Φίλε rigormortis με όλο το σεβασμό κλπ. είναι λάθος αυτό που λες. Σου εξήγησα τί σημαίνει ελευθεριότητα.
Κατά τα λοιπά που λες πιο μετά, ο Απόστολος Παύλος είναι "απέναντι" στην ελευθεριότητα γιατί είναι υπέρ του Νόμου. Αντίστοιχα οι ελευθεριάζοντες είναι "εχθροί" του Παύλου γιατί είναι εχθροί του Νόμου. Η σεξουαλικότητα δεν ταυτίζεται με την ελευθεριότητα. Αν η μη-ελευθεριότητα οδηγεί σε καταπίεση όπως λες, αυτή η απαγόρευση όμως (απαγόρευση αιμομιξίας) είναι το θεμέλιο της ηθικής και εν τέλει του Πολιτισμού. Οι Χριστιανοί βεβαίως έχουν προβληματική σχέση με τη σεξουαλικότητα, αλλά οι ελευθεριάζοντες έχουν διαταραγμένη (εχθρική για την ακρίβεια) σχέση με την ηθική και το Νόμο (αλλά και το ίδιο το σώμα που το θεωρούν φυλακή της ψυχής - βλ. Γνωστικές αιρέσεις κλπ.).
Α)
Ολα τα λεξικα που εχω διαβασει , στους ορισμους τους, σκιαγραφουν αυτο το παραδοξο που προσπαθω να περιγραψω
δηλαδη απο το ενα μερος την "ασυδοσια" τον "εκλυτο βιο" και απο το αλλο την "ελευθερια".(το οποιο φαινεται αντιφατικο)
Αν καποιος οντας "ελευθεριος" παραβιαζει τους ηθικους κανονες και ζει ασωτο βιο (λεξικο Μπαμπινιωτη, λεξικο Ηλιος)
αυτο δεν σημαινει απαραιτητα οτι αυτοι οι ηθικοι κανονες (της εκαστοτε κοινωνιας) ειναι Δικαιοι ( κατα τον Camus) ή συμφωνοι με την
Αισθητικη ( θεση Wittgenstein και Σωκρατη για την συσχετιση Ηθικης και Αισθητικης).
Οποτε η ελευθεριοτητα εχει διττη εννοια , γι'αυτο το λογο ενισταμαι στην μονομερη ερμηνεια σου.
Βλεπεις ακομα και οι λεξεις που χρησιμοποιησες "Νομος" , "Ηθικη" δεν ειναι απαραιτητο να νοηματοδοτουν μια διαχρονικη "Αξια"
που να ξεφευγει απο τις συγχρονικες και με ημερομηνια ληξης "αρχες της εκαστοτε κοινωνιας".
Αν ομως με αυτες τις λεξεις νοηματοδοτεις κατι διαχρονικο τοτε ειμαι απολυτα συμφωνος μαζι σου.
Β)
Εγω υιοθετω τον ορισμο των γνωστικων για την ελευθεριοτητα
" η δια της (σεξουαλικης) ελευθεριοτητας αθωωση του σωματος , μεταθετει το κεντρο της σκεψης απο το σωμα στην ψυχη"
Αν και καταλαβαινω οτι ενδεχεται να παρεισφρησουν σ'αυτον Αν-Ηθικα φαινομενα οπως "αιμομιξια" , "σοδομισμος" η οτιδηποτε αλλο...
Εξαλλου και ο ιδιος ο Σοφοκλης με την γνωστη τραγωδια του που εθιξε το θεμα της "αιμομιξιας" για να την συλλαβει νοητικα και να την προσφερει
στην ανθρωποτητα
το σωμα του ειχε προηγουμενως απελευθερωθει μεσω των πορνων , των κιναιδων ή δεν ξερω γω και ποιων αλλων "ασυδωτων" πλασματων της
εποχης (και οχι μονο αυτος).
Αρα μεσα απο την ανηθικοτητα τους συνεβαλαν στον Ουμανισμο ο οποιος ειναι το κεντρο του ανθρωπινου πολιτισμου.
Γ)
Συμπερασματικα , δεν θελω να κολλησουμε στις λεξεις αλλα στο νοημα των λεξεων , γιατι οντως υπαρχει μια αντιφατικοτητα
ομως αυτη η αντιφατικοτητα μας επιτρεπει να κατανοησουμε οτι μονο μεσω του αν-ηθικου μπορουμε να οδηγηθουμε στο Ηθικο.
Τα νοηματα καλυτερα να τα ανακαλυψει ο καθενας μας μονος του
Καλα σαρκικα και νοητικα ταξιδια σε ολους