Ένας σε ένα ποστ στο τουίτερ είχε κάνει αναγωγή το κόστος χρήσης του ηλεκτρικού του αυτοκινήτου σε λ/100 χλμ με βάση τις τιμές του ρεύματος, τα χλμ κτλ και το υπολόγισε σε 5,5 λ/100 χλμ. Σημειωτέων πως μένει στην Αγγλία.
Με άλλα λόγια με ένα ηλεκτρικό μπαίνεις μέσα. Και χάρχαλο σάξο 20ετίας να πάρεις και κάθε μέρα στο συνεργείο να είσαι πάλι κερδισμένος θα είσαι σε σύγκριση με το να πάρεις καινούργιο ηλεκτρικό.
Αν δεν πέσουν οι τιμές των αυτοκινήτων ο κόσμος θα κυκλοφορεί με χρέπια. Υποπτεύομαι πως ο μέσος όρος ηλικίας των ιδιωτικών αυτοκινήτων, αν αφαιρεθούν τα ενοικιαζόμενα, λίζινγκ κτλ πρέπει να είναι πάνω από 20 χρόνια.
Όταν ολόκληρη Apple ακυρώνει το πρότζεκτ για ηλεκτρικό αυτοκίνητο κάτι λέει.
Για εμένα δεν υπάρχει λόγος να είναι ηλεκτρικά τεράστια αυτοκίνητα. Μακάρι όλη η Αθήνα να ήταν γεμάτη ηλεκτρικά σαν το Ami της Citroen αλλά ως εκεί.
Επίσης μεγάλη μαλακία θεωρώ τα SUV. Οι πιο πολλοί έχουν ένα αυτοκίνητο, παίρνουν ένα SUV που μόνο για τα πεζοδρόμια είναι και τον πιο πολύ καιρό κυκλοφορεί στο λεκανοπέδιο και γεμίζουν οι δρόμοι. Και τώρα έχεις και SUV και ηλεκτρικά
Όσο για το περιβάλλον, οι οικολόγοι στο εξωτερικό μποϊκοτάρουν εργοστάσια μπαταριών επειδή
According to their demands, the activists fear that the project will perpetuate the automobile industry “by replacing pollution linked to greenhouse gases with massive pollution linked to batteries.”
Protesters block site of future Northvolt electric car battery plant on Montreal’s South Shore
Το λέω και το ξαναλέω. Αν νοιάζονταν πραγματικά για το περιβάλλον και τον καταναλωτή θα έπρεπε στις πόλεις να κυκλοφορούσαν μικρά, φτηνά και οικονομικά αυτοκίνητα, ακόμη και ηλεκτρικά και εκτός πόλεων οι σύγρχονοι κινητήρες εσωτερικής κάυσης μια χαρά οικονομικοί και οικολογικοί είναι.