Νέα

Formula-1 Ποιός θα πάρει το πρωτάθλημα;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Gamolas
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 42K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
μαζί με τον λάουντα, φάτζιο και βιλνέβ οι κορυφαίοι εβερ......
μην ξεχνάς ότι τότε τα ατυχήματα ήταν θανατηφόρα πολλές φορές και τα αυτοκίνητα ήθελαν πιλότο, όχι cpu για να οδηγηθούν......
Παραθέτω συγκλονιστικό άρθρο για το ατύχημα του Λάουντα......

Πριν 30 χρόνια στη Γερμανία...
Πάνος Σεϊτανίδης - Στείλτε e-mail στον συντάκτη
Δημοσίευση : 28/07/2006 19:29
Το 1925 έγιναν τα εγκαίνια της πιο διάσημης πίστας του κόσμου, του Nurburgring, το οποίο έφερε το τίτλο «Πράσινη Κόλαση». Με αρχικό μήκος 28 χιλιομέτρων και μετέπειτα 23 με 78 στροφές, αυτό το σιρκουί αποτελούσε τη μέγιστη πρόκληση. Με την συνεχιζόμενη εξέλιξη στην φόρμουλα 1, οι ταχύτητες άρχισαν να ξεπερνούν τα όρια και οι μάχες στο North Loop, έμοιαζαν ισορροπία σε τεντωμένο σκοινί. Τη δεκαετία του ’70 όμως, ήρθε η στιγμή όπου οι πιλότοι αρνούνταν να συνεχίσουν να ρισκάρουν τις ζωές τους.
«Θυμάμαι καλά εκείνη την εποχή όταν εμείς, οι οδηγοί, είχαμε δώσει τριετή διορία στο Nurburgring και το 1976 ήταν η τελευταία χρονιά αυτής της διορίας. Το συζητήσαμε ξανά στο Long Beach και η άποψη πολλών ήταν πως τα αυτοκίνητα είχαν γίνει υπερβολικά γρήγορα και πως θα έπρεπε να μειώσουμε τη διορία κατά ένα χρόνο και να μην τρέξουμε εκεί. Ψηφίσαμε και η πλειοψηφία αποφάσισε να τηρήσουμε την διορία και να τρέξουμε εκεί μία ακόμη φορά. Εγώ ήμουν ενάντιος σε αυτό αλλά ακολούθησα την πλειοψηφία και έτρεξα στον αγώνα», δηλώνει σχετικά ο Niki Lauda.

Δυστυχώς για τον Αυστριακό, η 1η Αυγούστου του 1976, ήταν η μέρα που σημάδεψε τη ζωή του για πάντα. Ο Αυστριακός πρωταγωνίστησε σε ένα από τα χειρότερα ατυχήματα στην ιστορία της φόρμουλα 1. Και επιβίωσε της πύρινης κόλασης, από καθαρή τύχη...

Μετά το ατύχημα του Lauda, ο αγώνας συνεχίστηκε με 20 οδηγούς να τολμούν να ρισκάρουν κι άλλο με τη συμμετοχή τους. Τρεις ακόμα οδηγοί απέτυχαν να φτάσουν στον τερματισμό, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστούν. Αλλά οι μέρες του τρόμου, τελείωσαν μετά από εκείνη την ημέρα. Ο James Hunt ήταν ο τελευταίος νικητής αλλά κατακτώντας την καρό σημαία, ο σκέψη του ήταν στον σοβαρά τραυματισμένο Niki Lauda. Ο πρωτοστάτης σε θέματα ασφάλειας, έπεσε θύμα του σιρκουί που φοβόταν εξ αρχής...

Πίσω από τον James Hunt τερμάτισε ο Jody Scheckter αλλά ούτε εκείνος είχε διάθεση για πανηγυρισμούς. Ο Jochen Mass πέτυχε το πρώτο βάθρο της καριέρας του ενώ ακολούθησαν οι Carlos Pace, Gunnar Nilsson και ο Rolf Stommelen που κέρδισε τον τελευταίο βαθμό της καριέρας του. Στο βάθρο δεν υπήρχαν χαμόγελα, μόνο αγωνία αλλά και ανακούφιση αφού όλοι όσοι έφταναν σώοι στη γραμμή του τερματισμού, ήταν νικητές...

«Δεν μπορούσες να φοβάσαι το θάνατο και έπρεπε να είσαι έτοιμος να πάρεις απίστευτα ρίσκα αν ήθελες να πετύχεις κάτι εδώ. Ήταν σπουδαία πρόκληση αλλά από την άλλη, ήταν και τρομακτικά επικίνδυνα. Έπρεπε να βρουν μία λύση και τελικά δημιουργήθηκε το νέο Nurburgring, το οποίο διαφέρει πολύ από το προηγούμενο αφού έπρεπε να εναρμονίζεται με τις σύγχρονες σταθερές ασφαλείας», σχολιάζει ο Lauda.

Η φόρμουλα 1 επέστρεψε στο Nurburgring το 1984 αλλά το Γερμανικό γκραν πρι διεξάγεται πλέον στο Hockenheim. Ωστόσο, στο North Loop εξακολουθούν να γίνονται κάποιοι αγώνες, μεταξύ των οποίων και ένας 24ωρος. Πάντως, όπως μπορείτε να διαβάσετε σε σχετικό θέμα του contra.gr, οι δύο προαναφερθείσες πίστες, θα εναλλάσσονται από του χρόνου στο καλαντάρι της φόρμουλα 1.

Την πρωτη φορα που οδηγησα στο Nordschleife με το MANTA, οταν τελειωσα τους γυρους μου, ετρεμαν τα ποδια μου απο την συγκινηση......το λεω τωρα και ανατριχιαζω πραγματικα.
Οποιος αγαπαει τους αγωνες και τα μηχανοκινητα σπορ πρεπει να το βαλει σκοπο της ζωης του να οδηγησει εστω μια φορα εκει.
Η απιστευτη εναλαγη τοπιων, ευθιων, στροφων, ταχυτητας και εντασης ειναι ανεπαναληπτη εμπειρια.
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Αν και συμφωνώ ότι ο Senna είναι ο καλύτερος οδηγός ever, πρέπει να αναφερθεί, ότι ο Schumacher έχει μία σπάνια ιδιαιτερότητα, για να μην πω μοναδική.

Καταρχήν αποτελεί κορυφαίο οδηγό (TOP 3 ever με βεβαιότητα), σε αυτό συμφωνούν όλοι.

Επιπλέον όμως, έχει μηχανικές γνώσεις σε επίπεδο ικανό για να μεταφέρει τεχνικές πληροφορίες για το μονοθέσιό του (κυρίως σε θέματα "στησίματος") στους μηχανικούς και όχι απλά πληροφορίες αναφορικά με την συμπεριφορά του οι οποίες έπρεπε μετά να μεταφραστούν σε τεχνικές λύσεις, όπως συμβαίνει στις περιπτώσεις της πλειοψηφίας των άλλων οδηγών.

Με απλά λόγια, ο Schumacher, μίλαγε με τους μηχανικούς του πιο γρήγορα, πιο άμεσα και πιο αποτελεσματικά από ότι η πλειοψηφία των άλλων οδηγών με όλα τα λογικά πλεονεκτήματα που δημιουργεί αυτό όχι μόνο για το δικό του μονοθέσιο, αλλά γενικότερα για την ομάδα.

Ο συνδυασμός των ανωτέρω (οδηγικές ικανότητες + τεχνικές γνώσεις + επικοινωνία με μηχανικούς), τον καθιστά κατά τη γνώμη μου ως τον ιδανικότερο οδηγό με κριτήρια ιδιοκτήτη ή Manager αγωνιστικής ομάδας, χωρίς αυτό να σημαίνει όμως ότι αυτομάτως θεωρείται και καλύτερος οδηγός (καλύτερα χέρια) συγκριτικά με τον Senna.

Ειναι πραγματικα σπανιο το φαινομενο το να αισθανεσαι την κατανομη του βαρους στον καθε τροχο. Απλα φανταστειτε το!
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Γιωργάκη πήγαινε να δεις αν έρχομαι...
Μηχανικοί του Σένα έχουν παραδεχθεί ότι ο Αυρτον χωρίς τηλεμετρίες και λοιπές μαλακίες ερχόταν πίσω και τους έλεγε θέλω "αυτό, αυτό και αυτό......"
Ακόμα λέει προσπαθούν να καταλάβουν πώς έβρισκε εμπειρικά μισό δευτερόλεπτο στο γύρο όταν οι άλλοι προσπαθούσαν με όργανα και μετρήσεις να το βελτιώσουν.....
Να πούμε επίσηε ότι ο Σένα έκανε μαθήματα νιρβάνα από Θιβετιανούς ώστε να κρατάει χαμηλούς τους σφυγμούς στη διάρκεια του αγώνα για χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και καλύτερες αντιδράσεις στον πανικό.... Λέγεται (χωρίς να ξέρω ότι είναι αλήθεια, πως είχε καταφέρει λίγο πριν την εκκίνηση να ρίχνει τους σφυγμούς στους 60 70 ώστε σε περίοδο αγώνα να μην ξεπερνά η καρδιά τους 120.... Με άλλα λόγια οι συγμοί που έχει ένας κοινός άνθρωπος όταν κάθεται σε καρέκλα, είχε ο Αυρτον όταν οδηγούσε με 5 πλευρικά τζι...
Αυτά, γιατί η πολλή τηλεόραση και ο πολύς Σειτανίδης κάνουν κακό.........

Ο Μιχαλακης ομως ηταν αυτος που εισηγαγε την ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ στην F1.
O Καλυτερος σε φυσικη κατασταση αθλητης που εχει παρουσιαστει ως σημερα.
Ειχε κανει την Γυμναστικη επιστημη.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Ο Μιχαλακης ομως ηταν αυτος που εισηγαγε την ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ στην F1.
O Καλυτερος σε φυσικη κατασταση αθλητης που εχει παρουσιαστει ως σημερα.
Ειχε κανει την Γυμναστικη επιστημη.
είπα σε προηγούμενο θρεντ ότι οι πιλότοι σήμερα είναι αθλητές... Παλιά ήταν τρελλαμένοι που έπαιζαν τη ζωή τους κορώνα γράμματα...
 

gatto

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2007
Μηνύματα
22.158
Like
32
Πόντοι
366
Ο Μιχαλακης ομως ηταν αυτος που εισηγαγε την ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ στην F1.
O Καλυτερος σε φυσικη κατασταση αθλητης που εχει παρουσιαστει ως σημερα.
Ειχε κανει την Γυμναστικη επιστημη.
Θα μπορούσε να γίνει και ο νέος Ταμπάκος ή Μελισσανίδης! :grin:
Μεγάλος αθλητής ο Σούμι αλλά δεν μπορεί να συγκριθεί με τις οδηγάρες του παρελθόντος οι οποίοι αγωνιζόντουσαν σε τρομερά δυσκολότερες συνθήκες!
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Την πρωτη φορα που οδηγησα στο Nordschleife με το MANTA, οταν τελειωσα τους γυρους μου, ετρεμαν τα ποδια μου απο την συγκινηση......το λεω τωρα και ανατριχιαζω πραγματικα.
Οποιος αγαπαει τους αγωνες και τα μηχανοκινητα σπορ πρεπει να το βαλει σκοπο της ζωης του να οδηγησει εστω μια φορα εκει.
Η απιστευτη εναλαγη τοπιων, ευθιων, στροφων, ταχυτητας και εντασης ειναι ανεπαναληπτη εμπειρια.

Εδώ έχουμε τη βούτα και τα λιμανάκια φίλε.....
:jerking: :jerking: :think: :think: :think:

Ευτυχώς ήμουνα αρκετά τυχερός στη ζωή μου και κατάφερα να οδηγήσω Φερράρι σε πίστα Φ1 στην Αγγλία.... Εστω και για 20 γύρους.....

Zillion Thanx OXIA........ :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
είπα σε προηγούμενο θρεντ ότι οι πιλότοι σήμερα είναι αθλητές... Παλιά ήταν τρελλαμένοι που έπαιζαν τη ζωή τους κορώνα γράμματα...

Ναι το διαβασα....οι εποχες αλλαξαν ομως.
Παρτε το χαμπαρι.
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
1.Εδώ έχουμε τη βούτα και τα λιμανάκια φίλε.....
:jerking: :jerking: :think: :think: :think:

2.Ευτυχώς ήμουνα αρκετά τυχερός στη ζωή μου και κατάφερα να οδηγήσω Φερράρι σε πίστα Φ1 στην Αγγλία.... Εστω και για 20 γύρους.....

1. Ναι γνωριζω. Εκει πατε και σκοτωνεστε?
Τα μεγαρα δεν ειναι μακρια κατα την ταπεινη μου γνωμη.

2.Ναι αλλα στην Grune Holle δεν εχεις παει.  :grin:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
1. Ναι γνωριζω. Εκει πατε και σκοτωνεστε?
Τα μεγαρα δεν ειναι μακρια κατα την ταπεινη μου γνωμη.

2.Ναι αλλα στην Grune Holle δεν εχεις παει.  :grin:

δεν μπορώ να τα βάλω με κάτοικο γερμανίας φίλε....
Είναι ντροπή και μόνο να προκαλώ τέτοια συζήτηση......
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
δεν μπορώ να τα βάλω με κάτοικο γερμανίας φίλε....
Είναι ντροπή και μόνο να προκαλώ τέτοια συζήτηση......

Ναι εχεις δικιο.  :)
Τι θα κανετε τελικα?
Θα φτιαξετε καμια πιστα τελικα εσεις?
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
έχουμε πίστες ρε...
το Ποσειδώνιο, το Φήβερ, τη Νεράιδα, το Ρεξ......

:jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:

A! Ναι ρε δικιο εχεις πως τις ξεχασα αυτες?  :2funny:
Γινονται αγωνες καθε Σαββατοβραδο?
Ποιος θα γινει ζαντα πιο γρηγορα?  :rockon:
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.513
Κριτικές
5
Like
70.032
Πόντοι
12.056
Ζαντα...χαχαχ  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Χρονια ειχα να το ακουσω  :2funny: :2funny:
 

Επισκέπτης
έχουμε πίστες ρε...
το Ποσειδώνιο, το Φήβερ, τη Νεράιδα, το Ρεξ......

:jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:

αυτες ειναι φθηνες πιστες....κ προσελκυουν "θυματα/υπερκαταναλωτες" ευκολα....οι αλλες απευθυνονται σε εξειδικευμενο κοινο,θα μπορουσα να προσθεσω... ;)

**Αααα να προσθεσω οτι το Ρεξ το εκλεισε ο θεος για τη νεα χειμερινη σεζον....θα γινει παλι πανικος.... :grin: :grin:
 

nyktovios

Μέλος
Εγγρ.
14 Μαΐ 2008
Μηνύματα
56
Like
0
Πόντοι
0
ρε μπαγάσα επιτηδες το κάνεις;
Ο Σένα και ο θάνατός του 94 με κυνηγάει ακόμα σαν εικόνα στο μυαλό μου.....Είναι για μένα σα να έγινε χθες.......
Στην σρχή του βίντεο είναι το πόντιουμ από την πρώτη φορά που νίκησε στη Βραζιλία... και φαίνεται ότι παραπέει.........
Ηταν τόσο καταβεβλημένος γιατί όπως δήλωσε μετά είχε μείνει στο κιβώτιο με μόνο 2 από τις έξι ταχύτητες......Η φθορά στα ελαστικά και η έλλειψη ροπής όπως δήλωσε μετέφεραν τέτοιους κραδασμούς που το τιμόνι ζύγιζε τόννους. Εάν δεν ήταν στη Βραζιλία θα είχε εγκαταλείψει..... Δήλωσε ότι ήταν η μοναδική φορά που έφτασε στα όρια της λιποθυμίας.....Ομως έμεινε εκεί ενω δεν είχε να αποδείξει τίποτα. Μόνο για τουε Βραζιλιάνους το έκανε.....
Ρε πούστηδες είμαι και ευσυγκίνητος στα γεράματα μη με κάνετε λιώμα..........Πουτάνα πρωτομαγιά του 94. Καριόλη Γουίλλιαμς......  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Συμφωνώ  ,σε ολα φιλε μου .SENNA THE BEST !!!!!!!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom