ειδικότητα του ελληνα να πλάθει θεωρίες συνωμοσίας.. .
τύφλα να έχουν οι διασημότεροι συγγραφείς...
κάποιες απο αυτές τις θεωρίες δεν αποτελούν και τόσο συνωμοσία απ όσο δείχνουν τα γεγονότα.
ειδικότητα του ελληνα να πλάθει θεωρίες συνωμοσίας.. .
τύφλα να έχουν οι διασημότεροι συγγραφείς...
λες??? έτσι έγινε στην Αγγλία όταν ιδιωτικοποιηθήκανε? μάλλον κάποιο λάθος κάνεις..
και μεταξύ μας ο Ελληνας ταξιδεύει πάρα πολύ με τραίνο
Εγω λεω να ψαχνουμε αλλοι αριστερα,αλλοι δεξια αλλοι απο το κεντρο....που ξερεις...μπορει να βρουμε κανα ευρω.......Να μας πει ο ΜΟΥΣΙΚΑΝΤΗΣ πού θα βρεθούν 340 δις για το χρέος...Τα υπόλοιπα είναι ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΙΚΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
λες??? έτσι έγινε στην Αγγλία όταν ιδιωτικοποιηθήκανε? μάλλον κάποιο λάθος κάνεις..
και μεταξύ μας ο Ελληνας ταξιδεύει πάρα πολύ με τραίνο
έτσι όμως θα ερημώσει τελείως η επαρχία.
ειδικότητα του ελληνα να πλάθει θεωρίες συνωμοσίας.. .
τύφλα να έχουν οι διασημότεροι συγγραφείς...
έτσι όμως θα ερημώσει τελείως η επαρχία.
γαμαει το τρενο, αλλα δεν εχει δρομολογια γαμω, συν οτι πρεπει να στηθεις 2 μερες πριν σε μια ατελειωτη ουρα με νουμερακια οπως στις τραπεζες..
Ναι όπως ερήμωσε η Ξάνθη, η Κομοτηνή και η Αλεξανδρούπολη.
Βάλαν προαστιακό με πολλά ταρατατζούμ και 22 δρομολόγια την ημέρα. Αλλά οι μηχανοδηγοί, ελεγκτές και λοιπό προσωπικό του ΟΣΕ στην αμαξοστοιχία ήταν περισσότεροι από τους επιβάτες.
Εεεεε, αναγκαστικά τον σταμάτησαν.
Θεωρείς δηλαδή επιστημονική φαντασία το σενάριο να υπάρχουν δύο στρατόπεδα: οι φτωχοί χωρίς τίποτα κ οι πλουτοκράτες χωρίς μέση κατάσταση;;;Όλοι της ΦΑΡΜΑΣ το κάνουν αυτό. Άλλος λίγο, άλλος περισσότερο, άλλος ασ'ταναπανσταδιάλα
Ετσι εισαι λεκτικά αντιαισθητική απο φυσικού σου, ή προσπαθεις κιολας?γαμαει το τρενο, αλλα δεν εχει δρομολογια γαμω, συν οτι πρεπει να στηθεις 2 μερες πριν σε μια ατελειωτη ουρα με νουμερακια οπως στις τραπεζες..
Αυτό ακριβώς θα γίνει αν το κριτήριο μιας υπηρεσίας είναι το κέρδος. Όπως με τις ναυτηλιακές γραμμές στα μακρινά νησιά.
Τι μου θύμησες...αμα το διατηρούσαμε και λίγο καθαρό θα ήταν ακόμη καλύτερο..
το ότι δεν έχει δρομολόγια και ότι πρέπει να στηθείς στην ουρά οφείλεται καθαρά στο ότι η διοίκηση του ΟΣΕ (κρατικοδίαιτοι τύποι και συνδικάλες του κώλου) δεν θέλουν να σπάσουν αυγά για να κάνουν ομελέτα...
δεν θα κόστιζε πολλά ένα ηλεκτρονικό σύστημα κράτησης εισητηρίων (αντίθετα θα εξοικονομούσε πάρα πολλά σε μισθούς αχρήστων που είναι πίσω από ένα γκισέ για τρείς ώρες και βγάζουν εισητήρια σε ατελείωτες ουρές ανθρώπων που θέλουν να ταξιδεψουν)..
το τραίνο είναι και μένα το αγαπημένο μου μέσο διότι
(1) είναι ασφαλέστερο
(2) έχει το βασικό καλό ότι μπορείς να σηκωθείς και να τεντώσεις τα πόδια σου (πράγμα το οποίο είναι must για το δικό μου ύθψος)
(3) είναι άνετο
αμα το διατηρούσαμε και λίγο καθαρό θα ήταν ακόμη καλύτερο..
Θεωρείς δηλαδή επιστημονική φαντασία το σενάριο να υπάρχουν δύο στρατόπεδα: οι φτωχοί χωρίς τίποτα κ οι πλουτοκράτες χωρίς μέση κατάσταση;;;
Το χρήμα μοιράζεται πολύ εύκολα έτσι...να δες το ΠΑΣΟΚ μια χαρά τα καταφέρνει...
Τι μου θύμησες...
Πριν καμιά δεκαριά χρόνια είχα πάει ταξίδι με τρένο μέχρι το Μαρόκο και την Πορτογαλία και πάλι πίσω. Επί ένα μήνα ταξίδευα και το σακίδιό μου το επέστρεψα πεντακάθαρο σαν καινούριο... Ε τους λεκέδες που μάζεψε στο τρένο από τη διαδρομή Πάτρα-Αθήνα, ακόμη τους έχει...
τα νησιά είναι τελείως διαφορετική περίπτωση ... σε όλο τον κόσμο οι θαλάσσιες συγκοινωνίες επιδοτούνται από το κράτος αν και ιδιωτικές...
πόσοι νομίζεις ότι ταξιδεύουν για Βόλο με τραίνο ???
πόσοι ταξιδεύανε στην γραμμή Ξάνθη-Κομοτινή-Αλεξανδρούπολη που προείπε ο σάυρας? ζήτημα 4-5 άτομα ανα δρομολόγιο..
Μια χαρά σε βρίσκω,φτάνει πια με τις σαλονάτες γκόμενες!!!@αλεξ71, ετσι κ χειροτερα μιλαω. κοιτα απο την αλλη οταν ποσταρω.
πόσοι νομίζεις ότι ταξιδεύουν για Βόλο με τραίνο ???