Νέα

Ιστορία:Μια αναδρομή στους αιώνες

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα DARKSIDEOFTHEMOON
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 245K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Πιστεύετε ότι η επομπή του ΣΚΑΙ για το '21,ανταποκρίνεται στην αλήθεια;

  • Ναι

    Ψήφοι: 31 32,0%
  • Όχι

    Ψήφοι: 43 44,3%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 23 23,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    97
OP
OP
D

DARKSIDEOFTHEMOON

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
15.458
Like
31
Πόντοι
166
Πάντως ο Ιερός Λόχος των Θηβών ήταν το οπλιτικό σώμα που έσπασε το επί 300 έτη,αήττητο,της οπλιτικής Σπαρτιάτικης φάλαγγας.

Μια ερώτηση,και μην την παρεξηγήσετε:

Μόνο εγώ ξέρω,ότι ο Ιερός Λόχος της Θήβας αποτελούνταν από 150 ζευγάρια εραστών που πολεμούσαν δίπλα-δίπλα τα ζευγάρια,για αυτό ήταν κ τόσο αξιόμαχοι,αφού ο καθένας δεν πολέμαγε μόνο για τον εαυτό του,αλλά κ για το ταίρι του δίπλα,με αποτέλεσμα να εξυψώνεται η μαχητικότητα του εν λόγω σώματος;;;
Γιατί το έχω διαβάσει πολλάκις κ όταν κάπου το ανέφερα με κατσάδιασαν.Το έχετε διαβάσει αυτό;;;;
 

ΒΡΑΣΙΔΑΣ2

Μέλος
Εγγρ.
30 Νοε 2006
Μηνύματα
4.150
Like
1
Πόντοι
16
Πάντως ο Ιερός Λόχος των Θηβών ήταν το οπλιτικό σώμα που έσπασε το επί 300 έτη,αήττητο,της οπλιτικής Σπαρτιάτικης φάλαγγας.

Μια ερώτηση,και μην την παρεξηγήσετε:

Μόνο εγώ ξέρω,ότι ο Ιερός Λόχος της Θήβας αποτελούνταν από 150 ζευγάρια εραστών που πολεμούσαν δίπλα-δίπλα τα ζευγάρια,για αυτό ήταν κ τόσο αξιόμαχοι,αφού ο καθένας δεν πολέμαγε μόνο για τον εαυτό του,αλλά κ για το ταίρι του δίπλα,με αποτέλεσμα να εξυψώνεται η μαχητικότητα του εν λόγω σώματος;;;
Γιατί το έχω διαβάσει πολλάκις κ όταν κάπου το ανέφερα με κατσάδιασαν.Το έχετε διαβάσει αυτό;;;;
Αυτο υπηρχε και στον Σπαρτιατικο στρατο αλλα ο ορος εραστης δεν ειχε την ερωτικη σχεσει που εχει σημερα
 
Εγγρ.
7 Νοε 2007
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
4
Like
3
Πόντοι
16
Πάντως ο Ιερός Λόχος των Θηβών ήταν το οπλιτικό σώμα που έσπασε το επί 300 έτη,αήττητο,της οπλιτικής Σπαρτιάτικης φάλαγγας.

Μια ερώτηση,και μην την παρεξηγήσετε:

Μόνο εγώ ξέρω,ότι ο Ιερός Λόχος της Θήβας αποτελούνταν από 150 ζευγάρια εραστών που πολεμούσαν δίπλα-δίπλα τα ζευγάρια,για αυτό ήταν κ τόσο αξιόμαχοι,αφού ο καθένας δεν πολέμαγε μόνο για τον εαυτό του,αλλά κ για το ταίρι του δίπλα,με αποτέλεσμα να εξυψώνεται η μαχητικότητα του εν λόγω σώματος;;;
Γιατί το έχω διαβάσει πολλάκις κ όταν κάπου το ανέφερα με κατσάδιασαν.Το έχετε διαβάσει αυτό;;;;

Εντάξει, ειναι γνωστή η προσπάθεια να κολλήσουν ρετσινιά στους αρχαίους Έλληνες οτι ηταν τοιούτοι. Εχουν πει το ιδιο για: Σπαρτιάτες, 300, Αθηναίους, Μακεδόνες, Μέγα Αλέξανδρο, Αχιλλέα και Πάτρωκλο, φιλοσόφους, τραγικούς,  ολους.
Το κόμπλεξ αυτων που επέλεξαν να τον παίρνουν δε μπορει να γράφει ιστορία ουτε να εξηγει ιστορικά φαινόμενα. Θεωρώ ολες αυτες τις παρολες αστείες, κομπλεξικές και εντελώς άσχετες με οποιαδήποτε έννοια επιστημονικής διερεύνησης της ιστορίας/αρχαιολογίας. Ειδικά απο απο την Αγγλική αρχαιολογική σχολή προέρχονται ολα αυτα περι "αδερφοσυνης"
 
OP
OP
D

DARKSIDEOFTHEMOON

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
15.458
Like
31
Πόντοι
166
ΑΚΡΙΒΩΣ ΡΕ ΒΡΑΣΙΔΑ.ΠΕΣΤΑ ΡΕ.Πέστα ρε μεγάλε μου  γιατί όπου το λέω με βρίζουν.Στον Σπαρτιάτικο στρατό αυτή η ΄΄ιδιότυπη΄΄ ερωτική σχέση που κυρίως είχε να κάνει με τους έντονους δεμούς φιλίας μεταξύ 2 αντρών,που αναγόνταν σε φετίχ,είχε να κάνει ανάμεσα στα νεώτερα Σπαρτιάτικα εκκολαπτόμενα παιδιά που θα γινόντουσαν στρατιώτες κ στα μεγαλύτερα.
Έτσι ήταν κ ο Ιερός Λόχος.
Λέγεται ότι ο Μέγας Αλέξανδρος που τους καθάρισε ΟΛΟΥΣ στην μάχη της Χαιρώνειας,οπου αποτέλεσε το ΄΄κύκνειο άσμα΄΄ του Ιερού Λόχου,έκλαψε πανω από τα πτώματά τους, όταν αντίκρυσε την ομορφιά τους κ την κορμοστασιά τους,που πλέον δεν υφιστόταν.
 
OP
OP
D

DARKSIDEOFTHEMOON

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
15.458
Like
31
Πόντοι
166
Εντάξει, ειναι γνωστή η προσπάθεια να κολλήσουν ρετσινιά στους αρχαίους Έλληνες οτι ηταν τοιούτοι. Εχουν πει το ιδιο για: Σπαρτιάτες, 300, Αθηναίους, Μακεδόνες, Μέγα Αλέξανδρο, Αχιλλέα και Πάτρωκλο, φιλοσόφους, τραγικούς,  ολους.
Το κόμπλεξ αυτων που επέλεξαν να τον παίρνουν δε μπορει να γράφει ιστορία ουτε να εξηγει ιστορικά φαινόμενα. Θεωρώ ολες αυτες τις παρολες αστείες, κομπλεξικές και εντελώς άσχετες με οποιαδήποτε έννοια επιστημονικής διερεύνησης της ιστορίας/αρχαιολογίας. Ειδικά απο απο την Αγγλική αρχαιολογική σχολή προέρχονται ολα αυτα περι "αδερφοσυνης"
Εντάξει, ειναι γνωστή η προσπάθεια να κολλήσουν ρετσινιά στους αρχαίους Έλληνες οτι ηταν τοιούτοι. Εχουν πει το ιδιο για: Σπαρτιάτες, 300, Αθηναίους, Μακεδόνες, Μέγα Αλέξανδρο, Αχιλλέα και Πάτρωκλο, φιλοσόφους, τραγικούς,  ολους.
Το κόμπλεξ αυτων που επέλεξαν να τον παίρνουν δε μπορει να γράφει ιστορία ουτε να εξηγει ιστορικά φαινόμενα. Θεωρώ ολες αυτες τις παρολες αστείες, κομπλεξικές και εντελώς άσχετες με οποιαδήποτε έννοια επιστημονικής διερεύνησης της ιστορίας/αρχαιολογίας. Ειδικά απο απο την Αγγλική αρχαιολογική σχολή προέρχονται ολα αυτα περι "αδερφοσυνης"


Ιπτάμενε ,νομίζω οτι γράφω τι εννοούμε με τον όρο εραστής στην Αρχαία Ελλάδα.Πιο πολύ είχε να κάνει με τον όρο φιλία με στενούς δεσμούς.
 

ΒΡΑΣΙΔΑΣ2

Μέλος
Εγγρ.
30 Νοε 2006
Μηνύματα
4.150
Like
1
Πόντοι
16
Η ομοφυλοφυλια υπηρχε ως ενα βαθμο στην Αρχαια Ελλαδα αλλα ο ορος εραστης δεν ειχε καμια σχεσει με ομοφυλοφιλικες σχεσεις.
Ακριβος αυτο περιεγραφε τους εντονους δεσμους μεταξυ ανδρων που απο πολυ μικρη ηλικια ειδικα στην σπαρτη μεγαλοναν μαζι και μαθεναν την τεχνη του πολεμου.
 

ΒΡΑΣΙΔΑΣ2

Μέλος
Εγγρ.
30 Νοε 2006
Μηνύματα
4.150
Like
1
Πόντοι
16
Και να προσθεσω οτι μπορει να υπηρχε η ομοφυλοφυλια αλλα δεν ηταν αποδεκτη στην αρχαια Ελλαδα οπως θελουν ορισμενοι να την παρουσιασουν σημερα.
 

latex

Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2007
Μηνύματα
220
Like
0
Πόντοι
1
Προς ΒΡΑΣΙΔΑΣ: Το thread δεν το πολιτικοποίησα σεβαστή η άποψή σου περι κουμουνιστών,σεβαστή και η αποψή μου περί ακροδεξιών.Δεν έβρισα κανέναν ούτε και προσέβαλα.

Προς boidopoutsa: Για τον Πούτιν ούτε να τον βλέπω ζωγραφιστό προσωπικά εγώ και μερικά εκατομμύρια Ρώσοι.Πριν μια βδομάδα γύρισα απο την Μόσχα και αν δεις το οικονομικό χάσμα που έχει δημιουργηθεί απο την ηγεσία του και μετά θα καταλάβεις  ;)

Και πάμε τώρα στο θέμα μας περί Ιερού Λόχου.
Σωστός ο ΒΡΑΣΙΔΑΣ που αναφέρει και το σώμα πεζικού που είχε συνταχθεί για την απελευθέρωση της Θεσσαλίας απο τους Οθωμανούς.Οπότε εν κατακλείδι υπήρχαν 4 στρατιωτικά σώματα με αυτή την ονομασία στην ιστορία της Ελλάδας.Του Επαμεινώνδα,του Υψηλάντη,του Καλογερά (απελευθέρωση Θεσσαλίας) και του Κολιόπουλου (λοχαγός καταδρομέας που είχε λάβει μέρος σε επιχειρήσεις κατά του άξονα στην Μέση Ανατολή).

Πάμε τώρα σε απάντηση του Νταρκ περί ομοφυλοφιλίας του αρχαίου Ιερού Λόχου Επαμεινώνδα και Πελοπίδα. Ο Πλούταρχος στους 'βίους παράλληλους' στον Επαμεινώνδα αναφέρει οτι ήταν 150 ζευγάρια εραστής και ερωμένος.Ο Διόδωρος ο Σικελιώτης κάνει αναφορά στα 'Ιστορικά' ότι το κάθε ζευγάρι ήταν ότι ήταν ο Δίας με τον Γανυμίδη.Ο Σουητώνιος στην 'ζωή των Καισάρων' για τον Τιβέριο αναφέρει τα ερωτικά του αποφεύγματα (αμφισεξουαλικότητα) υπήρχαν απο την εποχή Αχιλλέα μέχρι του Ιερού Λόχου.
 

latex

Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2007
Μηνύματα
220
Like
0
Πόντοι
1
Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα και στην αρχαία Ρώμη ήταν ΑΠΟΔΕΚΤΗ!!! Η βιβλιογραφία είναι άφθονη σε αυτό το θέμα και όλα τα πανεπιστήμια του Εξωτερικού καθώς και τα Ελληνικά το αποδέχονται απόλυτα αυτό.
 
Εγγρ.
7 Νοε 2007
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
4
Like
3
Πόντοι
16
Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα δεν ηταν αποδεκτή, εξ' ου και η λέξη κύναιδος (ντροπή του κυνός).
Τα πανεπιστήμια, ξένα και Ελληνικά ειναι πλήρως κατευθυνόμενα και λενε ενα σωρο μαλακίες. Οι πιο πολλοι Έλληνες καθηγητές ειναι αγράμματοι, κομπλεξικοι και πληρώνονται να διαβάλουν την Ελλάδα, τον πατριωτισμό και να περνάνε αυτη τη γραμμη γενικότερα. Κατ' αρχήν δε δέχομαι απο ενα ξένο πχ Αγγλο να μου πει απόψεις για τους δικούς μου προγόνους, για την αρχαία Ελλάδα που ουτε την ξέρει ουτε θα την καταλάβει ποτε. Τη βιβλιογραφία του κόλου, της προπαγάνδας και του ψέματος την εχω βερεσε.
 

latex

Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2007
Μηνύματα
220
Like
0
Πόντοι
1
Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα δεν ηταν αποδεκτή, εξ' ου και η λέξη κύναιδος (ντροπή του κυνός).
Τα πανεπιστήμια, ξένα και Ελληνικά ειναι πλήρως κατευθυνόμενα και λενε ενα σωρο μαλακίες. Οι πιο πολλοι Έλληνες καθηγητές ειναι αγράμματοι, κομπλεξικοι και πληρώνονται να διαβάλουν την Ελλάδα, τον πατριωτισμό και να περνάνε αυτη τη γραμμη γενικότερα. Κατ' αρχήν δε δέχομαι απο ενα ξένο πχ Αγγλο να μου πει απόψεις για τους δικούς μου προγόνους, για την αρχαία Ελλάδα που ουτε την ξέρει ουτε θα την καταλάβει ποτε. Τη βιβλιογραφία του κόλου, της προπαγάνδας και του ψέματος την εχω βερεσε.
Κατάλαβα!!! Τα πανεπιστήμια της Γαλλίας,της Αμερικής,της Γερμανίας και της Βρετανίας είναι του 'κώλου' έτσι? Δεν χρειάζεται να το συνεχίσουμε το θέμα.Εγώ έβγαλα Γαλλικό πανεπιστήμιο.Έφτυσα αίμα να πάρω το πτυχίο μου.
Να σου πω και κάτι για τους Έλληνες επιστήμονες μια και είναι ιστορικό το thread. Πότε η Ελλάδα είχε κάνει επιστημονικές μελέτες σε ιστορικά,αρχαιολογικά θέματα? Εδώ ο εθνικός μας ιστορικός ο Κων.Παπαρηγόπουλος στην ιστορία της Ελλάδος το αρχαίο κομμάτι το αντέγραψε απο τον Βρετανό Grotte.Και είχε κατηγορηθεί έντονα γι'αυτό.Πότε γίναν οι πρώτες επίσημες αρχαιολογικές ανασκαφές? απο Έλληνες?  :2funny: :2funny: Η πανεπιστημιακή εκπαίδευση που έχουμε φίλε μου είναι στα πρότυπα της Γαλλίας.Ο πρώτος οργανωμένος στρατός που έγινε φίλε μου έγινε στα πρότυπα της Βαυαρίας με στολές πάλι της Γαλλίας.Το πρώτο οικονομικό σύστημα που έγινε εδώ έγινε στα πρότυπα της Αγγλίας.Δεν είχε ιστορία η Ελλάδα πριν το 1830 δυστυχώς διότι δεν ήταν κράτος, ούτε καν αναγνωρισμένο έθνος.Δεν είχε μορφωτικό επίπεδο ούτε κοινωνικό.Μόνο κάτι ρομαντικοί της Δύσης μιλάγανε για τους Έλληνες τους ξακουστούς με το κίνημα του φιλελληνισμού και μετέπειτα πήρε μεγάλες διαστάσεις προς τιμής της αρχαίας Ελλάδας.Η ιστορία μας είναι πρόσφατη φίλτατε και μας φτιάξαν κράτος είτε το θέλουμε ήταν όχι κάτι ΑγγλοΓαλλοΓερμανοί.Αλλιώς εδώ θα υπήρχαν ακόμα Αρβανίτικες φατρίες που θα έτρωγε ο ένας τον άλλον.Δυστυχώς είμαστε ουραγοί σε όλα μας.
Τώρα περι ομοφυλοφιλίας ας 'διαγράψουμε' του ξένους που είναι 'αμόρφωτοι' (εδώ γελάμε) και σιωνιστές.Ας διαγράψουμε και τους νέο-Έλληνες που είναι 'αριστεροί και προδότες'.
Απο του νέο Έλληνες επιστήμονες φαντάζομαι θα παραδέχεσαι τον Μανόλη Ανδρόνικο.Αυτός έβγαλε του βασιλικούς τάφους στο προσκήνιο.Φυσικά χωρίς στοιχεία προώθησε την ιδέα ότι ο τάφος της κενοτής 5 είναι του Φιλλίπου του Β' δηλαδή του πατέρα του μεγάλου Αλεξάνδου.Ο Peter Green και ο αείμνηστος  Nicolas Hammond ασπαζόντουσαν την άποψη ότι ο τάφος δεν ήταν του Φιλλίπου του Β' αλλά του γυιού του και αδερφού του μεγάλου Αλεξάνδου του Φίλλιπου του Γ' του Αριδαίου.Τέλος πάντων μην μακρυγορήσουμε τώρα με αυτό ο Ανδρόνικος γράφει το 1978 στο 'Βεργίνα' 'ο Φίλλιπος ο Β' δολοφονήθηκε απο τον Παυσανία με Κελτική μαχαίρα διότι τον αρνήθηκε για μόνιμο ερωτικό του σύντροφο και έβαλε την φρουρά του Αττάλου να τον βιάσει σεξουαλικά για επίδειξη ισχύος'' αλλά και Ανδρόνικος μπορεί να πήρε λεφτά απο τους Εβραίους να τα γράφει αυτά  :2funny: :2funny: :2funny:
  Ας πάμε στους αρχαίους Έλληνες και Ρωμαίους.Διάβασε καλά το 'Πολύμνια' της Ιστορίας του Ηροδότου για τις ερωτικές συνήθειες των Ελλήνων που είχαν αποκτήσει και οι Πέρσες.Διάβασε το 'Συμπόσιο' και την 'Πολιτεία' του Πλάτωνος όπου θα βρεις πάμπολα στοιχεία ομοφυλοφιλίας.Διάβασε τον 'Αλκιβιάδης' και τον 'Δημήτριος' απο τον Πλούταρχο τον Βοιωτό για να βρεις στοιχεία αντρικού έρωτος.Πάμε και σε Ρωμαίους.Τίτος Λίβιος για τον Άυγουστο,Σουητώνιος για τον Ιούλιο Καίσαρα και τον Καλλιγούλα.Τα κείμενα θα τα δεις σε αρχαίο Ελληνικό και Λατινικό (απο τις βιβλιοθήκες της Λειψίας και του Παρισιού που είναι τα προτότυπα) με μετάφραση.Καλή ανάγνωση.
 

vonmakoulis

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2006
Μηνύματα
2.776
Like
6
Πόντοι
16
Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα δεν ηταν αποδεκτή, εξ' ου και η λέξη κύναιδος (ντροπή του κυνός).
'Ολα καλά , αλλά μην ξεχάσουμε και τα ελληνικά. Κίναιδος και όχι κυναιδος γράφεται και είναι πρωτότυπη λέξη. Από εκεί και τα κιναιδία, κιναιδεύομαι, κιναιδώδης, κιναιδίζω και΄πολλά άλλα (βλ. Δημητράκο κ.α). Καμια σχέση με σκύλους και ντροπές.
 
Εγγρ.
7 Νοε 2007
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
4
Like
3
Πόντοι
16
Τον Μέγα Αλέξανδρο τον σκότωσε η Ολυμπιάδα για να πάρει την εξουσία ο γιός της αλλα αυτο οπως και την πραγματική ιστορία και κίνητρα πισω απο τις πράξεις δε τις γράφει κανένας. Πλασάρουν μια ωραία εικονίτσα στον κοσμάκη, τη λένε και 5 κανίβαλοι καθηγητες και λένε μετα ολοι "αααα , το ειπε ο τάδε στο δηνα βιβλίο, 68 σελίδα". Ε και? Ωραίο δόγμα, να χάφτουμε οτι πλασάρουν οι καθηγητάδες, πανέξυπνο. Δε μπορούμε να σκεφτούμε μονοι μας οσοι δεν ειμαστε καθηγητες πανεπιστημίου, πρέπει να διαβάζουμε απόψεις "φωτισμένων" πρώτα !!!
Τελικά, ναι θεωρώ τους ξένους καθηγητες ιστορίας ηλίθιους και περιορισμένης αντίληψης, εκτος του οτι τους λενε τι να πουν για την ιστορία της ανθροπότητας γενικότερα. Τους έχω ακούσει, εχω καταλάβει πως σκέφτονται. Τους απορίπτω.
Ισχύει και το κύναιδος και το κίναιδος. Το δεύτερο σημαίνει αυτος που κινει την αιδώ, τη ντροπή. Το πρώτο σημαίνει η ντροπή των σκύλων.
 
 

vonmakoulis

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2006
Μηνύματα
2.776
Like
6
Πόντοι
16

latex

Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2007
Μηνύματα
220
Like
0
Πόντοι
1
Τον Μέγα Αλέξανδρο τον σκότωσε η Ολυμπιάδα για να πάρει την εξουσία ο γιός της αλλα αυτο οπως και την πραγματική ιστορία και κίνητρα πισω απο τις πράξεις δε τις γράφει κανένας. Πλασάρουν μια ωραία εικονίτσα στον κοσμάκη, τη λένε και 5 κανίβαλοι καθηγητες και λένε μετα ολοι "αααα , το ειπε ο τάδε στο δηνα βιβλίο, 68 σελίδα". Ε και? Ωραίο δόγμα, να χάφτουμε οτι πλασάρουν οι καθηγητάδες, πανέξυπνο. Δε μπορούμε να σκεφτούμε μονοι μας οσοι δεν ειμαστε καθηγητες πανεπιστημίου, πρέπει να διαβάζουμε απόψεις "φωτισμένων" πρώτα !!!
Τελικά, ναι θεωρώ τους ξένους καθηγητες ιστορίας ηλίθιους και περιορισμένης αντίληψης, εκτος του οτι τους λενε τι να πουν για την ιστορία της ανθροπότητας γενικότερα. Τους έχω ακούσει, εχω καταλάβει πως σκέφτονται. Τους απορίπτω.
Ισχύει και το κύναιδος και το κίναιδος. Το δεύτερο σημαίνει αυτος που κινει την αιδώ, τη ντροπή. Το πρώτο σημαίνει η ντροπή των σκύλων.
 
Για σένα πάντως δεν θα πούμε ότι είσαι 'φωτισμένος' διότι δεν κάνεις σε καμία περίπτωση πανεπιστημιακή έρευνα.Αν απορρίπτεις πανεπιστημιακές επίσημες απόψεις είναι δικαίωμά σου.Και φυσικά θα ασπάζεσαι τον Γεωργιάδη  ;). Επίσης δικαίωμά σου.Σου παρέθεσα όμως και αρχαίες πηγές.Μελέτησε αν θές και την βιβλιογραφία που σου έγραψα.Πήγαινε και στο αρχαιολογικό μουσείο να δεις αρκετά αγγεία με ομοφυλοφιλικές παραστάσεις αντρών.Ο ιστορικός γράφει πάντα με στοιχεία και γεγονότα.Στην συγκεκριμένη περίπτωση περι ομοφυλοφιλίας στην αρχαία Ελλάδα τα στοιχεία (παραστάσεις με ψηφιδωτά,αμφορείς,αγάλματα) και τα γεγονότα που είχαν καταγραφεί (αρχαία Ελληνική και Ρωμαϊκή γραμματεία) είναι αρκετά. Επίσης όταν γράφει ο ιστορικός δεν πρέπει να διακατέχεται απο προσωπικές εμπάθειες,συμφέροντα και πολιτικές πεποιθήσεις.Πρέπει να είναι αμερόληπτος και να παραθέτει όλα τα στοιχεία απ'όλες τις ισχύουσες και 'ανέκδοτες' πηγές.Στην περίπτωση του Γεωργιάδη δεν ισχύουν αυτά.
 
Εγγρ.
7 Νοε 2007
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
4
Like
3
Πόντοι
16
Για σένα πάντως δεν θα πούμε ότι είσαι 'φωτισμένος' διότι δεν κάνεις σε καμία περίπτωση πανεπιστημιακή έρευνα.Αν απορρίπτεις πανεπιστημιακές επίσημες απόψεις είναι δικαίωμά σου.Και φυσικά θα ασπάζεσαι τον Γεωργιάδη  ;). Επίσης δικαίωμά σου.Σου παρέθεσα όμως και αρχαίες πηγές.Μελέτησε αν θές και την βιβλιογραφία που σου έγραψα.Πήγαινε και στο αρχαιολογικό μουσείο να δεις αρκετά αγγεία με ομοφυλοφιλικές παραστάσεις αντρών.Ο ιστορικός γράφει πάντα με στοιχεία και γεγονότα.Στην συγκεκριμένη περίπτωση περι ομοφυλοφιλίας στην αρχαία Ελλάδα τα στοιχεία (παραστάσεις με ψηφιδωτά,αμφορείς,αγάλματα) και τα γεγονότα που είχαν καταγραφεί (αρχαία Ελληνική και Ρωμαϊκή γραμματεία) είναι αρκετά. Επίσης όταν γράφει ο ιστορικός δεν πρέπει να διακατέχεται απο προσωπικές εμπάθειες,συμφέροντα και πολιτικές πεποιθήσεις.Πρέπει να είναι αμερόληπτος και να παραθέτει όλα τα στοιχεία απ'όλες τις ισχύουσες και 'ανέκδοτες' πηγές.Στην περίπτωση του Γεωργιάδη δεν ισχύουν αυτά.

Κατ' αρχήν δε ξερω τον Γεωργιάδη. Κατα δεύτερον επειδή πας να με ταμπελοποιήσεις αλλα δε θέλω να σου απαντήσω εδω , γιατι δεν πρέπει, αν θες μιλάμε με μυνήματα. Κατα τρίτον εσυ διακατέχεσαι απο εμπάθειες και πολιτικές μπούρδες. Οπως το εγραψες, εφάρμοσε το στον εαυτό σου.
 

latex

Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2007
Μηνύματα
220
Like
0
Πόντοι
1
Κατ' αρχήν δε ξερω τον Γεωργιάδη. Κατα δεύτερον επειδή πας να με ταμπελοποιήσεις αλλα δε θέλω να σου απαντήσω εδω , γιατι δεν πρέπει, αν θες μιλάμε με μυνήματα. Κατα τρίτον εσυ διακατέχεσαι απο εμπάθειες και πολιτικές μπούρδες. Οπως το εγραψες, εφάρμοσε το στον εαυτό σου.
1) Sure...
2)Δεν σε 'ταμπελοποίησα' απο μόνος σου το αφήνεις να εννοηθεί.Δεν χρειάζεται να μιλάμε με pm τα λέμε όλα εδώ χωρίς ντροπές και αποφυγές.
3)Στις απαντήσεις μου περι ιστορικών θεμάτων όπως είδες λαμβάνω υπόψη ΟΛΕΣ τις πηγές και δεν διακατέχομαι απο πολιτικές προκαταλήψεις.Μέχρι τον Ανδρόνικο σου παρέθεσα και τον θεωρώ απο τους μεγαλύτερους αρχαιολόγους του κόσμου και ήταν προσωπικός φίλος του Καραμανλή (του γέρου).Οπότε σε αυτά τα θέματα το έχω εφαρμόσει στον εαυτό μου  :) Εσύ μιλάς ισοπεδωτικά για καθηγητές και πηγές και χρησιμοποιείς ισοπεδωτικούς όρους για τις επιστημονικές κοινότητες ότι είναι 'καννίβαλλοι'.Το γράφεις σε post σου στην προηγούμενη σελίδα.Οπότε μάλλον πρέπει και συ να εφαρμόσεις κάποια πράγματα.
 
Εγγρ.
7 Νοε 2007
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
4
Like
3
Πόντοι
16
Δεν εχει κανένα αντικειμενικό νόημα να μιλάμε εδω μέσα και να καταχραζόμαστε το χώρο και το χρόνο που ειναι για ολους. Αν διαφωνείς μαζι μου, μην ασχολείσαι μαζι μου για δε θα πείσουμε ο ενας τον αλλο.
Θεωρώ πολλούς ξενους καθηγητές ιστορίας κανίβαλους/ηλίθιους/ασχετους/ ανικανους να καταλάβουν γιατι εγινε ο,τι εγινε σε αυτο τον κόσμο.
Πας να κολλήσεις ταμπέλες, οπως κανει ο πολιτικος σου χώρος. Δε θα κάνω το ιδιο.
Μάθε πρώτα να προσαρμόζεσαι σε πλαίσιο και να μην εφαρμόζεις φασιστικά τους τρόπους σου οπου πας.
Εχεις σπουδάσει και στη Γαλλία.
 

ΒΡΑΣΙΔΑΣ2

Μέλος
Εγγρ.
30 Νοε 2006
Μηνύματα
4.150
Like
1
Πόντοι
16
ΣΠΑΡΤΗ

Ξενοφώντος ΛακεδαιμονίωνΠολιτεία II, 13
«Ο Λυκούργος, όμως, αντιθέτως προς όλα ταύτα πιστεύων, επεδοκίμαζε μόνον εάν σημαίνων άνθρωπος, θαυμάσας την ψυχικήν αρετήν του παιδιού, προσεπάθει να κάμη αυτόν φίλον με δεσμούς αναμεταξύ των αμέμπτους και να τον συναναστρέφεται, διότι τούτο ενόμιζε μέσον καλλίστης ανατροφής. Εάν, όμως, επαρουσιάζετο κανείς επιθυμών το παιδικόν σώμα, επειδή ο Λυκούργος θεωρούσε τούτο πολύ αναίσχυντον, νομοθέτησε εις την Σπάρτην να απέχουν οι ερασταί από τα αγαπώμενα παιδιά, όπως αποφεύγουν εις αφροδισίους (ερωτικές) σχέσεις οι γονείς από τα τέκνα των και οι αδελφοί από τους αδελφούς των.»

Ξενοφώντος Συμπόσιον VIII, 55
«Οι Λακεδαιμόνιοι, αντιθέτως, που πιστεύουν ότι το μόνο αν επιθυμήση κανείς το σώμα νέου, αυτός δεν είναι δυνατόν πια να επιτύχη τίποτε το ωραίο και το αγαθό, καθιστούν τους ερωμένους τόσον τελείους αγαθούς, ώστε και αν ακόμη ταχθούν στην μάχη μεταξύ ξένων και όχι στην ίδια πόλη με τον εραστή, εξ΄ίσου από αιδώ δεν εγκαταλείπουν τους συμπολεμιστές των. Γιατί πιστεύουν ως θεά όχι την Αναίδεια, αλλά την Αιδώ».

Πλουτάρχου Βίοι Παράλληλοι, Λυκούργος XVII, 4
«Οι ερασταί δε των παίδων μετείχον της φήμης αυτών και εις τας δύο περιπτώσεις (δηλαδή της φήμης και επί καλώ και επί κακώ). Και διηγούνται σχετικώς ότι, όταν κάποτε εις παις εξεφώνησε κατά την διάρκεια της μάχης μια απρεπή κραυγή, οι άρχοντες τιμώρησαν δια τούτο τον εραστήν του παιδός. Ενώ δε ο έρως επεδοκιμάζετο κατ’αυτόν τον τρόπο υπό των Σπαρτιατών, ώστε και αι αγαθαί και ευγενείς γυναίκες να τρέφουν έρωτα προς τας παρθένους, δεν υπήρχεν όμως αντιζηλία εις τας ερωτικάς των σχέσεις, αλλά μάλλον εύρισκον αφορμήν να συνάψουν μεταξύ των στενή φιλία εκείνοι, οι οποίοι είχαν αγαπήσει τους ίδιους παίδας, και κατέβαλλον από κοινού συνεχείς φροντίδες, δια να εξεύρουν τον καλλίτερον τρόπον, με τον οποίον θα ήταν δυνατόν να γίνει άριστος ο υπ’αυτών αγαπώμενος νέος».

Εδώ να αποσαφηνίσουμε ότι ο Πλούταρχος διευκρινίζει ότι:
«Ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε καμμία σχέση με τις σωματικές επαφές και ότι εστερείτο τα πολιτικά του δικαιώματα δυνάμει νόμου όποιος προσπαθούσε να ασελγήσει εις βάρος άλλου»
«Εράν των την ψυχήν σπουδαίων παίδων εφείτο ο δε εγκληθείς ως επ’αισχύνη πλησιάζων άτιμος διά βίου ην». (Λακεδ.Επιτηδ. 7, 237c)

Ανάλογη μαρτυρία καταθέτει και ο Μάξιμος ο Τύριος στο έργο του «Διαλέξεις» 20.8 de:

«Θαυμάζει κάποιος άνδρας Σπαρτιάτης έναν έφηβο Λάκωνα, αλλά τον θαυμάζει μόνον όπως θαυμάζουμε ένα πολύ όμορφο άγαλμα και ένα πολλοί άλλοι, ένας πολλούς. Διότι η σωματική απόλαυσις που προέρχεται από την ΥΒΡΙ δεν επιτρέπεται μεταξύ τους».

Τέλος, αναφορικά με την Σπάρτη, ας δούμε και την μαρτυρία του Αιλιανού στο έργο του «Ποικίλη Ιστορία» III, 12, όπου λέει χαρακτηριστικά:

«Ο Σπαρτιατικός έρωτας δεν είχε σχέση με αισχρότητες εάν ποτέ κάποιος έφηβος επεχείρησε να ασελγήσει εις βάρος άλλου, δεν συνέφερε σε κανέναν από τους δύο να καταντροπιάσουν την Σπάρτη. Σε τέτοια περίπτωση, ή εξωρίσθηκαν ή και κάτι χειρότερο, έχασαν την ζωή τους».

Τέλος μια αναφορά στις λέξεις «Εραστής» και «Ερώμενος». Οι λέξεις αυτές δεν χρησιμοποιούνται με την σημερινή τους έννοια (δηλ. την σεξουαλική) αλλά με μία άλλη έννοια προφανώς παιδαγωγική. Αυτό φαίνεται καθαρά, αφού, αν και χρησιμοποιείται η λέξη «εραστής», παραλλήλως, όπως είδαμε θεωρείται αδιανόητη η σαρκική έλξις.








Υπαρχουν και αρκετα κειμενα που εξυμνουν την ομοφυλοφυλια απο διαφορους που ηταν και οι ιδιοι ομοφυλοφυλοι αλλα αυτο δεν σημενη οτι ηταν κατι αποδεκτο.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom