Οδός Αχιλλέως, ώρα 5:55 απογευματινή.
Η Αχιλλέως είναι τόπος ιερός, είναι τα Προπύλαια των Μπουρδέλων της Αθήνας
Αχιλλέως 40 (απόπειρα #1)
Αυτό το μπουρδέλο δεν είναι πάντα ανοιχτό.
Στο πρώτο βήμα στα σκαλιά της αυλόπορτας, κοντέψαμε να φιληθούμε στο στόμα με ένα μεγάλο λυκόσκυλο που ήταν αραγμένο στο πλατύσκαλο, στο ύψος του προσώπου μας.
Μεταβολή και δρόμο.
Αχιλλέως 48 άνω
Υπερρεαλιστική σκηνή: Νεαρά πόρνη τυλιγμένη με ρόμπα έχει βγει στην οδό Αχιλλέως. Σφουγγαρίζει το κάτω πλατύσκαλο και διαπομπεύει αναξιοπαθούντα και ρυπαρό Πακιστανό, ο οποίος αποπειράθηκε να εισέλθει στο πορνείο. Ο δυστυχής έκανε το σφάλμα να πατήσει επί του φρεσκοσφουγγαρισμένου δαπέδου.
Η Τιτίκα απέφυγε να μας συστηθεί στη μέση του δρόμου. Ανέβηκε μαζί μας τα σκαλιά έως τον προθάλαμο, (προσέξαμε επιμελώς να μη πατήσουμε σε λάθος σημείο και έχουμε την τύχη του Πακιστανού), όπου χωρίς να έχει αφήσει από τα χέρια της το κοντάρι της σφουγγαρίστρας, άφησε να φανεί λίγο το πλούσιο στήθος της και λίγο το χαμόγελό της, παρούσας της γηραλέας θεραπαινίδας.
Θαυμάσια, ανεπιτήδευτη, ανεπανάληπτη σκηνή.
Δεν προχωρήσαμε στο δωμάτιο, αλλά τώρα που αναπολούμε - πληκτρολογούμε - αποτυπώνουμε τη σκηνή, ομολογούμε ότι έχουμε μετανοήσει... Έπρεπε να είχαμε ολοκληρώσει με συνουσία, παρά το ότι δεν είχαμε δει παρά μόνο το 5% του σώματός της.
Δυστυχώς όμως, η φαντασία μας δεν μας βοήθησε εκείνη την κρίσιμη στιγμή...
Είναι απορίας άξιο ότι σφουγγάριζε η πόρνη και όχι η θεραπαινίδα. Πιθανολογούμε μυοσκελετική αδυναμία της γραίας.
Αναρωτηθήκαμε αν ο σκύλος είχε φύγει και ανακατευθυνθήκαμε στον αριθμό 40.
Αχιλλέως 40 (απόπειρα #2)
Το ζώο δεν φαινόταν.
Στο δεύτερο βήμα στα σκαλιά, είδαμε το σκοτεινό ζώο να παραφυλάει πίσω από την αυλόπορτα και να μας κοιτάει μοχθηρά.
Μεταβολή και δρόμο.
Αχιλλέως 48 κάτω:
Η πολυγαμημένη μας Λώρη εξελίσσεται, μεγαλώνει, μεγαλώνουν οι μαστοί της, η πυγή της, οι μηροί της...
Ψευτομιλάει ελληνικά στα πελατάκια στον προθάλαμο του μπουρδέλου, αποδεικνύοντας ότι δεν είναι κωφάλαλη.
Τη γνωρίζουμε από μικρή, τη γαμούμε από μικρή, την αγαπούμε.
Αχιλλέως 40 (απόπειρα #3)
Ο σκύλος είχε μόνο το κεφάλι έξω από την πόρτα και μας παρακολουθούσε που πλησιάζαμε.
Μεταβολή και δρόμο.
Αχιλλέως 51
Η Μαριάννα εκδίδει τον πρωκτό της.
Το μπόι που της λείπει, το πήρε σε κιλά. Απερρίφθη πάραυτα.
Ο υπηρέτης είναι μυστηριώδης: Σκληρό, στιβαρό, ανδροπρεπές παρουσιαστικό. Βαριά, αρρενωπή φωνή που παραδόξως πουστοφέρνει όταν αποπαίρνει άτακτους και ανεπιθύμητους πελάτες.
Αχιλλέως 40 (απόπειρα #4)
Ηλικιωμένος κύριος ανέβαζε το λυκόσκυλο στη σκάλα τραβώντας το από το λουρί, εξηγώντας μας ότι ΑΥΤΟΝ τον ξέρει το λυκόσκυλο, το οποίο μάλλον διέλαθε της προσοχής του υπηρέτη και δραπέτευσε, ενθαρρύνοντάς μας να ανέβουμε κι εμείς, φωνάζοντας τον υπηρέτη «Λευτέρη – Λευτέρη».
Το λυκόσκυλο απελευθερώθηκε από το χέρι του ηλικιωμένου και άρχισε να κατεβαίνει τις σκάλες.
Μεταβολή και δρόμο.
Μαραθώνος 59
Η καταγαμημένη Λάουρα με σπινθηροβόλο βλέμμα. (Εξαιρετικό και σπάνιο το ύφος της πρόσφατης περιγραφής της γάμευσής της από τον κ. Πιτσιλιστί)
Στέκεται με αποφασιστικότητα, πυγμή, αυτοπεποίθηση και περιπαιχτική διάθεση τόσο στον προθάλαμο όσο και στο κρεβάτι, θυμίζοντας τη Βαρβάρα Φ71.
Είτε πρόκειται για πραγματικά ισχυρές προσωπικότητες, είτε καταναλώνουν την ίδια ψυχοτρόπο ουσία.
Αχιλλέως 40 (απόπειρα #5)
Πουθενά ο σκύλος.
Ανεβαίνουμε.
Μπαίνουμε.
Αποπνικτικές οι οσμές στον αέρα.
Ο σκύλος ακίνητος δίπλα στον υπηρέτη.
Εμφανίζεται η Μαρία. Κατά δήλωση Βουλγάρα. Είναι γελοίο να γίνονται τέτοιες δηλώσεις. Πρόκειται για γυναίκα της μαύρης φυλής, προερχόμενη είτε από την Αφρική είτε από τη Νότιο Αμερική.
Λεπτή, ψηλή, καλλίπυγος, με χρυσό δόντι στο χαμόγελο.
Εξέδιδε τα πάντα.
Κυριευθήκαμε από τη συνήθη ασωτία, προπληρώσαμε την παροχή υπηρεσιών και εισήλθαμε στα ενδότερα.
Το πάτωμα του δωματίου είχε τρύπες που καλύπτονταν από μικρά κιλίμια.
Ο κάλαθος με τις χρησιμοποιημένες περικαυλίδες και τα λοιπά απορρίμματα κατά πάσα πιθανότητα είχε καθαριστεί – αδειάσει πριν από ημέρες (εξ ου και οι οσμές).
Η στάση της αδέξια και αφελής, ήτοι συγκλονιστική.
Ο δάσκαλος Ηλίας Πετρόπουλος έχει διδάξει: «Η αφέλεια τονώνει το μέγα ερωτικό Μυστήριο».
Εκρηκτική σπερματέγχυση.