Το πρόβλημα όλων πλην της Tesla είναι ότι η Tesla τους έχει πάρει τα σώβρακα.
Η Tesla παράγει ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Από τις μπαταρίες μέχρι τους σταθμούς ενέργειας. Αυτό της έχει δώσει τη δυνατότητα να έχει πλήρη έλεγχο στα πάντα και φυσικά χαμηλότερο κόστος. Κανένας άλλος κατασκευαστής δεν το έχει αυτό. Όλοι εξαρτιόνται από τρίτους σε διάφορα κομμάτια. Αλλά το κυριότερο είναι η ΦΟΡΤΙΣΗ. Εδώ τα Tesla παίζουν σε CL ενώ οι άλλοι Γ' Τοπικό και πολύ λέω. Μην κοιτάτε την Ελλάδα αλλά το εξωτερικό.
Έξω η Tesla έχει παντού φορτιστές και δεν χρειάζεται να κάνεις ΚΑΜΙΑ ενέργεια να φορτίσεις. Με την αγορά του αυτοκινήτου έχεις περάσει την κάρτα σου στην εφαρμογή και από κει και πέρα πας-κουμπώνεις-φορτίζεις. Τόσο απλά. Τα βενζινάδικα είναι παρελθόν μόνο και μόνο γιατί πρέπει να πληρώσεις εκείνη τη στιγμή.
Επίσης η Tesla έχει ελάχιστες διαφορές στα αυτοκίνητα της σχετικά με τη φόρτιση. Για τον απλό χρήστη καμία. Την ίδια στιγμή οι υπόλοιποι κάνουν ότι μαλακία θέλετε. Πχ η Hyundai δίνει 800Volt στο IONIQ5 και η Porsche Taycan έχει 400Volt. Δίνεις 4 φορές πάνω σε χρήμα και σου δίνει τη μισή ισχύ φόρτισης. Άλλοι δε σου δίνουν καν δυνατότητα φόρτισης από τριφασικό στο σπίτι σου. Μόνο μονοφασικό.
Μπορεί κατασκευαστικά να υπολείπεται αλλά σε καθημερινή χρήση είναι μακράν μπροστά. Και αυτό δεν μπορεί να το φτάσει ΚΑΝΕΝΑΣ παραδοσιακός κατασκευαστής. Καμία εταιρία δε ρισκάρει να τα δώσει όλα στο χαμηλό κομμάτι της αγοράς καθώς το παραμικρό πρόβλημα θα σε οδηγήσει στον ανταγωνιστή. Δεν είναι χαζή η Toyota. Περιμένει την κατάλληλη στιγμή. Στην Αμερική ένας προς έναν υιοθετούν το πρότυπο της Tesla στη φόρτιση. Θα κατεβάζεις την εφαρμογή ανεξαρτήτως οχήματος που έχεις και θα φορτίζεις στους Superchargers. Στην Ευρώπη δεν το έχουμε ακόμη.
But with the adoption of NACS as a standard, we move closer to a real standard close to the gas pump. But with the adoption of NACS as a standard, we move closer to a real standard close to the gas pump.
www.thedrive.com
Πχ η Mercedes και η Rivian εντός τους έτους θα αρχίσουν να φορτίζουν από SC.