Νέα

Μουσουλμανική Μειονότητα Θράκης: Τι νομίζετε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13K
  • Εμφανίσεις 247K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
Δεν γίνεται;;;
Μπααα, δεν νομίζω.

Λοιπόν:

α) Σε περίπτωση που η μουσουλμάνα γίνει χριστιανή και παντρευτεί με παπά και κουμπάρο σε εκκλησία τότε αδιαμφισβήτητα ισχύουν τα του αστικού κώδικος.
β) Αν ο καθένας διατηρήσει το θρήσκευμα του και τελεστεί πολιτικός γάμος τότε ισχύουν τα του αστικού κώδικος
γ) Αν ο ορθόδοξος γίνει μωαμεθανος και τους παντρέψει πχ ο δήμαρχος του Εχίνου, δηλαδη τελεστεί πολιτικός γάμος ισχύουν τα του αστικού κώδικος
δ) Αν ο ορθόδοξος γίνεις μωαμεθανός και τους παντρέψει ο μουφτής τότε δεν ξέρω τι γίνεται. Τείνω να πιστέψω πως ισχύει η Σαρία. Αλλά νομικούς έχουμε, ας μας πουν.
Τα σκεφτοσουνα πολυ ωρα πριν τα γραψεις αυτα???
α) ειναι ασχετο γιατι μιλαμε για τη Σαρια, αυτη δεν εφαρμοζεται σε χριστιανους
β,γ,δ) ο Μουσουλμανος ανεξαρτητα ποιος δημαρχος τους παντρεψει, μπορει σε καθε περιπτωση να διεκδικησει το δικαιωμα του να δικαστει με βασει τα θρησκευτικα του πιστευω οντας μελος αναγνωρισμενης μουσουλμανικης μειονοτητας, με βαση τον νομο περι προστασιας της ιδιαιτεροτητας κλπκλπ. Αρα αν επιθυμει ο Μουσουλμανος, ανα πασα στιγμη μπορει να ζητησει να δικαστει το διαζυγιο του με βαση τη Σαρια!

Για πες τωρα και τι γινεται οταν ο γαμπρος ειναι Μουσουλμανος? γιατι αυτα που γραφεις αφορουν μουσουλμανα νυφη
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
αγαπητέ έχετε PHD στην αγγλική, αφήστε τα νομικά ήσυχα!

το παραπάνω που γραψατε είναι μαλακία!!!
Εσεις φιλτατε ειστε νομικος? Προς τι η τοση εμπιστοσυνη στη γνωμη σας?
 

Επισκέπτης
ακομη με τους τουρκους ασχολειστε???
ριξτε κανα πουτσο ρεεεεεεεεεεεε..
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
για να το κλείνουμε:
η σαρία θα εφαρμοστεί με τη συναίνεση και των δυο.
αν ο ένας / η μια δεν θέλει και το δηλώσει, θα ισχύσει και για τους δυο ο ΑΚ!

ερωτήσεις υπάρχουν επ' αυτού;

αν όχι πάμε στο άλλο που είναι και πολιτικότερο:

γιατί το ελληνικό κράτος διατηρεί αυτό το καθεστώς (σαρία κλπ);;;;;
 

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
18
Πόντοι
166
μερσί  :-*

τώρα το βουλώνω και παρακολουθώ με ενδιαφέρον  :2funny:
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
γιατί είμαι ΠΠ και ξέρω!
Εισαι απιστευτος!
Μοναδικος!
Ανυπερβλητος!

Κυριες και κυριοι ενα θερμο χειροκροτημα! Τιμη μας που ο Θεος καταδεχεται να συνομιλει μαζι μας!
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
για να το κλείνουμε:
η σαρία θα εφαρμοστεί με τη συναίνεση και των δυο.
αν ο ένας / η μια δεν θέλει και το δηλώσει, θα ισχύσει και για τους δυο ο ΑΚ!

ερωτήσεις υπάρχουν επ' αυτού;

αν όχι πάμε στο άλλο που είναι και πολιτικότερο:

γιατί το ελληνικό κράτος διατηρεί αυτό το καθεστώς (σαρία κλπ);;;;;
Δηλαδη μας λες οτι ο μειονοτικος, αμα το ετερο μελος του ζευγαριου δεν συμφωνει, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ ΤΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑΣ???? Ενδιαφερον!!! Συμφωνει και το ΕΔΑΔ με αυτο που λες?
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Εισαι απιστευτος!
Μοναδικος!
Ανυπερβλητος!

Κυριες και κυριοι ενα θερμο χειροκροτημα! Τιμη μας που ο Θεος καταδεχεται να συνομιλει μαζι μας!

μεμακο είπες πολλές μαλακίες επί του νομικού σήμερα, τέλος πάντων τα μαζέψαμε!
δώσε μια πολιτική απάντηση στο ερώτημα που έθεσα παραπάνω και θα στη χαρίσω ....

γιατί το ελλ. κράτος διατηρεί τη σαρία;
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Δηλαδη μας λες οτι ο μειονοτικος, αμα το ετερο μελος του ζευγαριου δεν συμφωνει, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ ΤΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑΣ???? Ενδιαφερον!!! Συμφωνει και το ΕΔΑΔ με αυτο που λες?

ναι βρε μαλάκα, ακόμη να το καταλάβεις;;;;
 

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
18
Πόντοι
166
γιατί το ελληνικό κράτος διατηρεί αυτό το καθεστώς (σαρία κλπ);;;;;

να ξαναδοκιμάσω μία?

για να διορίζει το κράτος τον μουφτή και να ελέγχει έμμεσα τους μουσουλμάνους, μια και (κακώς και σε αντίθεση με ό,τι ισχύει σε μουσουλμανικά κράτη) ο μουφτής δεν είναι απλώς θρησκευτικός αρχηγός αλλά έχει και νομική εξουσιοδότηση?  :think:

λέω, τώρα...  :dunno:
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
ναι βρε μαλάκα, ακόμη να το καταλάβεις;;;;

Προφανως παλι δε διαβασες τις πηγες που παρεθεσα!!
Βρε χαζουλι, αμα ερχεσαι αδιαβαστο πως θα σε περασω ταξη???

Τοσο απλο ητανε τελικα? Αμα καποιοι βγουν και πουν οτι διαφωνουν με την υπαρξη της μειονοτητας αυτη θα παψει να υφισταται? Βρε τι μαθαινουμε απο τον Θεο σημερα!!
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Αναγκάζομαι να απαντήσω εγώ στο ερώτημα που έθεσα,
καθόσον η μπούμπα δεν απαντά λόγω του τρυφερού της ηλικίας,
ο μεμάκος λόγω της γνωστής μαλακίας
κλπ
παραθέτοντας παλαιότερη απάντηση ΠΠ προς ΓΚΑΜΠΑ:


ΠΑΡΑΘΕΣΗ
Αγαπητέ γκαμπα
Σε προηγούμενη παρέμβασή σου είχες πει (μεταξύ άλλων):

-για την ευνοικη αντιμετωπιση στα δικαστηρια (εκτος των εγκληματων κατα της ανθρωπινης ζωης..)   και πολλα αλλα....
[/quote}
Σήμερα είπες:
  Οταν σας μετεφερα τις παρατηρησεις μου σχετικα με την ευνοικη μεταχειριση (4) των μειονοτικων στα δικαστηρια (οι ελληνες δικαστες απλως επικυρωναν την εισηγηση του μουφτη για το οποιο θεμα...) ο ΠΠ ελεγε οτι του ακουγεται "..σαν κλασικη ελληνικη μιζερια" η κατι τετοιο,εν πασει περιπτωσει οτι προκειτε περι γκρινιας...
Όταν έγραψες το πρώτο ποστ δεν το επεξήγησες με το δεύτερο.
Αυτό που κατάλαβα και νομίζω προκύπτει αντικειμενικά από το κείμενό σου είναι ότι οι μουσουλμάνοι τυγχάνουν εν γένει ευνοϊκής μεταχείρισης δλδ πχ μικρότερες ποινές. Τώρα επεξηγείς το παραπάνω και λες ότι τα δικαστήρια επικυρώνουν τις αποφάσεις του μουφτή.
Πρόκειται για δύο διαφορετικές τοποθετήσεις από κάθε άποψη.
Δικαίωμα σου να μετατοπίζεσαι, αλλά μην προσπαθείς να πείσεις  ότι είχες πει άλλα από αυτά που όντως είπες.
Επί της ουσίας , παρατηρήσεις στο παρακάτω κείμενο:
Ο  Κουμάντος χαρακτηρίζει  τις δικαστικές αρμοδιότητες του μουφτή δικαιολογία για το διορισμό του από το ελληνικό κράτος. Και όντως έτσι είναι. Στο φοβισμένο, μίζερο και φοβικό παιγνίδι για τον έλεγχο των ψυχών και των ψήφων της μειονότητας  το ελλ. κράτος δίνει μεγάλη σημασία στη διατήρηση του δικαιώματος να διορίζει το μουφτή, θεωρώντας ότι έτσι διατηρεί τον έλεγχο. Δικαιολογεί αυτή την εμμονή με το επιχείρημα ότι ο μουφτής είναι δημόσιος λειτουργός, καθόσον ασκεί δικαστική εξουσία. Οι  συντηρητικοί της μειονότητας θέλουν εκλογή του μουφτή και διατήρηση των δικαστικών αρμοδιοτήτων , οι προοδευτικοί και η αριστερά την εκλογή του μουφτή αλλά την απαλλαγή του από τις δικαστικές αρμοδιότητες και την εφαρμογή του ΑΚ . Συντάσσομαι (για όσους δεν το καταλαβαίνουν)  με την δεύτερη άποψη. Σημειωτέον ότι πολλές αποφάσεις του μουφτή έχουν ακυρωθεί από τα δικαστήρια λόγω αντίθεσής τους στα ανθρώπινα δικαιώματα, μετά από  προσφυγές μειονοτικών (γυναικών κυρίως).
 Το αρθρο ομως του Κουμαντου ειναι εξαιρετικο και καταληγει :

 "Mε την επέκταση της δικαιοδοσίας των ελληνικών δικαστηρίων και της εφαρμογής των ελληνικών νόμων χάνονται βέβαια οι δικαστικές αρμοδιότητες του μουφτή. Xάνεται, όμως, και η  δικαιολογία για τον διορισμό του από το ελληνικό κράτος. Θα εκλείψει έτσι και ένα σημείο προστριβής του ελληνικού κράτους με τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης όποια εθνική συνείδηση και αν θέλει να έχει η μειονότητα αυτή, ελληνική, τουρκική ή πομακική. O  μουφτής θα εκλέγεται από το «ποίμνιό» του, αν αυτός είναι ο τρόπος ορισμού του που προβλέπεται από τη θρησκεία των πιστών. Πώς θα μας φαινόταν αν το τουρκικό κράτος πρόβαλλε την αξίωση να διορίζει τους ορθόδοξους κληρικούς στην Tουρκία ή και τον ίδιο τον Πατριάρχη; ΄H, έστω, ο Πρόεδρος των Hνωμένων Πολιτειών τον Aρχιεπίσκοπο της Aμερικής;
H αναθεώρηση της ελληνικής πολιτικής απέναντι στη μουσουλμανική κοινότητα της Δυτικής Θράκης, που αλήθεια είναι ότι έχει αρχίσει από μερικά χρόνια, καιρός είναι να προχωρήσει σε βάθος και σε έκταση. Tο θέμα του εφαρμοστέου δικαίου και της δικαιοδοσίας πρέπει να επανεξετασθούν ελεύθερα από την επιβάρυνση της ρουτίνας. Eίτε αυτό πρόκειται να οδηγήσει σε μια αφομοίωση των μειονοτήτων είτε σε αρμονικότερη συμβίωση με αυτές."

  Περιπου τα ιδια επισημαινει και ο ετερος καθηγητης Παπαδημητριου:
 "Κύριε Υπουργέ, τελειώνοντας θέλω να διατυπώσω μία πρόταση. Η ελληνική πολιτεία είναι η μόνη ευρωπαϊκή, που επιτρέπει την επίλυση οικογενειακών και κληρονομικών διαφορών με την εφαρμογή του ιερού νόμου.  Πρόκειται για την πιο αναχρονιστική ρύθμιση σε όλο το πλαίσιο του Συμβουλίου της Ευρώπης. Δεν μιλώ στενά για την Ε.Ε., μιλώ για το Συμβούλιο της Ευρώπης, δηλαδή για όλα τα κράτη της Ηπείρου μας, και της Τουρκίας συμπεριλαμβανομένης. Γνωρίζετε ότι το 2006 κυκλοφόρησε μία εξαιρετική μελέτη του συναδέλφου Γιάννη Κτιστάκη, ο οποίος με έρευνα στα αρχεία των Πρωτοδικείων Ξάνθης και Ροδόπης απέδειξε σε πόσο μη ανεκτά αποτελέσματα οδηγεί η διαιώνιση της εφαρμογής του ιερού νόμου στην μειονότητα. Θα πρέπει κάποτε να ασχοληθείτε με το πρόβλημα και να εισάγετε μία ρύθμιση, για να υπαχθεί η επίλυση των σχετικών διαφορών στην δικαιοδοσία των πολιτικών δικαστηρίων της χώρας."
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
να ξαναδοκιμάσω μία?

για να διορίζει το κράτος τον μουφτή και να ελέγχει έμμεσα τους μουσουλμάνους, μια και (κακώς και σε αντίθεση με ό,τι ισχύει σε μουσουλμανικά κράτη) ο μουφτής δεν είναι απλώς θρησκευτικός αρχηγός αλλά έχει και νομική εξουσιοδότηση?  :think:

λέω, τώρα...  :dunno:

υποκλίνομαι!!!

εκτός της τρυφερής ηλικίας
διαθέτεις και εξυπνάδα!!!
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
Αναγκάζομαι να απαντήσω εγώ στο ερώτημα που έθεσα,
καθόσον η μπούμπα δεν απαντά λόγω του τρυφερού της ηλικίας,
ο μεμάκος λόγω της γνωστής μαλακίας
κλπ
παραθέτοντας παλαιότερη απάντηση ΠΠ προς ΓΚΑΜΠΑ:


ΠΑΡΑΘΕΣΗ
Αγαπητέ γκαμπα
Σε προηγούμενη παρέμβασή σου είχες πει (μεταξύ άλλων):
Όταν έγραψες το πρώτο ποστ δεν το επεξήγησες με το δεύτερο.
Αυτό που κατάλαβα και νομίζω προκύπτει αντικειμενικά από το κείμενό σου είναι ότι οι μουσουλμάνοι τυγχάνουν εν γένει ευνοϊκής μεταχείρισης δλδ πχ μικρότερες ποινές. Τώρα επεξηγείς το παραπάνω και λες ότι τα δικαστήρια επικυρώνουν τις αποφάσεις του μουφτή.
Πρόκειται για δύο διαφορετικές τοποθετήσεις από κάθε άποψη.
Δικαίωμα σου να μετατοπίζεσαι, αλλά μην προσπαθείς να πείσεις  ότι είχες πει άλλα από αυτά που όντως είπες.
Επί της ουσίας , παρατηρήσεις στο παρακάτω κείμενο:
Ο  Κουμάντος χαρακτηρίζει  τις δικαστικές αρμοδιότητες του μουφτή δικαιολογία για το διορισμό του από το ελληνικό κράτος. Και όντως έτσι είναι. Στο φοβισμένο, μίζερο και φοβικό παιγνίδι για τον έλεγχο των ψυχών και των ψήφων της μειονότητας  το ελλ. κράτος δίνει μεγάλη σημασία στη διατήρηση του δικαιώματος να διορίζει το μουφτή, θεωρώντας ότι έτσι διατηρεί τον έλεγχο. Δικαιολογεί αυτή την εμμονή με το επιχείρημα ότι ο μουφτής είναι δημόσιος λειτουργός, καθόσον ασκεί δικαστική εξουσία. Οι  συντηρητικοί της μειονότητας θέλουν εκλογή του μουφτή και διατήρηση των δικαστικών αρμοδιοτήτων , οι προοδευτικοί και η αριστερά την εκλογή του μουφτή αλλά την απαλλαγή του από τις δικαστικές αρμοδιότητες και την εφαρμογή του ΑΚ . Συντάσσομαι (για όσους δεν το καταλαβαίνουν)  με την δεύτερη άποψη. Σημειωτέον ότι πολλές αποφάσεις του μουφτή έχουν ακυρωθεί από τα δικαστήρια λόγω αντίθεσής τους στα ανθρώπινα δικαιώματα, μετά από  προσφυγές μειονοτικών (γυναικών κυρίως).
Δεν ξερω αν το καταλαβες αλλα αυτο που ποσταρες ειναι σεναριο, υποθεση, δηλαδη ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ!!!!

ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΟΙ??????????????????
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Δεν ξερω αν το καταλαβες αλλα αυτο που ποσταρες ειναι σεναριο, υποθεση, δηλαδη ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ!!!!

ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΟΙ??????????????????

για τους θεούς δεν ξέρω, ο ΠΠ όχι!
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
για να το κλείνουμε:
η σαρία θα εφαρμοστεί με τη συναίνεση και των δυο.
αν ο ένας / η μια δεν θέλει και το δηλώσει, θα ισχύσει και για τους δυο ο ΑΚ!

ερωτήσεις υπάρχουν επ' αυτού;

Αν θέλει κάποιος να προσβάλει μία διαθήκη μπορεί να πάει κατ' ευθείαν στο αντίστοιχο δικαστήριο; (πρωτοδικείο αν δεν κάνω λάθος;;)

Με την δευτεροβάθμια δικαιοσύνη τι γίνεται;;; (μάλλον η Σαρία, όπως τουλάχιστον εφαρμόζεται στην Θράκη δεν περιλαμβάνει δευτεροβάθμια).

Για την συνταγματικότητα προφανώς δεν τίθεται ζήτημα (οποιοσδήποτε έλλην ιθαγενής μπορεί να πάει στα δικαστήρια για αυτό το θέμα).
 

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
18
Πόντοι
166
Δεν ξερω αν το καταλαβες αλλα αυτο που ποσταρες ειναι σεναριο, υποθεση, δηλαδη ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ!!!!

ποια λες εσύ ότι είναι η πραγματικότητα που επικρατεί? ότι ο μουφτής δεν διορίζεται από το κράτος?  :think:

δεν έχω καταλάβει πού διαφωνείς...
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Αν θέλει κάποιος να προσβάλει μία διαθήκη μπορεί να πάει κατ' ευθείαν στο αντίστοιχο δικαστήριο; (πρωτοδικείο αν δεν κάνω λάθος;;)

Με την δευτεροβάθμια δικαιοσύνη τι γίνεται;;; (μάλλον η Σαρία, όπως τουλάχιστον εφαρμόζεται στην Θράκη δεν περιλαμβάνει δευτεροβάθμια).

Για την συνταγματικότητα προφανώς δεν τίθεται ζήτημα (οποιοσδήποτε έλλην ιθαγενής μπορεί να πάει στα δικαστήρια για αυτό το θέμα).

Οποιοσδήποτε ελλην πολίτης, μουσουλμάνος στο θρήσκευμα, τούρκος, έλλην ή ότι άλλο στην εθνικότητα μπορεί να προσφύγει στην ελληνική δικαιοσύνη όποτε επιθυμεί.
Η δικαιοδοσία του μουφτή ισχύει μετά από συμφωνία των εμπλεκομένων.
Τι δεν έγινε σαφες;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom