Σύντροφε, με το πόστ μου παραπάνω ήθελα απλώς να παραθέσω τα σχετικά άρθρα του ΑΚ , προς ενημέρωση των μη νομικών , ώστε να διαμορφώσουν ιδία άποψη.
Δεν είχα σκοπό να εμπλακώ σε νομικές αντιπαραθέσεις, που άλλωστε δεν ταιριάζουν στο ύφος του θρεντ. Γι΄ αυτό και δεν θα επανέλθω.
Παραθέτω απλώς την καθαρά προσωπική μου άποψη (ναι στους γάμους ομοφυλοφίλων ιδία για κοινωνικούς – κληρονομικούς λόγους, όχι στην υιοθέτηση ανηλίκων από ζεύγος νυμφευμένων ομοφυλοφίλων) και θα προσπαθήσω να απαντήσω απλά στα ερωτήματά σου.
Τα άρθρα δεν αναφέρουν επίσης ούτε και τον αριθμό αυτών που παντρεύονται. Λέει πουθενά ότι είναι 2, 3 ή 4;
Όχι βέβαια και εδώ έχουμε νομικό κενό που αναπληρούται όμως επιτυχώς από τη νομολογία και το άρθρο 33ΑΚ Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν κοινωνίες (και νόμοι) που επιτρέπουν τη πολυγαμία.
Όταν ψηφίστηκε ο νόμος ήταν αυτονόητο και δεδομένο ότι ως γάμος νοείται η ένωση 2 προσώπων διαφορετικού φύλου.
Φυσικά γιατί απηχούσε αντιλήψεις της τότε εποχής, παρωχημένες πλέον. Μην ξεχνάμε ότι ο ίδιος νόμος αναγνώριζε την προίκα, απαγόρευε το γάμο αλλοθρήσκων ή το γάμο μοιχών και ότι άλλοι νόμοι καθιέρωναν θεσμούς που σήμερα φαίνονται αναχρονιστικοί ή και αστείοι ακόμα (προίκα, μοιχεία, διατάξεις περί μονομαχίας, άρνηση εμπορικής ιδιότητας στις γυναίκες, χειραφεσία, πατρική εξουσία κλπ). Ο νόμος οφείλει να προσαρμόζεται (με φειδώ και με σχετικά αργούς ρυθμούς βεβαίως) στη σύγχρονη πραγματικότητα και ως εκ τούτου να εξελίσσεται διαρκώς.
Μάλλον δεν έκανες στο πανεπιστήμιο ιστορικοβουλητική ερμηνεία.
Χμ, το αντίθετο συνέβαινε, αν και η ερμηνεία αυτή είναι εξαιρετικά παρωχημένη και χρήσιμη σε νέα ή υπό ανάπτυξη κράτη (και νομοθεσίες) . Το δε Συγκριτικό ήταν από τα αγαπημένα μου μαθήματα. Ο νομοθέτης οφείλει να λάβει υπόψη του τη σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα και τις νομοθεσίες των άλλων προηγμένων χωρών που ακολουθούν το κεντροευρωπαϊκό δίκαιο . Το να μείνουμε προσηλωμένοι σε μια παρωχημένη και συντηρητική αντίληψη μόνο ως οπισθοδρόμηση μπορεί να θεωρηθεί.
Επίσης, εκτός της ορθής ερμηνείας των άρθρων περί γάμου, τη gay παντρειά την εμποδίζουν και τα περί δημόσιας τάξης...Φυσικά θυμάσαι τα χρηστά ήθη και τη δημόσια τάξη μόνο όταν σε συμφέρει..
Ναι ένας τέτοιος γάμος θα προσέκρουε ενδεχόμενα σήμερα στις διατάξεις του άρθρου 33. Αλλά μην ξεχνάμε ότι οι σχετικές διατάξεις, είναι επίτηδες ρευστές , επιδέχονται πολλών ερμηνειών και καθορίζονται από τη νομολογία με βάση το κοινωνικό στάτους της εκάστοτε χρονικής στιγμής. Απλά νομίζω ότι ο χώρος δεν είναι ο κατάλληλος για την ανάπτυξη επιχειρημάτων για το θέμα αυτό, για το οποίο έχουν γραφτεί εκατοντάδες συγγράμματα.
Ψάξε λοιπόν πώς μπορεί να παντρευτεί ένας ανήλικος και πώς αναγνωρίζονται ξένοι γάμοι...
Το ξέρω, το ξέρεις και ξέρεις ότι το ξέρω. Εγώ αναφέρθηκα για τις ανακρίβειες που γράφτηκαν για την Ταϋλάνδη ότι και καλά παντρεύονται νόμιμα 8χρονα κοριτσάκια.
Όσο για την κτηνοβασία, εκτός από φθορά ξένης ιδιοκτησίας, εμπίπτει και στο βασανισμό ζώου που πρόσφατα κατέστη ποινικό αδίκημα...
Συμφωνώ. Η παράθεση είχε απλά χιουμοριστικό χαρακτήρα.