You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Νέα/κουτσομπολιά από εφημερίδες, websites, blogs
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Vanzel
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 15K
- Εμφανίσεις 911K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
Ειχε καπου νημα το νιμού, ε?
Τραγωδία στο Αίγιο: Με 102 χλμ. έτρεχε ο οδηγός- Χτύπησε πρώτα το μωρό
Τι λέει το νέο πόρισμα των πραγματογνωμόνων
Τραγωδία στο Αίγιο: Με 102 χλμ. έτρεχε ο οδηγός- Χτύπησε πρώτα το μωρό | in.gr
Την υπόθεση της τραγωδίας στο Αίγιο εξέτασαν δύο πραγματογνώμονες, οι οποίοι εν συνεχεία δημοσίευσαν πόρισμα που «καίει» τον οδηγό.
Σύμφωνα με το δελτίο ειδήσεων του Star, οι δύο πραγματογνώμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα πως ο οδηγός που παρέσυρε στον θάνατο γιαγιά και εγγόνι, την ώρα που μπήκε στην μοιραία στροφή, έτρεχε με ταχύτητα 102 χιλιομέτρων.
H είδηση αυτή επιβεβαιώνει τις προηγούμενες εκτιμήσεις σύμφωνα με τις οποίες ο οδηγός πήγαινε με ταχύτητα 100 χλμ, την ώρα που στο σημείο δεν επιτρέπεται σε οδηγούς να τρέχουν με περισσότερα από 50 χλμ ανά ώρα.
Τι λέει το νέο πόρισμα των πραγματογνωμόνων
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έδωσε στην δημοσιότητα το δελτίο του Star, το πόρισμα των δύο πραγματογνωμόνων αναφέρει:
Το αυτοκίνητο του οδηγού είχε αναπτύξει ταχύτητα από 80 – 130 χλμ. Όταν όμως μπήκε στη στροφή η ταχύτητα του ήταν μεγαλύτερη από 102 χλμ. γι’ αυτό κι έγινε η εκτροπή.
Η εκτροπή του οχήματος οφείλεται σε ταχύτητα μεγαλύτερη της επιτρεπόμενης της καμπυλότητας της στροφής.
Πρώτα χτύπησε το καρότσι στο οποίο βρίσκονταν το μωρό, το οποίο εκτινάχθηκε σε απόσταση 5 μέτρων και χτύπησε με το κεφαλάκι του σε κολόνα.
Η γιαγιά δεν πρόλαβε να αντιδράσει. Το αυτοκίνητο πέρασε από πάνω της. Μάλιστα υπάρχουν και ίχνη από τον τροχό στα χέρια της.
Δεν είχε καμία βλάβη το αυτοκίνητο
Όπως προκύπτει από το πόρισμά τους, δεν υπήρχε καμία μηχανική βλάβη στο αυτοκίνητο πριν τη σύγκρουση, όπως ισχυριζόταν ο οδηγός.
Έτσι η τροχαία Πατρών θα παραδώσει το πόρισμα στον Εισαγγελέα του Ναυτοδικείου.
Έχει ασκηθεί ποινική δίωξη στον οδηγό, ο οποίος θα απολογηθεί για ένα κακούργημα και τρία πλημμελήματα (επικίνδυνη οδήγηση,ανθρωποκτονία εξ΄ αμελείας, εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος και οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ).
Πρόεδρος των «Φίλων του Παλαί ντε Τοκιό» : Απολύθηκε μετά τα βίαια σχόλια για την Γκρέτα Τούνμπεργκ
Ο Μπερνάρ Σενεμπό, πρόεδρος του συνδέσμου των «Φίλων του Παλαί ντε Τοκιό», χαρακτήρισε «τρελή» την Τούνμπεργκ και δήλωσε «πως πρέπει να την πυροβολήσουμε», προσθέτοντας: «Εύχομαι κάποιος παρανοϊκός να την πυροβολήσει».
Ο πρόεδρος του συνδέσμου των «Φίλων του Παλαί ντε Τοκιό», του γνωστού παρισινού κέντρου Τέχνης, Μπερνάρ Σενεμπό, απολύθηκε από το αξίωμά του, έπειτα από τη δημοσίευση απειλητικών και προσβλητικών σχολίων στο Facebook, εναντίον της 16χρονης ακτιβίστριας για το κλίμα Γκρέτα Τούνμπεργκ.
Σχολιάζοντας ένα άρθρο του περιοδικού Slate, ο Σενεμπό χαρακτήρισε «τρελή» την Τούνμπεργκ και δήλωσε «πως πρέπει να την πυροβολήσουμε», προσθέτοντας: «Εύχομαι κάποιος παρανοϊκός να την πυροβολήσει».
Άμεση η απάντηση του Παλαί ντε Τοκιό
Με μία σειρά μηνυμάτων του στο Twitter το Μουσείο τονίζει πως «καταδικάζει αυτές τις δηλώσεις και παίρνει αποστάσεις από αυτές τις θέσεις», προσθέτοντας πως η Γενική Συνέλευση των Φίλων του Παλαί ντε Τοκιό θα συνέλθει σε σύντομο χρονικό διάστημα, προκειμένου να εκλέξει νέο πρόεδρο.
Με βάση τα καθήκοντά του, ο Σενεμπό ήταν υπεύθυνος για την επίβλεψη ενός δικτύου χορηγών και για την κοινωνική προβολή του μεγαλύτερου κέντρου σύγχρονης τέχνης στην Ευρώπη.
Σενεμπό: «Συγγνώμη για την οργή»
Σε ανακοίνωσή του δε στο περιοδικό Artforum, ο Σενεμπό εκφράζει στις 29 Σεπτεμβρίου «τη βαθιά θλίψη του για τις λέξεις αυτές που εξέπληξαν πολλούς ανθρώπους, από τους οποίους ζητώ συγγνώμη για την οργή που ένοιωσα».
Ενώ πρόσθεσε: «Φυσικά και δεν παρακινώ τη δολοφονία της Γκρέτα Τούνμπεργκ και σας ζητώ να πιστέψετε πως στο πλαίσιο του «παιχνιδιού» στο Facebook τα λόγια αυτά γλίστρησαν από το μυαλό και τις προθέσεις μου. Αυτές οι προσωπικές απόψεις ουδεμία σχέση έχουν με τους Φίλους του Παλαί ντε Τοκιό, το ίδιο το Παλαί ντε Τοκιό, και λυπούμαι για την αναστάτωση που του προκάλεσα».
Μακρά η προϊστορία του Σενεμπό σε «άστοχα» σχόλια
Όμως, ο Σενεμπό έχει μακρά προϊστορία σε «άστοχα» σχόλια. Το 2017 είχε σχολιάσει μία τοιχογραφία που είχε εκτελέσει για τον παρισινό σταθμό του μετρό Σατό Ρουζ ο Καμερουνέζος καλλιτέχνης Μπαρτελεμί Τογκουό.
Τότε, ο Σενεμπό είχε δηλώσει ότι η πρωτοβουλία αυτή μοιάζει σα να «ρίπτουμε αδάμαντες έμπροσθεν των χοίρων» και αναφέρθηκε στον κατά πλειοψηφία μουσουλμανικό πληθυσμό της περιοχής που εξυπηρετεί ο σταθμός. Το σχόλιό του κατέβηκε έκτοτε από τη σελίδα του στο Facebook.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ο Μπερνάρ Σενεμπό, πρόεδρος του συνδέσμου των «Φίλων του Παλαί ντε Τοκιό», χαρακτήρισε «τρελή» την Τούνμπεργκ και δήλωσε «πως πρέπει να την πυροβολήσουμε», προσθέτοντας: «Εύχομαι κάποιος παρανοϊκός να την πυροβολήσει».
Ο πρόεδρος του συνδέσμου των «Φίλων του Παλαί ντε Τοκιό», του γνωστού παρισινού κέντρου Τέχνης, Μπερνάρ Σενεμπό, απολύθηκε από το αξίωμά του, έπειτα από τη δημοσίευση απειλητικών και προσβλητικών σχολίων στο Facebook, εναντίον της 16χρονης ακτιβίστριας για το κλίμα Γκρέτα Τούνμπεργκ.
Σχολιάζοντας ένα άρθρο του περιοδικού Slate, ο Σενεμπό χαρακτήρισε «τρελή» την Τούνμπεργκ και δήλωσε «πως πρέπει να την πυροβολήσουμε», προσθέτοντας: «Εύχομαι κάποιος παρανοϊκός να την πυροβολήσει».
Άμεση η απάντηση του Παλαί ντε Τοκιό
Με μία σειρά μηνυμάτων του στο Twitter το Μουσείο τονίζει πως «καταδικάζει αυτές τις δηλώσεις και παίρνει αποστάσεις από αυτές τις θέσεις», προσθέτοντας πως η Γενική Συνέλευση των Φίλων του Παλαί ντε Τοκιό θα συνέλθει σε σύντομο χρονικό διάστημα, προκειμένου να εκλέξει νέο πρόεδρο.
Με βάση τα καθήκοντά του, ο Σενεμπό ήταν υπεύθυνος για την επίβλεψη ενός δικτύου χορηγών και για την κοινωνική προβολή του μεγαλύτερου κέντρου σύγχρονης τέχνης στην Ευρώπη.
Σενεμπό: «Συγγνώμη για την οργή»
Σε ανακοίνωσή του δε στο περιοδικό Artforum, ο Σενεμπό εκφράζει στις 29 Σεπτεμβρίου «τη βαθιά θλίψη του για τις λέξεις αυτές που εξέπληξαν πολλούς ανθρώπους, από τους οποίους ζητώ συγγνώμη για την οργή που ένοιωσα».
Ενώ πρόσθεσε: «Φυσικά και δεν παρακινώ τη δολοφονία της Γκρέτα Τούνμπεργκ και σας ζητώ να πιστέψετε πως στο πλαίσιο του «παιχνιδιού» στο Facebook τα λόγια αυτά γλίστρησαν από το μυαλό και τις προθέσεις μου. Αυτές οι προσωπικές απόψεις ουδεμία σχέση έχουν με τους Φίλους του Παλαί ντε Τοκιό, το ίδιο το Παλαί ντε Τοκιό, και λυπούμαι για την αναστάτωση που του προκάλεσα».
Μακρά η προϊστορία του Σενεμπό σε «άστοχα» σχόλια
Όμως, ο Σενεμπό έχει μακρά προϊστορία σε «άστοχα» σχόλια. Το 2017 είχε σχολιάσει μία τοιχογραφία που είχε εκτελέσει για τον παρισινό σταθμό του μετρό Σατό Ρουζ ο Καμερουνέζος καλλιτέχνης Μπαρτελεμί Τογκουό.
Τότε, ο Σενεμπό είχε δηλώσει ότι η πρωτοβουλία αυτή μοιάζει σα να «ρίπτουμε αδάμαντες έμπροσθεν των χοίρων» και αναφέρθηκε στον κατά πλειοψηφία μουσουλμανικό πληθυσμό της περιοχής που εξυπηρετεί ο σταθμός. Το σχόλιό του κατέβηκε έκτοτε από τη σελίδα του στο Facebook.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Αλέξανδρος Ισιγώνης: Η ζωή του Έλληνα δημιουργού των Μίνι Κούπερ
Η μικρασιατική καταστροφή, οι σπουδές στη Βρετανία και το πρώτο σχέδιο Μίνι...!
Μπορεί όλοι να ξέρουμε πως τα Μίνι Κούπερ είναι βρετανικά αυτοκίνητα, αλλά λίγοι γνωρίζουν πως ο δημιουργός τους ήταν Έλληνας.
Ο λόγος για τον βρετανό σχεδιαστής αυτοκινήτων, ελληνικής καταγωγής, Alec Issigonis.
Συγκεκριμένα, ο Αλέξανδρος Άρνολντ Ισιγώνης γεννήθηκε στη Σμύρνη της Μικράς Ασίας στις 18 Νοεμβρίου 1906. Ο πατέρα του Κωνσταντίνος ήταν μηχανικός με καταγωγή από την Πάρο και η μητέρα του Χίλντα Πρόκοπ ήταν Γερμανίδα, κόρη πλούσιου ζυθοποιού της Σμύρνης.
Το 1922 αποτέλεσε καμπή για τη ζωή του νεαρού Αλέξανδρου. Ο πατέρας του έφυγε από τη ζωή και στη συνέχεια ήλθε η Μικρασιατική Καταστροφή. Για καλή του τύχη, τον παρέλαβε ένα αγγλικό πολεμικό και δια μέσω Μάλτας βρέθηκε το 1923 με τη μητέρα του στο Λονδίνο, εκμεταλλευόμενος τη βρετανική υπηκοότητα του πατέρα του.
Με προτροπή της μητέρας του ξεκίνησε σπουδές μηχανικού στο Πολυτεχνείο του Μπάτερσι, αν και επιθυμούσε να σπουδάσει Καλές Τέχνες. Αντιμετώπισε πρόβλημα με τα μαθηματικά, καθώς απέτυχε τρεις φορές στις εξετάσεις, αλλά αρίστευσε στο σχέδιο. Αργότερα, συνήθιζε να λέει ότι «τα μαθηματικά είναι εχθρός κάθε δημιουργικού μυαλού». Συνέχισε και ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου.
Η μικρασιατική καταστροφή και η ζωή στη Βρετανία
Μετά την αποφοίτησή του κι έπειτα από μια περίοδο ξενοιασιάς αρχίζει την επαγγελματική του διαδρομή στην ακμαία εκείνη την περίοδο αυτοκινητοβιομηχανία της Μεγάλης Βρετανίας. Δουλεύει αρχικά για τη Humber και στη συνέχεια για τη Morris Motor Company στο τμήμα των αναρτήσεων. Στη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, η εταιρεία του αναλαμβάνει διάφορα συμβόλαια για τον Βρετανικό Στρατό και ο Ισσιγόνης παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατασκευή ενός ελαφρού αναγνωριστικού οχήματος, αποφεύγοντας τη στράτευση και τον πόλεμο.
Μετά τον πόλεμο επανέρχεται στη σχεδίαση αυτοκινήτων και το 1948 παρουσιάζει το «Μοσκίτο», που ως Morris Minor θα κάνει μεγάλη καριέρα, καθώς θα παράγεται έως το 1971. Ήταν ένα αυτοκίνητο κομμένο και ραμμένο για την ανερχόμενη τότε εργατική τάξη, που συνδύαζε τη χαμηλή τιμή με τις ανέσεις ενός ακριβού αυτοκινήτου.
Το 1952, η Morris Motor Company θα συγχωνευθεί με την Austin Motor Company και θα δημιουργηθεί ο κολοσσός της British Motor Corpotation (BMC). Ο Ισιγώνης θα αποχωρήσει από την εταιρεία και θα μετακομίσει στην Alvis Car, που παράγει αυτοκίνητα πολυτελείας.
Το 1955 επιστρέφει στην ΒMC για τη μεγάλη στιγμή στην καριέρα του. Η κρίση στο Σουέζ το 1956 προκαλεί άνοδο των τιμών του πετρελαίου και η ανάγκη για ένα μικρό και φθηνό τετραθέσιο αυτοκίνητο είναι απαραίτητη όσο ποτέ. Στρώνεται στη δουλειά και τον Αύγουστο του 1959 παρουσιάζει το Morris Mini Minor ή Mini Cooper, όπως είναι γνωστό στην Ελλάδα, ένα αυτοκίνητο σπαρτιάτικης λογικής, χωρίς ραδιόφωνο και αξεσουάρ, καθότι o δημιουργός του πίστευε ότι αποσπούν την προσοχή του οδηγού.
Μίνι… το παγκόμσιο μπεστ σέλερ
Πολύ γρήγορα το «Μίνι» θα γίνει παγκόσμιο μπεστ σέλερ, με πωλήσεις 5,3 εκατομμυρίων τεμαχίων, χαρίζοντας στον Ισιγώνης μια θέση στο Πάνθεον των σχεδιαστών του 20ου αιώνα. Το «Μίνι», σύμβολο της νεανικής ανεξαρτησίας, κυκλοφορεί ως το 2000 με βελτιώσεις και παραλλαγές και έκτοτε ως «New Mini» από την BMW. To 1961, o Ισιγώνης από τη θέση του τεχνικού διευθυντή της BMC παρουσιάζει το νέο του δημιούργημα, το Morris 1100 ή Austin 1100, που σημείωσε και αυτό εμπορική επιτυχία.
Ο «Έλληνας Θεός», όπως ήταν το παρατσούκλι του, χρίστηκε σερ από τη βασίλισσα Ελισάβετ το 1969 και δύο χρόνια αργότερα συνταξιοδοτήθηκε. Έφυγε από τη ζωή στις 2 Οκτωβρίου 1988.
Η μικρασιατική καταστροφή, οι σπουδές στη Βρετανία και το πρώτο σχέδιο Μίνι...!
Μπορεί όλοι να ξέρουμε πως τα Μίνι Κούπερ είναι βρετανικά αυτοκίνητα, αλλά λίγοι γνωρίζουν πως ο δημιουργός τους ήταν Έλληνας.
Ο λόγος για τον βρετανό σχεδιαστής αυτοκινήτων, ελληνικής καταγωγής, Alec Issigonis.
Συγκεκριμένα, ο Αλέξανδρος Άρνολντ Ισιγώνης γεννήθηκε στη Σμύρνη της Μικράς Ασίας στις 18 Νοεμβρίου 1906. Ο πατέρα του Κωνσταντίνος ήταν μηχανικός με καταγωγή από την Πάρο και η μητέρα του Χίλντα Πρόκοπ ήταν Γερμανίδα, κόρη πλούσιου ζυθοποιού της Σμύρνης.
Το 1922 αποτέλεσε καμπή για τη ζωή του νεαρού Αλέξανδρου. Ο πατέρας του έφυγε από τη ζωή και στη συνέχεια ήλθε η Μικρασιατική Καταστροφή. Για καλή του τύχη, τον παρέλαβε ένα αγγλικό πολεμικό και δια μέσω Μάλτας βρέθηκε το 1923 με τη μητέρα του στο Λονδίνο, εκμεταλλευόμενος τη βρετανική υπηκοότητα του πατέρα του.
Με προτροπή της μητέρας του ξεκίνησε σπουδές μηχανικού στο Πολυτεχνείο του Μπάτερσι, αν και επιθυμούσε να σπουδάσει Καλές Τέχνες. Αντιμετώπισε πρόβλημα με τα μαθηματικά, καθώς απέτυχε τρεις φορές στις εξετάσεις, αλλά αρίστευσε στο σχέδιο. Αργότερα, συνήθιζε να λέει ότι «τα μαθηματικά είναι εχθρός κάθε δημιουργικού μυαλού». Συνέχισε και ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου.
Η μικρασιατική καταστροφή και η ζωή στη Βρετανία
Μετά την αποφοίτησή του κι έπειτα από μια περίοδο ξενοιασιάς αρχίζει την επαγγελματική του διαδρομή στην ακμαία εκείνη την περίοδο αυτοκινητοβιομηχανία της Μεγάλης Βρετανίας. Δουλεύει αρχικά για τη Humber και στη συνέχεια για τη Morris Motor Company στο τμήμα των αναρτήσεων. Στη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, η εταιρεία του αναλαμβάνει διάφορα συμβόλαια για τον Βρετανικό Στρατό και ο Ισσιγόνης παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατασκευή ενός ελαφρού αναγνωριστικού οχήματος, αποφεύγοντας τη στράτευση και τον πόλεμο.
Μετά τον πόλεμο επανέρχεται στη σχεδίαση αυτοκινήτων και το 1948 παρουσιάζει το «Μοσκίτο», που ως Morris Minor θα κάνει μεγάλη καριέρα, καθώς θα παράγεται έως το 1971. Ήταν ένα αυτοκίνητο κομμένο και ραμμένο για την ανερχόμενη τότε εργατική τάξη, που συνδύαζε τη χαμηλή τιμή με τις ανέσεις ενός ακριβού αυτοκινήτου.
Το 1952, η Morris Motor Company θα συγχωνευθεί με την Austin Motor Company και θα δημιουργηθεί ο κολοσσός της British Motor Corpotation (BMC). Ο Ισιγώνης θα αποχωρήσει από την εταιρεία και θα μετακομίσει στην Alvis Car, που παράγει αυτοκίνητα πολυτελείας.
Το 1955 επιστρέφει στην ΒMC για τη μεγάλη στιγμή στην καριέρα του. Η κρίση στο Σουέζ το 1956 προκαλεί άνοδο των τιμών του πετρελαίου και η ανάγκη για ένα μικρό και φθηνό τετραθέσιο αυτοκίνητο είναι απαραίτητη όσο ποτέ. Στρώνεται στη δουλειά και τον Αύγουστο του 1959 παρουσιάζει το Morris Mini Minor ή Mini Cooper, όπως είναι γνωστό στην Ελλάδα, ένα αυτοκίνητο σπαρτιάτικης λογικής, χωρίς ραδιόφωνο και αξεσουάρ, καθότι o δημιουργός του πίστευε ότι αποσπούν την προσοχή του οδηγού.
Μίνι… το παγκόμσιο μπεστ σέλερ
Πολύ γρήγορα το «Μίνι» θα γίνει παγκόσμιο μπεστ σέλερ, με πωλήσεις 5,3 εκατομμυρίων τεμαχίων, χαρίζοντας στον Ισιγώνης μια θέση στο Πάνθεον των σχεδιαστών του 20ου αιώνα. Το «Μίνι», σύμβολο της νεανικής ανεξαρτησίας, κυκλοφορεί ως το 2000 με βελτιώσεις και παραλλαγές και έκτοτε ως «New Mini» από την BMW. To 1961, o Ισιγώνης από τη θέση του τεχνικού διευθυντή της BMC παρουσιάζει το νέο του δημιούργημα, το Morris 1100 ή Austin 1100, που σημείωσε και αυτό εμπορική επιτυχία.
Ο «Έλληνας Θεός», όπως ήταν το παρατσούκλι του, χρίστηκε σερ από τη βασίλισσα Ελισάβετ το 1969 και δύο χρόνια αργότερα συνταξιοδοτήθηκε. Έφυγε από τη ζωή στις 2 Οκτωβρίου 1988.
Καλό καθικάκι αυτος ο δικηγορος Γεωργιος Παπαστεργίου , ετσι δεν ειναι?
Τονε ξέρει καποιος απο σας ρε καλόπαιδα?
«Ήμουν σκλάβα του σεξ για την ελίτ της Ευρώπης από 6 χρονών» – Μία σοκαριστική ιστορία
Τη συγκλονιστική ιστορία της μοιράζεται η Anneke Lucas, ιδρύτρια της Liberation Prison Yoga, η οποία από την ηλικία των έξι ετών βρέθηκε μπλεγμένη σε κύκλωμα παιδοφιλίας.
Τη συγκλονιστική ιστορία της μοιράζεται η Anneke Lucas, ιδρύτρια της Liberation Prison Yoga, η οποία από την ηλικία των έξι ετών βρέθηκε μπλεγμένη σε κύκλωμα παιδοφιλίας.
Η ίδια διηγείται στο globalcitizen.org: «Όταν ήμουν μικρό κορίτσι, στη γενέτειρά μου το Βέλγιο, με εξανάγκασαν να γίνω σκλάβα του σεξ. Η μητέρα μου με εξέδιδε, με μετέφερε παντού όπου και αν την καλούσαν.
Στα 6 μου έγινε σκλάβα του σεξ
Το αφεντικό του κυκλώματος, ήταν ένας βέλγος υπουργός και οι πελάτες μέλη της ευρωπαϊκής ελίτ, τους αναγνωρίζω τώρα από την τηλεόραση… Τα πρόσωπά τους είναι γνωστά στις μάζες- ενώ εγώ ερχόμουν αντιμέτωπη με τη σκοτεινή πλευρά της εξάρτησής τους από τη δύναμη- μια πλευρά που κανείς δεν θα πίστευε πως υπήρχε. Συνάντησα VIP’s, Ευρωπαίους ηγέτες, και ακόμη και ένα μέλος βασιλικής οικογένειας.
Περίπου στα έκτα μου γενέθλια, το 1969, συμμετείχα σε όργιο για πρώτη φορά, σε ένα κάστρο. Με χρησιμοποίησαν σε ένα σαδομαζοχιστικό σόου, αλυσοδεμένη με ένα κολάρο σκύλου στο λαιμό μου, δίνοντάς μου να φάω ανθρώπινα περιττώματα. Αργότερα, με άφησαν εκεί σαν σπασμένο αντικείμενο, ένιωσαν τόσο ταπεινωμένη…
Βρήκα τη δύναμη και σηκώθηκα, και έμεινα όρθια να κοιτάζω το παράξενο πλήθος με αριστοκράτες που ήταν ντυμένοι χίπις να λικνίζονται στη μουσική και καταπίνοντας χαπάκια και τσιγαριλίκια που τους τα πρόσφεραν σε ασημένιους δίσκους οι σερβιτόροι. Έτρεμα από το φόβο, αλλά το σώμα μου ίσιωσε και έμεινε ακίνητο σαν τόξο πριν εκτοξευτεί το βέλος… άκουγα τη φωνή μου, που δεν έμοιαζε με τη δική μου, να αποδοκιμάζει τους ενήλικες, λέγοντάς τους ότι αυτό ήταν λάθος – ότι ήμουν έτοιμη να τα πω όλα και ότι θα πάνε όλοι στη φυλακή…
Νόμιζα πως θα με σκοτώσουν
Οι περισσότεροι άνθρωποι ήταν πολύ φτιαγμένοι για να με προσέξουν. Ένας άντρας με κοστούμι, με έπιασε με το βλέμμα του. Έδειχνε φοβισμένος, όπως και εγώ. Μετά εξαφανίστηκε. Δεν τον ξαναείδα στο κύκλωμα, αλλά έπειτα από χρόνια τον είδα στην τηλεόραση. Είχε γίνει ένας εξέχων πολιτικός του Βελγίου. Με οδήγησαν σε ένα κελάρι, όπου νόμιζα πως θα με σκότωναν. Αντ’ αυτού, μου έδειξαν το φρέσκο σώμα ενός νέου θύματος».
Η Anneke μιλά και για τον αντίκτυπο της αρρωστημένης ζωής που την είχε σύρει η μητέρας της, στα σχολικά χρόνια. «Ήμουν ντροπαλή, χωρίς φίλους. Ήμουν ένα μηδενικό στο σχολείο και στο σχολείο κανείς δε νοιαζόταν για εμένα. Λάμβανα την προσοχή που μου έλειπε στο κύκλωμα. Ήταν ωραίο ισχυροί άντρες να σε βλέπουν ως το πιο όμορφο, αισθησιακό αντικείμενο. Αυτό ήταν το μόνο θετικό στη ζωή μου… Σε ηλικία 10 ετών, ένας καλεσμένος έφερε μαζί του και τον 20χρονο γιο του: ψηλός, ξανθός, γεμάτος ζωντάνια. Με πλησίασε και με αποκάλεσε μικρή πόρνη. Αν και δεν ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχα σε όργιο, πριν από 4 χρόνια, δεν είχα εκφράσει τα πραγματικά μου αισθήματα: ήμουν έξαλλη. «Νομίζεις πως μου αρέσει εδώ;» του είπα».
Οταν ήμουν άχρηστη, έπρεπε να με σκοτώσουν
Ακολούθησε ένας χρόνος όπου η Anneke περιγράφει πως ήταν αρκετά έντονος, κατά τον οποίο ένιωσε ότι την αγαπούν, την κατανοούν αλλά ταυτόχρονα την κακοποιούσαν χειρότερα από ποτέ. Και όλα αυτά από τον ίδιο άντρα. «Ένα χρόνο μετά, όταν εκείνος είχε τελειώσει μαζί μου, ήμουν άχρηστη για το κύκλωμα και έπρεπε να με σκοτώσουν. Όταν τα βασανιστήρια μου άρχιζαν, αυτός γελούσε. Μου έσβηναν τσιγάρα στο σώμα μου… Με οδήγησαν σε ένα μικρό δωμάτιο όπου με ξάπλωσαν πάνω σε πάγκο χασάπη. Αυτός που με βασάνιζε, ήταν ένας από τους κατηγορούμενους στην περιβόητη υπόθεση Ντιτρού, το κύκλωμα παιδεραστίας που στοιχειώνει ακόμα την κοινωνία του Βελγίου,. Έπρεπε να είχα πεθάνει εκείνη τη νύχτα το 1974 πάνω στο πάγκο του χασάπη, αλλά σώθηκα τελευταία στιγμή.
Ενώ με βασάνιζαν, ο νεαρός διαπραγματευόταν με τον πολιτικό που ήταν επικεφαλής του κυκλώματος. Έκαναν συμφωνία: Θα δούλευε για τον πολιτικό, θα παρέτεινε τις σκιώδεις υπηρεσίες του, με αντάλλαγμα τη ζωή μου. Αυτή η μία καλή του πράξη τελικά του κόστισε τη ζωή…Μου είπαν να μη μιλήσω. Μου πήρε 40 χρόνια για να το κάνω… χρειάστηκαν χρόνια ψυχοθεραπείας ώστε τελικά να μπορέσω τελικά να μοιραστώ την εμπειρία μου για πρώτη φορά…»
in.gr6 Οκτωβρίου 2019, 12:02
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΚΟΛΟΣ
Μέγας
- Εγγρ.
- 26 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 11.860
- Like
- 14.782
- Πόντοι
- 3.656
«Ήμουν σκλάβα του σεξ για την ελίτ της Ευρώπης από 6 χρονών» – Μία σοκαριστική ιστορία
Στα 6 μου έγινε σκλάβα του σεξ
Βρήκα τη δύναμη και σηκώθηκα, και έμεινα όρθια να κοιτάζω το παράξενο πλήθος με αριστοκράτες που ήταν ντυμένοι χίπις να λικνίζονται στη μουσική και καταπίνοντας χαπάκια και τσιγαριλίκια που τους τα πρόσφεραν σε ασημένιους δίσκους οι σερβιτόροι. Έτρεμα από το φόβο, αλλά το σώμα μου ίσιωσε και έμεινε ακίνητο σαν τόξο πριν εκτοξευτεί το βέλος… άκουγα τη φωνή μου, που δεν έμοιαζε με τη δική μου, να αποδοκιμάζει τους ενήλικες, λέγοντάς τους ότι αυτό ήταν λάθος – ότι ήμουν έτοιμη να τα πω όλα και ότι θα πάνε όλοι στη φυλακή…
Νόμιζα πως θα με σκοτώσουν
Με λίγα λόγια. Το εξάχρονο βρήκε τη δύναμη, αφού το είχαν μεταχειριστεί όπως περιέγραψε, τους έβρισε και τους απείλησε ότι θα τους στείλει φυλακή. Και το άφησαν να ζήσει.
ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΚΟΛΟΣ
Μέγας
- Εγγρ.
- 26 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 11.860
- Like
- 14.782
- Πόντοι
- 3.656
Γεια σου ρε λαγωνικάρα, Jean De Bocoll !!!
Αν κατάλαβα καλά, θεωρείς ότι υπάρχει έστω μια περίπτωση στο εκατομμύριο, να συνέβη αληθινά αυτό το σκηνικό; ακριβώς όπως το περιέγραψε;
Ναι πιστευω οτι τετοια περιστατικα συνεβησαν και πολυ πιθανόν να συνεβη στην ιδια.
Δεν μπορω φυσικα , ΝΑ ΞΕΡΩ. Οπως και κανεις αλλος - ο καθεις σχηματιζει την "γνωμη" του.
Εγω παρεθεσα το αρθρο. Ξεκαθαρα για προβληματισμο του καθενός σας. Μεγαλοι *******... ειστε , βγαλτε τα συμπερασματα σας, αφου ισως πρωτα ριξετε μια ματια ενημερωτικη - το ιντερνετ πια, φιλοξενει ολες τις αποψεις.
Εγω μενω σε 2 σημεια πια:
Το ενα ΣΕ αφορα
Το αλλο αφορα αυτήνανε
Πρίμο λοιπον, Μου κανει φοβερη εντυπωση που ΔΕΝ ΜΕ ΞΑΦΝΙΑΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ η γεματη φαρμακι, ειρωνια και αμφισβητηση θέση του σχόλιου σου. Ησουν ...Μπαμ! Χωρις υπεκφυγες. Αμεσως (χωρις να εχεις την παραμικρη γνωση, ενημερωση, εμπειρια -πως θα μπορουσες αλλωστε... βελγιο, 70ς, κυκλος υψηλων προσωπων) να την βγαλεις (και μαλιστα για μια minor technicality) αναξιοπιστη, ψευδή... Τόοοοοσο Jean de Bocoll... misogynist! Ετοιμος να αποριψεις καθετι που ερχεται να χαλασει την ισορροπια που εχεις χτισει -απο τα προσωπικα σου βιωματα- για το συμπαν μεσα στο κεφαλι σου. Σε ολα τα θεματα. Ακομα και σε αυτα που αποκλειεται να "γνωριζεις".
Σεκόντο, Δεν θα επαιρνα ποτε "τοις μετρητοις" και "επι λέξει" τις αναμνησεις ενος 6χρονου. Αυτο , βεβαίως, δεν σημαινει οτι δεν θα την πιστευα συνολικα.
Παντως σιγουρα δεν θα ηταν ΑΥΤΟ το σημειο οπου θα δοκιμαζα να στρεψω την προσοχη για την ...αποσταθεροποιηση της ιστοριας της. Θα το θεωρουσα μπουνιά στον αερα.
Αλλα πάλι πως να το κανουμε... εγω ειμαι ο Νετσομε και εσυ εισαι ο Ζαν ντε Μποκώλ.
****** : Αθρώποι
Ναυμαχία της Ναυπάκτου : Η μέρα που διέλυσε τον «Οθωμανικό μύθο»
Ο διακαής τους πόθος για την κατάληψη της Κωνσταντινούπολης δεν πραγματοποιήθηκε, εξαιτίας των μεταξύ τους ανταγωνισμών, που επέτρεψε στον σουλτάνο να διατηρήσει την κυριαρχία του στη Μεσόγειο για πολύ καιρό ακόμη
Από τις μεγαλύτερες ναυμαχίες όλων εποχών, τόσο για τον αριθμό των σκαφών που ενεπλάκησαν, όσο και για την τακτική που εφαρμόστηκε. Έλαβε χώρα στις 7 Οκτωβρίου 1571 στην ευρύτερη περιοχή της Ναυπάκτου (τότε Λέπαντο), με αντιπάλους τα χριστιανικά κράτη της Δύσης και την Οθωμανική Αυτοκρατορία. Έληξε την ίδια μέρα, με θριαμβευτική επικράτηση των Δυτικών.
Η κυριαρχία των Οθωμανών στη Μεσόγειο μετά και την κατάκτηση της Κύπρου (1571) τροφοδότησε τις επεκτατικές τους διαθέσεις προς δυσμάς. Τα χριστιανικά κράτη αφυπνίστηκαν, παραμέρισαν για λίγο τις διαφορές τους και με πρωτοβουλία του Πάπα Πίου Ε’ συγκρότησαν στις 25 Μαΐου 1571 τον «Ιερό Αντιτουρκικό Συνασπισμό (Sacra Liga Antiturca).
Τον αποτελούσαν η Ισπανία, η Βενετία, η Γένουα, το Παπικό Κράτος, η Σαβοΐα, η Μάλτα και άλλες μικρότερες πόλεις της ιταλικής χερσονήσου. Αποφασίστηκε η συγκρότηση στόλου και η αποστολή του στην ανατολική Μεσόγειο.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα sansimera.gr, η ναυτική δύναμη, με επικεφαλής τον νεαρό ισπανό πρίγκηπα Δον Χουάν της Αυστρίας, συγκεντρώθηκε στη Μεσίνα της Σικελίας και με τις ευλογίες του Πάπα απέπλευσε στις 16 Σεπτεμβρίου 1571. Δέκα μέρες αργότερα, ο στόλος έφθασαν στην Κεφαλλονιά, όπου πραγματοποίησε τις τελευταίες του προετοιμασίες, ενόψει της αναμέτρησής του με τον Οθωμανικό, που ναυλοχούσε στη Ναύπακτο.
Ο συμμαχικός στόλος
Ο συμμαχικός στόλος αριθμούσε 210 γαλέρες, 30 φρεγάτες, 24 μεταφορικά πλοία και άλλα μικρότερα πλοία συνοδείας. Τα πληρώματα των πλοίων έφθαναν τους 38.000 άνδρες, από τους οποίους οι 15.000 ήταν Έλληνες από τα νησιά του Ιονίου και την Κρήτη. Πλούσιοι Έλληνες είχαν εξοπλίσει πλοία και βρίσκονταν στην πρώτη γραμμή της επιχείρησης, όπως ο κερκυραίος Στυλιανός Χαλικιόπουλος, ο ζακυνθινός Μαρίνος Σιγούρος και ο κρητικός Μανούσος Θεοτοκόπουλος (αδελφός του ζωγράφου Δομήνικου Θεοτοκόπουλου).
Ο Οθωμανικός στόλος με επικεφαλής τον Μουεζίν Ζαντέ Αλή Πασά είχε 210 γαλέρες και 50 άλλα πλοία συνοδείας. Τα πληρώματα έφθαναν τους 47.000 άνδρες, από τους οποίους 15.000 ήταν Έλληνες βίαια στρατολογημένοι. Υπολειπόταν σε δύναμη πυρός και ηθικό, καθώς τα πληρώματα μάχονταν για πολύ καιρό και ήταν εξουθενωμένα. Η τουρκική αρμάδα ήταν αποκλειστικά κωπήλατη, ενώ ο συμμαχικός στόλος διέθετε και ιστιοφόρα πλοία, που ήταν το νέο στοιχείο της ναυτικής μάχης.
Η μάχη του Αχελώου
Η αποφασιστική αναμέτρηση δόθηκε στις εκβολές του Αχελώου ποταμού, κοντά στα νησάκια Εχινάδες, στις 7 Οκτωβρίου 1571, αλλά έμεινε στην ιστορία ως Ναυμαχία της Ναυπάκτου. Από το πρωί έως αργά το απόγευμα η σύγκρουση διεξαγόταν με τρομερή ένταση. Ο αγώνας σε ορισμένες φάσεις μεταφέρθηκε από κατάστρωμα σε κατάστρωμα και γινόταν σώμα με σώμα.
Ο χριστιανικός στόλος με αρτιότερο οπλισμό και καλύτερη τακτική νίκησε κατά κράτος τον αντίπαλό του, που ήταν σχεδόν αήττητος μέχρι τότε. Με τα λόγια του συγγραφέα του «Δον Κιχώτη» Μιγκέλ ντε Θερβάντες, που πήρε μέρος στη ναυμαχία κι έχασε το αριστερό του χέρι: «Ήταν η πιο μεγαλόπρεπη στιγμή που γνώρισαν οι περασμένοι ή τούτοι οι σημερινοί καιροί, ή που θα δούνε οι μελλούμενοι».
Η Οθωμανική πλευρά κατόρθωσε να διασώσει μόλις 50 πλοία, ενώ οι απώλειες σε έμψυχο δυναμικό ανήλθαν σε 20.000 νεκρούς, ανάμεσά τους ο Μουεζίν Ζαντέ Αλή Πασάς, ο αιγύπτιος αρχηγός Μεχμέτ Σιρόκο και 160 μπέηδες. Οι σύμμαχοι έχασαν 8.000 άνδρες, μεταξύ αυτών και ο βενετός ναύαρχος Αγκοστίνο Μπαρμπαρίγκο, και μόλις 20 γαλέρες. Βαρύς ήταν και ο φόρος που πλήρωσε το ελληνικό στοιχείο.
Νεκροί
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα sansimera.gr, οι ιστορικοί υπολογίζουν ότι το 30-40% των νεκρών πρέπει να ήταν Έλληνες, αν υπολογίσουμε τη σύνθεση των πληρωμάτων και των δύο πλευρών. Πάντως, αρκετοί Έλληνες που είχαν στρατολογηθεί δια της βίας από τους Οθωμανούς, απέκτησαν την ελευθερία τους.
Η νίκη των συμμάχων χαιρετίστηκε με ενθουσιασμό στη Δύση. Μεγάλοι ζωγράφοι της εποχής, όπως ο Τιντορέτο, ο Τιτσιάνο και ο Βερονέζε, απαθανάτισαν με έργα τους σκηνές της ναυμαχίας, ενώ ο Ελ Γκρέκο φιλοτέχνησε το πορτρέτο του μεγάλου νικητή, Δον Χουάν της Αυστρίας.
Η συντριβή των Οθωμανών μπορεί να ανέκοψε την επεκτατική πολιτική της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας προς την Ευρώπη, δεν έφερε όμως τα επιθυμητά αποτελέσματα για τα χριστιανικά κράτη της Δύσης. Ο διακαής τους πόθος για την κατάληψη της Κωνσταντινούπολης δεν πραγματοποιήθηκε, εξαιτίας των μεταξύ τους ανταγωνισμών, που επέτρεψε στον σουλτάνο να διατηρήσει την κυριαρχία του στη Μεσόγειο για πολύ καιρό ακόμη.
Για τους υπόδουλους Έλληνες η νίκη των συμμάχων ήταν μια χαραμάδα ελπίδας για την αποτίναξη του τουρκικού ζυγού. Επαναστάτησαν πολλές περιοχές (Μάνη, Πάτρα, Αίγιο, Γαλαξίδι, Πάργα, Ηγουμενίτσα, Βόνιτσα, Άνδρος, Πάρος, Νάξος), αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΚΟΛΟΣ
Μέγας
- Εγγρ.
- 26 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 11.860
- Like
- 14.782
- Πόντοι
- 3.656
Ναι πιστευω οτι τετοια περιστατικα συνεβησαν και πολυ πιθανόν να συνεβη στην ιδια.
Δεν μπορω φυσικα , ΝΑ ΞΕΡΩ. Οπως και κανεις αλλος - ο καθεις σχηματιζει την "γνωμη" του.
Εγω παρεθεσα το αρθρο. Ξεκαθαρα για προβληματισμο του καθενός σας. Μεγαλοι *******... ειστε , βγαλτε τα συμπερασματα σας, αφου ισως πρωτα ριξετε μια ματια ενημερωτικη - το ιντερνετ πια, φιλοξενει ολες τις αποψεις.
Εγω μενω σε 2 σημεια πια:
Το ενα ΣΕ αφορα
Το αλλο αφορα αυτήνανε
Πρίμο λοιπον, Μου κανει φοβερη εντυπωση που ΔΕΝ ΜΕ ΞΑΦΝΙΑΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ η γεματη φαρμακι, ειρωνια και αμφισβητηση θέση του σχόλιου σου. Ησουν ...Μπαμ! Χωρις υπεκφυγες. Αμεσως (χωρις να εχεις την παραμικρη γνωση, ενημερωση, εμπειρια -πως θα μπορουσες αλλωστε... βελγιο, 70ς, κυκλος υψηλων προσωπων) να την βγαλεις (και μαλιστα για μια minor technicality) αναξιοπιστη, ψευδή... Τόοοοοσο Jean de Bocoll... misogynist! Ετοιμος να αποριψεις καθετι που ερχεται να χαλασει την ισορροπια που εχεις χτισει -απο τα προσωπικα σου βιωματα- για το συμπαν μεσα στο κεφαλι σου. Σε ολα τα θεματα. Ακομα και σε αυτα που αποκλειεται να "γνωριζεις".
Σεκόντο, Δεν θα επαιρνα ποτε "τοις μετρητοις" και "επι λέξει" τις αναμνησεις ενος 6χρονου. Αυτο , βεβαίως, δεν σημαινει οτι δεν θα την πιστευα συνολικα.
Παντως σιγουρα δεν θα ηταν ΑΥΤΟ το σημειο οπου θα δοκιμαζα να στρεψω την προσοχη για την ...αποσταθεροποιηση της ιστοριας της. Θα το θεωρουσα μπουνιά στον αερα.
Αλλα πάλι πως να το κανουμε... εγω ειμαι ο Νετσομε και εσυ εισαι ο Ζαν ντε Μποκώλ.
****** : Αθρώποι
Δεν πιστεύω τη δήλωσή της; ε, τότε είναι μισογύνης. Λογικό σε βρίσκω.
Δεν πιστεύω ότι το εν λόγω περιστατικό συνέβη, για τον απλούστατο λόγο ότι αν (μία στο εκατομμύριο) τόλμαγε να πει ότι είπε, απλά θα την τσιμεντώνανε ή θα την εξαφάνιζαν με συνοπτικές διαδικασίες. Αν ένα άτομο στα έξι του χρόνια έχει τα κότσια να σηκωθεί σε μια τέτοια παρέα και να πει όσα είπε, είναι σαφές ότι θα πραγματοποιήσει την απειλή του, όταν μπορέσει. Και θα διακινδυνεύονταν πολλά, από πολλά σημαντικά πρόσωπα, για να την αφήσουν να ζήσει, αν αυτή η ιστορία ήταν πραγματική. Εσύ ΔΗΛΩΣΕΣ ότι είναι πιθανό να συνέβη αυτό το γεγονός, κι ας ισχυρίστηκε μετά ότι της έδειξαν ένα φρέσκο πτώμα. Γιατί να μην την μετέτρεπαν σε φρέσκο πτώμα, αφού τόλμησε να τους απειλήσει; γιατί όλα μπορούν να συμβούν στη φαντασία μιας Drama Queen
Συρία : Πληροφορίες για τουρκική αεροπορική επιδρομή σε βάση Κούρδων
Παγκόσμιος συναγερμός επικρατεί από το βράδυ της Δευτέρας, αφού σύμφωνα με πληροφορίες η Τουρκία ξεκίνησε τις επιχειρήσεις εναντίον των Κούρδων με επιδρομή σε βάσεις τόσο στη Συρία, όσο και στο Ιράκ
Παγκόσμιος συναγερμός επικρατεί από το βράδυ της Δευτέρας, αφού σύμφωνα με πληροφορίες η Τουρκία ξεκίνησε τις επιχειρήσεις εναντίον των Κούρδων με επιδρομή σε βάσεις τόσο στη Συρία, όσο και στο Ιράκ
Έδεσαν δήμαρχο από την καρότσα αυτοκινήτου και τον έσερναν στους δρόμους εξαγριωμένοι πολίτες (βίντεο)...
Διαβάστε όλο το άρθρο:
Διαβάστε όλο το άρθρο:
Sad_man
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Αυγ 2017
- Μηνύματα
- 10.065
- Like
- 3.712
- Πόντοι
- 606
Κολομβιανός πιρφόρος προσπαθεί να σταματήσει το γάμο της πρώην του
www.gazzetta.gr/plus/diethni/article/1403059/mihanovios-stamatise-gamilio-amaxi-tis-proin-toy-gia-na-min-pantreytei-allon-vid]http://www.gazzetta.gr/plus/diethni/article/1403059/mihanovios-stamatise-gamilio-amaxi-tis-proin-toy-gia-na-min-pantreytei-allon-vid[/url]
www.gazzetta.gr/plus/diethni/article/1403059/mihanovios-stamatise-gamilio-amaxi-tis-proin-toy-gia-na-min-pantreytei-allon-vid]http://www.gazzetta.gr/plus/diethni/article/1403059/mihanovios-stamatise-gamilio-amaxi-tis-proin-toy-gia-na-min-pantreytei-allon-vid[/url]
Pornofan
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2019
- Μηνύματα
- 5.728
- Like
- 8.456
- Πόντοι
- 2.356
Κολομβιανός πιρφόρος προσπαθεί να σταματήσει το γάμο της πρώην του