Νέα

Γιωργάκης

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα palermo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 30K
  • Εμφανίσεις 749K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Θα οδηγηθει η ελλαδα σε προωρες εκλογες το 2011?

  • Ναι

    Ψήφοι: 165 36,7%
  • Οχι

    Ψήφοι: 108 24,0%
  • Θα χρεωκοπήσουμε

    Ψήφοι: 177 39,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    450

marios51

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2009
Μηνύματα
17.375
Κριτικές
16
Like
198
Πόντοι
676
ρε κοκοβιέ 200 χιλιάρια άτομα και βάλε διαδήλωσαν με 3+1 νεκρούς.
Αλλα σωστά... δεν έσπασαν οι τζαμαρίες του νοικοκοίρη οπότε δεν έγινε τίποτα

Φωτια ρε μαλάκες ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ;

Εσυ θα κανεις τιποτα η μονο στα λογια θα μεινεις?
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Χ Α Λ Α Ρ Α
αλλά άμα κάψουν περίπτερο θα τους αυτοκαταστρέψω.

αχαχα. καποτε στο παρισι τωρα στη κυπρο ο συντονισμος της αντιστασης. μετα να γυρισεις να σε κανουμε και πρωθυπουργο ρε. απο φρυδια πως πας?  :2funny:
 

Επισκέπτης
Φωτια ρε μαλάκες ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ;

Καλά μη φας,έχουμε γλάρο με πατάτες ραγού.
Έχεις καταλάβει ρε μαλάκα πως έχουμε επιστρέψει 30 χρόνια πίσω ίσως όχι ακόμη οικονομικά,αλλά σε επίπεδο πολιτικών αντιπαραθέσεων γαλάζιων και πράσινων καφενείων?
Και άλλα 50 χρόνια πίσω σε επίπεδο σκέψης,όπου ήδη ήμασταν αρκετά χρόνια πίσω,οπότε όπως θα'λεγε ένας φίλος κάνε τις αναγωγές σου..
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Καλά μη φας,έχουμε γλάρο με πατάτες ραγού.
Έχεις καταλάβει ρε μαλάκα πως έχουμε επιστρέψει 30 χρόνια πίσω ίσως όχι ακόμη οικονομικά,αλλά σε επίπεδο πολιτικών αντιπαραθέσεων γαλάζιων και πράσινων καφενείων?
Και άλλα 50 χρόνια πίσω σε επίπεδο σκέψης,όπου ήδη ήμασταν αρκετά χρόνια πίσω,οπότε όπως θα'λεγε ένας φίλος κάνε τις αναγωγές σου..

αυτο δεν ειναι τιποτα. εχεις καταλαβει οτι ο στραβος φωναζει στον κουφο "προσεχε πατας τα σκατα μαλακα?"
 

poppop

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2006
Μηνύματα
12.194
Κριτικές
11
Like
4.591
Πόντοι
4.765
Από την άλλη πιθανώς, από ότι ακούστηκε στο νομοσχέδιο, δικαιούνται να είναι οδηγοί άτομα οποιασδήποτε εθνότητας, όχι μόνο ΕΕ
...καλά ,πες σίγουρα για να εισαι μέσα :grin:
Αντιθέτως, εάν η άδεια δίδεται δωρεάν από το κράτος, τότε οι πολυεθνικές, που έχουν πολύ καλύτερη οργάνωση, θα μπορούν να κάνουν επένδυση στις μεταφορές στην Ελλάδα με πολύ μικρότερο κόστος, ενώ ταυτόχρονα μπορούν πολύ μεγαλύτερες οικονομίες κλίμακος, μέσω της πρόσληψης οδηγών των 1.000 ή των 1.500 ευρώ μισθό.
Ταυτόχρονα, θα αλλάξει και η δομή της αγοράς ανταλλακτικών, των υπηρεσιών συνεργείου κλπ., διότι, αφενός δεν θα υπάρχει πια ο μικρομεσαίος πελάτης (ο φορτηγατζής του ενός φορτηγού), αφετέρου οι πολυεθνικές θα δημιουργήσουν δικά τους συνεργεία, όπου επίσης θα προσλάβουν υπαλλήλους των 1.000 ή των 1.500 ευρώ.
Με άλλα λόγια, θα αλλάξει πλήρως η δομή όχι μόνον του συγκεκριμένου επαγγέλματος, αλλά και όλων των άλλων επαγγελμάτων γύρω από αυτό.Θα πεθάνει η μικρομεσαία ατομική επιχείρηση,

Kαι μαζί της όλη η παλιά  φασιστική ελληνικη κοινωνία που εκπροσωπουσαν οι φορτηγατζηδες και οι σημαιες τους.Καιρος για τη νεα ΤζεφροΕλλάδα. :grin: Ασε που θα χαρει και η Αλεκα :grin:
που απέφερε αξιοπρεπές εισόδημα σε όσους την ασκούσαν, και θα προχωρήσουμε σε εξαθλίωση και υπαλληλοποίηση των Ελλήνων.
Oi oποιοί όμως θα ζούνε ευτυχισμενοί με τους άλλους εισαγομενους εξαθλιωμένους λιγουρηδες σε μια ειδυλλιακη made in god bless Aμερικα νεα πολυπολιτισμικη ΤζεφροΓελλάδα
 

Επισκέπτης
Αντιθέτως, εάν η άδεια δίδεται δωρεάν από το κράτος, τότε οι πολυεθνικές, που έχουν πολύ καλύτερη οργάνωση, θα μπορούν να κάνουν επένδυση στις μεταφορές στην Ελλάδα με πολύ μικρότερο κόστος, ενώ ταυτόχρονα μπορούν πολύ μεγαλύτερες οικονομίες κλίμακος, μέσω της πρόσληψης οδηγών των 1.000 ή των 1.500 ευρώ μισθό.

Γιατι οχι και μικροτερους?Θα μπορουσαν να φερνουν Ρουμανους οδηγους με μισθους Ρουμανιας.
Ταυτόχρονα, θα αλλάξει και η δομή της αγοράς ανταλλακτικών, των υπηρεσιών συνεργείου κλπ., διότι, αφενός δεν θα υπάρχει πια ο μικρομεσαίος πελάτης (ο φορτηγατζής του ενός φορτηγού), αφετέρου οι πολυεθνικές θα δημιουργήσουν δικά τους συνεργεία, όπου επίσης θα προσλάβουν υπαλλήλους των 1.000 ή των 1.500 ευρώ.
Το ιδιο και εδω.Σεβενιλεβεν στους δρομους.
Με άλλα λόγια, θα αλλάξει πλήρως η δομή όχι μόνον του συγκεκριμένου επαγγέλματος, αλλά και όλων των άλλων επαγγελμάτων γύρω από αυτό. Θα πεθάνει η μικρομεσαία ατομική επιχείρηση, που απέφερε αξιοπρεπές εισόδημα σε όσους την ασκούσαν, και θα προχωρήσουμε σε εξαθλίωση και υπαλληλοποίηση των Ελλήνων.
Και οχι μονο η μικρομεσαια ατομικη επιχειρηση αλλα και η μικρομεσαια ταξη,ΟΠΩΣ δημιουργηθηκε μετα τον πολεμο(χτυπητο παραδειγμα οι φορτηγατζηδες).
 

Επισκέπτης
Ολα τα ζητηματα που θετει το αρθρο θα λυνονταν αυτοματως ΕΑΝ η κυβερνηση ελεγε"μια αδεια ανα ατομο που θα δουλευει το φορτηγο,οχι επιχειρησεις στον κλαδο".

ΚΑΙ ο κλαδος θα εκλεινε σε εταιρειες(πολυεθνικες η οχι αδιαφορο)που θελουν να χωθουν,ΚΑΙ δεν θα συνεχιζοταν το αισχος του αεριτζιλικιου με τις αδειες,ο ΜΟΝΟΣ λογος για τον οποιον οι φορτηγατζηδες αντιδρουν.
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
11
Πόντοι
166
Ολα τα ζητηματα που θετει το αρθρο θα λυνονταν αυτοματως ΕΑΝ η κυβερνηση ελεγε"μια αδεια ανα ατομο που θα δουλευει το φορτηγο,οχι επιχειρησεις στον κλαδο".

ΚΑΙ ο κλαδος θα εκλεινε σε εταιρειες(πολυεθνικες η οχι αδιαφορο)που θελουν να χωθουν,ΚΑΙ δεν θα συνεχιζοταν το αισχος του αεριτζιλικιου με τις αδειες,ο ΜΟΝΟΣ λογος για τον οποιον οι φορτηγατζηδες αντιδρουν.

Το πρόβλημα και πάλι δεν είναι οι επιχειρήσεις, αλλά πώς θα έρθουν οι επιχειρήσεις. Επίσης ευνοϊκό καθεστώς για τους  φορτηγατζήδες
 

poppop

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2006
Μηνύματα
12.194
Κριτικές
11
Like
4.591
Πόντοι
4.765
Τζεφρυ ο νομιμοποιητης.Ολα τα σφαζει όλα τα μαχαιρώνει.Αυτό και για κάποιους που αναρωτιούνται που πονταραν αυτοί που αγόρασαν ακριβές άδειες.
Μα στο συνεπεστατο ελληνικό κράτος :2funny:
www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=356616&dt=25/09/2010]Τα αυθαίρετα πληρώνουν και σώζονται[/url]
 

Επισκέπτης
Το πρόβλημα και πάλι δεν είναι οι επιχειρήσεις, αλλά πώς θα έρθουν οι επιχειρήσεις. Επίσης ευνοϊκό καθεστώς για τους  φορτηγατζήδες
Απαξ και ερθουν οι επιχειρησεις με την αδεια τζαμπα,αντιο ζωη για τον φορτηγατζη.

Εν πασει περιπτωσει για τον γιο του,ο ιδιος ΜΠΟΡΕΙ και να την γλιτωσει την προλεταριοποιηση.

Τα παραδειγματα που φερνει το αρθρο,ειναι χαρακτηριστικα...
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
11
Πόντοι
166
Απαξ και ερθουν οι επιχειρησεις με την αδεια τζαμπα,αντιο ζωη για τον φορτηγατζη.

Εν πασει περιπτωσει για τον γιο του,ο ιδιος ΜΠΟΡΕΙ και να την γλιτωσει την προλεταριοποιηση.

Τα παραδειγματα που φερνει το αρθρο,ειναι χαρακτηριστικα...

Ναι,αλλά...Μιλούσα με έναν φορτηγατζή και μου είπε ότι θα απαιτείται χώρος 100τμ. Αυτό για ένα άτομο είναι κατά. Οπότε δεν είναι θέμα "εταιριών". Είναι θέμα όπως και το ανεξάρτητα εθνότητας, εκτός ΕΕ
 
OP
OP
P

palermo

Μέγας
Εγγρ.
18 Φεβ 2006
Μηνύματα
11.883
Κριτικές
140
Like
426
Πόντοι
3.595
χάνετε το δάσος συζητώντας για τους φορτηγατζήδες

Η χώρα επί ένα χρόνο έχει μια κατιχική κυβέρνηση πρακτόρων-δωσιλόγων,που έχει ισοπεδώσει την ελληνική κοινωνία,την αγορά,τον μικρομεσαίο

μια κυβέρνηση που ό,τι λέει είναι ψέμα,αφού κάνει το αντίθετο

με Υπουργούς άχρηστους και ανίδεους και άρα επικίνδυνους(Παπακωνστντίνου,Μπιρμπίλη,Νταλάρα,Γερουλάνο κλπ)

Φυσικά δεν κουνιέται φύλλο,με πουλημένους συνδικαλιστές(Παναγόπουλος) και ΜΜΕ φερέφωνα να ασχολούνται με τον Ευφραίμ!!!
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Ολα τα ζητηματα που θετει το αρθρο θα λυνονταν αυτοματως ΕΑΝ η κυβερνηση ελεγε"μια αδεια ανα ατομο που θα δουλευει το φορτηγο,οχι επιχειρησεις στον κλαδο".

ΚΑΙ ο κλαδος θα εκλεινε σε εταιρειες(πολυεθνικες η οχι αδιαφορο)που θελουν να χωθουν,ΚΑΙ δεν θα συνεχιζοταν το αισχος του αεριτζιλικιου με τις αδειες,ο ΜΟΝΟΣ λογος για τον οποιον οι φορτηγατζηδες αντιδρουν.

Μάλιστα...
Και αυτό το άτομο τί ακριβώς υπηρεσίες θα παρείχε και με τί κόστος; Δεδομένου ότι δεν μπορεί να οδηγεί πάνω από 8 ώρες την ημέρα, δεν μπορεί να έχει υποκαταστήματα σε άλλα μέρη της ελλάδας, δεν μπορεί να κάνει οικονομίες κλίμακας, θα ήταν ιδιαίτερα ακριβός και όχι παραγωγικός.
Εκτός αυτού αν μια ΑΕ θέλει να δραστηριοποιηθεί στις μεταφορές, κανείς δεν έχει δικαίωμα να την εμποδίσει.

Το ζήτημα είναι άλλο: Θα μπορέσει η όποια κυβέρνηση να επιβάλει στη μεγάλη εταιρεία να μην έχει σκλάβους στο τιμόνι για 15ωρα έναντι πινακίου φακής ή να αλλάζει λάστιχα σε κάθε ηλιακή έκλειψη για "οικονομίες κλίμακας";
 

Επισκέπτης
Μάλιστα...
Και αυτό το άτομο τί ακριβώς υπηρεσίες θα παρείχε και με τί κόστος; Δεδομένου ότι δεν μπορεί να οδηγεί πάνω από 8 ώρες την ημέρα, δεν μπορεί να έχει υποκαταστήματα σε άλλα μέρη της ελλάδας, δεν μπορεί να κάνει οικονομίες κλίμακας, θα ήταν ιδιαίτερα ακριβός και όχι παραγωγικός.
Ενω εαν ηταν επαιρνε κανα 700αρι το μηνα και δουλευε 16 ωρες τιμονι,ο"καταναλωτης"θα περνουσε μπεικα...
Το ζήτημα είναι άλλο: Θα μπορέσει η όποια κυβέρνηση να επιβάλει στη μεγάλη εταιρεία να μην έχει σκλάβους στο τιμόνι για 15ωρα έναντι πινακίου φακής ή να αλλάζει λάστιχα σε κάθε ηλιακή έκλειψη για "οικονομίες κλίμακας";
Συ ειπας για κοστος και οικονομιες κλιμακας...Ολα μεσα ειναι,και τα λαστιχα και οι μισθοι...
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
11
Πόντοι
166
Ενω εαν ηταν επαιρνε κανα 700αρι το μηνα και δουλευε 16 ωρες τιμονι,ο"καταναλωτης"θα περνουσε μπεικα...Συ ειπας για κοστος και οικονομιες κλιμακας...Ολα μεσα ειναι,και τα λαστιχα και οι μισθοι...

Το πρόβλημα και πάλι δεν είναι οι οικονομίες κλιμακας ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ μειώνουν τις τιμές. Τα 100τμ+ υποχρεωτικά είναι εις βάρος του φορτηγατζή και το εκτός ΕΕ αφρικανοί, πακιστανοί και άλλα πιθανώς που δεν ξέρω
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
γιατι υπάρχει μπουγάτσα με τυρί;
αααααααααααααααααααααααχχααχχαχαχαχαχαχαχα

ναι ρε μακάκα.. και να είσαι προσφυγικής καταγωγής όπως λές θα έπρεπε να το ξέρεις.. ότι μπουγατς είναι ο τύπος του φύλλου και όχι η γέμιση.. αλλά μου έγινες και σύ αθηναίος πανάθεμα σε
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Ενω εαν ηταν επαιρνε κανα 700αρι το μηνα και δουλευε 16 ωρες τιμονι,ο"καταναλωτης"θα περνουσε μπεικα...Συ ειπας για κοστος και οικονομιες κλιμακας...Ολα μεσα ειναι,και τα λαστιχα και οι μισθοι...

Κατανοώ ότι σου είναι δύσκολο να καταλάβεις ότι μπορεί να υπάρχουν και οικονομίες κλίμακας και παραγωγικότητα και κανόνες...
Βέβαια σε αυτήν την περίπτωση δεν εκπληρώνονται οι προφητείες του μπαρμπα- στρουμφ αλλά δεν πειράζει, ίσως είναι για καλό.
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.780
Πόντοι
1.206
ο ιδιος ΜΠΟΡΕΙ και να την γλιτωσει την προλεταριοποιηση.

Εγώ νόμιζα πως κατά τα Μαρξιστικά - Λενινιστικά πρότυπα η προλεταριοποίηση είναι χρήσιμη ως ένα σκαλοπάτι στο κοινωνικό "προτσές" (που το θυμήθηκα αυτό!) στην πορεία για την σοσιαλιστική επανάσταση.

Αλλάξαν τα θεωρητικά δεδομένα;

Θα τρίζουνε τα κόκκαλα του Καρόλου και του Βλαντιμίρ Ίλιτς!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom