Νέα

Formula-1 Ποιός θα πάρει το πρωτάθλημα;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Gamolas
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 42K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
16
Με αυτα που λες συμφωνω βυζολαγνε οπως και με το οτι ηταν τρελος αλλα σου ανεφερα τις pole για να σου εξηγησω οτι βεβαια στον ενα γυρο η τρελα δεν ποιανει ως δικαιολογια οπως στον αγωνα εκει ειτε εισαι τρελος ειτε δεν εισαι αμα δεν ξερεισ να κλεβεις δεκατα (και μαλιστα απενεντι σε β' κατηγοριας αντιπαλους) τοτε αστο...
Παρεπιπτωντως για την επικινδυνοτητα που εθιξα δεν σχολιασες θα ηθελα την γνωμη σου.
 

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
Με αυτα που λες συμφωνω βυζολαγνε οπως και με το οτι ηταν τρελος αλλα σου ανεφερα τις pole για να σου εξηγησω οτι βεβαια στον ενα γυρο η τρελα δεν ποιανει ως δικαιολογια οπως στον αγωνα εκει ειτε εισαι τρελος ειτε δεν εισαι αμα δεν ξερεισ να κλεβεις δεκατα (και μαλιστα απενεντι σε β' κατηγοριας αντιπαλους) τοτε αστο...
Παρεπιπτωντως για την επικινδυνοτητα που εθιξα δεν σχολιασες θα ηθελα την γνωμη σου.

Καταρχάς ο Villeneuve 2 χρονιές είχε πραγματικά κορυφαίο αυτοκίνητο: το '79 και το '82. Το '82 σκοτώθηκε. Έχεις δίκιο όμως και πάλι οι pole είναι λίγες. Έχε υπόψη σου ότι το '79 που κυριάρχησε η Ferrari, Νο1 οδηγός είχε οριστεί ο Scheckter απ'τον "Γέρο", μάλλον γιατί ήξερε και αυτός παρόλο που ήταν το "πουλέν" του, ότι ο Gilles ήταν τόσο απρόβλεπτος που δεν μπορούσε να στηρίζεται πάνω του για τίτλο. Τώρα θα μου πεις τι σχέση έχει αυτό; Ε προφανώς η Ferrari προτιμούσε να δώσει καλύτερα ρυθμισμένο μονοθέσιο στον Scheckter παρά σε κείνον. Δυστυχώς δεν πρόλαβα εκείνη την εποχή να σου πω αν απλά δε βολευόταν ο Villeneuve στα δοκιμαστικά ή τι άλλο συνέβαινε. Υπάρχουν ξέρεις οδηγοί που είναι σπεσιαλίστες στα δοκιμαστικά και σέρνονται στον αγώνα και τούμπαλιν. Θα σου δώσω ένα σύγχρονο παράδειγμα: τον Trulli, ο οποίος στα δοκιμαστικά πετάει και στον αγώνα πέφτει.
Τώρα όσον αφορά την επικινδυνότητα εννοείς για τους άλλους; Ο Gilles ήταν επικίνδυνος κυρίως για τον εαυτό του γιατί ήταν μεγάλος μαχητής και "ψυχάκιας" ως γνωστόν. Σίγουρα αυτό θα μπορούσε να βλάψει και τους γύρω οδηγούς αλλά δε τον κρίνω unfair ως οδηγό. Δηλαδή το αρχιλαμόγιο ο Σαγόνιας (ο Μιχαλάκης ντε) πώς θα'πρεπε να χαρακτηριστεί;;;
 
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
16
+1 για οσα ειπες και πολυ πολιτισμενη κουβεντα. Συμφωνω. Ο σαγονιας γουσταρε να κερδιζει οπως και ο Σεννα και ο Πικετ και ο Μανσελ one way or an other μερικοι το ξεχνουν αυτο οταν αναφερονται στο Βραζιλιανο γιατι ηταν πιο συμπαθης προσωπικοτητα και γιατι σε αντιθεση με τον Μιχαλη δεν σιχαθηκαν να τον βλεπουν να κερδιζει.
Οσο για τον Gilles εχει εμπλακει σε θανασιμα ατυχηματα και δεν ηταν αμοιρος ευθυνων για να το πω κοσμια.
 

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
16
Gilles raced snowmobiles for several years and tried drag racing before turning to Formula Ford in 1973. Winning seven out of ten races seemed to indicate that a move into Formula Atlantic would be needed to test his powers, but he was soon sidelined, but only for a month, by a fractured leg sustained in an accident at Mosport. Once back in the groove, he started to be noticed, especially after a race at Trois Riviθres in 1976 when James Hunt, no less, was soundly thrashed. Typically James told McLaren to sign this man up as soon as possible. The following July, the French-Canadian was in a McLaren – at Silverstone – but for only one race. He was to make the most of it, indulging in countless spins, which to most onlookers seemed to indicate he was in over his head. Gilles knew better; he was just finding the limits in a Grand Prix car and the only way to do that was to go up to and beyond the point of adhesion. Amazingly, Teddy Mayer felt that he could pass on Villeneuve, and so he was picked up by Ferrari. It could all have ended after just two races, for at Fuji he ran into the Tyrrell of Ronnie Peterson and his car somersaulted wildly into a prohibited area, killing two spectators. This time Gilles walked away. . .



He was to be involved in a string of shunts at the start of 1978, some of his own making, some not. But he was undoubtedly quick and as the year wore on he got quicker. At Monza he and Andretti battled for the win, only for both drivers to be penalised for jumping the start.

Δυσκολευτηκα πολυ να βρω την οποιαδηποτε αναφορα. Εμπλεκεται και σε πολλα αλλα αχρειαστα συμβαντα.Αμα πσακσεις με υπομονη θα βρεις. Αφησα και την δευτερη παραγραφο για να μην νομιζουν οι νεοι πως οι παλλιοι δεν καναν λαμογιες.
Υ.Γ. σορρυ για τα Αγγλικα τι να εκανα?
 

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
It could all have ended after just two races, for at Fuji he ran into the Tyrrell of Ronnie Peterson and his car somersaulted wildly into a prohibited area, killing two spectators. This time Gilles walked away. . .

He was to be involved in a string of shunts at the start of 1978, some of his own making, some not. But he was undoubtedly quick and as the year wore on he got quicker.

Μάλιστα, δε το είχα υπόψη μου αυτό το συμβάν... Και πάλι όμως δε λέει ξεκάθαρα αν ήταν υπαίτιος...
Κοίτα σύμπτωση όμως ε; Και ο Jacques ενεπλάκη σε δυστύχημα που έχασε τη ζωή του άνθρωπος στην Αυστραλία το 2001. Τότε είχε πέσει πάνω στον Ralf, εκτοξεύτηκε και ο τροχός της BAR σκότωσε έναν κριτή. Χωρίς δική του υπαιτιότητα όμως σίγουρα. Ανατριχιαστικό συμβάν δεν ξέρω αν το θυμάσαι...
Τελοσπάντων το θέμα είναι ότι όταν οδηγείς στο όριο και πάνω απ'αυτό, αυτά συμβαίνουν. Όταν η αδρεναλίνη χτυπάει κόκκινο, η λογική έρχεται δεύτερη και εκεί είναι δύσκολο να καταδικάσεις τον οποιονδήποτε για πρόθεση. Ο θάνατος ήταν, είναι και θα είναι παρών κάθε φορά που παίρνουν μπρος οι κινητήρες. Καλώς ή κακώς, οι χαμένες ανθρώπινες ζωές είναι αυτές που μυθοποιούν τα motorsports και τα ξεχωρίζουν από τις "αθλοπαιδιές"...
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
+1 για οσα ειπες και πολυ πολιτισμενη κουβεντα. Συμφωνω. Ο σαγονιας γουσταρε να κερδιζει οπως και ο Σεννα και ο Πικετ και ο Μανσελ one way or an other μερικοι το ξεχνουν αυτο οταν αναφερονται στο Βραζιλιανο γιατι ηταν πιο συμπαθης προσωπικοτητα και γιατι σε αντιθεση με τον Μιχαλη δεν σιχαθηκαν να τον βλεπουν να κερδιζει.
Οσο για τον Gilles εχει εμπλακει σε θανασιμα ατυχηματα και δεν ηταν αμοιρος ευθυνων για να το πω κοσμια.

δεν ξέρω φίλε τι λες εσύ, αλλά εγώ είχα σιχαθεί να τον βλέπω να κερδίζει με τη Μακλάρεν.... Το θέμα είναι ότι κέρδιζε με την αξία του και όχι από τα πιτς............
Δεν διαφωνώ για την κλάση του Σουμάχερ, ούτε τις οδηγικές του ικανότητες. Αυτό που με πείραζε περισσότερο στον συγκεκριμένο, δεν είναι ούτε οι πουστιές, ούτε η ευνοική μεταχείριση, ούτε η προστασία.... Αυτά πάντα υπήρχαν στην Φ1 και παντού και πάντα θα υπάρχουν.....
Αλλά ρε μάγκα, όταν είσαι Νο1 αποδεδειγμένα και έχεις σπάσει όλα τα ρεκόρ πλην των πόλ, πρέπει να είσαι πολύ μαλάκας (κατά την προσωπική μου άποψη) να αγωνίζεσαι με 2 κλάσεις καλύτερο αυτοκίνητο απο τους λοιπούς και να δέχεσαι τον 2ο πιλότο με το ΙΔΙΟ ΜΕ ΣΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ να μην τον αφήνουν ποτέ να κερδίζει στα ίσα...... Αυτοξεφτίλα λέγεται αυτό και ψώνισμα........
Ο Σένα και ο Προστ παίζανε στη δική τους κατηγορία, αλλά ρε πούστη μου τσακώνονταν σαν τον σκύλο με τη γάτα..... Αυτό ήταν όλο το νόημα...........
 
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
16
Το αν ο Σουμι ειχε το ιδιο μονοθεσιο με τους team mate του στη Φερραρι ειναι μια αλλη πονεμενη ιστορια και αυτο ειναι συνηθισμενο στην Φ1 ουτε ο Αλονσο εχει το ιδιο με τον εκαστοτε 2ο οδηγο στη Ρενο. Ενταξη τωρα το σκηνικο με τον Μπαρικελο πειραξε πολλους και εμενα πειραξε αλλα ειναι περισσοτερο ηθικο θεμα παρα ουσιαστικο. Τελος παντων και η Φερραρι καταλαβε την μαλακια και αλλαξε φιλοσοφια εκτοτε.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Το αν ο Σουμι ειχε το ιδιο μονοθεσιο με τους team mate του στη Φερραρι ειναι μια αλλη πονεμενη ιστορια και αυτο ειναι συνηθισμενο στην Φ1 ουτε ο Αλονσο εχει το ιδιο με τον εκαστοτε 2ο οδηγο στη Ρενο. Ενταξη τωρα το σκηνικο με τον Μπαρικελο πειραξε πολλους και εμενα πειραξε αλλα ειναι περισσοτερο ηθικο θεμα παρα ουσιαστικο. Τελος παντων και η Φερραρι καταλαβε την μαλακια και αλλαξε φιλοσοφια εκτοτε.
εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε;
παρά ουσιαστικό;;;;;;;

Δλδ όταν κάθε κυριακή έχεις στάνταρ 1-2 και κάνεις προπόνηση για την επόμενη χρονιά είναι ηθικό; Μη μας τρελλάνεις ρε φίλε τώρα.... Η ουσία της Φ1 είναι το θέαμα.....
Η Φ1 επί Σουμάχερ (τουλάχιστον μετά την αποχώρηση Χάκινεν) ήταν σαν ευνουχισμένο πουτσαρά που κορδώνεται για το πόσο την είχε....
 
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
16
Οχι φιλαρακο. Η ουσια της φορμουλα1 δεν ειναι το θεαμα οπως νομιζουν μερικοι. Η ουσια ειναι ο συναγωνισμος προπαντων σε τεχνικο επιπεδο. Αλλες φορες αυτο προκαλει ανταγωνισμο (θεαμα) μεσα στην πιστα αλλες οχι. Δεν φταιει ουτε η φερραρι ουτε ο Σουμαχερ που το μονοθεσιο τους πεταγε εκεινη την περιοδο και ο ιδιος ο Ρον Ντενις το παραδεχτηκε αυτο. Αυτο που ειπα ειναι πως αν κανα δυο φορες ο Μπαρικελο εκοψε για να περασει ο Σουμι δεν εκρινε κανενα πρωταθλημα.Αυτο γινεται ως πρακτικη καλως ή κακως και με τον Ροσσι εχει γινει στα ΜοτοGP.
Οσο για κατι τυπους οπως ο Χιλλ,Ζ.Βιλνεβ,Χακκινεν και πολλοι αλλοι στο παρελθον τι να πω εγω? οπως εδειξε η ιστορια τελικα ας οψωνται τα μονοθεσια τους.
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Η ουσία της Φ1 είναι το θέαμα.....

Η ουσια της F1 ΗΤΑΝ το θεαμα. Πλεον δεν ειναι.
Παιζει σε αλλα επιπεδα τωρα πια.
Καλο θα ηταν (για ολους μας) να υπηρχε ακομα θεαμα αλλα δυστυχως δενμ υπαρχει.
Ας περιμενουμε μεχρι του χρονου με τα Σλικ που επιστρεφουν (Αν και με την αεροδυναμικη θα ειναι ενα ζητημα).
 
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
16
Γιατι σε ποια μορφη (κορυφαιου το τονιζω) μηχανοκινητου αθλητισμου εχουμε θεαμα? Εδω φτασαμε να μην βλεπουμε προσπερασματα ουτε στα μοτο gp.Οσο για τα σλικ ξεχασε το. Προσπερασματα εχεις οταν εχεις εντονες αυξομειωσεις ρυθμου κατα την διαρκεια του αγωνα οπως ας πουμε υπο βροχη. Αλλα τα σλικ ειναι ακομα ποιο προβλεψιμο ειδος ελαστικων ασε που λογο της μη χαρακσης τους εχουν την ταση να κουκουλωνουν τις ατελειες του μονοθεσιου. Επομενως μικροτερες διαφορες θα βλεπουμε σιγουρα αλλα οχι κατ αναγκην και προσπερασματα
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Γιατι σε ποια μορφη (κορυφαιου το τονιζω) μηχανοκινητου αθλητισμου εχουμε θεαμα? Εδω φτασαμε να μην βλεπουμε προσπερασματα ουτε στα μοτο gp.Οσο για τα σλικ ξεχασε το. Προσπερασματα εχεις οταν εχεις εντονες αυξομειωσεις ρυθμου κατα την διαρκεια του αγωνα οπως ας πουμε υπο βροχη. Αλλα τα σλικ ειναι ακομα ποιο προβλεψιμο ειδος ελαστικων ασε που λογο της μη χαρακσης τους εχουν την ταση να κουκουλωνουν τις ατελειες του μονοθεσιου. Επομενως μικροτερες διαφορες θα βλεπουμε σιγουρα αλλα οχι κατ αναγκην και προσπερασματα

Αυτο λεω κι εγω. Υπαρχει παντως μεγαλη προσπαθεια για το τιποτα για να επανελθει το θεαμα.
Απλα ας το ξεχασουμε απο εδω και περα οριστικα το θεμα "θεαμα"
Εποχες του '60 70' 80' αντε και αρχες '90 δεν θα ξαναζησουμε.
 

neoklis79

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.837
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
16

Gιατί αναζητάτε θέαμα στη πίστα κ οχι στα ραλλύ????
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Gιατί αναζητάτε θέαμα στη πίστα κ οχι στα ραλλύ????

Διοτι εμενα προσωπικα μου αρεση η κλειστη διαδρομη μιας πιστας στην οποια μπορεις να στιψεις το αυτοκινητο χωρις να υπολογυζεις τους ασταθμητους εξωτερικους παραγοντες και επισης διοτι ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ?  :rockon:

Το χωμα ειναι για να φυτευεις λουλουδια και οχι για να περνανε αυτοκινητα.
Δηλωνω φανατικος πολεμιος του χωματος.  :tickedoff:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Οχι φιλαρακο. Η ουσια της φορμουλα1 δεν ειναι το θεαμα οπως νομιζουν μερικοι. Η ουσια ειναι ο συναγωνισμος προπαντων σε τεχνικο επιπεδο.

Ρε φίλε..... τι λες; ακούς τον εαυτό σου; Ο Μαραντόνα για ποιόν έπαιζε μπάλλα; για το γκαζόν;
Αλλιώς ας κλείσουν οι πίστες και να τρέχουν μόνοι τους......
Και τι τα θέλουμε τα γήπεδα;

Ρε τι άλλο θα ακούσουμε................

Υ.Γ.
Εάν ο Σένα ήταν ημιλιπόθυμος όταν κέρδισε με υπεράνθρωπη προσπάθεια στη Βραζιλία μπροστά σε εκατοντάδες χιλιάδες κόσμο και η Φόρμουλα όπως λες δεν είναι θέαμα τότε ο Σένα δεν είναι Βραζιλιάνος και οι βραζιλιάνοι μαζεύονταν κατά ορδές να οτν δουν απλά για να πάρουν γεύση από τις τεχνικές εξελίξεις στον μηχανοκίνητο αθλητισμό....

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 

neoklis79

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.837
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
16
Διοτι εμενα προσωπικα μου αρεση η κλειστη διαδρομη μιας πιστας στην οποια μπορεις να στιψεις το αυτοκινητο χωρις να υπολογυζεις τους ασταθμητους εξωτερικους παραγοντες και επισης διοτι ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ?  :rockon:
Το χωμα ειναι για να φυτευεις λουλουδια και οχι για να περνανε αυτοκινητα.
Δηλωνω φανατικος πολεμιος του χωματος.  :tickedoff:
Εμείς εδώ στο Ελλάντα μας αρέσουν οι "αστάθμητοι εξωτερικοί παράγοντες", μας αρέσει να μην περιοριζόμαστε σε μία πίστα αλλά να ανεβοκατεβαίνουμε ένα βόυνό για πάρτι μας, να "οργώνουμε" :grin: το χώμα κ μετά να φυτευουμε λουλουδάκια, να τρώμε παιδακια στα κάρβουνα κ στο 1 μέτρο να περνάει "αέρα" ο Λεμπ με την C4 (κ να πανηγυρίζουμε με μία μπύρα στο χέρι κ το παιδάκι στα σαγόνια :grin:).
Κακώς δηλώνεις πολέμιος του χώματος, αυτός που αγαπάει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό το μόνο που θέλει είναι να οδηγεί ή να βλέπει να οδηγούν γρήγορα είτε σε άσφαλτο είτε σε χώμα. ;)
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Εμείς εδώ στο Ελλάντα μας αρέσουν οι "αστάθμητοι εξωτερικοί παράγοντες", μας αρέσει να μην περιοριζόμαστε σε μία πίστα αλλά να ανεβοκατεβαίνουμε ένα βόυνό για πάρτι μας, να "οργώνουμε" :grin: το χώμα κ μετά να φυτευουμε λουλουδάκια, να τρώμε παιδακια στα κάρβουνα κ στο 1 μέτρο να περνάει "αέρα" ο Λεμπ με την C4 (κ να πανηγυρίζουμε με μία μπύρα στο χέρι κ το παιδάκι στα σαγόνια :grin:).
Κακώς δηλώνεις πολέμιος του χώματος, αυτός που αγαπάει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό το μόνο που θέλει είναι να οδηγεί ή να βλέπει να οδηγούν γρήγορα είτε σε άσφαλτο είτε σε χώμα. ;)

Ο μηχανοκινητος αθλητισμος μου αρεσει σε ολα του τα επιπεδα. Ανεξαρτητως αν ειναι σε ασφαλτο ή χωμα. Προτιμω περισσοτερο την ασφαλτο για διαφορους λογους.
Μαλλον δεν το εθεσα σωστα πριν.  :( Δεν εχω μεγαλη εμπειρια (Οδηγικη) απο χωμα. Αν και εχω παρακολουθησει ουκ ολιγους χωματινους. Απ'τι εχω δει παντως δεν με συγκινει.  :)
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Εμείς εδώ στο Ελλάντα μας αρέσουν οι "αστάθμητοι εξωτερικοί παράγοντες", μας αρέσει να μην περιοριζόμαστε σε μία πίστα αλλά να ανεβοκατεβαίνουμε ένα βόυνό για πάρτι μας, να "οργώνουμε" :grin: το χώμα κ μετά να φυτευουμε λουλουδάκια, να τρώμε παιδακια στα κάρβουνα κ στο 1 μέτρο να περνάει "αέρα" ο Λεμπ με την C4 (κ να πανηγυρίζουμε με μία μπύρα στο χέρι κ το παιδάκι στα σαγόνια :grin:).
Κακώς δηλώνεις πολέμιος του χώματος, αυτός που αγαπάει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό το μόνο που θέλει είναι να οδηγεί ή να βλέπει να οδηγούν γρήγορα είτε σε άσφαλτο είτε σε χώμα. ;)


  Ελα ρε Νεοκλη,με εφτιαξες...
  Αν και εδω το νημα ειναι για πιστες,θα πω την γνωμη μου
  Για μενα,τα ραλλυ ειναι η αγαπημενη μου μορφη αγωνων
  Ειναι πιο κοντα στα αυτοκινητα που οδηγω η βλεπω στο δρομο...
  Οι αγωνες πιστας ειναι αλλη φαση,και ειδικα η Φορμουλα 1
  Χωρις βεβαια να λεω οτι δεν μου αρεσουν και αυτοι οι αγωνες
  Θα ηθελα η Φορμουλα 1 να ειναι το πεδιο ερευνας και αναπτυξης τεχνολογιας
  που θα περασει και στα δικα μας τα ρημαδακια καποοια στιγμη η και να μην περασει...
  θα λεω οτι ερευνηθηκε και δοκιμαστηκε...
  Να υπηρχε συναγωνισμος μεταξυ 4-5 ισοδυναμων συνδυασμων οδηγου-μονοθεσιου,ωστε να ευχαριστιεμαι προσπερασματα και θεαμα...Μετα τον αγωνα να καθομαι και να σκεφτομαι ,γιατι κερδισε ο ενας και οχι ο αλλος,σε συνδυασμο με τις τεχνικες λυσεις που εφαρμοχει η καθε ομαδα...Δυστυχως ομως
 
  Για τα ραλλυ,το ιδιο
  Το απροβλεπτο,οι ασταθμητοι παραγοντες ειναι αυτοι που με σαγηνευουν
  Και το χωμα μου αρεσει και τα ασφαλτινα ραλλυ επισης και τα μικτα
  Βεβαια για μενα ,ολα μικτα επρεπε να ειναι αλλα τεσπα


  Την διαφορα ενος πιλοτου F1 με εναν οδηγο ραλλυ την εχω εστιασει προσωπικα
  στο οτι ο πιλοτος πιστας πρεπει να βρει ενα γυρολογιο αρκουντως γρηγορο ωστε να κερδισει,χωρις να καταπονει το μονοθεσιο και να ειναι ΑΠΟΛΥΤΑ σταθερος σε αυτο..
  Δεν εχει νοημα να κανει ΜΙΑ φορα τον απολυτο χρονο γυρου και μετα να μην μπορει να κρατηθει κοντα σε αυτο...
  Εκει παιζει ρολο και η αυτοσυγκεντρωση,η αισθηση και πολλα αλλα..

  Στα ραλλυ ειναι ολα ανοικτα,στην εκκινηση μιας διαδρομης...
  Ναι μεν την εχει ο ραλλυμαν σε σημειωσεις,αλλα πχ η υπαρξη μιας πετρας απο προηγουμενο αυτοκινητο μπορει να κανει την ζημια και να βεβαιωσει το....απροβλεπτο...


  Και ενα τελευταιο....Ο οδηγος ραλλυ στην εκκινηση εχει αντιπαλο το χρονομετρο

  Ο πιλοτος F1 εχει και καμμια εικοσαρια αλλους γυρω-γυρω...
 
 

live

Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2006
Μηνύματα
78
Like
1
Πόντοι
0
και κατι απο χωματινο με τον εκπληκτικο ari ...........

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom