Νέα

Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 348K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ettore

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2017
Μηνύματα
13.427
Like
47.286
Επισης χαιρομαι (και μενει να το δω αυτο) που η Ελλαδα ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΙ ΠΙΑ σε αυτη τους την αισχροκατασταση (γιατι βεβαια, απλα δεν μπορει ο μεσος ελληνας πια) ... Ας πανε να τα βρουνε απο αλλα κοροιδα ανα την (ως γνωστον και αναμφισβητητα πια, επιπεδη!) υφηλιο.


ΕΛΛΑΔΑ, 2018: ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΑΠΡΙΛΙΟΣ


Στις ταξινομήσεις των 1.363 μοτοσυκλετών πρώτη ήταν η Honda με 259 μονάδες, δεύτερη την BMW με 224 και τρίτη τη Yamaha με 216 μονάδες. Ακολούθησαν 4η η ΚΤΜ (113 μον.), 5η η Suzuki (103), 6η η Benelli (72) και πίσω τους οι Kawasaki (70), Daytona (58), Ducati (51) και Triumph (49).

Έτσι η Honda κατέχει το 19% της ελληνικής αγοράς, με δεύτερη την BMW στο 16,4% και τη Yamaha το 15,8. Ακολουθούν οι ΚΤΜ με το 8,2% και η Suzuki με 7,5%. Στην 6η θέση συναντάμε την νεοφερμένη Benelli που συνεχίζει την δυναμική της είσοδο και έχει κατακτήσει το 5,1%

art-1.jpg


Top 10 εταιρειών, Ιανουάριος- Απρίλιος 2018

1. Honda 259 μονάδες… 19,0 %
2. BMW 224… 16,4 %
3. Yamaha 216… 15,8 %
4. KTM 113… 8,2 %
5. Suzuki 103… 7,5 %
6. Benelli 72… 5,2 %
7. Kawasaki 70… 5,1 %
8. Daytona 58… 4,2 %
9. Ducati 51… 3,7 %
10. Triumph 49… 3,6 %
Σύνολο: 1.363 μονάδες

Πρώτο μοντέλο σε πωλήσεις από τις αρχές Ιανουαρίου μέχρι το τέλος του Απριλίου ήταν η Honda CB 500 X με 88 ταξινομήσεις, ενώ στη δεύτερη θέση ανέβηκε και πάλι το BMW R 1200 GS Adventure που άφησε πίσω το “μικρό” αδελφάκι, εγγονάκι BMW G 310 GS.
 

Naruto

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Οκτ 2010
Μηνύματα
771
Κριτικές
20
Like
1.513
Πόντοι
3.057
Με τα χρηματοδοτικα προνομοια που εχει σε σχεση με αλλες εταιρειες θα δουμε αρκετες στη χωρα μας.Προσωπικα θα δω σιγουρα μια του αφεντικου μου που δεν ειναι ο μεσος Ελληνας.
Ερχεται και του χρονου το νεο 300αρι RR που θα ειναι ενα μικρο street με το ιδιο κλασσικο ψοφιο μοτερ που εβγαλε και σε naked/gs εκδοση οποτε θα μπορει και ενα μικρο μερος του ''μικρομεσαιου' κοινου να φεσωθει και να το αγορασει...Πλασαραν πολυ πετυχημενα νοοτροπια καλογυαλισμενης bmw εξω απο τις καφετεριες οποτε θα τους βλεπουμε για αρκετο καιρο ακομα.
 

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.107
Κριτικές
52
Like
17.776
Πόντοι
10.686
Στην μακροχρονη πορεια μου στο μπου.κομ ηταν πολυ λιγες οι φορες που ενιωσα εντονα, ακαταμαχητα και ανεξελεγκτα την ακατασχετη αναγκη να χρησιμοποιησω καποιο εμοτικον.

Πολυ δε σπανιοτερα, ΑΝ ΟΧΙ ΠΟΤΈ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ, δεν ενιωσα κατι τετοιο τοσο εντονα ωστε να χρησιμοποιησω συγκεκριμενα το εμοτικον "εμετικον" - Μολις πριν λιγο και βλεποντας το πανακριβο, κακογουστο ΕΚΤΡΩΜΑΤΙΚΟ κατασκευασμα αυτο της BMW μουρθε η ακατασχετη πια e-αναγουλα να το ξερασω στην οθονη μου...

:vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit:


Χαιρομαι και κανω το σταυρο μου που δεν θα επιθυμησω ποτε μια τετοια μπουρουχα και επιβεβαιωνω στον εαυτο μου για αλλη μια φορα οτι οι Γερμανοι , εγκλωβισμενοι στην αναγκη τους για δεινοσαυρικες παραγωγες & εξαγωγες για να συντηρησουν τα δεινοσαυρικα τους εξοδα ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕς ΑΠΑΙΤΗΣΕΙς ως επιχειρησεις, εχουν εγκλωβιστει στο σπιραλ της υπερπαραγωγης χανοντας καθε ουσια στα προιοντα που προσφερουν πια στον αγνο, τιμιο, περιπετειωδη, καθαριο μηχανοβιο ανα τον κοσμο.

Χαιρομαι που ζω σε μια χωρα που η "αναγκη" για εναν τετοιο ηλεκτρονικο καβουρογαμόσαυρο ειναι *σχεδον* εκλιπουσα. Να κατεβεις σε μια χωματινη διαδρομη για να φτασεις σε παραλια της Ευβοιας , να φτασεις σε μια στανη ψηλα στην Πινδο, να ανεβοκατεβεις τις αμετρητες στροφες στο παπιγκο ή στο βερμιο, ή να παρκαρεις μπροστα στο τελευταιο σημειο του μονοπατιου πριν, νομιμα πια, εισχωρησεις με τα ποδια στο παρθενο δασος της Ροδοπης, απατει ΑΛΛΟΥ τυπου μηχανες και εξοστρακιζει καθε αναγκη για *ηλεκτρονικα βοηθηματα* (τα οποια επιπλεον ετσι ακουγονται σαν δονητες για μηχανες!)

Επισης χαιρομαι (και μενει να το δω αυτο) που η Ελλαδα ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΙ ΠΙΑ σε αυτη τους την αισχροκατασταση (γιατι βεβαια, απλα δεν μπορει ο μεσος ελληνας πια) ... Ας πανε να τα βρουνε απο αλλα κοροιδα ανα την (ως γνωστον και αναμφισβητητα πια, επιπεδη!) υφηλιο.


Ουστ διτροχη μπούρδα αποδώ!!
Ο παραπάνω αφορισμός αφορά μόνο στο συγκεκριμένο μοντέλο ή γενικά σε όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα; Πιστεύεις ότι υπάρχει κάποιο όριο στην εξέλιξη όπου χάνεται η ουσία κι αρχίζει ο ξιπασμός κι η υπερβολή;
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
Εγω παντως (σας) τα'πα , τα ξηγηθηκα.

Καντε οοοοοοτι καταλαβαινει ο καθενας !
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
68.238
Like
29.005
Πόντοι
5.506
Ο παραπάνω αφορισμός αφορά μόνο στο συγκεκριμένο μοντέλο ή γενικά σε όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα; Πιστεύεις ότι υπάρχει κάποιο όριο στην εξέλιξη όπου χάνεται η ουσία κι αρχίζει ο ξιπασμός κι η υπερβολή;
ωραιος...
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
Ο παραπάνω αφορισμός αφορά μόνο το συγκεκριμένο μοντέλο ή γενικά σε όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα; Πιστεύεις ότι υπάρχει κάποιο όριο που χάνεται η ουσία κι αρχίζει ο ξιπασμός κι η υπερβολή;

Μ αρεσει η ερωτηση σου...

Να πω την αληθεια ειναι η ΠΡΩΤΗ φορα που διαβαζω κατι σχετικο και μου ηρθε πολυ αποτομο.
Τα ηλεκτρονικα βοηθηματα ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ναι, σε οποοιο μοδελο θα μου εφερναν τάση προς έμετο.
Τωρα ειναι και η ρημαδα η γαιδουρα η GS που παραειναι σε ογκο, βαρος, οψη κλπ και ηρθε και εδεσε το γλυκο.

Ειναι το γνωστο ηταν στραβο το κλιμα, τοφαγε και ο γαιδαρος.

Δεν ξερω ποιο ειναι το οριο, αλλα ΓΙΑ ΜΕΝΑ , ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΠΟΧΗ , ναι, αυτο το ηλεκτρονικο μοντελο το ξεπερασε χαλαρα!!!

Εδω ειμαστε βεβαια και , θα το φαω το καπελλο μου, διοτι σιγουρα θε ερθει μια εποχη (σε 1, το πολυ2, γενιες) που τα vibrator-bikes θα ειναι η νορμα και τα ΧΤ & 990 θα ανηκουν στα μουσεια (και, σκονισμενα, στο γκαραζ μου).

τελος, οπως ειπα αισθανομαι πολυ καλα που για να απολαυσω μοτοβολτες & μηχαναδα στην χωρα μου , νιωθω οτι ΔΕΝ χρειαζομαι ολα αυτα και μαλιστα "ολα αυτα" οχι μονο συνεισφερουν στην απολαυση αλλα καθιστουν την GS , ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ εξω απο την ιδανικη μοτοσυκλετα. (δεν ανεφρθηκαμε καθολου, αλλα η τιμη και μονο της gS αλλα + electronic vibrators = σχεδον τεινει στο απειρο)

(φυσικα υπαρχει αγορα ΚΑΙ ΧΩΡΕΣ που η e-GS θα "καλυπτει" αναγκες. Ευτυχως ΕΓΩ -γι αυτον και μονο τον λογο-δεν ζω σε αυτες! Δυστχως για πολλους αλλους λογους ομως!)
 

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.107
Κριτικές
52
Like
17.776
Πόντοι
10.686
Μ αρεσει η ερωτηση σου...

Να πω την αληθεια ειναι η ΠΡΩΤΗ φορα που διαβαζω κατι σχετικο και μου ηρθε πολυ αποτομο.
Τα ηλεκτρονικα βοηθηματα ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ναι, σε οποοιο μοδελο θα μου εφερναν τάση προς έμετο.
Τωρα ειναι και η ρημαδα η γαιδουρα η GS που παραειναι σε ογκο, βαρος, οψη κλπ και ηρθε και εδεσε το γλυκο.

Ειναι το γνωστο ηταν στραβο το κλιμα, τοφαγε και ο γαιδαρος.

Δεν ξερω ποιο ειναι το οριο, αλλα ΓΙΑ ΜΕΝΑ , ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΠΟΧΗ , ναι, αυτο το ηλεκτρονικο μοντελο το ξεπερασε χαλαρα!!!

Εδω ειμαστε βεβαια και , θα το φαω το καπελλο μου, διοτι σιγουρα θε ερθει μια εποχη (σε 1, το πολυ2, γενιες) που τα vibrator-bikes θα ειναι η νορμα και τα ΧΤ & 990 θα ανηκουν στα μουσεια (και, σκονισμενα, στο γκαραζ μου).

τελος, οπως ειπα αισθανομαι πολυ καλα που για να απολαυσω μοτοβολτες & μηχαναδα στην χωρα μου , νιωθω οτι ΔΕΝ χρειαζομαι ολα αυτα και μαλιστα "ολα αυτα" οχι μονο συνεισφερουν στην απολαυση αλλα καθιστουν την GS , ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ εξω απο την ιδανικη μοτοσυκλετα. (δεν ανεφρθηκαμε καθολου, αλλα η τιμη και μονο της gS αλλα + electronic vibrators = σχεδον τεινει στο απειρο)

(φυσικα υπαρχει αγορα ΚΑΙ ΧΩΡΕΣ που η e-GS θα "καλυπτει" αναγκες. Ευτυχως ΕΓΩ -γι αυτον και μονο τον λογο-δεν ζω σε αυτες! Δυστχως για πολλους αλλους λογους ομως!)
Ότι κάθε γενιά γαλουχείται με τα "δικά" της μηχανάκια,είναι δεδομένο.Οι μεγαλωμένοι τη δεκαετία του '80 αφοσιωνόμασταν στη βελτίωση των "παπιών" με πατέντες και ιδιοκατασκευές που οι Γιαπωνέζοι θα τράβαγαν τα μαλλιά τους! Αργότερα,στην εποχή της πλασματικής αφθονίας (τις συνέπειες της οποίας πληρώνουμε τώρα και για πολύ καιρό ακόμα) έγιναν όλοι Ρόσσι και γέμισε ο τόπος με χιλιάρια RR και 200 άλογα,τώρα όλα αυτά τελείωσαν και παίζουν οικονομικά σκούτερ για τις βασικές ανάγκες.Σε μερικά δε χρόνια μπορεί να διώκεσαι αν χρησιμοποιείς οποιαδήποτε μορφή υγρού καυσίμου,ποιος ξέρει...
 

Naruto

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Οκτ 2010
Μηνύματα
771
Κριτικές
20
Like
1.513
Πόντοι
3.057
[quote author=Altec40

Mπροστόβαρη μπουρουχα...
[/quote]


Η φετεινη ηταν και 50 κιλα ελαφρυτερη απο την προηγουμενη...κι αν δεν κανω λαθος και ελαχιστα ισχυροτερη.
 
OP
OP
Altec73

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.516
Κριτικές
5
Like
70.160
Πόντοι
12.056
[quote author=Altec40

Mπροστόβαρη μπουρουχα...



Η φετεινη ηταν και 50 κιλα ελαφρυτερη απο την προηγουμενη...κι αν δεν κανω λαθος και ελαχιστα ισχυροτερη.


50 κιλα ειναι πολλα...καποια στιγμη θα το τσεκαρω
 
OP
OP
Altec73

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.516
Κριτικές
5
Like
70.160
Πόντοι
12.056
Το ADV το δινει 263 κιλα και το απλο 234 με τα υγρα του μεσα.
 

max-mad

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Ιαν 2009
Μηνύματα
1.826
Κριτικές
10
Like
467
Πόντοι
3.245
ευχαριστω ,δεν θα παρω....Θα μεινω με το παλιο.



 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom