Νέα

Κατέπεσε στρατιωτικό ελικόπτερο στα Μέγαρα. Νεκροί οι δυο χειριστές

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα easyrider77
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 508
  • Εμφανίσεις 16K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Παιχτουρας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2009
Μηνύματα
6.979
Κριτικές
37
Like
4
Πόντοι
296
ενω θα επρεπε να τους κατατασσει πολυ παρακατω;;;απο τους σκουπιδαραιους που εκτελουν κοινωνικο εργο ΣΕ ΟΛΗ ΤΟΥΣ ΤΗ ΖΩΗ σε σχεση με τους τεμπεληδες μαλακες που εκπαιδευονται πληρωνονται αλλα μπορει να μην χρειαστει ποτε να χρησιμοποιησουν αυτο για το οποιο υποτιθεται οτι εκπαιδευτηκαν;;;;
και αν χρειαστει μπορει να τα κανουν ολα μπουρδελο;;;
εδω σκοτωνονται σε περιοδο ειρηνης...φανταζομαι να γινει και κανενας πολεμος....
[move]Εισαι μεγαλος κοπανος....και Τιτανομεγιστο κοροιδο!!!!!!!! :rockon:[/move]
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
ενω θα επρεπε να τους κατατασσει πολυ παρακατω;;;απο τους σκουπιδαραιους που εκτελουν κοινωνικο εργο ΣΕ ΟΛΗ ΤΟΥΣ ΤΗ ΖΩΗ σε σχεση με τους τεμπεληδες μαλακες που εκπαιδευονται πληρωνονται αλλα μπορει να μην χρειαστει ποτε να χρησιμοποιησουν αυτο για το οποιο υποτιθεται οτι εκπαιδευτηκαν;;;;
και αν χρειαστει μπορει να τα κανουν ολα μπουρδελο;;;
εδω σκοτωνονται σε περιοδο ειρηνης...φανταζομαι να γινει και κανενας πολεμος....

Κατανοώ σε κάποιο βαθμό την αντιπάθεια στους καραβανάδες γενικά...
Αυτό που δεν κατανοώ είναι στο όνομα της αντιπάθειας αυτής να προσπαθούμε να υποβιβάσουμε ανθρώπους που έχουν τα προσόντα και τα αρχίδια να πετάνε μηχανές με τεχνολογία ένα κλικ πιο κάτω από αυτήν ενός διαστημοπλοίου...
Για να μπορέσεις να πιλοτάρεις f-16 ή Απάτση πρέπει να σπουδάζεις 4-5 χρόνια, να φας τρελή εκπαίδευση και να είσαι στην τσίτα για 20 - χρόνια με δείκτη θνησιμότητας αρκετά μεγαλύτερο από αυτόν ενός υπάλληλου του ΙΚΑ..

Δεν υποτιμώ τους σκουπιδιάρηδες αλλά δεν μπορώ να τους εξομοιώσω επαγγελματικά με έναν πιλότο της ΠΑ όπως δεν μπορώ να βάλω στην ίδια μοίρα έναν δικηγόρο με έναν καρδιοχειρούργο...
Κάποιες δουλειές θέλει απίστευτο αγώνα απλά και μόνο για να μπορέσεις να μάθεις να τις κάνεις και φυσικά αυτοί που τις κάνουν δεν είναι ακριβώς μέσοι άνθρωποι...

 

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
Καλημέρα σε όλες και όλους!

ενω θα επρεπε να τους κατατασσει πολυ παρακατω;;;απο τους σκουπιδαραιους που εκτελουν κοινωνικο εργο ΣΕ ΟΛΗ ΤΟΥΣ ΤΗ ΖΩΗ σε σχεση με τους τεμπεληδες μαλακες που εκπαιδευονται πληρωνονται αλλα μπορει να μην χρειαστει ποτε να χρησιμοποιησουν αυτο για το οποιο υποτιθεται οτι εκπαιδευτηκαν;;;;

Αυτό που κάνουν οι στρατιωτικοί είναι πολύ μεγαλύτερο έργο. Απλά υπάρχουν εκεί σε περίπτωση επίθεσης ή άλλης έκτακτης ανάγκης και φυσικά φυλάττουν τα σύνορα. Πάει να πει ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ και αποτελούν δύναμη αποτροπής.

Προτείνεις να καταργήσουμε τις Ένοπλες Δυνάμεις; Αχρείαστοι να είναι να λες.

Όσον αφορά στην εκπαίδευση τί εννοείς; Ξέρεις κάτι; Οι του Πολεμικού Ναυτικού δεν ξέρουν να κυβερνούν τα καράβια; Οι του Στρατού Ξηράς τα άρματα μάχης; Οι βατραχάνθρωποι δεν είναι καλά εκπαιδευμένοι και οι Καταδρομείς επίσης ανεκπαίδευτοι; Και οι πιλότοι δεν εκπαιδεύονται; Και πώς πετούν τα αεροπλάνα; Though the use of the Force?


Είναι ιδέα σου αυτά ή έκανες έφοδο, τους τέσταρες άξαφνα και τους βρήκες ανεκπαίδευτους;

και αν χρειαστει μπορει να τα κανουν ολα μπουρδελο;;;

Ναι, μπορεί. Ουδείς αλάνθαστος. Τα δικά μας λάθη λίγο σημαντικά τα δικά τους πολύ περισσότερο σημαντικά. Ποιο είναι πιο σημαντικό λάθος; Να στραβοτιμονιάσει ο οδηγός του απορριμματοφόρου ή ο οδηγός του F-16;

εδω σκοτωνονται σε περιοδο ειρηνης...φανταζομαι να γινει και κανενας πολεμος....

Have you ever heard of accidents? ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ! Το βίαιο εκείνο αιφνίδιο και ξένο προς τη θέληση του θύματος περιστατικό;

Και ΝΑΙ, οι απώλειες που δικαιολογούνται σε περίοδο ΠΟΛΕΜΟΥ είναι πολύ περισσότερες από αυτές σε περίοδο ΕΙΡΗΝΗΣ! Σου το έκρυβαν τόσον καιρό, ε;
 

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
Σεβαστε φιλε, καλο σου μεσημερι...μην συνομιλεις με τον Nacho-70.....δεν διακρινεις οτι ο ανθρωπος δεν παει καλα...και εχει προβλημα και μαλιστα μεγαλο?????????????

Παίχτουρα καλημέρα!

Δεν νομίζω ότι μέσα από το internet μπορούμε να βγάλουμε ασφαλές συμπέρασμα για το ποιόν του κάθε ενός. Εντάξει ώρες ώρες μπορεί να έχει κατ' εμέ φανατικές και μισαλλόδοξες απόψεις αλλά θεωρώ ότι υπερβάλλει σκοπίμως και το κάνει για να τσιμπήσουμε και να ανάψει το γλέντι.

Μαζί σου τα έβαλε (νομίζω, εξ όσων μπόρεσα να παρακολουθήσω) διότι δήλωσες σαφώς ότι είσαι απόστρατος της Π.Α αλλά δεν έδωσες απαντήσεις για κάτι εξειδικευμένες ερωτήσεις που σου έκανε και που λογικά για αυτόν θα έπρεπε να τις ξέρεις (πχ τον όρο στολάρισμα) ή το Σκαμπαρδώνη (μάλλον πιλότος της Π.Α) που σε ρώτησε άλλο μέλος (gabadoo εάν δεν απατώμαι). Γιατί δεν απάντησες; Νομίζω ότι έπρεπε να απαντήσεις έστω και με πμ εφ' όσον αμφισβητήθηκε ευθέως η επαγγελματική σου ιδιότητα.


Έλα καλημέρεεεες! Και καλή καρδιά!  :thumbsup:
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Για να μπορέσεις να πιλοτάρεις f-16 ή Απάτση πρέπει να σπουδάζεις 4-5 χρόνια, να φας τρελή εκπαίδευση και να είσαι στην τσίτα για 20 - χρόνια με δείκτη θνησιμότητας αρκετά μεγαλύτερο από αυτόν ενός υπάλληλου του ΙΚΑ..

Δεν υποτιμώ τους σκουπιδιάρηδες [/b][/u]αλλά δεν μπορώ να τους εξομοιώσω επαγγελματικά με έναν πιλότο της ΠΑ όπως δεν μπορώ να βάλω στην ίδια μοίρα έναν δικηγόρο με έναν καρδιοχειρούργο...


  Κάποιες δουλειές θέλει απίστευτο αγώνα απλά και μόνο για να μπορέσεις να μάθεις να τις κάνεις και φυσικά αυτοί που τις κάνουν δεν είναι ακριβώς μέσοι άνθρωποι...




 Δεν γινεται να συμφωνησω περισσοτερο...


 Καλημερες σε ολους
 

Επισκέπτης
Δυστυχώς πρέπει να επιμείνω...
Το κα-50 ΔΕΝ έχει ουριαίο στροφείο αλλά κάθετο σταθερό...
Τη δουλειά του ουριαίου στροφείου την κάνει η αντιπεριστρεφόμενη έλικα..
Επομένως ένα Κα-50 δεν μπορεί να χάσει το ουριαίο στροφείο γιατί απλούστατα δεν έχει τέτοιο...

Όχι Γιάννης,Γιαννάκης.
Άσε μας ρε ίσιε,που πρέπει να πεις τη μαλακία σου ντε και καλά.
Το ίδιο αποτέλεσμα έχει η απώλεια του πίσω στροφείου είτε οριζόντιο,είτε κατακόρυφο είναι αυτό.
Τώρα συγκρίνοντας τις συνθήκες πτώσης ανάμεσα σ'ένα ελικόπτερο κι ένα αεροσκάφος,απλά λες παπαριές..
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Από ανθρώπινο σφάλμα η πτώση του «Απάτσι»

Τα περισσότερα ατυχήματα οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος.

Διαστημικά λεωφορεία πέφτουν, πυρηνικοί σταθμοί σκάνε, γεωτρήσεις πετρελαίου ξεταπώνονται, τραίνα συγκρούονται, καράβια προσαράζουν.

Πρώτη αιτία με πολύ μεγάλη διαφορά η ανθρώπινη αβλεψία και μετά η αστοχία υλικού.


Τώρα για τα Απάτσι ο Αμερικανικός Στρατός λέει ότι το 80% των ατυχημάτων οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος και κυρίως στον συντονισμό των μελών του πληρώματος και το 20% στις υπόλοιπες αιτίες.

www.seattlepi.com/national/232972_apache18.html]Poor crew coordination blamed in Apache crash[/url]
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166














Τα περισσότερα ατυχήματα οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος.


Πρώτη αιτία με πολύ μεγάλη διαφορά η ανθρώπινη αβλεψία και μετά η αστοχία υλικού.


Τώρα για τα Απάτσι ο Αμερικανικός Στρατός λέει ότι το 80% των ατυχημάτων οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος και κυρίως στον συντονισμό των μελών του πληρώματος και το 20% στις υπόλοιπες αιτίες.

www.seattlepi.com/national/232972_apache18.html]Poor crew coordination blamed in Apache crash[/url]

  Τα εχουμε πει και παλαιοτερα κυριε μου

  Την καλημερα μας κυριε


 
Ακου να μαθεις κοπελλαρα
Τα στρατιωτικου τυπου ατυχηματα ειτε ελικοπτερα ειτε αεροσκαφη,οφειλονται κατα 80-85% σε
λαθος χειριστου....
Να μην μπω στον κοπο να στο εξηγησω γιατι θα μπλεξουμε...


  Μπουμπα καταλαβες;
 
 

Παιχτουρας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2009
Μηνύματα
6.979
Κριτικές
37
Like
4
Πόντοι
296
Παίχτουρα καλημέρα!

Δεν νομίζω ότι μέσα από το internet μπορούμε να βγάλουμε ασφαλές συμπέρασμα για το ποιόν του κάθε ενός. Εντάξει ώρες ώρες μπορεί να έχει κατ' εμέ φανατικές και μισαλλόδοξες απόψεις αλλά θεωρώ ότι υπερβάλλει σκοπίμως και το κάνει για να τσιμπήσουμε και να ανάψει το γλέντι.

Μαζί σου τα έβαλε (νομίζω, εξ όσων μπόρεσα να παρακολουθήσω) διότι δήλωσες σαφώς ότι είσαι απόστρατος της Π.Α αλλά δεν έδωσες απαντήσεις για κάτι εξειδικευμένες ερωτήσεις που σου έκανε και που λογικά για αυτόν θα έπρεπε να τις ξέρεις (πχ τον όρο στολάρισμα) ή το Σκαμπαρδώνη (μάλλον πιλότος της Π.Α) που σε ρώτησε άλλο μέλος (gabadoo εάν δεν απατώμαι). Γιατί δεν απάντησες; Νομίζω ότι έπρεπε να απαντήσεις έστω και με πμ εφ' όσον αμφισβητήθηκε ευθέως η επαγγελματική σου ιδιότητα.


Έλα καλημέρεεεες! Και καλή καρδιά!  :thumbsup:
Καλημερα και καλο σου μηνα....στην αρχη(οταν πρωτοεγινα μελος του site)...απαντουσα στα περισσοτερα ζητηματα σοβαρα και το θυμασαι!...Στην πορεια ομως...διαπιστωσα οτι απαντουσα σοβαρα σε καποιον...και καποιος αλλος πεταγοτανε σαν την πουτσα και γαμουσε την συζητηση!....Οποτε απο τοτε φροντιζω και εναρμονιζομαι συμφωνα με το περιβαλλον που βρισκομαι!Μετα τιμης ο Παιχτουρας.
 

Επισκέπτης
Όταν λέμε ανθρώπινο λάθος,δεν εννοούμε αποκλειστικά λάθος χειριστή.
Όποιος θυμάται για παράδειγμα το RTL που είχε πέσει και το 1ο πόρισμα μιλούσε για αστοχία υλικού,ενώ αργότερα ανακάλυψαν ότι είχε τοποθετηθεί λάθος μετρητής καυσίμου κι ενώ ο δείκτης έδειχνε γεμάτος,το αεροσκάφος πετούσε "με τη ρεζέρβα".
Ανθρώπινο λάθος ήταν κι αυτό..
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Όταν λέμε ανθρώπινο λάθος,δεν εννοούμε αποκλειστικά λάθος χειριστή.
Όποιος θυμάται για παράδειγμα το RTL που είχε πέσει και το 1ο πόρισμα μιλούσε για αστοχία υλικού,ενώ αργότερα ανακάλυψαν ότι είχε τοποθετηθεί λάθος μετρητής καυσίμου κι ενώ ο δείκτης έδειχνε γεμάτος,το αεροσκάφος πετούσε "με τη ρεζέρβα".
Ανθρώπινο λάθος ήταν κι αυτό..

 Σωστο και αυτο,αλλοιμονο,αλλα η στατιστικη ειναι αδιαψευστη
 Οπως πολυ καλα ξερεις,ειδικα στην Ελλαδα που δεν εχουμε την οικονομικη δυνατοτητα να αγοραζουμε ΠΑΝΤΑ τις τελευταιες εκδοσεις α/φων με τα πιο συγχρονα βοηθηματα,το τεχνικο σκελος τςη συντηρησης ειναι απο τα πιο σχολαστικα στον κοσμο....Εδω οι Ολλανδοι πετανε ακομα με F-16 A και εχουν
και λιγες ωρες πτησης και ακοπιαστα α/φη (ολο πανω απο καμπους πετανε) και εμεις τα ξεσκιζουμε....Αν θυμαμαι καλα πρεπει να εχουμε τις πιο πολλες ωρες ανα τυπο ...

Ως αυτου το προγραμματα τεχνικης συντηρησης ειναι αυστηρως αυστηροτατο,και με την παραμικρη σημειωση στο φυλλο τα α/φη καθηλωνονται,δεν πανα φωναζει ο Μοιραρχος ο Α.Ε και ολο το σκυλολοι...

Πολυ γελαγα με αυτο ειδικα στις νυχτερινες.....

Το λαθος χειριστου ειναι το συνηθεστερο αιτιο,το ξερεις..
 

House of Fun

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2009
Μηνύματα
36.816
Κριτικές
5
Like
44
Πόντοι
366
Αεροπλάνα,ελικόπτερα θα συνεχίσουν να πέφτουν σ όλο τον κόσμο.
Πλοία να βουλιάζουν.Αυτοκίνητα να τρακάρουν.Υπολογιστές εκατομμυρίων να κρασάρουν.
Άνθρωποι,που είναι φαινομενικά υγιείς, να πεθαίνουν.
Και τότε όλοι θα πέφτουν once again "απ τα σύννεφα" και θα "στεναχωριούνται".
 

soisix

Μέλος
Εγγρ.
29 Ιουν 2009
Μηνύματα
2.399
Like
0
Πόντοι
16
Τα περισσότερα ατυχήματα οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος.

Διαστημικά λεωφορεία πέφτουν, πυρηνικοί σταθμοί σκάνε, γεωτρήσεις πετρελαίου ξεταπώνονται, τραίνα συγκρούονται, καράβια προσαράζουν.

Πρώτη αιτία με πολύ μεγάλη διαφορά η ανθρώπινη αβλεψία και μετά η αστοχία υλικού.


Τώρα για τα Απάτσι ο Αμερικανικός Στρατός λέει ότι το 80% των ατυχημάτων οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος και κυρίως στον συντονισμό των μελών του πληρώματος και το 20% στις υπόλοιπες αιτίες.

www.seattlepi.com/national/232972_apache18.html]Poor crew coordination blamed in Apache crash[/url]
Δε λεω κατι διαφορετικο βολταιρε...ομως σε αυτου του ειδους τις κατασκευες(πολ.αεροσκαφη,υποβρυχια,φρεγατες κ.λ) εφαρμοζονται τετοιες διαδικασιες πιστοποιησης,τυποποιησης και ελεγχου σε ολες τις φασεις της παραγωγικης διαδικασιας-απο τα πιστοποιημενα υλικα,τον ελεγχο των συγκολλησεων,των μηχανουργικων απαρτιων,την συναρμογη,των δοκιμων ελεγχου-που η αστοχια υλικου εκμηδενιζεται...αρα και απο τη στιγμη που τα ελικοπτερα ειναι σχετικα καινουρια, η πιθανοτητα ελλιπους συντηρησεως χανει εδαφος και ειναι πιο πιθανη ειτε η εκδοχη της ελλιπους εκπαιδευσης(αν και σταλθηκαν γυρω στο 2005-6 στην αμερικη, χειριστες) και ακομα πιθανοτερο το ανθρωπινο λαθος...μην ψαχνουμε λοιπον για ηρωες...
 

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
18
Πόντοι
166
  Μπουμπα καταλαβες;
 

εσύ κατάλαβες ότι μου μιλάς για κάτι στο οποίο δεν αναφέρθηκα καν?  :dancing:
είπανε ΔΕΝ ΠΕΦΤΟΥΝΕ ΑΥΤΑ ΑΑΑΡΡΡΡΡ
κι εγώ είπα πώς δεν πέφτουνε, πέφτουνε και παραπέφτουνε  :sunglasses:
είτε από κακή συντήρηση είτε από ανθρώπινο λάθος
πέφτουνε όμως

οπότε το θέμα το είχα λύσει πολλές σελίδες πριν  :sunglasses:
 

Επισκέπτης
Το λαθος χειριστου ειναι το συνηθεστερο αιτιο,το ξερεις..

Nαι,ρε συ.
Δεν είπαμε το αντίθετο. Λογικό δεν είναι αυτό από τη στιγμή που ο χειριστής είναι χειριστής?
Από κει και μετά,αυτό που λέω εγώ είναι,ότι το μοιραίο ανθρώπινο λάθος μπορεί να γίνει είτε στον αέρα,είτε στο υπόστεγο,είτε στην πίστα..
Τώρα στη συγκεκριμένη περίπτωση αν είναι αλήθεια το ότι ο κυβερνήτης προσπάθησε να κάνει auto rotation φρενάροντας το ε/π στον αέρα και "γονατίζοντας" τα ποδοστήρια πριν την απεμπλοκή,αυτό δε λέγεται λάθος αλλά μαλακία του αιώνα που δεν την κάνει ούτε επιλόχα εκπαιδευόμενος..
 

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
18
Πόντοι
166
η κακή συντήρηση συγκαταλέγεται στα ανθρώπινα λάθη?  :think:
εντιτ: ειλικρινής απορία
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom