Νέα

ISIL: Ισλαμικό Κράτος του Ιράκ και Λεβάντε.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Egeanboy
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 4K
  • Εμφανίσεις 135K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Βασιλοφρων13

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
34.986
Like
6.943
Πόντοι
1.406
Ρε παιδια θα τρελαθουμε τελειως. Εσεις ανοιγετε ιστορικη συζητηση και μετα ζητατε το λογο που σας αναφερουμε την ιστορια του μεσαιωνα. Ας μενατε στο οτι οι τζιχαντιστες ειναι κτηνωδεις βαρβαροι που πρεπει να αντιμετωπιστουν και ολοι θα συμφωνουσαμε. Αλλα ρατσιστικες αποψεις για κατωτερους πολιτισμους συμφυτους με τη βια προφανως και δεν θα μεινουν αναπαντητες
ρατσισμος ειναι να κατατασεις τους ανθρωπους σε ανωτερους και κατωτερους απο τη φυση τους.Πολιτισμοι(Που ειναι συνολο ανθρωπινων ενεργειων) σαφως και υπηρξαν ανωτεροι και κατωτεροι.Επισης ολοι ειχαν την Βια μεσα τους ,ειναι αναποσπαστο κομματι της ιστοριας,σε αλλους ομως ηταν επι μερους στοιχειο,σε αλλους το Κυριαρχο,τι να κανουμε να αλλαξουμε την ιστορια,για να σου ερθουμε στα μετρα σου ρε τυπε?
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.279
Πόντοι
8.006
Kαι εγω ενταξει ρε γιατρε, λεω ιστορικες ανακρίβειες περι "ελληνικης αυτοκρατοριας".
Λεει και ο Παπαρρηγοπουλος, η Αρβελερ και ο Φινλει?

Ο Μέγας Κωνσταντίνος  εγκαινιάζει στίς 11 Μαΐου τού έτους 330 τήν νέα Ρώμη, πρωτεύουσα του Ρωμαϊκού κράτους. Σύμφωνα μέ τόν Κωνσταντίνο Παπαρρηγόπουλο η Ρωμαϊκή κυριαρχία διήρκησε μέχρι τόν 5ο αιώνα, καί ομοίως συμφωνεί η ιστορικός Ελένη Γλυκατζή Αρβελέρ, η οποία αναφέρει: "Κατά τήν διάρκεια της περίοδου (379-641), τό Βυζάντιο θά αποκτήσει τά χαρακτηριστικά, πού θά τό καταστήσουν αργότερα, Ελληνική Αυτοκρατορία της χριστιανικής Ανατολής." O Finlay θεωρεί ότι: "από τό 716 η ιστορία των Ελλήνων τοσούτον στενώς συμπλέκεται μετά των χρονικών της κραταιώς ήδη οργανωθείσης αυτοκρατορικής κυβερνήσεως, ώστε η ιστορία του ανατολικού κράτους αποτελεί έκτοτε έν όλον μετά της του ελληνικού έθνους ιστορίας."
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.043
Κριτικές
16
Like
15.109
Πόντοι
6.515
ο λαος του bou site είναι σε εθνικη εξαρση αποψε  :rockon:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ωραία, αυτός το βρήκε είπαμε! Εμένα δεν μου το είχε πει κανείς και το αγνοούσα.
Έχει μεγάλη σημασία σήμερα, ειδικά για τα διαδραματιζόμενα στον χώρο της Μέσης Ανατολής; Δίνει ας πούμε κάποιο ελαφρυντικό στους τζιχαντιστές;

Παρεμπιτόντως τον Αμντουλάχ της Ιορδανίας (Αμπντάλα διαβάζεται στα Αμερικάνικα) τον πάω με χίλια! :)

είναι αιδοιόδουλος και αυτός σαν και μας  ;)

ο δε πατέρας του ήταν και αυτός τα ίδια
 

Βασιλοφρων13

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
34.986
Like
6.943
Πόντοι
1.406
ο λαος του bou site είναι σε εθνικη εξαρση αποψε  :rockon:
Δεν ειναι θεμα εθνικης εξαρσεως αλλα ιστορικης αληθειας,κατανταει λιγο αστειο να μην πω γελοιο το ανεκδοτο με το σκοταδισμο που επεβαλε επι 1000 Χρονια η Ελληνο-Ρωμαικη Αυτοκρατορια,παρτε και αλλες παραθεσεις και οποιος γουσταρει το ψαχνει περαιτερω

Για να αποτιμήσουμε τη σπουδαιότητα που είχε η εκδοτική και υπομνηματιστική δραστηριότητα των Βυζαντινών για τη διατήρηση των αρχαίων φυσικομαθηματικών συγγραμμάτων, αρκεί να αναλογιστούμε ότι τα χαμένα έργα των Κωνικών τομών του Απολλωνίου είναι ακριβώς εκείνα που δεν είχαν περιληφθεί από τον Ευτόκιο στο υπόμνημά του» (Hunger H., Βυζαντινή λογοτεχνία, τ. Γ’, σ. 19).

       Ο Ευτόκιος ο Ασκαλωνίτης (γένν. περίπου το 480) «συνέβαλε πολύ στο να διατηρηθούν τα αρχαία μαθηματικά. Στο αφιερωμένο στον Αμμώνιο βιβλίο Α’  του υπομνήματός του στο έργο του Αρχιμήδη Περί σφαίρας και κυλίνδρου ο Ευτόκιος παραθέτει τις προγενέστερες προσπάθειες να λυθεί το λεγόμενο δήλιο πρόβλημα, ο διπλασιασμός του κύβου, στηριζόμενος κατά ένα μέρος σε αποσπάσματα από τον Εύδημο (Γεωμετρικά, περίπου 340 π.Χ.). ανακάλυψε όμως ακόμη και ένα απόσπασμα σε δωρική διάλεκτο προερχόμενο από το έργο του Αρχιμήδη για τη γεωμετρική λύση εξισώσεων τρίτου βαθμού. Ο Ευτόκιος υπομνημάτισε ακόμη τα συγγράμματα του Αρχιμήδη Περί επιπέδων ισορροπιών και Κύκλου μέτρησις. Το υπόμνημά του στα βιβλία Α’-Δ’ των Κωνικών τομών του Απολλωνίου του Περγαίου ο Ευτόκιος το αφιέρωσε στον φίλο του Ανθέμιο τον Τραλλιανό» (Hunger Herbert, Βυζαντινή λογοτεχνία, τ. Γ’, σ. 25).

Και για την εποχή του Βασίλειου Β’ «το μέσο μορφωτικό επίπεδο διατηρήθηκε σταθερό και κατά τις δεκαετίες αυτές. Έτσι, μια μαθηματική τετρακτύς (Συνοπτικό σύνταγμα φιλοσοφίας) που αργότερα αποδόθηκε στον Ψελλό, αλλά στην πραγματικότητα είναι έργο άγνωστου συντάκτη, ανάγεται στο έτος 1008» (Hunger Herbert, Βυζαντινή λογοτεχνία, τ. Γ’, σ. 39)

Οι Λατίνοι πήγαιναν στο Βυζάντιο προκειμένου να κατανοήσουν τα μαθηματικά: «Ο Λεονάδρος της Πίζας, που ταξίδεψε στην πρωτεύουσα γύρω στο 1200, συνάντησε αρκετούς μαθηματικούς, που του δίδαξαν τη διατύπωση αλγεβρικών προβλημάτων» (A.P. Kazhdan / Ann Wharton Epstein, Αλλαγές στον Βυζαντινό πολιτισμό κατά τον 11ο και τον 12ο αιώνα, σ. 232). Το ίδιο γινόταν και για την μετάφραση αρχαίων ελληνικών χειρογράφων. Κατά τον 12ο αιώνα «μεταξύ των μεταφραστών υπήρχαν πολλά μέλη των εγκατεστημένων στην Κωνσταντινούπολη εμπορικών παροικιών» (Marc Bloch, Η φεουδαλική κοινωνία, σ. 160).

Αντίστοιχος ήταν και ο τρόπος με τον οποίον ήρθαν σε επαφή με τη χημεία οι Άραβες: από τους Έλληνες. Ο πρίγκιπας Χάλεδος «όπως λέγεται εδιδάχθη την χημείαν εις την Αλεξάνδρειαν ή υπό Έλληνος μοναχού ονόματι Μαριάνας ή Μορίενος» (Soliman Sameh Farouk, Τα ελληνικά γράμματα εις τας ανατολικάς επαρχίας του Βυζαντίου…, σ. 212). «Οι Ομμεϋάδες επίσης έμαθαν από τους Βυζαντινούς την τεχνική της δημόσιας διοίκησης και της πολιτικής διακυβέρνησης επαφιόμενοι πλήρως στην βυζαντινή διοικητική, νομική και νομισματική παράδοση. Όπως ο el-Cheikh λέει, τα διοιητικά σχήματα και το πολιτικό πλαίσιο τα οποία επελέγησαν από τους Ομμεϋάδες ήταν βυζαντινής προέλευσης» (Nizar F. Hermes, The Byzantines in Medieval Arabic Poetry: Abu Firas’ Al-Rumiyyat and the Poetic Responses of al-Qaffal and Ibn Hazm to Nicephorus Phocas’ Al-Qasida al-Arminiyya al-Mal’una, περ. «Βυζαντινά Σύμμικτα», τχ. 19, σ. 38). «Στους τομείς της αρχιτεκτονικής και των τεχνών οι Βυζαντινοί χαιρετίστηκαν από τους Μουσουλμάνους ως απαράμιλλοι δεξιοτέχνες» (ό.π., σ. 38). «Είναι ενδιαφέρον ότι οι Άραβες είχαν μεγάλο ενδιαφέρον για την βυζαντινή ναυτική τεχνολογία…Όπως μαρτυρείται από πολλούς λογίους, πουθενά καλύτερα αυτό δεν φαίνεται παρά στην μετάφραση και την εκτεταμένη παράφραση από Άραβες συγγραφείς των Ναυμαχικών του Λέοντα ΣΤ’, μέρους των Τακτικών. Αυτή η μετάφραση διατηρήθηκε στον 14ο αιώνα από τον Άραβα Ibn al-Manqali» (Nizar F. Hermes, The Byzantines in Medieval Arabic Poetry: Abu Firas’ Al-Rumiyyat and the Poetic Responses of al-Qaffal and Ibn Hazm to Nicephorus Phocas’ Al-Qasida al-Arminiyya al-Mal’una, περ. «Βυζαντινά Σύμμικτα», τχ. 19, σ. 38).

Ορισμένα από τα μαθηματικά και αστρονομικά συγγράμματα των Ορθόδοξων Βυζαντινών Ελλήνων: η εξάτομη Λογιστική του Βαρλαάμ, τα Αρμονικά του Βρυενού, η Στοιχείωσι Αστρονομική του Θεόδωρου Μετοχίτη, τα Περί κατασκευής κοίλων κατόπτρων και Περί παραδόξων μηχανημάτων του Ανθέμιου, το Περί αριθμών του Μ. Ψελλού, το Σχόλιον στα ψηφία κατ’ Ινδούς, του Νεόφυτου Μοναχού, η περίφημη Τετράβιβλος, 500 σελίδων, του Παχυμέρη, τα Σχόλια εις τον Πτολεμαίων και τον Ευκλείδην, το Περί ευρέσεως των τετραγωνικών πλευρών των μη ρητών τετραγώνων αριθμών, η Μέθοδος κατασκευής αστρολαβικού οργάνου, του μοναχού Ισαάκ Αργυρού, η Παράδοσις σύντομος και σαφεστάτη της ψηφοφορικής επιστήμης του Νικόλαου Αρτάβασδου, η οποία ασχολείται με τα κλάσματα και τους δεκαδικούς αριθμούς, η Παράδοσις εις την εύρεσιν των τετραγώνων αριθμών του Μιχαήλ Μοσχόπουλου, τα Υπόμνημα εις την μεγάλην του Πτολεμαίου σύνταξιν και Περί κατασκευής σφαίρας του Αράτου του Αυτοκράτορα Ηράκλειου, το Υπόμνημα εις την αριθμητικήν εισαγωγήν και το Περί μετρήσεως του Ήρωνα Βυζαντινού, το Μαθημάτων αστρονομίας του Θ. Προδρόμου, το Σφαιρικά τινα και εποπτικά του Μανουήλ Βρυένιου, το μαθηματικό-γεωδαιτικό Σύνοψις περί μετρήσεως και μερισμού γης του Πεδιάσιμου, η Αστρονομική βίβλος του Θεόδωρου Μελιτηνιώτη. Βυζαντινοί μαθηματικοί: ο Καβάσιλας Νικόλαος, λόγιος και αστρονόμος, σε επιστολή του αποδίδει τις παλίρροιες στην έλξη που προκαλεί η δύναμη της σελήνης, η οποία διαδίδεται ευθύγραμμα μαζί με το φώς της. Ο Μοσχόπουλος Μανουήλ, λόγιος και μαθηματικός, ήταν συγγραφέας του «Παράδοσις εις την εύρεσιν των τετραγώνων αριθμών» που συνίσταται στην διάταξη ν^2 ακεραίων μέσα σε ένα τετράγωνο με ν γραμμές και ν στήλες έτσι ώστε οι αριθμοί που διατάσσονται σε κάθε γραμμή, σε κάθε στήλη, και σε κάθε διαγώνιο να έχουν το άθροισμα ν*(ν^2 +1)/2. Ο Νικηφόρος Γρηγοράς, μαθηματικός και αστρονόμος, στα 1325 κατάλαβε με δικές του μετρήσεις το σφάλμα του Ιουλιανού ημερολογίου το οποίο και διόρθωσε (Ρωμαϊκή Ιστορία viii, 13), «μερίμνησε να αποκατασταθούν χειρόγραφα του Απολλωνίου» (Hunger H., Βυζαντινή λογοτεχνία, τ. Γ’, σ. 54), υπολόγισε όλες τις εκλείψεις του ηλίου της τελευταίας χιλιετίας και βελτίωσε τον αστρολάβο, έτσι ώστε ο αστρονόμος να βρίσκει με ορισμένη μέθοδο με κάθε δυνατή ακρίβεια σε δεδομένο χρόνο τις θέσεις των αστέρων. Ο Παχυμέρκης Γεώργιος, μαθηματικός και αστρονόμος, έλυνε προβλήματα β' βαθμού, γραμμικά συστήματα και προχωρούσε στην λύση της εξίσωσης χ^3 - 4*χ^2 + χ -4 = 0. «Συνεχίζοντας εδώ τον Αρχιμήδη και τον Απολλώνιο, αλλά υπερβαίνοντάς τους, ο Ανθέμιος κατασκεύασε το ελλειψοειδές με βάση τις εφαπτόμενες και όρισε το παραβολοειδές με βάση την κύρια εστία και τον κύριο άξονα» (Hunger H., Βυζαντινή λογοτεχνία, τ. Γ’, σ. 26). Ο Ιωάννης Φιλόπονος «καταπιάστηκε και με μαθηματικά προβλήματα όπως ο τετραγωνισμός του κύκλου. Ακόμη υπομνημάτισε την Αριθμητική του Νικομάχου και έγραψε ένα μελέτημα για την κατασκευή και τη χρήση του αστρολάβου. Ενώ ο Συνέσιος παρουσίαζε μόνο την περιγραφή ενός αρμιλσφαιρίου, της οποίας το πρότυπο υπήρξε ήδη στον Πτολεμαίο, στο έργο του Φιλόπονου έχουμε το αρχαιότερο κείμενο για τον αστρολάβο, το όργανο που "συλλαμβάνει" τα αστέρια και με το οποίο ήταν δυνατόν να προσδιοριστεί η ώρα τη νύχτα» (Hunger Herbert, Βυζαντινή λογοτεχνία, τ. Γ’, σ. 24). Η Αριθμητική εισαγωγή του Νικόμαχου του Γερασηνού (1ος/2ος αιώνας) ήταν ένα έργο το οποίο «Ο Ασκληπιός ο Τραλλιανός και ο Ιωάννης ο Φιλόπονος το υπομνημάτισαν· ο Απουλήιος και ο Βοήθιος έκαναν μεταφράσεις στα λατινικά» (Hunger Herbert, Βυζαντινή λογοτεχνία, τ. Γ’, σ. 24)· μάλιστα «ο Φιλόπονος προχώρησε σε δικές του συμπληρώσεις και σε περαιτέρω εύστοχες ανασκευές» (ό.π., σ. 24).
 

Βασιλοφρων13

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
34.986
Like
6.943
Πόντοι
1.406
Και κατι για το περιφημο Μηδεν...

στην ελληνιστική εποχή και το Βυζάντιο, «Σύμβολο για το μηδέν (ουδέν) υπήρχε, αλλά χρησιμοποιούταν μόνο για αστρονομικούς πίνακες και στο εξηνταδικό σύστημα» (Anne Tihon, “Numeracy and science”, στο Elizabeth Jeffreys, John Haldon, Robin Cormack (επ.), The Oxford handbook of Byzantine studies, Oxford University Press, σ. 804).
 

Απολλύων

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Αυγ 2013
Μηνύματα
6.202
Like
4.790
Πόντοι
1.756
Οποιος καταφευγει στην βια για να λυσει κατι ειναι κατωτερος. Η βια ειναι ΖΩΩΔΗΣ συμπεριφορα και σε απομακρυνει απο καθε τι ανθρωπινο.Απο την στιγμη που επιλεγει καποιος να κινηθει με αυτον τον τροπο,αυτοματως εξισωνεται με τα ζωα και δεν ειναι τιποτα παραπανω απο αυτα.Δεν κρινω ανθρωπους απο την ρατσα τους (ρατσισμος),αλλα απο την συμπεριφορα τους.
 

Βασιλοφρων13

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
34.986
Like
6.943
Πόντοι
1.406
Οποιος καταφευγει στην βια για να λυσει κατι ειναι κατωτερος. Η βια ειναι ΖΩΩΔΗΣ συμπεριφορα και σε απομακρυνει απο καθε τι ανθρωπινο.Απο την στιγμη που επιλεγει καποιος να κινηθει με αυτον τον τροπο,αυτοματως εξισωνεται με τα ζωα και δεν ειναι τιποτα παραπανω απο αυτα.Δεν κρινω ανθρωπους απο την ρατσα τους (ρατσισμος),αλλα απο την συμπεριφορα τους.
Λυπαμαι που στο λεω αλλα ετσι οπως το θετεις ειμαστε ολοι ανεξαιρετως ζωα.Σπανιως και για ελαχιστο χρονο τεινουμε προς το ανθρωπινο και δυστυχως ελαχιστοι καταφερνουν να το φτασουν και να μεινουν εκει
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.279
Πόντοι
8.006
Kαι εγω ενταξει ρε γιατρε, λεω ιστορικες ανακρίβειες περι "ελληνικης αυτοκρατοριας".
Λεει και ο Παπαρρηγοπουλος, η Αρβελερ και ο Φινλει?

Ο Μέγας Κωνσταντίνος  εγκαινιάζει στίς 11 Μαΐου τού έτους 330 τήν νέα Ρώμη, πρωτεύουσα του Ρωμαϊκού κράτους. Σύμφωνα μέ τόν Κωνσταντίνο Παπαρρηγόπουλο η Ρωμαϊκή κυριαρχία διήρκησε μέχρι τόν 5ο αιώνα, καί ομοίως συμφωνεί η ιστορικός Ελένη Γλυκατζή Αρβελέρ, η οποία αναφέρει: "Κατά τήν διάρκεια της περίοδου (379-641), τό Βυζάντιο θά αποκτήσει τά χαρακτηριστικά, πού θά τό καταστήσουν αργότερα, Ελληνική Αυτοκρατορία της χριστιανικής Ανατολής." O Finlay θεωρεί ότι: "από τό 716 η ιστορία των Ελλήνων τοσούτον στενώς συμπλέκεται μετά των χρονικών της κραταιώς ήδη οργανωθείσης αυτοκρατορικής κυβερνήσεως, ώστε η ιστορία του ανατολικού κράτους αποτελεί έκτοτε έν όλον μετά της του ελληνικού έθνους ιστορίας."
Ολα οτι εγραψες. Εξηγησε αν θες να σου απαντησω επ αυτου.
Να εξηγησεις στους ανωτερω ιστορικους. Εγω δεν χρειαζομαι απαντησεις.
 

ΠΥΡΑΥΛΟΣ

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Δεκ 2009
Μηνύματα
3.274
Κριτικές
104
Like
2.757
Πόντοι
7.783
Οποιος καταφευγει στην βια για να λυσει κατι ειναι κατωτερος. Η βια ειναι ΖΩΩΔΗΣ συμπεριφορα και σε απομακρυνει απο καθε τι ανθρωπινο.Απο την στιγμη που επιλεγει καποιος να κινηθει με αυτον τον τροπο,αυτοματως εξισωνεται με τα ζωα και δεν ειναι τιποτα παραπανω απο αυτα.Δεν κρινω ανθρωπους απο την ρατσα τους (ρατσισμος),αλλα απο την συμπεριφορα τους.
Είσθε Μάρτυς του Ιεχωβά;
 

Hirayama

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2011
Μηνύματα
3.258
Like
3
Πόντοι
16
Kαι εγω ενταξει ρε γιατρε, λεω ιστορικες ανακρίβειες περι "ελληνικης αυτοκρατοριας".
Λεει και ο Παπαρρηγοπουλος, η Αρβελερ και ο Φινλει?

Ο Μέγας Κωνσταντίνος  εγκαινιάζει στίς 11 Μαΐου τού έτους 330 τήν νέα Ρώμη, πρωτεύουσα του Ρωμαϊκού κράτους. Σύμφωνα μέ τόν Κωνσταντίνο Παπαρρηγόπουλο η Ρωμαϊκή κυριαρχία διήρκησε μέχρι τόν 5ο αιώνα, καί ομοίως συμφωνεί η ιστορικός Ελένη Γλυκατζή Αρβελέρ, η οποία αναφέρει: "Κατά τήν διάρκεια της περίοδου (379-641), τό Βυζάντιο θά αποκτήσει τά χαρακτηριστικά, πού θά τό καταστήσουν αργότερα, Ελληνική Αυτοκρατορία της χριστιανικής Ανατολής." O Finlay θεωρεί ότι: "από τό 716 η ιστορία των Ελλήνων τοσούτον στενώς συμπλέκεται μετά των χρονικών της κραταιώς ήδη οργανωθείσης αυτοκρατορικής κυβερνήσεως, ώστε η ιστορία του ανατολικού κράτους αποτελεί έκτοτε έν όλον μετά της του ελληνικού έθνους ιστορίας."


Παραμύθια για να κοιμάται το πόπολο.
Όλοι μιλάνε υπερήφανα για καταγωγή από την Αρχαία Ελλάδα, αγνοώντας ότι η Αρχαία Ελλάδα τελείωσε στη μάχη της Χαιρώνειας, όταν ουσιαστικά ο Φίλιππος κι ο Αλέξανδρος τελείωσαν τις πόλεις-κράτη και την αναρχοαυτονομη φιλελευθερη φύση των νοτίων ελλήνων.

Η αυτοκρατορία του Αλεξανδρου και τα Ελληνιστικά βασιλεια - διαδοχοί της είχαν την Ελληνική γλώσσα, λόγω Ελληνικής κατακτησης, αλλά ουσιαστικά οι δομές κι η διοικησή τους ακολουθούσε το σύστημα της Περσικής αυτοκρατορίας.

Το αρχαίο Ελληνικό = Αθηναικο πνεύμα της Δημοκρατίας και όλης αυτης της φιλοσοφίας, επιστημης, ελευθεριας κτλ άρχισε να παρακμάζει και σταδιακά ο Ελληνοφωνος κόσμος απορροφήθηκε από τους Ρωμαίους, οι οποίοι ήταν οι ...Αλβανοί της Μεσογείου, όταν πρωτοδιαμορφώθηκε η Ρώμη απο τα κωλοχώρια πέριξ του καπιτώλειου λόφου.

Φυσικά και ως ...ΑΛβανοί, οι Ρωμαιοι κυριαρχοι της ανατολικης αυτοκρατοριας απορροφηθηκαν απο τον ελληνοφωνο και πιο προηγμενο κόσμο. Αλλά το Βυζαντιο δεν έχει καμια σχέση με την Αρχαια Αθηνα, Σπάρτη ή εστω και Μακεδονια. Οπως κι ο τυφλωμενος ανεραστος χριστιανισμος, δεν εχει καμια σχέση με το ελευθερο ελληνικο δωδεκαθεο, που ολοι οι θεοι εγαμιώσαντε κανονικοτατα με τις τσαπερδονοκωλοσφυριχτρες και τους γκέυ.

Το ελληνικο πνευμα αμφισβητησης και λογικης δεν εχει καμια σχεση με τον ιουδαισμό-χριστιανισμό, όπου παρθενες γκαστρωνονται με κρινους, αντι για καυλοπυρεσσουσες ψωλές, οι πουτανες που δινουν χαρα στο μεροκαματιαρη είναι αμαρτωλές εαν δεν καταθεσουν τα λεφτα τους στο παγκαρι του παπαδαριού κι ένας μαστουρωμένος προφήτης περπαταει πανω στο νερο και ταιζει δεκαδες με 5 ψωμια, ανασταινει νεκρους, αλλά δε μπορεί να αρθρώσει ένα λογικό επιχειρημα στο Ρωμαιο Διώτη που τον συλλαμβανει για τρομοκρατία και σουβλίζεται σαν αρνι για τη Λαμπρή...

Ελληνικό εθνος με την ουσιαστικη ένοια του όρου (Αθηνα-Σπαρτη) δεν υπάρχει. Αν η θρησκεια ειναι ιστορικα το ισχυρότερο χαρακτηριστικο ενος έθνους, τοτε ειμαστε μαλλον ελληνόφωνη ιουδαική σέκτα, ακα χριστιανοι εβραίοι, που υπερφαλαγγισαμε αριθμητικά τη ...γνησια και πιο αρτηριοσκληρωτικη θρησκεια του Γιαχβέ, επειδη ήμασταν πιο βολικοι και πειθηνιοι στον αυτοκρατορα Κων/νο !
 

Απολλύων

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Αυγ 2013
Μηνύματα
6.202
Like
4.790
Πόντοι
1.756
...και για να ξαναμπουμε λιγο στο θεμα... Οι τζιχαντιστες εσπασαν την γραμμη αμυνας των Κουρδων και μπηκαν στο Κομπανι χρησιμοποιωντας πυροβολα των 122mm...Αλλα απο την ωρα που μπηκαν μεσα στην πολη, δεν μπορουν πλεον να χρησιμοποιησουν πυροβολικο, και εχουν βαριες απωλειες.Οι Κουρδοι σε αυτο το στυλ πολεμου (ανταρτοπολεμος,μαχη σε αστικο πεδιο) εχουν μεγαλη πειρα κ δεν παιζονται.Το προβλημα ειναι οτι ειναι λιγοτεροι και δεν πρεπει να εχουν μεγαλο αποθεμα πυρομαχικων...
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
40.763
Like
22.309
Πόντοι
5.006
...και για να ξαναμπουμε λιγο στο θεμα... Οι τζιχαντιστες εσπασαν την γραμμη αμυνας των Κουρδων και μπηκαν στο Κομπανι χρησιμοποιωντας πυροβολα των 122mm...Αλλα απο την ωρα που μπηκαν μεσα στην πολη, δεν μπορουν πλεον να χρησιμοποιησουν πυροβολικο, και εχουν βαριες απωλειες.Οι Κουρδοι σε αυτο το στυλ πολεμου (ανταρτοπολεμος,μαχη σε αστικο πεδιο) εχουν μεγαλη πειρα κ δεν παιζονται.Το προβλημα ειναι οτι ειναι λιγοτεροι και δεν πρεπει να εχουν μεγαλο αποθεμα πυρομαχικων...
δεν μπορουν οι κουρδοι ρε συ...αν δεν μπει οργανωμενο κρατος στο παιχνιδι,δεν σταματιουνται τα πιθηκια...
 

TRIENA

Μέλος
Εγγρ.
8 Οκτ 2012
Μηνύματα
7.093
Like
6
Πόντοι
66
Τυπε το Σουκχοι λοκαρει και χτυπαει ταυτοχρονα 6 ιπταμενους στοχους απο αποσταση 130 χλμ... τι να λεμε τωρα... εγινε ξανα προταση να τα παρουν και βγηκαν οι αχρηστοι και ειπαν "Δεν εχουν προσπεκτους στα Ελληνικα"!!!!!!! Και τους λεει ο Ρωσσος.."Ολα τα προσπεκτ στα Ελληνικα"... και μετα γυρισαν και ειπαν οτι δεν ειναι συμβατα και δεν συναδουν με τα Νατοικα συστηματα και κατι τετοιες παπαριες...
αχρηστοι :thumbsup: :thumbsup: :zombie: :zombie: :shit: :shit: :shit: παπαριες
 

koloteroritas

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
206
Κριτικές
1
Like
26
Πόντοι
1
Τυπε το Σουκχοι λοκαρει και χτυπαει ταυτοχρονα 6 ιπταμενους στοχους απο αποσταση 130 χλμ... τι να λεμε τωρα... εγινε ξανα προταση να τα παρουν και βγηκαν οι αχρηστοι και ειπαν "Δεν εχουν προσπεκτους στα Ελληνικα"!!!!!!! Και τους λεει ο Ρωσσος.."Ολα τα προσπεκτ στα Ελληνικα"... και μετα γυρισαν και ειπαν οτι δεν ειναι συμβατα και δεν συναδουν με τα Νατοικα συστηματα και κατι τετοιες παπαριες...

Τι δουλειά έχουμε με τα σουχόι ,το καλύτερο μαχητικό αυτή την στιγμή είναι το F16.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.279
Πόντοι
8.006
Παραμύθια για να κοιμάται το πόπολο.
Όλοι μιλάνε υπερήφανα για καταγωγή από την Αρχαία Ελλάδα, αγνοώντας ότι η Αρχαία Ελλάδα τελείωσε στη μάχη της Χαιρώνειας, όταν ουσιαστικά ο Φίλιππος κι ο Αλέξανδρος τελείωσαν τις πόλεις-κράτη και την αναρχοαυτονομη φιλελευθερη φύση των νοτίων ελλήνων.

Η αυτοκρατορία του Αλεξανδρου και τα Ελληνιστικά βασιλεια - διαδοχοί της είχαν την Ελληνική γλώσσα, λόγω Ελληνικής κατακτησης, αλλά ουσιαστικά οι δομές κι η διοικησή τους ακολουθούσε το σύστημα της Περσικής αυτοκρατορίας.

Το αρχαίο Ελληνικό = Αθηναικο πνεύμα της Δημοκρατίας και όλης αυτης της φιλοσοφίας, επιστημης, ελευθεριας κτλ άρχισε να παρακμάζει και σταδιακά ο Ελληνοφωνος κόσμος απορροφήθηκε από τους Ρωμαίους, οι οποίοι ήταν οι ...Αλβανοί της Μεσογείου, όταν πρωτοδιαμορφώθηκε η Ρώμη απο τα κωλοχώρια πέριξ του καπιτώλειου λόφου.

Φυσικά και ως ...ΑΛβανοί, οι Ρωμαιοι κυριαρχοι της ανατολικης αυτοκρατοριας απορροφηθηκαν απο τον ελληνοφωνο και πιο προηγμενο κόσμο. Αλλά το Βυζαντιο δεν έχει καμια σχέση με την Αρχαια Αθηνα, Σπάρτη ή εστω και Μακεδονια. Οπως κι ο τυφλωμενος ανεραστος χριστιανισμος, δεν εχει καμια σχέση με το ελευθερο ελληνικο δωδεκαθεο, που ολοι οι θεοι εγαμιώσαντε κανονικοτατα με τις τσαπερδονοκωλοσφυριχτρες και τους γκέυ.

Το ελληνικο πνευμα αμφισβητησης και λογικης δεν εχει καμια σχεση με τον ιουδαισμό-χριστιανισμό, όπου παρθενες γκαστρωνονται με κρινους, αντι για καυλοπυρεσσουσες ψωλές, οι πουτανες που δινουν χαρα στο μεροκαματιαρη είναι αμαρτωλές εαν δεν καταθεσουν τα λεφτα τους στο παγκαρι του παπαδαριού κι ένας μαστουρωμένος προφήτης περπαταει πανω στο νερο και ταιζει δεκαδες με 5 ψωμια, ανασταινει νεκρους, αλλά δε μπορεί να αρθρώσει ένα λογικό επιχειρημα στο Ρωμαιο Διώτη που τον συλλαμβανει για τρομοκρατία και σουβλίζεται σαν αρνι για τη Λαμπρή...

Ελληνικό εθνος με την ουσιαστικη ένοια του όρου (Αθηνα-Σπαρτη) δεν υπάρχει. Αν η θρησκεια ειναι ιστορικα το ισχυρότερο χαρακτηριστικο ενος έθνους, τοτε ειμαστε μαλλον ελληνόφωνη ιουδαική σέκτα, ακα χριστιανοι εβραίοι, που υπερφαλαγγισαμε αριθμητικά τη ...γνησια και πιο αρτηριοσκληρωτικη θρησκεια του Γιαχβέ, επειδη ήμασταν πιο βολικοι και πειθηνιοι στον αυτοκρατορα Κων/νο !
Κοιτα τύπε, αν είναι να επιλεξω αναμεσα στον Hirayama από το μπου κομ και την Αρβελερ, η επιλογή μου είναι μαλλον ευκολη.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom