sferdeklos
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 9.010
- Κριτικές
- 2
- Like
- 24
- Πόντοι
- 66
Αφιερωστε πεντε λεπτα απο το χρονο που σπαταλετε εδω μεσα,
να ακουσετε κατι χρησιμο...
να ακουσετε κατι χρησιμο...
υπαρχουν ανθρωποι, ανθρωπακια και ζωα
Να θεωρηθεί ως αυτονόητο ότι έχεις μελετήσει σε βάθος το έργο του;Άσε μας ρε φίλε με τον Γκέουλα... Έγινε και ο ΧΡιστιανόπουλος διανόηση... Ημιμαθείς και όλίγον από όλα είναι!!!
«Είμαι εναντίον της κάθε τιμητικής διάκρισης απ' όπου και αν προέρχεται. Δεν υπάρχει πιο χυδαία φιλοδοξία από το να θέλουμε να ξεχωρίζουμε. Αυτό το απαίσιο "υπείροχον έμμεναι άλλων", που μας άφησαν οι αρχαίοι. Είμαι εναντίον των βραβείων γιατί μειώνουν την αξιοπρέπεια του ανθρώπου …» αναφέρει, μεταξύ άλλων, στο κείμενό του «Εναντίον» ο Ντίνος Χριστιανόπουλος.Αφιερωστε πεντε λεπτα απο το χρονο που σπαταλετε εδω μεσα,
να ακουσετε κατι χρησιμο...
«Είμαι εναντίον της κάθε τιμητικής διάκρισης απ' όπου και αν προέρχεται. Δεν υπάρχει πιο χυδαία φιλοδοξία από το να θέλουμε να ξεχωρίζουμε. Αυτό το απαίσιο "υπείροχον έμμεναι άλλων", που μας άφησαν οι αρχαίοι. Είμαι εναντίον των βραβείων γιατί μειώνουν την αξιοπρέπεια του ανθρώπου …» αναφέρει, μεταξύ άλλων, στο κείμενό του «Εναντίον» ο Ντίνος Χριστιανόπουλος.
αν και η δόξα και η υστεροφημία αποτελούσε κεντρικό άξονα στην φιλοσοφία των αρχαίων ελλήνων, έχω την εντύπωση ότι το συγκεκριμένο απόφθεγμα δεν έχει ακριβώς την σημασία που θέλει να του αποδώσει ο παραπάνω
κατ'αρχάς ολόκληρο το απόφθεγμα είναι: Αιέν αριστεύειν και υπείροχον έμμεναι άλλων -μηδέ γένος πατέρων αισχυνέμεν (Να είσαι πάντα πρώτος και ανώτερος από όλους και να μην ντροπιάζεις τη γενιά των προγόνων σου) (Ιλιάδα Ζ'208) Όμηρος
οπότε η προτροπή αναφέρεται στην αρίστευση δίχως να μιλάει για βραβεία (ξεχωρίζει κανείς και μόνο από τις πράξεις του)
μια ορθότερη επισήμανση θα ήταν ότι ενώ ίσως εξακολουθούμε (όσοι τέλος πάντων προσπαθούν) να δίνουμε -καλώς ή κακώς- μεγάλη σημασία στο πρώτο μισό του ρητού (δηλ. στο "Αιέν αριστεύειν και υπείροχον έμμεναι άλλων"), το δεύτερο μισό ( δηλ. το "μηδέ γένος πατέρων αισχυνέμεν") όχι μόνο το αγνοούμε αλλά επί του πρακτέου το καταργήσαμεΑν καταλαβα καλα ο Χριστιανοπουλος κατακρινει την κοινωνια που δινει μεγαλη σημασια στο ρητο την αρχαιων Ελληνων.
Πολλα τα παραδειγματα σε Ελλαδα και Αμερικη.
Ο τυπος αναφερεται στο σημερα.
Δειτε σημερα ποιοι βραβευονται, και ποιοι εκφωνουν λογους και βγαινουν φωτογραφιες με τους καλυτερους, αξιους, προτυπα κτλ.
Δικιο εχεις.μια ορθότερη επισήμανση θα ήταν ότι ενώ ίσως εξακολουθούμε (όσοι τέλος πάντων προσπαθούν) να δίνουμε -καλώς ή κακώς- μεγάλη σημασία στο πρώτο μισό του ρητού (δηλ. στο "Αιέν αριστεύειν και υπείροχον έμμεναι άλλων"), το δεύτερο μισό ( δηλ. το "μηδέ γένος πατέρων αισχυνέμεν") όχι μόνο το αγνοούμε αλλά επί του πρακτέου το καταργήσαμε
btw τις προάλλες έβλεπα μια εκπομπή στο youtube με τον Σαράντο Καργάκο που έθιγε το ζήτημα των πολιτικών ιδεών του Καβάφη (ήταν φασίστας με την βούλα), τις οποίες πάντως -σύμφωνα με τον ομιλητή- δεν άφησε να επηρεάσουν την τέχνη τουΈνα ωραίο βιβλίο που είχα αγοράσει-διαβάσει ως φοιτητής(μετά από αυτό έγινα gay),είναι ενός Θεσσαλονικιού γιατρού ονόματι Σφυρίδης, το... "Καβάφης-Χριστιανόπουλος:Αποκλίσεις σε βίους παράλληλους".
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα,τιμάει το δεκάρικο,vfm και τα ρέστα.(για μας τα δροσερά αγόρια sfe)
έλα ντε λες και γνωρίζουμε τους προγόνους μαςΔικιο εχεις.
Ομως οταν σε εχουν αποκοψει απο τις ριζες σου και εχεις ξεχασει να τιμας την Ιστορια σου,
ποιος ο λογος να ντρεπεσαι για τις πραξεις σου;
Να ζητησω συγνωμη απο το ηθικο κοινο του bou.
που ποσταρα μια διαφορετικη αποψη και σταση ζωης ενος πουστη.
Ως ενδειξη πληρης μετανοιας, θα σβησω απο τον σκληρο τα ποιηματα του Καβαφη και κατι μαλακιες του Νταλι.