Ώρα ογδόη εσπερινή, κέντρο Αθηνών.
Αχιλλέως 40
Αλλοδαπή μεσήλικας, καπνίστρια, ξανθοβαμμένη, με καταθλιπτική όψη, μικρούς μαστούς και δυσανάλογα μεγάλη περιφέρεια.
Αχιλλέως 48Α
Τιτίκα: Ημιπαράφρων ημεδαπή, με σαγηνευτικό σώμα.
Η γραία, χοντρή, απαίσια και χυδαία προαγωγός προσφώνησε δυο φορές την Τιτίκα:
Την πρώτη φορά την προσφώνησε σε αναξιοπαθή Πακιστανό ο οποίος είχε έντονα σκούρο δέρμα με μπλε σπυριά.
Ούτε ο Πακιστανός αλλά ούτε και εμείς καταλάβαμε τι εννοούσε η προαγωγός.
Τη δεύτερη φορά την προσφώνησε σε εμάς, προσπαθώντας να γλυκάνει τον τόνο της ζωώδους φωνής της και μας εκμυστηρεύτηκε ότι η Τιτίκα θα εκτελέσει ειδικά για εμάς πεολειχία άνευ περικαυλίδος, πράγμα καινοφανές για την εν λόγω εκδιδόμενη.
Φυσικά απήλθαμε: Η προ μηνών συνεύρεσή μας με την Τιτίκα ήταν ζοφερή.
Στον Αχιλλέως 48Β Οίκο και στον όμορο επί της οδού Μαραθώνος Οίκο, οι νεαρές Ρουμάνες Νίκη και Λάουρα αντίστοιχα.
Αμφότερες βιρτουόζες πεοθηλάστριες, με ομοιότητες στα σώματα και στα πρόσωπα.
Πιθανόν συγγενείς.
Αλκαμένους 117
Έλενα, ημεδαπή, αξιοπρεπής και ελκυστική, δοκιμασθείσα επιτυχώς προ ημερών.
Αλκαμένους 113
Εύα, αλλοδαπή ξανθοβαμμένη, μεσήλικας, με σωματότυπο παλαιστή.
Αποχωρήσαμε βιαστικά.
Περγάμου 27 άνω
Γραία, δύσμορφη, σαν μάγισσα παραμυθιών.
Εισήλθαμε για λόγους πειραματισμού.
Μέγα σφάλμα: Με την είσοδό της στο δωμάτιο συνουσιών επιδόθηκε σε σωρεία γελοιοτήτων, με θεατρινισμούς και λεκτικές ασυναρτησίες.
Τεχνικά αδαής, αδέξια, δίδουσα την εντύπωση ότι ευρίσκεται σε διαρκή σύγχυση.
Εξέφερε νοτιοαμερικάνικες λέξεις, ισχυριζόμενη ότι είναι Βραζιλιάνα.
Κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για ξεπεσμένη καρναβαλική χορεύτρια.
Την αποβάλλαμε αγανακτισμένοι.
Ρεμούνδου 21
Αλλοδαπή νεαρή, μαυρομαλλούσα, με πλούσιους μαστούς και καπούλια.
Παρουσιάστηκε γυμνόστηθη και μας έκλεισε το μάτι. Δεν μας έπεισε.
Ρεμούνδου 20
Ντενίσα, αλλοδαπή νεαρή, ξανθομαλλούσα, με δυσανάλογα μεγάλο πρόσωπο και ιμιτασιόν μεγάλους μαστούς. Ούτε αυτή μας έπεισε.
Η οδός Περγάμου ανασκάπτεται και τοποθετούνται σωλήνες διαφόρων διαμετρημάτων.
Στον αρ. 1, δυο νεαρές αλλοδαπές.
Κάτω Μικαέλα, άνω Ναταλί.
Η Μικαέλα εντυπωσίαζε, με ελκυστικό χαμόγελο, σαγηνευτικούς μαστούς και προκλητικούς γοφούς. Αρκετοί μνηστήρες σε αναμονή.
Η ησυχία του άνω διαμερίσματος μας ώθησε στην αγκαλιά της Ναταλί.
Λαμπρό χαμόγελο, λεπτό σώμα, μικροί μαστοί, σφιχτοί καλοσχηματισμένοι γοφοί, μελανόχρωμη επιμήκης κόμη.
Παρείχε και σοδομισμό.
- Για κόπιασε, για έλα εδώ, πως είπες ότι σε λένε;
- Eu sunt din România, eu nu vorbesc greacă
Κάκιστη εφαρμογή περικαυλίδας, ερεθιστικός πεοθηλασμός.
Μεγάλα κυκλικά σκουλαρίκια, στα οποία εισάγαμε χάριν αστεϊσμού αρχικά τα δάκτυλά μας και αργότερα το σε στύση πέος μας.
- Έλα εδώ να στον βάλω μέσα όλον.
- Eu nu înţeleg…
Αργότερα η κατάσταση ξέφυγε από κάθε έλεγχο, με αποτέλεσμα η περικαυλίδα να έχει εξαφανιστεί, τα σπέρματα να έχουν διασκορπιστεί στο σώμα και στο αιδοίο της νεαρής αλλά και στο σεντόνι, και στο πάτωμα.
Την κυρίευσε άγχος.
- Uite ce-ai făcut!
Προσπαθήσαμε να διασκεδάσουμε τις ανησυχίες της:
- Μακάριοι οἱ πραεῖς, ὅτι αὐτοὶ κληρονομήσουσιν τὴν γῆν (Ματθαίος).
Εκτιμήσαμε ιδιαιτέρως ότι παρ’ όλα αυτά απεχώρησε χαμογελαστή.