Α, οκ απλά υπάρχει μια ομοιότητα ανάμεσα σε αυτά που λες και σε κείμενα στο διαδίκτυο.
Σαν καρμπόν.
Προφανώς ήταν συμπτωματική η ομοιότητα.
Καλησπέρα φίλε μου. Σε ευχαριστώ πολύ που παρέθεσες τις πηγές από το διαδύκτιο. Θεωρούσα ότι δεν είναι απαραίτητο. Εδώ παραδέχομαι πως έκανα λάθος. Η αλήθεια είναι πως δεν έχω αντλήσει τις παραθέσεις από εκεί που τις έβαλες, αλλά δεν έχει και μεγάλη σημασία.
Ας έβαζες μαζί με τις φωτογραφίες και το λινκ. Χρήσιμο θα ήταν για μελλοντικές αναζητήσεις.
Φυσικά δεν εφηύρα εγώ τα θέματα των κλάδων της φιλοσοφίας. Μακάρι να ήταν έτσι. Ούτε φυσικά παρουσίασα κάτι που έγραψε ο Καντ ως μια δικιά μου σκέψη.
Όχι. Η ομοιότητα δεν είναι συμπτωματική . Δεν θα μπορούσε να είναι από τη φύση του θέματος που πραγματεύεται το παρών νήμα.
Όσον αφορά το «καρμπόν» οφείλω να σου απαντήσω ότι σε μια επιστημονική «συζήτηση» ορθό είναι τα δεδομένα, η’ αλλιώς οι ορισμοί, να γράφονται - παρουσιάζονται αυτούσια, χωρίς να παρεμβάλλεται γνώμη, αντίληψη, άποψη των σχολιαστών. Αυτό μπορεί να γίνει στη συνέχεια ως ανάλυση.
Πως θα μπορούσα άλλωστε για παράδειγμα να παραθέσω με δικά μου σύμβολα πχ το Πυθαγόρειο Θεώρημα. Κάτι μέχρι τώρα δεδομένο, αφού έχει πράγματι αποδειχθεί με πολλούς μαθηματικούς τρόπους.
Με ρώτησες αν αρθρογραφώ και σου απάντησα «όχι». Βέβαια στις παραθέσεις σου δεν βλέπω κανένα άρθρο. Αντιθέτως, έχεις παραθέσει διαδικτυακά βιβλία (και κάτι που δεν μπορώ να χαρακτηρίσω ως άρθρο, αλλά ως υπόμνημα).
Σου απάντησα ότι κρατάω σημειώσεις.
Είναι ο μόνος τρόπος για να διαχειριστώ τις πληροφορίες που αντλώ από τα βιβλία.
Τα βιβλία τα οποία θα παρέθετα, αν μου το ζητούσες και αφορούν σε προηγούμενες αναρτήσεις μου στο παρών νήμα : (Με συγχωρείς που δεν βάζω με ακρίβεια την σελίδα. Αν πραγματικά ενδιαφέρεσαι μπορώ- θέλω λίγο χρόνο - να βρω τις σελίδες).
-Θεοδοσης Πελεγρίνης, Εμπειρία και Πραγματικότητα, Εκδόσεις Καραδαμιτσα 1988
-Nigel Warburton, Φιλοσοφία-Τα βασικά ζητήματα, Εκδόσεις περίπλου, 1999
-Θεωρίες της πολιτικής και του κράτους, Καντ, ΙμμάνουελΛόκ, Τζον Ρουσώ, Ζαν ΖακΧέγκελ, ΓκεόργκΧόμπς, Τόμας
Εκδόσεις Σαββάλας, 2005
-Γιώργος Πολίτης, Ελευθερία και Εξουσία , Ιδιωτική Έκδοση, 2010
Δεν είσαι λοιπόν μεγάλος ερευνητής, αλλά καλός αναγνώστης. Χαίρομαι για το ενδιαφέρον που έδειξες. Πράγματι ότι έγραψα είναι αληθες και επιβεβαιώνεται από τις φωτογραφίες που παρέθεσες.
Παραπάνω στο νήμα αναφέρθηκα, σε απάντηση του φίλου stelios1, στην ιεράρχηση που μπορεί να θέσει κάποιος που ασχολείται με την φιλοσοφία -η’ και όχι - σύμφωνα με τον Καντ, την οποία θεωρώ πολύ σημαντική.
Το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό συζητώντας για φιλοσοφία είναι η διαφορά της εμπειρίας από την θεωρητική πράξη. Εξαιτίας τούτου παρέθεσα την ιεράρχηση του Καντ.
Εδώ αναφέρω γνώμη μου, η οποία μπορεί να λειτουργήσει συνδυαστικά με τα φιλοσοφήματα των «Εμπειρικών»: Για να αναζητήσεις την γνώση θα πρέπει να κατέχεις ένα μέρος αυτής. Έστω την ελάχιστη. Τον σημαντικότερο ρόλο στην απόκτηση αυτής της ελάχιστης γνώσης, που δίνει το θεμέλιο έναυσμα, διαδραματίζει η εμπειρία. Πάνω σε αυτή εξελίσσεται η φιλοσοφία, η αποδεδειγμένη γνώμη του ανθρώπου για τον κόσμο που τον περιβάλει, αλλά και την ίδια του την ύπαρξη. Άρα η θεωρητική και η πρακτική κατανόηση των θεμάτων που αφορούν τον διανοητή είναι άρρηκτα συνδεδεμένες.
Αυτά πιστεύω να απαντούν στα ερωτήματα που τέθηκαν από το προφίλ σου.
Γράφοντας όμως μου γεννήθηκε εμένα το ερώτημα: Μήπως έχεις την αίσθηση ότι προσπαθώ να σε ξεγελάσω; Και για ποιον λόγο να το κάνω αυτό; Για να φανώ έξυπνος η’ διανοητής;
Σε διαβεβαιώ ότι δεν είμαι τίποτα από τα δυο. Είμαι ένας λογικός άνθρωπος, κάποιας ηλικίας, πίσω από μια οθόνη. Τίποτα παραπάνω.
ΥΓ. Φράση από τους Αφορισμούς του Ιπποκράτη που θα με βασανίζει εφ’ όρου ζωής: «Ο βίος βραχύς, η δε τέχνη μακρή, ο δε καιρός οξύς, η δε πείρα σφαλερή, η δε κρίσις χαλεπή». Δηλαδή, «H ζωή είναι σύντομη, η δε ιατρική μακρόχρονη, η ευκαιρία φευγαλέα και η πείρα απατηλή, η ορθή κρίση των πραγμάτων είναι δύσκολη». Περισσότερα :
http://repository.academyofathens.gr/document/567.pdf
Είχα σκουριάσει.