Έχω δει σε ιδιωτικό πάρκινγκ φορτιστή κανονικά
Οπότε ορισμένοι έχουν κάνει ήδη εγκατάσταση
Όταν λέω εγκατάσταση δεν εννοώ τη φόρτιση αλλά την πώληση των μπαταριών. Ακόμη και αν κλέψεις ένα αυτοκίνητο δε θα μπορείς να πουλήσεις τις μπαταρίες.
Έχω δει σε ιδιωτικό πάρκινγκ φορτιστή κανονικά
Οπότε ορισμένοι έχουν κάνει ήδη εγκατάσταση
Λάθος τότε νόμιζα την εγκατάσταση φόρτισηςΌταν λέω εγκατάσταση δεν εννοώ τη φόρτιση αλλά την πώληση των μπαταριών. Ακόμη και αν κλέψεις ένα αυτοκίνητο δε θα μπορείς να πουλήσεις τις μπαταρίες.
![]()
Electric vehicle battery - Wikipedia
en.wikipedia.org
Νομίζω οτι έχει κυκλοφορήσει ήδη αμιγώς ηλεκτρικό η toyota το bz4x. Δεν ξέρω αν έχουν κανένα ακόμα έτοιμο , η κάποιο άλλο για μελλοντικά.Συμφωνώ μαζί σου. Οι πιο πολλοί για Κολιάτσου Παγκράτι τα θέλουμε για αυτό πιστεύω θα έπρεπε να είναι φτηνά και προσιτά ώστε ειδικά οι πόλεις να γεμίσουν ηλεκτρικά.
Από την άλλη η μεγάλη διαφορά με τους θερμικούς κινητήρες είναι πως και μετά από 10 - 15 χρόνια ο θερμικός κινητήρας την ίδια αυτονομία θα έχει, το ηλεκτρικό όμως θα έχει την ίδια αυτονομία; Όταν πρόκειται να ξοδέψεις 30-40 χιλιάρικα το σκέφτεσαι. Μιλάμε για μια επένδυση 10ετίας.
Επίσης τα συμβατικά αυτοκίνητα ειδικά για σκληρή χρήση αν σου τύχει κάτι επισκευάζονται. Μπορεί ένα ηλεκτρικό να επισκευαστεί αν σου κάτσει μια κακή στιγμή ή θα πάει στράφι και θα σου μείνουν οι δόσεις;
Ακόμη και η ΤΟΥΟΤΑ επιμένει στα υβριδικά που πιστεύω είναι καλύτερη επιλογή από ένα αμιγώς ηλεκτρικό.
Το περίεργο στην όλη υπόθεση είναι ότι προσπαθούν να περάσουν ως "υποχρέωση" το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, την ώραα που όλος ο κόσμος στροβιλίζεται από οικονομική κρίση από το 2007.Οι Ευρωπαίοι εκεί που το χάνουν είναι πως αντιμετωπίζουν το αυτοκίνητο σαν ένα άλλο καταναλωτικό αγαθό όπως το κινητό ή το λαπτοπ ενώ στην ουσία για το μέσο πολίτη είναι επένδυση.
Πρακτικά αν όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι ηλεκτρικά με τα μειονεκτήματα και το κόστος που έχουν, ο μέσος πολίτης πρέπει να είναι συνέχεια με δόσεις στις τράπεζες ή leasing. Ώσπου να το ξοφλήσεις δεν θα μπορείς να πας ούτε μέχρι το Βόλο οπότε πρέπει να πάρεις άλλο.
Αν δεν το καταλαβαίνουν αυτό είναι στην κοσμάρα τους.
Αν τους ένοιαζε πραγματικά το περιβάλλον θα έβγαζαν φτηνά και μικρά ηλεκτρικά για τις πόλεις που θα μπορούσαν να αγοράσουν όλοι. Ποιος ο λόγος να φορτώνεις τεράστιες μπαταρίες σε τζιπ;
Ή ποιος έμπορος ή αγρότης στην επαρχία θα πάρει ηλεκτρικό για τις δουλειές του;
Αν συνεχιστεί αυτό το βιολί κάτι starlet και punto θα φτάσουν δεύτερο χέρι πιο ακριβά από όταν ήταν καινούργια.
Σε αρκετές πολιτείες των ΗΠΑ θελανε να κλεισουνε εργοστάσια παραγωγής ρεύματος από ορυκτά καύσιμα αλλά δεν θα τα κλείσουνε γιατί τα χρειάζονται για τους υπερφορτιστές των ηλεκτρικών οχημάτων.Η μεγαλυτερη μαλακια του 20ου αιωνα.
Θυμιζει κορονοβιρουσι φαση.
Αυτοι π δεν μπορουνε θα τα παρουν κ στο τελος θα κοτσαρουν γεννητρια να τα κινουν,θα πεσει πολυ γελιο
Αυτό εδω με τα ασυνόδευτα αυτοκίνητα μήπως το κάνουν για να μην μπορείς να φέρεις αμάξι η αμάξια απο την Κίνα ; Γιατί τα περι φωτιάς που ακούγονται είναι υπερβολές νομίζω.
Αυτό λογικά είναι και το τι χρήση κάνεις στο όχημα , αν το πηγαίνεις νορμάλ δεν πιστεύω να φαγώνονται τόσο γρήγορα.Κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις ΗΠΑ αναφέρουν τα λάστιχα των φαγώνονται πολύ πιο γρήγορα από ότι τα συμβατικά αυτοκίνητα κάθε 10 χιλιάδες χλμ πρέπει να αλλαχθούν δηλάδη πρέπει να αλλάξει τα λάδια το συμβατικά αυτοκίνητα.
Η πλειοψηφία των αυτοκινητοβιομηχανιών εγκαταλείπουν τα σχέδια για καινούρια μοντέλα και μειώνουν την παραγωγη τους.
Προτείνεις να πετάμε σαν τον Κρίστοφερ Ριβ στον Σούπερμαν τύπε;μακριά από περιοριστικά μέσα μετακίνησης
η μετακίνηση σημαίνει κι ελευθερία, πρωτίστως.
Ειναι ειδικα διαμορφωνενα τα λαστιχα των ηλεκτρικων λενε στις ΗΠΑ και δεν μπορεις να βαλεις οτιδηποτε λαστιχα.Αυτό λογικά είναι και το τι χρήση κάνεις στο όχημα , αν το πηγαίνεις νορμάλ δεν πιστεύω να φαγώνονται τόσο γρήγορα.
Έχουν και μεγαλύτερο κόστος απόκτησης ... λογικά για να αντέχουν στις μεγαλύτερες επιταχύνσεις ; Η και λόγω του αυξημένου βάρους ;
Εκτός αν τόσο πηγαίνουν τα μανίσια ελαστικά τα οποία απο οτι ακούω συνήθως είναι λίγο πιο μούφα απο αυτά που θα βάλεις στην πρώτη αλλαγή.
Ναι και εδω είναι άλλα λάστιχα πιο ακριβά απο των θερμικών. Μάλλον για να αντέχουν το έξτρα βάρος και την αυξημένη επιτάχυνση.Ειναι ειδικα διαμορφωνενα τα λαστιχα των ηλεκτρικων λενε στις ΗΠΑ και δεν μπορεις να βαλεις οτιδηποτε λαστιχα.
Οχι.Ναι και εδω είναι άλλα λάστιχα πιο ακριβά απο των θερμικών. Μάλλον για να αντέχουν το έξτρα βάρος και την αυξημένη επιτάχυνση.
Αλλά μου κάνει εντύπωση να κρατάνε τόσο λίγο , μήπως κρατάνε τόσο λίγο σε αυτούς που βάζουν κοντρες στα φανάρια ;
Ο Πούτιν είπε σε μια συνέντευξη του στη Ρωσια οι υδρογονάνθρακες είναι το μέλλον της οικονομικής ανάπτυξης μίας χώρας οχι οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.Ερώτηση για όσους γνωρίζουν.
Η φάση πάει ότι θα εξελιχθούν αρκετά οι μπαταρίες, ώστε να μη χρειαζόμαστε φορτιστές στις πολυκατοικίες;
Δηλ θα πηγαίνουμε στο βενζινάδικο και θα φορτίζουμε από το 10% στο 80% σε 10 λεπτά και θα είμαστε κομπλέ, όπως τώρα που βάζουμε βενζίνη/υγραέριο σε 5-10 λεπτά;