Νέα

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.057
Like
1.736
Πόντοι
216
Τα ηλεκτρικά σίγουρα σε βάθος χρόνου θα είναι πολύ φθηνότερα σε συντήρηση - και αν φορτίζεις με οικιακό τιμολόγιο σήμερα έχουν κόστος κίνησης λιγότερο από το 1/4 ενός θερμικού. Το πρόβλημα δεν είναι στο κόστος χρήσης. Είναι ότι θα είναι αυτοκίνητα περιορισμένης διάρκειας ζωής. Επειδή δεν προβλέπεται να είναι συμφέρουσα η αλλαγή μπαταριών, αυτό σημαίνει ότι θα σχεδιάζονται και θα κατασκευάζονται με ορίζοντα ζωής αυτόν της ζωή των μπαταριών - σήμερα 10 βαριά 12ετία.
Που σημαίνει ότι θα πέσει μεγάλο και εκτεταμένο planned obsolescence και ουσιαστικά από άποψη ποιότητας κατασκευής θα είναι σκουπίδια μιας χρήσης. Μόλις θα πέφτουν οι μπαταρίες θα το πετάς και θα πηγαίνεις για καινούργιο...
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.230
Like
11.849
Πόντοι
3.556
Τα ηλεκτρικά σίγουρα σε βάθος χρόνου θα είναι πολύ φθηνότερα σε συντήρηση - και αν φορτίζεις με οικιακό τιμολόγιο σήμερα έχουν κόστος κίνησης λιγότερο από το 1/4 ενός θερμικού. Το πρόβλημα δεν είναι στο κόστος χρήσης. Είναι ότι θα είναι αυτοκίνητα περιορισμένης διάρκειας ζωής. Επειδή δεν προβλέπεται να είναι συμφέρουσα η αλλαγή μπαταριών, αυτό σημαίνει ότι θα σχεδιάζονται και θα κατασκευάζονται με ορίζοντα ζωής αυτόν της ζωή των μπαταριών - σήμερα 10 βαριά 12ετία.
Που σημαίνει ότι θα πέσει μεγάλο και εκτεταμένο planned obsolescence και ουσιαστικά από άποψη ποιότητας κατασκευής θα είναι σκουπίδια μιας χρήσης. Μόλις θα πέφτουν οι μπαταρίες θα το πετάς και θα πηγαίνεις για καινούργιο...


Αυτό ακριβώς. Κι εξού μου ακούγεται ως τρελή σπατάλη η όλη φάση.

Όσο πιο αργά γίνει η μετάβαση σε αυτή τη νέα τεχνολογία , τόσο το καλύτερο.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.042
Κριτικές
16
Like
15.100
Πόντοι
6.515
Θα ξεριζωσουν, θα σκαψουν, θα καταστρέψουν όλη την Αφρική οι "οικολογοι" της φον ντερ λαιν για να βγάλουν το κοβάλτιο και τις σπάνιες γαίες που χρειάζονται οι μπαταρίες

Και μόλις ληξουν που θα τις πετανε?
 

Alberto2

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2023
Μηνύματα
315
Like
339
Πόντοι
21
για όσους δεν το έχουν καταλάβει: δουλειές,συνήθεια,διατροφή,χρήματα, αυτοκίνητα σχέσεις ...που δεν προσαρμόστηκαν στην 3ετία που πέρασε....θα αλλάξουν ριζικά την επόμενη διετία.
Σημαντική παράμετρος.Κάθε νέο μέτρο...είναι νεο για όσους ενημερώνονται απο Ελληνικά ΜΜΕ.Για τους φιλοευρωπαίους αυτά ειναι γνωστά....
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.743
Πόντοι
2.306
Θα εξελιχθούν σε μεγάλη σπατάλη τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, από ότι φαίνεται.

Καμία μα καμία σχέση με αυτοκίνητα που τα κρατάς για τριάντα χρόνια και κάνεις κι ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα.
Δεν είναι όλη η Ευρώπη σαν την Ελλάδα. Εδώ είναι όλα αντίκες συλλεκτικά έρχονται και γελάνε μαζί μας. Ο κοσμάκης κυκλοφορεί χωρις λάστιχα.......
 

Alberto2

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2023
Μηνύματα
315
Like
339
Πόντοι
21
οι νόμοι δεν βγαίνουν απ τη μαμα Ευρώπη για το κάθε χωριό ξεχωριστά όμως...με τη μία φεύγει το e-mail σε πρωτεούσα και δίνει και προθεσμία εφαρμογής.
Αν αποφάσιζε κάθε κράτος αν θέλει το ένα ή το άλλο δεν θα ήμασταν ΕΕ.... Θα ήμασταν ελευθερη ανεξάρτητη Αλβανία.
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.230
Like
11.849
Πόντοι
3.556
οι νόμοι δεν βγαίνουν απ τη μαμα Ευρώπη για το κάθε χωριό ξεχωριστά όμως...με τη μία φεύγει το e-mail σε πρωτεούσα και δίνει και προθεσμία εφαρμογής.
Αν αποφάσιζε κάθε κράτος αν θέλει το ένα ή το άλλο δεν θα ήμασταν ΕΕ.... Θα ήμασταν ελευθερη ανεξάρτητη Αλβανία.

Καλά, και η Αλβανία είναι να μπει σε λίγα χρόνια στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Τώρα, αν θα βρεθούν κάποιοι από Ελλάδα να κόβουν βόλτες με τα απαγορευμένα βενζινοκίνητα τους και τα απαγορευμένα μετρητά τους στην Αλβανία ή τη Βοσνία, ποιος το ξέρει.

Η επέλαση των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων είναι μεν πιθανή, αλλά όχι και παντελώς αναπόφευκτη.
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.230
Like
11.849
Πόντοι
3.556
Θα ξεριζωσουν, θα σκαψουν, θα καταστρέψουν όλη την Αφρική οι "οικολογοι" της φον ντερ λαιν για να βγάλουν το κοβάλτιο και τις σπάνιες γαίες που χρειάζονται οι μπαταρίες

Και μόλις ληξουν που θα τις πετανε?

Εδώ κολλάει όντως το θέμα. Βασίζονται, στο ότι θα τα κουκουλώσουν κάπως.

Και τα ηλιακά συστήματα παραγωγής ενέργειας κολλήσαν για δεκαετίες, κι ακόμη δεν είναι εκεί που τα ήθελαν, επειδή η ανακύκλωση των άκρως τοξικών συσσωρευτών ηλιακής ενέργειας έχει πολύ υψηλό τίμημα.

Το οικολογικό αποτύπωμα των κατεστραμμένων μπαταριών δεν έλεγχεται, δεν συμμαζεύεται.
 

Alberto2

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2023
Μηνύματα
315
Like
339
Πόντοι
21
Καλά, και η Αλβανία είναι να μπει σε λίγα χρόνια στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Τώρα, αν θα βρεθούν κάποιοι από Ελλάδα να κόβουν βόλτες με τα απαγορευμένα βενζινοκίνητα τους και τα απαγορευμένα μετρητά τους στην Αλβανία ή τη Βοσνία, ποιος το ξέρει.

Η επέλαση των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων είναι μεν πιθανή, αλλά όχι και παντελώς αναπόφευκτη.
εννοείται ότι σε λίγα χρόνια θα μπει η Αλβανία...όσο τηρεί τις προυποθέσεις γιατί να μην μπει.Γνωρίζεις ότι για να μπει ένα κράτος στην Ευρωπαική ένωση θα πρέπει πχ να περάσουν νόμοι αποδοχής όλων των Θρησκειών? τα τηρείς μπαίνεις...δεν τα τηρείς σε περιμένουμε...Έχουμε άπειρη υπομονη...
 

Alberto2

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2023
Μηνύματα
315
Like
339
Πόντοι
21
τα ηλεκτρικά είναι μια πολύ καλή εναλλακτική άμεσα...σε 5-6 χρόνια θα έρθει πιθανόν μια ακόμα πιο καινούργια τεχνολογία.Και πάει λέγοντας.Τι πιο αυτονόητο?
Εννοείται ότι όλο αυτό κόβει δουλειές κλπ...όπως ακριβώς όταν ανοίγουν τα μυαλά...αδειάζουν οι Εκκλησίες....
 

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.221
Like
3.501
Πόντοι
456
Οι Ευρωπαίοι εκεί που το χάνουν είναι πως αντιμετωπίζουν το αυτοκίνητο σαν ένα άλλο καταναλωτικό αγαθό όπως το κινητό ή το λαπτοπ ενώ στην ουσία για το μέσο πολίτη είναι επένδυση.
Πρακτικά αν όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι ηλεκτρικά με τα μειονεκτήματα και το κόστος που έχουν, ο μέσος πολίτης πρέπει να είναι συνέχεια με δόσεις στις τράπεζες ή leasing. Ώσπου να το ξοφλήσεις δεν θα μπορείς να πας ούτε μέχρι το Βόλο οπότε πρέπει να πάρεις άλλο.
Αν δεν το καταλαβαίνουν αυτό είναι στην κοσμάρα τους.
Αν τους ένοιαζε πραγματικά το περιβάλλον θα έβγαζαν φτηνά και μικρά ηλεκτρικά για τις πόλεις που θα μπορούσαν να αγοράσουν όλοι. Ποιος ο λόγος να φορτώνεις τεράστιες μπαταρίες σε τζιπ;
Ή ποιος έμπορος ή αγρότης στην επαρχία θα πάρει ηλεκτρικό για τις δουλειές του;
Αν συνεχιστεί αυτό το βιολί κάτι starlet και punto θα φτάσουν δεύτερο χέρι πιο ακριβά από όταν ήταν καινούργια.
 

Alberto2

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2023
Μηνύματα
315
Like
339
Πόντοι
21
τα επόμενα 2 χρόνια τα θεωρώ έτη προσαρμογής.Έτσι κι αλλιως δεν είναι τρομερά ακριβότερα απ τα συμβατικά.Εννοείς ότι τα συμβατικά τα αγοράζουν μετρητοις όλοι και τα ηλεκτρικά με δοσεις? και για ποια μειονεκτηματα λες όταν δεν έχουν εξοδα κινησης και ουτε τελη κυκλοφορίας?Νομίζω ότι αφου ολες οι μαρκες βγάζουν ηλεκτρικά δεν έχει επιστροφή.Για τους αγρότες και εμπορους προτείνεις οχήματα με βενζινη ή πετρέλαιο ?
 
  • Like
Αντιδράσεις: foobar

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
929
Like
1.501
Πόντοι
206
Οι Ευρωπαίοι εκεί που το χάνουν είναι πως αντιμετωπίζουν το αυτοκίνητο σαν ένα άλλο καταναλωτικό αγαθό όπως το κινητό ή το λαπτοπ ενώ στην ουσία για το μέσο πολίτη είναι επένδυση.
Πρακτικά αν όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι ηλεκτρικά με τα μειονεκτήματα και το κόστος που έχουν, ο μέσος πολίτης πρέπει να είναι συνέχεια με δόσεις στις τράπεζες ή leasing. Ώσπου να το ξοφλήσεις δεν θα μπορείς να πας ούτε μέχρι το Βόλο οπότε πρέπει να πάρεις άλλο.
Αν δεν το καταλαβαίνουν αυτό είναι στην κοσμάρα τους.
Αν τους ένοιαζε πραγματικά το περιβάλλον θα έβγαζαν φτηνά και μικρά ηλεκτρικά για τις πόλεις που θα μπορούσαν να αγοράσουν όλοι. Ποιος ο λόγος να φορτώνεις τεράστιες μπαταρίες σε τζιπ;
Ή ποιος έμπορος ή αγρότης στην επαρχία θα πάρει ηλεκτρικό για τις δουλειές του;
Αν συνεχιστεί αυτό το βιολί κάτι starlet και punto θα φτάσουν δεύτερο χέρι πιο ακριβά από όταν ήταν καινούργια.

Το αυτοκίνητο εδώ και 100 χρόνια είναι τέτοιο. Καταναλωτικό αγαθό και όχι είδος πολυτελείας. Εδώ μας έχουν γαμήσει στους φόρους και έχουμε χρέπια αντί για αυτοκίνητα.

Τα ηλεκτρικά έχουν πλεονεκτήματα που δεν έχουν τα θερμικά. Πέραν της φόρτισης στο σπίτι ή τον επαγγελματικό χώρο, έχουν την ανάκτηση ενέργειας που σε μια πόλη είναι "θείο δώρο". Επίσης έχουν τεράστια ροπή σε σχέση με ένα συμβατικό που το κάνει ιδανικό για αγροτικές εργασίες.

Έχετε κολλήσει στο Αθήνα Αλεξανδρούπολη και όχι στο Κολιάτσου Παγκράτι που κάνουν όλοι οι άνθρωποι παγκοσμίως.

Ένας αγρότης τι απόσταση νομίζεις ότι έχει να καλύψει; Θα φύγει από Αθήνα με την "κομπίνα" να πάει Λάρισα να μαζέψει σιτάρι; Φυσικά και όχι. Εκεί γύρω γύρω θα πάει σε μικρές αποστάσεις. Άσε που επιδοτούνται με το αγροτικό ρεύμα και τους βγαίνει πολύ πιο φτηνά.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
929
Like
1.501
Πόντοι
206
Αν δείτε ένα οποιοδήποτε βίντεο στο YT τα οικογενειακά αυτοκίνητα είναι τα εξής.

E-class, X5, Q5, X90 και τα συναφή. Αυτά που εδώ θεωρούμε πολυτελείας. Και είναι λογικό καθώς ένα τέτοιο ξεκινάει από τις 60000 περίπου. Πχ στην Αγγλία η Eclass παίζει ανάμεσα στις 60 και 80 λίρες.

Έτσι για τη σύγκριση ο απολύτως βασικός μισθός στην Αγγλία είναι 18000 λίρες. Δηλαδή 3,5 χρόνια δουλειάς

Στην Ελλάδα έχουμε 65000 το αμάξι και 9500 χοντρικά βασικός μισθός. 7 χρόνια εργασίας. Τα διπλάσια.

Τώρα αν βάλεις στην εξίσωση το γεγονός ότι οι πραγματικοί μισθοί δεν διαφέρουν και πολύ από το βασικό η διαφορά εκτοξεύεται κατά πολύ.

Πχ με 1000€ το μήνα ένα ζευγάρι μας κάνει 2,5 χρόνια την ίδια στιγμή που ο Άγγλος αν πάει στα 2000 το μήνα μας κάνει 1,25 χρόνια. Πάλι τα μισά.

Αυτά περί του πολυτελείας.
 

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.221
Like
3.501
Πόντοι
456
Το αυτοκίνητο εδώ και 100 χρόνια είναι τέτοιο. Καταναλωτικό αγαθό και όχι είδος πολυτελείας. Εδώ μας έχουν γαμήσει στους φόρους και έχουμε χρέπια αντί για αυτοκίνητα.

Τα ηλεκτρικά έχουν πλεονεκτήματα που δεν έχουν τα θερμικά. Πέραν της φόρτισης στο σπίτι ή τον επαγγελματικό χώρο, έχουν την ανάκτηση ενέργειας που σε μια πόλη είναι "θείο δώρο". Επίσης έχουν τεράστια ροπή σε σχέση με ένα συμβατικό που το κάνει ιδανικό για αγροτικές εργασίες.

Έχετε κολλήσει στο Αθήνα Αλεξανδρούπολη και όχι στο Κολιάτσου Παγκράτι που κάνουν όλοι οι άνθρωποι παγκοσμίως.

Ένας αγρότης τι απόσταση νομίζεις ότι έχει να καλύψει; Θα φύγει από Αθήνα με την "κομπίνα" να πάει Λάρισα να μαζέψει σιτάρι; Φυσικά και όχι. Εκεί γύρω γύρω θα πάει σε μικρές αποστάσεις. Άσε που επιδοτούνται με το αγροτικό ρεύμα και τους βγαίνει πολύ πιο φτηνά.
Συμφωνώ μαζί σου. Οι πιο πολλοί για Κολιάτσου Παγκράτι τα θέλουμε για αυτό πιστεύω θα έπρεπε να είναι φτηνά και προσιτά ώστε ειδικά οι πόλεις να γεμίσουν ηλεκτρικά.
Από την άλλη η μεγάλη διαφορά με τους θερμικούς κινητήρες είναι πως και μετά από 10 - 15 χρόνια ο θερμικός κινητήρας την ίδια αυτονομία θα έχει, το ηλεκτρικό όμως θα έχει την ίδια αυτονομία; Όταν πρόκειται να ξοδέψεις 30-40 χιλιάρικα το σκέφτεσαι. Μιλάμε για μια επένδυση 10ετίας.
Επίσης τα συμβατικά αυτοκίνητα ειδικά για σκληρή χρήση αν σου τύχει κάτι επισκευάζονται. Μπορεί ένα ηλεκτρικό να επισκευαστεί αν σου κάτσει μια κακή στιγμή ή θα πάει στράφι και θα σου μείνουν οι δόσεις;

Ακόμη και η ΤΟΥΟΤΑ επιμένει στα υβριδικά που πιστεύω είναι καλύτερη επιλογή από ένα αμιγώς ηλεκτρικό.
 

riding

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.835
Κριτικές
1
Like
7.315
Πόντοι
1.056
Εκει στην Κομισιον ξερουν οτι στην ελλαδα εχουμε μια κοινοτητα που λεγονται γυφτοι και οταν γινουμε ολοι με ηλεκτρικα δεν θα μεινει μπαταρια για μπαταρια μεσα σε καπο;

Ή μονο αρχιδιες ξερουν να λενε για να διναιολογησουν τα 70000€ που παιρνουν μηνιαιως
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
929
Like
1.501
Πόντοι
206
Εκει στην Κομισιον ξερουν οτι στην ελλαδα εχουμε μια κοινοτητα που λεγονται γυφτοι και οταν γινουμε ολοι με ηλεκτρικα δεν θα μεινει μπαταρια για μπαταρια μεσα σε καπο;

Ή μονο αρχιδιες ξερουν να λενε για να διναιολογησουν τα 70000€ που παιρνουν μηνιαιως

Οι μπαταρίες είναι μέρος του σασί. Δομικό στοιχείο του αυτοκινήτου. Και δεν είναι κλασικές μπαταρίες όπως νομίζουμε αλλά κουτιά και φυσικά δεν μπορείς να τις κάνεις τίποτα αν δεν έχεις κατάλληλες εγκαταστάσεις. Σαν να σου δώσω ένα τούβλο. Τι θα το κάνεις;
 

antkar81

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Ιουν 2021
Μηνύματα
1.754
Κριτικές
26
Like
4.631
Πόντοι
2.846
Οι μπαταρίες είναι μέρος του σασί. Δομικό στοιχείο του αυτοκινήτου. Και δεν είναι κλασικές μπαταρίες όπως νομίζουμε αλλά κουτιά και φυσικά δεν μπορείς να τις κάνεις τίποτα αν δεν έχεις κατάλληλες εγκαταστάσεις. Σαν να σου δώσω ένα τούβλο. Τι θα το κάνεις;
Έχω δει σε ιδιωτικό πάρκινγκ φορτιστή κανονικά
Οπότε ορισμένοι έχουν κάνει ήδη εγκατάσταση
 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.057
Like
1.736
Πόντοι
216
Οι Ευρωπαίοι εκεί που το χάνουν είναι πως αντιμετωπίζουν το αυτοκίνητο σαν ένα άλλο καταναλωτικό αγαθό όπως το κινητό ή το λαπτοπ ενώ στην ουσία για το μέσο πολίτη είναι επένδυση.
Λάθος... Επένδυση δεν ήταν ποτέ.
Αντίθετα στην πράξη ίσως και να είναι το καταναλωτικό αγαθό που απαξιώνει την αξία του πιο γρήγορα από κάθε άλλο.
Και απ' ότι φαίνεται με τα ηλεκτρικά αυτό θα επιδεινωθεί...
 

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.312
Κριτικές
14
Like
4.849
Πόντοι
3.715
μακριά από περιοριστικά μέσα μετακίνησης
η μετακίνηση σημαίνει κι ελευθερία, πρωτίστως.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom