Ιπταμενος_2
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 1.768
- Κριτικές
- 4
- Like
- 3
- Πόντοι
- 16
Ξέρω οτι ειναι ασχετη με ιστορία, αλλα εδω ειναι μια είδηση αμυντικου ενδιαφέροντος:
Αυτο υπηρχε και στον Σπαρτιατικο στρατο αλλα ο ορος εραστης δεν ειχε την ερωτικη σχεσει που εχει σημεραΠάντως ο Ιερός Λόχος των Θηβών ήταν το οπλιτικό σώμα που έσπασε το επί 300 έτη,αήττητο,της οπλιτικής Σπαρτιάτικης φάλαγγας.
Μια ερώτηση,και μην την παρεξηγήσετε:
Μόνο εγώ ξέρω,ότι ο Ιερός Λόχος της Θήβας αποτελούνταν από 150 ζευγάρια εραστών που πολεμούσαν δίπλα-δίπλα τα ζευγάρια,για αυτό ήταν κ τόσο αξιόμαχοι,αφού ο καθένας δεν πολέμαγε μόνο για τον εαυτό του,αλλά κ για το ταίρι του δίπλα,με αποτέλεσμα να εξυψώνεται η μαχητικότητα του εν λόγω σώματος;;;
Γιατί το έχω διαβάσει πολλάκις κ όταν κάπου το ανέφερα με κατσάδιασαν.Το έχετε διαβάσει αυτό;;;;
Πάντως ο Ιερός Λόχος των Θηβών ήταν το οπλιτικό σώμα που έσπασε το επί 300 έτη,αήττητο,της οπλιτικής Σπαρτιάτικης φάλαγγας.
Μια ερώτηση,και μην την παρεξηγήσετε:
Μόνο εγώ ξέρω,ότι ο Ιερός Λόχος της Θήβας αποτελούνταν από 150 ζευγάρια εραστών που πολεμούσαν δίπλα-δίπλα τα ζευγάρια,για αυτό ήταν κ τόσο αξιόμαχοι,αφού ο καθένας δεν πολέμαγε μόνο για τον εαυτό του,αλλά κ για το ταίρι του δίπλα,με αποτέλεσμα να εξυψώνεται η μαχητικότητα του εν λόγω σώματος;;;
Γιατί το έχω διαβάσει πολλάκις κ όταν κάπου το ανέφερα με κατσάδιασαν.Το έχετε διαβάσει αυτό;;;;
Εντάξει, ειναι γνωστή η προσπάθεια να κολλήσουν ρετσινιά στους αρχαίους Έλληνες οτι ηταν τοιούτοι. Εχουν πει το ιδιο για: Σπαρτιάτες, 300, Αθηναίους, Μακεδόνες, Μέγα Αλέξανδρο, Αχιλλέα και Πάτρωκλο, φιλοσόφους, τραγικούς, ολους.
Το κόμπλεξ αυτων που επέλεξαν να τον παίρνουν δε μπορει να γράφει ιστορία ουτε να εξηγει ιστορικά φαινόμενα. Θεωρώ ολες αυτες τις παρολες αστείες, κομπλεξικές και εντελώς άσχετες με οποιαδήποτε έννοια επιστημονικής διερεύνησης της ιστορίας/αρχαιολογίας. Ειδικά απο απο την Αγγλική αρχαιολογική σχολή προέρχονται ολα αυτα περι "αδερφοσυνης"
Εντάξει, ειναι γνωστή η προσπάθεια να κολλήσουν ρετσινιά στους αρχαίους Έλληνες οτι ηταν τοιούτοι. Εχουν πει το ιδιο για: Σπαρτιάτες, 300, Αθηναίους, Μακεδόνες, Μέγα Αλέξανδρο, Αχιλλέα και Πάτρωκλο, φιλοσόφους, τραγικούς, ολους.
Το κόμπλεξ αυτων που επέλεξαν να τον παίρνουν δε μπορει να γράφει ιστορία ουτε να εξηγει ιστορικά φαινόμενα. Θεωρώ ολες αυτες τις παρολες αστείες, κομπλεξικές και εντελώς άσχετες με οποιαδήποτε έννοια επιστημονικής διερεύνησης της ιστορίας/αρχαιολογίας. Ειδικά απο απο την Αγγλική αρχαιολογική σχολή προέρχονται ολα αυτα περι "αδερφοσυνης"
Κατάλαβα!!! Τα πανεπιστήμια της Γαλλίας,της Αμερικής,της Γερμανίας και της Βρετανίας είναι του 'κώλου' έτσι? Δεν χρειάζεται να το συνεχίσουμε το θέμα.Εγώ έβγαλα Γαλλικό πανεπιστήμιο.Έφτυσα αίμα να πάρω το πτυχίο μου.Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα δεν ηταν αποδεκτή, εξ' ου και η λέξη κύναιδος (ντροπή του κυνός).
Τα πανεπιστήμια, ξένα και Ελληνικά ειναι πλήρως κατευθυνόμενα και λενε ενα σωρο μαλακίες. Οι πιο πολλοι Έλληνες καθηγητές ειναι αγράμματοι, κομπλεξικοι και πληρώνονται να διαβάλουν την Ελλάδα, τον πατριωτισμό και να περνάνε αυτη τη γραμμη γενικότερα. Κατ' αρχήν δε δέχομαι απο ενα ξένο πχ Αγγλο να μου πει απόψεις για τους δικούς μου προγόνους, για την αρχαία Ελλάδα που ουτε την ξέρει ουτε θα την καταλάβει ποτε. Τη βιβλιογραφία του κόλου, της προπαγάνδας και του ψέματος την εχω βερεσε.
'Ολα καλά , αλλά μην ξεχάσουμε και τα ελληνικά. Κίναιδος και όχι κυναιδος γράφεται και είναι πρωτότυπη λέξη. Από εκεί και τα κιναιδία, κιναιδεύομαι, κιναιδώδης, κιναιδίζω και΄πολλά άλλα (βλ. Δημητράκο κ.α). Καμια σχέση με σκύλους και ντροπές.Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα δεν ηταν αποδεκτή, εξ' ου και η λέξη κύναιδος (ντροπή του κυνός).
Κατηγορηματικά όχι. Ψαχτό καλύτερα.Ισχύει και το κύναιδος και το κίναιδος. Το δεύτερο σημαίνει αυτος που κινει την αιδώ, τη ντροπή. Το πρώτο σημαίνει η ντροπή των σκύλων.
Για σένα πάντως δεν θα πούμε ότι είσαι 'φωτισμένος' διότι δεν κάνεις σε καμία περίπτωση πανεπιστημιακή έρευνα.Αν απορρίπτεις πανεπιστημιακές επίσημες απόψεις είναι δικαίωμά σου.Και φυσικά θα ασπάζεσαι τον Γεωργιάδη ;). Επίσης δικαίωμά σου.Σου παρέθεσα όμως και αρχαίες πηγές.Μελέτησε αν θές και την βιβλιογραφία που σου έγραψα.Πήγαινε και στο αρχαιολογικό μουσείο να δεις αρκετά αγγεία με ομοφυλοφιλικές παραστάσεις αντρών.Ο ιστορικός γράφει πάντα με στοιχεία και γεγονότα.Στην συγκεκριμένη περίπτωση περι ομοφυλοφιλίας στην αρχαία Ελλάδα τα στοιχεία (παραστάσεις με ψηφιδωτά,αμφορείς,αγάλματα) και τα γεγονότα που είχαν καταγραφεί (αρχαία Ελληνική και Ρωμαϊκή γραμματεία) είναι αρκετά. Επίσης όταν γράφει ο ιστορικός δεν πρέπει να διακατέχεται απο προσωπικές εμπάθειες,συμφέροντα και πολιτικές πεποιθήσεις.Πρέπει να είναι αμερόληπτος και να παραθέτει όλα τα στοιχεία απ'όλες τις ισχύουσες και 'ανέκδοτες' πηγές.Στην περίπτωση του Γεωργιάδη δεν ισχύουν αυτά.Τον Μέγα Αλέξανδρο τον σκότωσε η Ολυμπιάδα για να πάρει την εξουσία ο γιός της αλλα αυτο οπως και την πραγματική ιστορία και κίνητρα πισω απο τις πράξεις δε τις γράφει κανένας. Πλασάρουν μια ωραία εικονίτσα στον κοσμάκη, τη λένε και 5 κανίβαλοι καθηγητες και λένε μετα ολοι "αααα , το ειπε ο τάδε στο δηνα βιβλίο, 68 σελίδα". Ε και? Ωραίο δόγμα, να χάφτουμε οτι πλασάρουν οι καθηγητάδες, πανέξυπνο. Δε μπορούμε να σκεφτούμε μονοι μας οσοι δεν ειμαστε καθηγητες πανεπιστημίου, πρέπει να διαβάζουμε απόψεις "φωτισμένων" πρώτα !!!
Τελικά, ναι θεωρώ τους ξένους καθηγητες ιστορίας ηλίθιους και περιορισμένης αντίληψης, εκτος του οτι τους λενε τι να πουν για την ιστορία της ανθροπότητας γενικότερα. Τους έχω ακούσει, εχω καταλάβει πως σκέφτονται. Τους απορίπτω.
Ισχύει και το κύναιδος και το κίναιδος. Το δεύτερο σημαίνει αυτος που κινει την αιδώ, τη ντροπή. Το πρώτο σημαίνει η ντροπή των σκύλων.
Για σένα πάντως δεν θα πούμε ότι είσαι 'φωτισμένος' διότι δεν κάνεις σε καμία περίπτωση πανεπιστημιακή έρευνα.Αν απορρίπτεις πανεπιστημιακές επίσημες απόψεις είναι δικαίωμά σου.Και φυσικά θα ασπάζεσαι τον Γεωργιάδη ;). Επίσης δικαίωμά σου.Σου παρέθεσα όμως και αρχαίες πηγές.Μελέτησε αν θές και την βιβλιογραφία που σου έγραψα.Πήγαινε και στο αρχαιολογικό μουσείο να δεις αρκετά αγγεία με ομοφυλοφιλικές παραστάσεις αντρών.Ο ιστορικός γράφει πάντα με στοιχεία και γεγονότα.Στην συγκεκριμένη περίπτωση περι ομοφυλοφιλίας στην αρχαία Ελλάδα τα στοιχεία (παραστάσεις με ψηφιδωτά,αμφορείς,αγάλματα) και τα γεγονότα που είχαν καταγραφεί (αρχαία Ελληνική και Ρωμαϊκή γραμματεία) είναι αρκετά. Επίσης όταν γράφει ο ιστορικός δεν πρέπει να διακατέχεται απο προσωπικές εμπάθειες,συμφέροντα και πολιτικές πεποιθήσεις.Πρέπει να είναι αμερόληπτος και να παραθέτει όλα τα στοιχεία απ'όλες τις ισχύουσες και 'ανέκδοτες' πηγές.Στην περίπτωση του Γεωργιάδη δεν ισχύουν αυτά.
1) Sure...Κατ' αρχήν δε ξερω τον Γεωργιάδη. Κατα δεύτερον επειδή πας να με ταμπελοποιήσεις αλλα δε θέλω να σου απαντήσω εδω , γιατι δεν πρέπει, αν θες μιλάμε με μυνήματα. Κατα τρίτον εσυ διακατέχεσαι απο εμπάθειες και πολιτικές μπούρδες. Οπως το εγραψες, εφάρμοσε το στον εαυτό σου.