Νέα

Ο Μίκης καλεί σε «ανυπακοή»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα helios747
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 37K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Να έβλεπες τι ωραία ήταν τα τρένα στο Μαρόκο το 1980.

Θυμάμαι ότι το μόνο που πουλούσαν μέσα ήταν αυγά βραστά.

Δεν είχε και τίποτε άλλο.

μήπως στην Γιουκοσλαυία??? που μέχρι να φτάσεις στο Ζάγκρεμπ δεν τολμούσες να αφ΄σηεις το σακίδιο χωρίς επιτήρηση μην στο βουτήξουν?
 

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
μήπως στην Γιουκοσλαυία??? που μέχρι να φτάσεις στο Ζάγκρεμπ δεν τολμούσες να αφ΄σηεις το σακίδιο χωρίς επιτήρηση μην στο βουτήξουν?

:offtopic:

bakalhs-τικη ερώτηση  :grin:

Εφ' όσον γράφεις τη χώρα με δίφθογγο δεν θα έπρεπε στο "ι" να έχει τονο ΚΑΙ διαλυτικά; Δηλαδή "Γιουγκοσλαυΐα";  :think:
 

geman30

Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
916
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
6
κοίταξε κάθε υπηρεσία πρέπει να εκτιμάται σωστά πρίν παρασχεθεί...

γιατί να βάλω τραίνο σε μία γραμμή στην οποία τα ιστορικά στοιχεία επιβατικής κίνησης δείχουν ότι δεν έχει και ούτε πρόκειται να έχουν επιβάτες και επιπλέον εξυπηρετείται με άλλα μέσα?

γιατί να δώσω τα πυροσβεστικά για συντήρηση στην ΕΑΒ όταν η εργατοώρα της μου στοιχιζει τριπλασια και πολλές φορές τετραπλάσια από ότι να τα έδινα σε κάποια άλλην εταιρεία

γιατί να φτιάχνω τα αμαξώματα στην ΕΛΒΟ και να στοιχιζουν ο κούκος αηδόνι?

και πάει λέγοντας..

είτε λοιπόν πρέπει να κάνωφ τις επιχειρήσεις αυτές ανταγωνιστικές είτε πρέπει να τις κλείσω

για να τις κάνω όμως ανταγωνιστικές θα πρεπει

(1) να μειώσω το κόστος λειτουργίας που σημαίνει λιγότερες σπατάλες, λιγότερες ρεμούλες,μικρότερη μισθοδοσία,
(2) να εγγυηθώ ότι η εταιρεία θα παράγει συνεχώς και αδειαλείπτως και θα τηρεί τις συμφωνίες της που σημαίνει όχι απεργίες, όχι στάσεις εργασίας κλπ..
(3) να εγγυηθώ ποιότητα εργασιών που σημαίνει προσωπικό κατηρτισμένο, προσεκτικό και ότι κάθε παράλειψις θα τιμωρείται παραδειγματικά..

δεν είναι φιλελευθερισμοί... απλή λογική είναι..

αν βρείτε ευκολώτερη και καλύτερη λύση εμπρός ,,

Συμφωνώ σε όλα. Αυτό που λέω είναι οτι όλα αυτά, όπως και το θέμα των αμοιβών που θέτει ο Elftex, θα πρέπει να βρεθεί επιτέλους ένας τρόπος να τα λύσει το κράτος. Δεν μπορεί οι αποκρατικοποιήσεις να είναι η αρχή και η λύση για όλα τα προβλήματα. Οι ιδιωτικές επιχειρήσεις, όπου το μόνο κριτήριο είναι το κέρδος του επιχειρηματία, εμπεριέχουν πολλά μειονεκτηματα σε τομείς παροχής υπηρεσιών σε βασικά αγαθά.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
www.methorios.gr/cgi-bin/artman/exec/view.cgi?archive=151&num=2238]Α. Ζηλιασκόπουλος - Ο μάνατζερ που φέρνει κέρδη στα τρένα[/url]

Η πορεία και οι επιδόσεις του κ. Αθανάσιου Ζηλιασκόπουλου, που κατάγεται από το Θούριο, και έχει αναλάβει την αναδιάρθρωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τη Θέση του Προέδρου της εταιρίας, φιλοξενούνται σε δημοσίευμα του Κυριακάτικου φύλλου της εφημερίδας «Έθνος», το οποίο αναδημοσιεύεται:

Απίστευτες ιστορίες σκανδάλων, πελατειακών σχέσεων και πλιάτσικου ανακαλύπτει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλος

Ο κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχει διδάξει επί 16 έτη σε πανεπιστήμια της Αμερικής και της Ελλάδας, με ειδίκευση στη βελτιστοποίηση συστημάτων μεταφορών. Θα μπορούσε να έχει το τουπέ του ειδήμονα, αλλά είναι ένας απλός και εξαιρετικά ευγενικός άνθρωπος, ο οποίος δεν έχει προδώσει τις ρίζες της καταγωγής του από
το Θούριο Εβρου. Οταν προκηρύχθηκαν θέσεις μέσω του open.gov,
αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να αφήσει τη θεωρία και να περάσει στη δράση. «Πιστεύω ότι μπορώ να σώσω τον ΟΣΕ, διαφορετικά δεν θα δεχόμουν τη θέση αυτή» έλεγε τις πρώτες ημέρες που βρέθηκε στην καρέκλα του επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Οι συνομιλητές του τον αντιμετώπιζαν με συγκατάβαση.
Εκείνος όμως μιλούσε με την πείρα πολλών ετών εργασίας στους αμερικανικούς σιδηροδρόμους. Εναν χρόνο αργότερα κατάφερε να μειώσει εντυπωσιακά το έλλειμμα του ΟΣΕ. Από 230 εκατ. ευρώ το έφθασε στα 55 εκατ. ευρώ. Ως το τέλος του έτους εκτιμά ότι ο ΟΣΕ θα μπορεί να παρουσιάσει τα πρώτα ευρώ κέρδους από την εποχή ίσως της ίδρυσής του!

Oι αριθμοί, όσο εντυπωσιακοί και αν είναι, δεν μπορούν να αποτυπώσουν το μέγεθος της προσπάθειας την οποία καταβάλλει ο κ. Ζηλιασκόπουλος. Η σύγχρονη ιστορία του ελληνικού σιδηροδρόμου είναι ένα απίστευτο αφήγημα σκανδάλων, πελατειακών σχέσεων, πλιάτσικου και παραλογισμού. Μια μικρογραφία, δηλαδή, του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Το «ξήλωμα» του... παρα-ΟΣΕ που είχε θεριέψει στο πλάι του κανονικού Οργανισμού, ο οποίος ρήμαζε, δεν ήταν εύκολη υπόθεση. Χρειάστηκε να βάλει βαθιά το μαχαίρι ο κ. Ζηλιασκόπουλος, να υψώσει σθεναρή αντίσταση απέναντι σε αδίστακτα συμφέροντα ο υπουργός Μεταφορών κ. Δ. Ρέππας και να βάλουν πλάτη κόντρα στις πιέσεις συνδικαλιστικών στελεχών του ΠαΣοΚ ορισμένοι βουλευτές που γνώριζαν σε βάθος την υπόθεση, όπως ο κ. Γ. Φλωρίδης. Στην πορεία η υπόθεση εξυγίανσης του ΟΣΕ μετατράπηκε σε θρίλερ. Εκτοξεύτηκαν απειλές, σημαντικά έγγραφα φυγαδεύτηκαν από τις κεντρικές υπηρεσίες και κρύφτηκαν για λόγους ασφαλείας και κάποια παρακλάδια του θέματος έφθασαν ως το Μέγαρο Μαξίμου.

Η «Πρόοδος» των συνδικαλιστών
Το πουλόβερ άρχισε να ξηλώνεται από την εταιρεία «Πρόοδος», την οποία είχαν συστήσει συνδικαλιστές του ΠαΣοΚ με διευθυντικές θέσεις στον ΟΣΕ το 1995. Το σύστημα με το οποίο δούλευε η εταιρεία ήταν απλό: όταν ένας πελάτης ενδιαφερόταν για μεγάλες μεταφορές, οι αρμόδιοι του ΟΣΕ του έλεγαν ότι ο Οργανισμός δεν έχει την κατάλληλη υποδομή και τον έσπρωχναν προς τους ιδιώτες. Αυτοί έπαιρναν τη δουλειά και στη συνέχεια ο ΟΣΕ... έβρισκε την υποδομή και διακινούσε τα εμπορεύματα με έκπτωση που έφθανε ως 87%! Η «Πρόοδος» είχε κέρδη περί τα 70 εκατ. ετησίως και ο ΟΣΕ συσσώρευε ζημιές.

Οταν το πάρτι σταμάτησε, οι αντιδράσεις ήταν τόσο έντονες ώστε παρ΄ ολίγον να προκληθεί και διπλωματικό επεισόδιο. Σε κάποιο στάδιο της μεταφοράς εμπορευμάτων εμπλέκονταν και εταιρείες αυστριακών συμφερόντων. Οταν καταγγέλθηκαν οι συμβάσεις τους, ο αυστριακός πρεσβευτής χτύπησε την πόρτα του κ. Ζηλιασκόπουλου. Ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον άκουσε και του απηύθυνε μόνο μία ερώτηση. «Πώς γίνεται οι αμοιβές για αντίστοιχες μεταφορές με τον αυστριακό σιδηρόδρομο να κοστίζουν 18 ευρώ και με τον ελληνικό 3,5 ευρώ;». Ο πρεσβευτής κατανόησε την κατάσταση και έφυγε χωρίς να πει τίποτε άλλο. Από την πρώτη ημέρα της θητείας του ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ασχολήθηκε μόνο με την περιστολή των δαπανών. Εβαλε φρένο στις σπατάλες συντήρησης του δικτύου και στις κλοπές των υλικών. Επανεξέτασε τα φαραωνικά έργα που είχαν προγραμματιστεί και κατήγγειλε συμβάσεις. Περπάτησε μόνος του τα τρία χιλιόμετρα έξω από τη Θεσσαλονίκη, το μοναδικό τμήμα της γραμμής που συνδέει τα Σκόπια με την Αθήνα που δεν είναι ηλεκτροφόρο και έλυσε το μυστήριο των «βαγονιών-φαντασμάτων». Τα βαγόνια οδηγούνταν σε μια αποθήκη έξω από τη Θεσσαλονίκη και χρησίμευαν ως αποθήκες, τις οποίες το κύκλωμα μίσθωνε σε ιδιώτες για τη φύλαξη των εμπορευμάτων αντί 50 ευρώ την ημέρα ανά βαγόνι. Συνολικά στην αποθήκη βρέθηκαν 700 βαγόνια. Ξενοίκιασε το κτίριο του Προαστιακού στην Κρατίνου, το οποίο κόστιζε 1 εκατ. ευρώ ετησίως, και εγκατέστησε το προσωπικό στο κτίριο της Καρόλου.

Οταν τελείωσαν τα σκάνδαλα ξεκίνησε ο παραλογισμός. Ο ΟΣΕ την 1η Μαρτίου 2008 υπέγραψε μια σύμβαση με την εταιρεία Wasteel Ηellas. Αντικείμενο η υποστήριξη των κλιναμαξών με προσωπικό. Μέσω ενός υπεργολάβου το προσωπικό αυτό έφθασε στα 60 άτομα, τα οποία, όπως προβλεπόταν στη συμφωνία, δεν τα πλήρωνε η εταιρεία αλλά ο... ΟΣΕ. Ο μηνιαίος μισθός του κάθε υπαλλήλου ήταν 4.000 ευρώ, με υπερωρίες, επιδόματα και τα δώρα. Το μηναίο κόστος για τον Οργανισμό ανερχόταν σε 250.000 ευρώ.

Η σύμβαση δεν μπορούσε να σταθεί. Οταν όμως ολοκληρώθηκε ο έλεγχος αναδύθηκαν και άλλες λεπτομέρειες. Από τα 60 άτομα εμφανίζονταν στη δουλειά τους μόνο 20. Οι υπόλοιποι ήταν άφαντοι. Επιπλέον δεν μπορούσε να εφαρμοστεί σε αυτούς η ρύθμιση για την περικοπή των μισθών που έγινε στο Δημόσιο επειδή τυπικά δεν ανήκαν στον ΟΣΕ.

Γιοι, κόρες και συγγενείς
Ο κ. Ζηλιασκόπουλος αποφάσισε να καταγγείλει τη σύμβαση, η οποία λήγει στις 28 Φεβρουαρίου. Αμέσως άρχισε η κατάθεση επερωτήσεων στη Βουλή για απολύσεις στον ΟΣΕ. Επιπλέον, οι 60 υπάλληλοι απαιτούν πλήρη αποζημίωση από τον ΟΣΕ σε περίπτωση απόλυσής τους και απειλούν ότι θα διεκδικήσουν δικαστικώς την επαναπρόσληψή τους στον Οργανισμό! Αν χάνεται κάπου το νήμα της λογικής, αυτό συμβαίνει επειδή ο εσωτερικός έλεγχος αποκάλυψε κάτι ακόμη. Οι περισσότεροι από τους υπαλλήλους αυτούς είναι γιοι, κόρες και συγγενείς συνδικαλιστών του ΟΣΕ, κυρίως προσκείμενων στη ΝΔ, αλλά όχι μόνο.

Αυτά που έγιναν μέσα σε έναν χρόνο μπορούν να γεμίσουν ολόκληρους τόμους. Αλλά αυτό που έχει σημασία είναι το μέλλον. Και στο μέλλον θα πρέπει να εξαλειφθούν τα τελευταία 55 εκατ. ευρώ του ελλείμματος. Οι επιλογές είναι δύο: Αύξηση των εισιτηρίων σε ορισμένες γραμμές με χαμηλό κόστος ώστε να φθάσουν στο 80% της τιμής του εισιτηρίου ΚΤΕΛ. Τα προσδοκώμενα έσοδα υπολογίζονται σε 25 εκατ. ευρώ ετησίως. Επίσης, «κόβονται» οι πολύ ζημιογόνες γραμμές, π.χ. Πάτρα- Καλαμάτα, η οποία έχει κόστος λειτουργίας 7,5 εκατ. ευρώ για τη μεταφορά κατά μέσο όρο τριών επιβατών ημερησίως. Οταν ολοκληρωθούν οι μετατάξεις και η διαπραγμάτευση των συλλογικών συμβάσεων, υπάρχουν πολλά και φιλόδοξα σχέδια για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου ώστε να γίνει ανταγωνιστικός, όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη. Οι αγκυλώσεις του συστήματος όμως είναι τόσο μεγάλες ώστε σε ό,τι αφορά τον σιδηρόδρομο ισχύει η αρχαία ρήση «μηδένα προ του τέλους μακάριζε».

1,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο στοίχιζαν οι πληροφορίες για τα δρομολόγια!
Χαρακτηριστικό παράδειγμα θεωρείται η σύμβαση με το «11888» του ΟΤΕ. Προκειμένου να δίνει η υπηρεσία του ΟΤΕ πληροφορίες για τα δρομολόγια των τρένων ο ΟΣΕ κατέβαλλε 1,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Το ποσό αυτό κάλυπτε τις ανάγκες μισθοδοσίας 60 τηλεφωνητών και τηλεφωνητριών, δηλαδή ολόκληρου του προσωπικού που απασχολούσε η υπηρεσία «11888». Η σύμβαση καταγγέλθηκε. Με την αγορά ενός τηλεφωνικού κέντρου αξίας 35.000 ευρώ και με 10 υπαλλήλους του ΟΣΕ οι πληροφορίες δρομολογίων λειτουργούν άψογα χρησιμοποιώντας τον αριθμό 1110. Το «11888» όμως δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια. Εχει στείλει δύο εξώδικα καταγγέλλοντας τη διακοπή της σύμβασης. Επιπλέον, οι τηλεφωνητές έδιναν στους ενδιαφερόμενους πολίτες το προσωπικό τηλέφωνο στο γραφείο του διευθύνοντος συμβούλου. Η κατάσταση είχε γίνει αφόρητη ώσπου να βρεθεί λύση. Δύο γραμματείς ανέλαβαν να δίνουν πληροφορίες για τα δρομολόγια. Επίσης, έφτιαξε υπηρεσία web ticketing αντί 300.000 ευρώ χρησιμοποιώντας το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και σπάζοντας μια σύμβαση 8 εκατ. ευρώ με ιδιωτική εταιρεία.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Εγγρ.
2 Οκτ 2010
Μηνύματα
168
Like
0
Πόντοι
1
δεν ειναι τα τρενα το αισχος. οι εργαζομενοι σε αυτα ειναι το αισχος. που μπαινουν μερικα εκατομυρια την ημερα μεσα και απαιτιυν απο ολους εμας να τους πληρωνουμε (μεσος μισθος εκει 80.000€ (!!!!!!!!!!!!)).

το εχω ξαναγραψει. Αμορφωτος, πορτιερης στα ΕΛΔΑ 85.000. Και καλα εκει, βγαζουν κερδος. Εκει που μπαινουν μεσα?

Αν δεν σπασον αυτα τα αποστηματα ΔΕΝ θα υπαρξει μελλον.

Δηλαδή βρε αδερφέ για να λειτουργήσει για εσένα ένας οργανισμός σαν τον ΟΣΕ χρειάζονται το πολύ 3 άτομα.Ένας που θα κόβει εισητήρια ,ένας που θα φορτώνει και θα ξεφορτώνει τις αποσκευές και ένας που θα οδηγάει,όλοι οι άλλοι είναι περιττοί και ζημιογόνοι.Και φυσικά αυτοί οι 3 δεν πρέπει να πέρνουν πάνω 700ευρώ το μήνα γιατί ζημιώνουν τον έλληνα πολίτη,ενώ οι προιστάμενοι τους που καταχράζονται τα χρήματα κυκλοφορούν ανενόχλητοι.
Και όλους τους μισθούς να υπολογίσεις που πέρνουν οι εργαζόμενοι(αυτούς τους υπέρογκους που λες εσύ),και αν υποθέσουμε ότι δεν έχει καθόλου έσοδα ο ΟΣΕ πάλι δεν βγαίνουν τα νούμερα που λένε ότι μπαίνουν μέσα καθημερινά.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
καμια τουριστρια/συνταξιδιωτισσα διακορευσατε αγαπητε?  :2funny:

Δυστυχώς σε αυτά τα ταξίδια ήμουνα σα "να πήγαινα πεπόνι στο Άργος".

Τα τυχερά ήταν στην διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη με το βραδυνό τρένο που τότε το χρησιμοποιούσαν πάρα πολλές τουρίστριες (που ταξίδευαν με Interrail).

Τουρίστριες, φοιτητές, φαντάρια, χωριάτες με κότες, έπεφτε πολύ γέλιο.

Και βεβαίως γεμάτο φίσκα το τρένο.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Δηλαδή βρε αδερφέ για να λειτουργήσει για εσένα ένας οργανισμός σαν τον ΟΣΕ χρειάζονται το πολύ 3 άτομα.Ένας που θα κόβει εισητήρια ,ένας που θα φορτώνει και θα ξεφορτώνει τις αποσκευές και ένας που θα οδηγάει,όλοι οι άλλοι είναι περιττοί και ζημιογόνοι.Και φυσικά αυτοί οι 3 δεν πρέπει να πέρνουν πάνω 700ευρώ το μήνα γιατί ζημιώνουν τον έλληνα πολίτη,ενώ οι προιστάμενοι τους που καταχράζονται τα χρήματα κυκλοφορούν ανενόχλητοι.
Και όλους τους μισθούς να υπολογίσεις που πέρνουν οι εργαζόμενοι(αυτούς τους υπέρογκους που λες εσύ),και αν υποθέσουμε ότι δεν έχει καθόλου έσοδα ο ΟΣΕ πάλι δεν βγαίνουν τα νούμερα που λένε ότι μπαίνουν μέσα καθημερινά.

για να λειτουργήσει το τραίνο δεν χρειάζονται παρά μόνο δύο άτομα.. ο οδηγός και ο ελεγκτής... και μάλιστα σε πολλά τραίνα δεν χρειάζεται πλέον ούτε οδηγός γιατί είναι αυτοματοποιημένα..

καλά μιά εταιρεία σαν έξοδο μόνο την μισθοδοσία νομίζεις ότι έχει  :think: :think: :think: :think:
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
μήπως στην Γιουκοσλαυία??? που μέχρι να φτάσεις στο Ζάγκρεμπ δεν τολμούσες να αφ΄σηεις το σακίδιο χωρίς επιτήρηση μην στο βουτήξουν?

Η Γιουγκοσαβία ήταν πίκρα. Γιατί συν τοις άλλοις ήταν και γεμάτα τα τρένα.
Ο σταθμός στο Βελιγράδι άλλο χάλι.

Θυμάμαι ότι μόλις έφθανες στην Γευγελή περνούσες σε άλλη διάσταση. Έβλεπες να οργώνουν τα χωράφια με άλογα.
Και μετά έμπαινες Αυστρία και ήταν άλλος κόσμος.

Ή φεύγοντας από Τεργέστη που το τρένο ήταν γεμάτο Γιούγκους που είχαν πάει Ιταλία να ψωνίσουν. Και σε παρακαλούσαν να πάρεις τα πράγματα γιατί αυτοί θα έπρεπε να πληρώσουν τελωνείο.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Η Γιουγκοσαβία ήταν πίκρα. Γιατί συν τοις άλλοις ήταν και γεμάτα τα τρένα.
Ο σταθμός στο Βελιγράδι άλλο χάλι.

Θυμάμαι ότι μόλις έφθανες στην Γευγελή περνούσες σε άλλη διάσταση. Έβλεπες να οργώνουν τα χωράφια με άλογα.
Και μετά έμπαινες Αυστρία και ήταν άλλος κόσμος.

Ή φεύγοντας από Τεργέστη που το τρένο ήταν γεμάτο Γιούγκους που είχαν πάει Ιταλία να ψωνίσουν. Και σε παρακαλούσαν να πάρεις τα πράγματα γιατί αυτοί θα έπρεπε να πληρώσουν τελωνείο.

τα θυμάσαι καλά παλιόγερε  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 
Εγγρ.
2 Οκτ 2010
Μηνύματα
168
Like
0
Πόντοι
1
για να λειτουργήσει το τραίνο δεν χρειάζονται παρά μόνο δύο άτομα.. ο οδηγός και ο ελεγκτής... και μάλιστα σε πολλά τραίνα δεν χρειάζεται πλέον ούτε οδηγός γιατί είναι αυτοματοποιημένα..

καλά μιά εταιρεία σαν έξοδο μόνο την μισθοδοσία νομίζεις ότι έχει  :think: :think: :think: :think:

Ασφαλώς και δεν είναι η μόνη πηγή εξόδων αλλά αποτελεί την κύρια δικαιολογία κάποιων γιατί πρέπει να ιδωτικοποιηθεί και να γίνει μια επιχείρηση μόνο κερδοφόρα χάνοντας το κοινωνικό και εθνικό χαρακτήρα του.Κάθε φορά που θέλουν να ξεπουλήσουν κάτι ή να μειώσουν τους μισθούς,εμφανίζονται τα ''παπαγαλάκια'' που βγάζουν μια-δυο περιπτώσεις που γίνεται σπατάλη(κάποιο επιδομα ακραίο ή καμμιά υπερωρία εξωφρενική και μεμονομένη) έτσι ώστε να απαξιωθούν από τους υπόλοιπους πολίτες και να γίνει πιο ''εύκολη'' η πώληση του.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ασφαλώς και δεν είναι η μόνη πηγή εξόδων αλλά αποτελεί την κύρια δικαιολογία κάποιων γιατί πρέπει να ιδωτικοποιηθεί και να γίνει μια επιχείρηση μόνο κερδοφόρα χάνοντας το κοινωνικό και εθνικό χαρακτήρα του.Κάθε φορά που θέλουν να ξεπουλήσουν κάτι ή να μειώσουν τους μισθούς,εμφανίζονται τα ''παπαγαλάκια'' που βγάζουν μια-δυο περιπτώσεις που γίνεται σπατάλη(κάποιο επιδομα ακραίο ή καμμιά υπερωρία εξωφρενική και μεμονομένη) έτσι ώστε να απαξιωθούν από τους υπόλοιπους πολίτες και να γίνει πιο ''εύκολη'' η πώληση του.

είναι απλό.. γιατί είναι η μισθοδοσία είναι η μοναδική δαπάνη που μπορεί να μειωθεί σχετικα εύκολα (διότι το πετρέλαιο θα το κάψει η μηχανή ή το ρεύμα)

από την άλλη είναι και η μοναδική δαπάνη που μπορεί να βοηθήσει στην μείωση των άλλων δαπανών αν την αξιοποιήσεις όμως και την χρησιμοποιήσεις όσο περισσότερο μπορείς και για ότι περισσότερο μπορείς.. 
 
Εγγρ.
2 Οκτ 2010
Μηνύματα
168
Like
0
Πόντοι
1
είναι απλό.. γιατί είναι η μισθοδοσία είναι η μοναδική δαπάνη που μπορεί να μειωθεί σχετικα εύκολα (διότι το πετρέλαιο θα το κάψει η μηχανή ή το ρεύμα)

από την άλλη είναι και η μοναδική δαπάνη που μπορεί να βοηθήσει στην μείωση των άλλων δαπανών αν την αξιοποιήσεις όμως και την χρησιμοποιήσεις όσο περισσότερο μπορείς και για ότι περισσότερο μπορείς.. 

Βάζεις ένα στοίχημα ότι και τσάμπα να δουλεύουν θα μας πουν ότι πάλι είναι ζημιογόνος ο ΟΣΕ,μέχρι να πουληθεί
 

ventuzator

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2011
Μηνύματα
3.973
Like
0
Πόντοι
16


Που είσαι ρε [size=15pt]οπισθοκαυλόπαπε[/size] (πορνόπαπε) να μας πεις για τις δηλώσεις του Μίκη στον Παπαδάκη  :2funny:

Ο Μίκης είπε ότι:

1> Θέλουν να εξαφανίσουν τους Έλληνες  :uglystupid:
2> Μίλησε για ΑΟΖ  :uglystupid:
3> Μίλησε για πραξικόπημα της γραβάτας  :uglystupid:
4> Μίλησε για ορυκτό πλούτο της Ελλάδος και υπέδαφος  :uglystupid:

και κάλεσε το λαό το Στρατό και την Αστυνομία να κάνουν "ειρηνική επανάσταση"

Μήπως ο Θωδοράκης ανήκει στους ΕΛ ;  :cheesy:

Μήπως είναι ΕΘΝΙΚΙ  :uglystupid:

Μήπως είναι "χρυσαυγίτης"  :uglystupid:


Ποια είναι η άποψη σου [size=15pt]ΜΩΡΗ ΤΣΟΥΧΤΡΑ[/size] για τα λεγόμενα του;

 

pz89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
33.207
Κριτικές
14
Like
22
Πόντοι
376
και κάλεσε το λαό το Στρατό και την Αστυνομία να κάνουν "ειρηνική επανάσταση"
Στρατό ονειρεύεσαι φασιστολάγνε...

Λάθος κατάλαβες,τον λαό κάλεσε σε ''ειρηνική επανάσταση''!!! :birdman:

Σύρε να παίξεις τάβλι με το πτώμα τον Στυλιανό... :boobies:
 

ventuzator

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2011
Μηνύματα
3.973
Like
0
Πόντοι
16
Στρατό ονειρεύεσαι φασιστολάγνε...

Λάθος κατάλαβες,τον λαό κάλεσε σε ''ειρηνική επανάσταση''!!! :birdman:

Σύρε να παίξεις τάβλι με το πτώμα τον Στυλιανό... :boobies:

φοβασαι ρε χεσμένο τσουτσέκι το στρατό ε;  :uglystupid:

Πήγαινε να κάνεις κακά σου τώρα.

 

pz89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
33.207
Κριτικές
14
Like
22
Πόντοι
376
φοβασαι ρε χεσμένο τσουτσέκι το στρατό ε;  :uglystupid:

Πήγαινε να κάνεις κακά σου τώρα.
Καθόλου δεν φοβάμαι τους σαπιοκοιλιάδες,ανίκανοι από κούνια είναι το είδαμε... :boobies:

Στον Παττακό,στον Παττακό για τάβλι γρήγορα!!! :2funny: :2funny: :2funny:
 

ventuzator

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2011
Μηνύματα
3.973
Like
0
Πόντοι
16
Ακου τι λεει ο "ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ" ο ΜΙΚΗΣ  :uglystupid:



και ελάτε να μου πάρετε πίπα (όλα τα διεθνιστάκια)

για 1000 χρόνια θα σας πιπωνω  :uglystupid:

γιατί είμαι O Highlander  :uglystupid:
 

anatolgami

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2006
Μηνύματα
6.358
Κριτικές
3
Like
2.235
Πόντοι
506
Όλα φιλελεύθερα λοιπόν...

Και μετά οι τιμές πώλησης αγαθών-παροχών κανείς δεν ξέρει που θα πάνε μιας κ οι ιδιώτες θα φτιάξουνε ένα ωραίο πηγαδάκι κ θα κανονίσουν τις τιμές.

3e εισητήριο στο λεωφορείο κ αν θες μπες,αν δεν θες πάνε με το μουλάρι σου.

...ΕΤΣΙ είναι...ΟΙ ΚΑΚΩΣ ΕΝΝΟΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΜΕΝΟΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΙ και ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΙ στο τέλος φέρνουν τον ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟ.
 

ventuzator

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2011
Μηνύματα
3.973
Like
0
Πόντοι
16
Καθόλου δεν φοβάμαι τους σαπιοκοιλιάδες,ανίκανοι από κούνια είναι το είδαμε... :boobies:

Στον Παττακό,στον Παττακό για τάβλι γρήγορα!!! :2funny: :2funny: :2funny:

Τι να μας πεις ρε μιριγκόγκο που άμα βγεις από το δωμάτιο σου κλάνεις Μέντες και πατάτες.
για στρατό δεν το συζητάμε, είναι ο εφιάλτης σου :uglystupid:

Στο γιογιό σου γρήγορα λέμε ΣΚΑΤΙΑΡΙΚΟ  :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom