Νέα

Γάμος ομόφυλων ζευγαριών

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα laplace
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 78K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Είστε υπέρ ή κατά του γάμου ομόφυλων ζευγαριών?

  • Υπέρ

  • Κατά

  • Στα @@ μου


Τα αποτελέσματα είναι ορατά μόνο αφού ψηφίσεις.

gatto

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2007
Μηνύματα
22.158
Like
32
Πόντοι
366
Άντε να ζήσουν τα παιδιά!Καλούς απογόνους! :grin:
Γιατί να θέλουν 2 ομοφυλόφιλοι να παντρευτούν?Τόσο πολύ πιστεύουν στις παραδόσεις? :think:
Εγώ πιστεύω ότι το κάνουν λόγω κόμπλεξ...για να δείξουν ότι κι αυτοί έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους ετεροφυλόφιλους και ότι μια τέτοια σχέση είναι νορμάλ...
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Αγαπητέ φίλε μην προβληματίζεσαι. Οι ανιστόρητοι υπήρχαν και υπάρχουν, γι αυτό ο λαός λέι ότι " ο ημιμαθής είναι πιό επικίνδυνος από τον αγράμματο.". Όσο για τους αρχαίους και την ομοφυλοφιλία σταματήστε να ακούτε βλακώδεις διαδόσεις και διαβάστε τον Πρωταγόρα του Πλάτωνα για να δείτε πια ήταν η θέση των πνευματικών ανθρώπων της εποχής για τον Αλκιβιάδη και τους ομοίους του.

αυτοεξορίζομαι από το θρεντ γιατί δεν γνωρίζω ότι η ΚΕΑ συναγωνίζεται σε παρελθόν τη Γιάρο, το Μάουτχάουζεν, το Αουσβιτς και το Γκουαντανάμο....
Αυτοεξορίζομαι γιατί δεν έχω διαβάσει τους πνευματικούς ανθρώπους της εποχής (το οποίο το αποφαζίζουν μόνοι τους αυτοί που τους διαβάζουν)
Ειμαι ένας ανιστόρητος πούστης λακαμάς που δεν χωράω στην ελίτ των μορφωμένων που γνωρίζουν για τον Πρωταγόρα του Πλάτωνα, αλλά αγνοούν την προσωπική ζωή του Χατζιδάκι και του Καβάφη..........
 

SinBarr

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.279
Κριτικές
18
Like
199
Πόντοι
5.775
Ως γενική παρατήρηση:

Αδυνατώ να κατανοήσω σε τι συνεισφέρουν επιχειρήματα και εκφράσεις γηπεδικού χαρακτήρα σε ένα εκ των πραγμάτων, αρκετά σοβαρό ζήτημα.Και οι δύο πλευρές έχουν διολισθήσει σε επίπεδα έως και αποκρουστικά.

Ένα ζήτημα καθαρά νομικό - κοινωνικό αντιμετωπίζεται ως θέμα είτε αντριλικού, είτε προχωρημενιάς.

Το ζήτημα εντοπίζεται στο ποιες προστατευτικές / ευεργετικές διατάξεις (που ισχύουν για ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ κοινωνικούς λόγους για τα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια) δικαιούνται να αξιώνουν και τα αντίστοιχα ομοφυλόφιλα και ποιοι κοινωνικοί λόγοι επιβάλλουν κάτι τέτοιο.

Τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ (όσα δεν με ενοχλούν στο στομάχι...).
 

Επισκέπτης
Ειμαι ένας ανιστόρητος πούστης λακαμάς που δεν χωράω στην ελίτ των μορφωμένων που γνωρίζουν για τον Πρωταγόρα του Πλάτωνα, αλλά αγνοούν την προσωπική ζωή του Χατζιδάκι και του Καβάφη..........

και κοντος,μαυρος,χοντρος ακροδεξιος...ουυυ ρεε ουυυ  :headbang: :boobies:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Ως γενική παρατήρηση:

Αδυνατώ να κατανοήσω σε τι συνεισφέρουν επιχειρήματα και εκφράσεις γηπεδικού χαρακτήρα σε ένα εκ των πραγμάτων, αρκετά σοβαρό ζήτημα.Και οι δύο πλευρές έχουν διολισθήσει σε επίπεδα έως και αποκρουστικά.

Ένα ζήτημα καθαρά νομικό - κοινωνικό αντιμετωπίζεται ως θέμα είτε αντριλικού, είτε προχωρημενιάς.

Το ζήτημα εντοπίζεται στο ποιες προστατευτικές / ευεργετικές διατάξεις (που ισχύουν για ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ κοινωνικούς λόγους για τα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια) δικαιούνται να αξιώνουν και τα αντίστοιχα ομοφυλόφιλα και ποιοι κοινωνικοί λόγοι επιβάλλουν κάτι τέτοιο.

Τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ (όσα δεν με ενοχλούν στο στομάχι...).
νομίζω ότι σου απάντησε ο βολταίρος με το λινκ από το ΕΔΑΔ....
 

SpermBob

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.009
Κριτικές
4
Like
28
Πόντοι
16
Αγαπητέ Persona παρέθεσα όσους τόπους εξορίας-συγκέντρωσης ήρθαν στο μυαλό μου εκείνη την στιγμή, προσπαθώντας να συμπεριλάβω καταστάσεις απο όλους τους πολιτικό-κοινωνικούς χώρους για έναν και μόνο λόγο:
Για να μην γυρίσει ο χαβαλές που έγραψα σε πολιτικό-κοινωνική συζήτηση και αλλάξει ρότα το thread...
Για τον λόγο αυτό έβαλα στο ίδιο τσουβάλι τους πατριώτες με τους λεπρούς και τους Απριλιανούς...
That's all !!!!!!

Ας μην το κάνουμε ολόκληρο θέμα τώρα γιατί καταντάει κουραστικό για όλους μας.

Όσο για το άλλο που λες οτι πούστηδες και κτηνοβάτες μπαίνουν στην ίδια μοίρα, ποιός είναι αυτός που θα τραβήξει την διαχωριστική γραμμή μεταξύ νόμιμων και παράνομων σεξουαλικών παρεκκλίσεων ? Είσαι σε θέση να το κάνεις εσύ ?
Γιατί εγώ αν π.χ. ανοίξω ένα βιβλίο ψυχολογίας στο λήμμα "σεξουαλικές διαστροφές" στο ίδιο καλάθι υπάρχουν και η ομοφυλοφιλία και η κτηνοβασία και η νεκροφιλία...

Γιατί λοιπόν η κοινωνία να εξασφαλίζει μόνο τους μέν και να αφήξει απέξω τους δέν ?? Ίδια δικαιώματα σε όλους τους ανώμαλους !!!

 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Η Κέα έχει χρησιμοποιηθεί μια φορά απο τους Ιταλο-γερμανούς σαν στρατόπεδο συγκέντρωσης το 1943 και μια δεύτερη φορά σαν τόπος εξορίας των Απριλιανών μετά την μεταπολίτευση...

Η Κέα ήταν από τα λίγα νησιά του Αιγαίου Πελάγους τα οποία ήταν υπό Γερμανική Κατοχή (το πλέον γνωστό η Μήλος λόγω του φυσικού αγκυροβολίου - δεν γνωρίζω τους λόγους για τους οποίους κράτησαν την Κέα). Επομένως δεν υπήρξε Ιταλική κατοχή στην Κέα.

Πρώτη φορά το ακούω ότι υπήρχε γερμανικό στρατόπεδο στην Κέα. Και ποιούς είχαν εγκλείστους εκεί; Κανένα γνωστό όνομα;
Δεν νομίζω δε ότι οι Γερμανοί διατηρούσαν στρατόπεδα στην Ελλάδα (μόνον ένα στην Ρόδο νομίζω). Χρησιμοποιούσαν κρατητήρια και φυλακές.
Όσους ήθελαν να κλείσουν σε στρατόπεδα τους έστελναν στην Γερμανία, πχ Ζαχαριάδη.

Ναι, θυμάμαι ότι είχαν εκτοπίσει για κάποιο μικρό χρονικό διάστημα τον Παπαδόπουλο και μερικούς άλλους στην Κέα.
Κατ' οίκον περιορισμό. Πριν να γίνει η δίκη ή μέχρι να ετοιμαστεί ο Κορυδαλλός; Δεν θυμάμαι καλά.

Καμία σχέση με Γυάρο, Μακρόνησο, Αη - Στράτη.
Ή Λακί Λέρου, Ικαρία, Ανάφη, Σίκινο, Φολέγανδρο.
Ή Τρίκκερι.
Ή Ακροναυπλία.
Ακόμη και Μύκονο της δεκαετίας του 30.
Να είμαστε και σοβαροί.
 

SpermBob

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.009
Κριτικές
4
Like
28
Πόντοι
16
Voltaire, δες την απάντηση μου ένα post πιο πάνω...
Ας μην αναλύσουμε τώρα τους τόπους εξορίας και την νεότερη ελληνικη ιστορία...
 

SinBarr

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.279
Κριτικές
18
Like
199
Πόντοι
5.775
νομίζω ότι σου απάντησε ο βολταίρος με το λινκ από το ΕΔΑΔ....

Και τι πάει να πει, είναι θέσφατο ό,τι λέει το (κάθε) ΕΔΑΔ;

Από (διεθνή, ιδιαίτερα) "Δικαστήρια", χορτάσαμε (να θυμίσω το Ποινικό Δικαστήριο της κυρίας ΝτελΠόντε;). Οι αποφάσεις τους ουκ ολίγες φορές έχουν πολιτικά ελατήρια και νομικοφανή φερετζέ.

Από ευθυκρισία πάσχουμε.

 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Αγαπητέ Persona παρέθεσα όσους τόπους εξορίας-συγκέντρωσης ήρθαν στο μυαλό μου εκείνη την στιγμή, προσπαθώντας να συμπεριλάβω καταστάσεις απο όλους τους πολιτικό-κοινωνικούς χώρους για έναν και μόνο λόγο:
Για να μην γυρίσει ο χαβαλές που έγραψα σε πολιτικό-κοινωνική συζήτηση και αλλάξει ρότα το thread...
Για τον λόγο αυτό έβαλα στο ίδιο τσουβάλι τους πατριώτες με τους λεπρούς και τους Απριλιανούς...
That's all !!!!!!

Ας μην το κάνουμε ολόκληρο θέμα τώρα γιατί καταντάει κουραστικό για όλους μας.

Όσο για το άλλο που λες οτι πούστηδες και κτηνοβάτες μπαίνουν στην ίδια μοίρα, ποιός είναι αυτός που θα τραβήξει την διαχωριστική γραμμή μεταξύ νόμιμων και παράνομων σεξουαλικών παρεκκλίσεων ? Είσαι σε θέση να το κάνεις εσύ ?
Γιατί εγώ αν π.χ. ανοίξω ένα βιβλίο ψυχολογίας στο λήμμα "σεξουαλικές διαστροφές" στο ίδιο καλάθι υπάρχουν και η ομοφυλοφιλία και η κτηνοβασία και η νεκροφιλία...
μπορεί να γνωρίζεις κάπου περισσότερα, μπορεί και όχι.  Μπορεί να γνωρίζω κάπου πειρσσότερα μπορεί και όχι.
Παντογνώστης δεν το παίζω, απλά έχω μάθει να δίδω βαρύτητα στο ουσιώδες και το αντιπροσωπευτικό. Αυτό δεν με καθιστά αυτομάτως και ανιστόρητο.....
Για μένα στην ιστορία δεν αποτελεί ουσία λ.χ. το να γνωρίζω πότε έγινε η ναυμαχία της Σαλαμίνας. αλλά αποτελεί ουσία να γνωρίζω τους λόγους που έγινε ό,τι έγινε.
Δεν ξέρω ούτε και γω εάν είναι σωστό ένα παιδί να μεγαλώνει σε οικογένεια ομοφυλόφιλων. Ειδικά στην κοινωνία μας με τη μορφή που έχει όπου για παράδειγμα ο κοινός πούστης είναι βδέλυγμα, αλλά ο Χατζιδάκις δεν πειράζει που ήταν μισογύνης και παιδεραστής........
Αυτό που θα υπερασπίζομαι όμως μέχρι θανάτου, είναι το δικαίωμα των υγιών μελών της κοινωνίας να προσπαθούν να εξελίσσονται και να διαλλέγονται σε θέματα δύσκολα και περίπλοκα όπως αυτό που συζητάμε. Δεν ξέρω εάν πχ. αυτό που συμβαίνει στην Ολλανδία είναι καλύτερο από το δικό μας μοντέλο...
Τελικά μήπως θα ήταν ίσως καλύτερο να βρούμε μια μέση νόρμα;
Δλδ πώς να δεχτώ ότι πρέπει να διώκονται οι ομοφυλόφιλοι που θέλουν να συμβιώσουν νόμιμα;
Αλλά από την άλλη δε θα δεχτώ να μετατραπεί και το έτερο μοντέλο αυτό σε ασυδοσία και σεξουαλικό πύργο της Βαβέλ όπως λ.χ. συμβαίνει στην Ολλανδία........
Αυτό που με εξοργίζει δεν είναι ούτε η μια ούτε η άλλη θέση.
Με εξοργίζει εκείνος που θεωρεί ως απόλυτη και υπέρτατη αλήθεια, τη δική του αλήθεια και δεν κάνει τίποτα για να προσεγγίσει την αλλη πλευρά......
Ο πολιτισμός δεν είναι χαράκωμα.
Δεν είναι πόλεμος.
Δεν είναι σύγκρουση. Ο πολιτισμός είναι η δημιουργία μέσα από την αντίθεση και το συγκερασμό της διαφορετικότητας.
Ο Καβάφης μέσα στην διαφορετικότητά του, αντί να γίνει νούμερο, μετέτρεψε την ιδιαιτερότητά του σε δημιουργικά αριστουργήματα.
Οποιος καταλαβαίνει τι θέλω να πω είναι ελεύθερος να διαλλέγεται μαζί μου....
Οι λοιποί ας κλείσουν την πόρτα του ψυγείου γιατί χάνουν πολύτιμη ψύξη από την συντήρηση.........
 

vonmakoulis

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2006
Μηνύματα
2.776
Like
6
Πόντοι
16
Σύντροφοι, απλά επειδή γράφτηκαν ορισμένες υπερβολές στο θρεντ, παραθέτω το ισχύον νομικό πλαίσιο, ώστε να γνωρίζουμε για τι μιλάμε.
  Τα του γάμου ορίζονται από τα άρθρα 1350 -1371 Αστικού Κώδικα (ΑΚ). Στον κώδικα ΔΕΝ γίνεται αναφορά ως προς το φύλο των μελλονύμφων, ως εκ τούτου συνάγεται ότι ΗΤΑΝ και είναι δυνατή η τέλεση γάμου (πολιτικού) μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλλου. Η εγκύκλιος Σανιδά είναι ηλίθια, αβάσιμη, νομικά αστήρικτη και απηχεί πεπαλαιωμένες ηθικοθρησκευτικές αντιλήψεις.
   Η Υιοθεσία είναι άλλη περίπτωση. Ρυθμίζεται από τα άρθρα 1542-1588 ΑΚ και επιτρέπει την υιοθεσία από ομοφυλόφιλους. Άλλωστε δεν είναι απαραίτητο κάποιος να είναι παντρεμένος για να υιοθετήσει και είναι συχνά και γνωστά πολλά παραδείγματα υιοθεσίας από ομοφυλοφίλους.
    Σημαντικό ότι στο κεφάλαιο σχέσεις - γονέων τέκνων γίνεται σαφής διάκριση των φύλων (μιλάει για μητέρα και πατέρα) οπότε Έμεσα μπορούμε να συνάγουμε το συμπέρασμα  ότι η υιοθεσία από νόμιμα παντρεμένο ζεύγος ομοφυλοφίλων αποκλείεται.
   Τα περί Ταϋλάνδης κλπ ότι μπορεί και καλά κάποιος να παντρευτεί ανήλικα, είναι παντελώς αναληθή και αστεία. Αλλά ακόμα και να ίσχυε κάτι τέτοιο , ο γάμος αυτός δεν θα αναγνωριζόταν στην Ελλάδα γιατί θα προσέκρουε στις διατάξεις περί δημοσίας τάξεως (αρ.33 ΑΚ).
   Η κτηνοβασία ΔΕΝ συνιστά ιδιαίτερο αδίκημα. Ο Δράστης μπορεί να διωχθεί μόνο μετά από έγκληση (μήνυση) του κυρίου του ζώου για φθορά ξένης ιδιοκτησία  :idiot:!!! (ακούγεται τρελό, αλλά μην ξεχνάτε ότι τα ζώα κατά το Δίκαιο είναι πράγματα).  
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
εύγε για την ουσιαστική και πλήρη παρεμβαση vonmakouli...
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Σύντροφοι, απλά επειδή γράφτηκαν ορισμένες υπερβολές στο θρεντ, παραθέτω το ισχύον νομικό πλαίσιο, ώστε να γνωρίζουμε για τι μιλάμε.
  Τα του γάμου ορίζονται από τα άρθρα 1350 -1371 Αστικού Κώδικα (ΑΚ). Στον κώδικα ΔΕΝ γίνεται αναφορά ως προς το φύλο των μελλονύμφων, ως εκ τούτου συνάγεται ότι ΗΤΑΝ και είναι δυνατή η τέλεση γάμου (πολιτικού) μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλλου. Η εγκύκλιος Σανιδά είναι ηλίθια, αβάσιμη, νομικά αστήρικτη και απηχεί πεπαλαιωμένες ηθικοθρησκευτικές αντιλήψεις.
   Η Υιοθεσία είναι άλλη περίπτωση. Ρυθμίζεται από τα άρθρα 1542-1588 ΑΚ και επιτρέπει την υιοθεσία από ομοφυλόφιλους. Άλλωστε δεν είναι απαραίτητο κάποιος να είναι παντρεμένος για να υιοθετήσει και είναι συχνά και γνωστά πολλά παραδείγματα υιοθεσίας από ομοφυλοφίλους.
    Σημαντικό ότι στο κεφάλαιο σχέσεις - γονέων τέκνων γίνεται σαφής διάκριση των φύλων (μιλάει για μητέρα και πατέρα) οπότε Έμεσα μπορούμε να συνάγουμε το συμπέρασμα  ότι η υιοθεσία από νόμιμα παντρεμένο ζεύγος ομοφυλοφίλων αποκλείεται.
   Τα περί Ταϋλάνδης κλπ ότι μπορεί και καλά κάποιος να παντρευτεί ανήλικα, είναι παντελώς αναληθή και αστεία. Αλλά ακόμα και να ίσχυε κάτι τέτοιο , ο γάμος αυτός δεν θα αναγνωριζόταν στην Ελλάδα γιατί θα προσέκρουε στις διατάξεις περί δημοσίας τάξεως (αρ.33 ΑΚ).
   Η κτηνοβασία ΔΕΝ συνιστά ιδιαίτερο αδίκημα. Ο Δράστης μπορεί να διωχθεί μόνο μετά από έγκληση (μήνυση) του κυρίου του ζώου για φθορά ξένης ιδιοκτησία  :idiot:!!! (ακούγεται τρελό, αλλά μην ξεχνάτε ότι τα ζώα κατά το Δίκαιο είναι πράγματα).  

Τα άρθρα δεν αναφέρουν επίσης ούτε και τον αριθμό αυτών που παντρεύονται..Λέει πουθενά ότι είναι 2, 3 ή 4;
Όταν ψηφίστηκε ο νόμος ήταν αυτονόητο και δεδομένο ότι ως γάμος νοείται η ένωση 2 προσώπων διαφορετικού φύλου..
Εκτός αν ο νομοθέτης είχε υπόψη το 1946 ή το 1983 τους gay γάμους και τις παρτούζες...
Μάλλον δεν έκανες στο πανεπιστήμιο ιστορικοβουλητική ερμηνεία...

Επίσης, εκτός της ορθής ερμηνείας των άρθρων περί γάμου, τη gay παντρειά την εμποδίζουν και τα περί δημόσιας τάξης...
Φυσικά θυμάσαι τα χρηστά ήθη και τη δημόσια τάξη μόνο όταν σε συμφέρει...
Από τη στιγμή που θα επιτραπεί gay γάμος, θα έχει ακριβώς τις ίδιες πρϋποθέσεις με τον str8...
Ψάξε λοιπόν πώς μπορεί να παντρευεί ένας ανήλικος και πώς αναγνωρίζονται ξένοι γάμοι...
Αν πχ ένας ελληνοαμερικάνος παντρευόταν μια 14χρονη χωριατοπούλα, όπως γινόταν πολλάκις στο παρελθόν γιατί να μην μπορεί να παντρευτεί και ένα δεκαπεντάχρονο τσιγγανόπουλο; Ισότητα δεν έχουμε; 

Όσο για την κτηνοβασία, εκτός από φθορά ξένης ιδιοκτησίας, εμπίπτει και στο βασανισμό ζώου που πρόσφατα κατέστη ποινικό αδίκημα...
 

SpermBob

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.009
Κριτικές
4
Like
28
Πόντοι
16
Λοιπόν για να σοβαρέψω την κουβέντα εκ μέρους μου, να πω ότι είμαι αντίθετος στον γάμο ομοφυλοφίλων γιατί τον "γάμο" ως "γάμο" τον βλέπω σαν ένα κοινωνικό-θρησκευτικό θέμα (μυστήριο ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το...) και η συμμετοχή των ομοφυλοφίλων δεν νομίζω ότι έχει να προσφέρει κάτι ούτε στην κοινωνική ούτε στην θρησκευτική του διάσταση.

Αντίθετα για την εξασφάλιση των δικαιωμάτων των ομοφυλόφιλων ζευγαριών είμαι σύμφωνος και πιστεύω ότι είναι απολύτως δίκαιο και σωστό να υπάρχει νομικός τρόπος εξασφάλισης κληρονομικών, οικονομικών, ακόμα και συνταξιοδοτικών θεμάτων που αφορούν τα ζευγάρια αυτά. Μιλάω όμως για νομική κάλυψη και μέχρι εκεί. 
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Είναι καλύτερο να σε αναθρέφουν φτωχοί, λούμπεν στρέιτ ή πλούσιοι, καλιεργημένοι ομοφυλόφιλοι;

Ε, τότε, ας πάρουμε τα παιδία από τους φτωχούς, να τα δώσουμε στους πλούσιους.

Καμμία άλλη εξυπνάδα θα ακούσουμε;

Υ.Γ. 1: Χίλια συγγνώμη, Βολταίρε, αλλά από εσένα ειδικά ανέμενα πιο έγκυρο προβληματισμό.

Υ.Γ. 2: Μπας και τώρα που, παντρεμένος ων, ξεκίνησα τα CT, πρέπει να μου πάρουνε τα παιδιά και να τα δώσουν σε τίποτε μονογαμικές λεσβίες;

Το αν θα πρέπει να υιοθετούνται παιδιά που προέρχονται από χώρες του τρίτου κόσμου από ζευγάρια χωρών του πρώτου κόσμου είναι ένα μεγάλο θέμα και δεν είναι της παρούσας.
Το ζήτημα εδώ είναι αν οι σεξουαλικές πρακτικές των μελλοντικών γονέων μπορούν να αποτελέσουν τον μόνο λόγο για να αποκλειστεί η υιοθεσία.

Και το ζήτημα είναι στην πράξη όπως το έθεσα διότι δεν υπάρχουν παιδιά προς υιοθεσία από χώρες του πρώτου κόσμου. Επομένως αναφερόμαστε αναγκαστικά σε παιδιά του τρίτου κόσμου που τα υιοθετούν πλούσιοι γονείς. Και αυτό αναγκαστικά γιατί τα έξοδα είναι τέτοια που δεν μπορεί να τα αναλάβει κανένας φτωχός.

Το ποιός θα έχει την γονική μέριμνα μετά το διαζύγιο είναι τελείως άλλο θέμα.

Στην πράξη δεν υπάρχει κανένα δικαστήριο στον κόσμο που θα δώσει την γονική μέριμνα παιδιού μικρής ηλικίας αποκλειστικά στον πατέρα εκτός και αν η μητέρα είναι εμφανώς ανίκανη. Τα δικαστήρια ευνοούν την μητρότητα. Ακόμη και σε περιπτώσεις σχιζοφρενούς αλκοολικής μητέρας και gay πατέρα το δικαστήριο θα δυσκολευτεί πολύ να δώσει την μέριμνα αποκλειστικά στον πατέρα και να αποκλείσει την οικογένεια της μητέρας.

Αν τώρα η μητέρα γίνει λεσβία με το διαζύγιο και διεκδικεί το παιδί τότε μάλλον θα το πάρει εκτός και αν είναι εμφανώς ανίκανη να εκτελέσει τα καθήκοντα της.

Και τέλος η συμεριφορά σου όπως την περιγράφεις εδώ σαφώς αποτελεί αιτία για να χάσεις το παιδί σου σε μελλοντικό διαζύγιο. Δηλαδή πιστέυεις ότι αν η γυναίκα σου παρουσιάσει στο δικαστήριο τους διθυράμβους σου για κάποιο CT θα υπάρχει περίπτωση να μην κερδίσει το παιδί;
Ακόμη και αν εσύ μπορείς να αποδείξεις ότι είναι τζιβιτζιλού πολύ δύσκολα θα μπορέσεις να κρατησεις το παιδί.

Το πρόβλημα σου δεν είναι οι λεσβίες, αλλά το πως η κοινωνία (και σε προέκταση το δικαστήριο) ζυγίζουν το γεγονός ότι παίρνεις CT με τα πατρικά σου καθήκοντα.
Να γιατί η ουσία του προβλήματος είναι αν οι σεξουαλικές πρακτικές των γονέων έχουν επίδραση στον τρόπο ανατροφής των τέκνων.
Αν οι ¨αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα".
Και σε τι ακριβώς συνίσταται η αμαρτία.
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Το ερώτημα είναι αν οι σεξουαλικές πρακτικές και των δύο γονέων επηρρεάζουν τον τρόπο ανατροφής ενός παιδιού.
Αν επιδρούν κατά οποιονδήποτε τρόπο στην διαμόρφωση του χαρακτήρα του και της προσωπικότητας του.

Για παράδειγμα ένα ανδρόγυνο το οποίο στις σεξουαλικές του πρακτικές περιλαμβάνει να τον πέρνει ο σύζυγος από την σύζυγο με strap-on είναι χειρότερο στην ανατροφή των παιδιών τους από ένα ανδρόγυνο που τσακώνεται καθημερινά, βρίζεται μπροστά στα παιδιά του και πέφτει και καμία φάπα;

Τι γίνεται αν ο σύζυγος συχνάζει στο νήμα τραβέλια με προσόντα, στέλνει pm και δοκιμάζει; Ή αν το πάει το γράμμα και ψωνίζει στην Κουμουνδούρου; Άψογο κατά τα άλλο το ζευγάρι.
Και για να το πάμε ακόμη παραπέρα, τι γίνεται στην οικογένεια αν ο πατέρας απλά φαντασιώνεται τραβέλια με προσόντα;

Για παράδειγμα ο Rocco Siffredi είναι κακός πατέρας του γιού του επειδή χώνει μπάλες στον κώλο των συμπρωταγωνιστριών του και τις υποχρεώνει μετά να τις γλύφουν; Ή είναι κακός πατέρας επειδή δεν είναι ποτέ σπίτι να τον δει ο γιός του;

Η πρωταγωνίστριες του έπους Cumfart Cocktails θα είναι κακές μητέρες (αν ποτέ γίνουν) επειδή ρουφάν χύσια από τον κώλο των συμπρωταγωνιστριών τους;

Για να συνεχίσω την επιχειρηματολογία του persona τι είναι νορμάλ και τι δεν είναι;
Το να τελειώνουμε χύνοντας την CT, την γκόμενα, την γυναίκα μας στο πρόσωπο είνα νορμάλ ή δεν είναι;

Εδώ θα σας θυμίσω απλά ότι πριν από το Διαδίκτυο και την εξάπλωση της πορνογραφίας, η πρακτική του χυσίματος στο πρόσωπο δεν ήταν και τόσο διαδεδομένη.
Σήμερα θεωρείται "εκ των ουκ άνευ" (ή "εκ των ων ουκ άνευ").
Αυτή που τα παίρνει δεν είναι / δεν μπορεί να γίνει καλή μητέρα;

Και για να επανέλθουμε στο θέμα της υιοθεσίας:
Είναι καλλίτερα να μεγαλώσει ένα παιδί σε ορφανοτροφείο της Τιμισοάρα από το να μεγαλώσει στο σπίτι δύο μορφωμένων λεσβιών στο Άμστερνταμ;
Είναι καλλίτερα να πεθάνει ένα παιδί κάπου στην Υποσαχάρεια Αφρική από το να υιοθετηθεί από δύο μουστακάληδες προγραμματιστές στην Στοκχόλμη;

Το ίδιο γνωστό ψευδοδίλλημα....
Λες και δεν υπάρχει άλλη λύση...
Το να δοθεί σε μια σωστή ετεροφυλοφιλική οικογένεια μάλλον διαφεύγει από την αντίληψή σας..
Πρέπει ή να πεθάνει στην πείνα και στην φτώχεια ή να αποκαλεί τον μουστακαλή μαμά...
Σε λίγο θα μας πείτε ότι αν οι γονείς δεν έχουν λεφτά για γρήγορο ίντερνετ να υιοθετείται το παιδί από gay που έχουν adsl!
Και ασφαλώς πολλές ετεροφυλικές οικογένειες δεν είναι σωστές...
Για αυτό υπάρχει (ή έπρεπε να υπάρχει) κρατική πρόνοια να αφαιρείται η μέριμνα και ο θεσμός της ανάδοχης οικογένειας...
Όχι κατευθείαν να πούμε "δώστε το παιδί σε gay ζευγάρι"..

Και μην μπερδευετε τις σεξουαλικές πρακτικές των γονέων με την ομοφυλοφιλία...
Διότι το παιδί για να μεγαλώσει σωστα θέλει 2 γονείς, μαμά και μπαμπά...
Τόσο απλά.

Και αυτό πηγαίνει και για την τελευταία μόδα, τις κατ ' επιλογή μονογονείκές οικογένειες, ειδικά από πυροβολημένες 40αρες που έμειναν στο ράφι και θέλουν να καλύψουν τα συναισθηματικά τους κενά με ένα παιδάκι, αντί με κατοικία που γινόταν παλιά...

Και παρακαλώ, μην αρχίσετε τα περί ορφάνιας κτλ... Αυτά είναι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα...

 

Επισκέπτης
Τα άρθρα δεν αναφέρουν επίσης ούτε και τον αριθμό αυτών που παντρεύονται..Λέει πουθενά ότι είναι 2, 3 ή 4;
Όταν ψηφίστηκε ο νόμος ήταν αυτονόητο και δεδομένο ότι ως γάμος νοείται η ένωση 2 προσώπων διαφορετικού φύλου..
Εκτός αν ο νομοθέτης είχε υπόψη το 1946 ή το 1983 τους gay γάμους και τις παρτούζες...
Μάλλον δεν έκανες στο πανεπιστήμιο ιστορικοβουλητική ερμηνεία...

Επίσης, εκτός της ορθής ερμηνείας των άρθρων περί γάμου, τη gay παντρειά την εμποδίζουν και τα περί δημόσιας τάξης...
Φυσικά θυμάσαι τα χρηστά ήθη και τη δημόσια τάξη μόνο όταν σε συμφέρει...
Από τη στιγμή που θα επιτραπεί gay γάμος, θα έχει ακριβώς τις ίδιες πρϋποθέσεις με τον str8...
Ψάξε λοιπόν πώς μπορεί να παντρευεί ένας ανήλικος και πώς αναγνωρίζονται ξένοι γάμοι...
Αν πχ ένας ελληνοαμερικάνος παντρευόταν μια 14χρονη χωριατοπούλα, όπως γινόταν πολλάκις στο παρελθόν γιατί να μην μπορεί να παντρευτεί και ένα δεκαπεντάχρονο τσιγγανόπουλο; Ισότητα δεν έχουμε; 

Όσο για την κτηνοβασία, εκτός από φθορά ξένης ιδιοκτησίας, εμπίπτει και στο βασανισμό ζώου που πρόσφατα κατέστη ποινικό αδίκημα...

+ 1000  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Μία σημείωση μόνο: Οι διατάξεις περί φθοράς ξένης ιδιοκτησίας ,δε βρίσκουν εφαρμογή σε  οικόσιτα ζώα (κατσίκα , πρόβατο , αγελάδα).Για τα οικόσιτα εφαρμόζεται ο νόμος "περί προστασίας ζώων" , και αν θυμάμαι και καλά , είναι Κακούργημα ...

Η φθορά ξένης ιδιοκτησίας ισχύει για σκύλους , γάτες , πουλιά  κτλ...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom