Νέα

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

REGGAS

Μέγας
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
4.518
Like
14.091
Πόντοι
3.506
στην αμερικη σε θερμοκρασιες πολυ κατω απ το μηδεν τα τεσλα κλαταραν :coffee:
Τα τεσλα δεν αποδιδουν με ζεστη, κρυο, βροχη, χιονι, αερα.
Τον υπολοιπο καιρο δουλευουν μια χαρα!
 

Y13

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
2.756
Like
5.641
Πόντοι
1.056
Οταν προχωρησει η αγορα ηλεκτρικου αυτοκινητου οι ρομα θα απλωνουν μπαλαντεζα μεχρι Ασπροπυργο!
.... να δω γύφτο με ηλεκτρικό DATSUN ναούμ ! και την στον κόσμο...... με μπαλαντέζα από πίσω ! έτσι για να σας βάζω ιδέες
ΠΡΟΣΟΧΗ στην γλώσσα.
 

REGGAS

Μέγας
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
4.518
Like
14.091
Πόντοι
3.506
.... να δω γύφτο με ηλεκτρικό DATSUN ναούμ ! και την στον κόσμο...... με μπαλαντέζα από πίσω ! έτσι για να σας βάζω ιδέες
ΠΡΟΣΟΧΗ στην γλώσσα.
Τους εχω ικανους για ολα.
Και με επιδοτηση φυσικα ως ευαισθητη κοινωνικη ομαδα!
 

Vienezos1_

Μέλος
Εγγρ.
16 Φεβ 2022
Μηνύματα
317
Like
291
Πόντοι
21
Εγγρ.
6 Νοε 2009
Μηνύματα
1.851
Κριτικές
10
Like
2.700
Πόντοι
4.125
τα ηλεκτρικά αμάξια δεν έχουν μέλλον, ετσι όπως είναι τώρα, με τις μπαταρίες όπως είναι τώρα και με τις τιμές αυτές που είναι τώρα. Ηδη η BMW προσανατολίζεται στο υδρογόνο. Μου αρέσει που ο οασθ θέλει να πάρει και ηλεκτρικά λεωφορεία. Α ρε κακομοίρη λαέ τι έχεις να πληρώσεις πάλι!!!
 

Vienezos1_

Μέλος
Εγγρ.
16 Φεβ 2022
Μηνύματα
317
Like
291
Πόντοι
21
το θέμα ειναι ότι η απόφαση έχει παρθεί και οτιδήποτε διαφορετικό θα είναι εμπόδια που θα λύνονται ...
 

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.239
Like
3.563
Πόντοι
456
το θέμα ειναι ότι η απόφαση έχει παρθεί και οτιδήποτε διαφορετικό θα είναι εμπόδια που θα λύνονται ...
Μπράβο στους Ευρωπαίους. Θα γεμίσει ο τόπος κινέζικα και μπορεί και τούρκικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Όταν φτάσει ο καιρός να σου επιβάλουν να πάρεις ηλεκτρικό τι θα πάρεις; Ευρωπαϊκό ή το κινέζικο με τα μισά λεφτά;
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.926
Κριτικές
6
Like
3.730
Πόντοι
736
Μπράβο στους Ευρωπαίους. Θα γεμίσει ο τόπος κινέζικα και μπορεί και τούρκικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Όταν φτάσει ο καιρός να σου επιβάλουν να πάρεις ηλεκτρικό τι θα πάρεις; Ευρωπαϊκό ή το κινέζικο με τα μισά λεφτά;
Εγω για κανένα τέτοιο σκέφτομαι , η κάτι παρόμοιο. Αλλά όχι σύντομα , ίσως το πάρω σαν μεταχειρισμένο σε κάποια φάση.

Και αν μπορώ να το φορτίζω και με φωτοβολταικά ακόμη καλύτερα.

Μάλιστα το συγκεκριμένο έχει και σύστημα για καμιά έκτακτη περίπτωση που θα κοπεί το ρεύμα , παίρνεις ρεύμα απο το αμάξι και βάζεις ας πούμε το ψυγείο να δουλεύει. Αν και σχεδόν δεν θυμάμαι πότε είχαμε τελευταία φορά διακοπή ρεύματος , εδω στην Θεσσαλονίκη τουλάχιστον.


 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
961
Like
1.547
Πόντοι
206
τα ηλεκτρικά αμάξια δεν έχουν μέλλον, ετσι όπως είναι τώρα, με τις μπαταρίες όπως είναι τώρα και με τις τιμές αυτές που είναι τώρα. Ηδη η BMW προσανατολίζεται στο υδρογόνο. Μου αρέσει που ο οασθ θέλει να πάρει και ηλεκτρικά λεωφορεία. Α ρε κακομοίρη λαέ τι έχεις να πληρώσεις πάλι!!!

Και το υδρογόνο που θα το βρεις μεγάλε; Τουλάχιστον ρεύμα θα έχεις πάντα. Όλα γύρω σου κινούνται με αυτό. Από το φωτιστικό στο σαλόνι μέχρι τις ΜΕΘ και τα εργοστάσια που παράγουν διάφορα προϊόντα.

Είναι εντελώς γελοίο τώρα που έχει ωριμάσει η αγορά να ψάχνουμε κάτι άλλο.

Έτσι για την ενημέρωση το "ιερό δισκοπότηρο" των θετικών επιστημών είναι η "ψυχρή σύντηξη". Δηλαδή ο τρόπος να παραχθεί ενέργεια σε θερμοκρασία δωματίου. Κανένας σοβαρός επιστήμονας δεν ασχολείται με υδρογόνα και λοιπά. Όλοι ψάχνουν αυτό που θα δώσει άπειρη ενέργεια. Στο CERN και τα λοιπά εργαστήρια κάνουν και τέτοιες έρευνες.
 

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.454
Κριτικές
14
Like
5.297
Πόντοι
3.715
Και το υδρογόνο που θα το βρεις μεγάλε; Τουλάχιστον ρεύμα θα έχεις πάντα. Όλα γύρω σου κινούνται με αυτό. Από το φωτιστικό στο σαλόνι μέχρι τις ΜΕΘ και τα εργοστάσια που παράγουν διάφορα προϊόντα.

Είναι εντελώς γελοίο τώρα που έχει ωριμάσει η αγορά να ψάχνουμε κάτι άλλο.

Έτσι για την ενημέρωση το "ιερό δισκοπότηρο" των θετικών επιστημών είναι η "ψυχρή σύντηξη". Δηλαδή ο τρόπος να παραχθεί ενέργεια σε θερμοκρασία δωματίου. Κανένας σοβαρός επιστήμονας δεν ασχολείται με υδρογόνα και λοιπά. Όλοι ψάχνουν αυτό που θα δώσει άπειρη ενέργεια. Στο CERN και τα λοιπά εργαστήρια κάνουν και τέτοιες έρευνες.
την ψυχρή σύντηξη την έχουν οι Κλίνγκον αλλά...την κρατάνε για πάρτι τους, δεν τη δίνουν.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
961
Like
1.547
Πόντοι
206
την ψυχρή σύντηξη την έχουν οι Κλίνγκον αλλά...την κρατάνε για πάρτι τους, δεν τη δίνουν.

Δεν είμαι φίλος του Star Trek. Να πούμε οι Sith μιας που είμαι του star wars.

Πέραν της πλάκας. Διαβάζω συνέχεια post εναντίον της ηλεκτροκίνησης. Κάντε ένα απλό πείραμα. Δοκιμάστε ένα ΣΚ να αποκλείσετε εντελώς το ηλεκτρικό ρεύμα από τη ζωή σας. Και δε μιλάω μόνο για το κινητό η το φως. Αλλά ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Πχ φάρμακα, ρούχα κτλ. Οτιδήποτε θέλει ρεύμα να φτιαχτεί. Να δούμε πόσο εφικτό είναι.

Η κοινωνία μας εξελίχθηκε τα τελευταία 200 χρόνια με τη βιομηχανική επανάσταση. Καλές οι θεωρητικές προσεγγίσεις των αρχαίων Ελλήνων και της Αναγέννησης. Αλλά με το παραμικρό ο άλλος πέθαινε. Σήμερα με το ρεύμα έχουμε καταφέρει τα πάντα. Ψυγεία ώστε να μεταφέρονται φρέσκα τρόφιμα, φάρμακα, μεταφορές, έρευνα ειδικά μέσω υπολογιστή κτλ. Μετά τη φωτιά και το αλφάβητο ίσως είναι η σπουδαιότερη εφεύρεση του ανθρώπου. Και τώρα που έχουμε ευκαιρία να πάμε και την αυτοκινητοβιομηχανία εκεί κάνουμε ναζακια.
 

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.239
Like
3.563
Πόντοι
456
Who Killed the Electric Car?

Όποιος έχει χρόνο ας το δει. Ένα πολύ ωραίο ντοκιμαντέρ που εξηγεί πως η GM σκότωσε το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο το EV-1 που εξέλιξε η ίδια το 1997.
Το αυτοκίνητο ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του.

General Motors EV1
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.967
Like
15.280
Πόντοι
3.656
Οι πωλήσεις των Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο, δεν πάνε όπως έχει προγραμματίσει η Κυβέρνηση, η οποία σκόπευε να καταργήσει σταδιακά τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα πριν από το 2035. Ποιος φταίει;

1. Ότι είναι πολύ ακριβά;
2. Ότι υπάρχουν δυσκολίες στη διαθεσιμότητα φόρτισης;
3. Ότι ένα μικρό τρακάρισμα μπορεί να καταστρέψει τη μπαταρία;
4. ότι οι μπαταρίες έχουν 10 χρόνια ζωής στην καλύτερη περίπτωση;

ΟΧΙ ΒΡΕ ΚΟΥΤΑ. Φταίει ο Ρόουαν Άτκινσον, ο ηθοποιός που υποδύεται τον Mr Bean.

Ο ηθοποιός, ο οποίος περιγράφει τον εαυτό του ως «άνθρωπο του αυτοκινήτου» έχοντας πάρει πτυχίο ηλεκτρολόγου και ηλεκτρονικού μηχανικού, είπε ότι συμβούλευσε τους φίλους του «να κρατηθούν προς το παρόν» για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, εκτός αν έχουν ένα παλιό πετρελαιοκίνητο όχημα.

πηγή Ο «Mr Bean» υπεύθυνος για την κατακόρυφη μείωση στις πωλήσεις των ηλεκτρικών στην ΒρετανίαΟ «Mr Bean» υπεύθυνος για την κατακόρυφη μείωση στις πωλήσεις των ηλεκτρικών στην Βρετανία
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
961
Like
1.547
Πόντοι
206
Στην ομάδα στο FB είδα ότι είχαμε ομάδα ηλεκτρικών από τη Βουλγαρία που έφτασαν μέχρι Σπάρτη και δεν αναφέρθηκε πουθενά. Αν όμως αναρτήσεις το clickbait άρθρο για τη Σπάρτη θα πάρεις 1000 like μέσα σε μερικά λεπτά.
 

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.454
Κριτικές
14
Like
5.297
Πόντοι
3.715
Δεν είμαι φίλος του Star Trek. Να πούμε οι Sith μιας που είμαι του star wars.

Πέραν της πλάκας. Διαβάζω συνέχεια post εναντίον της ηλεκτροκίνησης. Κάντε ένα απλό πείραμα. Δοκιμάστε ένα ΣΚ να αποκλείσετε εντελώς το ηλεκτρικό ρεύμα από τη ζωή σας. Και δε μιλάω μόνο για το κινητό η το φως. Αλλά ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Πχ φάρμακα, ρούχα κτλ. Οτιδήποτε θέλει ρεύμα να φτιαχτεί. Να δούμε πόσο εφικτό είναι.

Η κοινωνία μας εξελίχθηκε τα τελευταία 200 χρόνια με τη βιομηχανική επανάσταση. Καλές οι θεωρητικές προσεγγίσεις των αρχαίων Ελλήνων και της Αναγέννησης. Αλλά με το παραμικρό ο άλλος πέθαινε. Σήμερα με το ρεύμα έχουμε καταφέρει τα πάντα. Ψυγεία ώστε να μεταφέρονται φρέσκα τρόφιμα, φάρμακα, μεταφορές, έρευνα ειδικά μέσω υπολογιστή κτλ. Μετά τη φωτιά και το αλφάβητο ίσως είναι η σπουδαιότερη εφεύρεση του ανθρώπου. Και τώρα που έχουμε ευκαιρία να πάμε και την αυτοκινητοβιομηχανία εκεί κάνουμε ναζακια.
ο άνθρωπος έχει εμπειρια 100,000 ετών στο να καίει υλικά για θέρμανση, παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Η ψύξη είναι γενικώς πολύ πρόσφατη αν σκεφτεί κανείς τη θέρμανση. Το επόμενο βήμα θα πρέπει να έχει την ραγδαία εξέλιξη των ιδιοτήτων της στερεάς κατάστασης της ύλης. Νέα υλικά, με ιδιότητες συγκράτησης ηλεκτρικού φορτίου σε πολλαπλάσιες τάξεις μεγέθους από ότι τώρα.
Ερωτήματα, τι γίνονται οι συσσωρευτές των EVs όταν κλατάρουν;
Τι καταναλώνεται και πως κατά την παραγωγή τους;
Είναι αειφόρος ο λογαριασμός ή μήπως κρύβονται στοιχεία κάτω από το χαλί στο business as usual μοτίβο;
Τα στρατηγικά ορυκτά λίθιο-νεοδήμιο κλπ που βρίσκονται, πως εξορύσσονται, πως τα επεξεργάζονται;
Τα ηλεκτρικά δίκτυα που υπάρχουν μπορούν να σηκώσουν το φορτίο των ολοένα αυξανόμενων ηλεκτρικών οχημάτων; (Στην Ελβετία πάντως υπάρχει μεγάλος προβληματισμός)

Μίλησες για Υδρογόνο;...

Καταρχήν επειδή είναι πάρα πολύ ελαφρύ άντε μάζεψέ το και κλείστο σε ένα δοχείο. Όταν το Η2 διαρρέει ¨ακαυτο¨ στην ατμόσφαιρα, λειτουργεί με 3 τρόπους για να την υπερθερμάνει κι εξηγούμαι:
1ος άμεσα συντίθεται με ελεύθερες ρίζες Υδροξυλίου ΟΗ και το αποτέλεσμα είναι ότι λιγότερες ρίζες ΟΗ στην ατμόσφαιρα μπορούν να συνδεθούν με Μεθάνιο για να μειώσουν το θερμαντικό του δυναμικό. Οπότε, το μεθάνιο (φυσικό αέριο) στην ατμόσφαιρα παραμένει εν λειτουργία και το ίδιο και η θερμαντική του ικανότητα, περισσότερο από ότι το CO2 για μεγαλύτερη περίοδο (δεκαετίες μάλλον)
2ος Παράγει Όζον στην τροπόσφαιρα το οποίο αυξάνει το φαινόμενο του θερμοκηπίου
3ος Παράγει υδρατμούς στην στρατόσφαιρα οι οποίοι επίσης έχουν αποτέλεσμα το φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Μελέτες πρόσφατα συμπαιρένουν ότι βραχυπρόθεσμα το υδρογόνο θερμαίνει την ατμόσφαιρα τελικά πάνω από 200 φορές περισσότερο από όσο το CO2 και μακροπρόθεσμα 60 φορές περισσότερο. Αλλά δεν είναι μόνο αυτά
Το Η2 είναι το μικρότερο μόριο στο σύμπαν (που γνωρίζουμε εμείς, οι Κλίνγκονς ξέρουν κι άλλα μάλλον αλλά δεν τα λένε, δεν τα μοιράζονται)
Το Η2 είναι το 2ο μικρότερο μετά το Ήλιο Η3 είναι 8 φορές μικρότερο από το Μεθάνιο.
Οπότε, καταλαβαίνει κανείς ότι είναι πρακτικώς αδύνατο να το περιορίσουμε ώστε να μη διαρρέει. Διαρρέει κατά τη διάρκεια της ηλεκτρόλυσης, συμπίεσης, υγροποίησης, αποθήκευσης, από αγωγούς μετάδοσής του, από σταθμούς τροφοδοσίας και εν τέλει από οτιδήποτε το λάβει ως ¨καύσιμο¨ όπως όχημα, αεροπλάνο, τρένο, πλοίο, γκατζετάκι. Εδώ απελευθερώνεται από ατσάλινους τοίχους και κοντέϊνερς
Η τρέχουσα παραγωγή υδρογόνου παγκόσμια είναι μόνο 87Μ τόνοι ετησίως, το οποίο παράγεται σχεδόν κατ¨αποκλειστικότητα από το Φυσικό Αέριο.
Αν πάμε όπως ευαγγελίζονται πολλοί σε παγκόσμια οικονομία υδρογόνου θα απαιτήθεί περί τα 2ΒΝ τόνων μέχρι το 2050. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι ένα εύρος διαρροής του 5% με 10% ίσως είναι συντηρητικό νούμερο, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πόση μπορεί να είναι η διαρροή του Η2 στην ατμόσφαιρα. Οι ειδικοί αστειευόμενοι λένε ότι αν στείλεις Η2 σε μια σωλήνα για μια διαδρομή θα πάρεις στην έξοδό της το μισό.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση φαίνεται ότι το αποτέλεσμα μπορεί να είναι καταστροφικό.

Για σκέψη...
αν πες διαρρεύσει το 10%, οι ειδικοι λένε 0.4 β Κελσίου αύξηση της θερμοκρασίας, αν ο στόχος είναι η μείωση κάτω από το 1.5 β Κελσίου μέχρι το τότε, καταλαβαίνεις ότι με ένα υδρογόνο ατίθασο όλα πάνε περίπατο και το αποτέλεσμα της υπερθέρμανσης του πλανήτη δε σώζεται.

Να προσθέσω επίσης, η ηλεκτρόλυση του νερού για την παραγωγή Η2 προϋποθέτει ότι έχει κάποιος διαθέσιμο και εξασφαλισμένο τον ενεργειακό φορέα. Το νερό δηλαδή.
Καταλαβαίνει κανείς ότι οι πολιτικές έναντι ιδιωτικοποιήσεων του αγαθού αυτού, του νερού, δεν αφορούν μόνο αυτό που επιφανειακά οι ταγοί της ΕΞ-ουσίας πλασάρουν, αλλά το μετέπειτα στάδιο. Το νερό ως ενεργειακός φορέας, ελεγχόμενος, ακριβός, αποκλειστικά δικός τους.
 

Alberto2

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2023
Μηνύματα
315
Like
343
Πόντοι
21
αναφέρει κάπου : στην Ελλάδα, το 2024 αναμένεται να ξεκινήσει σταδιακά η εφαρμογή των δημοτικών σχεδίων φόρτισης (ΣΦΗΟ) ώστε να έχει ο κάθε οδηγός τις λύσεις που χρειάζεται, όχι μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα αλλά και στην περιφέρεια.
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.755
Πόντοι
2.306
Δεν είμαι φίλος του Star Trek. Να πούμε οι Sith μιας που είμαι του star wars.

Πέραν της πλάκας. Διαβάζω συνέχεια post εναντίον της ηλεκτροκίνησης. Κάντε ένα απλό πείραμα. Δοκιμάστε ένα ΣΚ να αποκλείσετε εντελώς το ηλεκτρικό ρεύμα από τη ζωή σας. Και δε μιλάω μόνο για το κινητό η το φως. Αλλά ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Πχ φάρμακα, ρούχα κτλ. Οτιδήποτε θέλει ρεύμα να φτιαχτεί. Να δούμε πόσο εφικτό είναι.

Η κοινωνία μας εξελίχθηκε τα τελευταία 200 χρόνια με τη βιομηχανική επανάσταση. Καλές οι θεωρητικές προσεγγίσεις των αρχαίων Ελλήνων και της Αναγέννησης. Αλλά με το παραμικρό ο άλλος πέθαινε. Σήμερα με το ρεύμα έχουμε καταφέρει τα πάντα. Ψυγεία ώστε να μεταφέρονται φρέσκα τρόφιμα, φάρμακα, μεταφορές, έρευνα ειδικά μέσω υπολογιστή κτλ. Μετά τη φωτιά και το αλφάβητο ίσως είναι η σπουδαιότερη εφεύρεση του ανθρώπου. Και τώρα που έχουμε ευκαιρία να πάμε και την αυτοκινητοβιομηχανία εκεί κάνουμε ναζακια.
Εγώ έχω στο εικονοστάσι και μια φωτογραφία ενός μετασχηματιστή και προσεύχομαι πριν κοιμηθώ. Πατήρ Υιός και Άγιο Ρεύμα έπρεπε να λέει το σύμβολο της Πίστεως
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.755
Πόντοι
2.306
ο άνθρωπος έχει εμπειρια 100,000 ετών στο να καίει υλικά για θέρμανση, παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Η ψύξη είναι γενικώς πολύ πρόσφατη αν σκεφτεί κανείς τη θέρμανση. Το επόμενο βήμα θα πρέπει να έχει την ραγδαία εξέλιξη των ιδιοτήτων της στερεάς κατάστασης της ύλης. Νέα υλικά, με ιδιότητες συγκράτησης ηλεκτρικού φορτίου σε πολλαπλάσιες τάξεις μεγέθους από ότι τώρα.
Ερωτήματα, τι γίνονται οι συσσωρευτές των EVs όταν κλατάρουν;
Τι καταναλώνεται και πως κατά την παραγωγή τους;
Είναι αειφόρος ο λογαριασμός ή μήπως κρύβονται στοιχεία κάτω από το χαλί στο business as usual μοτίβο;
Τα στρατηγικά ορυκτά λίθιο-νεοδήμιο κλπ που βρίσκονται, πως εξορύσσονται, πως τα επεξεργάζονται;
Τα ηλεκτρικά δίκτυα που υπάρχουν μπορούν να σηκώσουν το φορτίο των ολοένα αυξανόμενων ηλεκτρικών οχημάτων; (Στην Ελβετία πάντως υπάρχει μεγάλος προβληματισμός)

Μίλησες για Υδρογόνο;...

Καταρχήν επειδή είναι πάρα πολύ ελαφρύ άντε μάζεψέ το και κλείστο σε ένα δοχείο. Όταν το Η2 διαρρέει ¨ακαυτο¨ στην ατμόσφαιρα, λειτουργεί με 3 τρόπους για να την υπερθερμάνει κι εξηγούμαι:
1ος άμεσα συντίθεται με ελεύθερες ρίζες Υδροξυλίου ΟΗ και το αποτέλεσμα είναι ότι λιγότερες ρίζες ΟΗ στην ατμόσφαιρα μπορούν να συνδεθούν με Μεθάνιο για να μειώσουν το θερμαντικό του δυναμικό. Οπότε, το μεθάνιο (φυσικό αέριο) στην ατμόσφαιρα παραμένει εν λειτουργία και το ίδιο και η θερμαντική του ικανότητα, περισσότερο από ότι το CO2 για μεγαλύτερη περίοδο (δεκαετίες μάλλον)
2ος Παράγει Όζον στην τροπόσφαιρα το οποίο αυξάνει το φαινόμενο του θερμοκηπίου
3ος Παράγει υδρατμούς στην στρατόσφαιρα οι οποίοι επίσης έχουν αποτέλεσμα το φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Μελέτες πρόσφατα συμπαιρένουν ότι βραχυπρόθεσμα το υδρογόνο θερμαίνει την ατμόσφαιρα τελικά πάνω από 200 φορές περισσότερο από όσο το CO2 και μακροπρόθεσμα 60 φορές περισσότερο. Αλλά δεν είναι μόνο αυτά
Το Η2 είναι το μικρότερο μόριο στο σύμπαν (που γνωρίζουμε εμείς, οι Κλίνγκονς ξέρουν κι άλλα μάλλον αλλά δεν τα λένε, δεν τα μοιράζονται)
Το Η2 είναι το 2ο μικρότερο μετά το Ήλιο Η3 είναι 8 φορές μικρότερο από το Μεθάνιο.
Οπότε, καταλαβαίνει κανείς ότι είναι πρακτικώς αδύνατο να το περιορίσουμε ώστε να μη διαρρέει. Διαρρέει κατά τη διάρκεια της ηλεκτρόλυσης, συμπίεσης, υγροποίησης, αποθήκευσης, από αγωγούς μετάδοσής του, από σταθμούς τροφοδοσίας και εν τέλει από οτιδήποτε το λάβει ως ¨καύσιμο¨ όπως όχημα, αεροπλάνο, τρένο, πλοίο, γκατζετάκι. Εδώ απελευθερώνεται από ατσάλινους τοίχους και κοντέϊνερς
Η τρέχουσα παραγωγή υδρογόνου παγκόσμια είναι μόνο 87Μ τόνοι ετησίως, το οποίο παράγεται σχεδόν κατ¨αποκλειστικότητα από το Φυσικό Αέριο.
Αν πάμε όπως ευαγγελίζονται πολλοί σε παγκόσμια οικονομία υδρογόνου θα απαιτήθεί περί τα 2ΒΝ τόνων μέχρι το 2050. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι ένα εύρος διαρροής του 5% με 10% ίσως είναι συντηρητικό νούμερο, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πόση μπορεί να είναι η διαρροή του Η2 στην ατμόσφαιρα. Οι ειδικοί αστειευόμενοι λένε ότι αν στείλεις Η2 σε μια σωλήνα για μια διαδρομή θα πάρεις στην έξοδό της το μισό.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση φαίνεται ότι το αποτέλεσμα μπορεί να είναι καταστροφικό.

Για σκέψη...
αν πες διαρρεύσει το 10%, οι ειδικοι λένε 0.4 β Κελσίου αύξηση της θερμοκρασίας, αν ο στόχος είναι η μείωση κάτω από το 1.5 β Κελσίου μέχρι το τότε, καταλαβαίνεις ότι με ένα υδρογόνο ατίθασο όλα πάνε περίπατο και το αποτέλεσμα της υπερθέρμανσης του πλανήτη δε σώζεται.

Να προσθέσω επίσης, η ηλεκτρόλυση του νερού για την παραγωγή Η2 προϋποθέτει ότι έχει κάποιος διαθέσιμο και εξασφαλισμένο τον ενεργειακό φορέα. Το νερό δηλαδή.
Καταλαβαίνει κανείς ότι οι πολιτικές έναντι ιδιωτικοποιήσεων του αγαθού αυτού, του νερού, δεν αφορούν μόνο αυτό που επιφανειακά οι ταγοί της ΕΞ-ουσίας πλασάρουν, αλλά το μετέπειτα στάδιο. Το νερό ως ενεργειακός φορέας, ελεγχόμενος, ακριβός, αποκλειστικά δικός τους.
Με υδρογόνο λειτουργούν τα καζάνια στην Κόλαση δεν ξέρω αν το ξέρεις έχουν δίκτυο κανονικό σε κάθε καζανι με τους δικηγόρους τους πολιτικούς κλπ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom