Θησέως 365…
Σύμφωνα με τη μυθολογία, ο Θησεύς όταν επέστρεψε από την Κρήτη όπου είχε σκοτώσει το Μινώταυρο, αποβιβάστηκε στην ακτή της Καλλιθέας, στις Τζιτζιφιές.
Για το λόγο αυτό, από τα παλιά τα χρόνια έως σήμερα, το έμβλημα του Δήμου Καλλιθέας κοσμείται με απεικόνιση του Θησέως.
Επίσης, για τον ίδιο λόγο, η κύρια οδός της Καλλιθέας που ξεκινά από την ακτή διασχίζει όλη την πόλη και καταλήγει στα βόρεια όρια της πόλης στο λόφο Σικελίας, για πολλά χρόνια λεγόταν «λεωφόρος Θησέως».
Μετά το όργιο μαλακίας του 1922, η Καλλιθέα πλημμύρισε από παράγκες αναξιοπαθούντων προσφύγων – μεταναστών και ελλείψει δικτύου αποχέτευσης, οι δρόμοι ξεβρωμούσαν από τα περιττώματά τους.
Τότε η Καλλιθέα αποκαλούνταν σαρκαστικά με το τοπωνύμιο «Σκατούπολη».
Ο Θησέας είναι μια μυθική προσωπικότητα γνωστή σε όλη την οικουμένη.
Η μυθολογία του διδάσκεται στα σχολεία πολλών χωρών.
Τα γεμάτα φαντασία κατορθώματά του εμπεριέχουν συμβολισμούς και διδάγματα.
Ο χαρακτήρας του είναι καλυμμένος με το μυθολογικό μανδύα άρα απαλλαγμένος από τα ταπεινά και ποταπά ανθρώπινα ελαττώματα.
Συνοπτικά, το όνομα «Θησέας» είναι ένα εύηχο όνομα, παγκόσμια γνωστό, που φέρνει στο νου σκέψεις και μνήμες απαλλαγμένες από ανθρώπινες ατέλειες.
Με δυο λόγια είναι ένα εξαιρετικό όνομα για τοπωνύμια, οδούς, καταστήματα, κ.ά.
Παρ’ όλα αυτά, στην περίοδο του μεσοπολέμου, τότε που η Καλλιθέα είχε γεμίσει παράγκες δυστυχισμένων και λεγόταν Σκατούπολη, οι εγκέφαλοι των κρατούντων απεφάσισαν να μετονομάσουν την οδό Θησέως σε «Λεωφόρο Ελευθερίου Βενιζέλου», προς τιμή κάποιου εγγενώς ατελούς Γραικύλου, φέροντος μύστακα, υπογένειο, ομματοϋάλια και ημίψηλο καπέλο, οποίος είχε δραστική συμμετοχή στο θάνατο και στην καταστροφή χιλιάδων αθώων ανθρώπων.
Όπως οι πρώτοι Χριστιανοί κατεδάφισαν τα αρχαία μνημεία, έτσι και οι Γραικύλοι επίγονοί τους απαξίωσαν τον Θησέα για να δοξάσουν τον Μπενιζέλο.
Τον δε λόφο Σικελίας τον κατέσκαψαν για να φτιάξουν γήπεδο ποδοσφαίρου που το ονόμασαν «Ελπάσο».
Η Ελμπενιτζελου λοιπόν καταλήγει στο Ελπάσο.
Η ελβενιζελομανία επεκτάθηκε και στο κέντρο της Αθήνας, όταν η λέξη «Πανεπιστημίου» αντικαταστάθηκε από τη λέξη «Ελμπενιζέλος».
Η ελβενιζελο-υστερία συνεχίστηκε στη δεκαετία του 80, όταν ονομάσανε «Ελβενιζέλο» το σταθμό του τραίνου ΗΣΑΠ στα όρια Καλλιθέας – Ταύρου. Με την πρόοδο του χρόνου, ξεθύμανε η μανία και στο σταθμό επικράτησε η ονομασία «Ταύρος».
Αυτά τα τραγελαφικά λοιπόν κρύβονται κάτω από την πινακίδα «Θησέως 365», για να ξέρουν όσοι γαμούν στα άγια χώματα των Τζιτζιφιών.
Εισήλθα για μια ακόμη φορά στο 365, αντιπαρερχόμενος τις (βάσιμες) αιτιάσεις που εκφέρουν ορισμένοι λουδίτες για τις κάμερες με τις οποίες είναι εφοδιασμένο το πορνείο.
Στο δωμάτιο αναμονής και επιδείξεων, επεδείχθη η εκδιδόμενη Στεφανία.
Πρόκειται για προ-μεσήλικο θήλυ, σοβιετικής προέλευσης.
Εξαιρετικά ανεπτυγμένος λιπώδης ιστός, κοινώς χονδρή. Το βάρος της εκτιμάται ότι υπερβαίνει τα 100 χιλιοστόγραμμα.
Μαστοί king size.
Ενδεδυμένη με ολόσωμο φόρεμα, μέρος του οποίου αποτελούνταν από κορδόνια, ώστε να αποκαλύπτεται η πληθωρική σαρξ του θήλεος. Ενδυμασία κατάλληλη για πόρνες ή για χορεύτριες καλλιτεχνικού ξεγυμνώμαστος.
Φυσική ξανθιά, βοστρυχωτή, οφθαλμοί έντονου κυανού χρώματος.
Εισήλθα, με κυρίαρχη σκέψη ότι από καιρού εις καιρόν συνουσιάζομαι με ευτραφείς κυρίες, καθότι συνήθως είναι τρυφερές, και εκτός των άλλων προσφέρουν ζεστασιά το χειμώνα και σκιά το καλοκαίρι.
Επιδερμίδα και βλεννογόνοι καθαρά και άοσμα.
Μειδιούσε και έλεγε λογάκια.
Με πολλές υπέρβαρες κυρίες είναι δύσκολη έως αδύνατη η συνουσία σε στάση πρηνή (αποκαλούμενη και «στάση 24»), καθότι το μεγάλο μέγεθος των γλουτών δεν επιτρέπει την πλήρη διείσδυση πέους συνήθους μήκους.
Η Στεφανία έχει το προσόν όταν στήνεται στα τέσσερα, οι γλουτοί της παραμερίζουν προς τις πλευρές των γοφών, ώστε το πέος εισέρχεται σχεδόν όλο μέσα στον κόλπο.
Κλινοπάλεψα αρκετή ώρα σε αυτή τη στάση, αλλά διέκοψα λόγω του υπερβολικού θορύβου της κλίνης.
Προκειμένου να κρύβει το σκεμπέ της, συνουσιάζεται φορούσα κομμάτι υφάσματος στη περιοχή της μέσης (πιθανόν μικροσκοπική φούστα που τη μαζεύει).
Ευρισκόμενη σε στάση ύπτια, οι μαστοί της τρεμόπαιζαν από τις παλινδρομήσεις και γυάλιζαν από τη σίελο με την οποία τους είχα πασαλείψει προηγουμένως, λείχοντάς τους και θηλάζοντάς τους.
Η Στεφανία διαθέτει όμορφα χαρακτηριστικά σώματος και έντονα φυσικά χρώματα.
Σε περίπτωση που αποφασίσει να απαλλαγεί από τα μισά κιλά που κουβαλά, θα μεταμορφωθεί σε έκπαγλο καλλονή.
Το μέγα πρόβλημα που έχω με τα ξανθά θήλεα, είναι ότι φέρνουν στο νου μου θείες και ξαδέρφες μου, πράγμα που μου μειώνει τη λίμπιντο.
Αντίθετα, όταν είμαι απάνω σε κανα γυφταριό, η μαλαπέρδα μου γίνεται σαν του γαϊδάρου.
Ωστόσο, η δεκτικότητα και η συμμετοχή της Στεφανίας ήταν τέτοιες, που ο ερεθισμός μου και η ολοκλήρωση ήταν σε καλό επίπεδο.
Μετά την πράξη, κι ενώ ευρισκόμουν στη γωνία του κάλαθου των αχρήστων όπου απέρριπτα την κατακλυσμένη από υγρά περικαυλίδα, το θήλυ με προσέγγισε, με ασπάστηκε στα χείλη, με εναγκαλίστηκε και μου τρίφτηκε.
Πριν αποχωρήσει, με ρώτησε αν θέλω κάτι άλλο, να μου φέρει να πιώ νερό, να μου φέρει κι άλλα μωρομάντηλα, να μου φέρει σφραγισμένη πετσέτα για να ντουσαριστώ…
Θυμήθηκα ένα φίλο, που μου είχε διηγηθεί που σε ένα πορνείο στη Σαγκάη τα θήλεα έπλεναν τα πόδια των πελατών τους και μετά τους πεοθήλαζαν…