Νέα

Formula-1 Ποιός θα πάρει το πρωτάθλημα;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Gamolas
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 42K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Στο να μη χαθουν κ αλλοι οδηγοι...ή καλυτερα κ αλλες ανθρωπινες ζωες...

Η ασφάλεια των σημερινών μονοθεσίων δεν έχει σε τίποτα να κάνει με το θέαμα....
Οι προσπεράσεις στα πιτς είναι το τίμημα της εξέλιξης ενός αυτοκινήτου όπου οι ικανότητες πλέον του οδηγού δεν είναι το Α και το Ω της νίκης. Οι περισσότεροι θάνατοι στη φόρμουλα 1 δεν έχουν γίνει από κόντρες, ή προσπεράσεις....
Ο Σένα έφυγε στον τοίχο μόνος του. Ο Βιλνέβ το ίδιο. Ο Λάουντα το ίδιο. Ο Ράτσενμπεργκερ το ίδιο.
Ο μίνι Σουμάχερ χτύπησε με 250 στην Ιντιανάπολη και έπαθε μικροτραυματισμούς......
Μη συγχέουμε πράματα άσχετα μεταξύ τους.
Η εξέλιξη της τεχνολογίας ήταν τέτοια που μαζί με τους κανονισμούς ο πιλότος είναι κομπάρσος πλέον....

Ο τελευταίος που πέθανε ήταν ο θεός......
Ο τελευταίος με αρκετή τρέλλα ήταν ο Μιχαλάκης. Κι αυτός βέβαια στο δρόμο ....ιδρυματοποιήθηκε.....
Μαζί με τον Σένα βεβαίως πέθαναν και οι "πιλότοι" της Φ1.........
Γιατί όποιος θεωρεί λ.χ. τον Αλόνσο πιλότο είναι για γέλια.....
Ο μόνος που τρέχει και είναι ψυχάκιας ακόμα είναι ο Ραικόνεν......Που και πάλι δεν τον θεωρώ σε τρέλλα εφάμιλλο του Μιχαλάκη....
για τους προηγούμενους δεν το συζητάμε.... Αλλη κατηγορία......
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Στο να μη χαθουν κ αλλοι οδηγοι...ή καλυτερα κ αλλες ανθρωπινες ζωες...

Μάλιστα.

Ο κίνδυνος ειναι σίγουρα μέρος του αθλήματος και σιγουρότατα μέρος της ομορφιάς του.

Εχοντας ζήσει απο κοντά θέματα της ετήσιας αξιολόγησης της αγωνιστικής χρονιάς και της θέσπισης των νέων τεχνικών προδιαγραφών η ασφάλεια των οδηγών ΔΕΝ αποτελεί το κύριο θέμα συζήτησης. Αντίθετα, αποφασιστικό ρόλο παίζουν λομπίστικες πρακτικές εταιριών που προσπαθούν να επηρρεάσουν μια απόφαση που να ευνοεί τεχνικές λύσεις που έχει αναπτύξει η τάδε εταιρία.

Εδω και παρα πολύ καιρό οι προσπεράσεις δε γίνονται στην πίστα. Αυτό δεν ειναι φορμουλα 1, ειναι μια μαλακεία και μισή.

Ευτυχως για τη FIA εχουν μπει στο παιχνίδι νέες αγορές, με χαμηλές απαιτήσεις και χωρίς μνήμη. Κίνα, Ινδία, Τουρκία, Αραβικές χώρες.

Δυστυχώς για εμας που και μνήμη έχουμε, και γνώσεις και απαιτήσεις το προϊόν που υπάρχει αυτή τη στιγμή δεν είναι καθόλου ενδιαφέρον.

Ετσι λοιπον, θα έλεγα οτι η έλλειψη θεάματος είναι αποτέλεσμα όχι του αυξημένου επιπέδου ασφαλείας των οδηγών αλλά μιας επιτυχημένης προσπάθειας προς τα κάτω εξίσωσης.
 

Επισκέπτης
Πασο περσονα κ ενφορσερ....εγω την ταπεινη μου αποψη/γνωμη επι του θεματος εγραψα...δυστυχως δεν εχω τις γνωσεις ωστε να σας "ανταγωνιστω" στο θεμα...Ποτε δεν ημουν πορωμενος κ ποτε δεν θα πορωθω με καποιον οδηγο....ανεκαθεν υποστηριζα Ιταλια κ νικητες....
Ετσι μενω στην αγαπη μου για τη Φερραρι...κ αφηνω σ'εσας τις αναμνησεις κ τις γνωσεις....
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Δυστυχώς για εμας που και μνήμη έχουμε, και γνώσεις και απαιτήσεις το προϊόν που υπάρχει αυτή τη στιγμή δεν είναι καθόλου ενδιαφέρον.

ενφό,
να πω ότι είναι η πρώτη φορά μετά από τουλάχιστον 10 χρόνια που έχω χάσει 4 αγώνες Φ1.....
αυτό νομίζω ότι λέει πολλά, όταν άλλες χρονιές έβαζα ξυπνητήρι ή έμενα όρθιος μεχρι τα χαράματα για να δω Ιαπωνία, ή Μαλαισία........
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
ενφό,
να πω ότι είναι η πρώτη φορά μετά από τουλάχιστον 10 χρόνια που έχω χάσει 4 αγώνες Φ1.....
αυτό νομίζω ότι λέει πολλά, όταν άλλες χρονιές έβαζα ξυπνητήρι ή έμενα όρθιος μεχρι τα χαράματα για να δω Ιαπωνία, ή Μαλαισία........

Ή Καναδα

Και εγω τα έκανα αυτά

Θεε κουβέντα κάνουμε. Μαθαίνω απο σένα εκει που εσυ παίζεις καλύτερα εσυ. Ξέρεις εσυ. Εδω παίζω αρκετά καλά εγω.

Speed σόρυ ρε φίλε που δε σου απαντάω αλλα απάντησα στο Θεό στην προηγούμενη σελίδα. Αν δε σε πειράζει ρίξε μια ματια εκει
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
 
  Απο την στιγμη που η Φορμουλα 1 σταματησε να ειναι πεδιο εφαρμογης Τεχνολογιας
  και καταντησε πεδιο Τηλοψιας,με αφηνει παγερα αδιαφορο...
   
  Απο αυτην την αποψη ,ο Μιχαλακης δεν ειναι αμοιρος ευθυνων...

  Για πιο λογο να ξενυχτυσω παρακαλω;

  Αμα τυχει και δεν εχει τιποτα καλυτερο,μπορει και να δω καναν αγωνα
  Αν δεν με παρει ο υπνος

  Δεν με ενθουσιαζει πια
  Θεωρω πιο εντυπωσιακο το να δω κανεναν αγωνα του Ευρωπαικου Πρωταθληματος Αναβασεων
  Εκει που το συνθημα ειναι ακομα : Φερτε οτι εχετε και ελατε να κατακτησουμε το βουνο
  Το εχω πει και σε αλλα ποστ,θα το ξαναπω....ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΘΕΑΜΑ
  Ψαχτε λιγο  European Hillclimbing Championchip και θα καταλαβετε...


  Για μενα:

  Ο Μιχαλακης ειναι το παιδι θαυμα της τηλεορασης....

  Ο Σενα ,ο ταλαντουχος πιλοτος(πιλοτος ομως...) με τον Θεικο Βαθμο αυτοσυγκεντρωσης

  Ο Ζιλ...τι να πω για τον Βιλνεβ....

  Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ (οδηγος ομως..)


  [youtube=425,350]5IE83KZOD8Q[/youtube]
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
    Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ (οδηγος ομως..)

σωστός..... όμως ήταν ανυπόμονος....... Το ατύχημά του (υπάρχει στο βιντεάκι) είναι ανατριχιαστικό... Ο οδηγός εκτοξεύεται από το αυτοκίνητο και καρφώνεται στο συρματόπλεγμα.....
Η καλύτερη μάχη έβερ αυτή με τον γάλλο αρνού που δεν υπάρχει ολόκληρη στο βίντεο αφιέρωμα.......
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Η ασφάλεια των σημερινών μονοθεσίων δεν έχει σε τίποτα να κάνει με το θέαμα....
Οι προσπεράσεις στα πιτς είναι το τίμημα της εξέλιξης ενός αυτοκινήτου όπου οι ικανότητες πλέον του οδηγού δεν είναι το Α και το Ω της νίκης. Οι περισσότεροι θάνατοι στη φόρμουλα 1 δεν έχουν γίνει από κόντρες, ή προσπεράσεις....
Ο Σένα έφυγε στον τοίχο μόνος του. Ο Βιλνέβ το ίδιο. Ο Λάουντα το ίδιο. Ο Ράτσενμπεργκερ το ίδιο.
Ο μίνι Σουμάχερ χτύπησε με 250 στην Ιντιανάπολη και έπαθε μικροτραυματισμούς......
Μη συγχέουμε πράματα άσχετα μεταξύ τους.
Η εξέλιξη της τεχνολογίας ήταν τέτοια που μαζί με τους κανονισμούς ο πιλότος είναι κομπάρσος πλέον....

Ο τελευταίος που πέθανε ήταν ο θεός......
Ο τελευταίος με αρκετή τρέλλα ήταν ο Μιχαλάκης. Κι αυτός βέβαια στο δρόμο ....ιδρυματοποιήθηκε.....
Μαζί με τον Σένα βεβαίως πέθαναν και οι "πιλότοι" της Φ1.........
Γιατί όποιος θεωρεί λ.χ. τον Αλόνσο πιλότο είναι για γέλια.....
Ο μόνος που τρέχει και είναι ψυχάκιας ακόμα είναι ο Ραικόνεν......Που και πάλι δεν τον θεωρώ σε τρέλλα εφάμιλλο του Μιχαλάκη....
για τους προηγούμενους δεν το συζητάμε.... Αλλη κατηγορία......

H ασφάλεια των σημερινών μονοθεσίων δεν έχει σε τίποτα να κάνει με το θέαμα....Κι ομως η ασφαλεια ειναι αυτη που εχει κανει την F1 σημερα αντιθεαματικη.
Αεροδυναμικες, λαστικα, ηλεκτρονικα κ.τ.λ. ΟΛΑ συμβαλουν στον αντιθεαματικο σημερα ρολο της.
Ο Senna ΙΣΩΣ να την γλιτωνε αν τα πλαϊνα του κοκπιτ ηταν ψηλοτερα και το κομματι της αναρτησης δεν του εμπενε στο κρανος (Τα κρανη ειναι μια αλλη συζητηση) και ΙΣΩΣ παλι επεφτε με λιγοτερα στον τοιχο αν τα ελαστικα του ειχαν αυλακωσεις (Θυμαστε τι πανικος ειχε γινει γι'αυτο το θεμα το 98) και αλλα πολλα.....

Οι προσπεράσεις στα πιτς είναι το τίμημα της εξέλιξης ενός αυτοκινήτου όπου οι ικανότητες πλέον του οδηγού δεν είναι το Α και το Ω της νίκης.Φυσικα. Τα μυαλα κερδιζουν σημερα και οχι οι μυες.  Αν και για μενα κανονικα επρεπε να ειναι 50/50

Οι περισσότεροι θάνατοι στη φόρμουλα 1 δεν έχουν γίνει από κόντρες, ή προσπεράσεις....
Ναι αυτο ειναι σωστο.

Ο τελευταίος που πέθανε ήταν ο θεός......
Ο τελευταίος με αρκετή τρέλλα ήταν ο Μιχαλάκης. Κι αυτός βέβαια στο δρόμο ....ιδρυματοποιήθηκε.....
Μαζί με τον Σένα βεβαίως πέθαναν και οι "πιλότοι" της Φ1.........
Γιατί όποιος θεωρεί λ.χ. τον Αλόνσο πιλότο είναι για γέλια.....
Ο μόνος που τρέχει και είναι ψυχάκιας ακόμα είναι ο Ραικόνεν......Που και πάλι δεν τον θεωρώ σε τρέλλα εφάμιλλο του Μιχαλάκη....
για τους προηγούμενους δεν το συζητάμε.... Αλλη κατηγορία......
+100 (Αν και ο Schumacher ηταν στην F1 απο το '89 και περασε την "δυσκολη εποχη της μεταλλαξης της")

Η εξέλιξη της τεχνολογίας ήταν τέτοια που μαζί με τους κανονισμούς ο πιλότος είναι κομπάρσος πλέον....Και Εδω θελω να σταθω.
Για μενα (και για τους ιδιους ισως που ειναι στην F1) αυτη ειναι η αποστολη της σημερα. Να δοκιμαζει νεα συστηματα, νεες πληροφοριες και νεα δεδομενα για την ασφαλεια του ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΥ ΟΔΗΓΟΥ. Ασχετα αν ΤΕΛΙΚΩΣ ολοι εχουν επικεντρωθει στο Θεαθηναι της ολης φασης.
Μην ξεχνατε πως ολα αυτα που εχουμε σημερα στα αυτοκινητα μας εχουν περασει κατα καιρους απο την Formula 1 διοτι αυτος ειναι ο σκοπος της και ας εχει μινει πισω η ικανοτητα του οδηγου που δεν θα επρεπε να συμβαινει αλλα......
Θα μου πειτε πολυ σωστα "εκει αγωνιζονται και πρεπει να παιζει ρολο η ικανοτητα του οδηγου" αλλα θα απνατησω Οχι.... εκει ειναι ενα μεγαλο εργαστηριο προοθησης νεων τεχνολογιων και αυτοι οι οδηγοι θα πρεπει να προστατευονται με καθε μεσο γιατι αυτοι ειναι οι κορυφαιοι στο ειδος τους. Θα νικησει η ομαδα που εχει την καλυτερη τεχνολογια λοιπον. Ασχετα αν νικαει παντα η ομαδα που επομιζεται τα περισσοτερα φραγκα καθε τελος της χρονιας.
Και εδω ειναι που εχουν κανει ενα τεραστιο λαθος αυτοι εκει της FIA. Δεν αφηνουν την εξελιξη της. Ολο παραμετρους και απαγορευσεις. Αυτο δεν ειναι F1.
Ειναι ενα Τσιρκο πολλων χρηματων και Glamour καταστασεων τελικως.
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Μάλιστα.

Ο κίνδυνος ειναι σίγουρα μέρος του αθλήματος και σιγουρότατα μέρος της ομορφιάς του.

Εχοντας ζήσει απο κοντά θέματα της ετήσιας αξιολόγησης της αγωνιστικής χρονιάς και της θέσπισης των νέων τεχνικών προδιαγραφών η ασφάλεια των οδηγών ΔΕΝ αποτελεί το κύριο θέμα συζήτησης. Αντίθετα, αποφασιστικό ρόλο παίζουν λομπίστικες πρακτικές εταιριών που προσπαθούν να επηρρεάσουν μια απόφαση που να ευνοεί τεχνικές λύσεις που έχει αναπτύξει η τάδε εταιρία.

Εδω και παρα πολύ καιρό οι προσπεράσεις δε γίνονται στην πίστα. Αυτό δεν ειναι φορμουλα 1, ειναι μια μαλακεία και μισή.

Ευτυχως για τη FIA εχουν μπει στο παιχνίδι νέες αγορές, με χαμηλές απαιτήσεις και χωρίς μνήμη. Κίνα, Ινδία, Τουρκία, Αραβικές χώρες.

Δυστυχώς για εμας που και μνήμη έχουμε, και γνώσεις και απαιτήσεις το προϊόν που υπάρχει αυτή τη στιγμή δεν είναι καθόλου ενδιαφέρον.

Ετσι λοιπον, θα έλεγα οτι η έλλειψη θεάματος είναι αποτέλεσμα όχι του αυξημένου επιπέδου ασφαλείας των οδηγών αλλά μιας επιτυχημένης προσπάθειας προς τα κάτω εξίσωσης.

Enforcer νομιζω απαντησα και σε σενα.
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
 
   Απο την στιγμη που η Φορμουλα 1 σταματησε να ειναι πεδιο εφαρμογης Τεχνολογιας
  και καταντησε πεδιο Τηλοψιας,με αφηνει παγερα αδιαφορο...
   

Εδω θα συμφονισω απολυτα.
Αυτο που πρεπει να κανει δεν το κανει.
Δηλαδη να δημιουργει τεχνολογικες καινοτομιες.
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
σωστός..... όμως ήταν ανυπόμονος....... Το ατύχημά του (υπάρχει στο βιντεάκι) είναι ανατριχιαστικό... Ο οδηγός εκτοξεύεται από το αυτοκίνητο και καρφώνεται στο συρματόπλεγμα.....
Η καλύτερη μάχη έβερ αυτή με τον γάλλο αρνού που δεν υπάρχει ολόκληρη στο βίντεο αφιέρωμα.......

  Οντως με τον Αρνου ηταν φοβερη μαχη..
  Εχουμε δει και αλλες ομως,ειδικα οταν η νικη κρινοταν στην πιστα και οχι στα πιτς και στις στρατηγικες...
  Με μια διαφορα..
  Η Ρενο του Αρνου ηταν στην τεχνολογικη πρωτοπορια τοτε..
  Τουρμπο για πρωτη φορα,1500 κυβικα κινητηρας,εξωφρενικη ιπποδυναμη..
  Η C126 με τον δωδεκακυλινδρο μποξερα ηταν βαρια και καταπονουσε τις αναρτησεις της σε αφανταστο βαθμο,εξου και οι θρυλικες εξοδοι με ....οσα του Ζιλ...
  Υπο αυτο το πρισμα,ο Ζιλ ηταν εκεινος που υπερεβειν εαυτον σε εκεινη την μαχη...οπως εκανε παντα
  Ειτε πλαγιολισθαινοντας την στραβωμενη Φερραρι του με 200+ στην Ο'Ρουζ(απο επαφη προηγουμενως με τον Χαντ και κοπανημα στις μπαριερες...)ειτε στοιχηματιζοντας με τον Πιρονι(παρεπιπτοντως,το μεγλυτερο μουνοπανο στην ιστορια της Φορμουλα 1...)για το ποσο χρονο κανει την διαδρομη Καννες(οπου και διεμενε..)-Φιορανο με την ιδιωτικη του Κοκκινοκεφαλη (Τεσταροσσα)....
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.213
Κριτικές
1
Like
1.910
Πόντοι
366
Ελάτε ρε, αυτά είναι λίγο-πολύ γνωστά και αναμενόμενα.
Και δικαιολογημένα.

Εγώ όμως έχω πολύ ψηλά στη λίστα μου το πιό περίεργο αυτοκίνητο που έτρεξε ποτέ:

http://[URL unfurl="true"]www.project34.co.uk/pictures/1976gallery/large/P34-1976-8.jpg[/img[/URL]]

και τους οδηγούς του:
Τον αμίμητο Jody Scheckter και τον Ronnie Peterson.
 
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
16
Ενταξη φιλε gabadoo εισαι πολλα χρονια στο κουρμπετι της φορμουλα1 φαινεται αυτο ειναι λογικο επομενως να εισαι ρομαντικος αλλα για πες μας γιατι αν ειναι οπως τα λες τον εξαφανισε ο Αφρικανος το '79 και γιατι ο Καναδος, σε καποια απο τα καλυτερα χρονια της Φερραρι, και παρα την υποστηριξη του γερου,πηρε μονο 6 νικες σε 68 αγωνες και παρακαλω παρακαλω 2 pole?
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Ενταξη φιλε gabadoo εισαι πολλα χρονια στο κουρμπετι της φορμουλα1 φαινεται αυτο ειναι λογικο επομενως να εισαι ρομαντικος αλλα για πες μας γιατι αν ειναι οπως τα λες τον εξαφανισε ο Αφρικανος το '79 και γιατι ο Καναδος, σε καποια απο τα καλυτερα χρονια της Φερραρι, και παρα την υποστηριξη του γερου,πηρε μονο 6 νικες σε 68 αγωνες και παρακαλω παρακαλω 2 pole?

Επηδη ηταν Ανυπομονος και freier Geist.
Ετρεχε χωρις να σκεφτεται το αποτελεσμα.
Του αρεσε αυτο που εκανε και δεν το εκανε για να γραψει λιστα καλα αποτελεσματα.
ΠΟΙΟΣ το κανει σημερα αυτο? ΚΑΝΕΝΑΣ.
 
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
16
Ισως να εχεις δικιο αλλα για να παρεις μονο δυο pole με τετοιο μονοθεσιο εισαι αναμφιβολα αργος,
και ηταν και επικινδυνος αν εχεις υποψιν σου σε ποσα ατυχηματα/δυστυχηματα ειχε εμπλακει.
Κατι που πολλοι ξεχνουν οταν τον αναφερουν.
Συμφωνω οτι ο Πιρονι ειναι μεγαλος κοπανος. Δεν ξερω ομως αν εφτασε στο σημειο να τον κλεισει επειτηδες.
 

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
Ελάτε ρε, αυτά είναι λίγο-πολύ γνωστά και αναμενόμενα.
Και δικαιολογημένα.

Εγώ όμως έχω πολύ ψηλά στη λίστα μου το πιό περίεργο αυτοκίνητο που έτρεξε ποτέ:

http://[URL unfurl="true"]www.project34.co.uk/pictures/1976gallery/large/P34-1976-8.jpg[/img[/URL]]

και τους οδηγούς του:
Τον αμίμητο Jody Scheckter και τον Ronnie Peterson.
[/quote]

Aπ'τις λίγες καινοτομίες που δεν ανήκουν στον ιδιοφυή Colin Chapman. Tyrrell P34. Έκαναν ένα 1-2 οι Jody Scheckter και Patrick Depailler το 1976 αλλά ήταν η μοναδική επιτυχία και το project εγκαταλείφθηκε...
 

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
Ισως να εχεις δικιο αλλα για να παρεις μονο δυο pole με τετοιο μονοθεσιο εισαι αναμφιβολα αργος,
και ηταν και επικινδυνος αν εχεις υποψιν σου σε ποσα ατυχηματα/δυστυχηματα ειχε εμπλακει.
Κατι που πολλοι ξεχνουν οταν τον αναφερουν.
Συμφωνω οτι ο Πιρονι ειναι μεγαλος κοπανος. Δεν ξερω ομως αν εφτασε στο σημειο να τον κλεισει επειτηδες.

Ο Villeneuve (μπαμπάς) δεν ήταν αργός αλλά "τρελός". Καταλαβαίνεις τη διαφορά πιστεύω...
Όσον αφορά τον Pironi, έναν αγώνα πριν το Zolder όπου σκοτώθηκε ο Villeneuve, έκανε την πουστιά να τον περάσει ενώ είχαν συμφωνήσει αλλιώς (στην Imola έγινε αυτό) κι έτσι ο Gilles είχε πάει "φορτωμένος" στο Βέλγιο. Ηθικός αυτουργός; Τελοσπάντων μεγάλη συζήτηση... Η "κατάρα" του Gilles πάντως τον κυνήγησε και λίγους αγώνες μετά τραυματίστηκε κι αυτός σοβαρά και δεν ξανάτρεξε...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom