Νέα

Μουσουλμανική Μειονότητα Θράκης: Τι νομίζετε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13K
  • Εμφανίσεις 247K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
τα διάβασα όλα τα ποστ του, κανένα δεν περιείχε διαφωνία μουσουλμάνου με μη μουσουλμάνου που να κατέφυγαν σε δικαστήρια, αλλά και να μιλούσε γι'αυτό πάλι δε θα είχε σημασία γιατί δεν έχουμε εθνική μειονότητα στην ελλάδα.

εγώ ρώτησα με βάση αυτό που είπες, ότι άμα αναγνωριστεί εθνική μειονότητα θα ακολουθεί δικούς της κανόνες και όχι τους νόμους της χώρας. Τότε τι θα γίνει στην περίπτωση που ανέφερα πριν????? (άμα ένας μειονοτικός και ένας όχι μειονοτικός έχουν διαφορές, και εφόσον οι μειονοτικοί δεν δικάζονται με βάση τους νόμους της χώρας όπου ζουν, με βάση ποιο νόμο θα λυθεί η διαφορά?)

δε ρωτάω εσένα απαραίτητα, μια και προφανώς δεν ξέρεις να μου πεις, μια γενική απορία είναι.
Τα παρατηρητηρια και οι ΜΚΟ δεν εχουν προβλεψει ακομα τι θα γινει σε αυτη την περιπτωση(ειδικα για την Ελλαδα)! Ουτως η αλλως ξερουν οτι αμεσως μετα την αναγνωριση Τουρκικης μειονοτητας, θα ερθει και το αιτημα ανεξαρτητοποιησης της Θρακης, οποτε ειναι μαλλον ευκολο να απαντησει κανεις με βαση ποιους νομους θα δικαζονται οι "μειονοτικοι"!!!
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
τα διάβασα όλα τα ποστ του, κανένα δεν περιείχε διαφωνία μουσουλμάνου με μη μουσουλμάνου που να κατέφυγαν σε δικαστήρια, αλλά και να μιλούσε γι'αυτό πάλι δε θα είχε σημασία γιατί δεν έχουμε εθνική μειονότητα στην ελλάδα.

εγώ ρώτησα με βάση αυτό που είπες, ότι άμα αναγνωριστεί εθνική μειονότητα θα ακολουθεί δικούς της κανόνες και όχι τους νόμους της χώρας. Τότε τι θα γίνει στην περίπτωση που ανέφερα πριν????? (άμα ένας μειονοτικός και ένας όχι μειονοτικός έχουν διαφορές, και εφόσον οι μειονοτικοί δεν δικάζονται με βάση τους νόμους της χώρας όπου ζουν, με βάση ποιο νόμο θα λυθεί η διαφορά?)

δε ρωτάω εσένα απαραίτητα, μια και προφανώς δεν ξέρεις να μου πεις, μια γενική απορία είναι.

Η πρακτική που ακολουθείται για την εκλογή του Μουφτή καθιστά αλυσιτελές και το δικαίωμα των μουσουλμάνων, να προσφεύγουν στο «νόμιμό» τους δικαστή (άρθρ. 8 παρ. 1 Συντ.), που περιβάλλεται με εγγυήσεις προσωπικής και λειτουργικής ανεξαρτησίας. Γιατί, η εκδίκαση των υποθέσεων, που αναφέρονται σε θέματα του οικογενειακού και κληρονομικού τους δικαίου δεν υπάγεται στο δικαστή, που ορίζεται βάσει αφηρημένων και γενικών κριτηρίων κατά το Σύνταγμα και τους συνάδοντες νόμους (ουσιαστικούς, δικονομικούς), αλλά σ' εκείνον που έχει «επιλέξει» κάθε φορά το σώμα των «εκλεκτόρων». Συνεπώς, δεν κατοχυρc5νεται η «αρχή του νόμιμου δικαστή», που θεσπίσθηκε ακριβώς για να εξασφαλισθεί η εμπιστοσύνη των πολιτών στην αντικειμενικότητα της κρίσης των δικαστών.

Η αρχή του νόμιμου δικαστή συνέχεται και προς τη διάταξη του άρθρ. 87 παρ. 1 Συντ., που κατοχυρώνει την ανεξαρτησία των δικαστικών οργάνων561. Ειδικότερα, η διάταξη αυτή διασφαλίζει την έννομη «αυτοτέλεια» και «αυτενέργεια» των δικαστών κατά την απονομή της δικαιοσύνης, χωρίς επεμβάσεις των διαδικαστικών προσώπων καθώς και των λοιπών φορέων της δικαστικής εξουσίας562 ή των άλλων κρατικών οργάνωνs563, που συνέχονται προς τη φύση του λειτουργήματός τους564. Οι δικαστές κατά την απονομή της δικαιοσύνης δε δεσμεύονται από εντολές ή οδηγίες των προϊσταμένων τους ούτε από απόφαση άλλων δικαστικών οργάνων, αλλά υπόκεινται στο Σύνταγμα και στους νόμους (άρθρ. 87 παρ. 2 Συντ.).

Οι μουσουλμάνοι ιεροδίκες (Μουφτήδες) χαρακτηρίζονται από το Ν. 2345/1920 ως «δημόσιες αρχές›› (άρθρ. 11) και μάλιστα δικαστικές (άρθρ. 10 παρ. 1). Η πρακτική όμως απέδειξε, ότι οι αποφάσεις των ιεροδικών αποτελούν συχνά εκδηλώσεις απότοκες της «σύμπραξής» τους με το σώμα των «εκλεκτόρων» τους ή στοιχείο το οποίο διασφαλίζει τη λειτουργικότητα της εν λόγω σύμπραξης. Συνεπώς, οι συνταγματικές διατάξεις για τη λειτουργική ανεξαρτησία των δικαστικών οργάνων, δε συνεισφέρουν στην «άρθρωση» των δικαιοδοτικών αρμοδιοτήτων του μουσουλμάνου πρωθιερέα και ιεροδίκη και στη διατήρηση του εξαιρετικού χαρακτήρα του μέτρου.

Η επίκληση και η ερμηνευτική προσέγγιση της ανωτέρω πρακτικής καθιστά σαφές, ότι οι εκάστοτε εκλογικές μεθοδεύσεις για την ανάδειξη του μουσουλμάνου ιεροδίκη δεν εναρμονίζονται προς τους συνταγματικούς ορισμούς και τις διατάξεις του Ν. 2345/1920 και δεν ικανοποιούν τις συλλογικές ανάγκες της μουσουλμανικής μειονότητας. Αν μάλιστα ληφθεί υπόψη, ότι ο διορισμός των δικαστών συνιστά θεμελιώδη εγγύηση της ανεξαρτησίας τους, τότε καθίσταται πρόδηλη η επενέργεια του έκνομου διορισμού των μουσουλμάνων πρωθιερέων για την απονομή της ισλαμικής δικαιοσύνης.

4.Οι αρμοδιότητες του μουσουλμάνου πρωθιερέα και ιεροδίκη δεν περιορίζονται απλώς στη διαφύλαξη της «αυθεντικότητας» του ισλαμικού δόγματος. Η προέχουσα ιδιότητα του Μουφτή, ως ‹‹θεμελιακού›› σύνδεσμου μεταξύ των ομόθρησκών του και της ελληνικής διοίκησης, συνέβαλε βαθμιαία στην εύσχημη μετουσίωση των λειτουργικών και δικαιοδοτικών του αρμοδιοτήτων σε θέσεις «πολιτικές».

Η εν λόγω μεταστροφή, που μεθοδεύθηκε έντεχνα από την Τουρκία, υπήρξε ευχερής. Γιατί, ενώ εδράζονταν σε μια παραπειστική ερμηνεία και ανάλογη πρακτική των προνομιακού και εξαιρετικού χαρακτήρα διατάξεων της συνθήκης της Λωζάνης, εντούτοις νομιμοποιούνταν από την ανακόλουθη πολιτική της ελληνικής διοίκησης.

Η πρακτική που ακολουθείται για την εκλογή του Μουφτή καθιστά αλυσιτελές και το δικαίωμα των μουσουλμάνων, να προσφεύγουν στο «νόμιμό» τους δικαστή (άρθρ. 8 παρ. 1 Συντ.), που περιβάλλεται με εγγυήσεις προσωπικής και λειτουργικής ανεξαρτησίας. Γιατί, η εκδίκαση των υποθέσεων, που αναφέρονται σε θέματα του οικογενειακού και κληρονομικού τους δικαίου δεν υπάγεται στο δικαστή, που ορίζεται βάσει αφηρημένων και γενικών κριτηρίων κατά το Σύνταγμα και τους συνάδοντες νόμους (ουσιαστικούς, δικονομικούς), αλλά σ' εκείνον που έχει «επιλέξει» κάθε φορά το σώμα των «εκλεκτόρων». Συνεπώς, δεν κατοχυρc5νεται η «αρχή του νόμιμου δικαστή», που θεσπίσθηκε ακριβώς για να εξασφαλισθεί η εμπιστοσύνη των πολιτών στην αντικειμενικότητα της κρίσης των δικαστών.

Η αρχή του νόμιμου δικαστή συνέχεται και προς τη διάταξη του άρθρ. 87 παρ. 1 Συντ., που κατοχυρώνει την ανεξαρτησία των δικαστικών οργάνων561. Ειδικότερα, η διάταξη αυτή διασφαλίζει την έννομη «αυτοτέλεια» και «αυτενέργεια» των δικαστών κατά την απονομή της δικαιοσύνης, χωρίς επεμβάσεις των διαδικαστικών προσώπων καθώς και των λοιπών φορέων της δικαστικής εξουσίας562 ή των άλλων κρατικών οργάνωνs563, που συνέχονται προς τη φύση του λειτουργήματός τους564. Οι δικαστές κατά την απονομή της δικαιοσύνης δε δεσμεύονται από εντολές ή οδηγίες των προϊσταμένων τους ούτε από απόφαση άλλων δικαστικών οργάνων, αλλά υπόκεινται στο Σύνταγμα και στους νόμους (άρθρ. 87 παρ. 2 Συντ.).

Οι μουσουλμάνοι ιεροδίκες (Μουφτήδες) χαρακτηρίζονται από το Ν. 2345/1920 ως «δημόσιες αρχές›› (άρθρ. 11) και μάλιστα δικαστικές (άρθρ. 10 παρ. 1). Η πρακτική όμως απέδειξε, ότι οι αποφάσεις των ιεροδικών αποτελούν συχνά εκδηλώσεις απότοκες της «σύμπραξής» τους με το σώμα των «εκλεκτόρων» τους ή στοιχείο το οποίο διασφαλίζει τη λειτουργικότητα της εν λόγω σύμπραξης. Συνεπώς, οι συνταγματικές διατάξεις για τη λειτουργική ανεξαρτησία των δικαστικών οργάνων, δε συνεισφέρουν στην «άρθρωση» των δικαιοδοτικών αρμοδιοτήτων του μουσουλμάνου πρωθιερέα και ιεροδίκη και στη διατήρηση του εξαιρετικού χαρακτήρα του μέτρου.

Η επίκληση και η ερμηνευτική προσέγγιση της ανωτέρω πρακτικής καθιστά σαφές, ότι οι εκάστοτε εκλογικές μεθοδεύσεις για την ανάδειξη του μουσουλμάνου ιεροδίκη δεν εναρμονίζονται προς τους συνταγματικούς ορισμούς και τις διατάξεις του Ν. 2345/1920 και δεν ικανοποιούν τις συλλογικές ανάγκες της μουσουλμανικής μειονότητας. Αν μάλιστα ληφθεί υπόψη, ότι ο διορισμός των δικαστών συνιστά θεμελιώδη εγγύηση της ανεξαρτησίας τους, τότε καθίσταται πρόδηλη η επενέργεια του έκνομου διορισμού των μουσουλμάνων πρωθιερέων για την απονομή της ισλαμικής δικαιοσύνης.

4.Οι αρμοδιότητες του μουσουλμάνου πρωθιερέα και ιεροδίκη δεν περιορίζονται απλώς στη διαφύλαξη της «αυθεντικότητας» του ισλαμικού δόγματος. Η προέχουσα ιδιότητα του Μουφτή, ως ‹‹θεμελιακού›› σύνδεσμου μεταξύ των ομόθρησκών του και της ελληνικής διοίκησης, συνέβαλε βαθμιαία στην εύσχημη μετουσίωση των λειτουργικών και δικαιοδοτικών του αρμοδιοτήτων σε θέσεις «πολιτικές».

Η εν λόγω μεταστροφή, που μεθοδεύθηκε έντεχνα από την Τουρκία, υπήρξε ευχερής. Γιατί, ενώ εδράζονταν σε μια παραπειστική ερμηνεία και ανάλογη πρακτική των προνομιακού και εξαιρετικού χαρακτήρα διατάξεων της συνθήκης της Λωζάνης, εντούτοις νομιμοποιούνταν από την ανακόλουθη πολιτική της ελληνικής διοίκησης.


Αλλη απορια?

 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Α ναι , εσυ μονο απαξιωνεις και ειρωνευεσαι!

Ρε μεγάλε, ΣΥ ΕΙΠΑΣ:

Επισης Το θεμα της ονομασιας του σωματειου  για καποιον που γνωριζει ελαχιστα ξενες γλωσσες(εγω δυστυχως για σενα [size=33pt]τυγχανει να εχω διδακτορικο στην αγγλικη[/size]) ειναι προφανες πως προκειται για μεγιστη απατη και αποπειρα δημιουργιας θεματος εκ του μη οντως!

Αν λες παπαριές, τότε να βγείς ευθαρσώς να το δηλώσεις, και εγώ ευχαρίστως θα σταματήσω να σου απευθύνω το τιμητικό χαρακτηρισμό του Δόκτωρα, Ph.D., D.Phil, αποφοίτου του Καίμπριτζ, της Οξφόρδης και τα συναφή.
Σου υπόσχομαι ότι θα το κάνω πάραυτα.
 

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
18
Πόντοι
166
δε μου την έλυσες την απορία μου, απλώς μου έδειξες αυτό που ήδη ξέρω, ότι αμέσως ή εμμέσως έχουν δικούς τους κανόνες οι μουσουλμάνοι.

Άλλο ρώτησα εγώ. Σε περίπτωση αναγνώρισης τουρκικής μειονότητας, αν ένας τούρκος διαπράξει αδίκημα κατά ενός έλληνα (όχι μειονοτικού τέλος πάντων), με βάση ποιους νόμους θα γίνει η δίκη? και το αντίστροφο, αν ένας μη μειονοτικός αδικήσει κατά μειονοτικού, με βάση ποιο νόμο θα δικαστεί?

ουφ, κουράστηκα να ρωτάω τα ίδια και τα ίδια, μια απορία είχα...
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
δε ρωτάω εσένα απαραίτητα, μια και προφανώς δεν ξέρεις να μου πεις, μια γενική απορία είναι.

Εεεεεεππππ, σεμνά. Λίγα με τον Δρ (???? μπορεί ναι, μπορεί και όχι - περιμένω απάντηση) Μέμο.

Ρε εσύ γιατί δεν βάζεις λίγο το μυαλουδάκι σου να σκεφθεί (και είναι συνέχεια στον Πεπίτο) .

Έλληνες ιθαγενείς δεν είναι όλοι τους;;;;;
Ποίοι νόμοι δηλαδή θα ισχύουν;;;;;

Τώρα ειδικά για την μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης τα του οικογενειακού και κληρονομικού δικαίου θέματα τα ρυθμίζει ο ιερός νόμος του Ισμάμ (δηλαδή η Σαρία).
Όλα τα υπόλοιπα τα ρυθμίζουν οι νόμοι της Ελληνικής πολιτείας.

Αν παντρευτεί τώρα ένας Έλληνας ορδόδοξος το θρήσκευμα μία Ελληνίδα μουσουλμάνα της Θράκης και θέλουν μετά να χωρίσουν τι θα γίνει;;;
Για στίψε λίγο το μυαλουδάκι σου (καλός είναι ο Πεπίτο, αλλά...... )
 

Επισκέπτης
Με ποιον νόμο θα ήθελες να δικαστεί ο μειονοτικός βάζελος που έβαψε πράσινη την κερκίδα στο Καραισκάκη;
ουτε ο σπηλμπεργκ τετοιο σεναριο επιστημονικης φαντασιας..ασε που δεν θα δικαζοταν γιατι πολυ απλα θα τον ειχαμε θαψει αμεσα..
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
Ρε μεγάλε, ΣΥ ΕΙΠΑΣ:

Αν λες παπαριές, τότε να βγείς ευθαρσώς να το δηλώσεις, και εγώ ευχαρίστως θα σταματήσω να σου απευθύνω το τιμητικό χαρακτηρισμό του Δόκτωρα, Ph.D., D.Phil, αποφοίτου του Καίμπριτζ, της Οξφόρδης και τα συναφή.
Σου υπόσχομαι ότι θα το κάνω πάραυτα.
Ποια ειναι ρε κουραμπιε η παπαρια? Οτι εχω διδακτορικο? Εσυ τι ειρωνευεσαι ακριβως? Το οτι εγω ειμαι πιο μορφωμενος απο σενα? Κομπλεξικε τυπε!
 

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
18
Πόντοι
166
Εεεεεεππππ, σεμνά. Λίγα με τον Δρ (???? μπορεί ναι, μπορεί και όχι - περιμένω απάντηση) Μέμο.

Ρε εσύ γιατί δεν βάζεις λίγο το μυαλουδάκι σου να σκεφθεί (και είναι συνέχεια στον Πεπίτο) .

Έλληνες ιθαγενείς δεν είναι όλοι τους;;;;;
Ποίοι νόμοι δηλαδή θα ισχύουν;;;;;

Τώρα ειδικά για την μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης τα του οικογενειακού και κληρονομικού δικαίου θέματα τα ρυθμίζει ο ιερός νόμος του Ισμάμ (δηλαδή η Σαρία).
Όλα τα υπόλοιπα τα ρυθμίζουν οι νόμοι της Ελληνικής πολιτείας.

Αν παντρευτεί τώρα ένας Έλληνας ορδόδοξος το θρήσκευμα μία Ελληνίδα μουσουλμάνα της Θράκης και θέλουν μετά να χωρίσουν τι θα γίνει;;;
Για στίψε λίγο το μυαλουδάκι σου (καλός είναι ο Πεπίτο, αλλά...... )

ακολούθησα τη λογική του ποστ του μεμοσαν ρε, ότι αν αναγνωριστεί εθνική μειονότητα δε θα ισχύουν γι'αυτήν οι νόμοι του κράτους...

τόσο περίεργα τα λέω?  :huh: :huh: :huh:

εκτός αν ακόμα κι αν αναγνωριστεί εθνική μειονότητα πάνω απ'όλα θα είναι οι νόμοι του κράτους. Αυτή θα είναι απάντηση στην απορία μου, μάλιστα  :sunglasses:
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Καλά να πάθεις.

Ας πούμε ότι στο Βέλγιο έχει αναγνωριστεί η γερμανική μειονότητα ή στην Φινλανδία η Σουηδική.

Δεν ισχύουν ΟΛΟΙ οι νόμοι του αντίστοιχου κράτους;;;;

Το ίδιοι θα γίνει και στην Ελλάδα στην υποθετική περίπτωση που βάζεις (το αν θα εξακολουθήσει να ισχύει η Σαρία ή όχι είναι άλλο θέμα - η κατάργηση της θα μπορούσε να αποτελούσε προϋπόθεση για την αναγνώριση μειονότητας και άλλες παραλλαγές).

Η άσκηση φυσικά για τον Έλληνα ορθόδοξο και την μουσουλμάνα της Θράκης που σου έβαλα ισχύει. Περιμένουμε απαντήσεις.
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
ακολούθησα τη λογική του ποστ του μεμοσαν ρε, ότι αν αναγνωριστεί εθνική μειονότητα δε θα ισχύουν γι'αυτήν οι νόμοι του κράτους...

τόσο περίεργα τα λέω?  :huh: :huh: :huh:

εκτός αν ακόμα κι αν αναγνωριστεί εθνική μειονότητα πάνω απ'όλα θα είναι οι νόμοι του κράτους. Αυτή θα είναι απάντηση στην απορία μου, μάλιστα  :sunglasses:
δες και αυτο για να καταλαβεις

ειναι και απαντηση για την απορια του μεγα ιδεαλιστη Βολταιρου
 

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
18
Πόντοι
166
εεεεεεεε μα πια, ευχαριστώ βολτέρ  :-* :-* :-* :-* :-*
 
Εγγρ.
7 Νοε 2007
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
4
Like
3
Πόντοι
16
Απο πότε μια μειονότητα υποτίθεται οτι μπορεί να εχει το δικό της δίκαιο και να μην υπόκειται στους νόμους ου κράτους οπου ζει?
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
Απο πότε μια μειονότητα υποτίθεται οτι μπορεί να εχει το δικό της δίκαιο και να μην υπόκειται στους νόμους ου κράτους οπου ζει?
Αυτο συμβαινει ΜΟΝΟ στην Ελλαδα!!!!! Ουτε στην Τουρκια δεν δικαζονται με βαση τη Σαρια!
 

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
18
Πόντοι
166
Η άσκηση φυσικά για τον Έλληνα ορθόδοξο και την μουσουλμάνα της Θράκης που σου έβαλα ισχύει. Περιμένουμε απαντήσεις.

Σύμφωνα με το κείμενο του μεμοσαν δεν γίνεται να παντρευτεί χριστιανός μουσουλμάνα, μόνο μουσουλμάνος χριστιανή...

τώρα αν ο μουσουλμάνος και η χριστιανή θέλουν να χωρίσουν... η σαρία λέει ότι αν ο άντρας θέλει αν χωρίσει δίνει διατροφή στη γυναίκα, αν η γυναίκα θέλει να χωρίσει (υπό προϋποθέσεις, δεν μπορεί έτσι άιντε να ζητήσει διαζύγιο  :rolleyes: ) δεν παίρνει τίποτα.

Φαντάζομαι έχουν την επιλογή να χωρίσουν με βάση τη σαρία και να πάρουν συναινετικό διαζύγιο ή να τρέχουν στα δικαστήρια... αλλά νομίζω πως το διαζύγιο είναι θέμα δικαίου, όχι της σαρία...  :huh:
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.571
Κριτικές
475
Like
502
Πόντοι
4.906
δηλαδη σε καλυψε η απαντηση του Βολταιρου? πως ακριβως ηθελα ναξερα...
ο βηχας και ο ερωτας δεν κρυβονται....


ΥΓ ζητω η σαρια...να εφαρμοστει αμεσα και στους χριστιανους στα πλαισια της ισονομιας/ισοπολιτειας....
 

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
18
Πόντοι
166
δηλαδη σε καλυψε η απαντηση του Βολταιρου? πως ακριβως ηθελα ναξερα...

μίλησα για την περίπτωση που αναγνωριστεί εθνική μειονότητα στην ελλάδα και μου είπε ότι πάνω απ'όλα θα ισχύουν οι νόμοι του κράτους. Τυπικά και νομικά. Μπορεί να είναι λάθος, δε λέω, αλλά είναι απάντηση στην απορία μου. Εσύ απλώς μου παρέθετες τους νόμους που ισχύουν τώρα για τη θρησκευτική μειονότητα, άλλο πράγμα δηλαδή από αυτό που ρωτούσα  :cheesy:
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.571
Κριτικές
475
Like
502
Πόντοι
4.906
ΜΗΠΩΣ ΔΡ. ΜΕΜΑKO μπορείς να αντιληφθείς και το γιατί;
πορνοπαπε τι κανεις αρχηγε μου;καλα;εγω χαλια μαυρα...εχω γουρνογριπη.... :grin: :grin:
αλλα δεν κολλαει ευτυχως μεσω νετ....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom