να το...όποιος έχει παίξει-ακούσει μπετόβεν θα καταλάβει
V-I-V-I-V-I-V-I-V-I-V-I-V......I
Φοβερός ο τύπος,μέσα απο την "κοροιδία" βάζει δικό του στίγμα !!
Βάλε και το άλλο με το ErlKonig !!
να το...όποιος έχει παίξει-ακούσει μπετόβεν θα καταλάβει
V-I-V-I-V-I-V-I-V-I-V-I-V......I
και στα χρόνια μας υπάρχουν συνθέτες αντιστοίχου μεγέθους...και σιγουρα η συγχρονη δημιουργία δεν φαίνεται στα soundtracks. (εν ζωή) Penderecki, Kurtag, Carter, Andriessen, Furrer, Rihm, Part, Ferneyhough...κ.ά....όπως και οι πρόσφατα αποαποβιώσαντες Ligeti, Stockhausen, Xenakis, Grisey.... και πολλοί άλλοιΦυσικά!!!
Δεν "απαγορεύεται" η παραγωγή χαρισματικών ιδιοφυιών..Το θέμα είναι να έχεις όρεξη να την ψάξεις και να τους ανακαλύψεις...
Το ότι υπάρχουν χαρισματικοί μουσικοί, φαίνεται , εκλαϊκευμένα, και σε πολλά soundtracks ταινιών, όπου υπάρχει υψηλό επίπεδο αισθητικής...
Το ότι δεν υπάρχει Mozart στις μέρες μας, δε σημαίνει ότι η εποχή μας είναι φτωχή σε ταλέντα, αλλά ότι ο Amadeus ήταν ΠΟΛΥ μεγάλος...
Φοβερός ο τύπος,μέσα απο την "κοροιδία" βάζει δικό του στίγμα !!
Βάλε και το άλλο με το ErlKonig !!
και στα χρόνια μας υπάρχουν συνθέτες αντιστοίχου μεγέθους...και σιγουρα η συγχρονη δημιουργία δεν φαίνεται στα soundtracks. (εν ζωή) Penderecki, Kurtag, Carter, Andriessen, Furrer, Rihm, Part, Ferneyhough...κ.ά....όπως και οι πρόσφατα αποαποβιώσαντες Ligeti, Stockhausen, Xenakis, Grisey.... και πολλοί άλλοι
Και κάτι απο την εξωγήινη Argerich
Υ.Γ Σίγουρα είναι γυναίκα ???
Φοβερή πιανίστα...αλλά δε μου αρέσει αυτό το ρομαντικό, υστερορομαντικό ρεπερτόριο :- :-
Υ.Γ δεν έχω ακούσει καμία φήμη ;)
Την αποκάλεσα εξωγήινη βάζει αυτού που ερμηνεύει..
Κάτι έχω ακούσει ότι εκτιμάει ιδιαίτερα το γυναικείο φύλο,αλλα τι σημασία έχει ?
Αντε; δεν το ξερα...λεσβία η Martha? Οντως ομως δεν εχει καμια σημασία...
Φίλε μου,όλοι οι μεγάλοι καλλιτέχνες έχουνε ένα "πείραγμα" είναι το τίμημα που πληρώνεις για να είσαι ψηλά στην τέχνη και όχι μόνο.
Προσωπικά δεν θα το άντεχα αυτό το τίμημα.
Δεν ειχε ταραγμενη προσωπικοτητα ουτε και παρανοικη... κουφος ητανΤαραγμένη προσωπικότητα,ίσως και λίγο παρανοική,αλλα μια μεγάλη ιδιοφυία,θα έλεγα ο Einstein της μουσικής.
Τι εννοεις αποτυχημενο, η χορωδια σε αυτη τη συμφωνια ή γενικα η αποπειρα προσθηκης χορωδιας σε συμφωνιες?Προσωπικά θεωρώ την 9η μια πρωτη (αποτυχημένη) προσπάθεια εισαγωγής χορωδιακού μέρους σε συμφωνία.
Ο Ραχμανινοφ? Μα αυτος μόνο 2 καλα εργα εχει γραψει τα κοντσερτα Νο2&3.Υ.Γ Την δεύτερη θέση δίνω στον Μπαχ και την τρίτη στον Ραχμάνινωφ..όντας πιανίστας ( πλάκα κάνω,δεν κάνω κάποιου είδους σύγκριση,ήταν όλοι τους τεράστιοι μουσικοί,αν και πιστεύω ότι τους βοήθησε η εποχή τους )
Kαλα, δεν ειναι απαραιτητο οτι για να εισαι μεγαλοφυια πρεπει να εχεις καποιο πειραγμα, αυτο το "πειραγμα"(ομοφυλοφιλια) ομως υπηρχε οντως στον Τσαικοφσκυ(που μαζι με τον Μπ. ειναι οι αγαπημενοι μου συνθετες) και τον οδηγησε σε προωρο θανατο στα 58 του. Φαντασου τι θα μπορουσε να γραψει ακομα αν ζουσε περισσοτερο. Αληθεια, γνωριζεις καθολου το εργο του Τσ.?Φίλε μου,όλοι οι μεγάλοι καλλιτέχνες έχουνε ένα "πείραγμα" είναι το τίμημα που πληρώνεις για να είσαι ψηλά στην τέχνη και όχι μόνο.
Δεν ειχε ταραγμενη προσωπικοτητα ουτε και παρανοικη... κουφος ηταν
Για το opus61 τι γνωμη εχεις?Τι εννοεις αποτυχημενο, η χορωδια σε αυτη τη συμφωνια ή γενικα η αποπειρα προσθηκης χορωδιας σε συμφωνιες?
Δε νομιζω οτι ο Μπ. στο τελος της ζωης του θελησε να ξεκινησει καινοτομια, απλα θεωρησε οτι θα ειναι καλυτερο να υπαρχει χορωδια στην 9η.Ο Ραχμανινοφ? Μα αυτος μόνο 2 καλα εργα εχει γραψει τα κοντσερτα Νο2&3.Kαλα, δεν ειναι απαραιτητο οτι για να εισαι μεγαλοφυια πρεπει να εχεις καποιο πειραγμα, αυτο το "πειραγμα"(ομοφυλοφιλια) ομως υπηρχε οντως στον Τσαικοφσκυ(που μαζι με τον Μπ. ειναι οι αγαπημενοι μου συνθετες) και τον οδηγησε σε προωρο θανατο στα 58 του. Φαντασου τι θα μπορουσε να γραψει ακομα αν ζουσε περισσοτερο. Αληθεια, γνωριζεις καθολου το εργο του Τσ.?
Αρχηγε ρεγγε 23 ,και μονο που λεει οτιΦυσικά και γνωρίζω το έργο του Τσ.Έχω παίξει και το πρώτο του Κοντσέρτο για Πιάνο και Ορχήστρα.
Όταν μιλούσα για "πείραγμα" δεν ενοούσα μόνο την ομοφυλοφιλία,ενοούσα μια εν γένει γενικότερη προβληματική συμπεριφορά,λόγω υπερβολικής ενασχόλησης με το αντικείμενο.Όλες οι μεγάλες προσωπικότητες το είχανε.
Όσο για τον ραχμάνινωφ,δεν έχει γράψει μόνο 2 καλά έργα,καλύτερα να το ψάξεις περισσότερο αυτό.
Σχετικά με τον μεγάλο Μπετόβεν,δεν ήταν παρανοικός,αλλα είχε παράξενη συμπεριφορά σε ορισμένα πράγματα ( όπως πχ άλλαζε συνέχεια σπίτια κλπ ήταν απότομα οξύθυμος και κλπ κλπ.)
Διαφωνείς ?
Καλα, μην αρχιζεις να κατεβαζεις το επιπεδο. Δεν ακουω περιστασιακα, ακουω καθε μερα. Απο πολυ μικρος και για δεκαετιες. Αυτο ομως δεν εχει σημασια. Μπορει καποιος να ακουει ολο τα ιδια εργα. Αν ξερεις καποιο καλο εργο ισαξιο με τα κονσ.2&3 μου λες. Αληθεια, εσυ γνωριζεις πχ.το εργο του Σουμπερτ? Εχεις ακουσει ολες τις συμφωνιες του? Συγκρινεται αραγε ο Σουμπερτ(πεθ.31 χρονων) με το Ραχμανινοφ?Αρχηγε ρεγγε 23 ,και μονο που λεει οτι
ο Ραχμανινοφ εχει γραψει μονο...2 καλα εργα (!),
ο τυπος προφανως ακουει περιστασιακα κλασσικη
μουσικη .Αυτο ειναι καλυτερο απο το τιποτε .
Φιλε πουλοπαιχτη ,υπαρχουν ακομα παμπολλα ομορφα κομματια κλασσικης μουσικης ,για να τα απολαυσεις
και μην ακους τι λενε οι αλλοι .Σιγα -σιγα θα τα ανακαλυψεις μονο σου.
Οσον αφορα τον Τσαϊκοφσκυ ,ηταν ομοφυλόφιλος
και ειχε προβλημα γι'αυτο ,οπως και ο Σβιατοσλαβ
Ριχτερ .Παρεμπιπτοντως προτιμω την ερμηνεια του
Ριχτερ ,οσον αφορα το πρωτο κοντσερτο για πιανο και
ορχηστρα ,ενω για το δευτερο την ερμηνεια του τσερκασκυ.
Επισης εξοχο ειναι το "Copying Beethoven"Εχεις δει το εργο για τον Μπετοβεν με τον Γκαρυ Ολντμαν ?
Περα απ αυτο, γνωριζεις τα υπολοιπα? και πλην πιανου?Φυσικά και γνωρίζω το έργο του Τσ.Έχω παίξει και το πρώτο του Κοντσέρτο για Πιάνο και Ορχήστρα.
To ξερω οτι δεν εννοουσες μονο την ομοφ/λια. Το οτι ολες οι μεγαλες προσωπικοτητες εχουν "πειραγμα" ειναι μυθος. Οι περισσοτεροι ειναι φυσιολογικοι ανθρωποι.Όταν μιλούσα για "πείραγμα" δεν ενοούσα μόνο την ομοφυλοφιλία,ενοούσα μια εν γένει γενικότερη προβληματική συμπεριφορά,λόγω υπερβολικής ενασχόλησης με το αντικείμενο.Όλες οι μεγάλες προσωπικότητες το είχανε.
Εκτος απ τα δυο εργα που ανεφερα, τα υπολοιπα δεν ειναι κατι ιδιαιτερο, γιαυτο και δεν ακουγονται συχνα. Αν μπορεις να μου υποδειξεις καποια που θεωρεις καλα να ακουσω, αναμενω. Ο Ραχμ/φ ηταν της συγχρονης εποχης(πεθ.το 1943) και εκτος απο συνθετης ηταν βιρτουοζος πιανιστας και δ/ντης ορχηστας. Το 3ο κονσερτο θεωρειται το δυσκολοτερο εργο ολων(βλ.ταινια "Shine"), αληθεια μπορεις να το παιξεις?Όσο για τον ραχμάνινωφ,δεν έχει γράψει μόνο 2 καλά έργα,καλύτερα να το ψάξεις περισσότερο αυτό.
Kι εγω ειμαι οξυθυμος και εχω κανει πολλες μετακομισεις...Σχετικά με τον μεγάλο Μπετόβεν,δεν ήταν παρανοικός,αλλα είχε παράξενη συμπεριφορά σε ορισμένα πράγματα ( όπως πχ άλλαζε συνέχεια σπίτια κλπ ήταν απότομα οξύθυμος και κλπ κλπ.)