Η ασφάλεια των σημερινών μονοθεσίων δεν έχει σε τίποτα να κάνει με το θέαμα....
Οι προσπεράσεις στα πιτς είναι το τίμημα της εξέλιξης ενός αυτοκινήτου όπου οι ικανότητες πλέον του οδηγού δεν είναι το Α και το Ω της νίκης. Οι περισσότεροι θάνατοι στη φόρμουλα 1 δεν έχουν γίνει από κόντρες, ή προσπεράσεις....
Ο Σένα έφυγε στον τοίχο μόνος του. Ο Βιλνέβ το ίδιο. Ο Λάουντα το ίδιο. Ο Ράτσενμπεργκερ το ίδιο.
Ο μίνι Σουμάχερ χτύπησε με 250 στην Ιντιανάπολη και έπαθε μικροτραυματισμούς......
Μη συγχέουμε πράματα άσχετα μεταξύ τους.
Η εξέλιξη της τεχνολογίας ήταν τέτοια που μαζί με τους κανονισμούς ο πιλότος είναι κομπάρσος πλέον....
Ο τελευταίος που πέθανε ήταν ο θεός......
Ο τελευταίος με αρκετή τρέλλα ήταν ο Μιχαλάκης. Κι αυτός βέβαια στο δρόμο ....ιδρυματοποιήθηκε.....
Μαζί με τον Σένα βεβαίως πέθαναν και οι "πιλότοι" της Φ1.........
Γιατί όποιος θεωρεί λ.χ. τον Αλόνσο πιλότο είναι για γέλια.....
Ο μόνος που τρέχει και είναι ψυχάκιας ακόμα είναι ο Ραικόνεν......Που και πάλι δεν τον θεωρώ σε τρέλλα εφάμιλλο του Μιχαλάκη....
για τους προηγούμενους δεν το συζητάμε.... Αλλη κατηγορία......
H ασφάλεια των σημερινών μονοθεσίων δεν έχει σε τίποτα να κάνει με το θέαμα....Κι ομως η ασφαλεια ειναι αυτη που εχει κανει την F1 σημερα αντιθεαματικη.
Αεροδυναμικες, λαστικα, ηλεκτρονικα κ.τ.λ. ΟΛΑ συμβαλουν στον αντιθεαματικο σημερα ρολο της.
Ο Senna ΙΣΩΣ να την γλιτωνε αν τα πλαϊνα του κοκπιτ ηταν ψηλοτερα και το κομματι της αναρτησης δεν του εμπενε στο κρανος (Τα κρανη ειναι μια αλλη συζητηση) και ΙΣΩΣ παλι επεφτε με λιγοτερα στον τοιχο αν τα ελαστικα του ειχαν αυλακωσεις (Θυμαστε τι πανικος ειχε γινει γι'αυτο το θεμα το 98) και αλλα πολλα.....
Οι προσπεράσεις στα πιτς είναι το τίμημα της εξέλιξης ενός αυτοκινήτου όπου οι ικανότητες πλέον του οδηγού δεν είναι το Α και το Ω της νίκης.Φυσικα. Τα μυαλα κερδιζουν σημερα και οχι οι μυες. Αν και για μενα κανονικα επρεπε να ειναι 50/50
Οι περισσότεροι θάνατοι στη φόρμουλα 1 δεν έχουν γίνει από κόντρες, ή προσπεράσεις....
Ναι αυτο ειναι σωστο.
Ο τελευταίος που πέθανε ήταν ο θεός......
Ο τελευταίος με αρκετή τρέλλα ήταν ο Μιχαλάκης. Κι αυτός βέβαια στο δρόμο ....ιδρυματοποιήθηκε.....
Μαζί με τον Σένα βεβαίως πέθαναν και οι "πιλότοι" της Φ1.........
Γιατί όποιος θεωρεί λ.χ. τον Αλόνσο πιλότο είναι για γέλια.....
Ο μόνος που τρέχει και είναι ψυχάκιας ακόμα είναι ο Ραικόνεν......Που και πάλι δεν τον θεωρώ σε τρέλλα εφάμιλλο του Μιχαλάκη....
για τους προηγούμενους δεν το συζητάμε.... Αλλη κατηγορία......+100 (Αν και ο Schumacher ηταν στην F1 απο το '89 και περασε την "δυσκολη εποχη της μεταλλαξης της")
Η εξέλιξη της τεχνολογίας ήταν τέτοια που μαζί με τους κανονισμούς ο πιλότος είναι κομπάρσος πλέον....Και Εδω θελω να σταθω.
Για μενα (και για τους ιδιους ισως που ειναι στην F1) αυτη ειναι η αποστολη της σημερα. Να δοκιμαζει νεα συστηματα, νεες πληροφοριες και νεα δεδομενα για την ασφαλεια του ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΥ ΟΔΗΓΟΥ. Ασχετα αν ΤΕΛΙΚΩΣ ολοι εχουν επικεντρωθει στο Θεαθηναι της ολης φασης.
Μην ξεχνατε πως ολα αυτα που εχουμε σημερα στα αυτοκινητα μας εχουν περασει κατα καιρους απο την Formula 1 διοτι αυτος ειναι ο σκοπος της και ας εχει μινει πισω η ικανοτητα του οδηγου που δεν θα επρεπε να συμβαινει αλλα......
Θα μου πειτε πολυ σωστα "εκει αγωνιζονται και πρεπει να παιζει ρολο η ικανοτητα του οδηγου" αλλα θα απνατησω Οχι.... εκει ειναι ενα μεγαλο εργαστηριο προοθησης νεων τεχνολογιων και αυτοι οι οδηγοι θα πρεπει να προστατευονται με καθε μεσο γιατι αυτοι ειναι οι κορυφαιοι στο ειδος τους. Θα νικησει η ομαδα που εχει την καλυτερη τεχνολογια λοιπον. Ασχετα αν νικαει παντα η ομαδα που επομιζεται τα περισσοτερα φραγκα καθε τελος της χρονιας.
Και εδω ειναι που εχουν κανει ενα τεραστιο λαθος αυτοι εκει της FIA. Δεν αφηνουν την εξελιξη της. Ολο παραμετρους και απαγορευσεις. Αυτο δεν ειναι F1.
Ειναι ενα Τσιρκο πολλων χρηματων και Glamour καταστασεων τελικως.