Νέα

Ο Μίκης καλεί σε «ανυπακοή»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα helios747
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 37K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.280
Πόντοι
8.006
@αλεξ71, ετσι κ χειροτερα μιλαω. κοιτα απο την αλλη οταν ποσταρω.
Κριμα.
Παντως εγινε μια βελτιωση. Εγραψες ολοκληρο ποσταρισμα χωρις να βρισεις.
Ασκω καλη επιρροη πανω σου (Ωχ τι θα ακουσω τωρα).
 

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
βρίσκεις να υπάρχει λόγος να το κάνει το κράτος?

Για εθνικής σημασίας λόγους. Διατήρηση της ελληνικότητας των νησιών της άγονης γραμμής κτλ. Για το τραίνο, τί να σου πω...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Για εθνικής σημασίας λόγους. Διατήρηση της ελληνικότητας των νησιών της άγονης γραμμής κτλ. Για το τραίνο, τί να σου πω...

είπαμε όχι για την ναυτιλία.. ασε την απέξω.. ετσι και αλλιως η ναυτιλία είναι ιδιωτική επιδοτούμενη ...
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.280
Πόντοι
8.006
βρίσκεις να υπάρχει λόγος να το κάνει το κράτος?
Βλεπεις Τραμουντανα τη νοοτροπια που μας εφερε σε αυτο το χαλι.
Ο,τιδηποτε ζημιογονο ή μη συμφερον, πρεπει να το αναλαβει ως επιχειρηματιας το Κρατος. Και ειναι και αυτονοητο κιολας. Προφανως το κρατος το πληρωνει ο φορολογουμενος της Ζιμπαμπουε, οχι ο ελληνας, οπότε τι μας νοιαζει?
Ας χρηματοδοτει το κρατος ζημιογονες επιχειρησεις, και οταν θα βγαινουν ελλειμματα και θα αυξανονται οι φοροι, θα βγαινουν κινηματα "δεν πληρωνω", θα λεμε οτι οι πολιτικοι ειναι κλεφτες και βρηκαμε το αλλοθι μας.  
 

pz89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
33.207
Κριτικές
14
Like
22
Πόντοι
376
Βλεπεις Τραμουντανα τη νοοτροπια που μας εφερε σε αυτο το χαλι.
Ο,τιδηποτε ζημιογονο ή μη συμφερον, πρεπει να το αναλαβει ως επιχειρηματιας το Κρατος. Και ειναι και αυτονοητο κιολας. Προφανως το κρατος το πληρωνει ο φορολογουμενος της Ζιμπαμπουε, οχι ο ελληνας, οπότε τι μας νοιαζει?
Ας χρηματοδοτει το κρατος ζημιογονες επιχειρησεις, και οταν θα βγαινουν ελλειμματα και θα αυξανονται οι φοροι, θα βγαινουν κινηματα "δεν πληρωνω", θα λεμε οτι οι πολιτικοι ειναι κλεφτες και βρηκαμε το αλλοθι μας.  
Του ημικρατικού μοντέλου είσαι εεε κομμούνι;;; :grin:
 

geman30

Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
916
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
6
βρίσκεις να υπάρχει λόγος να το κάνει το κράτος?

Επομένως μένουμε χωρίς τρένα,ειδικά στην επαρχία. Και αντίστοιχα χωρίς αεροσκάφη (κυρίως πυροσβεστικά, ΕΑΒ) χωρίς εξοπλισμούς (ΕΑΣ) και χωρίς συγκοινωνία στις πόλεις (ΕΛΒΟ). Για μένα το θέμα είναι οι υπηρεσίες να λειτουργήσουν αντί να κοιτάνε αμέσως να τα ξεπουλάνε όλα.
 

Επισκέπτης
από το 1975 μέχρι το 1980 είχα; γυρίσει όλη την Ευρώπη με Interail... το καλοκαίρι του 1975 έκανε γύρω στις 3000 δραχμές αν θυμάμαι καλά...
Μ' αρέσεις φίλε :thumbsup:
Είσαι τυχερός γιατί ταξίδεψες σε παρθένες ακόμα εποχές (τουριστικά).
Εγώ είμαι πιο μικρός. Το 2001 που πήγα, το εισιτήριο είχε 300 ευρά :P
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.280
Πόντοι
8.006
Για εθνικής σημασίας λόγους. Διατήρηση της ελληνικότητας των νησιών της άγονης γραμμής κτλ. Για το τραίνο, τί να σου πω...
Μαλιστα. Η ελληνικοτητα ετσι διατηρειται.
Οτι δεν υπαρχει ενας γιατρος στα νησια, και πανε οι ανθρωποι απεναντι στην Τουρκια για να βρουν γιατρο, ειναι προφανως λεπτομερεια.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.280
Πόντοι
8.006
Επομένως μένουμε χωρίς τρένα,ειδικά στην επαρχία. Και αντίστοιχα χωρίς αεροσκάφη (κυρίως πυροσβεστικά, ΕΑΒ) χωρίς εξοπλισμούς (ΕΑΣ) και χωρίς συγκοινωνία στις πόλεις (ΕΛΒΟ). Για μένα το θέμα είναι οι υπηρεσίες να λειτουργήσουν αντί να κοιτάνε αμέσως να τα ξεπουλάνε όλα.
Τα τρενα ειναι ενα ΑΙΣΧΟΣ και πρεπει να κλεισουν. Τωρα. Οχι αυριο.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.280
Πόντοι
8.006
Του ημικρατικού μοντέλου είσαι εεε κομμούνι;;; :grin:
Δηλαδη εχασε η Βενετιά βελονι που αποκρατικοποιηθηκε η Ολυμπιακη, που μας ειχαν πρηξει τα @@ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ολοκληρες?
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
από το 1975 μέχρι το 1980 είχα; γυρίσει όλη την Ευρώπη με Interail... το καλοκαίρι του 1975 έκανε γύρω στις 3000 δραχμές αν θυμάμαι καλά...

Καλά θυμάσαι.

Το ερώτημα είναι πως δεν σε είχα πετύχει σε κανένα τρένο να σου ρίξω καμιά σφαλιάρα τότε.
 

ElftexTP

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2008
Μηνύματα
3.663
Κριτικές
22
Like
25
Πόντοι
616
Τα τρενα ειναι ενα ΑΙΣΧΟΣ και πρεπει να κλεισουν. Τωρα. Οχι αυριο.

δεν ειναι τα τρενα το αισχος. οι εργαζομενοι σε αυτα ειναι το αισχος. που μπαινουν μερικα εκατομυρια την ημερα μεσα και απαιτιυν απο ολους εμας να τους πληρωνουμε (μεσος μισθος εκει 80.000€ (!!!!!!!!!!!!)).

το εχω ξαναγραψει. Αμορφωτος, πορτιερης στα ΕΛΔΑ 85.000. Και καλα εκει, βγαζουν κερδος. Εκει που μπαινουν μεσα?

Αν δεν σπασον αυτα τα αποστηματα ΔΕΝ θα υπαρξει μελλον.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Επομένως μένουμε χωρίς τρένα,ειδικά στην επαρχία. Και αντίστοιχα χωρίς αεροσκάφη (κυρίως πυροσβεστικά, ΕΑΒ) χωρίς εξοπλισμούς (ΕΑΣ) και χωρίς συγκοινωνία στις πόλεις (ΕΛΒΟ). Για μένα το θέμα είναι οι υπηρεσίες να λειτουργήσουν αντί να κοιτάνε αμέσως να τα ξεπουλάνε όλα.

κοίταξε κάθε υπηρεσία πρέπει να εκτιμάται σωστά πρίν παρασχεθεί...

γιατί να βάλω τραίνο σε μία γραμμή στην οποία τα ιστορικά στοιχεία επιβατικής κίνησης δείχουν ότι δεν έχει και ούτε πρόκειται να έχουν επιβάτες και επιπλέον εξυπηρετείται με άλλα μέσα?

γιατί να δώσω τα πυροσβεστικά για συντήρηση στην ΕΑΒ όταν η εργατοώρα της μου στοιχιζει τριπλασια και πολλές φορές τετραπλάσια από ότι να τα έδινα σε κάποια άλλην εταιρεία

γιατί να φτιάχνω τα αμαξώματα στην ΕΛΒΟ και να στοιχιζουν ο κούκος αηδόνι?

και πάει λέγοντας..

είτε λοιπόν πρέπει να κάνωφ τις επιχειρήσεις αυτές ανταγωνιστικές είτε πρέπει να τις κλείσω

για να τις κάνω όμως ανταγωνιστικές θα πρεπει

(1) να μειώσω το κόστος λειτουργίας που σημαίνει λιγότερες σπατάλες, λιγότερες ρεμούλες,μικρότερη μισθοδοσία,
(2) να εγγυηθώ ότι η εταιρεία θα παράγει συνεχώς και αδειαλείπτως και θα τηρεί τις συμφωνίες της που σημαίνει όχι απεργίες, όχι στάσεις εργασίας κλπ..
(3) να εγγυηθώ ποιότητα εργασιών που σημαίνει προσωπικό κατηρτισμένο, προσεκτικό και ότι κάθε παράλειψις θα τιμωρείται παραδειγματικά..

δεν είναι φιλελευθερισμοί... απλή λογική είναι..

αν βρείτε ευκολώτερη και καλύτερη λύση εμπρός ,,
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.280
Πόντοι
8.006
δεν ειναι τα τρενα το αισχος. οι εργαζομενοι σε αυτα ειναι το αισχος. που μπαινουν μερικα εκατομυρια την ημερα μεσα και απαιτιυν απο ολους εμας να τους πληρωνουμε (μεσος μισθος εκει 80.000€ (!!!!!!!!!!!!)).

το εχω ξαναγραψει. Αμορφωτος, πορτιερης στα ΕΛΔΑ 85.000. Και καλα εκει, βγαζουν κερδος. Εκει που μπαινουν μεσα?

Αν δεν σπασον αυτα τα αποστηματα ΔΕΝ θα υπαρξει μελλον.
:thumbsup:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Μ' αρέσεις φίλε :thumbsup:
Είσαι τυχερός γιατί ταξίδεψες σε παρθένες ακόμα εποχές (τουριστικά).
Εγώ είμαι πιο μικρός. Το 2001 που πήγα, το εισιτήριο είχε 300 ευρά :P

Να έβλεπες τι ωραία ήταν τα τρένα στο Μαρόκο το 1980.

Θυμάμαι ότι το μόνο που πουλούσαν μέσα ήταν αυγά βραστά.

Δεν είχε και τίποτε άλλο.
 

ElftexTP

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2008
Μηνύματα
3.663
Κριτικές
22
Like
25
Πόντοι
616
Να έβλεπες τι ωραία ήταν τα τρένα στο Μαρόκο το 1980.

Θυμάμαι ότι το μόνο που πουλούσαν μέσα ήταν αυγά βραστά.

Δεν είχε και τίποτε άλλο.

καμια τουριστρια/συνταξιδιωτισσα διακορευσατε αγαπητε?  :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom