Λοιπόν,για να το λήγουμε γιατί πεφτει ο ήλιος και πρέπει να ποτίσω τη φυτεία.
Το σύστημα εκτίναξης στα Ka-50 σαν ιδέα εγκαταλείφθηκε παρά το γεγονός ότι είχε εγκατασταθεί για τις επιχειρήσεις στην Τσετσενία μένοντας απενεργοποιημένο.
Αυτό έγινε για έναν πολύ απλό λόγο.
Ο μόνος λόγος που μπορεί να οδηγήσει στη συντριβή ένα ελικόπτερο (δε μιλάμε να το κόψει ρουκέτα σε 10 τεύχη όπου δε σε σώζει τπτ) είναι η απώλεια του ουραίου στροφείου.
Σ'αυτήν την περίπτωση το ε/π spinάρει και δε μπορείς να σιγουρέψεις ότι τη στιγμή που θα εκτιναχθείς η κεφάλα σου έχει πορεία προς τα πάνω,ή προς τα κάτω οπότε ένας μηχανισμός εκτίναξης σε φυτεύει σαν καρότο μια ώρα νωρίτερα.
Σου λέω και πάλι:
Άσ'το, μην επιμένεις..
Δυστυχώς πρέπει να επιμείνω...
Το κα-50 ΔΕΝ έχει ουριαίο στροφείο αλλά κάθετο σταθερό...
Τη δουλειά του ουριαίου στροφείου την κάνει η αντιπεριστρεφόμενη έλικα..
Επομένως ένα Κα-50 δεν μπορεί να χάσει το ουριαίο στροφείο γιατί απλούστατα δεν έχει τέτοιο...
Επίσης έψαξα όσο μπορούσα αλλά δεν βρήκα πουθενά ότι το εκτινασσόμενο κάθισμα ήταν απενεργοποιημένο στις επιχειρήσεις στην Τσετσενία...
Ευχαρίστως θα έβλεπα την πηγούλα σου (κοπυράιτ Πορνόπαπος ωλ ράιτς ρησερβντ)...
Εκτός αυτού ο ισχυρισμός ότι το εκτινασσόμενο κάθισμα δεν θα λειτουργούσε επειδή δεν ξέρεις αν στην περιδίνηση είσαι πάνω ή κάτω δεν ευσταθεί...
Κυρίως διότι τα αεροσκάφη που αναποδογυρίζουν, πέφουν σε περιδήνηση και άλλα πολλά μια χαρά εκτινασσόμενα καθίσματα έχουν...
Απ' όσο γνωρίζω, υπάρχουν κάποιες δικλείδες ασφαλείας (ύψος, ταχύτητα, ρυθμός περιστροφής) για την ενεγοποίησή τους...
Δε βλέπω λόγο να μην έχει γίνει το ίδιο στα ελικόπτερα...
Για να το τελειώνουμε...
Αμφισβητήθηκε ότι υπάρχουν ελικόπτερα με εκτινασσόμενο κάθισμα...
Αποδείχθηκε ότι όχι μόνο υπάρχουν αλλά έχουν ξεφύγει από το στάδιο του πειραματισμού...To ότι δεν είναι διαδεδομένη πρακτική μπορεί να έχει πολλές εξηγήσεις αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι εφικτό.
Δεν θα επιμείνω άλλο, εκτός αν διαβάσω κάτι αντίστοιχο περί ουρίαιου στροφείου σε ένα ελικόπτερο που δεν έχει...