Επισκέπτης
Ωραίες εποχέςINTERAIL???
Ωραίες εποχέςINTERAIL???
Το ίδιο λέμε. Με τόσο λίγα άτομα δεν υπάρχει κέρδος. Ποιός ιδιώτης θα επενδύσει?
Κριμα.@αλεξ71, ετσι κ χειροτερα μιλαω. κοιτα απο την αλλη οταν ποσταρω.
βρίσκεις να υπάρχει λόγος να το κάνει το κράτος?
από το 1975 μέχρι το 1980 είχα; γυρίσει όλη την Ευρώπη με Interail... το καλοκαίρι του 1975 έκανε γύρω στις 3000 δραχμές αν θυμάμαι καλά...Ωραίες εποχές
Για εθνικής σημασίας λόγους. Διατήρηση της ελληνικότητας των νησιών της άγονης γραμμής κτλ. Για το τραίνο, τί να σου πω...
Βλεπεις Τραμουντανα τη νοοτροπια που μας εφερε σε αυτο το χαλι.βρίσκεις να υπάρχει λόγος να το κάνει το κράτος?
Του ημικρατικού μοντέλου είσαι εεε κομμούνι;;;Βλεπεις Τραμουντανα τη νοοτροπια που μας εφερε σε αυτο το χαλι.
Ο,τιδηποτε ζημιογονο ή μη συμφερον, πρεπει να το αναλαβει ως επιχειρηματιας το Κρατος. Και ειναι και αυτονοητο κιολας. Προφανως το κρατος το πληρωνει ο φορολογουμενος της Ζιμπαμπουε, οχι ο ελληνας, οπότε τι μας νοιαζει?
Ας χρηματοδοτει το κρατος ζημιογονες επιχειρησεις, και οταν θα βγαινουν ελλειμματα και θα αυξανονται οι φοροι, θα βγαινουν κινηματα "δεν πληρωνω", θα λεμε οτι οι πολιτικοι ειναι κλεφτες και βρηκαμε το αλλοθι μας.
βρίσκεις να υπάρχει λόγος να το κάνει το κράτος?
Μ' αρέσεις φίλεαπό το 1975 μέχρι το 1980 είχα; γυρίσει όλη την Ευρώπη με Interail... το καλοκαίρι του 1975 έκανε γύρω στις 3000 δραχμές αν θυμάμαι καλά...
Μαλιστα. Η ελληνικοτητα ετσι διατηρειται.Για εθνικής σημασίας λόγους. Διατήρηση της ελληνικότητας των νησιών της άγονης γραμμής κτλ. Για το τραίνο, τί να σου πω...
Τα τρενα ειναι ενα ΑΙΣΧΟΣ και πρεπει να κλεισουν. Τωρα. Οχι αυριο.Επομένως μένουμε χωρίς τρένα,ειδικά στην επαρχία. Και αντίστοιχα χωρίς αεροσκάφη (κυρίως πυροσβεστικά, ΕΑΒ) χωρίς εξοπλισμούς (ΕΑΣ) και χωρίς συγκοινωνία στις πόλεις (ΕΛΒΟ). Για μένα το θέμα είναι οι υπηρεσίες να λειτουργήσουν αντί να κοιτάνε αμέσως να τα ξεπουλάνε όλα.
Δηλαδη εχασε η Βενετιά βελονι που αποκρατικοποιηθηκε η Ολυμπιακη, που μας ειχαν πρηξει τα @@ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ολοκληρες?Του ημικρατικού μοντέλου είσαι εεε κομμούνι;;;
από το 1975 μέχρι το 1980 είχα; γυρίσει όλη την Ευρώπη με Interail... το καλοκαίρι του 1975 έκανε γύρω στις 3000 δραχμές αν θυμάμαι καλά...
Τα τρενα ειναι ενα ΑΙΣΧΟΣ και πρεπει να κλεισουν. Τωρα. Οχι αυριο.
Επομένως μένουμε χωρίς τρένα,ειδικά στην επαρχία. Και αντίστοιχα χωρίς αεροσκάφη (κυρίως πυροσβεστικά, ΕΑΒ) χωρίς εξοπλισμούς (ΕΑΣ) και χωρίς συγκοινωνία στις πόλεις (ΕΛΒΟ). Για μένα το θέμα είναι οι υπηρεσίες να λειτουργήσουν αντί να κοιτάνε αμέσως να τα ξεπουλάνε όλα.
δεν ειναι τα τρενα το αισχος. οι εργαζομενοι σε αυτα ειναι το αισχος. που μπαινουν μερικα εκατομυρια την ημερα μεσα και απαιτιυν απο ολους εμας να τους πληρωνουμε (μεσος μισθος εκει 80.000€ (!!!!!!!!!!!!)).
το εχω ξαναγραψει. Αμορφωτος, πορτιερης στα ΕΛΔΑ 85.000. Και καλα εκει, βγαζουν κερδος. Εκει που μπαινουν μεσα?
Αν δεν σπασον αυτα τα αποστηματα ΔΕΝ θα υπαρξει μελλον.
Καλά θυμάσαι.
Το ερώτημα είναι πως δεν σε είχα πετύχει σε κανένα τρένο να σου ρίξω καμιά σφαλιάρα τότε.
Μ' αρέσεις φίλε
Είσαι τυχερός γιατί ταξίδεψες σε παρθένες ακόμα εποχές (τουριστικά).
Εγώ είμαι πιο μικρός. Το 2001 που πήγα, το εισιτήριο είχε 300 ευρά
Να έβλεπες τι ωραία ήταν τα τρένα στο Μαρόκο το 1980.
Θυμάμαι ότι το μόνο που πουλούσαν μέσα ήταν αυγά βραστά.
Δεν είχε και τίποτε άλλο.