Εμείς εδώ στο Ελλάντα μας αρέσουν οι "αστάθμητοι εξωτερικοί παράγοντες", μας αρέσει να μην περιοριζόμαστε σε μία πίστα αλλά να ανεβοκατεβαίνουμε ένα βόυνό για πάρτι μας, να "οργώνουμε"
το χώμα κ μετά να φυτευουμε λουλουδάκια, να τρώμε παιδακια στα κάρβουνα κ στο 1 μέτρο να περνάει "αέρα" ο Λεμπ με την C4 (κ να πανηγυρίζουμε με μία μπύρα στο χέρι κ το παιδάκι στα σαγόνια
).
Κακώς δηλώνεις πολέμιος του χώματος, αυτός που αγαπάει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό το μόνο που θέλει είναι να οδηγεί ή να βλέπει να οδηγούν γρήγορα είτε σε άσφαλτο είτε σε χώμα. ;)
Ελα ρε Νεοκλη,με εφτιαξες...
Αν και εδω το νημα ειναι για πιστες,θα πω την γνωμη μου
Για μενα,τα ραλλυ ειναι η αγαπημενη μου μορφη αγωνων
Ειναι πιο κοντα στα αυτοκινητα που οδηγω η βλεπω στο δρομο...
Οι αγωνες πιστας ειναι αλλη φαση,και ειδικα η Φορμουλα 1
Χωρις βεβαια να λεω οτι δεν μου αρεσουν και αυτοι οι αγωνες
Θα ηθελα η Φορμουλα 1 να ειναι το πεδιο ερευνας και αναπτυξης τεχνολογιας
που θα περασει και στα δικα μας τα ρημαδακια καποοια στιγμη η και να μην περασει...
θα λεω οτι ερευνηθηκε και δοκιμαστηκε...
Να υπηρχε συναγωνισμος μεταξυ 4-5 ισοδυναμων συνδυασμων οδηγου-μονοθεσιου,ωστε να ευχαριστιεμαι προσπερασματα και θεαμα...Μετα τον αγωνα να καθομαι και να σκεφτομαι ,γιατι κερδισε ο ενας και οχι ο αλλος,σε συνδυασμο με τις τεχνικες λυσεις που εφαρμοχει η καθε ομαδα...Δυστυχως ομως
Για τα ραλλυ,το ιδιο
Το απροβλεπτο,οι ασταθμητοι παραγοντες ειναι αυτοι που με σαγηνευουν
Και το χωμα μου αρεσει και τα ασφαλτινα ραλλυ επισης και τα μικτα
Βεβαια για μενα ,ολα μικτα επρεπε να ειναι αλλα τεσπα
Την διαφορα ενος πιλοτου F1 με εναν οδηγο ραλλυ την εχω εστιασει προσωπικα
στο οτι ο πιλοτος πιστας πρεπει να βρει ενα γυρολογιο αρκουντως γρηγορο ωστε να κερδισει,χωρις να καταπονει το μονοθεσιο και να ειναι ΑΠΟΛΥΤΑ σταθερος σε αυτο..
Δεν εχει νοημα να κανει ΜΙΑ φορα τον απολυτο χρονο γυρου και μετα να μην μπορει να κρατηθει κοντα σε αυτο...
Εκει παιζει ρολο και η αυτοσυγκεντρωση,η αισθηση και πολλα αλλα..
Στα ραλλυ ειναι ολα ανοικτα,στην εκκινηση μιας διαδρομης...
Ναι μεν την εχει ο ραλλυμαν σε σημειωσεις,αλλα πχ η υπαρξη μιας πετρας απο προηγουμενο αυτοκινητο μπορει να κανει την ζημια και να βεβαιωσει το....απροβλεπτο...
Και ενα τελευταιο....Ο οδηγος ραλλυ στην εκκινηση εχει αντιπαλο το χρονομετρο
Ο πιλοτος F1 εχει και καμμια εικοσαρια αλλους γυρω-γυρω...