Ένας κύριος που κανονίζει σωστά τις όποιες υποθέσεις του, φροντίζει πρώτα απ' όλα
να οργανώσει εγκαίρως έτσι το θέμα ώστε να μην νιώθει καμμία ανασφάλεια ο "συνεργάτης" του,
ώστε ακόμα κι αν προκύψει κάποιο ανθρώπινο απρόοπτο, να υπάρχουν όλα τα απαραίτητα περιθώρια
αντίδρασης για να μπορεί και ο άλλος να επανασχεδιάσει το πρόγραμμά του και να μην μείνει ξεκρέμαστος.
Ειδικά για εργαζόμενες, που προς τιμή τους είναι ελεύθερα προσβάσιμες από τον καθένα και σε προσιτές τιμές
και άρα οργανώνουν ένα σφιχτό χρονοδιάγραμμα για να προλαβαίνουν να ικανοποιούν διαδοχικά όλους τους πελάτες τους
πρέπει να υπάρχει ακόμα μεγαλύτερος σεβασμός ως προς τις εξηγήσεις διότι κάθε στραβή δημιουργεί μεγάλο μπέρδεμα
(χώρια που είναι γενικώς ανεπίτρεπτο ένας κύριος να στήνει μια κυρία στο ραντεβού - τα "στησίματα" επιτρέπονται μόνο εντός κλίνης...
). Εννοείται, ότι όπως εμείς οι πελάτες έχουμε κάθε δικαίωμα στην ενημέρωση για να αποφεύγουμε τις φόλες, έτσι και οι εργαζόμενες που είναι περισσότερο ευάλωτες και εκτεθειμένες σε κάθε καρυδιάς διαφορετικό καρύδι, έχουν επίσης δικαίωμα να λαμβάνουν τα όποια μέτρα τους για να προφυλάσσονται λ.χ. από λογής επικίνδυνους, χρήστες ουσιών, ασυνεπείς και εν γένει ψυχοφθόρους μαλάκες κλπ.. Στο φινάλε, δεν είδα κάπου η Εύα να θίγει προσωπικά δεδομένα κάποιου, απλώς έθιξε δημόσια μια απαράδεκτη στάση. Δεν βλέπω κάτι το μεμπτό στην αντίδρασή της, για κάτι που εξάλλου θα πείραζε τον καθένα μας.