Νέα

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Saul

Μέγας
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
16.437
Like
15.060
Πόντοι
3.656
Ερώτηση για όσους γνωρίζουν.

Η φάση πάει ότι θα εξελιχθούν αρκετά οι μπαταρίες, ώστε να μη χρειαζόμαστε φορτιστές στις πολυκατοικίες;

Δηλ θα πηγαίνουμε στο βενζινάδικο και θα φορτίζουμε από το 10% στο 80% σε 10 λεπτά και θα είμαστε κομπλέ, όπως τώρα που βάζουμε βενζίνη/υγραέριο σε 5-10 λεπτά;
Οι μπαταρίες θα εξελιχθούν

οι φορτίσεις θα γίνουν πολύ γρήγορες αλλά όχι και φτηνές...και 10 λεπτά στο βενζινάδικο είναι πάαααααρα πολύ...

οι μπαταρίες δεν θα γίνουν ποτέ mainstream γιατί έχουν φοβερές επιπτώσεις στην ασφάλεια και δεν είναι όσο οικολογικές λέγεται.

ένα αυτοκίνητο που αναφλέγεται με μπαταρία...δεν σβήνει.
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
6.495
Κριτικές
1
Like
6.194
Πόντοι
2.356
οι μπαταρίες δεν θα γίνουν ποτέ mainstream γιατί έχουν φοβερές επιπτώσεις στην ασφάλεια και δεν είναι όσο οικολογικές λέγεται.

ένα αυτοκίνητο που αναφλέγεται με μπαταρία...δεν σβήνει.
Όπως το ακούω, αυτά θα λυθούν επίσης με την εξέλιξη των μπαταριών.

Θεωρώ ότι θα γίνουν mainstream σιγά-σιγά και κάπου στο 2030, θα αγοράζουμε όλοι ηλεκτρικά.

Αν λυθεί το πρόβλημα με τη γρήγορη φόρτιση, τότε η αγορά ηλεκτρικού είναι μονόδρομος.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: riding

Saul

Μέγας
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
16.437
Like
15.060
Πόντοι
3.656
Όπως το ακούω, αυτά θα λυθούν επίσης με την εξέλιξη των μπαταριών.

Θεωρώ ότι θα γίνουν mainstream σιγά-σιγά και κάπου στο 2030, θα αγοράζουμε όλοι ηλεκτρικά.

Αν λυθεί το πρόβλημα με τη γρήγορη φόρτιση, τότε η αγορά ηλεκτρικού είναι μονόδρομος.
πως θα λυθεί το πρόβλημα της ασφάλειας δηλαδή?

διότι μια μπαταρία που ανάβει δεν σβήνει. Μέχρι το 2030 θα έχουν λύσει το πρόβλημα αυτό?
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
71.361
Like
75.456
Πόντοι
12.756
Ναι και εδω είναι άλλα λάστιχα πιο ακριβά απο των θερμικών. Μάλλον για να αντέχουν το έξτρα βάρος και την αυξημένη επιτάχυνση.

Αλλά μου κάνει εντύπωση να κρατάνε τόσο λίγο , μήπως κρατάνε τόσο λίγο σε αυτούς που βάζουν κοντρες στα φανάρια ;
στα 10.000 αλλαζεις μπρος πισω
στα 20.000 με 25.000 πας για λαστιχα , αναλογα την οδηγηση που κανεις

4 λαστιχα νορμαλ στο χιλιαρικο υπολογιζε

φθορα μεγαλη λογω βαρους , τριβης με την ροπη που ειναι μεγάλη κτλ
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
8.690
Κριτικές
32
Like
18.444
Πόντοι
12.946
Τα προβλήματα για μένα είναι τα εξής:
1. Πως γίνεται να βολευτούν τα tesla των 4,80 μέτρων σε ποιους δρόμους που στα αστικά κέντρα παρκάρουν στις γωνίες και δε μπορείς να στρίψεις και σε ποιους χώρους πάρκινκ ?
γενικά τα μπαταριοκίνητα είναι μεγάλα και βαριά οχήματα, δεν έχουν εξελιχθεί οι μπαταρίες ως προς τον όγκο που θα καταλαμβάνουν για να δώσουν αυτές τις ιπποδυνάμεις στους κινητήρες.
Όσο είχαμε φιατάκια, μίνι κλπ κάπου βολευόμασταν.
Και μιλάω για Ελλάδα, στην Αμερική δε νομίζω να μας ενδιαφέρει.
2. Στο Ελλαδιστάν χωρίς καμιά μελέτη με την πολιτική του yes sir προς την Ούρσουλα γίνονται επιδοτήσεις σε ακριβά ηλεκτρικά (πρόγραμμα κινούμαι ηλεκτρικά) και όποιος έχει φράγκα αγοράζει
οι άλλοι να πάνε να γαμηθούν.
3. Πως έγινε η Ευρώπη να κάνει κωλοτούμπα, με πρώτη διδάξασα τη VAG (dieselgate)
στη μόλυνση να τη πιάσει τόση πρεμούρα? όταν κονομάγανε και δούλευαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν όλα καλά.
4. Και άντε και δανείστηκε ο κόσμος (που δεν έχει λεφτά) και έγιναν όλα ηλεκτρικά
ποιος εγγυάται ότι στο μέλλον αφού θα λείψουν τα έσοδα από τα δήθεν ρυπογόνα
δε θα φορολογήσουν τα ηλεκτρικά?
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
551
Like
806
Πόντοι
86
Για μένα το νούμερο προβλημα των ηλεκτρικών δεν είναι ούτε τα ελαστικά ούτε το βάρος τους,αυτά τα θεωρώ δευτερεύοντα προβλήματα τους.

Το νούμερο ένα πρόβλημα είναι ότι μετά από δέκα χρόνια χρήσης τους η μπαταρία τους θα αποδίδει τόσο λίγο που ούτε η επισκευή θα συμφέρει ούτε η αντικατάσταση των χαλασμένων κελιών.

Κάποιοι εδώ θα πουν ότι αν εάν ενα χαλασμένο κελί στοιχιζει τώρα 800 ευρώ σε δέκα χρόνια θα στοιχίζει 200 ευρώ.

Εμ εκεί είναι που θα την πατήσουν όλοι πιστεύω γιατί και μετά από δέκα χρόνια πάλι 800 ευρώ θα στοιχίζει ίσως και χίλια.

Όλοι νομίζουν ότι επειδή είναι καινουρία τεχνολογία στοιχίζει ακριβά τώρα και θα γίνει φτηνή με το πέρασμα του χρόνου.

Αυτό που θα γίνει πιστεύω είναι το εξής.Τα ηλεκτρικά κάποια στιγμή θα είναι φτηνά λόγω επέλασης της κινας πχ με 20 χιλιάρικα αντί 30 θα αγοράζεις ηλεκτρικο αλλά θα πρέπει να ξέρεις ότι θα αγοράζεις ένα αμάξι μιας χρήσης με μπαταρία που θα πρέπει να σκάσεις μετά από κάποια χρονια πολλά λεφτά.

Με άλλα λόγια μπορεί να πέσουν οι τιμες των ηλεκτρικών αλλά όχι οι μπαταριες τους.

Αυτά τα αυτοκίνητα ουσιαστικά είναι μιας χρήσης.Για μια δεκαετία και μετά πέταμα.

Επίσης βλέπω ηλεκτρικά στο car.gr πχ το nissan leaf του 11-12-13-14 που τα σκοτώνουν κυριολεκτικά.Αγοραστηκαν τότε 35 χιλιάρικα και ενώ τα πουλούσαν τώρα στα 10-12 χιλιάρικα δεν τα παίρνει κανείς και τελικά τα ίδια οι ιδιοκτήτες τα κατέβασαν στα 6-8 χιλιαρικα μπας και τα ξεφορτωθούν διότι οι αυτονομίες τους από τα 180-200 χλμ έχουν τώρα 60-70 χλμ αυτονομία.Γιατι λοιπόν όλοι αυτοί οι ιδιοκτήτες δεν αλλάζουν ή επισκευάζουν την μπαταρία τους;;;

Για μένα τα ηλεκτρικά στη παρούσα φάση είναι η απόλυτη εξαπάτηση του καταναλωτή.Εκτος και αν κάποιος έχει λεφτά για πέταμα και θέλει απλά για την φάση να δοκιμάσει κάτι νέο τεχνολογικά με ημερομηνία λήξης όμως.
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.710
Κριτικές
3
Like
11.317
Πόντοι
3.936
Για μένα το νούμερο προβλημα των ηλεκτρικών δεν είναι ούτε τα ελαστικά ούτε το βάρος τους,αυτά τα θεωρώ δευτερεύοντα προβλήματα τους.

Το νούμερο ένα πρόβλημα είναι ότι μετά από δέκα χρόνια χρήσης τους η μπαταρία τους θα αποδίδει τόσο λίγο που ούτε η επισκευή θα συμφέρει ούτε η αντικατάσταση των χαλασμένων κελιών.

Κάποιοι εδώ θα πουν ότι αν εάν ενα χαλασμένο κελί στοιχιζει τώρα 800 ευρώ σε δέκα χρόνια θα στοιχίζει 200 ευρώ.

Εμ εκεί είναι που θα την πατήσουν όλοι πιστεύω γιατί και μετά από δέκα χρόνια πάλι 800 ευρώ θα στοιχίζει ίσως και χίλια.

Όλοι νομίζουν ότι επειδή είναι καινουρία τεχνολογία στοιχίζει ακριβά τώρα και θα γίνει φτηνή με το πέρασμα του χρόνου.

Αυτό που θα γίνει πιστεύω είναι το εξής.Τα ηλεκτρικά κάποια στιγμή θα είναι φτηνά λόγω επέλασης της κινας πχ με 20 χιλιάρικα αντί 30 θα αγοράζεις ηλεκτρικο αλλά θα πρέπει να ξέρεις ότι θα αγοράζεις ένα αμάξι μιας χρήσης με μπαταρία που θα πρέπει να σκάσεις μετά από κάποια χρονια πολλά λεφτά.

Με άλλα λόγια μπορεί να πέσουν οι τιμες των ηλεκτρικών αλλά όχι οι μπαταριες τους.

Αυτά τα αυτοκίνητα ουσιαστικά είναι μιας χρήσης.Για μια δεκαετία και μετά πέταμα.

Επίσης βλέπω ηλεκτρικά στο car.gr πχ το nissan leaf του 11-12-13-14 που τα σκοτώνουν κυριολεκτικά.Αγοραστηκαν τότε 35 χιλιάρικα και ενώ τα πουλούσαν τώρα στα 10-12 χιλιάρικα δεν τα παίρνει κανείς και τελικά τα ίδια οι ιδιοκτήτες τα κατέβασαν στα 6-8 χιλιαρικα μπας και τα ξεφορτωθούν διότι οι αυτονομίες τους από τα 180-200 χλμ έχουν τώρα 60-70 χλμ αυτονομία.Γιατι λοιπόν όλοι αυτοί οι ιδιοκτήτες δεν αλλάζουν ή επισκευάζουν την μπαταρία τους;;;

Για μένα τα ηλεκτρικά στη παρούσα φάση είναι η απόλυτη εξαπάτηση του καταναλωτή.Εκτος και αν κάποιος έχει λεφτά για πέταμα και θέλει απλά για την φάση να δοκιμάσει κάτι νέο τεχνολογικά με ημερομηνία λήξης όμως.
Όσο αφορά τα leaf στο εξωτερικό οι μπαταρίες είναι με leasing κάθε 2 χρόνια αλλαγή. Η ελληνική Νισσαν δεν υποστηρίζει κάτι τέτοιο. Η αντικατάσταση μπαταρίας για το συγκεκριμένο όχημα εάν θυμάμαι καλά έχει περίπου 4κ. Για αυτό τα σκοτώνουν. Είτε δεν το ήξεραν για το leasing είτε δεν αξίζει το κόστος αλλαγής μπαταρίας.
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
551
Like
806
Πόντοι
86
Όσο αφορά τα leaf στο εξωτερικό οι μπαταρίες είναι με leasing κάθε 2 χρόνια αλλαγή. Η ελληνική Νισσαν δεν υποστηρίζει κάτι τέτοιο. Η αντικατάσταση μπαταρίας για το συγκεκριμένο όχημα εάν θυμάμαι καλά έχει περίπου 4κ. Για αυτό τα σκοτώνουν. Είτε δεν το ήξεραν για το leasing είτε δεν αξίζει το κόστος αλλαγής μπαταρίας.
Το παράδειγμα μου για τα nissan leaf ήταν τυχαίο επειδή τα leaf ήταν τα πρώτα ηλεκτρικά που βγήκαν.
Αυτό που ανέφερα ισχύει για όλα τα ηλεκτρικά δεκαετίας+....πχ bmw i3 κλπ.
 
Τελευταία τροποποίηση:

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.710
Κριτικές
3
Like
11.317
Πόντοι
3.936
Το παράδειγμα μου για τα nissan leaf ήταν τυχαίο επειδή τα leaf ήταν τα πρώτα ηλεκτρικά που βγήκαν.
Αυτό που ανέφερα ισχύει για όλα τα ηλεκτρικά δεκαετίας+....πχ bmw i3 κλπ.
Απλή ενημέρωση για τα συγκεκριμένα. Τα i3 έχουν την εξής βλακεία. Ανάλογα το απόθεμα της μπαταρίας σου προσαρμόζει την μέγιστη ταχύτητα που μπορείς να πας. Εάν πχ είναι στο 60% δεν σε αφήνει να πας πάνω από 80km
 

j_thess

Μέλος
Εγγρ.
30 Αυγ 2023
Μηνύματα
463
Like
857
Πόντοι
81
Απλή ενημέρωση για τα συγκεκριμένα. Τα i3 έχουν την εξής βλακεία. Ανάλογα το απόθεμα της μπαταρίας σου προσαρμόζει την μέγιστη ταχύτητα που μπορείς να πας. Εάν πχ είναι στο 60% δεν σε αφήνει να πας πάνω από 80km
Αυτό ακριβως ειπε ο Α-Ω
"μακριά από περιοριστικά μέσα μετακίνησης
η μετακίνηση σημαίνει κι ελευθερία, πρωτίστως."

Και ο έξυπνος ο james tiberius kirk τον ειρωνεύτηκε.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
929
Like
1.501
Πόντοι
206
Το νούμερο ένα πρόβλημα είναι ότι μετά από δέκα χρόνια χρήσης τους η μπαταρία τους θα αποδίδει τόσο λίγο που ούτε η επισκευή θα συμφέρει ούτε η αντικατάσταση των χαλασμένων κελιών.

Κάποιοι εδώ θα πουν ότι αν εάν ενα χαλασμένο κελί στοιχιζει τώρα 800 ευρώ σε δέκα χρόνια θα στοιχίζει 200 ευρώ.

Εμ εκεί είναι που θα την πατήσουν όλοι πιστεύω γιατί και μετά από δέκα χρόνια πάλι 800 ευρώ θα στοιχίζει ίσως και χίλια.

Όλοι νομίζουν ότι επειδή είναι καινουρία τεχνολογία στοιχίζει ακριβά τώρα και θα γίνει φτηνή με το πέρασμα του χρόνου.

Αυτό που θα γίνει πιστεύω είναι το εξής.Τα ηλεκτρικά κάποια στιγμή θα είναι φτηνά λόγω επέλασης της κινας πχ με 20 χιλιάρικα αντί 30 θα αγοράζεις ηλεκτρικο αλλά θα πρέπει να ξέρεις ότι θα αγοράζεις ένα αμάξι μιας χρήσης με μπαταρία που θα πρέπει να σκάσεις μετά από κάποια χρονια πολλά λεφτά.

Με άλλα λόγια μπορεί να πέσουν οι τιμες των ηλεκτρικών αλλά όχι οι μπαταριες τους.

Πότε έπιασες πρώτη φορά στα χέρια σου κινητό και φορητό υπολογιστή;

Επειδή έχω πιάνω τέτοια σχεδόν 30 χρόνια θα σου πω ότι δεν έχεις ΚΑΜΙΑ ιδέα στο τι γράφεις.

Συγκρίνεις εκείνες τις συσκευές με τις σημερινές; Οι τότε μπαταρίες είχαν άλλη τεχνολογία πολύ χειρότερη. Πχ το Ericsson 388 βγήκε πριν 30 χρόνια στην αγορά και είχε μπαταρία NiMH στα 900mAh. Σήμερα ένα χρέπι Xiaomi Poco C61 που στην Ινδία έχει 75€ περιέχει μέσα του μπαταρία Li-Po 5000 mAh. Δηλαδή 5 φορές μεγαλύτερη. Και όχι μόνο αυτό. Αλλά σαν τεχνολογία δεν έχει καμία σχέση. Τότε οι μπαταρίες είχαν το φαινόμενο "μνήμης". Κάθε φορά που τις φόρτιζες αποκτούσαν ένα ελάχιστο "κενό" με αποτέλεσμα τα 900 να γίνονται πχ 899-898-897 κοκ. Μετά από αρκετούς κύκλους φόρτισης η μπαταρία ΔΕΝ κρατούσε καθόλου καθώς τα 900 είχαν γίνει 500. Γι' αυτό εξακολουθεί και υπάρχει η εντύπωση της φόρτισης με άδεια μπαταρία. Για να μπορείς τουλάχιστον να εκμεταλλεύεσαι το μέγιστο της μπαταρίας και να μην γεμίζεις τα "κενά" άσκοπα. Σήμερα δεν υπάρχουν αυτά τα προβλήματα.

Σήμερα οι μπαταρίες μπορούν και δουλεύουν στο max χωρίς πρόβλημα. Πχ τα τότε κινητά ή laptops δεν είχαν επουδενί την ισχύ των σημερινών. Αν βάλεις μια παλιά μπαταρία σε ένα σημερινό laptop θα σκάσει για πλάκα καθώς όταν ζητηθεί από τον επεξεργαστή μια απότομη αύξηση ισχύος στο Maya για rendering δεν θα μπορέσει να τροφοδοτίσει. Όμως με τις σημερινές μπαταρίες ένας επαγγελματίας μπορεί και δουλεύει για ώρες σε ultrathin λαπτοπ όπως το Macbook Air. Το έχεις δει πόσο λεπτό είναι; Όσο η οθόνη από τα παλιά που σου γράφω στην αρχή.

Το ίδιο θα γίνει και τώρα. Οι μπαταρίες ΑΝ ΚΑΙ ΌΤΑΝ χρειάζονται αλλαγή θα είναι τσάμπα. ΑΛΛΑ θα είναι τόσο παλιό το υπόλοιπο αυτοκίνητο που ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙΣ. Εδώ οι παραδοσιακοί κατασκευαστές και σου δίνουν 10 χρόνια εγγύηση. Γιατί το κάνουν; Διότι ξέρουν ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν θα φτάσει τόσο μακριά. Σου λέει ότι κάποια στιγμή πριν την λήξη της εγγύησης θα την κάνεις την χαζομάρα και θα σε πετάξω έξω. Ή απλά θα το έχεις πουλήσει και δεν θα σε νοιάζει. Θα τα φορτωθεί ο επόμενος που θα πάρει το αμάξι κοψοχρονιά.

Και στα ηλεκτρικά θα γίνει το ίδιο. Πχ ποιος θα αγοράσει μεταχειρισμένο Tesla δεκαετίας; Ελάχιστοι. Όχι γιατί έχουν προβλήματα που θεωρείς με τις μπαταρίες αλλά περισσότερο διότι εξελείσσεται η τεχνολογία. Αν θυμάμαι καλά από την πρώτη γενιά έλειπαν κάποιοι αισθητήρες και δεν πήραν αναβάθμιση σε χαρακτηριστικά. Οπότε πάνε σε καινούρια. Αντίστοιχα με τα υπόλοιπα. Όταν μετά από 10 χρόνια θα έχεις επιλογή πλήρους αυτόνομης οδήγησης σε ένα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΙΑ και αλλαγής μπαταριών σε ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό BMW τι θα διαλέξεις; Σκοτώνεις το BMW ώστε να το αγοράσει ο βλάκας ο κάγκουρας και αγοράζεις το νέο και ΠΟΛΥ καλύτερο όχημα.

Το ίδιο δεν γίνεται και τώρα; Πόσα αυτοκίνητα πολυτελείας κυκλοφορούν στην αγορά; Πολλά. Πόσα από αυτά είναι σωστά συντηρημένα. Ελάχιστα. Γιατί; Διότι ο αρχικός ιδιοκτήτης ΧΕΣΤΗΚΕ. Αγοράζει τη νέα MB για την κάβλα του και μόλις έρθει ο πρώτος λογαριασμός τη σπρώχνει στον κακόμοιρο που τον τρώει το γιαπί και θέλει να κάνει το κομμάτι του. Αλλά χρήμα για ανταλλακτικά γιοκ. Πάει μέρα παρά μέρα στο μαστρο-Μήτσο και αλλάζει κομμάτι κομμάτι ότι έχει χαλάσει.
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
551
Like
806
Πόντοι
86
Πότε έπιασες πρώτη φορά στα χέρια σου κινητό και φορητό υπολογιστή;

Επειδή έχω πιάνω τέτοια σχεδόν 30 χρόνια θα σου πω ότι δεν έχεις ΚΑΜΙΑ ιδέα στο τι γράφεις.

Συγκρίνεις εκείνες τις συσκευές με τις σημερινές; Οι τότε μπαταρίες είχαν άλλη τεχνολογία πολύ χειρότερη. Πχ το Ericsson 388 βγήκε πριν 30 χρόνια στην αγορά και είχε μπαταρία NiMH στα 900mAh. Σήμερα ένα χρέπι Xiaomi Poco C61 που στην Ινδία έχει 75€ περιέχει μέσα του μπαταρία Li-Po 5000 mAh. Δηλαδή 5 φορές μεγαλύτερη. Και όχι μόνο αυτό. Αλλά σαν τεχνολογία δεν έχει καμία σχέση. Τότε οι μπαταρίες είχαν το φαινόμενο "μνήμης". Κάθε φορά που τις φόρτιζες αποκτούσαν ένα ελάχιστο "κενό" με αποτέλεσμα τα 900 να γίνονται πχ 899-898-897 κοκ. Μετά από αρκετούς κύκλους φόρτισης η μπαταρία ΔΕΝ κρατούσε καθόλου καθώς τα 900 είχαν γίνει 500. Γι' αυτό εξακολουθεί και υπάρχει η εντύπωση της φόρτισης με άδεια μπαταρία. Για να μπορείς τουλάχιστον να εκμεταλλεύεσαι το μέγιστο της μπαταρίας και να μην γεμίζεις τα "κενά" άσκοπα. Σήμερα δεν υπάρχουν αυτά τα προβλήματα.

Σήμερα οι μπαταρίες μπορούν και δουλεύουν στο max χωρίς πρόβλημα. Πχ τα τότε κινητά ή laptops δεν είχαν επουδενί την ισχύ των σημερινών. Αν βάλεις μια παλιά μπαταρία σε ένα σημερινό laptop θα σκάσει για πλάκα καθώς όταν ζητηθεί από τον επεξεργαστή μια απότομη αύξηση ισχύος στο Maya για rendering δεν θα μπορέσει να τροφοδοτίσει. Όμως με τις σημερινές μπαταρίες ένας επαγγελματίας μπορεί και δουλεύει για ώρες σε ultrathin λαπτοπ όπως το Macbook Air. Το έχεις δει πόσο λεπτό είναι; Όσο η οθόνη από τα παλιά που σου γράφω στην αρχή.

Το ίδιο θα γίνει και τώρα. Οι μπαταρίες ΑΝ ΚΑΙ ΌΤΑΝ χρειάζονται αλλαγή θα είναι τσάμπα. ΑΛΛΑ θα είναι τόσο παλιό το υπόλοιπο αυτοκίνητο που ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙΣ. Εδώ οι παραδοσιακοί κατασκευαστές και σου δίνουν 10 χρόνια εγγύηση. Γιατί το κάνουν; Διότι ξέρουν ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν θα φτάσει τόσο μακριά. Σου λέει ότι κάποια στιγμή πριν την λήξη της εγγύησης θα την κάνεις την χαζομάρα και θα σε πετάξω έξω. Ή απλά θα το έχεις πουλήσει και δεν θα σε νοιάζει. Θα τα φορτωθεί ο επόμενος που θα πάρει το αμάξι κοψοχρονιά.

Και στα ηλεκτρικά θα γίνει το ίδιο. Πχ ποιος θα αγοράσει μεταχειρισμένο Tesla δεκαετίας; Ελάχιστοι. Όχι γιατί έχουν προβλήματα που θεωρείς με τις μπαταρίες αλλά περισσότερο διότι εξελείσσεται η τεχνολογία. Αν θυμάμαι καλά από την πρώτη γενιά έλειπαν κάποιοι αισθητήρες και δεν πήραν αναβάθμιση σε χαρακτηριστικά. Οπότε πάνε σε καινούρια. Αντίστοιχα με τα υπόλοιπα. Όταν μετά από 10 χρόνια θα έχεις επιλογή πλήρους αυτόνομης οδήγησης σε ένα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΙΑ και αλλαγής μπαταριών σε ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό BMW τι θα διαλέξεις; Σκοτώνεις το BMW ώστε να το αγοράσει ο βλάκας ο κάγκουρας και αγοράζεις το νέο και ΠΟΛΥ καλύτερο όχημα.

Το ίδιο δεν γίνεται και τώρα; Πόσα αυτοκίνητα πολυτελείας κυκλοφορούν στην αγορά; Πολλά. Πόσα από αυτά είναι σωστά συντηρημένα. Ελάχιστα. Γιατί; Διότι ο αρχικός ιδιοκτήτης ΧΕΣΤΗΚΕ. Αγοράζει τη νέα MB για την κάβλα του και μόλις έρθει ο πρώτος λογαριασμός τη σπρώχνει στον κακόμοιρο που τον τρώει το γιαπί και θέλει να κάνει το κομμάτι του. Αλλά χρήμα για ανταλλακτικά γιοκ. Πάει μέρα παρά μέρα στο μαστρο-Μήτσο και αλλάζει κομμάτι κομμάτι ότι έχει χαλάσει.
Εάν χαλάσει η μπαταρία στην δεκαετία το ηλεκτρικό είναι για πέταμα.Τοσο απλά.
Και με την κουλτούρα που έχει ο Έλληνας να κρατάει το αμάξι του για είκοσι χρόνια δεν τον συμφέρει η αγορά του.

Είμαι υπέρ των ηλεκτρικών αλλά με μπαταρίες με απεριόριστη διάρκεια ζωής.

Γιατί να πάρω ένα ηλεκτρικό με αυτονομία 400 χλμ τώρα και μετά από δέκα χρόνια να έχει πάει στα 200;

Αυτό που γίνεται τώρα είναι απάτη.
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
1.594
Like
1.847
Πόντοι
216
Το ίδιο θα γίνει και τώρα. Οι μπαταρίες ΑΝ ΚΑΙ ΌΤΑΝ χρειάζονται αλλαγή θα είναι τσάμπα. ΑΛΛΑ θα είναι τόσο παλιό το υπόλοιπο αυτοκίνητο που ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙΣ.

Και στα ηλεκτρικά θα γίνει το ίδιο. Πχ ποιος θα αγοράσει μεταχειρισμένο Tesla δεκαετίας; Ελάχιστοι. Όχι γιατί έχουν προβλήματα που θεωρείς με τις μπαταρίες αλλά περισσότερο διότι εξελείσσεται η τεχνολογία. Αν θυμάμαι καλά από την πρώτη γενιά έλειπαν κάποιοι αισθητήρες και δεν πήραν αναβάθμιση σε χαρακτηριστικά. Οπότε πάνε σε καινούρια. Αντίστοιχα με τα υπόλοιπα. Όταν μετά από 10 χρόνια θα έχεις επιλογή πλήρους αυτόνομης οδήγησης σε ένα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΙΑ και αλλαγής μπαταριών σε ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό BMW τι θα διαλέξεις; Σκοτώνεις το BMW ώστε να το αγοράσει ο βλάκας ο κάγκουρας και αγοράζεις το νέο και ΠΟΛΥ καλύτερο όχημα.
Τύπε πολυ λογικο το συμπέρασμα σου. Οντως βγαζει νοημα αυτο που λες, δεν το ειχα σκεφτεί.
Τα σέβη μου.
 
  • Like
Αντιδράσεις: foobar

riding

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.834
Κριτικές
1
Like
7.311
Πόντοι
1.056
Τα ηλεκτρικα ειναι το τελειο επιχειρημα να απομονωσουν τον φτωχο απ τον πλουσιο.

Η αμερικη,ως πρωτη διδαξασα της Δυσης,δεν τα βρηκε με τους πετρελαιαδες και θελησε να τους την μπει,ξεκινωντας νεα καμπανια με ηλεκτρικα αναξια,τα οποια βεβαιως βεβαιως στην Αμερικη ουτε να τα χεσουν δεν τα κοιταν,καθως αμερικανικο ονειρο και χωρις 4000κυβικα κινητηρα με 8 κυλινδρους δεν ειναι καν ονειρο.

Αυτα ειναι για προτεκτορατα τυπου ελλαδισταν
 
  • Like
Αντιδράσεις: geoMan

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.221
Like
3.501
Πόντοι
456
Ένας σε ένα ποστ στο τουίτερ είχε κάνει αναγωγή το κόστος χρήσης του ηλεκτρικού του αυτοκινήτου σε λ/100 χλμ με βάση τις τιμές του ρεύματος, τα χλμ κτλ και το υπολόγισε σε 5,5 λ/100 χλμ. Σημειωτέων πως μένει στην Αγγλία.
Με άλλα λόγια με ένα ηλεκτρικό μπαίνεις μέσα. Και χάρχαλο σάξο 20ετίας να πάρεις και κάθε μέρα στο συνεργείο να είσαι πάλι κερδισμένος θα είσαι σε σύγκριση με το να πάρεις καινούργιο ηλεκτρικό.

Αν δεν πέσουν οι τιμές των αυτοκινήτων ο κόσμος θα κυκλοφορεί με χρέπια. Υποπτεύομαι πως ο μέσος όρος ηλικίας των ιδιωτικών αυτοκινήτων, αν αφαιρεθούν τα ενοικιαζόμενα, λίζινγκ κτλ πρέπει να είναι πάνω από 20 χρόνια.

Όταν ολόκληρη Apple ακυρώνει το πρότζεκτ για ηλεκτρικό αυτοκίνητο κάτι λέει.

Για εμένα δεν υπάρχει λόγος να είναι ηλεκτρικά τεράστια αυτοκίνητα. Μακάρι όλη η Αθήνα να ήταν γεμάτη ηλεκτρικά σαν το Ami της Citroen αλλά ως εκεί.

Επίσης μεγάλη μαλακία θεωρώ τα SUV. Οι πιο πολλοί έχουν ένα αυτοκίνητο, παίρνουν ένα SUV που μόνο για τα πεζοδρόμια είναι και τον πιο πολύ καιρό κυκλοφορεί στο λεκανοπέδιο και γεμίζουν οι δρόμοι. Και τώρα έχεις και SUV και ηλεκτρικά:jerking:

Όσο για το περιβάλλον, οι οικολόγοι στο εξωτερικό μποϊκοτάρουν εργοστάσια μπαταριών επειδή

According to their demands, the activists fear that the project will perpetuate the automobile industry “by replacing pollution linked to greenhouse gases with massive pollution linked to batteries.”

Protesters block site of future Northvolt electric car battery plant on Montreal’s South Shore

Το λέω και το ξαναλέω. Αν νοιάζονταν πραγματικά για το περιβάλλον και τον καταναλωτή θα έπρεπε στις πόλεις να κυκλοφορούσαν μικρά, φτηνά και οικονομικά αυτοκίνητα, ακόμη και ηλεκτρικά και εκτός πόλεων οι σύγρχονοι κινητήρες εσωτερικής κάυσης μια χαρά οικονομικοί και οικολογικοί είναι.
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
8.690
Κριτικές
32
Like
18.444
Πόντοι
12.946
Τα ηλεκτρικα ειναι το τελειο επιχειρημα να απομονωσουν τον φτωχο απ τον πλουσιο.

Η αμερικη,ως πρωτη διδαξασα της Δυσης,δεν τα βρηκε με τους πετρελαιαδες και θελησε να τους την μπει,ξεκινωντας νεα καμπανια με ηλεκτρικα αναξια,τα οποια βεβαιως βεβαιως στην Αμερικη ουτε να τα χεσουν δεν τα κοιταν,καθως αμερικανικο ονειρο και χωρις 4000κυβικα κινητηρα με 8 κυλινδρους δεν ειναι καν ονειρο.

Αυτα ειναι για προτεκτορατα τυπου ελλαδισταν
Σε αυτό θα συμφωνήσω 100%
αυτός που δεν έχει το μαρούλι μένει με το χρέπι 30ετίας και αυτός που τα έχει μπορεί να ζει σε μαιζονέτες, μεγάλα πάρκινκ με φορτιστές κλπ παίρνει το ηλεκτρικό (τέσλα, μαστανγκ μαχ, βμβ)
Και η πολιτεία επιδοτεί αυτόν που τα έχει (κινούμε ηλεκτρικά 2),
φυσικά αυτός που τα έχει στη ζπούτσα του άμα χαλάσει η μπαταρία ή ότι άλλο.
Και φωτο για του λόγου το αληθές

εικόνα_Viber_2024.jpg
 

tomahok

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
19.052
Κριτικές
1
Like
2.927
Πόντοι
606
Σε αυτό θα συμφωνήσω 100%
αυτός που δεν έχει το μαρούλι μένει με το χρέπι 30ετίας και αυτός που τα έχει μπορεί να ζει σε μαιζονέτες, μεγάλα πάρκινκ με φορτιστές κλπ παίρνει το ηλεκτρικό (τέσλα, μαστανγκ μαχ, βμβ)
Και η πολιτεία επιδοτεί αυτόν που τα έχει (κινούμε ηλεκτρικά 2),
φυσικά αυτός που τα έχει στη ζπούτσα του άμα χαλάσει η μπαταρία ή ότι άλλο.
Και φωτο για του λόγου το αληθές

εικόνα_Viber_2024.jpg
Τζαμί το Καντέτ :rockon:
 

Mpratan

Μέγας
Εγγρ.
29 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.946
Κριτικές
21
Like
11.302
Πόντοι
4.546
Σε αυτό θα συμφωνήσω 100%
αυτός που δεν έχει το μαρούλι μένει με το χρέπι 30ετίας και αυτός που τα έχει μπορεί να ζει σε μαιζονέτες, μεγάλα πάρκινκ με φορτιστές κλπ παίρνει το ηλεκτρικό (τέσλα, μαστανγκ μαχ, βμβ)
Και η πολιτεία επιδοτεί αυτόν που τα έχει (κινούμε ηλεκτρικά 2),
φυσικά αυτός που τα έχει στη ζπούτσα του άμα χαλάσει η μπαταρία ή ότι άλλο.
Και φωτο για του λόγου το αληθές

εικόνα_Viber_2024.jpg
Το Καντέτ το είχε ο πατέρας μου το 80'. ΑΘΑΝΑΤΟ
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
914
Κριτικές
1
Like
2.426
Πόντοι
446
Δυο λόγοι που επιβάλουν με το ζόρι τα ηλεκτρικά είναι αυτοί.
Επειδή λειτουργεί τα πάντα με υπολογιστή και internet μπορούν να στο χακάρουν και να το οδηγήσουν εξ αποστάσεως και να σε κλειδώσουν μέσα σε αυτό και να σε στείλουν στο γκρεμό η στη θάλασσα αν κατακρίνεις δημοσίος το καθεστώς της χώρας.
Επιπλεόν αν καταφέρουν να επιβάλουν το social credit system θα το συνδέσουν με τις εκπομπές του CO2 που πάραγεις και όταν φτάσεις στο όριο δεν θα μπορείς να το οδηγήσεις το αυτοκινήτο σου γιατί εφτάσες στο δωρεάν όριο εκπομπών αλλιώς πρέπει να πληρώσεις ποσοστό co2 για να το οδηγήσεις.
Να χέσω την πράσινη ατζέντα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom