Νέα

Μουσουλμανική Μειονότητα Θράκης: Τι νομίζετε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13K
  • Εμφανίσεις 251K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.213
Κριτικές
1
Like
1.910
Πόντοι
366
Τα έχω γράψει τουλάχιστον 5-6 φορές αλλά με τόσο σπαμ και προσωπικές αντεγκλήσεις στο παρον θρεντ που να τα δεις και εσύ...

Μην ψάχνεις για συγκεκριμένους ορισμούς...Δύσκολα θα βρεις και συνήθως δεν υπάρχουν εννιαία κριτήρια καθότι υπερισχύουν συσχετισμοί δυνάμεων και όχι νομικές διατάξεις...Η περίπτωση του κοσόβου είναι η πλέον χαρακτηριστική.
Πρακτικά συλλογικός αυτοπροσδιορισμός θα σήμαινε ότι μια ομάδα ανθρώπων (άγνωστο ποιος αριθμός) κάποια μέρα έλεγε ότι δεν είμαστε έλληνες αλλά πελασγοί, κιμμέριοι, ίνκας και το ελληνικό κράτος οφείλει να μας αναγνωρίσει στάτους εθνικής μειονότητας σε πρώτη φάση...Φυσικά το στάτους εθνικής μειονότητας συνοδεύεται από ένα πακέτο δικαιωμάτων που οδηγεί στη δημιουργία κράτους εν κράτει...
Η δεύτερη φάση είναι γνωστή...Την είδες στο κόσοβο και στην αμπχαζία και παρολίγον στα σκόπια όταν οι αλβανοί δεν άντεξαν τα εγγονάκια του νοφ να τους το παίζουν μακεδόνες...

Μορφή συλλογικού αυτοπροσδιορισμού θα μπορούσε να πει κανείς ότι σε περίπτωση που υπήρχαν πολλά τέτοια σωματεία αποτελεί η συνομοσπονδία.

Για παράδειγμα εμείς οι Σαρακατσάνοι έχουμε διάφορα σωματεία, Αττικής κλπ..
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Σαρακατσαναίων θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι εκπροσωπεί όλους τους Σαρακατσάνους της Ελλλάδος.

Για την συγκεκριμένη περίπτωση ο Δήμος Μύκης του Νομού Ξάνθης θα μπορούσε να αποτελεί μία διοικητική οντότητα που αντιπροσωπεύει συλλογικά κάποιον πληθυσμό για παράδειγμα αν η πλειοψηφία των δημοτών αυτοχαρακτηρίζεται ως τουρκικής καταγωγής. Αν ο Δήμος Μύκης έβγαινε και έλεγε ότι ζητάω ορισμένα δικαιώματα για τους δημότες ή εκπροσωπώ Τούρκους σε διεθνή οργανισμό τότε πιθανόν θα μπορούσαμε να μιλούσαμε για συλλογικό αυτοπροσδιορισμό.

Διαφορετικά το παράδειγμα που επικαλείσαι σκοντάφτει στα πρακτικά.
Το να αποκτήσει μία ομάδα το στάτους της μειονότητας (εθνικής ή θρησκευτικής) από μόνο του δεν λέει τίποτε αν δεν συνοδεύεται από συγκεκριμένα δικαιώματα. Και πέρα από τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα που έτσι και αλλοιώς προστατεύονται αυτό που έρχονται να προσθέσουν οι διεθνείς συνθήκες είναι (κατά την γνώμη μου) η υποχρέωση του κράτους να διδάσκεται η γλώσσα της εθνικής μειονότητας στα σχολεία ή το δικαίωμα για δημόσιους χώρους λατρείας για μία θρησκευτική μειονότητα.

Από εκεί και πέρα η μειονότητα που έχει πετύχει σε μεγάλο βαθμό το στάτους του "κράτους εν κράτει" είναι οι Βάσκοι (για τα προνόμια των οποίων και το "ντάντεμα" από το κεντρικό κράτος γκρινιάζουν όλοι οι υπόλοιποι Ισπανοί, ακούς Γκάμπα).

Εν κατακλείδι, ακόμη και τα σωματεία της υπόθεσης του ΕΔΑΔ δεν θέτουν ως προϋπόθεση για να γίνει κάποιος μέλος την μουσουλμανική πίστη ή την τουρκική καταγωγή ή την γνώση της τούρκικης γλώσσας. Θεωρητικά ο καθένας θα μπορούσε να γίνει μέλος.

Αν ο Περσόνα, ο Τζέημς, ο Μέμος και αρκετοί άλλοι γίνονταν μέλη των σωματείων αυτών θα μπορούσαν όχι μόνον να εκλέξουν πρόεδρο τον Περσόνα (εννοείται, ποιόν άλλον;; ) αλλά και να αλλάξουν και τον τίτλο τους.
Πάντα υπάρχουνε λύσεις.

(Για το Κόσσοβο έχω τελείως διαφορετική προσέγγιση αλλά δεν είναι του παρόντος).
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
μεμάκο
1) το ζουμί μετά το σημείο που κόπηκε είναι (αν καταλαβαίνεις...)
2) τι θα πει "να αμφισβητείς τους νομικούς"; αυτοί αυθεντίες είναι; υπεράνω αμφισβήτησης;απλοί άνθρωποι είναι με ειδικές γνώσεις (αν και όσοι τις έχουν)
3) και ποιον άλλο νομικό αμφισβήτησα; δεν πιστεύω να εννοείς τον ίσιο; αυτός πρέπει να πέρασε σύριζα από τη νομική, απθ μάλιστα, αλλά τώρα δεν τον βλέπω να έχει σχέση με το άθλημα... συνέχεια σκασιαρχείο κάνει.... οπότε αυτόν δεν τον θεωρώ νομικό...
Αν υποννοεις οτι το εκοψα εγω εσκεμενα μπορεις απλα να το κανεις εσυ copypaste να δεις που θα σου το κοψει και σενα!
2. Αμφισβητηση εναντι καποιου ειδημονα σε ενα θεμα σημαινει πως εχω τουλαχιστο τις ιδιες γνωσεις με κεινον οσον αφορα το αντικειμενο! Αμα ο αλλος ειναι νομικος και γω ταξιτζης δεν εχω το υποβαθρο γνωσεων για να τον αμφισβητησω, ως εκ τουτου καθε προσπαθεια αμφισβητησης του απο μενα θα ξεπερνουσε ακομα και τα ορια της γελοιοτητας!
3, Τον ισιο γιατι τον αμφισβητεις? Δεν εχει το δικαιωμα να αυτοπροσδιοριζεται ως νομικος ανεξαρτητα αν εχει πτυχιο νομικου? Αλλαξοκολιες παλι πονοπαπε? Να μενεις σε παρακαλω σταθερος στις αποωεις σου για να μπορουμε να συζηταμε!
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Αν υποννοεις οτι το εκοψα εγω εσκεμενα μπορεις απλα να το κανεις εσυ copypaste να δεις που θα σου το κοψει και σενα!
2. Αμφισβητηση εναντι καποιου ειδημονα σε ενα θεμα σημαινει πως εχω τουλαχιστο τις ιδιες γνωσεις με κεινον οσον αφορα το αντικειμενο! Αμα ο αλλος ειναι νομικος και γω ταξιτζης δεν εχω το υποβαθρο γνωσεων για να τον αμφισβητησω, ως εκ τουτου καθε προσπαθεια αμφισβητησης του απο μενα θα ξεπερνουσε ακομα και τα ορια της γελοιοτητας!
3, Τον ισιο γιατι τον αμφισβητεις? Δεν εχει το δικαιωμα να αυτοπροσδιοριζεται ως νομικος ανεξαρτητα αν εχει πτυχιο νομικου? Αλλαξοκολιες παλι πονοπαπε? Να μενεις σε παρακαλω σταθερος στις αποωεις σου για να μπορουμε να συζηταμε!

1) όχι χαζούτσικο δεν λέω ότι το έκοψες. λέω ότι μάλλον δεν το διάβασες ή αλλιώς ότι σίγουρα δεν το κατάλαβες...
2) ο ειδήμων πρέπει και να αποδεικνύει την ειδικότητά του, αλλιώς δεν υπάρχει ειδήμων...
3) εγώ σταθερός είμαι!!! ο ίσιος την κάνει λούης, όταν του θέτω νομικές ερωτήσεις...
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
Αν ο Περσόνα, ο Τζέημς, ο Μέμος και αρκετοί άλλοι γίνονταν μέλη των σωματείων αυτών θα μπορούσαν όχι μόνον να εκλέξουν πρόεδρο τον Περσόνα (εννοείται, ποιόν άλλον;; ) αλλά και να αλλάξουν και τον τίτλο τους.
Πάντα υπάρχουνε λύσεις.

Εμεις ειμαστε φασιστες ρε, δεν κανουμε εκλογες! χαχαχα
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
1) όχι χαζούτσικο δεν λέω ότι το έκοψες. λέω ότι μάλλον δεν το διάβασες ή αλλιώς ότι σίγουρα δεν το κατάλαβες...
2) ο ειδήμων πρέπει και να αποδεικνύει την ειδικότητά του, αλλιώς δεν υπάρχει ειδήμων...
3) εγώ σταθερός είμαι!!! ο ίσιος την κάνει λούης, όταν του θέτω νομικές ερωτήσεις...
1.Για να το ποσταρω μαλλον σημαινει οτι τουλαχιστο το διαβασα.Ουτως η αλλως το ρεζουμε της υποθεσης ειναι εκει που γραφει ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ!
2.Δηλαδη απαιτεις να ποσταρουν ολοι αντιγραφα των τιτλων σπουδων τους για να κρινεις αν ειναι η οχι ειδημονες? Μπορεις να αρχισεις εσυ απο τους δικους σου αν θες...
3. Δεν εισαι σταθερος! Συνεχως λες οτι ο αυτοπροσδιορισμος δεν περιλαμβανει αντικειμενικα στοιχεια αλλα μονον την πεποιθηση του ατομου! Ως εκ τουτου και ο ισιος και γω και συ και ολοι μπορουμε να αυτοπροσδιοριζομαστε νομικοι και να απαιτουμε να μας αποδεχονται οι υπολοιποι! Μην μπερδευεσαι, τη δικια σου λογικη χρησιμοποιω
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
(για τα προνόμια των οποίων και το "ντάντεμα" από το κεντρικό κράτος γκρινιάζουν όλοι οι υπόλοιποι Ισπανοί, ακούς Γκάμπα).

 Αρα δεν ειναι και μοναδικο φαινομενο η (κατα τον ΠΠ) γκρινια που παρατηρησα εδω στην Θρακη
αναμεσα στους χριστιανους,για τα κεκτημενα των μουσουλμανων μειονοτικων.

 Παντως εδω στην πολη της Ξανθης τα πραματα ειναι λιγο διαφορετικα σε σχεση με την Κομοτηνη.
Οι μουσουλμανοι ειναι εμφανως πιο λιγοι στους δρομους,δεν παρατηρησα ξεχωριστη συνοικια τους αλλα οι κατοικιες τους ειναι μαζι με των χριστιανων,και ρωτωντας χριστιανους μου ειπαν οτι εδω οι μουσου΄λμανοι ειναι τελειως αφομειωμενοι και αν δεν ειχαν τις μαντιλες οι γυναικες δεν θα καταλαβαινες τιποτα...Βεβαια δεν πηγα πανω συα πομακοχωρια,σιγουρα εκει το μουσουλμανικο στοιχειο θα ειναι περισσοτερο

 Δεν ειδα και πολλους μιναρεδες,σε αντιθεση με Κομοτηνη που ειχε πολλους...Εδω ειδα και καφετεριες με αναμεικτο κοσμο,ειδικα νεους που κανανε παρεα αναμεταξυ τους...Χριστιανοι και Μουσουλμανοι

 Και κατα την γνωμη μου ετσι θα επρεπε να ειναι παντου.Ισονομια και ισοπολιτεια,διακρισεις για κανεναν.
 Παντως για μενα ειναι πλεον φανερο οτι η εθνικη συνειδηση καλλιεργειτε....
Και σε αυτους τους συμπολιτες μας ειναι φανερο οτι εχει γινει προσπαθεια απο την γειτονα να τους κανει να αισθανονται Τουρκοι,λογω γειτνιασης,ωστε να εχουν λογο για μελλοντικες διεκδικησεις..
 Ελλειψει στοιχειων DNA,γιατι εμεις να μην ισχυριζομαστε οτι οι μουσουλμανοι της Θρακης ειναι εξ-ισλαμισθεντες Ελληνες; Ε;

 

 
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
1.Για να το ποσταρω μαλλον σημαινει οτι τουλαχιστο το διαβασα.Ουτως η αλλως το ρεζουμε της υποθεσης ειναι εκει που γραφει ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ!
2.Δηλαδη απαιτεις να ποσταρουν ολοι αντιγραφα των τιτλων σπουδων τους για να κρινεις αν ειναι η οχι ειδημονες? Μπορεις να αρχισεις εσυ απο τους δικους σου αν θες...
3. Δεν εισαι σταθερος! Συνεχως λες οτι ο αυτοπροσδιορισμος δεν περιλαμβανει αντικειμενικα στοιχεια αλλα μονον την πεποιθηση του ατομου! Ως εκ τουτου και ο ισιος και γω και συ και ολοι μπορουμε να αυτοπροσδιοριζομαστε νομικοι και να απαιτουμε να μας αποδεχονται οι υπολοιποι! Μην μπερδευεσαι, τη δικια σου λογικη χρησιμοποιω
1) αν το διάβασες δώσε και το συμπερασμα σε 3 γραμμές. :think:
2) κρίνω αν είναι ειδήμονες από την ικανότητά τους να απαντούν σε απλά λογικά ερωτήματα. κρίνω ότι ο ίσιος δεν έχει σχέση με τη νομική διότι δεν τολμά ποτε να απαντήσει σε νομικά θέματα... :headbang:
2) εκπροσωπείς και τον ίσιο τώρα; έγινες ο κουμουτσάκος του; :s&m_2:
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
 Αρα δεν ειναι και μοναδικο φαινομενο η (κατα τον ΠΠ) γκρινια που παρατηρησα εδω στην Θρακη
αναμεσα στους χριστιανους,για τα κεκτημενα των μουσουλμανων μειονοτικων.

 Παντως εδω στην πολη της Ξανθης τα πραματα ειναι λιγο διαφορετικα σε σχεση με την Κομοτηνη.
Οι μουσουλμανοι ειναι εμφανως πιο λιγοι στους δρομους,δεν παρατηρησα ξεχωριστη συνοικια τους αλλα οι κατοικιες τους ειναι μαζι με των χριστιανων,και ρωτωντας χριστιανους μου ειπαν οτι εδω οι μουσου΄λμανοι ειναι τελειως αφομειωμενοι και αν δεν ειχαν τις μαντιλες οι γυναικες δεν θα καταλαβαινες τιποτα...Βεβαια δεν πηγα πανω συα πομακοχωρια,σιγουρα εκει το μουσουλμανικο στοιχειο θα ειναι περισσοτερο

 Δεν ειδα και πολλους μιναρεδες,σε αντιθεση με Κομοτηνη που ειχε πολλους...Εδω ειδα και καφετεριες με αναμεικτο κοσμο,ειδικα νεους που κανανε παρεα αναμεταξυ τους...Χριστιανοι και Μουσουλμανοι

 Και κατα την γνωμη μου ετσι θα επρεπε να ειναι παντου.Ισονομια και ισοπολιτεια,διακρισεις για κανεναν.
 Παντως για μενα ειναι πλεον φανερο οτι η εθνικη συνειδηση καλλιεργειτε....
Και σε αυτους τους συμπολιτες μας ειναι φανερο οτι εχει γινει προσπαθεια απο την γειτονα να τους κανει να αισθανονται Τουρκοι,λογω γειτνιασης,ωστε να εχουν λογο για μελλοντικες διεκδικησεις..
 Ελλειψει στοιχειων DNA,γιατι εμεις να μην ισχυριζομαστε οτι οι μουσουλμανοι της Θρακης ειναι εξ-ισλαμισθεντες Ελληνες; Ε;

  
Το συμπερασμα ειναι πιασε τ'αυγο και κουρεφτο!
Απο τη μια δεν υπαρχει κανενας σαφης ορισμος των μειονοτητων
Απο την αλλη ακομη και αν μια μειονοτητα οριστει κουτσα στραβα, τα επιπλεον δικαιωματα που θα αξιωσει και που θα οφειλε το κρατος να της δωσει καταστρατηγουν το δικαιωμα για ισονομια των υπολοιπων πολιτων (της πλειοψηφιας)

Οι μειονοτητες οπως και η οικολογια, ειναι οροι που χρησιμοποιουνται μεταφρασμενοι κατα το δοκουν προκειμενου να επιτευχθουν σκοποι οικονομικοι, εμπορικοι, κοινωνικοι, εθνικοι και αλυτρωτικοι!
Γιαυτο αλλωστε και δεν προσδιοριζονται σαφως πουθενα, για να μπορουν να εφαρμοζονται επιλεκτικα και κατα το δοκουν αναλογα την περισταση!

Οι υποστηρικτες αυτων των θολων εννοιων οι οποιοι σπευδουν να υποστηριξουν μειονοτητες προτου αυτες οριστουν ειναι σαφες οτι εξυπηρετουν (ειτε εσκεμμενα ή εν αγνοια τους) τα συμφεροντα των ισχυρων!

ΤΗΕ ΕΝD ( μεταφραση για τον ΠΠ....ΔΕ ΕΝΤ)
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
 Αρα δεν ειναι και μοναδικο φαινομενο η (κατα τον ΠΠ) γκρινια που παρατηρησα εδω στην Θρακη
αναμεσα στους χριστιανους,για τα κεκτημενα των μουσουλμανων μειονοτικων.

 Παντως εδω στην πολη της Ξανθης τα πραματα ειναι λιγο διαφορετικα σε σχεση με την Κομοτηνη.
Οι μουσουλμανοι ειναι εμφανως πιο λιγοι στους δρομους,δεν παρατηρησα ξεχωριστη συνοικια τους αλλα οι κατοικιες τους ειναι μαζι με των χριστιανων,και ρωτωντας χριστιανους μου ειπαν οτι εδω οι μουσου΄λμανοι ειναι τελειως αφομειωμενοι και αν δεν ειχαν τις μαντιλες οι γυναικες δεν θα καταλαβαινες τιποτα...Βεβαια δεν πηγα πανω συα πομακοχωρια,σιγουρα εκει το μουσουλμανικο στοιχειο θα ειναι περισσοτερο

 Δεν ειδα και πολλους μιναρεδες,σε αντιθεση με Κομοτηνη που ειχε πολλους...Εδω ειδα και καφετεριες με αναμεικτο κοσμο,ειδικα νεους που κανανε παρεα αναμεταξυ τους...Χριστιανοι και Μουσουλμανοι

 Και κατα την γνωμη μου ετσι θα επρεπε να ειναι παντου.Ισονομια και ισοπολιτεια,διακρισεις για κανεναν.
 Παντως για μενα ειναι πλεον φανερο οτι η εθνικη συνειδηση καλλιεργειτε....
Και σε αυτους τους συμπολιτες μας ειναι φανερο οτι εχει γινει προσπαθεια απο την γειτονα να τους κανει να αισθανονται Τουρκοι,λογω γειτνιασης,ωστε να εχουν λογο για μελλοντικες διεκδικησεις..
 Ελλειψει στοιχειων DNA,γιατι εμεις να μην ισχυριζομαστε οτι οι μουσουλμανοι της Θρακης ειναι εξ-ισλαμισθεντες Ελληνες; Ε;

αγαπητέ γκαμπα
όπως έχω πει εδώ και καιρό ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει για τον εθνικό του αυτοπροσδιορισμό...
το θέμα είναι οι ίδιοι οι ενδιαφερόμενοι τι λένε για τον εαυτό τους (με όποιον τρόπο κι αν κατέληξαν στην άποψή τους).
αν λοιπόν λένε (που το λένε, πολλοί, δεν έχει άν) "είμαστε τούρκοι" εσύ τι νομίζεις ότι πρέπει να τους πει η ελλάς;
1) οχι είστε έλληνες! τελεία. αλλιώς να φύγετε, να πάτε στην τουρκία!
2) οκ είστε τούρκοι, πάρτε τα διεθνώς αναγνωρισμενα δικαιώματα, παρτε και θετικές διακρίσεις και αποτελέστε μέλη της κοινής μας κοινωνίας. απόσχιση και αλλαγες συνόρων δεν υπαρχουν.
3) άλλο τι;
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
1) αν το διάβασες δώσε και το συμπερασμα σε 3 γραμμές. :think:
2) κρίνω αν είναι ειδήμονες από την ικανότητά τους να απαντούν σε απλά λογικά ερωτήματα. κρίνω ότι ο ίσιος δεν έχει σχέση με τη νομική διότι δεν τολμά ποτε να απαντήσει σε νομικά θέματα... :headbang:
2) εκπροσωπείς και τον ίσιο τώρα; έγινες ο κουμουτσάκος του; :s&m_2:
1. το συμπερασμα το εδωσα ακριβως πριν(χωρις την παραινεση σου)
2. Αποκλειεται δηλαδη να μην επιθυμει να σου απαντησει? Κι εσυ το ιδιο κανεις συνεχως, μηπως να θεωρησουμε οτι εισαι και συ ασχετος?
3. Οταν σε στριμωχνω το γυρνας στο χατζημπουζουκικο!Παντα!
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
1. το συμπερασμα το εδωσα ακριβως πριν(χωρις την παραινεση σου)
2. Αποκλειεται δηλαδη να μην επιθυμει να σου απαντησει? Κι εσυ το ιδιο κανεις συνεχως, μηπως να θεωρησουμε οτι εισαι και συ ασχετος?
3. Οταν σε στριμωχνω το γυρνας στο χατζημπουζουκικο!Παντα!

μεμακο
το τσαντήρι που έστησες για την "καταπιεζόμενη ελληνική μειονότητα της αλβανίας" δεν έχει κίνηση. γιατί αραγε; δεν ενδιαφέρονται τα μέλη του φόρουμ για το φλέγον αυτό ζήτημα;
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
μεμακο
το τσαντήρι που έστησες για την "καταπιεζόμενη ελληνική μειονότητα της αλβανίας" δεν έχει κίνηση. γιατί αραγε; δεν ενδιαφέρονται τα μέλη του φόρουμ για το φλέγον αυτό ζήτημα;
αφου δεν το τιμησες εσυ με τις αποψεις σου ποιον να βριζουνε οι υπολοιποι για 593 σελιδες?

 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
μεμακο
το τσαντήρι που έστησες για την "καταπιεζόμενη ελληνική μειονότητα της αλβανίας" δεν έχει κίνηση. γιατί αραγε; δεν ενδιαφέρονται τα μέλη του φόρουμ για το φλέγον αυτό ζήτημα;
3. Οταν σε στριμωχνω το γυρνας στο χατζημπουζουκικο!Παντα!

Παντα ομως!!!!!
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Το συμπερασμα ειναι πιασε τ'αυγο και κουρεφτο!
Απο τη μια δεν υπαρχει κανενας σαφης ορισμος των μειονοτητων
Απο την αλλη ακομη και αν μια μειονοτητα οριστει κουτσα στραβα, τα επιπλεον δικαιωματα που θα αξιωσει και που θα οφειλε το κρατος να της δωσει καταστρατηγουν το δικαιωμα για ισονομια των υπολοιπων πολιτων (της πλειοψηφιας)

Οι μειονοτητες οπως και η οικολογια, ειναι οροι που χρησιμοποιουνται μεταφρασμενοι κατα το δοκουν προκειμενου να επιτευχθουν σκοποι οικονομικοι, εμπορικοι, κοινωνικοι, εθνικοι και αλυτρωτικοι!
Γιαυτο αλλωστε και δεν προσδιοριζονται σαφως πουθενα, για να μπορουν να εφαρμοζονται επιλεκτικα και κατα το δοκουν αναλογα την περισταση!

Οι υποστηρικτες αυτων των θολων εννοιων οι οποιοι σπευδουν να υποστηριξουν μειονοτητες προτου αυτες οριστουν ειναι σαφες οτι εξυπηρετουν (ειτε εσκεμμενα ή εν αγνοια τους) τα συμφεροντα των ισχυρων!

ΤΗΕ ΕΝD ( μεταφραση για τον ΠΠ....ΔΕ ΕΝΤ)

ΜΕΜΟ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΕ
αυτό είναι το συμπέρασμα σου από το σεντόνι που πόσταρες;
ναι ή ου;
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
ΜΕΜΟ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΕ
αυτό είναι το συμπέρασμα σου από το σεντόνι που πόσταρες;
ναι ή ου;
μέμο
ζητώ ταπεινά συγνώμη
δεν εκφράστηκα επακριβώς:
η ερώτηση έχει δύο σκέλη

1) ποιο είναι το συμπέρασμα του κειμένου που πόσταρες (του συντάκτη του δηλαδή).

2) ποιο είναι το δικό σου συμπέρασμα για το κείμενο που πόσταρες.

αν η ευγένειά σου μου κάνει τη χάρη μιας απάντησης θα σου ήμουν ευγνώμων...
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
μέμο
ζητώ ταπεινά συγνώμη
δεν εκφράστηκα επακριβώς:
η ερώτηση έχει δύο σκέλη

1) ποιο είναι το συμπέρασμα του κειμένου που πόσταρες (του συντάκτη του δηλαδή).

2) ποιο είναι το δικό σου συμπέρασμα για το κείμενο που πόσταρες.

αν η ευγένειά σου μου κάνει τη χάρη μιας απάντησης θα σου ήμουν ευγνώμων...

Μεχρι τις 10:15 θα ειμαιστις καλες μου  γιαυτο σου ξαναματαεπαναπαντω

1.Συμπεράσματα

Η τάση που επικρατεί στα πλαίσια όλων σχεδόν των διεθνών οργανισμών που ασχολούνται (και) με τις μειονότητες είναι η προώθηση συστημάτων νομικής προστασίας των τελευταίων έστω και εν ελλείψει ορισμού της μειονότητας. Αυτό υπαγορεύεται τόσο από την πραγματική ανάγκη να προστατευθούν οι μειονότητες57, όσο και από τη δημιουργία ενός consensus γύρω από το τι συμπεριλαμβάνουμε και τι όχι στην έννοια της μειονότητας, ποιά είναι τα ελάχιστα όριά της, γεγονός που επιτρέπει σοβαρές απόπειρες προστασίας της μέσω διεθνών συμβατικών κειμένων. Η αντίληψη αυτή δεν καθιστά καθόλου ανεπίκαιρη την (εμφανιζόμενη ως αδιέξοδη) συζήτηση για τον ορισμό της μειονότητας58, και αυτό γιατί δεν είναι δυνατόν να βελτιώσουμε όσο πρέπει την προστασία της, δίχως να ξέρουμε ποιοί προστατεύονται όταν υιοθετούνται διεθνή κείμενα που ορίζουν συγκεκριμένες υποχρεώσεις για τα κράτη που τα υπογράφουν. Ο καθορισμός δικαιωμάτων και υποχρεώσεων χωρίς σαφήνεια ως προς τα υποκείμενά τους είναι ασύμβατος με την ιδέα της θέσπισης δεσμευτικών κανόνων και απαγορεύει την πλήρη επιτυχία ενός συστήματος νομικής προστασίας μειονοτήτων. Θα ήταν ευχής έργο η επίτευξη πλήρους μειονοτικής προστασίας χωρίς το σκόπελο του ορισμού, αλλά αυτό μάλλον είναι ανέφικτο. Όπως και να 'χει, αυτή τη στιγμή ακριβής απάντηση στο ερώτημα τι σημαίνει, κατά το διεθνές δίκαιο, μειονότητα δεν υπάρχει και ούτε είναι εύκολο, για λόγους που έχουν ήδη εκτεθεί, να βρεθεί. Επιπλέον, η συζήτηση δε γίνεται καθόλου πιο εύκολη καθώς, στα πλαίσια του διαλόγου για τις μειονότητες, έχουν αρχίσει να αναπτύσσονται θέσεις και απόψεις που θέτουν υπό αμφισβήτηση και αυτά τα ελάχιστα όρια της έννοιας. Έτσι, ενώ ομάδες όπως λ.χ. οι μετανάστες θεωρούνταν εκτός του πεδίου του δικαίου των μειονοτήτων, τώρα η θέση αυτή ξανασυζητείται. Είναι προφανές ότι ο δρόμος προς τον ορισμό της έννοιας της μειονότητας δεν είναι καθόλου εύκολος.

2, Το δικο μου σαφως πιο συντομο και ευκολονοητο συμπερασμα:
  Πιασε το αυγο και κουρεφτο!

Αλλη απορια?
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
ΠιΠάκο γύρισα.
Ελα να καπνίσουμε την πίπα της ειρήνης.
αλλαξα και αβατάρ να σου μοιάσω και να τα βρούμε.
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Μεχρι τις 10:15 θα ειμαιστις καλες μου  γιαυτο σου ξαναματαεπαναπαντω

1.Συμπεράσματα

Η τάση που επικρατεί στα πλαίσια όλων σχεδόν των διεθνών οργανισμών που ασχολούνται (και) με τις μειονότητες είναι η προώθηση συστημάτων νομικής προστασίας των τελευταίων έστω και εν ελλείψει ορισμού της μειονότητας. Αυτό υπαγορεύεται τόσο από την πραγματική ανάγκη να προστατευθούν οι μειονότητες57, όσο και από τη δημιουργία ενός consensus γύρω από το τι συμπεριλαμβάνουμε και τι όχι στην έννοια της μειονότητας, ποιά είναι τα ελάχιστα όριά της, γεγονός που επιτρέπει σοβαρές απόπειρες προστασίας της μέσω διεθνών συμβατικών κειμένων. Η αντίληψη αυτή δεν καθιστά καθόλου ανεπίκαιρη την (εμφανιζόμενη ως αδιέξοδη) συζήτηση για τον ορισμό της μειονότητας58, και αυτό γιατί δεν είναι δυνατόν να βελτιώσουμε όσο πρέπει την προστασία της, δίχως να ξέρουμε ποιοί προστατεύονται όταν υιοθετούνται διεθνή κείμενα που ορίζουν συγκεκριμένες υποχρεώσεις για τα κράτη που τα υπογράφουν. Ο καθορισμός δικαιωμάτων και υποχρεώσεων χωρίς σαφήνεια ως προς τα υποκείμενά τους είναι ασύμβατος με την ιδέα της θέσπισης δεσμευτικών κανόνων και απαγορεύει την πλήρη επιτυχία ενός συστήματος νομικής προστασίας μειονοτήτων. Θα ήταν ευχής έργο η επίτευξη πλήρους μειονοτικής προστασίας χωρίς το σκόπελο του ορισμού, αλλά αυτό μάλλον είναι ανέφικτο. Όπως και να 'χει, αυτή τη στιγμή ακριβής απάντηση στο ερώτημα τι σημαίνει, κατά το διεθνές δίκαιο, μειονότητα δεν υπάρχει και ούτε είναι εύκολο, για λόγους που έχουν ήδη εκτεθεί, να βρεθεί. Επιπλέον, η συζήτηση δε γίνεται καθόλου πιο εύκολη καθώς, στα πλαίσια του διαλόγου για τις μειονότητες, έχουν αρχίσει να αναπτύσσονται θέσεις και απόψεις που θέτουν υπό αμφισβήτηση και αυτά τα ελάχιστα όρια της έννοιας. Έτσι, ενώ ομάδες όπως λ.χ. οι μετανάστες θεωρούνταν εκτός του πεδίου του δικαίου των μειονοτήτων, τώρα η θέση αυτή ξανασυζητείται. Είναι προφανές ότι ο δρόμος προς τον ορισμό της έννοιας της μειονότητας δεν είναι καθόλου εύκολος.

2, Το δικο μου σαφως πιο συντομο και ευκολονοητο συμπερασμα:
   Πιασε το αυγο και κουρεφτο!

Αλλη απορια?

γι' αυτό τι λες;

Στοιχεία για την ύπαρξη μιας μειονότητας:

Υποκειμενικό στοιχείο -και μάλιστα καθοριστικό- είναι η θέληση της μειονοτικής ομάδας να διατηρήσει τη διαφορετικότητα και την ταυτότητά της και να αποφύγει την αφομοίωσή της από την πλειοψηφία.
Εξάλλου είναι βέβαιο ότι μία ομάδα που έχει επιβιώσει ιστορικά ως κοινότητα με διακριτή ταυτότητα δε θα πετύχαινε κάτι τέτοιο αν δεν το επιθυμούσε.
Οι πιο πρόσφατες εξελίξεις στα θέματα της μειονοτικής προστασίας δείχνουν ότι στο υποκειμενικό κριτήριο αποδίδεται ιδιαίτερη βαρύτητα.
Η σημασία του, που καταγράφεται ήδη στην έκθεση του Capotorti, φαίνεται ιδιαίτερα στο κείμενο της Συνάντησης της Κοπεγχάγης της Διάσκεψης για την Ανθρώπινη Διάσταση. Στο 4ο κεφάλαιο, εκτός από έναν ευρύ κατάλογο μειονοτικών δικαιωμάτων, μπορεί κανείς να βρεί και μία διάταξη (παρ. 32) κατά την οποία η ιδιότητα του μέλους μίας εθνικής μειονότητας είναι ζήτημα προσωπικής επιλογής του ατόμου. Ουσιαστικά πρόκειται για δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού των μειονοτικών, μία εξέλιξη που πηγαίνει το υποκειμενικό κριτήριο ένα βήμα μακρύτερα.
Αν αναλογισθεί κανείς την πολιτική σημασία των κειμένων της ΔΑΣΕ αλλά και το γεγονός ότι οι διατάξεις του συγκεκριμένου αναγνωρίστηκαν ως νομικά δεσμευτικοί κανόνες σε αρκετές μετέπειτα διμερείς συνθήκες μεταξύ ευρωπαϊκών κρατών, η σημασία του υποκειμενικού στοιχείου της έννοιας της μειονότητας, όπως αυτό έχει εξελιχθεί, είναι τεράστια.
Όμοια διάταξη με αυτή της παρ. 32 του κειμένου της Κοπεγχάγης περιέχεται και στη Σύμβαση - Πλαίσιο του Συμβουλίου της Ευρώπης για την προστασία των εθνικών μειονοτήτων, όπου στο άρθρ. 3 παρ. 1 ορίζεται πως κάθε άτομο που ανήκει σε εθνική μειονότητα έχει το δικαίωμα να επιλέγει ελεύθερα αν θα αντιμετωπίζεται ή όχι βάσει της ιδιότητάς του αυτής και καμμία δυσμενής επίπτωση δεν μπορεί να προκύψει από την επιλογή αυτή. Το δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού, λοιπόν, ως στοιχείο της έννοιας της εθνικής μειονότητας είναι πραγματικότητα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom