Νέα

Να καταφύγω σε μπουρδέλο για την πρώτη φορά;

• Μέλος που άνοιξε το νήμα cradle
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 131
  • Εμφανίσεις 6K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

cradle

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2009
Like
0
Πόντοι
0
Δεν ξέρω αν κάνω καλά που ρωτάω σε δημόσιο forum αλλά δεν μπορώ να περιμένω άλλο. Είμαι ανάμεσα σε δυο ενδεχόμενα. Είμαι φοιτητής, 18 χρονών αρκετά μαλάκας. Δεν αντέχω όμως άλλο με την αυτοϊκανοποίηση. Αν θελήσω να πάω με κάποια φοιτήτρια θα χρειαστώ χρόνο για την ψήσω και 2ον δεν έχει και τόσες πολλές ωραίες στην σχολή μου (ατυχία και εδώ ρε γαμώτο). Αλλά χρόνο δεν διαθέτω διότι ανάρρωσα πλήρως πλέον από την περιτομή που είχα κάνει για λόγους υγείας και χρειάζομαι ένα θηλυκό, έχω βαρεθεί πια με το χέρι μου.  :headbang: Να δαπανήσω λοιπόν χρόνο για να ψήσω κάποια (και αν αφού μιλάμε για ελλεεινιδες) η να τελειώνω και να πάω σε ένα μπουρδέλο; Φοβάμαι βέβαια ότι στο μέλλον θα το μετανιώνω που πήγα σε μπουρδέλο για πρώτη φορά και δεν είχα το "girlfriend experience" που είχαν άλλοι. Με έχει φάει η μαλακία το ξέρω.  :(

Μακάρι να έμενα σε άλλη χώρα.

KATERINA69

Ιερόδουλη
Εγγρ.
13 Ιουλ 2006
Like
18