Νέα

Formula-1 Ποιός θα πάρει το πρωτάθλημα;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Gamolas
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 42K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Επισκέπτης
Ο Σενα θεοποιηθηκε επειδη σκοτωθηκε. Εξαιρετικός οδος δε λεω, αλλα ερχεται πισω απο τον Σουμι. Μετα το Μικαελ, απλα το χαος. Ακομα και αν Ο Σενα δε σκοτωνοταν σ εκεινη την καταραμενη στροφη, την επομενη χρονια θα αρχιζε η κυριαρχια του Σουμι.
:new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked:
O Χριστός και η παναγία τι άλλο θα ακούσουμε εδώ μέσα!!! :idiot:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
ενφό παρακολουθώ φόρμουλα από 12 χρόνων....
Οταν άλλοι μεσημέρι κυριακής τρώγανε κοψίδια, εγώ παράταγα μάνα και πατέρα και καθόμουνα σπίτι να δω φόρμουλα....
Η Φ1 ήταν κάποτε για λίγους τρελλαμένους....
Οι οδηγοί έτρεχαν πρώτα για την πάρτη τους και μετά για τα φράγκα.....
Ο Προστ ήταν ο πρώτος που οδηγούσε για τα φράγκα και μετά για πάρτη του.
Ανεξαρτήτως γνώσεων, και δεδομένου ότι έχω δει την εξέλιξη της Φόρμουλα από τα τουρμπίσια με τα 1500 άλογα μέχρι σήμερα με πλαίσιο άκαμπτο και χανς στο κεφάλι δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ στη ζωή μου να ξεχάσω το ΣΚ όπου πέθανε ο Ράτσενμπεργκερ στην Ταμπουρέλλο και μετά ο Σένα..........Το να βλέπω το κεφάλι του Σένα να κρέμεται στο πλάι της Ρενώ αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα σοκ που έχω βιώσει στη ζωή μου. Θεωρούσα τον συγκεκριμένο υπεράνθρωπο και θυμάμαι ότι μου πήρε κάνα χρόνο να ξαναδώ φόρμουλα.
Εχω δει το βιντεο εκατοντάδες φορές. Ο Σένα δεν πέθανε από λάθος δικό του. Πέθανε από λάθος των μηχανικών της Γουίλλιαμς. Αλλο εάν το παρουσίασαν με ψευδομαρτυρίες (ακόμα τρέχει ο πούστης ο Σκωτσέζος που είπε ψέμματα) ως οδηγικό λάθος, ή τεχνική αστοχία.

Υ.Γ.
Εχουν περάσει κοντά 18 χρόνια χρόνια από τότε που είδα τον Σένα να κάνει τετακέ και για να μην του σβήσει το μοτέρ ενώ κάνει την τελευταία σβούρα βάζει όπισθεν και μετά πρώτη για να φύγει....
Επειδή έχω κάνει και γω τετακέ (κάνα δυό) ακόμα προσπαθώ να καταλάβω πώς ένας άνθρωπος που τα λίγα δευτερόλεπτα της σβούρας έχει χάσει πλήρως τον προσανατολισμό του και την επαφή του με το περιβάλλον μπορεί να σκέφτεται και να βάζει όπισθεν όταν δεν έχει ακόμα δει εάν θα καταλήξει σε τοίχο, το νοσοκομείο, ή το νεκροταφείο......
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Αν και συμφωνώ ότι ο Senna είναι ο καλύτερος οδηγός ever, πρέπει να αναφερθεί, ότι ο Schumacher έχει μία σπάνια ιδιαιτερότητα, για να μην πω μοναδική.

Καταρχήν αποτελεί κορυφαίο οδηγό (TOP 3 ever με βεβαιότητα), σε αυτό συμφωνούν όλοι.

Επιπλέον όμως, έχει μηχανικές γνώσεις σε επίπεδο ικανό για να μεταφέρει τεχνικές πληροφορίες για το μονοθέσιό του (κυρίως σε θέματα "στησίματος") στους μηχανικούς και όχι απλά πληροφορίες αναφορικά με την συμπεριφορά του οι οποίες έπρεπε μετά να μεταφραστούν σε τεχνικές λύσεις, όπως συμβαίνει στις περιπτώσεις της πλειοψηφίας των άλλων οδηγών.

Με απλά λόγια, ο Schumacher, μίλαγε με τους μηχανικούς του πιο γρήγορα, πιο άμεσα και πιο αποτελεσματικά από ότι η πλειοψηφία των άλλων οδηγών με όλα τα λογικά πλεονεκτήματα που δημιουργεί αυτό όχι μόνο για το δικό του μονοθέσιο, αλλά γενικότερα για την ομάδα.

Ο συνδυασμός των ανωτέρω (οδηγικές ικανότητες + τεχνικές γνώσεις + επικοινωνία με μηχανικούς), τον καθιστά κατά τη γνώμη μου ως τον ιδανικότερο οδηγό με κριτήρια ιδιοκτήτη ή Manager αγωνιστικής ομάδας, χωρίς αυτό να σημαίνει όμως ότι αυτομάτως θεωρείται και καλύτερος οδηγός (καλύτερα χέρια) συγκριτικά με τον Senna.

 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Αν και συμφωνώ ότι ο Senna είναι ο καλύτερος οδηγός ever, πρέπει να αναφερθεί, ότι ο Schumacher έχει μία σπάνια ιδιαιτερότητα, για να μην πω μοναδική.

Καταρχήν αποτελεί κορυφαίο οδηγό (TOP 3 ever με βεβαιότητα), σε αυτό συμφωνούν όλοι.

Επιπλέον όμως, έχει μηχανικές γνώσεις σε επίπεδο ικανό για να μεταφέρει τεχνικές πληροφορίες για το μονοθέσιό του (κυρίως σε θέματα "στησίματος") στους μηχανικούς και όχι απλά πληροφορίες αναφορικά με την συμπεριφορά του οι οποίες έπρεπε μετά να μεταφραστούν σε τεχνικές λύσεις, όπως συμβαίνει στις περιπτώσεις της πλειοψηφίας των άλλων οδηγών.

Με απλά λόγια, ο Schumacher, μίλαγε με τους μηχανικούς του πιο γρήγορα, πιο άμεσα και πιο αποτελεσματικά από ότι η πλειοψηφία των άλλων οδηγών με όλα τα λογικά πλεονεκτήματα που δημιουργεί αυτό όχι μόνο για το δικό του μονοθέσιο, αλλά γενικότερα για την ομάδα.

Ο συνδυασμός των ανωτέρω (οδηγικές ικανότητες + τεχνικές γνώσεις + επικοινωνία με μηχανικούς), τον καθιστά κατά τη γνώμη μου ως τον ιδανικότερο οδηγό με κριτήρια ιδιοκτήτη ή Manager αγωνιστικής ομάδας, χωρίς αυτό να σημαίνει όμως ότι αυτομάτως θεωρείται και καλύτερος οδηγός (καλύτερα χέρια) συγκριτικά με τον Senna.

Γιωργάκη πήγαινε να δεις αν έρχομαι...
Μηχανικοί του Σένα έχουν παραδεχθεί ότι ο Αυρτον χωρίς τηλεμετρίες και λοιπές μαλακίες ερχόταν πίσω και τους έλεγε θέλω "αυτό, αυτό και αυτό......"
Ακόμα λέει προσπαθούν να καταλάβουν πώς έβρισκε εμπειρικά μισό δευτερόλεπτο στο γύρο όταν οι άλλοι προσπαθούσαν με όργανα και μετρήσεις να το βελτιώσουν.....
Να πούμε επίσηε ότι ο Σένα έκανε μαθήματα νιρβάνα από Θιβετιανούς ώστε να κρατάει χαμηλούς τους σφυγμούς στη διάρκεια του αγώνα για χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και καλύτερες αντιδράσεις στον πανικό.... Λέγεται (χωρίς να ξέρω ότι είναι αλήθεια, πως είχε καταφέρει λίγο πριν την εκκίνηση να ρίχνει τους σφυγμούς στους 60 70 ώστε σε περίοδο αγώνα να μην ξεπερνά η καρδιά τους 120.... Με άλλα λόγια οι συγμοί που έχει ένας κοινός άνθρωπος όταν κάθεται σε καρέκλα, είχε ο Αυρτον όταν οδηγούσε με 5 πλευρικά τζι...
Αυτά, γιατί η πολλή τηλεόραση και ο πολύς Σειτανίδης κάνουν κακό.........
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
persona έχουμε περίπου κοινή διαδρομή στο θέμα της φόρμουλα 1.

Και εγώ ξεκίνησα απο πολύ μικρός να βλέπω, νομίζοντας οτι ο Λάουντα ήταν έλληνας. Ημουν 8 ή 9 ετών.

Συμφωνώ για τον Προστ - κότα λειράτη που έκανε τις πιο οικονομικά ασφαλείς επιλογές και κέρδιζε αγώνες περιμένοντας τον πρώτο να κάνει λάθος και να βγει έξω.

Ο θάνατος του Σέννα με συγκλόνισε, με την πλήρη έννοια της λέξης. Το ενδιαφέρον μου για τη φόρμουλα 1 τελείωσε εκεί. Απο κει και πέρα τίποτε δεν ήταν το ίδιο.

Αναφέρεσαι στο grand prix της Αυστραλίας αν δεν κάνω λάθος που ο σένα μάγεψε. Και η αντίδρασή του δε μαθαίνεται. Αυτό ή το έχεις ή όχι.

Yorgos ναι ο Σουμάχερ ήταν καλός οδηγός και παρα πολύ καλός σε γνώση τεχνικών θεμάτων και στο στήσιμο του αυτοκινήτου του (όπως και ο Σέννα). Ομως αυτό που αναφέρεις δεν είναι ιδιαίτερα σπάνιο αλλα ούτε και αποτελεί ιδιαιτερότητα. Σπάνιο είναι αυτό που ΔΕ μαθαίνεται, το ταλέντο στην οδήγηση και η ικανότητα σωστών και ακαριαίων αντιδράσεων.

Σπάνιο είναι επίσης το πάθος και το να παίρνει κανείς ρίσκα για να κερδίσει. Σπάνιο είναι να οδηγείς το αμάξι εκτός ορίων του και να ελέγχεις τις μη προβλέψιμες αντιδράσεις του σα να μην τρέχει τίποτα.

Κανείς δε λέει οτι ο Σουμάχερ δεν ήταν καλός. Οχι όμως κορυφαίος. Τώρα αν είναι ΤΟΠ 3, δε μπορώ να σου απαντήσω γιατί υπάρχει και ο Βιλνέβ και ο Φάντζιο.

 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Επίσης, ξέχασα να αναφέρω το Nigel Mansell σαν υποψήφιο για το ΤΟΠ 3. Φοβερός.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
ενφό ο Σένα είναι απλά μια κατηγορία από μόνος του....
Δε θα ξεχάσω όταν ήταν ανερχόμενος πιτσιρικάς ακόμα............
Στο Μονακό (που ήταν και η ειδικότητά του - τυχαίο δεν είναι ότι είναι πολυνίκης στην πιο δύσκολη πίστα από πλευράς τεχνικής και συγκέντρωσης) είναι πρώτος ρίχνοντας ένα γύρο στους υπόλοιπους περιμένοντας στου υπολειπόμενους 5 νομίζω γύρους να τερματίσει και όλοι περιμένουν να κάνει κρούζινγκ προς τον τερματισμό...
Αυτός στην κοσμάρα του κάνει ταχύτερο γύρο τον έναν μετά τον άλλο...... Στην πισίνα χάνει τον έλεγχο και διαλύει το αμάξι.......

Ακόμα θυμάμαι τον εκφωνητή να λέει "Η απειρία του του στοίχισε τον πρώτο του αγώνα" :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:

Είναι δυνατόν ένας μικρός εγκέφαλος να καταλάβει ότι ο άνθρωπος εκείνη τη στιγμή ήταν στην κοσμάρα του και δεν τον ενδιέφερε το αποτέλεσμα;;;;;;
Αυτά και καλη συνέχεια.....
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Yorgos ναι ο Σουμάχερ ήταν καλός οδηγός και παρα πολύ καλός σε γνώση τεχνικών θεμάτων και στο στήσιμο του αυτοκινήτου του (όπως και ο Σέννα). Ομως αυτό που αναφέρεις δεν είναι ιδιαίτερα σπάνιο αλλα ούτε και αποτελεί ιδιαιτερότητα. Σπάνιο είναι αυτό που ΔΕ μαθαίνεται, το ταλέντο στην οδήγηση και η ικανότητα σωστών και ακαριαίων αντιδράσεων.
Σπάνιο είναι επίσης το πάθος και το να παίρνει κανείς ρίσκα για να κερδίσει. Σπάνιο είναι να οδηγείς το αμάξι εκτός ορίων του και να ελέγχεις τις μη προβλέψιμες αντιδράσεις του σα να μην τρέχει τίποτα.
Κανείς δε λέει οτι ο Σουμάχερ δεν ήταν καλός. Οχι όμως κορυφαίος. Τώρα αν είναι ΤΟΠ 3, δε μπορώ να σου απαντήσω γιατί υπάρχει και ο Βιλνέβ και ο Φάντζιο.

Συμφωνώ απόλυτα, σπάνιο είναι όντως αυτό που δεν μαθαίνεται, ονομάζεται και ταλέντο. Συμφωνώ και στις άλλες αρετές που αναφέρεις. Συμφωνώ και θεωρώ και εγώ τον Senna ως τον πρώτο των πρώτων.
Ο Schumacher κατά γενικότερη ομολογία όμως, είχε χάρισμα στον τρόπο που συνεργαζόταν με τους μηχανικούς του, σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα των μελών του τσίρκου της F1, μιας και προσωπικά δεν έχω βρεθεί παρών σε συνεργασία μεταξύ οδηγών και μηχανικών. Γι' αυτό και σε συνδυασμό με τις οδηγικές του ικανότητες αλλά και τον επαγγελματισμό του γενικότερα, θεωρώ ότι σήμερα τουλάχιστον θα αποτελούσε την πρώτη επιλογή οποιουδήποτε manager ή ιδιοκτήτη ομάδας.
Άλλωστε, εδώ και πολύ καιρό η F1 έχει εγκαταλείψει τον δρόμο του ρομαντισμού, λόγος για τον οποίο και εγώ έχω σταματήσει να παρακολουθώ εντατικά. (ειδικά εσύ enfo, γνωρίζεις το πόσο ρομαντικός είμαι με την αυτοκίνηση).

TOP 3, ΤΟΠ 5, TOP 10....δύσκολα θα συμφωνήσουμε σε  TOP lists, άλλωστε είναι και υποκειμενικό το θέμα, τι καλύτερη απόδειξη από την παρούσα συζήτηση.

PS: persona...δεν ξέρω ποιος ο λόγος που επικοινωνείς με τον τρόπο που επικοινωνείς, αλλά αγόρι μου ακόμη και χιούμορ να κάνεις, απλά να σου πω, ότι διάλογος μεταξύ των δύο μας δεν μπορεί να γίνει.
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Κλείνω και εγω εδω μιας και ειμαι εκτός θέματος, και υπόσχομαι να επανέλθω αν και εφόσον δω κάποιο φετινό αγώνα.

Ειχα την τύχη να κάνω το μεταπτυχιακό μου σε πανεπιστήμιο το οποίο έχει εξαιρετικές σχέσεις με Φορμουλα 1. Απο το αεροδρόμιο του πανεπιστημίου πέταξε ο Σουμάχερ όταν είχε το ατύχημα στο Silverstone το 1998-1999. Ημουν εκει αλλα δεν εχει σημασία αυτό.

Φίλοι (εκ των οποίων ο ένας φίλος απο το πολυτεχνείο - ξέρεις ποιος εισαι. αμα εισαι μέλος στειλε πμ) έκαναν τη διπλωματική τους σε εταιρίες όπως Jaguar (τότε υπήρχε), Ferrari, McLaren κυρίως σε θέματα υλικών αλλα και ρευστομηχανικής. Οι αρχι-μηχανικοί των ομάδων, οι άνθρωποι του χώρου δηλαδή, πάντα μιλούσαν με θαμυασμό και σεβασμό για το Σέννα θεωρώντας τον τον κορυφαίο.

Φίλε Yorgos ανέφερες τη λέξη ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ για το Συμάχερ. Οντως σα συνδυασμός ήταν μοναδικός. Λειτουργούσε με τη λογική, ο Σέννα με το συναίσθημα. Οπως και εμείς - και ξέρω πολύ καλά που αναφέρεσαι.

Παίδες εδω υπάρχουν γνώστες του αθλήματος. Ας μη μαλώνουμε. Καλύτερα να συνεργαστούμε.

Κουφάλες, έχω το γνήσιο μπλε-ασπρο καπελάκι Nacional του Σέννα αγορασμένο απο Αγγλία μήνες μετά το θάνατό του.
 

Επισκέπτης
PS: persona...δεν ξέρω ποιος ο λόγος που επικοινωνείς με τον τρόπο που επικοινωνείς, αλλά αγόρι μου ακόμη και χιούμορ να κάνεις, απλά να σου πω, ότι διάλογος μεταξύ των δύο μας δεν μπορεί να γίνει.
Μην τον παρεξηγείς, καλήμερα του λες και αρπάζεται αλλά δεν το κάνει από κακία, έτσι είναι! Κατά βάθος πολύ βάθος όμως είναι καλό άτομο! :boobies:
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
21.228
Κριτικές
492
Like
38.147
Πόντοι
42.697
;) :'(
[youtube=425,350]ehLyDof0NWs[/youtube]
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
21.228
Κριτικές
492
Like
38.147
Πόντοι
42.697
:-
[youtube=425,350]KKgCGYQoQHo&feature=related[/youtube]
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
PS: persona...δεν ξέρω ποιος ο λόγος που επικοινωνείς με τον τρόπο που επικοινωνείς, αλλά αγόρι μου ακόμη και χιούμορ να κάνεις, απλά να σου πω, ότι διάλογος μεταξύ των δύο μας δεν μπορεί να γίνει.
Ο καθένας Γιώργο έχει τον τρόπο του. Εάν δεν ταιριάζεις με αυτόν τον τρόπο απλά δε συζητάς. Δε βρίσκω όμως πουθενά να είπα κάτι εριστικό, ή προσβλητικό, ή δεν ξερω γω τι άλλο.
Στα αθλήματα υπάρχει οπαδισμός, καζούρα και έτσι γίνεται και με τη φόρμουλα.....
Ευτυχώς ο χλεμπονιάρης του σάιτ με ξέρει καλά και δε με παραξηγεί....
Ταράτσα για να μην ξεχνιόμαστε.....
Ξαναγαμιέσαι μωρή κουφάλα και συ και ο κοκκινομύτης ο τσίχλας......
Γρίφος:
Ποιό είναι το ελληνικό ισοδύναμο του Τέρρυ;
 

Valentino_Rossi

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2007
Μηνύματα
2.626
Κριτικές
1
Like
13
Πόντοι
16
Φελιπε Μασα επειδη ειναι Βραζιλιανος!!!! το χει ηδη
 

talos43

Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2006
Μηνύματα
9.547
Like
9
Πόντοι
66
τόχω πει και θα το ξαναπώ....ο άυρτον σένα και μετά...όλοι οι άλλοι.....ο άνθρωπος δεν παιζόταν με τίποτα..απο ψυχή μέχρι μυαλό......θυμάστε στην μόντζα νομίζω που κάνει τετ α κε,σταματάει στην μέση της πίστας και εν ριπή οφθαλμου βγαζει το δέσιμο και βάζει όπισθεν....τότε έιχαν τα μονοθέσια....αποφεύγοντας την σύγκρουση με τους επόμενους?......κάτι που κανείς δεν τόχει κάνει ποτέ......απο άλλο πλανήτη ο άνθρωπος....μόνο μια λέξη...respect...


και μια ψηφοφορία.....

ποιός θα καταφέρει να κάνει τον περσόνα να μην αρπαχτεί?..[άσχετο].... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
:-
[youtube=425,350]KKgCGYQoQHo&feature=related[/youtube]

ρε μπαγάσα επιτηδες το κάνεις;
Ο Σένα και ο θάνατός του 94 με κυνηγάει ακόμα σαν εικόνα στο μυαλό μου.....Είναι για μένα σα να έγινε χθες.......
Στην σρχή του βίντεο είναι το πόντιουμ από την πρώτη φορά που νίκησε στη Βραζιλία... και φαίνεται ότι παραπέει.........
Ηταν τόσο καταβεβλημένος γιατί όπως δήλωσε μετά είχε μείνει στο κιβώτιο με μόνο 2 από τις έξι ταχύτητες......Η φθορά στα ελαστικά και η έλλειψη ροπής όπως δήλωσε μετέφεραν τέτοιους κραδασμούς που το τιμόνι ζύγιζε τόννους. Εάν δεν ήταν στη Βραζιλία θα είχε εγκαταλείψει..... Δήλωσε ότι ήταν η μοναδική φορά που έφτασε στα όρια της λιποθυμίας.....Ομως έμεινε εκεί ενω δεν είχε να αποδείξει τίποτα. Μόνο για τουε Βραζιλιάνους το έκανε.....
Ρε πούστηδες είμαι και ευσυγκίνητος στα γεράματα μη με κάνετε λιώμα..........Πουτάνα πρωτομαγιά του 94. Καριόλη Γουίλλιαμς......  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
τόχω πει και θα το ξαναπώ....ο άυρτον σένα και μετά...όλοι οι άλλοι.....ο άνθρωπος δεν παιζόταν με τίποτα..απο ψυχή μέχρι μυαλό......
τάλε....
οι θεοί φεύγουν πρώτοι...........
οι ημίθεοι δεύτεροι..............
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
21.228
Κριτικές
492
Like
38.147
Πόντοι
42.697
ρε μπαγάσα επιτηδες το κάνεις;
Ο Σένα και ο θάνατός του 94 με κυνηγάει ακόμα σαν εικόνα στο μυαλό μου.....Είναι για μένα σα να έγινε χθες.......
Στην σρχή του βίντεο είναι το πόντιουμ από την πρώτη φορά που νίκησε στη Βραζιλία... και φαίνεται ότι παραπέει.........
Ηταν τόσο καταβεβλημένος γιατί όπως δήλωσε μετά είχε μείνει στο κιβώτιο με μόνο 2 από τις έξι ταχύτητες......Η φθορά στα ελαστικά και η έλλειψη ροπής όπως δήλωσε μετέφεραν τέτοιους κραδασμούς που το τιμόνι ζύγιζε τόννους. Εάν δεν ήταν στη Βραζιλία θα είχε εγκαταλείψει..... Δήλωσε ότι ήταν η μοναδική φορά που έφτασε στα όρια της λιποθυμίας.....Ομως έμεινε εκεί ενω δεν είχε να αποδείξει τίποτα. Μόνο για τουε Βραζιλιάνους το έκανε.....
Ρε πούστηδες είμαι και ευσυγκίνητος στα γεράματα μη με κάνετε λιώμα..........Πουτάνα πρωτομαγιά του 94. Καριόλη Γουίλλιαμς......  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
αστα Persona..
ο απόλυτος οδηγός.
Αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη.
Αυτό που μου έκανε ρε συ εντύπωση σε αυτόν τον άνθρωπο ήταν το βλέμμα του....
ειχε πάντα κάτι μελαγχολικό...
και σε μια εκπομπή που είδα αφιερωμένη στην ζωή του, λέγανε πως την προηγούμενη ημέρα πριν σκοτωθεί ηταν πολύ ανήσυχος και είχε μια κακιά διαίσθηση...έτσι είχε εκμυστηρευτει σε κοντινούς του ανθρώπους..
 

Συνημμένα

  • Ayrton-Senna-photo-2.jpg
    Ayrton-Senna-photo-2.jpg
    34 KB · Εμφανίσεις: 16

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
αστα Persona..
ο απόλυτος οδηγός.
Αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη.
Αυτό που μου έκανε ρε συ εντύπωση σε αυτόν τον άνθρωπο ήταν το βλέμμα του....
ειχε πάντα κάτι μελαγχολικό...
και σε μια εκπομπή που είδα αφιερωμένη στην ζωή του, λέγανε πως την προηγούμενη ημέρα πριν σκοτωθεί ηταν πολύ ανήσυχος και είχε μια κακιά διαίσθηση...έτσι είχε εκμυστηρευτει σε κοντινούς του ανθρώπους..

Ζήρο..... Οποτε θυμάμαι αυτά με πιάνει μελαγχολία.... Εχω διαβάσει άπειρα γι αυτό το ατύχημα... Για τον πούστη τον Κουλθχαρντ που είπε ψέμματα στο δικαστήριο για να εξασφαλίσει τη μίζερη Σαλιέρικη καριέρα του στην Φ1.......
Ο Πικέ το είχε πει και ο πούστης ο ανάπηρος προσπαθούσε να του κλείσει το στόμα......
Είχα τότε που είχα τις μαύρες μου που ο θεός είχε φύγει απ τη Μακλάρεν,πήγε και στη σιχαμένη ομάδα και έδεσε το γλυκό.......

Ενα πρόχειρο κομμάτι από τα εκατοντάδες που έχω στο σκληρό.........
Ορισμένες φορές προσπαθώ να εξηγήσω για ποιό λόγο γεννημένοι Θεοί φεύγουν χωρίς να περνά το γήρας από πάνω τους.
Φεύγουν λες και είναι αθάνατοι, λες και ο Θεός (αν υπάρχει) δεν θέλει να μιζεριάσει την εικόνα τους με ρυτίδες.
Εχω αρκετά παραδείγματα..... Ο Σένα, ο Μότσαρτ, ο Τσε Γκεβάρα, ο Μέγας Αλέξανδρος.......... Βλακείες άρχισα πάλι από συναισθηματική φόρτιση...

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ...

Ήταν η πρώτη του χρονιά με τη Williams ύστερα από πολλά χρόνια στη McLaren. Το κλίμα στην ομάδα αυτή το 1993 ήταν αφόρητο. Ο σκληρός και κακός χαρακτήρας του ιδιοκτήτη της Ron Denis, του είχε σπάσει τα νεύρα. Όλο το χρόνο του έκανε σκωτσέζικο ντούς, με το συμβόλαιό του να το ανανεώνει (ούτε ο Senna ήθελε πλέον τη μονιμότητα) μετά από κάθε αγώνα, οδηγώντας ένα αυτοκίνητο... που ήταν η σκιά εκείνου του 1992.
Βλέπετε, η Honda μόλις είχε αποχωρήσει και ο - σχετικά - αδύνατος κινητήρας Ford ήταν η μόνη επιλογή. Κι' όμως, το παλικαράκι είχε καταφέρει, μέσα απ' αυτήν την αφόρητη πίεση του απίστευτου Denis, να κερδίσει και πέντε αγώνες, χάρη στο μεγάλο ταλέντο του. Το πόσο σκληρός με τους οδηγούς του είναι ο Denis το ξαναείδαμε και τώρα, στο Γκραν Πρι της Ισπανίας, όταν είπε για τον Coulthard ότι «απουσίαζε το μυαλό του» επειδή του έσβησε στην αφετηρία ο κινητήρας. Διαμαρτυρήθηκε έντονα ο οδηγός και μετά παραδέχτηκε δημοσία ο Denis ότι η έρευνα έδειξε πρόβλημα στα ηλεκτρονικά!

Ο Senna, λοιπόν, ασφυκτιούσε. Και επειδή εκείνη την εποχή η μόνη λύση για κάποιον που ήταν τρείς φορές πρωταθλητής ήταν η ομάδα του Frank Williams, η υπογραφή του συμβολαίου ήταν η φυσική κατάληξη. Σκληρός ήταν πάντα και ο Frank Williams, το δε ατύχημά του, τον είχε κάνει ακόμη πιο σκληρό. Όπως, δύσκολος είναι και ο συνιδιοκτήτης της ομάδας και αρχιμηχανικός Patrick Head.

Το 1994 στην πίστα του Εστορίλ της Πορτογαλίας είχε γίνει η παρουσίαση της ομάδας στους δημοσιογράφους, με το νέο απόκτημα, που ήταν ο Ayrton Senna. Το βράδυ της 14ης Ιανουαρίου, πριν ξεκινήσει το επίσημο δείπνο με τους 500 καλεσμένους, ο Williams ανήγγειλε επίσημα τον Senna και τον Hill, με δύο πολύ σύντομες φράσεις. Και ξαφνικά, η τρίτη του φράση έκανε τους πάντες να παγώσουν όταν, γυρίζοντας προς τους οδηγούς, με το γνωστό ανέκφραστο βλέμμα του, τους είπε:

«Είστε οι καλύτεροι οδηγοί, έχετε και το καλύτερο αυτοκίνητο, από σας εξαρτάται να κάνετε το 1-2 στο πρωτάθλημα». Νεκρική σιγή έπεσε στην αίθουσα, γιατί τέτοιες βαριές κουβέντες δεν λέγονται. Ήταν ίσως η μόνη φορά που ο Senna ένοιωσε πολύ αμήχανα.
Τρεισήμισι μήνες αργότερα καταλάβαμε ότι το αυτοκίνητο του 1994 δεν ήταν το καλύτερο.

Ηταν Κυριακή 1η Μαΐου 1994, μεσημέρι. Λίγα λεπτά μετά τις τρεις και κάτι περισσότερο από δύο στροφές από την εκκίνηση του γκραν πρι του Σαν Μαρίνο. Ο Ayrton Senna θα ξεκινούσε πάλι από την pole position (το συνήθιζε άλλωστε). Στην εκκίνηση γίνεται το κλασικό μπέρδεμα στην πίστα, βγαίνει το αυτοκίνητο ασφαλείας μέχρι να καθαρίσει ο δρόμος. Στον 7ο γύρο το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχωρεί και τότε γκάζι.
Τα μοτέρ ουρλιάζουν, ο Senna είναι μπροστά και τον ακολουθεί ο Schumacher με το Benetton-Ford. Η ταχύτητα πάνω από 300 χλμ/ω. Τα χιλιόμετρα κυλούν, έρχεται η πολύ ανοιχτή αριστερή Ταμπουρέλο. Και ξαφνικά, ένα σύννεφο σκόνης, ένας ξερός θόρυβος και συντρίμμια το αυτοκίνητο του Senna!
Τα ίχνη στην άσφαλτο από το φρενάρισμα (θυμηθείτε το αυτό), και το σημάδι από το εμπρός ελαστικό που χτύπησε στον τοίχο ήταν τα μόνα σημάδια.



Ο Senna - όπως και στους δύο άλλους αγώνες - είχε κάνει τον ταχύτερο γύρο με δεύτερο τον Schumacher (Benetton-Ford) που είχε κερδίσει τους αγώνες, στους οποίους πάντα ήταν μπροστά ο Ayrton μέχρι την έξοδο (Βραζιλία) ή την εγκατάλειψή του (Ειρηνικός- Αίντα). Το αυτοκίνητο που του είχαν φτιάξει ήταν εντελώς καινούργιο και ο Ayrton παραπονιόταν ότι ήταν δυσκολοοδήγητο. Όμως, δεν τον πολυπίστευαν. Νόμιζαν - και έλεγαν - ότι κάπου υπερέβαλε. Αργότερα κατάλαβαν, όταν πια είχαν μείνει στην ομάδα ο Damon Hill με τον Coulthard (αντικατέστησε τον Βραζιλιάνο) και δεν μπορούσαν να πάρουν τα πόδια τους. Στα δύο πρώτα γκραν πρι, αν και ξεκινούσε από την πρώτη θέση δεν είχε καταφέρει να τερματίσει. Πίστευε ότι είχε έρθει η ώρα για την πρώτη του νίκη για το 1994. Η στροφή Ταμπουρέλο ήταν από τις πιο δύσκολες της πίστας. Στα επίσημα δοκιμαστικά του Σαββάτου ο Αυστριακός Razenberger είχε χάσει τη ζωή του στην επικίνδυνη στροφή.

Ο Senna φανερά επηρεασμένος από το δυστύχημα δεν ήταν και στην καλύτερη ψυχολογική κατάσταση. Σε κουβέντα που είχε το απόγευμα του Σαββάτου (30/04/1994) με τον dr. Sir Watkins, του ανέφερε ότι σκεφτόταν την αποχώρηση από την ενεργό δράση, στο τέλος εκείνης της περιόδου. Ο γιατρός προσπάθησε να τον μεταπείσει, αλλά μάταια.

Αμέσως μετά το δυστύχημα, άρχισαν να ακούγονται διάφορες θεωρίες για το τι προκάλεσε την έξοδο. Μόνο ο Nelson Pike, ο άλλος Βραζιλιάνος τριπλός πρωταθλητής είχε πέσει μέσα.

Είχε πει, αμέσως μετά ότι, αν ένας μεγάλος οδηγός όπως ο Senna, πατήσει με 312χλμ/ω. (τόσο είχε δείξει η τηλεμετρία) φρένο σε στροφή, αυτό μόνο ένα πράγμα σημαίνει. Πως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΜΟΝΙ ! Τότε κανείς δεν είχε δώσει σημασία. Πέρασαν κάμποσες εβδομάδες, για να προσέξει κάποιος στο ιταλικό περιοδικό Autosprint μια φωτογραφία που είχε τραβηχτεί τη στιγμή που είχαν βγάλει τον Senna από το αυτοκίνητο, ήταν ανάσκελα στο χώμα και οι γιατροί των πρώτων βοηθειών του έκαναν τραχειοτομή. Έξω από το αυτοκίνητο κρεμόταν το ΤΙΜΟΝΙ, με την κολώνα του να έχει «ανοίξει» σαν τριαντάφυλλο!

Ο Pike ήταν ο μόνος που ούτε μία στιγμή δεν διατύπωσε την παραμικρή υπόνοια για υπαιτιότητα του Senna. Θεωρήθηκε από πολλούς και ως έμπρακτη δήλωση συγνώμης για το ότι, κάμποσα χρόνια πριν, τον είχε κατηγορήσει πως, δήθεν, δεν του άρεσαν οι γυναίκες!

Η αποκάλυψη της φωτογραφίας με το τιμόνι είχε φέρει πανικό στη Williams. Παραδέχτηκαν ότι όντως η κολώνα του τιμονιού ήταν δύο κομμάτια κολλημένα. Το ένα, ήταν πιο λεπτό σε διάμετρο για να εξοικονομηθεί χώρος περίπου 1 ή 2 εκ., για τα πόδια του οδηγού! Αργότερα, αποδείχτηκε με έρευνα που παρήγγειλε ο εισαγγελέας της Μπολώνια σε εργαστήριο, ότι το σπάσιμο της κολώνας στο σημείο της κόλλησης δεν έγινε από το τρακάρισμα στον τοίχο, αλλά επειδή δεν είχε αντέξει, το πιο λεπτό μέταλλο, τις μεγάλες ΣΤΡΕΠΤΙΚΕΣ δυνάμεις!

Το μεσημέρι της πρώτης Κυριακής του Μάη του 1994 η φόρμουλα και οι φίλοι της έχασαν έναν από τους μεγαλύτερους οδηγούς της ιστορίας του αθλήματος. Ο Βραζιλιάνος Ayrton Senna άφησε την τελευταία του πνοή στην πίστα της Ιμολα, στην στροφή Ταμπουρέλο, περνώντας στο πάνθεον της ιστορίας του αθλήματος.

Δεν του άρεσαν ποτέ η δημοσιότητα και η συνεχής επαφή με τον κόσμο της. Παρέμενε ντροπαλός και αυτό τον έκανε να ξεχωρίζει από τους υπολοίπους. Η πίστη του στον Θεό τον βοηθούσε πάντα, όπως έλεγε γι αυτό και η Βίβλος ήταν πάντα μαζί του, όπου και αν βρισκόταν.

Στα 34 του χρόνια, ο Senna μας άφησε, διαλέγοντας να αποχωρήσει , όπως αρμόζει σε ένα μεγάλο μαχητή, μέσα στη μάχη. Ηταν ο καλύτερος της εποχής του και έφυγε πρόωρα, καθώς θα μπορούσε να προσφέρει και από άλλες θέσεις μετά την αποχώρηση του, από την ενεργό δράση.

Ο ντροπαλός του χαρακτήρας τον έκανε ξεχωριστό, σε όλους τους τομείς. Αγαπήθηκε πολύ όταν αγωνιζόταν γιατί προσέφερε πολλά και συνέβαλε στην άνοδο του αθλήματος. Την ημέρα που μας άφησε, στη χώρα του τη Βραζιλία κηρύχθηκε εθνικό πένθος, ως ελάχιστος φόρος τιμής σε ένα μεγάλο αθλητή, που αποτελούσε, αποτελεί και θα συνεχίσει να αποτελεί σημείο αναφοράς για τη φόρμουλα, τους οδηγούς και τους φίλους της σ' όλο τον κόσμο.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom