You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
ISIL: Ισλαμικό Κράτος του Ιράκ και Λεβάντε.
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Egeanboy
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 4K
- Εμφανίσεις 135K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Chevalier Fidèle
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 1 Ιαν 2007
- Μηνύματα
- 21.594
- Κριτικές
- 1
- Like
- 304
- Πόντοι
- 386
Να εξηγησεις στους ανωτερω ιστορικους. Εγω δεν χρειαζομαι απαντησεις.
Φιλε μου η εν λογω αυτοκρατορια ηταν η ΡΩΜΑΙΚΗ η οποια χωριστηκε σε δυο επιμερους αυτοκρατοριες. Την ανατολικη και τη δυτικη. Ο Παπαρηγοπουλος μιλουσε για χαρακτηριστικα που απεκτησε η αυροκρατορια που πλεον μετα το 1204 μπορουμε να μιλαμε και για πρωιμο ελληνικο εθνικο κρατος. Παει αυτο.
Τωρα η αληθεια ειναι πως η αυτοκρατορια αυτη σταματησε τους Αραβες κατα τον 7ο και 8ο αιωνα. Με το περιφημο "υγρο πυρ". Για το λογο αυτο η ισλαμικη επελαση στραφηκε προς τη βορειο αφρικη και στη συνεχεια περασε στην Ισπανια και σταμτησε στο Πουατιε.
Στη συνεχεια οχι μονο δε σταματουσε το ισλαμ αλλα και το ευνοουσε. Στις σταυρφοροριες, οχι ανοιχτα, αλλα διακριτικα το Βυζαντιο ηταν υπερ των μουσουλμανων. Και ειδικα με τα το 1204 το Βυζαντιο που υποχωρουσε συνεχως εδινε εδαφος στους Τουρκους. Που δεν ηταν μονο οι Οθωμανοι αλλα πολλα αλλα ισλαμικα εμιρατα, με τα οποια το βυζαντιο συνεργαζοταν. Μη ξεχναμε και τη ρηση " καλυτερα σαρικι τουρκικο παρα τιαρα παπικη" για την Κωνσταντινουπολη.
Παντως ναι οντως εχει συμβει οτι το βυζαντιο σταματησε τους αραβες. Αλλα κατα ποσο ηταν ελληνικη η αυτοκρατορια τον 7ο αιωνα μ.Χ αυτο το συζηταμε.
geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 28.043
- Κριτικές
- 16
- Like
- 15.109
- Πόντοι
- 6.515
δεν μπορουν οι κουρδοι ρε συ...αν δεν μπει οργανωμενο κρατος στο παιχνιδι,δεν σταματιουνται τα πιθηκια...
καλα δεν μπορω να καταλαβω ποιοι τα υποστηριζουν τα πιθηκια όταν υπαρχει τετοια συμμαχια εναντιον τους
Παντως τα μισα αρχιδια να είχαμε εμεις από αυτά των κουρδων δεν θα μας κουνιοτανε ουτε τουρκος ουτε αλβανος ουτε σκοπιανος
koloteroritas
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Μαΐ 2014
- Μηνύματα
- 206
- Κριτικές
- 1
- Like
- 26
- Πόντοι
- 1
Ελπιζω να κανεις πλακα...
Όχι δεν κάνω καθόλου πλάκα , τα block-52+/Μ έχουν καλύτερα ηλεκτρονικά από τα σουχόι
έχουν θαυμάσιο ιστορικό σε μάχη ,και είναι πολύ πιο φθήνα από το σουχόι και εν τέλη το καλύτερο αεροσκάφος
για την δουλειά που το θέλουμε. Δεν έχει καμία δουλειά η Ελλάδα με Ρωσικά αεροσκάφη ,γιατί εκτός των άλλων
δημιουργούνται και άλλα προβλήματα όπως π.χ. η ύπαρξη τριών μαχητικών (F16 ,μιράζ ,σουχόι) είναι οικονομικά
ασύμφορη ,δεν προσφέρει κανένα πλεονέκτημα ,δημιουργεί ανομοιογένεια. Η καλύτερη λύση για την Ελλάδα είναι ο
εκσυγχρονισμός όλων των F16 που διαθέτει και για τα επόμενα 10 χρόνια τουλάχιστον δεν υπάρχει λόγος για κάποια
αγορά.
Gunnar
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 6.331
- Κριτικές
- 26
- Like
- 76
- Πόντοι
- 76
καλα δεν μπορω να καταλαβω ποιοι τα υποστηριζουν τα πιθηκια όταν υπαρχει τετοια συμμαχια εναντιον τους
Παντως τα μισα αρχιδια να είχαμε εμεις από αυτά των κουρδων δεν θα μας κουνιοτανε ουτε τουρκος ουτε αλβανος ουτε σκοπιανος
Πάντως οι Αλβανοί και οι Σκοπιανοί δεν μας κουνιόνται,αλλά μάλλον εμείς τους κουνιόμαστε.Οι Τούρκοι είναι όντως ιμπεριαλιστές και επεμβατικοί...
Βασιλοφρων13
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 34.986
- Like
- 6.943
- Πόντοι
- 1.406
Φιλε μου η εν λογω αυτοκρατορια ηταν η ΡΩΜΑΙΚΗ η οποια χωριστηκε σε δυο επιμερους αυτοκρατοριες. Την ανατολικη και τη δυτικη. Ο Παπαρηγοπουλος μιλουσε για χαρακτηριστικα που απεκτησε η αυροκρατορια που πλεον μετα το 1204 μπορουμε να μιλαμε και για πρωιμο ελληνικο εθνικο κρατος. Παει αυτο.
Τωρα η αληθεια ειναι πως η αυτοκρατορια αυτη σταματησε τους Αραβες κατα τον 7ο και 8ο αιωνα. Με το περιφημο "υγρο πυρ". Για το λογο αυτο η ισλαμικη επελαση στραφηκε προς τη βορειο αφρικη και στη συνεχεια περασε στην Ισπανια και σταμτησε στο Πουατιε.
Στη συνεχεια οχι μονο δε σταματουσε το ισλαμ αλλα και το ευνοουσε. Στις σταυρφοροριες, οχι ανοιχτα, αλλα διακριτικα το Βυζαντιο ηταν υπερ των μουσουλμανων. Και ειδικα με τα το 1204 το Βυζαντιο που υποχωρουσε συνεχως εδινε εδαφος στους Τουρκους. Που δεν ηταν μονο οι Οθωμανοι αλλα πολλα αλλα ισλαμικα εμιρατα, με τα οποια το βυζαντιο συνεργαζοταν. Μη ξεχναμε και τη ρηση " καλυτερα σαρικι τουρκικο παρα τιαρα παπικη" για την Κωνσταντινουπολη.
Παντως ναι οντως εχει συμβει οτι το βυζαντιο σταματησε τους αραβες. Αλλα κατα ποσο ηταν ελληνικη η αυτοκρατορια τον 7ο αιωνα μ.Χ αυτο το συζηταμε.
Chevalie διαβασε για τις Εκστρατειες του Νικηφορου Φωκα του Ιωαννη Τζιμισκη(του επονομαζομενου και Ωχρου θανατου των Σαρακηνων) καθως και σε μικροτερο βαθμο του Βασιλειου Β' κατα των Αραβων κατα τον 10ο και αρχες 11ου αιωνα.Επισης για το Εκστρατευτικο σωμα που ηγηθηκε ο ιδιος ο Μανουηλ Κομνηνος κατα την δειαρκεια της Β σταυροφοριας τον 12ο αιωνα,που πολεμησε στο πλευρο των Σταυροφορων στη Συρια και επεφερε τεραστια πληγματα στις δυναμεις των Σελτζουκων (νομιζω επι Σουλτανου Ζεγγι).Μια εκστρατεια που διακοπηκε οταν ο Αυτοκρατωρ εκνευρισμενος απο την αδιαφορια των Φραγκων(στην ουσια τον αφηναν να καθαριζει μονος του και μετα ερχοταν να καρπωθουν τις επιτυχιες) πηρε τον Στρατο και γυρισε στη Βασιλευουσα.Πολλοι ιστορικοι υποστηριζουν οτι αν ειχε διατηρηθει αυτη η Συμμαχια θα ειχε διαλυσει τον ισλαμικο κοσμο που ηταν ηδη σε μια φαση παρακμης και πολιτικης αλλα και θρησκευτικης διαιρεσης.Λιγα Χρονια μετα εμφανιστηκε ο Σαλαντιν(Κουρδος by the way) εννωσε ολο τον ισλαμικο κοσμο και τσακισε τα φραγκικα βασιλεια
Hirayama
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 3.258
- Like
- 3
- Πόντοι
- 16
Κοιτα τύπε, αν είναι να επιλεξω αναμεσα στον Hirayama από το μπου κομ και την Αρβελερ, η επιλογή μου είναι μαλλον ευκολη.
εχετε πολλα κοινα ρε τυπε...γλυφετε κι οι δυο λωκοτρυπίδες "αυτοκρατόρων"...
του μεγα ανωμαλου κων/νου, η αρβελερ.. ("γιατι το βυζαντιο")
του μεγα καραγκιοζη σαμαρα, εσυ
To Κομπανι ειναι ενα απο τα 3 καντονια στα οποια οι Κουρδοι αρχισαν σιγα-σιγα να γινονται ανεξαρτητοι,γι αυτο η Τουρκια θελει να το καταστρεψει και υποστηριζει τους Τζιχαντιστες.Δεν υπολογισαν ομως ενα πραγμα... Αν το Κομπανι πεσει τοτε θα γινει συμβολο,θα γινει οι "Θερμοπυλες" των Κουρδων,θα γινει το "Μεσολογγι" τους.... Ειτε νικησουν ειτε πεθανουν, στο Κομπανι αυτην την στιγμη πολεμουν ελευθεροι, ανδρες κ γυναικες... και θυμηθειτε το..Πολεμουν για εμας...δεν μπορουν οι κουρδοι ρε συ...αν δεν μπει οργανωμενο κρατος στο παιχνιδι,δεν σταματιουνται τα πιθηκια...
alex71
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 154.320
- Κριτικές
- 1
- Like
- 32.279
- Πόντοι
- 8.006
Καλα, ενταξει.εχετε πολλα κοινα ρε τυπε...γλυφετε κι οι δυο λωκοτρυπίδες "αυτοκρατόρων"...
του μεγα ανωμαλου κων/νου, η αρβελερ.. ("γιατι το βυζαντιο")
του μεγα καραγκιοζη σαμαρα, εσυ
TRIENA
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 7.093
- Like
- 6
- Πόντοι
- 66
εχouμε αρχιδιακαλα δεν μπορω να καταλαβω ποιοι τα υποστηριζουν τα πιθηκια όταν υπαρχει τετοια συμμαχια εναντιον τους
Παντως τα μισα αρχιδια να είχαμε εμεις από αυτά των κουρδων δεν θα μας κουνιοτανε ουτε τουρκος ουτε αλβανος ουτε σκοπιανος
όσον αφορά τις ΔΙΑΤΑΓΕΣ
όχι πισωγυρισματα δλδ.... εδώ ειναι όλο το μυστικό.
ΕΛΛΑΣ ΙΣΡΑΙΛ ΗΠΑ ΚΥΠΡΟΣ
Chevalier Fidèle
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 1 Ιαν 2007
- Μηνύματα
- 21.594
- Κριτικές
- 1
- Like
- 304
- Πόντοι
- 386
Chevalie διαβασε για τις Εκστρατειες του Νικηφορου Φωκα του Ιωαννη Τζιμισκη(του επονομαζομενου και Ωχρου θανατου των Σαρακηνων) καθως και σε μικροτερο βαθμο του Βασιλειου Β' κατα των Αραβων κατα τον 10ο και αρχες 11ου αιωνα.Επισης για το Εκστρατευτικο σωμα που ηγηθηκε ο ιδιος ο Μανουηλ Κομνηνος κατα την δειαρκεια της Β σταυροφοριας τον 12ο αιωνα,που πολεμησε στο πλευρο των Σταυροφορων στη Συρια και επεφερε τεραστια πληγματα στις δυναμεις των Σελτζουκων (νομιζω επι Σουλτανου Ζεγγι).Μια εκστρατεια που διακοπηκε οταν ο Αυτοκρατωρ εκνευρισμενος απο την αδιαφορια των Φραγκων(στην ουσια τον αφηναν να καθαριζει μονος του και μετα ερχοταν να καρπωθουν τις επιτυχιες) πηρε τον Στρατο και γυρισε στη Βασιλευουσα.Πολλοι ιστορικοι υποστηριζουν οτι αν ειχε διατηρηθει αυτη η Συμμαχια θα ειχε διαλυσει τον ισλαμικο κοσμο που ηταν ηδη σε μια φαση παρακμης και πολιτικης αλλα και θρησκευτικης διαιρεσης.Λιγα Χρονια μετα εμφανιστηκε ο Σαλαντιν(Κουρδος by the way) εννωσε ολο τον ισλαμικο κοσμο και τσακισε τα φραγκικα βασιλεια
Ενδιαφέρον thx ;)
TRIENA
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 7.093
- Like
- 6
- Πόντοι
- 66
κανεις πλακαΌχι δεν κάνω καθόλου πλάκα , τα block-52+/Μ έχουν καλύτερα ηλεκτρονικά από τα σουχόι
έχουν θαυμάσιο ιστορικό σε μάχη ,και είναι πολύ πιο φθήνα από το σουχόι και εν τέλη το καλύτερο αεροσκάφος
για την δουλειά που το θέλουμε. Δεν έχει καμία δουλειά η Ελλάδα με Ρωσικά αεροσκάφη ,γιατί εκτός των άλλων
δημιουργούνται και άλλα προβλήματα όπως π.χ. η ύπαρξη τριών μαχητικών (F16 ,μιράζ ,σουχόι) είναι οικονομικά
ασύμφορη ,δεν προσφέρει κανένα πλεονέκτημα ,δημιουργεί ανομοιογένεια. Η καλύτερη λύση για την Ελλάδα είναι ο
εκσυγχρονισμός όλων των F16 που διαθέτει και για τα επόμενα 10 χρόνια τουλάχιστον δεν υπάρχει λόγος για κάποια
αγορά.
- Με το Su-35S, ουσιαστικά ολοκληρώνεται η “ιδεολογία” των μαχητικών πέμπτης γενιάς.
geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 28.043
- Κριτικές
- 16
- Like
- 15.109
- Πόντοι
- 6.515
εχouμε αρχιδια
όσον αφορά τις ΔΙΑΤΑΓΕΣ
όχι πισωγυρισματα δλδ.... εδώ ειναι όλο το μυστικό.
ΕΛΛΑΣ ΙΣΡΑΙΛ ΗΠΑ ΚΥΠΡΟΣ
τι να συγκρινεις τυπε, εδώ οι Κουρδισες μαναδες κανουνε 6-7 παιδια και μετα βουτανε τα οπλα.
Οι δικες μας κομμωτηριο, καφετερεια και φρεντοτσινο
TRIENA
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 7.093
- Like
- 6
- Πόντοι
- 66
τι να συγκρινεις τυπε, εδώ οι Κουρδισες μαναδες κανουνε 6-7 παιδια και μετα βουτανε τα οπλα.
Οι δικες μας κομμωτηριο, καφετερεια και φρεντοτσινο
TRIENA
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 7.093
- Like
- 6
- Πόντοι
- 66
OKB Sukhoi Company - Knaapo Sukhoi Su-35BM
Sukhoi Su-35UB
Sukhoi Su-35BM
Περιγραφή
Αποστολή Μαχητικό αεροσκάφος πολλαπλών ρόλων
Πλήρωμα 1(Su-35), 2 (Su-35UB)
Κατασκευαστής OKB Sukhoi Company - Knaapo
Διαστάσεις
Μήκος 21,9 m
Εκπέτασμα 15,3 m
Ύψος 5,9 m
Βάρος
Καθαρό 19.000 kg
Μέγιστο απογείωσης 34.500 kg
Σύστημα πρόωσης
Κινητήρες 2 x Saturn AL-41F1A turbofan
Ώση 29 tons kN
Επιδόσεις
Μέγιστη ταχύτητα 2.400 km/h (2.25 Mach)
Αυτονομία >3600 km
Μέγιστο ύψος 18.000 m m
Βαθμός ανόδου 25.500 m/min
Οπλικό φορτίο
Πυροβόλα 1 GSh-301 30 mm
Έξυπνες βόμβες 8x LGB-250
8x KAB-500KR
3x KAB-1500KR
Βόμβες ελεύθερης πτώσης 10x FAB-500
18x FAB-250
Πύραυλοι αέρος-αέρος 5x R-37M (AA-X-13)
10x R-77 (AA-12)
6x R-73M2 (AA-11)
Πύραυλοι αέρος-εδάφους 1x Kh-59MK
6x Kh-29TE(L)
6x S-25LD
Πύραυλοι αέρος-επιφανείας 5x Kh-35U
6x Kh-31A
Πύραυλοι αντιραντάρ 5x Kh-58U5hE
6x Kh-31P
Ιστορία[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
Το Su-35 αποτελεί το τελευταίο αεροσκάφος της οικογένειας των Flanker. Αποτελεί ίσως την καλύτερη και την πιο βελτιωμένη έκδοση του μαχητικού Su-27, αφού ουσιαστικά συνδυάζει την ευελιξία του τελευταίου και ηλεκτρονικά συστήματα, κινητήρες και όπλα που θα χρησιμοποιηθούν στα μαχητικά αεροσκάφη επόμενης γενιάς (PAK-FA) που αναπτύσσονται στην Ρωσία.
Το αεροσκάφος[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
Το Sukhoi-35 είναι σχεδιασμένο πάνω στην βάση που θα κατασκευαστεί το καινούριο αεροσκάφος 5ης γενιάς (Su-50/PAK-FA). Το Su-35 εξελίχθηκε (με βάση το Su-27SM/Su-35Mk2) την δεκαετία του '90 με βάση λύσεις, οι οποίες εφαρμόζονται στην ανάπτυξη του μαχητικού πέμπτης γενιάς. Το αεροσκάφος είναι ειδικά σχεδιασμένο ώστε να παρέχει πολύ υψηλές επιδόσεις, όπως: «υπερευελιξία» του αεροσκάφους και τη δυνατότητα εκτέλεσης ακραίων ελιγμών με γωνία προσβολής άνω 90 μοιρών, υπερηχητική ταχύτητα χωρίς αυτό να επηρεάζει την εμβέλειά του, δυνατότητα ανταλλαγής δεδομένων μεταξύ αεροσκαφών, μέσω του οποίου πραγματοποιείται ανταλλαγή δεδομένων στοχοποίησης και ανίχνευση στόχων, αύξηση της δυνατότητας μεταφοράς οπλισμού, ικανότητα για μεγάλη διάρκεια πτήσης σε χαμηλό ύψος, ενώ φέρει ειδική επικάλυψη σε ζωτικά σημεία της δομής, για χαμηλή υπογραφή ίχνους στα ραντάρ του αντιπάλου.
Βασικά Χαρακτηριστικά[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
Κινητήρες: Το προωστικό σύστημα αποτελείται από δυο (2) ισχυρούς στροβιλοκινητήρες διπλής ροής τύπου AL-41F1A, εφοδιασμένους με ακροφύσια κατευθυνόμενης ώσης σε όλους τους άξονες. Οι κινητήρες ελέγχονται μέσω ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου πτήσης (FBW FADEC). Οι κινητήρες θεωρούνται εκδόσεις των εξελιγμένων κινητήρων AL-41 οι οποίοι προορίζονται για τα αεροσκάφη πέμπτης γενιάς της Ρωσίας, με παλαιότερης γενιάς πυρήνα, πιθανότατα προερχόμενο από τον AL-31. Οι κινητήρες κωδικοποιούνται συχνά σαν 117S και ουσιαστικά μπορούν να χαρακτηριστούν σαν ιδιαίτερα εξελιγμένες εκδόσεις των AL-31, καθώς οι AL-41 θα διαθέτουν έναν εντελώς καινούργιο πυρήνα. Το γεγονός ότι οι κινητήρες αυτοί αποδίδουν 14.5 τόνους ώσης έκαστος καθώς και ότι χάρις στην χρήση εξελιγμένων συνθετικών υλικών και τιτανίου στο σκελετό του αεροσκάφους, το βάρος του έχει μειωθεί κατά 20% του προσδίδει ανεπανάληπτο λόγο ώσης προς βάρους σε σχέση με παλιότερα μοντέλα Su-27 και βελτιωμένες επιδόσεις. Το αεροσκάφος θα διαθέτει ικανότητα υπερηχητικής πτήσης χωρίς την χρήση μετάκαυσης σε μεγάλο φάσμα αποστολών (supercruise), χωρίς όμως οι δυνατότητες του να συγκρίνονται άμεσα με εκείνες αεροσκαφών πέμπτης γενεάς όπως το Raptor.
Cockpit: Ο θάλαμος διακυβέρνησης διαθέτει δυο μεγάλες έγχρωμες οθόνες των 19 ιντσών τύπου LCD. Η διαχείρισή τους πραγματοποιείται από κέρσορες που βρίσκονται στο χειριστήριο, στη μανέτα και στα κουμπιά γύρω από αυτές. Για την αποφυγή σφαλμάτων διατίθεται λογισμικό συγχώνευσης δεδομένων. Ο πιλότος φέρει επίσης σκοπευτικό επί κράνους (HMS:Helmet Mounted Sight). Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένα σύστημα για την καταγραφή της φυσικής κατάστασης του πιλότου.
Σύστημα ελέγχου του αεροσκάφους: Λειτουργίες αυτόματων διορθώσεων σε: trimming, stabilization(σταθερότητα), nozzle control (έλεγχος ακροφύσιων κινητήρα), stall (απώλεια στήριξης). Σύστημα HOTAS (Hands on Throttle and Stick).
Σύστημα καυσίμου: Με 2 πρόσθετες δεξαμενές καυσίμου φτάνει την ακτίνα δράσης των 3.600 km. Δυνατότητα ανεφοδιασμού εν πτήση (με χρήση του probe) και λειτουργία tanker.
Σύστημα ναυτιλίας και σύστημα σκόπευσης: Έχει συστήματα ραδιοναυτιλίας και αυτόνομο αδρανειακό και δορυφορικό σύστημα ναυτιλίας. Χρησιμοποιεί ψηφιακό σύστημα χαρτών και μεταδίδει ψηφιακά στοιχεία μέσω οπτικών ινών για υψηλή ποιότητα και αξιοπιστία. Επίσης διαθέτει ατρακτίδιο σκόπευσης.
Σύστημα Επικοινωνίας: Έχει 2 ασύρματους UHF/VHF. Ανταλλάσει δεδομένα με σύστημα τύπου Link-16. Διαθέτει επίσης δυνατότητα αυτόματης ανταλλαγής στοιχείων μέσω ράδιο καναλιών. Για μεγαλύτερη ασφάλεια διαθέτει και συστήματα κρυπτογράφησης στοιχείων και συνομιλιών από παρεμβολές και υποκλοπές.
Αυξημένη επιχειρησιακή διάρκεια ζωής: Αυξήθηκε η επιχειρησιακή ζωή σημαντικών κομματιών του αεροσκάφους. Ο κινητήρας έχει εξαιρετικά μεγάλη επιχειρησιακή ζωή για κινητήρα ρωσσικής κατασκευής.Είναι επίσης ανώτερος από κάθε δυτικό αντίστοιχο του.
Ραντάρ: Διαθέτει κεραία ηλεκτρονικής σάρωσης(ΑESA). Παρέχει δυνατότητες ανίχνευσης και παρακολούθησης εναέριων στόχων, κινουμένων στόχων εδάφους και επιφανείας και δυνατότητα χαρτογράφησης, αυτόματο σύστημα εξομάλυνσης της πτήσης σε χαμηλό ύψος και προηγμένο σύστημα ελέγχου βολής και άφεσης οπλισμού.
Δυνατότητες του ραντάρ ηλεκτρονικής σάρωσης:
Η ζώνη ιχνηλάτησης (γωνίες ανίχνευσης και παρακολούθησης στόχων) είναι 240 μοίρες σε πλάτος και 60 μοίρες σε ύψος.
Η ζώνη έρευνας και εγκλωβισμού στόχου (σε κλειστή αερομαχία με χρήση «HMS») είναι 120 μοίρες και 60 μοίρες σε ύψος.
Η ζώνη ιχνηλάτησης και εγκλωβισμού (σε κλειστή αερομαχία «Vertical») είναι 10 μοίρες σε πλάτος και 60 μοίρες σε ύψος.
Η ζώνη ιχνηλάτησης και εγκλωβισμού στόχου (σε κλειστή αερομαχία, «HUD») είναι 15 μοίρες σε πλάτος και 10 μοίρες σε ύψος.
Σε κατάσταση «αέρος-αέρος» μπορεί να παρακολουθεί ταυτόχρονα μέχρι και 30 στόχους και να εξαπολύσει ταυτόχρονη επίθεση σε 8 από αυτούς.
Σε κατάσταση «αέρος-εδάφους» μπορεί να παρακολουθήσει ταυτόχρονα μέχρι και 4 στόχους και να επιτεθεί σε 2 από αυτούς.
Η μέγιστη εμβέλεια σάρωσης είναι 300km - 150nm για αεροσκάφη μικρού μεγέθους (τύπου F-16) και 400km - 200nm για μεγάλου μεγέθους (τάνκερ και AWACS)
Η μέγιστη εμβέλεια εγκλωβισμού στόχου είναι 200km - 100 nm για αεροσκάφη μικρού μεγέθους και 300km - 150nm για μεγάλου μεγέθους.
Για το ραντάρ αυτό αναφέρεται ότι έχει ικανότητα αποκάλυψης στόχων με RCS 0,01 τ.μ. σε απόσταση 90 χιλιομέτρων (το ηλεκτρομαγνητικό αυτό ίχνος θεωρείται ότι αντιστοιχεί σε εκείνο πυραύλων cruise νέας γενιάς, ενώ πιθανολογείται ότι και τα αεροσκάφη F-35 εξαγωγικής έκδοσης θα έχουν αντίστοιχο ίχνος ραντάρ, σε αντίθεση με εκείνα που προορίζονται για την αμερικάνικη αεροπορία, των οποίων το ίχνος θεωρείται ότι θα είναι τουλάχιστον δέκα φορές μικρότερο).
Ηλεκτροοπτικό σύστημα:
Η εμβέλεια ανίχνευσης εναέριου στόχου είναι 50 km.
Η εμβέλεια αποστασιομετρησης κινουμένων στόχων εδάφους είναι 30 km.
Η εμβέλεια αποστασιομέτρησης εναέριων στόχων είναι 20 km.
Μπορεί να παρακολουθεί ταυτόχρονα 4 εναέριους στόχους, ανιχνεύοντας την υπέρυθρη (ΙR) ακτινοβολία που εκπέμπει ο στόχος.
Μπορεί να παρακολουθεί ταυτόχρονα 2 στόχους εδάφους.
Ικανότητα ανίχνευσης ταυτόχρονα 2 στόχων αέρος και 1 εδάφους.
Σύστημα αυτοπροστασίας: Έχει υπερσύγχρονο 3ης γενιάς σύστημα εκτόξευσης θερμοβολίδων/παραπλανητικών φωτοβολίδων. Ο δέκτης προειδοποίησης και αναγνώρισης του παρέχει πληροφορίες διόπτευσης και τύπου της απειλής. Διαθέτει επίσης συστήματα προειδοποίησης ραντάρ, ακτινοβολίας, λέιζερ, εισερχόμενων πυραύλων και προηγμένα συστήματα παρεμβολών (Jammer). Το σύστημα αναφέρεται ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την στοχοποίηση των πυραύλων αντιραντάρ. Για το σύστημα αυτοπροστασίας αναφέρεται ότι λειτουργεί σε σε τρια διαφορετικά επίπεδα λειτουργίας: αυτοάμυνα, αμοιβαία προστασία και προστασία ομάδας.Το σύστημα αυτοπροστασίας θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παροχή δεδομένων στόχευσης σε ορισμένους τύπους πυραύλων που θα φέρει το αεροσκάφος, όπως οι πύραυλοι αντιραντάρ και πύραυλοι με σύστημα παθητικής καθοδήγησης.
Μείωση του ίχνους: Για τη μείωση του ίχνους του σκάφους έχουν χρησιμοποιηθεί και υλικά που απορροφούν την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία. Επιπλέον η καλύπτρα απέκτησε ειδικό επίχρισμα ώστε να μην μπορεί η ακτινοβολία ραντά να εισέλθει στο πιλοτήριο. Η μείωση του μεγέθους των κάθετων σταθερών, και τροποποιήσεις σε θυρίδες προσιτότητας και κεραίες συνέβαλαν στη μείωση του ίχνους. Θεωρείται ότι με αυτές τις βελτιώσεις το ηλεκτρομαγνητικό ίχνος του Sukhoi είναι αντίστοιχο ενός F-16, γεγονός σημαντικό με δεδομένο το μέγεθός του. Το ηλεκτρομαγνητικό ίχνος του Su-35BM εκτιμάται σε 2-4 m2, σημαντικά μικρότερο σε σχέση με προγενέστερα μοντέλα όπως το Su-30 MKI όπου φθάνει τα 20 m2, και κοντά στο ίχνος του EF2000, το οποίο αναφέρεται ότι περιορίζεται σε 1 m2.
Οπλισμός[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
Το αεροσκάφος διαθέτει 12 εξωτερικούς φορείς, 4 κάθε από κάθε φτερό και 4 κάτω από την άτρακτο.
Πυροβόλο[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
1 πυροβόλο GSh-301 30 mm
Βλήματα[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
Αέρος-αέρος: 5x R-37M (AA-X-13), 10x R-77 (AA-12), 6x R-73M2 (AA-11). Το αεροσκάφος θα μπορεί να φέρει την νεώτερη έκδοση R-74 με βελτιωμένα ηλεκτρονικά και μεγαλύτερη αντοχή σε ηλεκτρονικά αντίμετρα.
Aέρος-εδάφους: 1x Kh-59MK, 6x Kh-29TE(L), 6x S-25LD,
Αέρος-επιφανείας: 5x Kh-35U, 6x Kh-31A
Αντι-ραντάρ: 5x Kh-58U5hE, 6x Kh-31P
Το αεροσκάφος μπορεί να φέρει και να εκτοξεύσει πυραύλους cruise με ακτίνα > 300 χιλιόμετρα.
To SU-35BM θα μπορεί να μεταφέρει τις νεώτερες εκδόσεις του R-77 με κινητήρες ramjet και μεγαλύτερη εμβέλεια. Επίσης θα μπορεί να μεταφέρει τον πύραυλο KS-172-1 μακράς ακτίνας δράσης της Novator, με αναφερόμενη εμβέλεια > 300 km.
Βόμβες[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
Καθοδηγούμενες με λέιζερ (Laser Guided Bombs): 8x LGB-250, 8x KAB-500KR, 3x KAB-1500KR
Βόμβες ελεύθερης πτώσης (Dumb Bombs, μη καθοδηγούμενες): 10x FAB-500, 18x FAB-250
Sukhoi Su-35UB
Sukhoi Su-35BM
Περιγραφή
Αποστολή Μαχητικό αεροσκάφος πολλαπλών ρόλων
Πλήρωμα 1(Su-35), 2 (Su-35UB)
Κατασκευαστής OKB Sukhoi Company - Knaapo
Διαστάσεις
Μήκος 21,9 m
Εκπέτασμα 15,3 m
Ύψος 5,9 m
Βάρος
Καθαρό 19.000 kg
Μέγιστο απογείωσης 34.500 kg
Σύστημα πρόωσης
Κινητήρες 2 x Saturn AL-41F1A turbofan
Ώση 29 tons kN
Επιδόσεις
Μέγιστη ταχύτητα 2.400 km/h (2.25 Mach)
Αυτονομία >3600 km
Μέγιστο ύψος 18.000 m m
Βαθμός ανόδου 25.500 m/min
Οπλικό φορτίο
Πυροβόλα 1 GSh-301 30 mm
Έξυπνες βόμβες 8x LGB-250
8x KAB-500KR
3x KAB-1500KR
Βόμβες ελεύθερης πτώσης 10x FAB-500
18x FAB-250
Πύραυλοι αέρος-αέρος 5x R-37M (AA-X-13)
10x R-77 (AA-12)
6x R-73M2 (AA-11)
Πύραυλοι αέρος-εδάφους 1x Kh-59MK
6x Kh-29TE(L)
6x S-25LD
Πύραυλοι αέρος-επιφανείας 5x Kh-35U
6x Kh-31A
Πύραυλοι αντιραντάρ 5x Kh-58U5hE
6x Kh-31P
Ιστορία[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
Το Su-35 αποτελεί το τελευταίο αεροσκάφος της οικογένειας των Flanker. Αποτελεί ίσως την καλύτερη και την πιο βελτιωμένη έκδοση του μαχητικού Su-27, αφού ουσιαστικά συνδυάζει την ευελιξία του τελευταίου και ηλεκτρονικά συστήματα, κινητήρες και όπλα που θα χρησιμοποιηθούν στα μαχητικά αεροσκάφη επόμενης γενιάς (PAK-FA) που αναπτύσσονται στην Ρωσία.
Το αεροσκάφος[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
Το Sukhoi-35 είναι σχεδιασμένο πάνω στην βάση που θα κατασκευαστεί το καινούριο αεροσκάφος 5ης γενιάς (Su-50/PAK-FA). Το Su-35 εξελίχθηκε (με βάση το Su-27SM/Su-35Mk2) την δεκαετία του '90 με βάση λύσεις, οι οποίες εφαρμόζονται στην ανάπτυξη του μαχητικού πέμπτης γενιάς. Το αεροσκάφος είναι ειδικά σχεδιασμένο ώστε να παρέχει πολύ υψηλές επιδόσεις, όπως: «υπερευελιξία» του αεροσκάφους και τη δυνατότητα εκτέλεσης ακραίων ελιγμών με γωνία προσβολής άνω 90 μοιρών, υπερηχητική ταχύτητα χωρίς αυτό να επηρεάζει την εμβέλειά του, δυνατότητα ανταλλαγής δεδομένων μεταξύ αεροσκαφών, μέσω του οποίου πραγματοποιείται ανταλλαγή δεδομένων στοχοποίησης και ανίχνευση στόχων, αύξηση της δυνατότητας μεταφοράς οπλισμού, ικανότητα για μεγάλη διάρκεια πτήσης σε χαμηλό ύψος, ενώ φέρει ειδική επικάλυψη σε ζωτικά σημεία της δομής, για χαμηλή υπογραφή ίχνους στα ραντάρ του αντιπάλου.
Βασικά Χαρακτηριστικά[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
Κινητήρες: Το προωστικό σύστημα αποτελείται από δυο (2) ισχυρούς στροβιλοκινητήρες διπλής ροής τύπου AL-41F1A, εφοδιασμένους με ακροφύσια κατευθυνόμενης ώσης σε όλους τους άξονες. Οι κινητήρες ελέγχονται μέσω ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου πτήσης (FBW FADEC). Οι κινητήρες θεωρούνται εκδόσεις των εξελιγμένων κινητήρων AL-41 οι οποίοι προορίζονται για τα αεροσκάφη πέμπτης γενιάς της Ρωσίας, με παλαιότερης γενιάς πυρήνα, πιθανότατα προερχόμενο από τον AL-31. Οι κινητήρες κωδικοποιούνται συχνά σαν 117S και ουσιαστικά μπορούν να χαρακτηριστούν σαν ιδιαίτερα εξελιγμένες εκδόσεις των AL-31, καθώς οι AL-41 θα διαθέτουν έναν εντελώς καινούργιο πυρήνα. Το γεγονός ότι οι κινητήρες αυτοί αποδίδουν 14.5 τόνους ώσης έκαστος καθώς και ότι χάρις στην χρήση εξελιγμένων συνθετικών υλικών και τιτανίου στο σκελετό του αεροσκάφους, το βάρος του έχει μειωθεί κατά 20% του προσδίδει ανεπανάληπτο λόγο ώσης προς βάρους σε σχέση με παλιότερα μοντέλα Su-27 και βελτιωμένες επιδόσεις. Το αεροσκάφος θα διαθέτει ικανότητα υπερηχητικής πτήσης χωρίς την χρήση μετάκαυσης σε μεγάλο φάσμα αποστολών (supercruise), χωρίς όμως οι δυνατότητες του να συγκρίνονται άμεσα με εκείνες αεροσκαφών πέμπτης γενεάς όπως το Raptor.
Cockpit: Ο θάλαμος διακυβέρνησης διαθέτει δυο μεγάλες έγχρωμες οθόνες των 19 ιντσών τύπου LCD. Η διαχείρισή τους πραγματοποιείται από κέρσορες που βρίσκονται στο χειριστήριο, στη μανέτα και στα κουμπιά γύρω από αυτές. Για την αποφυγή σφαλμάτων διατίθεται λογισμικό συγχώνευσης δεδομένων. Ο πιλότος φέρει επίσης σκοπευτικό επί κράνους (HMS:Helmet Mounted Sight). Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένα σύστημα για την καταγραφή της φυσικής κατάστασης του πιλότου.
Σύστημα ελέγχου του αεροσκάφους: Λειτουργίες αυτόματων διορθώσεων σε: trimming, stabilization(σταθερότητα), nozzle control (έλεγχος ακροφύσιων κινητήρα), stall (απώλεια στήριξης). Σύστημα HOTAS (Hands on Throttle and Stick).
Σύστημα καυσίμου: Με 2 πρόσθετες δεξαμενές καυσίμου φτάνει την ακτίνα δράσης των 3.600 km. Δυνατότητα ανεφοδιασμού εν πτήση (με χρήση του probe) και λειτουργία tanker.
Σύστημα ναυτιλίας και σύστημα σκόπευσης: Έχει συστήματα ραδιοναυτιλίας και αυτόνομο αδρανειακό και δορυφορικό σύστημα ναυτιλίας. Χρησιμοποιεί ψηφιακό σύστημα χαρτών και μεταδίδει ψηφιακά στοιχεία μέσω οπτικών ινών για υψηλή ποιότητα και αξιοπιστία. Επίσης διαθέτει ατρακτίδιο σκόπευσης.
Σύστημα Επικοινωνίας: Έχει 2 ασύρματους UHF/VHF. Ανταλλάσει δεδομένα με σύστημα τύπου Link-16. Διαθέτει επίσης δυνατότητα αυτόματης ανταλλαγής στοιχείων μέσω ράδιο καναλιών. Για μεγαλύτερη ασφάλεια διαθέτει και συστήματα κρυπτογράφησης στοιχείων και συνομιλιών από παρεμβολές και υποκλοπές.
Αυξημένη επιχειρησιακή διάρκεια ζωής: Αυξήθηκε η επιχειρησιακή ζωή σημαντικών κομματιών του αεροσκάφους. Ο κινητήρας έχει εξαιρετικά μεγάλη επιχειρησιακή ζωή για κινητήρα ρωσσικής κατασκευής.Είναι επίσης ανώτερος από κάθε δυτικό αντίστοιχο του.
Ραντάρ: Διαθέτει κεραία ηλεκτρονικής σάρωσης(ΑESA). Παρέχει δυνατότητες ανίχνευσης και παρακολούθησης εναέριων στόχων, κινουμένων στόχων εδάφους και επιφανείας και δυνατότητα χαρτογράφησης, αυτόματο σύστημα εξομάλυνσης της πτήσης σε χαμηλό ύψος και προηγμένο σύστημα ελέγχου βολής και άφεσης οπλισμού.
Δυνατότητες του ραντάρ ηλεκτρονικής σάρωσης:
Η ζώνη ιχνηλάτησης (γωνίες ανίχνευσης και παρακολούθησης στόχων) είναι 240 μοίρες σε πλάτος και 60 μοίρες σε ύψος.
Η ζώνη έρευνας και εγκλωβισμού στόχου (σε κλειστή αερομαχία με χρήση «HMS») είναι 120 μοίρες και 60 μοίρες σε ύψος.
Η ζώνη ιχνηλάτησης και εγκλωβισμού (σε κλειστή αερομαχία «Vertical») είναι 10 μοίρες σε πλάτος και 60 μοίρες σε ύψος.
Η ζώνη ιχνηλάτησης και εγκλωβισμού στόχου (σε κλειστή αερομαχία, «HUD») είναι 15 μοίρες σε πλάτος και 10 μοίρες σε ύψος.
Σε κατάσταση «αέρος-αέρος» μπορεί να παρακολουθεί ταυτόχρονα μέχρι και 30 στόχους και να εξαπολύσει ταυτόχρονη επίθεση σε 8 από αυτούς.
Σε κατάσταση «αέρος-εδάφους» μπορεί να παρακολουθήσει ταυτόχρονα μέχρι και 4 στόχους και να επιτεθεί σε 2 από αυτούς.
Η μέγιστη εμβέλεια σάρωσης είναι 300km - 150nm για αεροσκάφη μικρού μεγέθους (τύπου F-16) και 400km - 200nm για μεγάλου μεγέθους (τάνκερ και AWACS)
Η μέγιστη εμβέλεια εγκλωβισμού στόχου είναι 200km - 100 nm για αεροσκάφη μικρού μεγέθους και 300km - 150nm για μεγάλου μεγέθους.
Για το ραντάρ αυτό αναφέρεται ότι έχει ικανότητα αποκάλυψης στόχων με RCS 0,01 τ.μ. σε απόσταση 90 χιλιομέτρων (το ηλεκτρομαγνητικό αυτό ίχνος θεωρείται ότι αντιστοιχεί σε εκείνο πυραύλων cruise νέας γενιάς, ενώ πιθανολογείται ότι και τα αεροσκάφη F-35 εξαγωγικής έκδοσης θα έχουν αντίστοιχο ίχνος ραντάρ, σε αντίθεση με εκείνα που προορίζονται για την αμερικάνικη αεροπορία, των οποίων το ίχνος θεωρείται ότι θα είναι τουλάχιστον δέκα φορές μικρότερο).
Ηλεκτροοπτικό σύστημα:
Η εμβέλεια ανίχνευσης εναέριου στόχου είναι 50 km.
Η εμβέλεια αποστασιομετρησης κινουμένων στόχων εδάφους είναι 30 km.
Η εμβέλεια αποστασιομέτρησης εναέριων στόχων είναι 20 km.
Μπορεί να παρακολουθεί ταυτόχρονα 4 εναέριους στόχους, ανιχνεύοντας την υπέρυθρη (ΙR) ακτινοβολία που εκπέμπει ο στόχος.
Μπορεί να παρακολουθεί ταυτόχρονα 2 στόχους εδάφους.
Ικανότητα ανίχνευσης ταυτόχρονα 2 στόχων αέρος και 1 εδάφους.
Σύστημα αυτοπροστασίας: Έχει υπερσύγχρονο 3ης γενιάς σύστημα εκτόξευσης θερμοβολίδων/παραπλανητικών φωτοβολίδων. Ο δέκτης προειδοποίησης και αναγνώρισης του παρέχει πληροφορίες διόπτευσης και τύπου της απειλής. Διαθέτει επίσης συστήματα προειδοποίησης ραντάρ, ακτινοβολίας, λέιζερ, εισερχόμενων πυραύλων και προηγμένα συστήματα παρεμβολών (Jammer). Το σύστημα αναφέρεται ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την στοχοποίηση των πυραύλων αντιραντάρ. Για το σύστημα αυτοπροστασίας αναφέρεται ότι λειτουργεί σε σε τρια διαφορετικά επίπεδα λειτουργίας: αυτοάμυνα, αμοιβαία προστασία και προστασία ομάδας.Το σύστημα αυτοπροστασίας θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παροχή δεδομένων στόχευσης σε ορισμένους τύπους πυραύλων που θα φέρει το αεροσκάφος, όπως οι πύραυλοι αντιραντάρ και πύραυλοι με σύστημα παθητικής καθοδήγησης.
Μείωση του ίχνους: Για τη μείωση του ίχνους του σκάφους έχουν χρησιμοποιηθεί και υλικά που απορροφούν την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία. Επιπλέον η καλύπτρα απέκτησε ειδικό επίχρισμα ώστε να μην μπορεί η ακτινοβολία ραντά να εισέλθει στο πιλοτήριο. Η μείωση του μεγέθους των κάθετων σταθερών, και τροποποιήσεις σε θυρίδες προσιτότητας και κεραίες συνέβαλαν στη μείωση του ίχνους. Θεωρείται ότι με αυτές τις βελτιώσεις το ηλεκτρομαγνητικό ίχνος του Sukhoi είναι αντίστοιχο ενός F-16, γεγονός σημαντικό με δεδομένο το μέγεθός του. Το ηλεκτρομαγνητικό ίχνος του Su-35BM εκτιμάται σε 2-4 m2, σημαντικά μικρότερο σε σχέση με προγενέστερα μοντέλα όπως το Su-30 MKI όπου φθάνει τα 20 m2, και κοντά στο ίχνος του EF2000, το οποίο αναφέρεται ότι περιορίζεται σε 1 m2.
Οπλισμός[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
Το αεροσκάφος διαθέτει 12 εξωτερικούς φορείς, 4 κάθε από κάθε φτερό και 4 κάτω από την άτρακτο.
Πυροβόλο[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
1 πυροβόλο GSh-301 30 mm
Βλήματα[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
Αέρος-αέρος: 5x R-37M (AA-X-13), 10x R-77 (AA-12), 6x R-73M2 (AA-11). Το αεροσκάφος θα μπορεί να φέρει την νεώτερη έκδοση R-74 με βελτιωμένα ηλεκτρονικά και μεγαλύτερη αντοχή σε ηλεκτρονικά αντίμετρα.
Aέρος-εδάφους: 1x Kh-59MK, 6x Kh-29TE(L), 6x S-25LD,
Αέρος-επιφανείας: 5x Kh-35U, 6x Kh-31A
Αντι-ραντάρ: 5x Kh-58U5hE, 6x Kh-31P
Το αεροσκάφος μπορεί να φέρει και να εκτοξεύσει πυραύλους cruise με ακτίνα > 300 χιλιόμετρα.
To SU-35BM θα μπορεί να μεταφέρει τις νεώτερες εκδόσεις του R-77 με κινητήρες ramjet και μεγαλύτερη εμβέλεια. Επίσης θα μπορεί να μεταφέρει τον πύραυλο KS-172-1 μακράς ακτίνας δράσης της Novator, με αναφερόμενη εμβέλεια > 300 km.
Βόμβες[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
Καθοδηγούμενες με λέιζερ (Laser Guided Bombs): 8x LGB-250, 8x KAB-500KR, 3x KAB-1500KR
Βόμβες ελεύθερης πτώσης (Dumb Bombs, μη καθοδηγούμενες): 10x FAB-500, 18x FAB-250
Στο μονο που συμφωνω ειναι η ανομοιογενεια αλλα μην συγκρινεις ενα αεροπλανο του 1974 με τα συγχρονα...Όχι δεν κάνω καθόλου πλάκα , τα block-52+/Μ έχουν καλύτερα ηλεκτρονικά από τα σουχόι
έχουν θαυμάσιο ιστορικό σε μάχη ,και είναι πολύ πιο φθήνα από το σουχόι και εν τέλη το καλύτερο αεροσκάφος
για την δουλειά που το θέλουμε. Δεν έχει καμία δουλειά η Ελλάδα με Ρωσικά αεροσκάφη ,γιατί εκτός των άλλων
δημιουργούνται και άλλα προβλήματα όπως π.χ. η ύπαρξη τριών μαχητικών (F16 ,μιράζ ,σουχόι) είναι οικονομικά
ασύμφορη ,δεν προσφέρει κανένα πλεονέκτημα ,δημιουργεί ανομοιογένεια. Η καλύτερη λύση για την Ελλάδα είναι ο
εκσυγχρονισμός όλων των F16 που διαθέτει και για τα επόμενα 10 χρόνια τουλάχιστον δεν υπάρχει λόγος για κάποια
αγορά.
το Σουκχοι σε σκοτωνει μονο με την ακτινοβολια του ρανταρ... εχει "παθητικο λοκαρισμα" που σημαινει οτι ο αλλος πιλοτος δεν παιρνει χαμπαρι οτι τον εχεις λοκαρει,εχει την απιστευτη δυνατοτητα ελιγμων,και ενα μεγαλο οπλοστασιο εξυπνων οπλων,εχει την διπλασια αυτονομια 3600χλμ,το ρανταρ του μπορει να δει στοχο που εχει επιφανεια 10 επι 10 εκατοστα σε αποσταση 90 χιλιομετρων..οσο ιχνος εχουν και τα στελθ F35 που κατα συμπτωση τωρα παιρνει η Τουρκια..μεγιστη αποσταση εγκλωβισμου εναεριου στοχου 200χλμ για μαχητικα αεροσκαφη κ 300χλμ για πιο μεγαλα...Σε κλειστες αερομαχιες μπορει να χτυπησει αλλο αεροσκαφος σε γωνια 90 μοιρων... Επισης να αναφερω οτι η μοιρα των τουρκικων F35 θα ειναι ετοιμη σε 10 χρονια..
TRIENA
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 7.093
- Like
- 6
- Πόντοι
- 66
Κατασκευαστής General Dynamics
Διαστάσεις
Μήκος 14,8 m
Εκπέτασμα 9,8 m
Ύψος 4,8 m
Επιφάνεια πτέρυγας 27,87 m²
Βάρος
Καθαρό 8.272 kg
Μεικτό 12.003 kg
Μέγιστο απογείωσης 16,875 kg
Σύστημα πρόωσης
Κινητήρες 1 x Pratt & Whitney F100 turbofan
Ώση 127 kN (Block 52) kN
Επιδόσεις
Μέγιστη ταχύτητα 2100 km/h (2.05 Mach)
Αυτονομία >2000 km
Μέγιστο ύψος 15.240 m
Βαθμός ανόδου 15.000 m/min
Οπλικό φορτίο
Πυροβόλα 1 M61 Vulcan 20 mm
Έξυπνες βόμβες 2x CBU-87 cluster, 2x CBU-89 gator mine, 2x CBU-97, 2x GBU-10 Paveway, GBU-12 Paveway II, βόμβες Paveway καθοδηγούμενες με laser, 2x JDAM
Βόμβες ελεύθερης πτώσης 6x Mk 80 series, και πυρηνικές βόμβες όπως η B61 nuclear bomb
Πύραυλοι αέρος-αέρος 6x AIM-9 Sidewinder, έως 6x AIM-120 AMRAAM
Πύραυλοι αέρος-εδάφους 6x AGM-65 Maverick
Πύραυλοι αέρος-επιφανείας 4x AGM-119 Penguin
Πύραυλοι αντιραντάρ 4x AGM-88 HARM
Ρουκέτες CRV-7
Διαστάσεις
Μήκος 14,8 m
Εκπέτασμα 9,8 m
Ύψος 4,8 m
Επιφάνεια πτέρυγας 27,87 m²
Βάρος
Καθαρό 8.272 kg
Μεικτό 12.003 kg
Μέγιστο απογείωσης 16,875 kg
Σύστημα πρόωσης
Κινητήρες 1 x Pratt & Whitney F100 turbofan
Ώση 127 kN (Block 52) kN
Επιδόσεις
Μέγιστη ταχύτητα 2100 km/h (2.05 Mach)
Αυτονομία >2000 km
Μέγιστο ύψος 15.240 m
Βαθμός ανόδου 15.000 m/min
Οπλικό φορτίο
Πυροβόλα 1 M61 Vulcan 20 mm
Έξυπνες βόμβες 2x CBU-87 cluster, 2x CBU-89 gator mine, 2x CBU-97, 2x GBU-10 Paveway, GBU-12 Paveway II, βόμβες Paveway καθοδηγούμενες με laser, 2x JDAM
Βόμβες ελεύθερης πτώσης 6x Mk 80 series, και πυρηνικές βόμβες όπως η B61 nuclear bomb
Πύραυλοι αέρος-αέρος 6x AIM-9 Sidewinder, έως 6x AIM-120 AMRAAM
Πύραυλοι αέρος-εδάφους 6x AGM-65 Maverick
Πύραυλοι αέρος-επιφανείας 4x AGM-119 Penguin
Πύραυλοι αντιραντάρ 4x AGM-88 HARM
Ρουκέτες CRV-7
TRIENA
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 7.093
- Like
- 6
- Πόντοι
- 66
Ραντάρ: Διαθέτει κεραία ηλεκτρονικής σάρωσης(ΑESA). Παρέχει δυνατότητες ανίχνευσης και παρακολούθησης εναέριων στόχων, κινουμένων στόχων εδάφους και επιφανείας και δυνατότητα χαρτογράφησης, αυτόματο σύστημα εξομάλυνσης της πτήσης σε χαμηλό ύψος και προηγμένο σύστημα ελέγχου βολής και άφεσης οπλισμού.Στο μονο που συμφωνω ειναι η ανομοιογενεια αλλα μην συγκρινεις ενα αεροπλανο του 1974 με τα συγχρονα...
το Σουκχοι σε σκοτωνει μονο με την ακτινοβολια του ρανταρ... εχει "παθητικο λοκαρισμα" που σημαινει οτι ο αλλος πιλοτος δεν παιρνει χαμπαρι οτι τον εχεις λοκαρει,εχει την απιστευτη δυνατοτητα ελιγμων,και ενα μεγαλο οπλοστασιο εξυπνων οπλων,εχει την διπλασια αυτονομια 3600χλμ,το ρανταρ του μπορει να δει στοχο που εχει επιφανεια 10 επι 10 εκατοστα σε αποσταση 90 χιλιομετρων..οσο ιχνος εχουν και τα στελθ F35 που κατα συμπτωση τωρα παιρνει η Τουρκια..μεγιστη αποσταση εγκλωβισμου εναεριου στοχου 200χλμ για μαχητικα αεροσκαφη κ 300χλμ για πιο μεγαλα...Σε κλειστες αερομαχιες μπορει να χτυπησει αλλο αεροσκαφος σε γωνια 90 μοιρων... Επισης να αναφερω οτι η μοιρα των τουρκικων F35 θα ειναι ετοιμη σε 10 χρονια..
Δυνατότητες του ραντάρ ηλεκτρονικής σάρωσης:
Η ζώνη ιχνηλάτησης (γωνίες ανίχνευσης και παρακολούθησης στόχων) είναι 240 μοίρες σε πλάτος και 60 μοίρες σε ύψος.
Η ζώνη έρευνας και εγκλωβισμού στόχου (σε κλειστή αερομαχία με χρήση «HMS») είναι 120 μοίρες και 60 μοίρες σε ύψος.
Η ζώνη ιχνηλάτησης και εγκλωβισμού (σε κλειστή αερομαχία «Vertical») είναι 10 μοίρες σε πλάτος και 60 μοίρες σε ύψος.
Η ζώνη ιχνηλάτησης και εγκλωβισμού στόχου (σε κλειστή αερομαχία, «HUD») είναι 15 μοίρες σε πλάτος και 10 μοίρες σε ύψος.
Σε κατάσταση «αέρος-αέρος» μπορεί να παρακολουθεί ταυτόχρονα μέχρι και 30 στόχους και να εξαπολύσει ταυτόχρονη επίθεση σε 8 από αυτούς.
Σε κατάσταση «αέρος-εδάφους» μπορεί να παρακολουθήσει ταυτόχρονα μέχρι και 4 στόχους και να επιτεθεί σε 2 από αυτούς.
Η μέγιστη εμβέλεια σάρωσης είναι 300km - 150nm για αεροσκάφη μικρού μεγέθους (τύπου F-16) και 400km - 200nm για μεγάλου μεγέθους (τάνκερ και AWACS)
Η μέγιστη εμβέλεια εγκλωβισμού στόχου είναι 200km - 100 nm για αεροσκάφη μικρού μεγέθους και 300km - 150nm για μεγάλου μεγέθους.
Για το ραντάρ αυτό αναφέρεται ότι έχει ικανότητα αποκάλυψης στόχων με RCS 0,01 τ.μ. σε απόσταση 90 χιλιομέτρων (το ηλεκτρομαγνητικό αυτό ίχνος θεωρείται ότι αντιστοιχεί σε εκείνο πυραύλων cruise νέας γενιάς, ενώ πιθανολογείται ότι και τα αεροσκάφη F-35 εξαγωγικής έκδοσης θα έχουν αντίστοιχο ίχνος ραντάρ,, σε αντίθεση με εκείνα που προορίζονται για την αμερικάνικη αεροπορία, των οποίων το ίχνος θεωρείται ότι θα είναι τουλάχιστον δέκα φορές μικρότερο).
Ηλεκτροοπτικό σύστημα: