μετά πο τόσες προειδοποιήσεις για κακό καιρό ξεκινάνε χωρίς αλυσίδες να περάσουν τη Μαλακάσσα τι να πεις. Μερικοί μάλιστα πάνε για βόλτα!!!
Για τους Μαλάκες της Εθνικής που μετά πο τόσες προειδοποιήσεις για κακό καιρό ξεκινάνε χωρίς αλυσίδες να περάσουν τη Μαλακάσσα τι να πεις. Μερικοί μάλιστα πάνε για βόλτα!!!
Η μόνη χώρα που δεν έχει περιορισμό ταχύτητας είναι η Γερμανία.με μόνο περιορισμό το όριο ταχύτητος που στο εξωτερικό συνήθως δεν υπάρχει.Σε κάθε περίπτωση,το ότι κάποιος οδηγεί στο όριο ταχύτητος δεν τον νομιμοποιεί να κρατάει την αριστερή λωρίδα.
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
Για το πρώτο δεν μπορώ να ξέρω γιατί αυτοί που μου το έκαναν είχαν γερμανικές πινακίδες.......Το αναβόσβησμα φώτων στη Γερμανία απαγορεύεται και έχει πρόστιμο αν σε πιάσουν. Συνήθως το κάνουν μόνο Τούρκοι, Ιταλοί και Έλληνες. Η λογική του προστίμου είναι ότι στραβώνεις τον άλλο. Επιτρέπεται το άναμα του φλάς αριστέρα που δείχνει ότι θέλεις να προσπεράσεις.
Για τους Μαλάκες της Εθνικής που μετά πο τόσες προειδοποιήσεις για κακό καιρό ξεκινάνε χωρίς αλυσίδες να περάσουν τη Μαλακάσσα τι να πεις. Μερικοί μάλιστα πάνε για βόλτα!!!
Για το δεύτερο έχεις απόλυτο δίκιο.......
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
Έκκληση στη Γερμανία να επιβάλει όρια ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμουςΗ μόνη χώρα που δεν έχει περιορισμό ταχύτητας είναι η Γερμανία.
Βερολίνο
Ο διευθυντής του Προγράμματος Περιβάλλοντος του ΟΗΕ κάλεσε την Τετάρτη τη Γερμανία να επιβάλει όριο ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους της, προκειμένου να περιοριστούν τα καυσαέρια που προκαλούν την κλιματική αλλαγή.
«Οι Γερμανοί οδηγοί πρέπει να συμβιβασθούν με το γεγονός ότι ο περιορισμός της ταχύτητας στους 'Autobahn' αποτελεί λογικό μέτρο για την προστασία του περιβάλλοντος» δηλώνει ο Ασιμ Στάινερ στην εφημερίδα στην Berliner Zeitung.
«Δεν μπορούμε να ορίσουμε το αίσθημα ελευθερίας από τη δυνατότητα να τρέχεις με 200 χιλιόμετρα την ώρα», πρόσθεσε.
Όριο ταχύτητας στους γερμανικού αυτοκινητόδρομους, από τους ελάχιστους στον κόσμο όπου δεν υπάρχει κανείς περιορισμός, έχει ζητήσει επίσης ο επίτροπος Περιβάλλοντος της ΕΕ Σταύρος Δήμας,
Στις αρχές Φεβρουαρίου, η καγκελάριος της Γερμανίας Ανγκελα Μέρκελ εξέφρασε την αντίθεσή της στο σχέδιο, αν και η γερμανική υπηρεσία για το περιβάλλον (Bundesumweltamt) έχει απευθύνει έκκληση για δημόσιο διάλογο.
Σύμφωνα με την Berliner Zeitung, βουλευτές του κυβερνώντος συνασπισμού (σοσιαλδημοκράτες και συντηρητικοί) και των Πρασίνων επιδιώκουν τη σύνταξη πρότασης για την επιβολή ορίου 130 χιλιομέτρων ανά ώρα.
Αν και πρωτοπόρος σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, η Γερμανία έχει ενισχυμένα αντανακλαστικά για την προστασία της ισχυρής αυτοκινητοβιομηχανίας της, γεγονός που προκαλεί επικρίσεις.
Είναι ακριβώς όπως το λέει. Το έχω γράψει και εγώ λίγο πρίν.Για το πρώτο δεν μπορώ να ξέρω γιατί αυτοί που μου το έκαναν είχαν γερμανικές πινακίδες.......
Για το δεύτερο έχεις απόλυτο δίκιο.......
Επισκέπτης
εχουν περιορισμο ηλιθιοτητας ομως...για κανε μαλακια στη γερμανια να δουμε αν θα την ξανακανεις...Η μόνη χώρα που δεν έχει περιορισμό ταχύτητας είναι η Γερμανία.
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
KANONEΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ
* Τα φλας προδίδουν την επόμενη κίνηση σου. Ο γνήσιος Έλληνας οδηγός δεν τα χρησιμοποιεί ποτέ.
* Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κρατάτε απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα διότι στο κενό που αφήσατε μπορεί να «χωθεί» κάποιο άλλο όχημα φέρνοντας σας σε ακόμα πιο δύσκολη θέση.
* Όσο πιο γρήγορα διασχίσετε ένα κόκκινο φανάρι, τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να συγκρουσθείτε με άλλο όχημα.
* Ποτέ μα ποτέ μην ακινητοποιήσετε το όχημα σας σε πινακίδα “STOP”. Τα οχήματα που σας ακολουθούν δεν θα περιμένουν αυτή την αντίδραση σας, με αποτέλεσμα να καρφωθούν» πάνω σας.
* Ποτέ μην κλείσετε το δρόμο σε ένα σαραβαλάκι. Ο οδηγός του δεν έχει τίποτα να χάσει.
* Το φρενάρισμα πρέπει να γίνετε όσο πιο αργά μπορείτε για να σιγουρέψετε την καλή λειτουργία του ABS, το οποίο με τη σειρά του θα σας ανταμείψει με ένα χαλαρωτικό μασάζ του ποδιού σας. Για τους μη κάτοχους ABS είναι μια ευκαιρία να τεντώσουν τα πόδια τους.
* Ποτέ μην προσπερνάτε από αριστερά όταν μπορείτε να το κάνετε από δεξιά. Είναι μια ευκαιρία να γελάσετε καθώς ο οδηγός του οχήματος που μόλις προσπεράσατε τρομάζει.
* Τα όρια ταχύτητας είναι αυθαίρετοι αριθμοί που δίνονται μόνο ως πρόταση και δεν είναι προφανώς εκτελέσιμα στην Ελλάδα.
* Βρίσκεστε στην αριστερή λωρίδα με τρελό μποτιλιάρισμα και δεν υπάρχει χώρος να κινηθείτε ούτε εκατοστό. Ο οδηγός του οχήματος που βρίσκετε ακριβώς από πίσω σας, ο οποίος κορνάρει και αναβοσβήνει τα φώτα, είναι πεπεισμένος πως μπορεί να τα πάει καλύτερα από εσάς, αν ήταν στην θέση σας.
* Ο γνήσιος Έλληνας οδηγός, ελαττώνει πάντα ταχύτητα για να περιεργαστεί οτιδήποτε του κινήσει το ενδιαφέρον. Αυτό μπορεί να είναι από βιτρίνα μέχρι και γκόμενα (εντός πόλεως) και από ατύχημα μέχρι και αλλαγή λάστιχου (εκτός πόλεως).
* Μάθετε να αλλάζετε λωρίδες με γρήγορους χειρισμούς. Χάρις στον υπουργό συγκοινωνιών, η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε μια απέραντη πίστα με τρύπες-κλειδιά οι οποίες έχουν τοποθετηθεί σε καίρια σημεία για να ελέγξουν τα αντανακλαστικά σας.
* Είναι παράδοση στην Ελλάδα να κορνάρεις μόλις ανάψει το πράσινο φανάρι ακόμα και αν είστε πρώτος σʼ αυτό.
* Ποτέ μην κάνεις χώρο σε αντίθετα διερχόμενο όχημα όταν κινείσαι αντίθετα σε μονόδρομο. Ο οδηγός του θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τον παράλληλο μονόδρομο, άρα για να κινείτε στον ίδιο δρόμο με εσάς μάλλον το κάνει επίτηδες.
* Θυμηθείτε ότι ο σκοπός κάθε Έλληνα οδηγού είναι να φτάσει πρώτος και θα κάνει ότι χρειαστεί γι αυτό.* Πάντα θα υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος για τον οποίο εσείς θα βιάζεστε. Αντιθέτως όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί των οχημάτων που θα συναντήσετε στον δρόμο σας δεν έχουν ιδέα γιατί πήραν τους δρόμους σήμερα.
* Οι Ελληνίδες γυναίκες οδηγοί, μπορούν να πλένουν, μαγειρεύουν, πλέκουν, να κάνουν sex, να μιλούν στο τηλέφωνο αλλά δεν μπορούν να οδηγήσουν.
* Το προστατευτικό κράνος φοριέται στον αγκώνα για ανεξακρίβωτους ακόμα λόγους. Σας συμβουλεύουμε να ακολουθήσετε και εσείς τη μόδα.
* Οι προστατευτικές ζώνες είναι επικίνδυνες. Έρευνες στην Ελλάδα έδειξαν ότι χιλιάδες crash test κάνουν λάθος. Άμα είναι γραπτό σου, θα πας κι ας φοράς ζώνη…..
* Ανεξαρτήτως άσματος, το στερεοφωνικό του οχήματος σας πρέπει να παίζει στο φουλ. Με αυτό τον τρόπο διασκεδάζετε τους πεζούς που περιμένουν υπομονετικά πότε θα τους δώσει κάποιος προτεραιότητα να διασχίσουν την διάβαση.
* Οι πεζοί είναι οι κυριότεροι εχθροί των οδηγών, διότι καταλαμβάνουν χώρο στα πεζοδρόμια με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθμεύσουν αυτοκίνητα και διασχίζουν τους δρόμους αναγκάζοντας τα διερχόμενα οχήματα να ελαττώσουνε ταχύτητα.
* Τα φλας προδίδουν την επόμενη κίνηση σου. Ο γνήσιος Έλληνας οδηγός δεν τα χρησιμοποιεί ποτέ.
* Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κρατάτε απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα διότι στο κενό που αφήσατε μπορεί να «χωθεί» κάποιο άλλο όχημα φέρνοντας σας σε ακόμα πιο δύσκολη θέση.
* Όσο πιο γρήγορα διασχίσετε ένα κόκκινο φανάρι, τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να συγκρουσθείτε με άλλο όχημα.
* Ποτέ μα ποτέ μην ακινητοποιήσετε το όχημα σας σε πινακίδα “STOP”. Τα οχήματα που σας ακολουθούν δεν θα περιμένουν αυτή την αντίδραση σας, με αποτέλεσμα να καρφωθούν» πάνω σας.
* Ποτέ μην κλείσετε το δρόμο σε ένα σαραβαλάκι. Ο οδηγός του δεν έχει τίποτα να χάσει.
* Το φρενάρισμα πρέπει να γίνετε όσο πιο αργά μπορείτε για να σιγουρέψετε την καλή λειτουργία του ABS, το οποίο με τη σειρά του θα σας ανταμείψει με ένα χαλαρωτικό μασάζ του ποδιού σας. Για τους μη κάτοχους ABS είναι μια ευκαιρία να τεντώσουν τα πόδια τους.
* Ποτέ μην προσπερνάτε από αριστερά όταν μπορείτε να το κάνετε από δεξιά. Είναι μια ευκαιρία να γελάσετε καθώς ο οδηγός του οχήματος που μόλις προσπεράσατε τρομάζει.
* Τα όρια ταχύτητας είναι αυθαίρετοι αριθμοί που δίνονται μόνο ως πρόταση και δεν είναι προφανώς εκτελέσιμα στην Ελλάδα.
* Βρίσκεστε στην αριστερή λωρίδα με τρελό μποτιλιάρισμα και δεν υπάρχει χώρος να κινηθείτε ούτε εκατοστό. Ο οδηγός του οχήματος που βρίσκετε ακριβώς από πίσω σας, ο οποίος κορνάρει και αναβοσβήνει τα φώτα, είναι πεπεισμένος πως μπορεί να τα πάει καλύτερα από εσάς, αν ήταν στην θέση σας.
* Ο γνήσιος Έλληνας οδηγός, ελαττώνει πάντα ταχύτητα για να περιεργαστεί οτιδήποτε του κινήσει το ενδιαφέρον. Αυτό μπορεί να είναι από βιτρίνα μέχρι και γκόμενα (εντός πόλεως) και από ατύχημα μέχρι και αλλαγή λάστιχου (εκτός πόλεως).
* Μάθετε να αλλάζετε λωρίδες με γρήγορους χειρισμούς. Χάρις στον υπουργό συγκοινωνιών, η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε μια απέραντη πίστα με τρύπες-κλειδιά οι οποίες έχουν τοποθετηθεί σε καίρια σημεία για να ελέγξουν τα αντανακλαστικά σας.
* Είναι παράδοση στην Ελλάδα να κορνάρεις μόλις ανάψει το πράσινο φανάρι ακόμα και αν είστε πρώτος σʼ αυτό.
* Ποτέ μην κάνεις χώρο σε αντίθετα διερχόμενο όχημα όταν κινείσαι αντίθετα σε μονόδρομο. Ο οδηγός του θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τον παράλληλο μονόδρομο, άρα για να κινείτε στον ίδιο δρόμο με εσάς μάλλον το κάνει επίτηδες.
* Θυμηθείτε ότι ο σκοπός κάθε Έλληνα οδηγού είναι να φτάσει πρώτος και θα κάνει ότι χρειαστεί γι αυτό.* Πάντα θα υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος για τον οποίο εσείς θα βιάζεστε. Αντιθέτως όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί των οχημάτων που θα συναντήσετε στον δρόμο σας δεν έχουν ιδέα γιατί πήραν τους δρόμους σήμερα.
* Οι Ελληνίδες γυναίκες οδηγοί, μπορούν να πλένουν, μαγειρεύουν, πλέκουν, να κάνουν sex, να μιλούν στο τηλέφωνο αλλά δεν μπορούν να οδηγήσουν.
* Το προστατευτικό κράνος φοριέται στον αγκώνα για ανεξακρίβωτους ακόμα λόγους. Σας συμβουλεύουμε να ακολουθήσετε και εσείς τη μόδα.
* Οι προστατευτικές ζώνες είναι επικίνδυνες. Έρευνες στην Ελλάδα έδειξαν ότι χιλιάδες crash test κάνουν λάθος. Άμα είναι γραπτό σου, θα πας κι ας φοράς ζώνη…..
* Ανεξαρτήτως άσματος, το στερεοφωνικό του οχήματος σας πρέπει να παίζει στο φουλ. Με αυτό τον τρόπο διασκεδάζετε τους πεζούς που περιμένουν υπομονετικά πότε θα τους δώσει κάποιος προτεραιότητα να διασχίσουν την διάβαση.
* Οι πεζοί είναι οι κυριότεροι εχθροί των οδηγών, διότι καταλαμβάνουν χώρο στα πεζοδρόμια με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθμεύσουν αυτοκίνητα και διασχίζουν τους δρόμους αναγκάζοντας τα διερχόμενα οχήματα να ελαττώσουνε ταχύτητα.
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
Που να δεις στην Ελβετία..................εχουν περιορισμο ηλιθιοτητας ομως...για κανε μαλακια στη γερμανια να δουμε αν θα την ξανακανεις...
Επισκέπτης
πιο παραστατικο δε μπορουσε να ητανεKANONEΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ
* Τα φλας προδίδουν την επόμενη κίνηση σου. Ο γνήσιος Έλληνας οδηγός δεν τα χρησιμοποιεί ποτέ.
* Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κρατάτε απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα διότι στο κενό που αφήσατε μπορεί να «χωθεί» κάποιο άλλο όχημα φέρνοντας σας σε ακόμα πιο δύσκολη θέση.
* Όσο πιο γρήγορα διασχίσετε ένα κόκκινο φανάρι, τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να συγκρουσθείτε με άλλο όχημα.
* Ποτέ μα ποτέ μην ακινητοποιήσετε το όχημα σας σε πινακίδα “STOP”. Τα οχήματα που σας ακολουθούν δεν θα περιμένουν αυτή την αντίδραση σας, με αποτέλεσμα να καρφωθούν» πάνω σας.
* Ποτέ μην κλείσετε το δρόμο σε ένα σαραβαλάκι. Ο οδηγός του δεν έχει τίποτα να χάσει.
* Το φρενάρισμα πρέπει να γίνετε όσο πιο αργά μπορείτε για να σιγουρέψετε την καλή λειτουργία του ABS, το οποίο με τη σειρά του θα σας ανταμείψει με ένα χαλαρωτικό μασάζ του ποδιού σας. Για τους μη κάτοχους ABS είναι μια ευκαιρία να τεντώσουν τα πόδια τους.
* Ποτέ μην προσπερνάτε από αριστερά όταν μπορείτε να το κάνετε από δεξιά. Είναι μια ευκαιρία να γελάσετε καθώς ο οδηγός του οχήματος που μόλις προσπεράσατε τρομάζει.
* Τα όρια ταχύτητας είναι αυθαίρετοι αριθμοί που δίνονται μόνο ως πρόταση και δεν είναι προφανώς εκτελέσιμα στην Ελλάδα.
* Βρίσκεστε στην αριστερή λωρίδα με τρελό μποτιλιάρισμα και δεν υπάρχει χώρος να κινηθείτε ούτε εκατοστό. Ο οδηγός του οχήματος που βρίσκετε ακριβώς από πίσω σας, ο οποίος κορνάρει και αναβοσβήνει τα φώτα, είναι πεπεισμένος πως μπορεί να τα πάει καλύτερα από εσάς, αν ήταν στην θέση σας.
* Ο γνήσιος Έλληνας οδηγός, ελαττώνει πάντα ταχύτητα για να περιεργαστεί οτιδήποτε του κινήσει το ενδιαφέρον. Αυτό μπορεί να είναι από βιτρίνα μέχρι και γκόμενα (εντός πόλεως) και από ατύχημα μέχρι και αλλαγή λάστιχου (εκτός πόλεως).
* Μάθετε να αλλάζετε λωρίδες με γρήγορους χειρισμούς. Χάρις στον υπουργό συγκοινωνιών, η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε μια απέραντη πίστα με τρύπες-κλειδιά οι οποίες έχουν τοποθετηθεί σε καίρια σημεία για να ελέγξουν τα αντανακλαστικά σας.
* Είναι παράδοση στην Ελλάδα να κορνάρεις μόλις ανάψει το πράσινο φανάρι ακόμα και αν είστε πρώτος σʼ αυτό.
* Ποτέ μην κάνεις χώρο σε αντίθετα διερχόμενο όχημα όταν κινείσαι αντίθετα σε μονόδρομο. Ο οδηγός του θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τον παράλληλο μονόδρομο, άρα για να κινείτε στον ίδιο δρόμο με εσάς μάλλον το κάνει επίτηδες.
* Θυμηθείτε ότι ο σκοπός κάθε Έλληνα οδηγού είναι να φτάσει πρώτος και θα κάνει ότι χρειαστεί γι αυτό.* Πάντα θα υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος για τον οποίο εσείς θα βιάζεστε. Αντιθέτως όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί των οχημάτων που θα συναντήσετε στον δρόμο σας δεν έχουν ιδέα γιατί πήραν τους δρόμους σήμερα.
* Οι Ελληνίδες γυναίκες οδηγοί, μπορούν να πλένουν, μαγειρεύουν, πλέκουν, να κάνουν sex, να μιλούν στο τηλέφωνο αλλά δεν μπορούν να οδηγήσουν.
* Το προστατευτικό κράνος φοριέται στον αγκώνα για ανεξακρίβωτους ακόμα λόγους. Σας συμβουλεύουμε να ακολουθήσετε και εσείς τη μόδα.
* Οι προστατευτικές ζώνες είναι επικίνδυνες. Έρευνες στην Ελλάδα έδειξαν ότι χιλιάδες crash test κάνουν λάθος. Άμα είναι γραπτό σου, θα πας κι ας φοράς ζώνη…..
* Ανεξαρτήτως άσματος, το στερεοφωνικό του οχήματος σας πρέπει να παίζει στο φουλ. Με αυτό τον τρόπο διασκεδάζετε τους πεζούς που περιμένουν υπομονετικά πότε θα τους δώσει κάποιος προτεραιότητα να διασχίσουν την διάβαση.
* Οι πεζοί είναι οι κυριότεροι εχθροί των οδηγών, διότι καταλαμβάνουν χώρο στα πεζοδρόμια με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθμεύσουν αυτοκίνητα και διασχίζουν τους δρόμους αναγκάζοντας τα διερχόμενα οχήματα να ελαττώσουνε ταχύτητα.
Καλά είναι απίστευτο ...
Όταν τελειώνουν τα επιχειρήματα, μπαίνει στη μέση ο νόμος και ο ΚΟΚ. Ξεκολλάτε μερικοί-μερικοί εδώ μέσα ... Είναι δυνατό να μιλάτε για ρεαλιστικό όριο 100 και 120 στην ΕΟ ? Και δε μιλάω για Παρασκευή απόγευμα ή για 3ημερα. Έχετε ποτέ οδηγήσει εκτός από το να πάτε διακοπές ? Και με 250 θα πας φίλε, φτάνει οι συνθήκες να το επιτρέπουν. Και αν φας τα μούτρα σου, μάλλον θα έχεις κάνει λάθος εκτίμηση, ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ.
Τα ξεκληρίσματα έχετε προσέξει ότι γίνονται με απλά επιβατικά και όχι με Porsche κλπ ? Δε χρειάζεται να τρέχεις σαν τρελός για να σου τύχει. Και με 70 μερικές φορές, παίζεις το κεφάλι σου.
Μ' αρέσει μερικοί που ποστάρουν στο thread "car, news, battles κλπ" και μετά μιλάνε για ΚΟΚ κλπ.
Ακούστε και τον Ιαβέρη, βγαίνει και λέει τα δικά του αυτές τις μέρες.
Όταν τελειώνουν τα επιχειρήματα, μπαίνει στη μέση ο νόμος και ο ΚΟΚ. Ξεκολλάτε μερικοί-μερικοί εδώ μέσα ... Είναι δυνατό να μιλάτε για ρεαλιστικό όριο 100 και 120 στην ΕΟ ? Και δε μιλάω για Παρασκευή απόγευμα ή για 3ημερα. Έχετε ποτέ οδηγήσει εκτός από το να πάτε διακοπές ? Και με 250 θα πας φίλε, φτάνει οι συνθήκες να το επιτρέπουν. Και αν φας τα μούτρα σου, μάλλον θα έχεις κάνει λάθος εκτίμηση, ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ.
Τα ξεκληρίσματα έχετε προσέξει ότι γίνονται με απλά επιβατικά και όχι με Porsche κλπ ? Δε χρειάζεται να τρέχεις σαν τρελός για να σου τύχει. Και με 70 μερικές φορές, παίζεις το κεφάλι σου.
Μ' αρέσει μερικοί που ποστάρουν στο thread "car, news, battles κλπ" και μετά μιλάνε για ΚΟΚ κλπ.
Ακούστε και τον Ιαβέρη, βγαίνει και λέει τα δικά του αυτές τις μέρες.