Νέα

Λάστιχα αυτοκινήτου: αλλαγή πίσω-μπρος

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 8 άτομα (2 μέλη και 6 επισκέπτες)

Αλλαζετε θεσεις τα λαστιχα στα μισα της ζωης τους?

  • Ναι (φερνω τα πισω μπροστα και τα μπροστα πισω)

    Ψήφοι: 10 58,8%
  • Οχι (κανω αντικατασταση οταν συμπληρωθει η ζωη τους μια και καλη)

    Ψήφοι: 7 41,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    17
  • Η ψηφοφορία θα κλείσει: .

kachaplias

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
7.075
Κριτικές
1
Like
6.268
Πόντοι
2.356
Σε συζητηση με ενα φιλο μου τις προαλλες, ειχε κλεισει ραντεβου σε βουλκανιζατερ για να φερει τα πισω λαστιχα μπροστα και το αντιστροφο. Τα λαστιχα του ηταν γυρω στις 25.000 χιλιομετρα. Τα μετρησαν και το πισω ειχε 1 χιλιοστο μεγαλυτερο τακουνι απο το μπροστα, ομως ο μαστορας του ειπε να κανει την αλλαγη μετα το χειμωνα.

Απο τη μια σκεφτομουν γιατι αργοτερα να πας τα μπροστα τα λαστιχα σου πισω, ενω εχουν μικροτερο τακουνι, αρα αν σου φυγει το πισω δε θα σε "κραταει" στο δρομο, και να μην πας απλα τα πισω λαστιχα μπροστα. και τα μπροστα να τα αλλαξεις με καινουρια που θα μπουν πισω...

Ας μας γραψουν πιο εμπειροι σε αυτο το θεμα. Αν προτιμουν αυτο το στυλ της εναλλαγης μπρος-πισω, η αν απλα κανουν αντικατασταση των 2 φθαρμενων ελαστικων, η και των 4ρων μια και καλη.
 

thelastpm

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.916
Κριτικές
1
Like
3.434
Πόντοι
456
Στα 25.000 χλμ είναι ασύμφορο οικονομικά να αλλάξεις λάστιχα (ακόμα και τα δύο) αφού έχουν τουλάχιστον άλλα 15.000-20.000 χλμ άνετα.

Τα καινούρια (αν κάνεις την "περίεργη επιλογή" της αγοράς των δύο καινούριων) τα βάζεις σους κινητήριους. Οι κινητήριοι τροχοί κρατάνε το αυτοκίνητο (συνήθως είναι οι μπροστά στα σύγχρονα αυτοκίνητα).

Εκτός αν είναι μόνιμα τετρακίνητο.

Σωστά τα κάνει ο φίλος σου. Μάλλον ο λαστιχάς είχε δουλειά και του είπε να τα αλλάξει αργότερα.
 

John 100

Σπουδαίος
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
1.843
Κριτικές
32
Like
5.481
Πόντοι
2.846
Αυτοί εκεί της michelin κάτι περισσότερο θα ξέρουν

 

captain 69

Μέγας
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
3.565
Like
11.825
Πόντοι
3.506
25.000 χιλιόμετρα είναι ήδη πολλά για αλλαγή μπρος- πίσω. Εγώ τα φέρνω τούμπα στα 15.000 ή μετά τα 2 χρόνια και αλλαγή κάθε 30.000 ή 4 χρόνια.
 

Y13

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
2.587
Like
5.265
Πόντοι
1.056
Εγω με νορμάλ τρόπο οδήγησης στα 20 και πέταμα στα 40 και κάτι ανάλογα σε τι εποχή θα πέσω !
 

yakuza old boy

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2019
Μηνύματα
6.413
Κριτικές
23
Like
8.175
Πόντοι
3.346
Εγω τα μανισια εκανα 8 χρονια περιπου να τα αλλαξω.. και ποτε μπροστα πισω, οποτε τα μετρησαμε το ιδιο εβγαιναν.
 
OP
OP
kachaplias

kachaplias

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
7.075
Κριτικές
1
Like
6.268
Πόντοι
2.356
Στα 25.000 χλμ είναι ασύμφορο οικονομικά να αλλάξεις λάστιχα (ακόμα και τα δύο) αφού έχουν τουλάχιστον άλλα 15.000-20.000 χλμ άνετα.

Τα καινούρια (αν κάνεις την "περίεργη επιλογή" της αγοράς των δύο καινούριων) τα βάζεις σους κινητήριους. Οι κινητήριοι τροχοί κρατάνε το αυτοκίνητο (συνήθως είναι οι μπροστά στα σύγχρονα αυτοκίνητα).

Εκτός αν είναι μόνιμα τετρακίνητο.

Σωστά τα κάνει ο φίλος σου. Μάλλον ο λαστιχάς είχε δουλειά και του είπε να τα αλλάξει αργότερα.
στα 25 πηγε για την αλλαγη γιατι ο λαστιχας τον ειπε μετα τις 20 ελα να φερουμε τα πισω μπρος...

απλα σε συζητηση που εκανα και με αλλους καθενας ειχε ενστασεις και αλλη αποψη. σου λεει γιατι να παω τα μπροστινα πισω ενω εχουν μικροτερο τακουνι αρα μικροτερο πατημα και κρατημα? αν πεταξει κωλο και εχεις το χειροτερο λαστιχο πισω παει εφυγες....

δηλαδη αλλος κανει την αλλαγη. αλλος λεει οχι σε αυτη την περιπτωση θα φερω τα πισω στα μπροστινα αφου εχουν ακομα τακουνι και θα αλλαξω τα 2 πιο φθαρμενα με καινουρια απο το να τα βαλω πισω και να κινδυνευω με "κωλια"

οχι στις 25 βεβαια αλλα αργοτερα.... σου λεει αφου τα 2 ειναι πολυ πιο φθαρμενα (Τα μπρος) δε ρισκαρω να τα βαλω πισω και να εχω τα "καλα" μπροστα και πισω πιο φθαρμενα. καλυτερα να βαλω τα πισω μπροστα και πισω να βαλω καινουρια.

οι εναλλαγες ξερω οτι πρεπει να ειναι στην ιδια μερια εκτος αν ειναι τετρακινητο οπου γινονται χιαστι...
 
OP
OP
kachaplias

kachaplias

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
7.075
Κριτικές
1
Like
6.268
Πόντοι
2.356
Στα 25.000 χλμ είναι ασύμφορο οικονομικά να αλλάξεις λάστιχα (ακόμα και τα δύο) αφού έχουν τουλάχιστον άλλα 15.000-20.000 χλμ άνετα.

Τα καινούρια (αν κάνεις την "περίεργη επιλογή" της αγοράς των δύο καινούριων) τα βάζεις σους κινητήριους. Οι κινητήριοι τροχοί κρατάνε το αυτοκίνητο (συνήθως είναι οι μπροστά στα σύγχρονα αυτοκίνητα).

Εκτός αν είναι μόνιμα τετρακίνητο.

Σωστά τα κάνει ο φίλος σου. Μάλλον ο λαστιχάς είχε δουλειά και του είπε να τα αλλάξει αργότερα.
Όταν αντικαθιστάτε μόνο δύο ελαστικά, η Michelin συνιστά τα καινούργια ή τα λιγότερο φθαρμένα ελαστικά να τοποθετούνται στον πίσω άξονα για να βελτιώνουν τον έλεγχο και την ασφάλεια του οχήματος
 

VaR22

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Ιαν 2016
Μηνύματα
452
Κριτικές
1
Like
1.226
Πόντοι
201
Εγω τα μανισια εκανα 8 χρονια περιπου να τα αλλαξω.. και ποτε μπροστα πισω, οποτε τα μετρησαμε το ιδιο εβγαιναν.
Γιατί τα άλλαξες; Θα είχαν σίγουρα άλλα 8 χρόνια ζωή. Πολύ κρίμα
 

thelastpm

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.916
Κριτικές
1
Like
3.434
Πόντοι
456
Τα αυτοκίνητα με εμπρός κίνηση πετάνε κώλο μόνο αν τραβήξεις χειρόφρενο.

Αν διαβάσεις με προσοχή τι λέει το συγκεκριμένο link της Michelin θα δεις ότι το "να τοποθετούνται στον πίσω άξονα για να βελτιώνουν τον έλεγχο και την ασφάλεια του οχήματος" είναι αντίφαση με αυτά που λέει προηγούμενα που μάλλον τους ξέφυγε στη μετάφραση.

Πριν γράψουν αυτό λένε:

"Τα ελαστικά στον κινητήριο άξονα φθείρονται πιο γρήγορα λόγω της μετάδοσης, της ισχύος και της ροπής. Αυτό ισχύει τόσο για οχήματα με κίνηση στους εμπρός και στους πίσω τροχούς. Τα μπροστινά ελαστικά φθείρονται περισσότερο καθώς τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Σε οπισθοκίνητα οχήματα ισχύει το αντίστροφο.

Υπό τις συνθήκες, ίσως είναι ιδιαιτέρως ωφέλιμο να μεταφέρετε τους δύο πίσω τροχούς προς τα εμπρός. Μεγιστοποιεί τις δυνατότητές τους, ώστε όλα τα ελαστικά να φθείρονται ομοιόμορφα και να διαρκούν περισσότερο."
 

kostad1nos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.482
Κριτικές
2
Like
4.751
Πόντοι
456
τα χιλιομετρα δεν ειναι ο μονος παραγοντας για να αλλαξεις λαστιχα. εαν ειναι ακινητοποιημενο το αυτοκινητο για καιρο και τα λαστιχα εχουν "κατσει" ή ξεραθει , τοτε αλλαζεις και τα 4 . τη μεγαλη καταπονηση την τρωνε τα μπροστινα που σηκωνουν τη μηχανη (εκτος αν εχεις πορσε που η μηχανη ειναι πισω) . εαν δεν εχεις σκοπο να αλλαξεις λαστιχα για οποιονδηποτε λογο , τοτε στα 2 χρονια το πολυ τα αλλαζεις μπρος πισω και χιαστι για να πατηθουν σωστα. ουτως ή αλλως τα λαστιχα που φορας δεν ειναι αξιοπιστα ειτε μπροστα ειτε πισω τα βαλεις .η συνηθης τακτικη ειναι να εχεις τα καλυτερα εκει που ειναι η κινηση.
Εγω τα μανισια εκανα 8 χρονια περιπου να τα αλλαξω.. και ποτε μπροστα πισω, οποτε τα μετρησαμε το ιδιο εβγαιναν.
εγω εχω αυτοκινητο 20ετιας .τοτε βαζανε απο τη μανα τους καλα λαστιχα. κι εγω τα ειχα αλλαξει στα 7 χρονια. μιλαω για ενα αυτοκινητο που ΤΩΡΑ εχει 112.000 χιλιομετρα. στα 7 χρονια ειχαν 20.000 χλμ.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.949
Κριτικές
90
Like
37.525
Πόντοι
25.467
Όταν αντικαθιστάτε μόνο δύο ελαστικά, η Michelin συνιστά τα καινούργια ή τα λιγότερο φθαρμένα ελαστικά να τοποθετούνται στον πίσω άξονα για να βελτιώνουν τον έλεγχο και την ασφάλεια του οχήματος
Κάποτε είχα ακολουθήσει αυτή την οδηγία. Με τα φθαρμένα εμπρός, το αυτοκίνητο ούτε έστριβε, ούτε φρέναρε. Μετά από 20 ημέρες που έβαλα τα καινούργια εμπρός και τα φθαρμένα πίσω, ήρθε στα ίσια του.

Ίσως οι οδηγίες της Micheline να μην "ταιριάζουν" στο Ελληνικό οδόστρωμα.
 
OP
OP
kachaplias

kachaplias

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
7.075
Κριτικές
1
Like
6.268
Πόντοι
2.356
Κάποτε είχα ακολουθήσει αυτή την οδηγία. Με τα φθαρμένα εμπρός, το αυτοκίνητο ούτε έστριβε, ούτε φρέναρε. Μετά από 20 ημέρες που έβαλα τα καινούργια εμπρός και τα φθαρμένα πίσω, ήρθε στα ίσια του.

Ίσως οι οδηγίες της Micheline να μην "ταιριάζουν" στο Ελληνικό οδόστρωμα.
εννοεις πηρες 2 καινουρια και εβαλες τα καινουρια πισω ε?
 

Bestman

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
214
Like
350
Πόντοι
21
Αν βάλεις τα μπρος πίσω, απλά πας το κόστος αλλαγής πιο πίσω..
Αν βάλεις δύο καινούργια εμπρός, κρατήσεις τα πίσω που συνήθως είναι λιγότερο φθαρμένα, κ μετά βάλεις τα μπρος πίσω, κ μπροστά πάλι καινούργια, απλά σου έρχεται το κόστος πιο μαλακά..
 

thelastpm

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.916
Κριτικές
1
Like
3.434
Πόντοι
456
Αν βάλεις τα μπρος πίσω, απλά πας το κόστος αλλαγής πιο πίσω..
Αν βάλεις δύο καινούργια εμπρός, κρατήσεις τα πίσω που συνήθως είναι λιγότερο φθαρμένα, κ μετά βάλεις τα μπρος πίσω, κ μπροστά πάλι καινούργια, απλά σου έρχεται το κόστος πιο μαλακά..
Αυτό έχει μια λογική οικονομίας παρότι εγώ δε θα ήθελα τα μπρος με τα πίσω λάστιχά μου να έχουν 15-20.000 χλμ διαφορά.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom