Νέα

Μουσουλμανική Μειονότητα Θράκης: Τι νομίζετε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13K
  • Εμφανίσεις 246K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

james70

Μέλος
Εγγρ.
17 Οκτ 2007
Μηνύματα
2.133
Like
2
Πόντοι
16
1) εσύ που ξέρεις ελληνικά (και έγραψες έκθεση) δεν πρέπει να κάνεις τέτοια λάθη!

2) οι "ελάχιστοι τούρκοι" που αναφέρεις πόσοι είναι και με ποιά μέτρηση;

3) πολλοί σ/φοι μου κάνουν την "τιμή" να ασχολούνται με την ταπεινότητά μου και πρέπει να τους απαντώ... δεν έχεις μονοπώλιο
τι λάθος έκανα πάλι? καλά σε πρόσβαλλα ποτέ εγώ για κανένα ορθογραφικό-συντακτικό σου λάθος? εσύ γιατί συνεχώς το κάνεις? έτσι θα κερδίσεις τις εντυπώσεις και θα σπάσεις το ηθικό του συνομιλητή σου?
και μην αποπροσανατολίζεις την κουβέντα! η ερώτησή μου είναι σαφέστατη!
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
τι λάθος έκανα πάλι? καλά σε πρόσβαλλα ποτέ εγώ για κανένα ορθογραφικό-συντακτικό σου λάθος? εσύ γιατί συνεχώς το κάνεις? έτσι θα κερδίσεις τις εντυπώσεις και θα σπάσεις το ηθικό του συνομιλητή σου?
και μην αποπροσανατολίζεις την κουβέντα! η ερώτησή μου είναι σαφέστατη!

Καλά ρε ΠΠ τόση ώρα σε περιμένω και συ ποστάρεις στον σφε? αυτός είναι αποσυνδεμένος τώρα.

Για πες στις δικές μου ερωτήσεις!

μην ξαναποστάρεις παραθέσεις αντί παραθέσεων. Νέα ερωτήματα σου έθεσα!
επί όχι αντί

 

james70

Μέλος
Εγγρ.
17 Οκτ 2007
Μηνύματα
2.133
Like
2
Πόντοι
16
οκ. σόρι! πήγα να το κάνω λογοπαίγνιο,αλλά δε μου βγήκε. στο θέμα μας?

εγώ όταν πριν μέρες σε ρώτησα κάτι έλεγες και ξανάλεγες, "κάτσε μην βιάζεσαι" και τέτοια. Τελικά δεν απάντησες.

Εγώ ενώ σου απάντησα 4 φορές την ίδια ερώτηση με διαφορετικά λόγια για να την καταλάβεις, σου έθεσα 1 απλό ερώτημα και πάλι περιμένω!

έχω υπομονή όμως και δεν θα εκτραπώ όπως ίσως θά θελες για να αποφύγεις όπως την πρώτη φορά!

λοιπόν?
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
τι λάθος έκανα πάλι? καλά σε πρόσβαλλα ποτέ εγώ για κανένα ορθογραφικό-συντακτικό σου λάθος? εσύ γιατί συνεχώς το κάνεις? έτσι θα κερδίσεις τις εντυπώσεις και θα σπάσεις το ηθικό του συνομιλητή σου?
και μην αποπροσανατολίζεις την κουβέντα! η ερώτησή μου είναι σαφέστατη!
πρώτα θα απαντήσεις εσύ:
1) πόσοι είναι οι ελάχιστοι τουρκοικαι με ποια μέτρηση;
2) αυτοι (οι όσοι ελάχιστοι) έχουν δικαίωμα να αυτοαποκαλούνται τουρκοι ναι ή ου;
Οι ερωτήσεις είναι απλούστατες.
Μην αρχίσεις τα σεντόνια για το εθνικό συμφέρον, τη δημόσια τάξη, τα λάθη των προγόνων μας κλπ
Και μη βιάζεσαι γιατί παω για ύπνο. Αρα έχεις όσο χρόνο θέλεις...
 

james70

Μέλος
Εγγρ.
17 Οκτ 2007
Μηνύματα
2.133
Like
2
Πόντοι
16
πρώτα θα απαντήσεις εσύ:
1) πόσοι είναι οι ελάχιστοι τουρκοικαι με ποια μέτρηση;
2) αυτοι (οι όσοι ελάχιστοι) έχουν δικαίωμα να αυτοαποκαλούνται τουρκοι ναι ή ου;
Οι ερωτήσεις είναι απλούστατες.
Μην αρχίσεις τα σεντόνια για το εθνικό συμφέρον, τη δημόσια τάξη, τα λάθη των προγόνων μας κλπ
Και μη βιάζεσαι γιατί παω για ύπνο. Αρα έχεις όσο χρόνο θέλεις...
Α! καλά!

για την 2. σου απάντησα 4 φορές. πέμπτη δεν το κάνω!

το "πρώτα θα απαντήσεις εσύ" συγνώμη αλλά δεν είναι λίγο φασιστικό. Και χρησιμοποιώ αυτή τη λέξη μια και σ αρέσει αφού τη λες συχνά.

Τελικά είσαι λάτρης του φασισμού και τέλειος εφαρμοστής του!!!!! (και δεν με νοιάζει αν είναι σωστό ελληνικά).

Ξέρεις σε μια δημοκρατία και σε ένα πολιτισμένο διάλογο δεν κανουν τέτοια φασιστικά!!!

ρώτησες-απάντησα
ξαναρώτησες-ξαναπάντησα
ξαναρώτησες-ξαναπάντησα
ξαναρώτησες-ξαναπάντησα

και τελικά έκανα μια ερώτηση και πάλι γαργάρα την έκανες!!!!!
 

james70

Μέλος
Εγγρ.
17 Οκτ 2007
Μηνύματα
2.133
Like
2
Πόντοι
16
Η ερώτησή μου λοιπόν (για να μην την ψάχνεις είναι)

Πιστεύεις λοιπόν εσύ ΠΠ ότι η εθνικιστική επεκτατική πολιτική της Τουρκίας έχει βλέψεις στην περιοχή ή όχι?

αν ναι, μέχρι πού φτάνουν τα όνειρά τους και τι πρέπει εμείς σαν χώρα να κάνουμε για να τους τα κόψουμε?

αν όχι, πώς εξηγείς τη συνεχή προκλητικότητα των υποψήφιων βουλευτών να τονίζουν τόσο πολύ το "Τούρκος" και τον υπέρμετρο φανατισμό τους στις εκλογές?


εγώ απάντησα ξεκάθαρα πολλές φορές.

δώσε λοιπόν και συ μία απάντηση που θα διευκολήνει πάρα πολύ τη συζήτηση!

καλόν ύπνο να έχεις!
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
Λοιπόν μιλάς με τον ΠΠ. Αν δεις, οι θέσεις του δεν ταυτίζονται ούτε με του ΣΥΡΙΖΑ, ούτε με του ΚΚΕ, ούτε με των Πράσινων. Κάτι παραπάνω γι’ αυτό δεν μπορώ να κάνω .
Με το ράφι δεν ασχολούμαι εν προκειμένω. Είναι αγράμματος και άσχετος, εγκάθετος της ακροδεξιάς. Καρατζαφύρερ μάλλον ή χρυσαυγίτης. Το ίδιο κι ο μεμο κι ο ασπρουλιάρης. Αυτοί για κανα μπινελίκι μόνο είναι.
Τώρα στο θέμα μας.
1) Προφανώς μπορείς να μην απαντήσεις ή να απαντήσεις αποφεύγοντας να απαντήσεις. Αλλά σε μια σοβαρή κουβέντα δεν γίνονται αυτά. Αποφεύγεις λοιπόν να απαντήσεις επί της ουσίας και πετάς τη μπάλα στην εξέδρα. Κανα νταλκά ιδιαίτερο δεν έχω, αλλά, απλώς, αντί να βρίζομαι με το ράφι, προτιμώ να συζητώ με κάποιον λογικά (αν γίνεται, αν δε γίνεται εσύ στο σίδερο κι εγώ θα κάνω κάτι άλλο). Εσύ λοιπόν σε προηγούμενα ποστ ζητούσες επίμονα την άποψη μου. Εσύ τώρα γιατί δεν λες εξίσου ευθέως τη δική σου;
Στα υπόλοιπα θα απαντήσω αφού λυθεί αυτό.
Αλλιώς εσύ στο σίδερο κι εγώ στην τιβι...
Εξάλλου σε καλεί κι ο φίλος σου ο αρκανς για οθωμανικό....
Τι εγινε ΠΠ? Στον υπνο σου με βλεπεις? Εχεις ακομη εφιαλτες απο τα ξεβρακωματα?

Παντως βλεπω την καλη παλια συνταγη δεν την αφηνεις! ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΠΑΝΤΟΥ!

Εσυ ποιος νομιζεις πως εισαι που εχεις τοσο μεγαλη ιδεα για τον εαυτο σου και κρινεις τους παντες και τα παντα?Και δε σηκωνεις και μυγα στο σπαθι σου παναθεμα σε! Μονο εσυ λες τα σωστα πια?
ΨΩΝΑΡΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΡΝΟΠΑΠΕΕΕΕΕΕΕ ΣΕ ΠΗΡΑΝΕ ΧΑΜΠΑΡΙΙΙΙΙΙ

Σαλτα και γαμι τωρα με τον αραπη σου μπας και στρωσει ο εγκεφαλος σου!

 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
Λοιπόν για να το κλείνουμε...
Όπως είδες το νήμα που άνοιξα είναι από τα πιο ανεκτικά ήδη από την αρχική του δήλωση. Ούτε "προδότες", ούτε "φονιάδες", ούτε "κατσαπλιάδες", ούτε "νικητές" ούτε "νικημένοι"! Μια απλή ερώτηση: Ποιά η γνώμη σας;
Κι εγώ το ψάχνω το θέμα!
Η μόνη πηγή επ' αυτού που έχω είναι αυτή του υπεξ που λέει κάποια νούμερα για τις τρεις εθνοτικές ομάδες...
Έκτοτε τίποτε...
Όταν μου λες έχω εμπειρία, σου λέω σεβαστή μεν, αλλά δεν είσαι και η μοναδική πηγή. Κι άλλοι έχουν εμπειρίες...
Κι εν πάση περιπτώσει και οι ελάχιστοι που λες τι σημαίνει;
Οτι οι ελάχιστοι είναι ανύπαρκτοι;
Και πόσοι είναι οι ελάχιστοι; 1000, 20.000, 30.000;
Τα υπόλοιπα που λες είναι το συμπέρασμά σου ....
Επισημαίνω ότι η απόκτηση /διατήρηση εθνικής ταυτότητας είναι μια περίπλοκη διαδικασία.
Κι εν πάση περιπτώσει στην ερώτηση που είχα θέσει στον τζέημς περιμένω και τη δική του απάντηση, αν έχει...
Αυτά...

Ρε φιλαράκο ποιο είναι το ζήτημα για νά καταλάβω. Καταρχήν το θέμα δε το έθεσες σωστά, είναι ασαφές και ουσιαστικά δεν έχει κανένα περιεχόμενο. Λες " μουσουλμανική μειονότητα, τι νομίζετε". Ε τι να νομίζουμε ρε μάστορα? Τίποτα δε νομίζουμε. Έχει υπογραφεί μια διεθνής συνθήκη, η Ελλάδα κάνει ότι λέει η συνθήκη, το ίδιο πρέπει η μειονότητα. Όπως κάθε κανονιστική πράξη, επιφέρει δικαιώματα και υποχρεώσεις. Να τηρούν την υπογραφή τους και τα οριζόμενα στη συνθήκε αυτό νομίζουμε. Η Ελλάδα το κάνει? Ε ναι σε αξιοσημείωτο βαθμό το κάνει. Γιατί αν έχει και περισσότερο είχε κάποιες παραλείψεις, φαντάζουν ελάχιστες αν λάβουμε υπόψη του ότι η άλλη πλευρά, η Τουρκία δε τήρησε καθόλου τη συνθήκη αλλά την κουρέλιασε τελείως. Και όλα αυτά χωρίς- και πολύ κακώς-αντίδραση της Ελλάδα. Αν νομίζουμε κάτι λοιπόν είναι ότι η Ελλάδα κακώς δεν απαιτεί από την Τουρκία να αποκαταστήσει τα οριζόμενα στη συνθήκη που η ίδια και ως νικήτρια μάλιστα υπέγραψε. Η Ελλάδα τα τηρεί στο ακέραιο. Τι άλλο θες να πούμε?
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Τι εγινε ΠΠ? Στον υπνο σου με βλεπεις? Εχεις ακομη εφιαλτες απο τα ξεβρακωματα?

Παντως βλεπω την καλη παλια συνταγη δεν την αφηνεις! ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΠΑΝΤΟΥ!

Εσυ ποιος νομιζεις πως εισαι που εχεις τοσο μεγαλη ιδεα για τον εαυτο σου και κρινεις τους παντες και τα παντα?Και δε σηκωνεις και μυγα στο σπαθι σου παναθεμα σε! Μονο εσυ λες τα σωστα πια?
ΨΩΝΑΡΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΡΝΟΠΑΠΕΕΕΕΕΕΕ ΣΕ ΠΗΡΑΝΕ ΧΑΜΠΑΡΙΙΙΙΙΙ

Σαλτα και γαμι τωρα με τον αραπη σου μπας και στρωσει ο εγκεφαλος σου!

Σε θέματα που υπάρχει αντικειμενική βάση (και δεν πρόκειται περί απολύτως υποκειμενικών κρίσεων) τίθεται θέμα ορθού και λάθους. Και εκεί ο ΠΠ ομιλεί ορθώς.
Στο θέμα πχ των αποφάσεων του ΕΔΑΔ, κα(η)μένε μέμο έχεις πει απίστευτες βλακείες, στην προσπάθεια να αποδυναμώσεις την απόφαση.... Από τη μια η "κατασκευή" με τo tourkiki, από την άλλη η αναμονή μιας νέας δικασίμου (επί του ιδίου θέματος) για να δικαιωθείς.... Πολύ γέλιο... αλλά και πολλή άγνοια...
Και η άγνοια από μόνη της δεν είναι κακό.
Όλοι μαθαίνουμε.
Κακό είναι όταν δεν θέλουμε να μάθουμε, γιατί νομίζουμε ότι τα ξέρουμε όλα!
Κι εσύ δυστυχώς μεμάκο μέσα στην άγνοια και στην βλακεία σου το παίζεις και ξερόλας...
Όσο για τις ταμπέλες, τι σε ενοχλεί;
Δεν υπερασπίζεσαι, ευθέως και με τον πιο απόλυτο (μέχρι και χουλιγκανικό)τρόπο, κάθε ακροδεξιά και αντιδραστική θέση,
λοιδωρώντας ταυτόχρονα καθε αριστερή και προοδευτική θέση;
Τους αράπηδες στους χαρίζω, αν και φοβάμαι ότι ούτε αυτοί θα βοηθήσουν...
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366

Επαναλαμβάνω την αρχική ερώτηση:
Επειδή μεγάλη συζήτηση προκλήθηκε, σχετικά, σε άσχετα όμως νήματα και επειδή πολλοί χρήστες εξεδήλωσαν ενδιαφέρον για το θέμα, λαμβάνω την πρωτοβουλία να ανοίξω το παρόν νήμα για να ξεδιπλωθούν άνετα οι διάφορες απόψεις.
(Σημείωνω ότι το θέμα δεν εντάσσεται στο θέμα "Ελλάς - Τουρκία" και αποτρέπω οποιονδήποτe mod να συγχωνεύσει το θέμα.)
Το ερώτημα θα μπορούσε να είναι:
Ποια η γνώμη σας για τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης; Ποιά η εθν(οτ)ική, θρησκευτική, πολιτιστική, γλωσσική φυσιογνωμία της;
Μπορεί να αποτελέσει γέφυρα φιλίας και κατανόησης με τους γειτονικούς λαούς; Ποιά πρέπει να είναι η πολιτική του ελληνικού κράτους απέναντί της; 
Ιππότα απάντησες  σε αυτό:
Λοιπόν για να το κλείνουμε...
Όπως είδες το νήμα που άνοιξα είναι από τα πιο ανεκτικά ήδη από την αρχική του δήλωση. Ούτε "προδότες", ούτε "φονιάδες", ούτε "κατσαπλιάδες", ούτε "νικητές" ούτε "νικημένοι"! Μια απλή ερώτηση: Ποιά η γνώμη σας;
Κι εγώ το ψάχνω το θέμα!
Η μόνη πηγή επ' αυτού που έχω είναι αυτή του υπεξ που λέει κάποια νούμερα για τις τρεις εθνοτικές ομάδες...
Έκτοτε τίποτε...
Όταν μου λες έχω εμπειρία, σου λέω σεβαστή μεν, αλλά δεν είσαι και η μοναδική πηγή. Κι άλλοι έχουν εμπειρίες...
Κι εν πάση περιπτώσει και οι ελάχιστοι που λες τι σημαίνει;
Οτι οι ελάχιστοι είναι ανύπαρκτοι;
Και πόσοι είναι οι ελάχιστοι; 1000, 20.000, 30.000;
Τα υπόλοιπα που λες είναι το συμπέρασμά σου ....
Επισημαίνω ότι η απόκτηση /διατήρηση εθνικής ταυτότητας είναι μια περίπλοκη διαδικασία.
Κι εν πάση περιπτώσει στην ερώτηση που είχα θέσει στον τζέημς περιμένω και τη δική του απάντηση, αν έχει...
Αυτά...
Με αυτά
Ρε φιλαράκο ποιο είναι το ζήτημα για νά καταλάβω. Καταρχήν το θέμα δε το έθεσες σωστά, είναι ασαφές και ουσιαστικά δεν έχει κανένα περιεχόμενο. Λες " μουσουλμανική μειονότητα, τι νομίζετε". Ε τι να νομίζουμε ρε μάστορα? Τίποτα δε νομίζουμε.
Έχει υπογραφεί μια διεθνής συνθήκη, η Ελλάδα κάνει ότι λέει η συνθήκη, το ίδιο πρέπει η μειονότητα. Όπως κάθε κανονιστική πράξη, επιφέρει δικαιώματα και υποχρεώσεις. Να τηρούν την υπογραφή τους και τα οριζόμενα στη συνθήκε αυτό νομίζουμε. Η Ελλάδα το κάνει? Ε ναι σε αξιοσημείωτο βαθμό το κάνει. Γιατί αν έχει και περισσότερο είχε κάποιες παραλείψεις, φαντάζουν ελάχιστες αν λάβουμε υπόψη του ότι η άλλη πλευρά, η Τουρκία δε τήρησε καθόλου τη συνθήκη αλλά την κουρέλιασε τελείως. Και όλα αυτά χωρίς- και πολύ κακώς-αντίδραση της Ελλάδα. Αν νομίζουμε κάτι λοιπόν είναι ότι η Ελλάδα κακώς δεν απαιτεί από την Τουρκία να αποκαταστήσει τα οριζόμενα στη συνθήκη που η ίδια και ως νικήτρια μάλιστα υπέγραψε. Η Ελλάδα τα τηρεί στο ακέραιο. Τι άλλο θες να πούμε?
Ως προς το αν το θέμα έχει τεθεί σωστά μπορώ να δεχθώ οποιαδήποτε παρατήρηση, που εσύ δεν κάνεις…
Ως προς το αν έχει περιεχόμενο η συζήτηση, κάθε συζήτηση έχει περιεχόμενο, εφόσον το απδέχονται οι συζητούντες. Συζητάς σε τόσα ποστ επί ανύπαρκτου περιεχομένου; Δε νομίζω…
Επί της ουσίας: Οι μουσουλμάνοι της Θράκης προέκυψαν μέσω μιας συνθήκης που τους εξαίρεσε από την ανταλλαγή.
Αλλιώς θα είχε ολοκληρωθεί η και στην ελλάδα η  εθνοκάθαρση, όπως σχεδόν ολοκληρώθηκε στην τουρκία (σε σχέση με το ελληνικό στοιχείο τουλάχιστον και με κατοπινές βέβαια πολιτικές του τουρκικού κράτους) .
Εξ αυτού του λόγου τα θέματα μειονότητας  υπάγονταν στην αρμοδιότητα του ΥΠΕΞ. 
Από κει και πέρα 80 χρόνια μετά τις συνθήκες, οι άνθρωποι αυτοί δεν μπορεί να αποτελούν ακόμη απλώς αρμοδιότητα του ΥΠΕΞ.
Είναι έλληνες πολίτες, ζουν, δημιουργούν και υποφέρουν ή ευημερούν όπως όλοι οι άλλοι στην ελληνική κοινωνία, με τις διαφορετικότητές τους.
Για τα δικαιώματά τους και την αντίστοιχη κρατική πολιτική λοιπόν συζητάμε σε αυτό το νήμα  που αισίως ξεπέρασε τα 1000 ποστς, πολλά από τα οποία  περιείχαν ενδιαφέρουσες απόψεις…
Το θέμα της μειονότητας αποτελεί ταμπού για την ελληνική κοινωνία και ακόμη μεγαλύτερο ταμπού υπάρχει σχετικά με το δικαίωμα των μειονοτικών να αναφέρονται στην εθνική τους καταγωγή, όσοι θεωρούν ότι είναι τούρκοι.
Επειδή ως «διαδικτυακή προσωπικότητα», στο παρόν φόρουμ, εκτός από την αναζήτηση του αγοραίου σεξ, διάλεξα το δύσκολο ρόλο του αμφισβητία, έθεσα το ζήτημα αυτό.
Ανέχομαι έτσι τον κάθε μαλάκα/αλήτη  να βρίζει εμένα (οκ, στ’ αρχίδια μου) γιατί του αμφισβήτησα τα αυτονόητα, αλλά και τη μάνα μου (εκεί τα παίρνω λίγο, γιατί τι φταίει η μακαρίτισσα, αλλά αφού οι μοντς δίνουν ασυλία σε όποιον γουστάρουν , τι να κάνω) και προσπαθώ να μιλώ με βάση τη λογική και με τεκμηρίωση!
Αναζητώ λοιπόν απαντήσεις στο αρχικό ερώτημα:
Τις συνθήκες τις γνωρίζω και πλέον τις γνωρίζουν όσοι παρακολουθούν το νήμα.
Στα ερωτήματα περιμένω απαντήσεις, ει δυνατόν τεκμηριωμένες.
Και για να μη θεωρηθεί  ότι δεν υπάρχουν συγκεκριμένα ερωτήματα ρωτώ (ξανά) :
Πόθεν τεκμαίρεται ότι οι τούρκοι στη μειονότητα είναι ελάχιστοι;
Κι  αυτοί οι (πόοοι?) ελάχιστοι  μπορούν να χρησιμοποιούν το χαρακτηρισμό τούρκοι;
Ας μην παρατεθούν επιχειρήματα που συγχέουν ελληνική υπηκοότητα και τουρκική εθνική ταυτότητα γιατί αυτά έχουν απαντηθεί…
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Η ερώτησή μου λοιπόν (για να μην την ψάχνεις είναι)

Πιστεύεις λοιπόν εσύ ΠΠ ότι η εθνικιστική επεκτατική πολιτική της Τουρκίας έχει βλέψεις στην περιοχή ή όχι?

αν ναι, μέχρι πού φτάνουν τα όνειρά τους και τι πρέπει εμείς σαν χώρα να κάνουμε για να τους τα κόψουμε?

αν όχι, πώς εξηγείς τη συνεχή προκλητικότητα των υποψήφιων βουλευτών να τονίζουν τόσο πολύ το "Τούρκος" και τον υπέρμετρο φανατισμό τους στις εκλογές?


εγώ απάντησα ξεκάθαρα πολλές φορές.

δώσε λοιπόν και συ μία απάντηση που θα διευκολήνει πάρα πολύ τη συζήτηση!

καλόν ύπνο να έχεις!
Ρώτησες τα παραπάνω και αποφεύγεις να τοποθετηθείς στα παρακάτω:
1) πόσοι είναι οι ελάχιστοι τουρκοι και με ποια μέτρηση;
2) αυτοι (οι όσοι ελάχιστοι) έχουν δικαίωμα να αυτοαποκαλούνται τουρκοι ναι ή ου;
Οι ερωτήσεις είναι απλούστατες.
Γιατί άραγε;
Επιμένω όχι μόνο για λόγους τάξεως της συζήτησης, αλλά και γιατί οι σαφείς απαντήσεις που αποφεύγεις είναι λογικό προαπαιτούμενο των ερωτήσεων που θέτεις.
Αρα είμαι και λογικά αναγκασμένος να περιμένω...
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.571
Κριτικές
475
Like
502
Πόντοι
4.906
καλα τα λετε....αν συναντιωσασταν και χρονικα θα γινοταν διαλογος....οποτε ειναι ο ενας κοιμαται ο αλλος...μονο εγω σας υφισταμαι αμφοτερους ....... :headbang:
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Ελευθεροτυπία, Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009
(Αφ)ελληνισμός
Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΒΕΛΟΥΔΗ
Το διπλό ερέθισμα για τη σημερινή μου παρέμβαση μου το έδωσαν οι κοπετοί δύο αυτόκλητων προμάχων του ακροδεξιού ελληνορθόδοξου φονταμενταλισμού για την κατάρρευση του «Ελληνισμού» και τον επαπειλούμενο «αφελληνισμό» των Ελλήνων (Κ. Τσιρόπουλος, Ο αφελληνισμός των Ελλήνων, Ευθύνη, Ιούν. 2009, και Χρ. Γιανναράς, Πότε τέλειωσε ιστορικά ο Ελληνισμός, Καθημερινή, 19.7.2009).
Σ' αυτούς και τους προκατόχους τους ο όρος «Ελληνισμός» έχει μετουσιωθεί από ιστορική έννοια σε ανιστόρητο ιδεολόγημα:
Ο όρος «Ελληνισμός» (γερμ. Hellenismus) ξαναπλάστηκε εννοιολογικά από τον Γερμανό ιστορικό J. G. Droysen (Ιστορία του Ελληνισμού, 2 τ., 1836-43), για να δηλώσει τον ελληνόφωνο, πολυεθνικό κόσμο της Ανατολής (Αίγυπτος, Συρία, Παλαιστίνη, Μεσοποταμία κ.ά.), που είχε προκύψει μετά τις κατακτήσεις του Μεγάλου Αλεξάνδρου• στην «ελληνιστική εποχή» (οι τρεις αιώνες π.Χ.) «Ελληνισμός» και «ελληνίζειν» σήμαιναν ακριβώς τη «μίμηση» της γλώσσας και του πολιτισμού των Ελλήνων από τους ξένους αυτούς λαούς.
Κατά τα τέλη του 19ου αιώνα ο όρος «Ελληνισμός» άρχισε να μεταποιείται εννοιολογικά, για να σημάνει τους εκτός της Ελλάδος, ειδικότερα στα Βαλκάνια και την Τουρκία, «αλύτρωτους» Ελληνες και να μεταβληθεί έτσι σε ιδεολογικό σχήμα της «Μεγάλης Ιδέας», δηλαδή της επεκτατικής κίνησης του «ελληνικού» καπιταλισμού προς Βορράν και προς Ανατολάς (βλ. π.χ. «εθνική» Εταιρεία «Ελληνισμός» και το ομώνυμο περιοδικό της, 1898-1915).
Μετά τα 1945 και τον «Εμφύλιο» Πόλεμο (1946-49) ο όρος «Ελληνισμός» άρχισε να μετακινείται όλο και περισσότερο γεωγραφικά, για να συμπεριλάβει με την περίφραση «Ελληνισμός της Διασποράς» προπαντός τους Ελληνες μετανάστες στην Αμερική, την Αυστραλία και τον Καναδά• από τον «Ελληνισμό» αποκλείονταν, εννοείται, οι χιλιάδες εκείνες των Ελλήνων που είχαν καταφύγει στις «Ανατολικές χώρες».
Αντίθετα απ' ό,τι φαντάζονται οι ανιστόρητοι δερβίσηδες του ελληνορθόδοξου φονταμενταλισμού, ο «αφελληνισμός» των Ελλήνων είχε αρχίσει ήδη με τις ρωμαϊκές κατακτήσεις και ολοκληρώθηκε στην αχανή ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, στη Δύση και την Ανατολή («Βυζάντιο»), με το βίαιο προσηλυτισμό των «Ελλήνων» (=ειδωλολατρών, απίστων!) στο Χριστιανισμό• το ρήμα «αφελληνίζω», που στην ελληνιστική εποχή σήμαινε «εξελληνίζω, εξημερώνω, εκπολιτίζω», από τη ρωμαϊκή εποχή θα σημάνει το ακριβώς αντίθετο: κάνω κάποιον να μην είναι «Ελλην», δηλαδή άπιστος (ειδωλολάτρης), εκχριστιανίζω (βλ. Μεγ. Λεξ. Δημητράκου, λ. αφελληνίζω).
Στο νεοελληνικό Διαφωτισμό (1770-1821) εγκαινιάζεται με τη σύμπραξη των Ευρωπαίων «φιλελλήνων» ο ιδεολογικός «εξελληνισμός» των ελληνόφωνων «Ρωμιών» (=Ρωμαίων!) μ' ένα τεράστιο ιστορικό άλμα 2.000 χρόνων. Η επανασύνδεση αυτή με τους αρχαίους «προγόνους» τους θ' αποτελέσει ένα βασικό στοιχείο της νεοελληνικής εθνικής ιδεολογίας σ' ολόκληρο το 19ο αιώνα -και το ίδιο άλμα είκοσι αιώνων έκανε και η «Ελευθερία» του Σολωμού (1823), για να βγει «απ' τα κόκκαλα των Ελλήνων [των αρχαίων Ελλήνων!] τα ιερά».
Η ενσωμάτωση της «βυζαντινής βαρβαρότητας» (Ι. Πολυλάς) στο εθνικό ιδεολόγημα του «Ελληνισμού» έχει τις ρίζες της στο ιδεολόγημα του «ελληνο-χριστιανισμού», που εξέθρεψε ο διαπρύσιος αρνητής του Σολωμού και ιδεολογικός πρόγονος των σημερινών ιδεολόγων του ελληνορθόδοξου φονταμενταλισμού Σπ. Ζαμπέλιος (Περί μεσαιωνικού Ελληνισμού, 1852): Από τον «Ελληνισμό» τους αποκλείονται όχι μόνο οι πρωτεργάτες του «αφελληνισμού», οι «πανεπιστημιακοί, οι πολιτικοί και οι δημοσιογράφοι» (Κ. Τσιρόπουλος), αλλά και τα εκατομμύρια των Ελλήνων πολιτών, οι ιδεολογικοί και πολιτικοί τους αντίπαλοι: εβραίοι, καθολικοί, μωαμεθανοί, «κοραϊκοί», «αριστεροί», σοσιαλιστές, δημοκράτες, διεθνιστές, ανθρωπιστές και άθεοι.
Οι Κασσάνδρες αυτές, που θρηνούν για την Αλωση του ιδεολογικού τους κόσμου, προωθούν με το θρήνο τους την προέλαση του πραγματικού τους κόσμου: του παγκοσμιοποιημένου, πολυεθνικού, καπιταλισμού.
Συνοπτική συμβολή στη συζήτηση για την ιδεολογική χρήση της ιστορίας στην συγκρότηση του εθνικισμου ΠΠ
 

S.F.E.

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιαν 2008
Μηνύματα
1.002
Like
0
Πόντοι
16
Είπες:Απαντησα:Ανταπάντησες:Και ανταπαντώ:
(1) Εξ όνυχος τον λέοντα. Από την τελική σου (αποτυχημένη ) ειρωνική παρατήρηση καταλαβαίνω ότι μάλλον κακώς ασχολήθηκα μαζί σου.  Αλλά ως οικοδεσπότης του νήματος πρέπει να είμαι ευγενής με όλους….  Γιατί λοιπόν είσαι σίγουρος ότιο σχετίζω το Ε με ελλάδα και όχι με εξωγήινους,  «Ε»,  Ελ, Ελντοράντο,  Ελπάσο ή Ελαλαμέιν; Είναι η ίδια σιγουριά που σε οδηγεί και στις λοιπές απολυτότητες… Εγώ απλώς ρώτησα τι σημαίνει το νικ σου κι εσύ άρχισες τους εξυπνακισμούς….
(2) Όπως ακριβώς έκανες  με την ανελλήνιστη προσπάθεια να συντάξεις παρατακτικώς τα  «έρρωσθε» και «αμύνεσθαι» (βλ. σημείο 1 στο προηγούμενο σημείωμά μου). Αρα άσε καλύτερα τα ομηρικά κατά μέρος γιατί έχεις κενά και στην απλή αττική σύνταξη….  Α έχει βγάλει ο Βελόπουλος μια μέθοδο εκμάθησης αρχαίων ελληνικών. Ϊσως πρέπει να τη συμβουλευθείς… Αν είστε και σύνορκοι μπορεί να στη δώσει και τζάμπα…
(3) Εγώ εκφράζω μια πολιτική θέση. Το να ταυτίζουν οι αντίθετοι την πολιτική αυτή θέση με υποτιθέμενες θέσεις άλλων τρίτων, είναι πάρα πολύ παλιά και συνηθισμένη τακτική. Δεν κομίζεις γλαύκα εις Αθήνας.  Πάντα ο αστισμός και οι πολιτικοί του εκφραστές (ακρο/μεσο δεξιά)  κατηγορούσαν  την αριστερά ως εκπρόσωπο αλλοτρίων  συμφερόντων. Πάντα για να καλύψουν  τις δικές τους εξαρτήσεις…. Οι φίλοι σου οι χουλιγκάνοι φασίστες στο φόρουμ, το λένε κραυγαλέα:  πράκτορες κλπ  Εσύ το συνδυάζεις με (παραποιημένες) πολιτικές θέσεις. Καθείς με τον τρόπο του. Αν θέλεις απάντησε στη θέση επί της ουσίας. Το άλλο δεν είναι επιχείρημα.
(4) Το σημείο αυτό για το πώς η αριστερά που είναι υπέρ της απελευθέρωσης των ανθρώπων από εθνικά και θρησκευτικά δεσμά υπερασπίζεται δικαιώματα εθνικής και θρησκευτικής έκφρασης έχει πιο πολύ ενδιαφέρον. Η αριστερά λοιπόν (εμού συμπεριλαμβανομένου) θεωρεί ότι ο άνθρωπος πρέπει να απελευθερωθεί από τα δεσμά της θρησκείας, του έθνους και κυρίως του καπιταλισμού, αλλά αυτή η διαδικασία ή θα είναι δημοκρατική ή δε θα υπάρξει. Με την έννοια αυτή η αριστερά διεκδικεί παντού εφαρμογή των ατομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων. Η εγκατάλειψη των "ναρκωτικών" των ανθρώπων, δλδ, της θρησκείας και του εθνικισμού, επιδιώκεται να συμβεί δια της συνειδητοποίησης των ανθρώπων και όχι δια της κρατικής απαγόρευσης. Τέτοιες απαγορεύσεις είχε εφαρμόσει ο Στάλιν και τα καθεστώτα του υπαρκτού και  είδαμε τις συνέπειες. Αρα δικαιώματα σήμερα ώστε να υπάρξουν οι προϋποθέσεις για την απελευθέρωση των ανθρώπων από τα δεσμά τους (που αναφέρθηκαν παραπάνω).
(5) Τα παρακάτω ερωτήματα (από το προηγούμενο ποστ μου) παραμένουν αναπάντητα, αλλά πια δεν περιμένω απαντήσεις…..
8) Το ερώτημα έχει τεθεί: τι είναι εθν(οτ)ικά οι άνθρωποι της μειονότητας; έλληνες, τούρκοι , τσιγγάνοι, πομάκοι, κινέζοι άλλο τι; Δόθηκαν απαντήσεις διάφορες. Η δική σας κύριε αναλυτά;
9) Η σύγχυση μεταξύ υπηκοότητας και εθν(ικ)ότητας οφείλεται σε  άγνοια ή  σε σκοπιμότητα;

Το έργο σας είναι να θολώνετε τα νερά όχι να συμμετέχετε σε ισότιμο διάλογο…
Ας είναι, όλοι κρινόμαστε…
Έρρωσθε
ΠΠ

δεν μπορεί να υπάρξει ισότιμος διάλογος κύριε εντεταλμένε προβοκάτορα...

η αριστερά λοιπόν θα απελευθερώσει τον άνθρωπο πυροδοτώντας εθνικιστικά πάθη και αλυτρωτισμούς...? στον 21ο αιώνα..?

στο ερώτημά μου, σε εσένα ατομικά, γιατί ένας κατ'όνομα "αριστερός" δείχνει τέτοια σπουδή σε εθν(οτ)ικά ζητήματα δεν απαντάς, αλλά προσπαθείς με τις απαντήσεις σου να πείσεις ότι λειτουργείς εν συγχύσει...

και ποιός σε διόρισε εσένα εκφραστή της αριστεράς ? έχεις πολύ πλάκα.
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
Ωραία τώρα το κανες σαφέστερο. Ζητάς τη γνώμη μας? Ή γενικά να μάθεις τι ισχύει, το ισχύον πλαίσιο?
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Ωραία τώρα το κανες σαφέστερο. Ζητάς τη γνώμη μας? Ή γενικά να μάθεις τι ισχύει, το ισχύον πλαίσιο?
από εσένα με βάση το  μεταξύ μας διάλογο περιμένω απαντήσεις στα παρακάτω (υπογραμμισμένα):
Ως προς το αν έχει περιεχόμενο η συζήτηση, κάθε συζήτηση έχει περιεχόμενο, εφόσον το απδέχονται οι συζητούντες. Συζητάς σε τόσα ποστ επί ανύπαρκτου περιεχομένου; Δε νομίζω…
Επί της ουσίας: Οι μουσουλμάνοι της Θράκης προέκυψαν μέσω μιας συνθήκης που τους εξαίρεσε από την ανταλλαγή.
Αλλιώς θα είχε ολοκληρωθεί η και στην ελλάδα η  εθνοκάθαρση, όπως σχεδόν ολοκληρώθηκε στην τουρκία (σε σχέση με το ελληνικό στοιχείο τουλάχιστον και με κατοπινές βέβαια πολιτικές του τουρκικού κράτους) .
Εξ αυτού του λόγου τα θέματα μειονότητας  υπάγονταν στην αρμοδιότητα του ΥΠΕΞ. 
Από κει και πέρα 80 χρόνια μετά τις συνθήκες, οι άνθρωποι αυτοί δεν μπορεί να αποτελούν ακόμη απλώς αρμοδιότητα του ΥΠΕΞ.
Είναι έλληνες πολίτες, ζουν, δημιουργούν και υποφέρουν ή ευημερούν όπως όλοι οι άλλοι στην ελληνική κοινωνία, με τις διαφορετικότητές τους.
Για τα δικαιώματά τους και την αντίστοιχη κρατική πολιτική λοιπόν συζητάμε σε αυτό το νήμα  που αισίως ξεπέρασε τα 1000 ποστς, πολλά από τα οποία  περιείχαν ενδιαφέρουσες απόψεις…
Το θέμα της μειονότητας αποτελεί ταμπού για την ελληνική κοινωνία και ακόμη μεγαλύτερο ταμπού υπάρχει σχετικά με το δικαίωμα των μειονοτικών να αναφέρονται στην εθνική τους καταγωγή, όσοι θεωρούν ότι είναι τούρκοι.
Επειδή ως «διαδικτυακή προσωπικότητα», στο παρόν φόρουμ, εκτός από την αναζήτηση του αγοραίου σεξ, διάλεξα το δύσκολο ρόλο του αμφισβητία, έθεσα το ζήτημα αυτό.
Ανέχομαι έτσι τον κάθε μαλάκα/αλήτη  να βρίζει εμένα (οκ, στ’ αρχίδια μου) γιατί του αμφισβήτησα τα αυτονόητα, αλλά και τη μάνα μου (εκεί τα παίρνω λίγο, γιατί τι φταίει η μακαρίτισσα, αλλά αφού οι μοντς δίνουν ασυλία σε όποιον γουστάρουν , τι να κάνω) και προσπαθώ να μιλώ με βάση τη λογική και με τεκμηρίωση!
Αναζητώ λοιπόν απαντήσεις στο αρχικό ερώτημα:
Τις συνθήκες τις γνωρίζω και πλέον τις γνωρίζουν όσοι παρακολουθούν το νήμα.
Στα ερωτήματα περιμένω απαντήσεις, ει δυνατόν τεκμηριωμένες.
Και για να μη θεωρηθεί  ότι δεν υπάρχουν συγκεκριμένα ερωτήματα ρωτώ (ξανά) :
Πόθεν τεκμαίρεται ότι οι τούρκοι στη μειονότητα είναι ελάχιστοι;
Κι  αυτοί οι (πόσοι?) ελάχιστοι  μπορούν να χρησιμοποιούν το χαρακτηρισμό τούρκοι;

Ας μην παρατεθούν επιχειρήματα που συγχέουν ελληνική υπηκοότητα και τουρκική εθνική ταυτότητα γιατί αυτά έχουν απαντηθεί…
περαιτέρω ο διάλογος είναι ανοιχτός....
 

S.F.E.

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιαν 2008
Μηνύματα
1.002
Like
0
Πόντοι
16
Ελευθεροτυπία, Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009
(Αφ)ελληνισμός
Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΒΕΛΟΥΔΗ
Το διπλό ερέθισμα για τη σημερινή μου παρέμβαση μου το έδωσαν οι κοπετοί δύο αυτόκλητων προμάχων του ακροδεξιού ελληνορθόδοξου φονταμενταλισμού δεν μπορεί κάποιος να αγαπά την πατρίδα χωρίς να είναι φονταμενταλιστής? -οι ταμπέλες που χρησιμοποιούν οι ακραίοι και των δύο άκρων από δεξιά και αριστερά για την κατάρρευση του «Ελληνισμού» και τον επαπειλούμενο από πού άραγε...? «αφελληνισμό» των Ελλήνων (Κ. Τσιρόπουλος, Ο αφελληνισμός των Ελλήνων, Ευθύνη, Ιούν. 2009, και Χρ. Γιανναράς, Πότε τέλειωσε ιστορικά ο Ελληνισμός, Καθημερινή, 19.7.2009).
Σ' αυτούς και τους προκατόχους τους ο όρος «Ελληνισμός» έχει μετουσιωθεί από ιστορική έννοια σε ανιστόρητο  ιδεολόγημα:
Ο όρος «Ελληνισμός» (γερμ. Hellenismus) ξαναπλάστηκε εννοιολογικά από τον Γερμανό ιστορικό J. G. Droysen (Ιστορία του Ελληνισμού, 2 τ., 1836-43), για να δηλώσει τον ελληνόφωνο, πολυεθνικό κόσμο της Ανατολής (Αίγυπτος, Συρία, Παλαιστίνη, Μεσοποταμία κ.ά.), που είχε προκύψει μετά τις κατακτήσεις του Μεγάλου Αλεξάνδρου• στην «ελληνιστική εποχή» (οι τρεις αιώνες π.Χ.) «Ελληνισμός» και «ελληνίζειν» σήμαιναν ακριβώς τη «μίμηση» της γλώσσας και του πολιτισμού των Ελλήνων από τους ξένους αυτούς λαούς. άρα δεν υπάρχει λόγος να αναζητούμε εθν(οτ)ικούς διαχωρισμούς, αφού ο Ελληνισμός είναι ένα χωνευτήρι λαών, n'est-pas pornopapos?
Κατά τα τέλη του 19ου αιώνα ο όρος «Ελληνισμός» άρχισε να μεταποιείται εννοιολογικά, για να σημάνει τους εκτός της Ελλάδος, ειδικότερα στα Βαλκάνια και την Τουρκία, «αλύτρωτους» γιατί αυτές οι αγκύλες? μήπως δεν ήταν αλύτρωτοι ή είναι υπό μορφήν ειρωνίας...? Ελληνες και να μεταβληθεί έτσι σε ιδεολογικό σχήμα της «Μεγάλης Ιδέας», δηλαδή της επεκτατικής κίνησης του «ελληνικού» καπιταλισμού το αντικαπιταλιστικό μένος και η εγγενής δυσκολία αντικειμενικής ερμηνείας... προς Βορράν και προς Ανατολάς (βλ. π.χ. «εθνική» Εταιρεία «Ελληνισμός» και το ομώνυμο περιοδικό της, 1898-1915).
Μετά τα 1945 και τον «Εμφύλιο» Πόλεμο (1946-49) ο όρος «Ελληνισμός» άρχισε να μετακινείται όλο και περισσότερο γεωγραφικά, για να συμπεριλάβει με την περίφραση «Ελληνισμός της Διασποράς» προπαντός τους Ελληνες μετανάστες στην Αμερική, την Αυστραλία και τον Καναδά• από τον «Ελληνισμό» αποκλείονταν, εννοείται, οι χιλιάδες εκείνες των Ελλήνων που είχαν καταφύγει στις «Ανατολικές χώρες».
Αντίθετα απ' ό,τι φαντάζονται οι ανιστόρητοι δερβίσηδες του ελληνορθόδοξου φονταμενταλισμού, ο «αφελληνισμός» των Ελλήνων είχε αρχίσει ήδη με τις ρωμαϊκές κατακτήσεις και ολοκληρώθηκε στην αχανή ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, στη Δύση και την Ανατολή («Βυζάντιο»), με το βίαιο προσηλυτισμό των «Ελλήνων» (=ειδωλολατρών, απίστων! με τον ίδιο τρόπο που ειδωλολάτρες είναι οι καθολικοί σήμερα με τα αγάλματα στις εκκλησίες...) στο Χριστιανισμό• το ρήμα «αφελληνίζω», που στην ελληνιστική εποχή σήμαινε μία παραπομπή/απόδειξη εδώ, για να μην γράφουμε για να γράφουμε θα βοηθούσε την υπεράσπιση του κειμένου που ενστερνίζεσαι μετά πάθους κ.κε pornopapos «εξελληνίζω, εξημερώνω, εκπολιτίζω», από τη ρωμαϊκή εποχή θα σημάνει το ακριβώς αντίθετο: κάνω κάποιον να μην είναι «Ελλην», δηλαδή άπιστος (ειδωλολάτρης) άντε να δούμε πότε θα καταλάβει ότι πίστευαν σε θεούς και δεν πίστευαν σε χρυσά ειδώλια ζώων, εκχριστιανίζω (βλ. Μεγ. Λεξ. Δημητράκου, λ. αφελληνίζω).
Στο νεοελληνικό Διαφωτισμό (1770-1821) εγκαινιάζεται με τη σύμπραξη των Ευρωπαίων «φιλελλήνων» ο ιδεολογικός «εξελληνισμός» των ελληνόφωνων «Ρωμιών» (=Ρωμαίων!) απίστευτη ασχετοσύνη, όλοι ήταν Ρωμαίοι πολίτες της αυτοκρατορίας, ανεξάρτητα καταγωγής... μ' ένα τεράστιο ιστορικό άλμα 2.000 χρόνων. Η επανασύνδεση αυτή με τους αρχαίους «προγόνους» τους θ' αποτελέσει ένα βασικό στοιχείο της νεοελληνικής εθνικής ιδεολογίας σ' ολόκληρο το 19ο αιώνα -και το ίδιο άλμα είκοσι αιώνων έκανε και η «Ελευθερία» του Σολωμού (1823), για να βγει «απ' τα κόκκαλα των Ελλήνων [των αρχαίων Ελλήνων! αποδείξεις για τα "αυτονόητά" σου να μας κομίσεις αγαπητέ, όχι μόνο γλαύκας] τα ιερά».
Η ενσωμάτωση της «βυζαντινής βαρβαρότητας» (Ι. Πολυλάς) στο εθνικό ιδεολόγημα του «Ελληνισμού» έχει τις ρίζες της στο ιδεολόγημα του «ελληνο-χριστιανισμού», που εξέθρεψε ο διαπρύσιος αρνητής του Σολωμού και ιδεολογικός πρόγονος των σημερινών ιδεολόγων του ελληνορθόδοξου φονταμενταλισμού Σπ. Ζαμπέλιος (Περί μεσαιωνικού Ελληνισμού, 1852): Από τον «Ελληνισμό» τους αποκλείονται μόνοι όσοι δεν θέλουν από μόνοι τους να μετέχουν μένουν αποκλεισμένοι όχι μόνο οι πρωτεργάτες του «αφελληνισμού», οι «πανεπιστημιακοί, οι πολιτικοί και οι δημοσιογράφοι» (Κ. Τσιρόπουλος), αλλά και τα εκατομμύρια των Ελλήνων πολιτών, οι ιδεολογικοί και πολιτικοί τους αντίπαλοι: εβραίοι, καθολικοί, μωαμεθανοί, «κοραϊκοί», «αριστεροί» εδω μπαίνει ο κ.κος pornopapos για αυτό και το copy paste, σοσιαλιστές, δημοκράτες, διεθνιστές, ανθρωπιστές και άθεοι.
Οι Κασσάνδρες αυτές, που θρηνούν για την Αλωση εδώ δεν βλέπω αγκύλες.. του ιδεολογικού τους κόσμου, προωθούν με το θρήνο τους την προέλαση του πραγματικού τους κόσμου: του παγκοσμιοποιημένου, πολυεθνικού πώς θα γίνει αυτό όταν κάποιοι προσπαθούν να προωθήσουν εθν(οτ)ικούς διαχωρισμούς ???, καπιταλισμού.
Συνοπτική συμβολή στη συζήτηση για την ιδεολογική χρήση της ιστορίας στην συγκρότηση του εθνικισμου ΠΠ

αμφισβητώντας τα αυτονόητα χρησιμοποιούμε θέσφατα τρίτων ( εκτός αν είσαι ο συγγραφέας) και διανοουμενίστικους αφορισμούς...

αυτά συμβαίνουν όταν το θυμικό εμποδίζει το λογικό...

από τα "αυτονόητα" κάνουμε άλμα στα αυτοανόητα...
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
Κοίτα κατά προσέγγιση είναι το ένα τρίτο. Τώρα το ακριβές νούμερο προς το παρόν δε μπορώ να χω κάποια πηγή.
Να χρησιμοποιούν το χαρακτηρισμό Τούρκοι πως? Ατομικά ο καθένας? Να το γράφουν στην ταυτότητά τους? Με ποιο τρόπο?

Εγώ μπορώ να χρησιμοποιώ το χαρακτηρισμό "Βραζιλιάνος"? Αν το κάνω δε θα θεωρείται ότι τους παίρνω το "κόπου ράιτ"?
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Κοίτα κατά προσέγγιση είναι το ένα τρίτο. Τώρα το ακριβές νούμερο προς το παρόν δε μπορώ να χω κάποια πηγή.
Να χρησιμοποιούν το χαρακτηρισμό Τούρκοι πως? Ατομικά ο καθένας? Να το γράφουν στην ταυτότητά τους? Με ποιο τρόπο?

Εγώ μπορώ να χρησιμοποιώ το χαρακτηρισμό "Βραζιλιάνος"? Αν το κάνω δε θα θεωρείται ότι τους παίρνω το "κόπου ράιτ"?
1) Και η εκτίμηση του ενός τρίτου από που προκύπτει; Τίνος εκτίμηση;
2) Να το χρησιμοποιούν στα σωματεία τους ας πούμε. Εκεί που τους απαγόρευσαν τα ελληνικά δικαστήρια και τους δικαίωσε το ΕΔΑΔ...
3) Ποιός έχει κοπυράιτ;
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366

δεν μπορεί να υπάρξει ισότιμος διάλογος κύριε εντεταλμένε προβοκάτορα.. (1)

η αριστερά λοιπόν θα απελευθερώσει τον άνθρωπο πυροδοτώντας εθνικιστικά πάθη και αλυτρωτισμούς...? στον 21ο αιώνα..? (2)

στο ερώτημά μου, σε εσένα ατομικά, γιατί ένας κατ'όνομα "αριστερός" δείχνει τέτοια σπουδή σε εθν(οτ)ικά ζητήματα δεν απαντάς, αλλά προσπαθείς με τις απαντήσεις σου να πείσεις ότι λειτουργείς εν συγχύσει... (2)

και ποιός σε διόρισε εσένα εκφραστή της αριστεράς (3) ? έχεις πολύ πλάκα. (4)
1) Όπως θέλεις αγαπητέ «εντεταλμένε προβοκάτορα»! Διαλέγομαι με όσους διαλέγονται. Όσοι δε θέλουν ας μην διαλεχθούν.
2) Απαντώ για δεύτερη φορά : «Το σημείο αυτό για το πώς η αριστερά που είναι υπέρ της απελευθέρωσης των ανθρώπων από εθνικά και θρησκευτικά δεσμά υπερασπίζεται δικαιώματα εθνικής και θρησκευτικής έκφρασης έχει πιο πολύ ενδιαφέρον. Η αριστερά λοιπόν (εμού συμπεριλαμβανομένου) θεωρεί ότι ο άνθρωπος πρέπει να απελευθερωθεί από τα δεσμά της θρησκείας, του έθνους και κυρίως του καπιταλισμού, αλλά αυτή η διαδικασία ή θα είναι δημοκρατική ή δε θα υπάρξει. Με την έννοια αυτή η αριστερά διεκδικεί παντού εφαρμογή των ατομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων. Η εγκατάλειψη των ναρκωτικών της θρησκείας και του εθνικισμού επιδιώκεται να συμβεί δια της συνειδητοποίησης των ανθρώπων και όχι δια της κρατικής απαγόρευσης. Τέτοιες απαγορεύσεις είχε εφαρμόσει ο Στάλιν και τα καθεστώτα του υπαρκτού και  είδαμε τις συνέπειες. Αρα δικαιώματα σήμερα ώστε να υπάρξουν οι προϋποθέσεις για την απελευθέρωση των ανθρώπων από τα δεσμά τους (που αναφέρθηκαν παραπάνω).»
3) Εκφραστή της αριστεράς δε με όρισε κανείς και δεν είμαι. Ενας απλός αριστερός είμαι που εκφράζω την άποψή μου, όπως ο καθένας! (3)
4) Πιθανόν να έχω πλάκα, όπως λες, το σίγουρο όμως είναι ότι εγώ σπάω  πολύ πλάκα όταν πιάνω αδιάβαστους διάφορους ελληνάρες που πουλάνε αρχαία ελληνικά και είναι και ανελλήνιστοι και αγράμματοι («έρρωσθε» -« αμύνεσθαι»).  Κι όταν  πιάνονται αδιάβαστοι (στον εξυπνακισμό τους) μετά κάνουν τουμπεκί ψιλοκομμένο!!!
Έρρωσθε
ΠΠ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom