Αυτα τα εχουμε συζητησει προ καιρου. Η δυσκολια αλλωστε της εφαρμογης του πικεφισμου στα μπουρδελα ηταν ο λογος που ανελαβα να μελετησω ολοκληρο το εργο του δασκαλου απο την αρχη, περι τις 3000 σελιδες με ποστ, και να παρουσιασω τις 10 πορνοεντολες του
Μεταξουργειου τις οποιες οποιος μπορει να εφαρμοσει σωστα, μποδει και να γαμησει φολα
Μεταξουργειου και να περασει καλα στις πιο αντιξοες συνθηκες.
Εγω απο την αρχη εχω δηλωσει οτι αν και προσπαθω δεν το καταφερνω.
Ο Δασκαλος παντοτε ηταν ειλικρινης στο οτι οι συνθηκες ειναι αντιξοες και οτι αυτες που πηδαει συνηθως ειναι φολαρες (καμαρωνει για αυτο).
Απο εκει και περα ελπιζω να αντιλαμβανεστε οτι μετα τον αγωνα μου εναντια στο αλβανικο καρτελ που επεβαλε τις σημερινες ταφιφες, ειμαι επικηρυγμενος στην πιατσα και κανεις δε μπορει να συνδεθει ανοιχτα μαζι μου χωρις κοστος.
Ωστοσο ο πικερισμος ειναι κατι παραπανω απο συλλογη τεχνικων συνουσιας σε μπουρδελα του δεκαλεπτου. Ειναι σταση ζωης που εφαρμοζεται παντου, τοσο στον ερωτα, οπου και με οποιον τροπο συντελειται, οσο και σε καθε αλλη δραστηριοτητα.
Τον πικερισμο ως μορφη οργανωσης της κοινωνιας φιλοδοξουμε να πετυχουμε. Εγω εχω αναλυσει παγγαμικα συστηματα που βασιζονται στις κοινωνιες κυνηγων - τροφοσυλλεκτων. Ο Δασκαλος παλαιοτερα εγραφε για υποχρεωτικη θητεια γυναικων ως ιεροδουλες - δεν πιστευω να νομιζετε οτι θα υπηρχαν αλβανοι νταβαδες και δεκαλεπτα σε μια τετοια κοινωνια. Ο Σουκερ εχει γραψει για δημοσια επιλεκτηρια.
Σε καθε περιπτωση το σημερινο συστημα ειναι αδιεξοδο και φερνει τη δυστυχια στους νεους. Μην ξεχνατε οτι γιναμε μπουρδελιαρηδες απο αναγκη, οχι απο επιλογη σαντα λαμογια. Πολεμαμε ωστε οι νεοι του αυριο να μη χρειαστει να γινουν μπουρδελιαρηδες. Να ζουν τον ερωτα φυσικα και ελευθερα, οπως ο αερας που αναπνεουν.
Ποιος μαλακας τωρα θα υποτιμησει αυτα που σας ειπα;