Κύριοι, χαίρερε.
Διπλή ενημερωση. Δευτέρα 17.ΙΙ.2025 στην πρωινη βαρδια (μεταξύ 15:00-16:00].
OWO: ελευθ στοματικο. COB: εκτόνωση στο σωμα ή στήθος. CIM: τελειωτικο στο στομα.
Οι περισσοτεροι οικοι ηταν κλειστοι. Δεν ξερω αν σχετιζεται με τη σημερινη ειδηση στον Τυπο περι εξαρθρώσεως κυκλωματος μαστροπείας, το οποιο ήλεγχε οικους σε Φυλής και Φωκαίας.
Ετσι, λοιπον, ΚΛΕΙΣΤΑ ήσαν τα Φυλής 69, Φ84-86, Φ67 και Φ65 όροφος. Τα Φιλιππίδου 11 ανοικτα, οπως και το Φ72.
-Φυλής 71Β: η Σουζάνα. Μια τσουπωτή μαυρομαλλα με γυαλια και πεσμενο στηθος. Σε απλό προγραμμα. Στο σαλονι ανέμενε καρτερικά ενας πάκης.
-Φ 71Α: η Μαρία. Πληθωρικη νεαρη Λατινα. Σε απλο προγραμμα.
-Φ 65 ισογειο: η όμορφη ΝΤΙΑΝΑ. Η γνωστη καστανομαλλα Ρουμανα. Ελευθερα πιασιματα, απλο προγραμμα και CΟΒ. Ολα τα δωματια γεμάτα. Οι πακιδες ετρωγαν ακυρο. Περασα μαζι της. Ευγενικη, καλόβολη και φιλοτιμη. Σωμα μοντελου και καλό στηθος. Το στοματικο ηταν καπως μονοτονο (χρηζει βελτιωσης). Ομαλη συνεδρια, αν και ειχε χρησιμοποιησει αρκετο λιπαντικο στο αιδοιο της (λογικο με τοση πελατεια). Απο εμενα ειναι ΝΑΙ, αν και μπορει σε καλυτερους ρυθμούς. Παραμενει μια απο τις ομορφοτερες εργαζομενες της περιοχής.
-Φωκαίας 19: η ΑΝΝΑ. Ομορφουλα αδυνατη νεαρη. Σε απλο προγραμμα.
-Φωκ 17 ισογειο: η Αλεξανδρα. Χοντρη με εντονα βαμμενα ματια. Σε CIM.
-Φωκ 17 όροφος: η Κλεοπατρα (γεματη βυζαρού) και η Ριτα (η ψηλή γνωστη μιλφ απο το 2019 κ.ε. σε Διδ 22, Φωκ 24 κλπ κλπ). Σε COB.
-To Φωκ 27 ηταν ανοικτο. Τα 13 κλειστα, οπως και το 9 συν 7 ισογειο.
-Φωκ 7 υπογειο: η Έϊντζυ: ψηλή αδυνατη ομορφη μαυρομαλλα με τατουαζ στο μπρατσο και ποδι. Σε απλο προγραμμα.
Οδός Εξηκίου 2. Λεπτομερεια σε καγκελα μπαλκονιου εγκατελειμενης οικιας.
________
Δευτερα 17.ΙΙ.2025, Β’ βάρδια (18:00-19:00]
-Περγάμου 27: Νάταλι Τσιαντακης και Ειρηνη. Μονιμες γκιλφ.
-Αλκαμένους 113: η ΒΙΚΥ. Αδυνατη μαυρομαλλα, περιπου 30 ετων. Σε OWO.
-Φυλής 71Α: η ΝΤΟΥΛΤΣΕ (νεαρη αδυνατη ομιρφουλα Λατινα, σε OWO) & ΑΝΝΑ (νεαρα Λατινα με ωραια οπισθια. Εξτρα κοστος το anal)
-Φυλής 71Β: η Σουζανα με τα γυαλια (απο πρωι σερί).
-Φ 69Α: η ΕΜΜΑ. Μια καστανοξανθη μιλφ με 3ρι στηθος. Η τσατσα την παρουσιασε ως νεα στο μαγαζι. Σε OWO.
-Φ 69Β και 67: ΚΛΕΙΣΤΑ.
-Φ 65 ισογειο: η Βecky εκ Γκάνας. Μαυρη γεματη με 2.5ρι στηθος. Σε OWO & COB.
-Φ 65 οροφος: Χριστινα η ΨΕΥΔΟ-Τσέχα. Aδυνατη με μικρο στηθος. Σε OWO.
-Φ 84Α: η ΡΑΝΙΑ. Σε OWO & COB. Με συνεχομενα δωματια.
-Φ 84Β: η Αλεξανδρα. Επηρμενο υφος και πολλά τατουαζ στο σωμα-ποδια. Η λεχριτισα τσατσα την παρουσιασε ως “πρωην miss Russia”.
-Φ 86Α. Τοτε ανοιξε και θα δουλευε η γνωστή Aννα Ταϋλανδεζα.
-Φ 86Β: η ΑΝΝΙΤΑ. Αδυνατη ξανθια με CIM. Με θητεια στο
Μεταξουργειο και Φωκ 24, Φωκ 7 υπογ κλπ.
-Φ 109Β: Μαρια και Βικτωρια (μαυρομαλλα με αλογοουρα και τατου στο καλάμι). Αδιάφορες.
-Φ 109Α: η Βικτωρια. Μονιμη εδω. Με το επιδεικτικο βλεμμα και κουβεντα: “εγω ειμαι”. Λες και θα μας θαμπωσει η ομορφια της. Ουστ.
Λεπτομερεια μπαλκονιου στην οδο Εξηκίου 10. Έρωτες στα σχεδια της σιδεριάς. Το σπιτι αυτο ανήκε στον πολιτικο Θεόδωρο Πάγκαλο. Το κληρονομησε απο μια θεια του, η οποια ειχε χρεη στην εφορια. Δεν μενει κανενας. Χτιστηκε η εισοδος και μπηκε σε πωλητηριο. Κλειστό.
----------
Πάμε στα οδωνυμικά μας.

Ο Εξηκίας ήταν Έλληνας αγγειογράφος και αγγειοπλάστης που έζησε στην Αθήνα στα μέσα του 6ου π.Χ. αιώνα. Η δράση του συμπίπτει με την ανάπτυξη του μελανομόρφου ρυθμού, του οποίου η διακοσμητική δύναμη είναι φανερή στα σωζόμενα έργα του.
Συνήθως υπέγραφε τα έργα του με τον μετρικό στιχο «Ἐξεκίας ἔγραψε κἀποίησέ με». Σωζονται και άγγεια με την γραφή «Ἐξεκίας ἐποίησεν», αλλά απο την διακόσμηση ο θεατής διακρίνει στην τεχνοτροπία και το ἔγραψε.
Ωραιότατα ἐργα του Εξηκίου, αμφορείς και κύλικες, σώζονται και ευρίσκονται σε διάφορα μουσεία της Ευρώπης. Ένας αμφορέας, γνωστός για την λαμπρότητα της τέχνης, βρίσκεται στο μουσείο του Βατικανού. Στην πρόσθια όψη παρίστανται ο Αχιλλέας με τον Αίαντα καθήμενοι σε χαμηλό τραπέζι και να παίζουν πεσσούς. Με το άλλο χέρι κρατούν τα δόρατά τους. Αμφότεροι έχουν αποθέσει πίσω τις ασπίδες, κάτι που αποδίδεται λεπτομερώς από τον όλο διάκοσμο. Ο ένας ήρωας φοράει κράνος, ο άλλος το έχει ακουμπήσει στην ασπίδα του. Οι χιτώνες, οι χλαμύδες, η γενειάδα και τα μαλλιά των ηρώων εχουν διακοσμηθεί και δηλωθεί διά εγχαράγματος στον μελανόμορφο ρυθμό. Διαβαζουμε και τη συνομιλια τους (τι "ζαριές" εφεραν. Δες βιντεο). Στην οπίσθια όψη του αγγείου εικονίζεται η επάνοδος των Διοσκούρων (Κάστορα και Πολυδεύκη) στην πατρίδα τους.
Έτερο περίφημο έργο του Εξηκίου ειναι η κύλιξ (μεγαλη κούπα) του Μουσείου Μονάχου με τον θεό Διόνυσο εντος ιστιοφόρου πλοίου. Βασικά στα έργο του ο Εξηκίας χρησιμοποιεί σκηνές απο τον βίο ηρώων της μυθολογίας. Εκείνο βεβαία που τον διακρίνει, διότι πληροφορίες περί του προσώπου του δεν σώζονται, ειναι η λεπτότητα και η επιμέλεια του σχεδίου, η τελεία απόδοση των λεπτομερειών και η αφελής χάρη της ολης παραστάσεως.
Λεπτομέρειες αμφορέως (αγγλιστί):
Greek Art & Architecture: Archaic Black-Figure Pottery: Exekias, Achilles and Ajax