Peykorytinis
Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 23
- Like
- 46
- Πόντοι
- 0
Τα στουντιο απο 50 ευρω ...που να τα βρουμε τοσα...ανοιξτε το μεταξι ρε
Συμπερασμα:
Αν ο πελατης πληρωνει και γαμαει εντος πορνοχωρου
η πουτανα τον περιφρονει μεσα της.
Αν ο πελατης γαμησει εκτος πορνοχωρου και δωρεαν
τοτε η πουτανα τον βλεπει αλλιως.
Συμπερασμα:
Αν ο πελατης πληρωνει και γαμαει εντος πορνοχωρου
η πουτανα τον περιφρονει μεσα της.
Αν ο πελατης γαμησει εκτος πορνοχωρου και δωρεαν
τοτε η πουτανα τον βλεπει αλλιως.
Αξιότιμε tnt,
σεβαστές οι απόψεις σου γιατί αποσκοπούν στη συνύπαρξη κι όχι στον αποκλεισμό.
Κι επειδή μιλάς συνήθως ντόμπρα και σταράτα, για να μη σε κουράσω αλλά και για να τιμήσω το πνεύμα ανοχής που διαπνέει τα λόγια σου, σε ρωτώ το εξής:
Αποκλείεις για την πουτάνα το ενδεχόμενο να μεταβεί απ’ τα αισθήματα περιφρόνησης και αποστροφής που νιώθει για τον πελάτη, σε οικεία και προσφιλή, συντροφικά ως έναν βαθμό, συναισθήματα;
Αν το αποκλείεις, μπορείς να μου εξηγήσεις (εφόσον έχεις την όρεξη φυσικά) τον λόγο που θεωρείς κάτι τέτοιο αδύνατο στη σφαίρα του εφικτού;
Αν όμως δεν το αποκλείεις, και θεωρείς πιθανό ένα τέτοιο ενδεχόμενο, μια τέτοια μεταστροφή, δηλαδή μια τέτοια εξαλλαγή των συναισθημάτων της εκδιδόμενης,
τότε τι σε κάνει να πιστεύεις (αν το πιστεύεις) ότι αυτή δεν μπορεί να λάβει χώρα εντός του οίκου ανοχής, την ώρα μάλιστα της φυσικής περίπτυξης της πουτάνας με τον πελάτη;
Γιατί τα δύο «είτε-είτε» που παραθέτεις στο τέλος της απάντησής σου, να μην μπορούν να λειτουργήσουν ενίοτε ως συγκοινωνούντα δοχεία;
Στα ρωτάω αυτά γιατί αν υπάρχει ένα τέτοιο ενδεχόμενο, τότε στο κριτήριο των υλικών απολαβών που ρυθμίζει και καθοδηγεί τη συμπεριφορά των εκδιδομένων σύμφωνα με τα λόγια σου, υπεισέρχονται ένα σωρό παράγοντες που λειτουργούν αντιθετικά, συστήνοντας ένα νέο κριτήριο που αντιμάχεται το μέχρι πρότινος ευρέως παραδεκτό και φυσικά απολύτως πραγματικό.
1) Αποκλείεις για την πουτάνα το ενδεχόμενο να μεταβεί απ’ τα αισθήματα περιφρόνησης και αποστροφής που νιώθει για τον πελάτη, σε οικεία και προσφιλή, συντροφικά ως έναν βαθμό, συναισθήματα;
Αν το αποκλείεις, μπορείς να μου εξηγήσεις (εφόσον έχεις την όρεξη φυσικά) τον λόγο που θεωρείς κάτι τέτοιο αδύνατο στη σφαίρα του εφικτού;
2) Αν όμως δεν το αποκλείεις, και θεωρείς πιθανό ένα τέτοιο ενδεχόμενο, μια τέτοια μεταστροφή, δηλαδή μια τέτοια εξαλλαγή των συναισθημάτων της εκδιδόμενης,
τότε τι σε κάνει να πιστεύεις (αν το πιστεύεις) ότι αυτή δεν μπορεί να λάβει χώρα εντός του οίκου ανοχής, την ώρα μάλιστα της φυσικής περίπτυξης της πουτάνας με τον πελάτη;
3) Γιατί τα δύο «είτε-είτε» που παραθέτεις στο τέλος της απάντησής σου, να μην μπορούν να λειτουργήσουν ενίοτε ως συγκοινωνούντα δοχεία;
Στα ρωτάω αυτά γιατί αν υπάρχει ένα τέτοιο ενδεχόμενο, τότε στο κριτήριο των υλικών απολαβών που ρυθμίζει και καθοδηγεί τη συμπεριφορά των εκδιδομένων σύμφωνα με τα λόγια σου, υπεισέρχονται ένα σωρό παράγοντες που λειτουργούν αντιθετικά, συστήνοντας ένα νέο κριτήριο που αντιμάχεται το μέχρι πρότινος ευρέως παραδεκτό και φυσικά απολύτως πραγματικό.
Σε ξυλουργείο του Μεταξουργείου!
1) Αποκλείεις για την πουτάνα το ενδεχόμενο να μεταβεί απ’ τα αισθήματα περιφρόνησης και αποστροφής που νιώθει για τον πελάτη, σε οικεία και προσφιλή, συντροφικά ως έναν βαθμό, συναισθήματα;
Αν το αποκλείεις, μπορείς να μου εξηγήσεις (εφόσον έχεις την όρεξη φυσικά) τον λόγο που θεωρείς κάτι τέτοιο αδύνατο στη σφαίρα του εφικτού;
2) Αν όμως δεν το αποκλείεις, και θεωρείς πιθανό ένα τέτοιο ενδεχόμενο, μια τέτοια μεταστροφή, δηλαδή μια τέτοια εξαλλαγή των συναισθημάτων της εκδιδόμενης,
τότε τι σε κάνει να πιστεύεις (αν το πιστεύεις) ότι αυτή δεν μπορεί να λάβει χώρα εντός του οίκου ανοχής, την ώρα μάλιστα της φυσικής περίπτυξης της πουτάνας με τον πελάτη;
3) Γιατί τα δύο «είτε-είτε» που παραθέτεις στο τέλος της απάντησής σου, να μην μπορούν να λειτουργήσουν ενίοτε ως συγκοινωνούντα δοχεία;
Στα ρωτάω αυτά γιατί αν υπάρχει ένα τέτοιο ενδεχόμενο, τότε στο κριτήριο των υλικών απολαβών που ρυθμίζει και καθοδηγεί τη συμπεριφορά των εκδιδομένων σύμφωνα με τα λόγια σου, υπεισέρχονται ένα σωρό παράγοντες που λειτουργούν αντιθετικά, συστήνοντας ένα νέο κριτήριο που αντιμάχεται το μέχρι πρότινος ευρέως παραδεκτό και φυσικά απολύτως πραγματικό.
1) Χυστη καππα φι, οχι δεν το αποκλειω διοτι εχει συμβει το αντιθετο
εστω καποιες φορες αλλα δεν μπορει να κατεβει αμασητο.
Υπαρχουν ευδιακριτα κενα για οποιον γνωριζει οτι εκτελει συναλλαγη.
Δεν υπαρχει αυθεντικοτητα. Περαν των συναισθηματων
που δεν νοιαζει ολους, δεν υπαρχει αυθεντικοτητα ουτε στην πραξη.
Κατι που ειναι αναμενομενο φυσικα.
2) Φυσικα και μπορει να λαβει χωρα εντος αλλα δεν ειναι ιδιο το αποτελεσμα.
Σχεδον ποτε δεν ειναι. Μπορει ομως να υπαρξει καλο αποτελεσμα λογω αλλων παραγοντων.
Απο την στιγμη που η πουτανα πληρωνεται εχει υποχρεωση στην αποστολη ηδονης.
Ο πελατης υποχρεουται να τηρησει το προγραμμα που κανει αυτη.
Κανεις πελατης ομως δεν μενει ακριβως σε αυτο επειδη καλουπωνεται
και συνηθως θελει οχι απαραιτητα και αλλα πραγματα αλλα σχεδον παντα
την διεξαγωγη που επιθυμει. Αυτο ειναι ανεφικτο ομως ετσι στα κουτουρου.
Η πουτανα ξερει οτι πρεπει να ολοκληρωσει την διαδικασια σε περιπου 10-15 λεπτα
γιατι αλλιως χαλαει την ισορροπια του μαγαζιου.
Επισης μολις πληρωθει προσαρμοζεται τοσο οσο στις απαιτησεις της διεξαγωγης
που θελει ο πελατης για να πετυχει η συναλλαγη.
Ειναι ανεφικτο να προσαρμοστει ομως οπως θελει ο πελατης.
Ο χρονος πιεζει και τους δυο.
Η πουτανα εχει το χρημα ως Θεο. Μονο αυτο την στηριζει στην δουλεια αυτη
για να αισθανεται με αξια. Ξερει ηδη οτι κανεις δεν την παιρνει στα σοβαρα.
Αυτο την φοβιζει. Αν δεν πληρωθει , ακυρωνει την φυση της δουλειας. Μενει γυμνη.
Συνεπως αν βγει εκτος και δωρεαν οπως εχει παρατηρηθει
κανει μια πολυ μεγαλη υπερβαση που πολυ δυσκολα μαζευεται.
Και γι αυτο οταν η πουτανα γαμιεται τσαμπα αποδιδει στο μαξ.
Ακολουθως καταργει το χρημα με τον ανδρα αυτον ενω παραλληλα τον τιμα
με τα χρηματα της. Του δινει οτι πολυτιμοτερο εχει πριν του δωσει την ψυχη της.
Ετσι νιωθει κανονικη γυναικα αλλα παραλληλα φοβαται να προχωρησει
γιατι θυμαται που την γνωρισε ο ανδρας αυτος.
Και νομοτελειακα δεν προχωρουν αυτες οι σχεσεις ευκολα.
Φυσικα δεν απορριπτω οσκαριλικια πουτανων η πελατων ο καθενας για δικους του λογους.
Ισως ανσρωτηθεις γιατι ολα αυτα και γιατι δεν βρισκουν καποιοι κατι αλλο
οπως ενα γκομενακι. Μπορει να θελουν συγκριση η παραλληλια.
Αλλοι θελουν να γινουν σωτηρες για να παρουν ευσημα.
Να γινουν ηρωες. Αν δουν την πουτανα ως ατομο που ψαχνει δευτερη ευκαιρια
δεν θα γινουν ηρωες. Ηρωας γινεσαι μονο αν εισαι σωτηρας.
Εγωκεντρισμος αυτο. Δεν μου κανει. Προτιμω εγωισμο η φλου.
Κι υπαρχουν κι αλλοι που θελουν ποικιλια στο σεξ. Ετσι απλα δοκμαζουν εαυτους
σε οτιδηποτε αποτελει η μπορει να αποτελεσει τροπαιο.
3) Μπορει ναι μπορει και οχι. Γι αυτο γινονται ολα τα παραπανω.
Για να υπαρχει ενδιαφερον. Να δωθει ρεαλισμος στο ψεμα.
Γιατι πολλα μπορουν να συμβουν με αλλαγη των παραμετρων.
Στις 30/12/20 το πρωι καθως κουρευομουν σε ενα κομμωτηριο στο κεντρο της Αθηνας, οι αλβανεζες κομμωτριες που ηταν μεσα στην τρελη χαρα, ηλικιες απο 25-30, ελεγαν.. <<εμεις ειμαστε πολυ εργατικα κοριτσια και σεξυ -και τα χρηματα που βγαζουμε.. τα δινουμε στους αντρες μας για να ειναι χαρουμενοι- και αυτοι με την σειρα τους να μας κανουν -ευτυχισμενες..>> Ακουσον ..ακουσον.. θα το ελεγε ποτε αυτο μια ελλεεινιδα??Αυθεντικος lakis33 απο το παρελθον...
Πραγματικά έχουν δίκιο που κατηγορούν τους Έλληνες που θέλουν να γαμάνε τσάμπα. Στις χώρες από τις οποίες προέρχονται οι γκόμενες αυτές
OI ANΔΡΕΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΓΑΜΑΝΕ. ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΓΑΜΑΝΕ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΞΥΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΚΟΜΕΝΕΣ!!!!!!!
Που να το καταλάβει αυτό ο Έλλην Ριζίλης που παίρνει αμάξι με 72 δόσεις, το γυαλίζει ένα 8ωρο κάθε Σάββατο και πάει και σκάει το βδομαδιάτικο για να βγάλει το βράδυ τη Ρούλα την πωλήτρια του κυλοτάδικου πρώτο τραπέζι σε ΒισσοΒανδή !!!
Πήγα να πνιγώ από τα γέλια με αυτό το απόσπασμα.Αυθεντικος lakis33 απο το παρελθον...
Που να το καταλάβει αυτό ο Έλλην Ριζίλης που παίρνει αμάξι με 72 δόσεις, το γυαλίζει ένα 8ωρο κάθε Σάββατο και πάει και σκάει το βδομαδιάτικο για να βγάλει το βράδυ τη Ρούλα την πωλήτρια του κυλοτάδικου πρώτο τραπέζι σε ΒισσοΒανδή !!!
Ο Έλληνας Βλαχοδήμαρχος χαλάει όλα τα περιουσιακά στοιχεία, όλα όμως, απλώς για να παίρνει μάτι μια γκόμενα. Εμείς οι αληθινοί μπουρδελιάρηδες ξεσκίζουμε τα κοριτσάκια των μπουρδέλων με λίγα χρήματα και δεν αφήνουμε ούτε ένα ευρώ για φιλοδώρημα .ΠΟΤΕ. Επιστρέφουμε στο σπίτι έπειτα, φτιάχνουμε το καφεδάκι μας, ή το ποτό μας και νοιώθουμε πλημμυρισμένοι από ηδονή σωματική και ψυχική. Εμείς έχουμε βρει το νόημα της ζωής και γελάμε ειρωνικά πίσω απ' την πλάτη αυτών των κορόιδων που φυλακίστηκαν οριστικά και αμετάκλητα από τα δεσμά του γάμου. Τους φουκαράδες , τους λυπάμαι..Αυθεντικος lakis33 απο το παρελθον...
Πραγματικά έχουν δίκιο που κατηγορούν τους Έλληνες που θέλουν να γαμάνε τσάμπα. Στις χώρες από τις οποίες προέρχονται οι γκόμενες αυτές
OI ANΔΡΕΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΓΑΜΑΝΕ. ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΓΑΜΑΝΕ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΞΥΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΚΟΜΕΝΕΣ!!!!!!!
Που να το καταλάβει αυτό ο Έλλην Ριζίλης που παίρνει αμάξι με 72 δόσεις, το γυαλίζει ένα 8ωρο κάθε Σάββατο και πάει και σκάει το βδομαδιάτικο για να βγάλει το βράδυ τη Ρούλα την πωλήτρια του κυλοτάδικου πρώτο τραπέζι σε ΒισσοΒανδή !!!
Εγώ δεν τους θαυμάζω αυτούς.
Τους θεωρώ αγαπούληδες.
Με χαμηλή αυτοεκτίμηση και αξιοθρήνητους.
Χυστη Κορακιε πολυ καλα κανεις και εχεις την γνωμη σου.
Σε χαιρομαι. Πρεπει ομως να δεχθεις οτι το μονο που μετραει ειναι το αποτελεσμα.
Ο αγαπουλης ειναι διποδο θηλαστικο που πιανεται μονιμως κοτσος.
Ο αγαπητικος περναει παντα καλυτερα.
Ξεκινησε ως πελατης και πλεον απολαμβανει ειδικα προνομια.
Ετοιμος ανα πασα στιγμη να σηκωθει να φυγει.
Τον νοιαζει μονο η παρτη του γιατι γνωριζει οτι δεν υπαρχει κατι σοβαρο
να ασχοληθει. Απλως να περναει καλα. Και το κανει πειθοντας.
Oι καλύτερες πουτάνες είναι οι καινούριες. Κάτι ηλικίες 17-21, εκεί μπορείς να πεις ότι γουστάρουν να γαμηθούν σε κάποιο βαθμό και έχουν και λίγο τον ενθουσιασμό της γνωριμίας με τους πελάτες που θα τούς τραβήξουν λίγο παραπάνω το ενδιαφέρον (και στη συγκεκριμένη αυτή παγίδα πέφτουν οι πυρφόροι). Πολύ γρήγορα όμως αυτή η φρεσκάδα χάνεται και αντικαθίσταται από την ωμή χρηματοθηρία.Μόνο λίγες που κατέχουν το ταλέντο της υποκριτικής επιβιώνουν πιο σταθερά στο πέρασμα του χρόνου. ΌΜΩΣ! Ο Γνήσιος μπουρδελιάρης , ο παλιός που ξέρει όλα τα κόλπα, γνωρίζει πώς να πάρει ηδονή ακόμα και από την πιο απαθή πουτάνα! Αυτή είναι η διαφορά!Δεν είναι όλες έτσι,υπάρχουν κάποιες που δεν έχουν καμία σχέση με όλο αυτό.Ολοι έχουμε τύχει διάφορα,επισεις οι ιερόδουλες δεν είναι μόνο για εμάς,υπάρχουν άνθρωποι,όπως οι πολύ υπέρβαροι,μανιοκαταθληπτικοι,άνθρωποι με προβλήματα αυτισμού που κάνουν έργο,για αυτό λέγεται λειτούργημα.
Έχω γνωστό μου που παντρεύτηκε μια κοπέλα που δούλευε στην φυλής,έχουν και παιδί.
Δεν ήταν εύκολη η σχέση στην αρχή,όπως είχε πει και αυτή,ότι όταν την φέρανε στην Ελλάδα,το πρώτο διάστημα ήταν κλεισμένη σε ένα σπίτι,ξύλο,γαμιση,ύπνος και ξανά μέχρι να χάσει οποιοδήποτε συναίσθημα.
Βέβαια υπάρχει και μια μικρή μερίδα,που τείνει να μεγαλωσει.Που το κάνει εις γνώση και με μερικούς απολαμβάνει το σεξ.
Δεν θα ξεχάσω ποτέ μου μια Μολδαβή νυμφομανη.Η τύπισσα όταν έφευγε από το δωμάτιο σε είχε αφήσει στο κρεβάτι να τρέμεις από την καύλα που σου έβγαζε,δεν ήταν όμορφη,είχε καλό κορμί,αλλά η καύλα φώναζε από μακρια
Ωραίος. Θα σταθώ στο ότι συνεχίζεις να αξιώνεις την πρωτοκαθεδρία του χρήματος, κι επομένως του ατομικού συμφέροντος, στη στάση και τη συμπεριφορά των εκδιδομένων. Τώρα, επειδή η κουβέντα μας για λόγους συνεννόησης κι ευκολίας, έχει βάλει στο ίδιο σακί ποικίλες και διαφορετικές περιπτώσεις, δεν αρκεί να δηλώσουμε ότι όλες οι εκδιδόμενες δεν είναι ίδιες, όπως δεν είναι ίδιοι κι οι απανταχού εργαζόμενοι μεταξύ τους, με τον ίδιο τρόπο που το ατομικό μας συμφέρον είναι μια έννοια που εξ ορισμού δεν μπορεί να παραχωρήσει το περιεχόμενο της εξ ολοκλήρου στο χρήμα, καθώς όσο συμφέρον κι αν έχουμε να βγάλουμε φράγκα, άλλο τόσο συμφέρον έχουμε να την κάνουμε απ' αυτή την κωλοπρωτεύουσα, το απέραντο κωλοχανείο, που αποκαλούμε Αθήνα, να αποφασίσουμε να αλλάξουμε ρότα, να διάγουμε μια ζωή πιο ανθρώπινη, κι εντέλει να απαλλαγούμε απ' την ανάγκη του χρήματος -αν όχι απ' αυτό το ίδιο.
Οπότε για λόγους συμφέροντος είναι πολύ πιθανό μια πουτάνα να ερωτευτεί, ειδάλλως δεν θα είναι πια σε θέση να επιβιώσει όχι υλικά, αυτή τη φορά, αλλά ψυχικά και συναισθηματικά: θα το κάνει για την ψυχή της, που λένε, ή για λόγους συνείδησης, όσο κι αν δεν θα 'ναι σε θέση να το αντιληφθεί άμεσα. Γιατί το χρήμα και η ανάγκη του ασκούν μια τυραννία ισάξια της επιθυμίας μας για την ολοσχερή του απόσβεση από τα μέσα που εξασφαλίζουν τα προς το ζην. Κι αυτό, όποιος και όποια δεν το παραδέχεται, απλά ψεύδονται - ως και απέναντι στον ίδιο τους τον εαυτό.
Θα το τσεκάρω. Ακούγεται λίγο υπερβολικό, αλλά για να δούμε!Γαμήσι πριν από λίγο σε καινούριο κρυφό οικο στο μετάξι.
Κοπέλα ήταν ένα καινούριο μοντελε από Μολδαβία.
Ο οίκος ήταν τόσο καινούριος που γάμησα την κορασίδα πάνω στις τάβλες του κρεβατιού αφού η τσατσά μου έστρωσε πρώτα μια κουβέρτα πάνω σε αυτές για να μη μπουν σκληθρες στα τρυφερά μπουτάκια της.
Το μωρό είναι τόσο αματουρι που δεν ξέρει τι είναι η καποτα.
Έπεσε ρομαντικό ακαποτο γαμησι με χύσιμο πάνω στην κοιλίτσα της.
Το 2021 μπήκε πολύ δυναμικά μύστες μου ! Γαμάτε όσο μπορείτε πιο πολύ !
Κανείς δε θεωρεί τον εαυτό του αγαπούλη.
Όλοι κάποια δικαιολογία έχουν και όταν κοιτάζονται στον καθρέφτη βλέπουν κάτι άλλο και όχι την αλήθεια.
Δεν ακούγεται υπερβολικό , είναι απλά η Χριστουγεννιάτικες τρολιες του dimittaki , που κ που γράφει και κάνα τρολ έτσι για το καλό ??Θα το τσεκάρω. Ακούγεται λίγο υπερβολικό, αλλά για να δούμε!Γαμήσι πριν από λίγο σε καινούριο κρυφό οικο στο μετάξι.
Κοπέλα ήταν ένα καινούριο μοντελε από Μολδαβία.
Ο οίκος ήταν τόσο καινούριος που γάμησα την κορασίδα πάνω στις τάβλες του κρεβατιού αφού η τσατσά μου έστρωσε πρώτα μια κουβέρτα πάνω σε αυτές για να μη μπουν σκληθρες στα τρυφερά μπουτάκια της.
Το μωρό είναι τόσο αματουρι που δεν ξέρει τι είναι η καποτα.
Έπεσε ρομαντικό ακαποτο γαμησι με χύσιμο πάνω στην κοιλίτσα της.
Το 2021 μπήκε πολύ δυναμικά μύστες μου ! Γαμάτε όσο μπορείτε πιο πολύ !