ποσες φορες εχεις παρει απο το γραφειο?
τουλαχιστον δυο , κρινωντας απο τις κριτικες που παραθετεις.
λοιπον , προσωπικα παντα μιλωντας,
εχω παρει 4-5 φορες την Ατζελα,
αλλες τοσες την Ευα, ισως και παραπανω,
και εχω κανει test-drive σε αλλες 4-5 κοπελες του γραφειου.
Με οσες δε μιλαγαν ελληνικα δεν ειχα προβλημα.
Αψογη συνεννοηση, καμια πιεση και αποψεις περι πληρωμης που ταυτιζονται με αυτες του γραφειου.
Το θεμα ειναι
1.Δεν ανεχομαι να μου κανει ενα cg παρατηρηση (!!!) διοτι ενημερωσα το γραφειο για
κακη συμπεριφορα
2.Η πολιτικη του γραφειου θα επρεπε να ειναι διαφορετικη για παλιους πελατες οπως εγω,
απο την αποψη οτι θα πρεπει να ενημερωνουν τις κοπελες οτι προκειται για παλιο πελατη,
ωστε να προσεχουν τη συμπεριφορα τους.Πως περιμενουν να φτιαξουν πελατολογιο ετσι?
Ερχομαι τωρα προσωπικα σε εσενα
μου απαντας με ξερο λινκ.
Γινε λιγο πιο σαφης.