Νέα

Έργα και Ημέρες της νεοφασιστικής/ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης «Χρυσή Αυγή»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 131K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Συμφωνείς με τη καταδίκη της Χρυσής Αυγής;

  • Ναι

    Ψήφοι: 289 72,3%
  • Οχι

    Ψήφοι: 86 21,5%
  • ΔΞ

    Ψήφοι: 25 6,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    400

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.107
Κριτικές
7
Like
10.109
Πόντοι
1.686
δεν έχει, φαλακρός είναι :grin:

και χοντρός και φαλακρός. :grin:

Επειδή έχω δει φωτό του ,ΔΕΝ είναι καραφλας ,έχει κατσαρά μαλάκια !  :2funny:

Μερικά κιλάκια περιττά έχει ,δεν θα τον έλεγες και χοντρέλα !  :2funny: :2funny:
 

madoka

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2013
Μηνύματα
1.154
Like
0
Πόντοι
16
Τραμούλη φοβάσαι το Συριζα ;  :2funny: :2funny: :2funny:

Θα καταστρέψει τημ Ελλάδα ;  :2funny: :2funny: :2funny:
Mη του πάρουν την περιουσία,τα παιδιά και την γυναίκα(την οποία κερατώνει με ιερόδουλες) οι κομμουνιστές :2funny: :2funny: :2funny:

Nickprop1.png
 

madoka

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2013
Μηνύματα
1.154
Like
0
Πόντοι
16
Επειδή έχω δει φωτό του ,ΔΕΝ είναι καραφλας ,έχει κατσαρά μαλάκια !  :2funny:

Μερικά κιλάκια περιττά έχει ,δεν θα τον έλεγες και χοντρέλα !  :2funny: :2funny:
η φωτογραφία που είδες είναι παλιά... :idiot: :uglystupid:

Εγώ τον είδα πρόσφατα live πέρυσι τέτοια εποχή... :rolleyes:
 

Γιώργος Ξύδης

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Ιαν 2011
Μηνύματα
12.340
Κριτικές
9
Like
4.698
Πόντοι
1.830
Τα διλήμματα των “δεσμωτών του Μαλανδρίνου”
roupakias.jpg

Είναι γνωστό ότι η Χρυσή Αυγή αντιμετωπίζει τα μέλη/δράστες εγκληματικών ενεργειών που έχουν την ατυχία να συλληφθούν με την παλιά γνωστή μέθοδο του “δεν με ξέρεις-δεν σε ξέρω”. Περιπτώσεις όμως σαν την τωρινή είναι ιδιάζουσες: κρατούμενοι τώρα, εκτός από τους βουλευτές της οργάνωσης, δεν είναι κάποια “σάπια μήλα” που εξέπεσαν της εμπιστοσύνης του “Αρχηγού”, αλλά ο πυρήνας του πιο επίλεκτου τάγματος εφόδου, αυτού της Νίκαιας και ευρύτερα του Πειραιά.

Είναι γι’ αυτό το λόγο που, πότε πότε, η οργάνωση χρειάζεται να κάνει χειρονομίες που να δείχνουν στα κρατούμενα μέλη της ότι “δεν τα ξεχνάει” και ότι, έστω και χαμηλόφωνα, στέκεται δίπλα τους. Η αναφορά – σε εκδηλώσεις της οργάνωσης – στους “κρατούμενους όχι μόνο στον Κορυδαλλό, αλλά και στο Μαλανδρίνο” έχει γίνει ο κωδικός αυτής της χαμηλής έντασης αλληλεγγύης.

Μια πρόσφατη ανάρτηση σε ημιεπίσημο μπλογκ της Χρυσής Αυγής αποτίει τιμές στους “δεσμώτες του Μαλανδρίνου”, φτάνοντας μάλιστα ακόμα και σε ιερόσυλες συγκρίσεις με τους κρατούμενους βουλευτές της οργάνωσης: “Μιας β΄κατηγορίας δεσμώτης, απ’ το κράτος βαφτίστηκες, σύντροφε, απλά γιατί δεν έτυχες κι εσύ του “προσόντος” μιας ιδιότητας, εκείνης του “βουλευτή”… Προσκυνώ το μαρτύριό σου, σύντροφε δεσμώτη του Μαλανδρίνου”.

Έχει χιλιάδες λόγους να προσκυνά τους “δεσμώτες του Μαλανδρίνου” η ηγεσία της Χρυσής Αυγής και να προσπαθεί να εξάψει τον “ιδεαλισμό” της εθνικοσοσιαλιστικής τους ένταξης. Αν ο Μιχαλολιάκος και τα υπόλοιπα ηγετικά στελέχη κινδυνεύουν με 20 χρόνια κάθειρξη και επιπλέον φυλάκιση για την παραβίαση του νόμου περί όπλων (ποινή που τελικά θα καταλήξει σημαντικά μικρότερη στην πράξη), οι “δεσμώτες του Μαλανδρίνου” κινδυνεύουν να περάσουν δεκαετίες ολόκληρες της ζωής τους στη φυλακή. Όλοι οι συμμετέχοντες στο τάγμα εφόδου της Νίκαιας κατά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα απειλούνται μέχρι και με ισόβια κάθειρξη για την ανθρωποκτονία και επιπλέον ποινή πέντε έως είκοσι χρόνων για την εγκληματική οργάνωση (ανάλογα με το πόστο). Το διακύβευμα είναι απλό: μια ολόκληρη ζωή στη φυλακή.

Τι θα κάνουν λοιπόν οι “δεσμώτες του Μαλανδρίνου”; Ήδη κάποια από τα μέλη της οργάνωσης έχουν μιλήσει ανοιχτά, όπως ο Δήμου, ενώ άλλοι έχουν μετατοπιστεί από τις αρχικές τους καταθέσεις. Ο,τι και να λέει η ηγεσία της Χρυσής Αυγής περί σκευωρίας, η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη: η δολοφονία Φύσσα πραγματοποιήθηκε μετά από κινητοποίηση ολόκληρου του κομματικού μηχανισμού του πυρήνα της Νίκαιας, συνάντηση στα γραφεία του και μοτοπορεία προς το καφέ Κοράλλι με ρόπαλα και κράνη (μαρτυρίες αστυνομικών). Ο Πατέλης, γραμματέας της τοπικής, και ο Καζαντζόγλου, υπεύθυνος του τμήματος ασφαλείας, ήταν εκεί, σύμφωνα με τη δεύτερη κατάθεση του Ρουπακιά.

Τα διλήμματα είναι αμείλικτα: θα μιλήσουν οι κατηγορούμενοι που συμμετείχαν στην επίθεση για να ελαφρύνουν τη θέση τους ομολογώντας όμως τι πραγματικά συνέβη το βράδυ της δολοφονίας ή θα αφήσουν την ροή των πραγμάτων να εξελιχθεί σε μια απόφαση συνέργειας σε ανθρωποκτονία; Θα αποκαλύψουν τον ρόλο της κεντρικής ηγεσίας (και ιδίως του Λαγού) στη λήψη της απόφασης της επίθεσης ή θα προτιμήσουν περισσότερα χρόνια κλεισμένοι “στα κελιά της τιμής”;

Από τους κρατούμενους του Μαλανδρίνου, ένας έχει να πάρει τις πιο καθαρές αποφάσεις: ο Ρουπακιάς. Από την πρώτη στιγμή, ο Ρουπακιάς, κατόπιν υπόδειξης του μαχαιρωμένου Παύλου Φύσσα στους αστυνομικούς της ΔΙΑΣ, ομολόγησε ότι έριξε τη μία μαχαιριά, “στην κοιλιά” όπως ανέφερε στις απολογίες του. Όμως, οι μαχαιριές στο σώμα του Παύλου δεν είναι μία, αλλά τρεις. Θα αποδεχτεί ο Ρουπακιάς την ευθύνη και για τις τρεις μαχαιριές όταν φτάσει η ώρα του δικαστηρίου; Αν ναι, θα ακυρώσει τον ισχυρισμό του “βρασμού” και της “άμυνας” που έχει ήδη προβάλλει και θα βάλει ουσιαστικά μονος του τέλος στη ζωή του. Αν όχι, θα πρέπει να πει ποιός ή ποιοί άλλοι μαχαίρωσαν τον Παύλο Φύσσα. Είναι μια απόφαση κρίσιμη την οποία η Χρυσή Αυγή θα αποπειραθεί αναμφισβήτητα να επηρεάσει (δίοδοι υπάρχουν).

Μέχρι τότε, αραιά και που, και κυρίως χαμηλόφωνα, ο “Αρχηγός” θα βάζει τα παπαγαλάκια του να αποτίουν τιμές στους “δεσμώτες του Μαλανδρίνου”. Μέχρι να γίνουν κι αυτοί αναλώσιμοι. Δεν θα είναι οι πρώτοι, ούτε δα κι οι τελευταίοι.

 

Επισκέπτης
Μην τους χαρίσετε τη νίκη μας



1.Αντισταθείτε… Αντισταθείτε… Αντισταθείτε

Η ολιγοήμερη αναβολή στην ψήφιση του αντιρατσιστικού μορφώματος, ήταν χωρίς αμφιβολία, μια νίκη του Ελληνισμού.
Ωστόσο δεν ήταν παρά μία νίκη σε μάχη εμπροσθοφυλακών.
Και το να κερδίσεις μία μάχη, δεν σημαίνει ότι κέρδισες και τον πόλεμο!

Έχουμε πολλές μάχες ακόμα μπροστά μας.
-Τη μάχη για να μην δημευτεί η ελληνική γη και τα σπίτια μας
-Τη μάχη για αξιοπρεπή μεροκάματα και ανθρώπινες συνθήκες εργασίας
-Τη μάχη για να μην καταντήσει ο Έλληνας ξένος στην ίδια του την πατρίδα
-Τη μάχη ενάντια στο Ισλαμ
-Τη μάχη ενάντια στην παγκόσμια κυριαρχία των τραπεζών, των αφανών χρηματοπιστωτικών ομίλων, των ευρωαμερικανοσιωνιστικών διευθυντηρίων, τη μάχη ενάντια στους αργυραμοιβούς των εθνών…  
Ο πόλεμος θα είναι αμείλικτος και θα έχει πολλές μάχες. Άλλες κερδισμένες και άλλες χαμένες.
Με διακύβευμα την εξαφάνιση του Ελληνικού έθνους από την ιστορία ή το οριστικό ξωπέταγμα του δωσιλογικού καθεστώτος.
Και θα είναι ένας πόλεμος ζωής ή θανάτου, στον οποίο δεν χωράει ουδετερότητα.

Οι Έλληνες [όσοι ακόμα νιώθουμε Έλληνες] δεν πρέπει ούτε μία στιγμή να επαναπαυτούμε. Η νίκη μας στην φάση αυτή, δεν μπορεί να είναι παρά ο πρόλογος της οργανωμένης και μαζικής μας αντίστασης στα σχέδια των ευρωαμερικανοσιωνιστικών κογκλάβιων και των εγχώριων υποτελών τους.
Η άτακτη υπαναχώρηση του καθεστώτος στη μάχη του αντιρατσιστικού έδειξε με τον πιο ωμό τρόπο, πόση δύναμη διαθέτουμε εμείς ο λαός, όταν αποφασίζουμε να αντιδράσουμε, συλλογικά και οργανωμένα.
Ωστόσο, μην αυταπατάσθε.
Θα προσπαθήσουν παντί τρόπω να το περάσουν, στην κατάλληλη χρονική στιγμή, πιο ύπουλα, πιο μεθοδευμένα, πιο αποφασιστικά.
Αυτές είναι οι εντολές τους και δεν μπορούν να κάμουν αλλιώς.

Ας μην χαλαρώνουμε και προπαντός, ας μην φανταζόμαστε ότι, έστω και ένα μικρό κομμάτι της καθεστωτικής ελίτ, διαθέτει τσίπα ελληνικής συνείδησης.
Είναι όλοι τους πιόνια στην ίδια σκακιέρα.
Το μόνο που τους νοιάζει είναι το αν θα κρατήσουν τα βολευτικά προνόμια των ή όχι.
Κι όταν θα βρουν τον τρόπο να σας ξεγελάσουν, θα το πράξουν αδίστακτα.

Για αυτό μην τους χαρίσετε τη νίκη μας.
Μην τους  δώσετε συγχωροχάρτι εθνικής υπερηφάνειας.
Η οπισθοχώρηση τους, σας έδειξε τη δύναμη σας.
Μην γυρίσετε πίσω!
Αντισταθείτε… Αντισταθείτε… Αντισταθείτε…

Α, και κάτι ακόμα…
Όταν θα κληθείτε να ψηφίσετε, μην συλλογιστείτε αυτά που εξαναγκάστηκαν να μην κάμουν αλλά όλα αυτά που έχουν λάβει εντολές να κάμουν και θα τα κάμουν, αργά ή γρήγορα…

2.Ένα, δύο, τρία πολλά αντιρατσιστικά

Η προσωρινή νίκη του Ελληνισμού απέναντι στη λυσσαλέα επίθεση των ευρωαμερικανοσιωνιστικών συμμοριών, έδειξε συν τοις άλλοις, ότι υπάρχουν πατριωτικοί θύλακες στην κοινωνία των Ελλήνων, που μπορούν ακόμα να αντισταθούν συλλογικά και να ανατρέψουν, υπό ορισμένες προϋποθέσεις τα σχέδια των δωσιλόγων και των κατακτητών.      
Παρά την ολομέτωπη επίθεση στα μυαλά του πόπολου από τα παπαγαλάκια του καθεστώτος, τελικά αναγκάστηκαν να πάρουν πίσω το ανθελληνικό μόρφωμα των κουβελορεπούσηδων.
Σημαντικότατο ρόλο σ’ αυτή τη μάχη εμπροσθοφυλακών, φαίνεται ότι διαδραμάτισε η αποφασιστική αντίδραση δύο μεγάλων μαζικών φορέων της ελληνικής κοινωνίας:
των ποντιακών ενώσεων και της ορθόδοξης εκκλησίας.

Δεν χωράει αμφιβολία, ότι οι 38 καραγκιόζηδες της Νέας Δημοκρατίας, που απ όλα τα φρικαλέα άρθρα του αντιρατσισιτκού τους πείραξε μοναχά το ζήτημα της γενοκτονίας των ποντίων, εξαναγκάστηκαν να στείλουν τη γνωστή επιστολή στον σαμαρά, μόνο και μόνο επειδή οι ενώσεις ποντίων τους έδωσαν [για πρώτη φορά να καταλάβουν, πως αν συνεργούσαν στο να περάσει, θα έψαχναν μετά να βρουν τη ψήφο τους στα δελτία του πρετεντέρη!
Εξίσου αποφασιστική ήταν και η παρέμβαση ορισμένων ιεραρχών, που αυτή τη φορά δεν μάσησαν τα λόγια τους.  Θα έλεγα μάλιστα ότι η καλογραμμένη ανοιχτή επιστολή του σεβασμιότατου Πειραιώς, ήταν το πιο οδυνηρό σκαμπίλι στη μούρη των εγχώριων γραβατοπειρατών.

Κι ενώ λίγες ημέρες πρωτύτερα, οι θλιβεροί μοναχοί κι ιερομόναχοι του Αγίου Όρους χαριεντίζονταν με τον πρωθιερέα του ανθελληνισμού, άξαφνα η ορθοδοξία, έστω και καθυστερημενα, έστω και αποσπασματικά, θυμήθηκε ότι σ’ αυτόν τον τόπο, χριστιανισμός και ελληνισμός έχουν δώσει κοινό αίμα και βγήκε μπροστά.
Ο λαός των Ελλήνων επιτέλους ξαναείδε ένα μαύρο ράσο, να μπαίνει στην πρώτη γραμμή κι αντί να κάθεται και να παζαρεύει με το καθεστώς τα μαύρα προνόμια, έλαβε σημαία Ελληνική και τόλμησε να ρίξει στα μούτρα των νεοραγιάδων την ωμή αλήθεια, ότι δηλαδή αυτό το μόρφωμα που το ονομάζουνε «αντιρατσιστικό» δεν είναι άλλο τι, παρά η ενοχοποίηση του Έλληνα και η υποβάθμιση του σε πολίτη δεύτερης κατηγορίας μέσα στον ίδιο του τον τόπο.
Κάλλιο αργά, παρά ποτέ.

Η τρομάρα των καθεστωτικών μπροστά στην οργανωμένη αντίδραση των ορθόδοξων ιερέων και του ποντιακού Ελληνισμού δείχνει ξεκάθαρα, πόσα θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει εμείς οι Έλληνες, αν εδώ και καιρό αποφασίζαμε να εξεγερθούμε, με αποφασιστικότητα και με αληθινά μαζική συμμετοχή, αντί να κάνουμε χαριτωμενίτσες στο Σύνταγμα, καταναλώνοντας αβέρτα μαλλί της γριάς και υπαίθρια βρώμικα.
Ας είναι…
Και τώρα ακόμα, πολλά είναι αυτά που μπορούν να γίνουν.
Αρκεί να μην ξαναπέσουμε στην παγίδα του καθεστώτος και να «λησμονήσουμε» το τι συνέβη με το αντιρατσιστικό.
Αυτό που μας χρειάζεται είναι ένα-δύο-τρία, πολλά αντιρατσιστικά, πολλά τέτοια σκαμπίλια στις μούρες των προδοτών και των μισελλήνων

Γιατί, και το αντιρατσιστικό θα ξαναφέρουν και το τέμενος θα προσπαθήσουν να χτίσουν και τα σπίτια μας να μας τα πάρουν και τους μισθούς μας να τους μετατρέψουν σε μισθούς δούλων και εμάς να μας αντικαταστήσουν από αφροασιατικές μάζες.
Το μόνο που μπορεί να τους σταματήσει είναι οι μάχες των ιδεών και των δρόμων, η απόλυτη, αδιαπραγμάτευτη και καλά οργανωμένη αντίσταση, σε κάθε επίπεδο της καθημερινής μας ζωής.

Μην περιμένετε τίποτα από αυτούς.
Μην ελπίζετε ότι η αστυνομία τους θα σας προστατεύσει απέναντι στον λαθροεισβολέα. Μην προσδοκάτε ότι οι φορομπήχτες τους θα σεβαστούν την απόλυτη ένδεια σας.
Μην συλλογιέστε ότι τα επιμελητήρια σας, οι συνδικαλιστικές σας οργανώσεις, τα πάσης φύσεως κρατικοδίαιτα λαμόγια θα παλέψουν για εσάς.
Αν στηριχτείτε σε δαύτους και την Κυριακή θα σας φάνε και σε διαθεσιμότητες θα σας πετάξουν και τις συντάξεις θα σας ροκανίσουν και τους μισθούς θα σας ξανακόψουν και στο τέλος θα σας καταντήσουν μισθωτούς σκλάβους.
Μην έχετε καμία αμφιβολία, ότι σε κάθε μία ευκαιρία που θα τους δίνετε, θα σας μπήγουν το μαχαίρι ακόμα πιο βαθιά.
Μην διαπραγματεύεστε τίποτα μαζί τους.
Κλείστε τις τηλεοράσεις τους και οργανωθείτε μαζικά, στα εθνικιστικά κινήματα.  

Στην παρούσα ιστορική στιγμή, δεν υπάρχει καμία άλλη εφικτή πολιτική πρόταση, παρά η προστασία του έθνους/κράτους, απέναντι στην κτηνωδία του δόγματος του Σοκ και της παγκοσμιοποίησης.
Και μην τρέφετε αυταπάτες.  
Το καθεστώς είναι ένα, ενιαίο και αδιαίρετο.
Από τον Καρατζαφέρη, ίσαμε τον αδερφό Αλέξη.
Ρωτήστε να σας πούνε γι αυτούς, οι μπλακροκς, οι μοργκαν στανλεϋς, οι καουμπόηδες των πετρελαίων και οι εβραιομασόνοι της παγκοσμιοποιημένης αρπαχτής.

Η μικρή μάχη που κέρδισε ο Ελληνισμός στο αντιρατσιστικό μόρφωμα, μπορεί να μετατραπεί σε στρατηγική αντίστασης.
Μην τους τη χαρίσετε, λοιπόν
Έχουμε πολλές μάχες μπροστά μας και προπαντός έχουμε να διεξάγουμε έναν πόλεμο, που ή θα τον κερδίσουμε ή θα πάψουμε να υπάρχουμε, «αποχαιρετώντας μιαν Αλεξάνδρεια», που δεν είμαστε άξιοι να την κρατήσουμε…  

 

madoka

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2013
Μηνύματα
1.154
Like
0
Πόντοι
16
καλά δημοτικός σύμβουλος είναι τρομερό πολιτικό άλμα…
από πίπες στην Αγγλία για τον βασικό είναι καλύτερο πάντως δεν νομίζεις;

Από υπαλληλάκος μια ζωή και μετανάστης στα 59.
 

pgp74

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2013
Μηνύματα
6.351
Κριτικές
6
Like
23
Πόντοι
66
Μην τους χαρίσετε τη νίκη μας



1.Αντισταθείτε… Αντισταθείτε… Αντισταθείτε

Η ολιγοήμερη αναβολή στην ψήφιση του αντιρατσιστικού μορφώματος, ήταν χωρίς αμφιβολία, μια νίκη του Ελληνισμού.
Ωστόσο δεν ήταν παρά μία νίκη σε μάχη εμπροσθοφυλακών.
Και το να κερδίσεις μία μάχη, δεν σημαίνει ότι κέρδισες και τον πόλεμο!

Έχουμε πολλές μάχες ακόμα μπροστά μας.
-Τη μάχη για να μην δημευτεί η ελληνική γη και τα σπίτια μας
-Τη μάχη για αξιοπρεπή μεροκάματα και ανθρώπινες συνθήκες εργασίας
-Τη μάχη για να μην καταντήσει ο Έλληνας ξένος στην ίδια του την πατρίδα
-Τη μάχη ενάντια στο Ισλαμ
-Τη μάχη ενάντια στην παγκόσμια κυριαρχία των τραπεζών, των αφανών χρηματοπιστωτικών ομίλων, των ευρωαμερικανοσιωνιστικών διευθυντηρίων, τη μάχη ενάντια στους αργυραμοιβούς των εθνών…  
Ο πόλεμος θα είναι αμείλικτος και θα έχει πολλές μάχες. Άλλες κερδισμένες και άλλες χαμένες.
Με διακύβευμα την εξαφάνιση του Ελληνικού έθνους από την ιστορία ή το οριστικό ξωπέταγμα του δωσιλογικού καθεστώτος.
Και θα είναι ένας πόλεμος ζωής ή θανάτου, στον οποίο δεν χωράει ουδετερότητα.

Οι Έλληνες [όσοι ακόμα νιώθουμε Έλληνες] δεν πρέπει ούτε μία στιγμή να επαναπαυτούμε. Η νίκη μας στην φάση αυτή, δεν μπορεί να είναι παρά ο πρόλογος της οργανωμένης και μαζικής μας αντίστασης στα σχέδια των ευρωαμερικανοσιωνιστικών κογκλάβιων και των εγχώριων υποτελών τους.
Η άτακτη υπαναχώρηση του καθεστώτος στη μάχη του αντιρατσιστικού έδειξε με τον πιο ωμό τρόπο, πόση δύναμη διαθέτουμε εμείς ο λαός, όταν αποφασίζουμε να αντιδράσουμε, συλλογικά και οργανωμένα.
Ωστόσο, μην αυταπατάσθε.
Θα προσπαθήσουν παντί τρόπω να το περάσουν, στην κατάλληλη χρονική στιγμή, πιο ύπουλα, πιο μεθοδευμένα, πιο αποφασιστικά.
Αυτές είναι οι εντολές τους και δεν μπορούν να κάμουν αλλιώς.

Ας μην χαλαρώνουμε και προπαντός, ας μην φανταζόμαστε ότι, έστω και ένα μικρό κομμάτι της καθεστωτικής ελίτ, διαθέτει τσίπα ελληνικής συνείδησης.
Είναι όλοι τους πιόνια στην ίδια σκακιέρα.
Το μόνο που τους νοιάζει είναι το αν θα κρατήσουν τα βολευτικά προνόμια των ή όχι.
Κι όταν θα βρουν τον τρόπο να σας ξεγελάσουν, θα το πράξουν αδίστακτα.

Για αυτό μην τους χαρίσετε τη νίκη μας.
Μην τους  δώσετε συγχωροχάρτι εθνικής υπερηφάνειας.
Η οπισθοχώρηση τους, σας έδειξε τη δύναμη σας.
Μην γυρίσετε πίσω!
Αντισταθείτε… Αντισταθείτε… Αντισταθείτε…

Α, και κάτι ακόμα…
Όταν θα κληθείτε να ψηφίσετε, μην συλλογιστείτε αυτά που εξαναγκάστηκαν να μην κάμουν αλλά όλα αυτά που έχουν λάβει εντολές να κάμουν και θα τα κάμουν, αργά ή γρήγορα…

2.Ένα, δύο, τρία πολλά αντιρατσιστικά

Η προσωρινή νίκη του Ελληνισμού απέναντι στη λυσσαλέα επίθεση των ευρωαμερικανοσιωνιστικών συμμοριών, έδειξε συν τοις άλλοις, ότι υπάρχουν πατριωτικοί θύλακες στην κοινωνία των Ελλήνων, που μπορούν ακόμα να αντισταθούν συλλογικά και να ανατρέψουν, υπό ορισμένες προϋποθέσεις τα σχέδια των δωσιλόγων και των κατακτητών.      
Παρά την ολομέτωπη επίθεση στα μυαλά του πόπολου από τα παπαγαλάκια του καθεστώτος, τελικά αναγκάστηκαν να πάρουν πίσω το ανθελληνικό μόρφωμα των κουβελορεπούσηδων.
Σημαντικότατο ρόλο σ’ αυτή τη μάχη εμπροσθοφυλακών, φαίνεται ότι διαδραμάτισε η αποφασιστική αντίδραση δύο μεγάλων μαζικών φορέων της ελληνικής κοινωνίας:
των ποντιακών ενώσεων και της ορθόδοξης εκκλησίας.

Δεν χωράει αμφιβολία, ότι οι 38 καραγκιόζηδες της Νέας Δημοκρατίας, που απ όλα τα φρικαλέα άρθρα του αντιρατσισιτκού τους πείραξε μοναχά το ζήτημα της γενοκτονίας των ποντίων, εξαναγκάστηκαν να στείλουν τη γνωστή επιστολή στον σαμαρά, μόνο και μόνο επειδή οι ενώσεις ποντίων τους έδωσαν [για πρώτη φορά να καταλάβουν, πως αν συνεργούσαν στο να περάσει, θα έψαχναν μετά να βρουν τη ψήφο τους στα δελτία του πρετεντέρη!
Εξίσου αποφασιστική ήταν και η παρέμβαση ορισμένων ιεραρχών, που αυτή τη φορά δεν μάσησαν τα λόγια τους.  Θα έλεγα μάλιστα ότι η καλογραμμένη ανοιχτή επιστολή του σεβασμιότατου Πειραιώς, ήταν το πιο οδυνηρό σκαμπίλι στη μούρη των εγχώριων γραβατοπειρατών.

Κι ενώ λίγες ημέρες πρωτύτερα, οι θλιβεροί μοναχοί κι ιερομόναχοι του Αγίου Όρους χαριεντίζονταν με τον πρωθιερέα του ανθελληνισμού, άξαφνα η ορθοδοξία, έστω και καθυστερημενα, έστω και αποσπασματικά, θυμήθηκε ότι σ’ αυτόν τον τόπο, χριστιανισμός και ελληνισμός έχουν δώσει κοινό αίμα και βγήκε μπροστά.
Ο λαός των Ελλήνων επιτέλους ξαναείδε ένα μαύρο ράσο, να μπαίνει στην πρώτη γραμμή κι αντί να κάθεται και να παζαρεύει με το καθεστώς τα μαύρα προνόμια, έλαβε σημαία Ελληνική και τόλμησε να ρίξει στα μούτρα των νεοραγιάδων την ωμή αλήθεια, ότι δηλαδή αυτό το μόρφωμα που το ονομάζουνε «αντιρατσιστικό» δεν είναι άλλο τι, παρά η ενοχοποίηση του Έλληνα και η υποβάθμιση του σε πολίτη δεύτερης κατηγορίας μέσα στον ίδιο του τον τόπο.
Κάλλιο αργά, παρά ποτέ.

Η τρομάρα των καθεστωτικών μπροστά στην οργανωμένη αντίδραση των ορθόδοξων ιερέων και του ποντιακού Ελληνισμού δείχνει ξεκάθαρα, πόσα θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει εμείς οι Έλληνες, αν εδώ και καιρό αποφασίζαμε να εξεγερθούμε, με αποφασιστικότητα και με αληθινά μαζική συμμετοχή, αντί να κάνουμε χαριτωμενίτσες στο Σύνταγμα, καταναλώνοντας αβέρτα μαλλί της γριάς και υπαίθρια βρώμικα.
Ας είναι…
Και τώρα ακόμα, πολλά είναι αυτά που μπορούν να γίνουν.
Αρκεί να μην ξαναπέσουμε στην παγίδα του καθεστώτος και να «λησμονήσουμε» το τι συνέβη με το αντιρατσιστικό.
Αυτό που μας χρειάζεται είναι ένα-δύο-τρία, πολλά αντιρατσιστικά, πολλά τέτοια σκαμπίλια στις μούρες των προδοτών και των μισελλήνων

Γιατί, και το αντιρατσιστικό θα ξαναφέρουν και το τέμενος θα προσπαθήσουν να χτίσουν και τα σπίτια μας να μας τα πάρουν και τους μισθούς μας να τους μετατρέψουν σε μισθούς δούλων και εμάς να μας αντικαταστήσουν από αφροασιατικές μάζες.
Το μόνο που μπορεί να τους σταματήσει είναι οι μάχες των ιδεών και των δρόμων, η απόλυτη, αδιαπραγμάτευτη και καλά οργανωμένη αντίσταση, σε κάθε επίπεδο της καθημερινής μας ζωής.

Μην περιμένετε τίποτα από αυτούς.
Μην ελπίζετε ότι η αστυνομία τους θα σας προστατεύσει απέναντι στον λαθροεισβολέα. Μην προσδοκάτε ότι οι φορομπήχτες τους θα σεβαστούν την απόλυτη ένδεια σας.
Μην συλλογιέστε ότι τα επιμελητήρια σας, οι συνδικαλιστικές σας οργανώσεις, τα πάσης φύσεως κρατικοδίαιτα λαμόγια θα παλέψουν για εσάς.
Αν στηριχτείτε σε δαύτους και την Κυριακή θα σας φάνε και σε διαθεσιμότητες θα σας πετάξουν και τις συντάξεις θα σας ροκανίσουν και τους μισθούς θα σας ξανακόψουν και στο τέλος θα σας καταντήσουν μισθωτούς σκλάβους.
Μην έχετε καμία αμφιβολία, ότι σε κάθε μία ευκαιρία που θα τους δίνετε, θα σας μπήγουν το μαχαίρι ακόμα πιο βαθιά.
Μην διαπραγματεύεστε τίποτα μαζί τους.
Κλείστε τις τηλεοράσεις τους και οργανωθείτε μαζικά, στα εθνικιστικά κινήματα.  

Στην παρούσα ιστορική στιγμή, δεν υπάρχει καμία άλλη εφικτή πολιτική πρόταση, παρά η προστασία του έθνους/κράτους, απέναντι στην κτηνωδία του δόγματος του Σοκ και της παγκοσμιοποίησης.
Και μην τρέφετε αυταπάτες.  
Το καθεστώς είναι ένα, ενιαίο και αδιαίρετο.
Από τον Καρατζαφέρη, ίσαμε τον αδερφό Αλέξη.
Ρωτήστε να σας πούνε γι αυτούς, οι μπλακροκς, οι μοργκαν στανλεϋς, οι καουμπόηδες των πετρελαίων και οι εβραιομασόνοι της παγκοσμιοποιημένης αρπαχτής.

Η μικρή μάχη που κέρδισε ο Ελληνισμός στο αντιρατσιστικό μόρφωμα, μπορεί να μετατραπεί σε στρατηγική αντίστασης.
Μην τους τη χαρίσετε, λοιπόν
Έχουμε πολλές μάχες μπροστά μας και προπαντός έχουμε να διεξάγουμε έναν πόλεμο, που ή θα τον κερδίσουμε ή θα πάψουμε να υπάρχουμε, «αποχαιρετώντας μιαν Αλεξάνδρεια», που δεν είμαστε άξιοι να την κρατήσουμε…  


Τελικά bakalhs = panusis?
 

Επισκέπτης
Κομμουνιστές ή πούστηδες? Όχι πια!



1. Κομμουνιστές και πούστηδες

Ο Μάνος Χατζηδάκις, που ήταν σοφός άνθρωπος, είχε πει το αμίμητο: «οι καλλιτέχνες στην Ελλάδα ή κομμουνιστές θα είναι ή πούστηδες!»
Αλλά ο Χατζηδάκις έζησε σε μιαν εποχή, για την οποία ένα άλλο ιερό τέρας της τότε καλλλιτεχνοδιανόησης, είχε πει το επίσης αμίμητο: «τον καιρό εκείνο αν δεν ήσουν αριστερός, ούτε γκόμενα δεν έριχνες…»
Πολύ σωστά, τα είπανε και οι δύο!

Η τριακονταετία 1975/2005 στιγματίστηκε από την ολοκληρωτική κυριαρχία της αριστεράς και των ομοφυλόφιλων [κρυφών ή φανερών], σε όλο το φάσμα της μαζικής κουλτούρας.
Κνηματογράφος, τηλεόραση, περιοδικό, ραδιόφωνο, μουσική, τα πάντα όλα στον χώρο των λαϊκών θεαμάτων, περιστρέφονταν γύρω από τους πολιτικοσεξουαλικούς στεναγμούς των καταδιωγμένων, που η κακούργα η κοινωνία τους έβανε στο περιθώριο, είτε επειδή οραματίζονταν να σιάξουν έναν «καλύτερο κόσμο», είτε επειδή δεν τους επέτρεπε να διαλαλούν, πως στο κρεβάτι τους μπορούσαν να κάμουν ότι γούσταραν…

Κι είναι αλήθεια, ότι η μετεμφυλιοπολεμική καθεστωτική ελίτ, πρόβαλλε σχεδόν εμμονιακά τις αρετές και τα στερεότυπα του εθνικόφρονος οικογενειάρχη, παρότι το μοντέλο αυτό είχε ήδη φθαρεί από τη συνεργασία ενός τμήματος της  εθνικοφροσύνης με τους κατακτητές Γερμανούς και από τον ανεξέλεγκτο πλουτισμό των ανωτέρων στρωμάτων της ελίτ, μέσω της μαύρης αγοράς ή της λεηλασίας των δολαρίων που έπεφταν στον τόπο από το σχέδιο Μάρσαλ.
Στις λαϊκές κωμωδίες του Νίκου Τσιφόρου, της δεκαετίας του 60, ξεσκεπάζεται ακριβώς ο τύπος του «καλού οικογενειάρχη», ο κήρυκας του: «πνεύμα και ηθική», ο «αγαθός ελληνοχριστιανός», ο οποίος κρύβει τις ματσαράγκες του και τις ασχημίες του κάτω από τόνους ελληνοπρεπούς χρηστοήθειας.
Μέσα σ’ αυτό το ασφυκτικό κλίμα αφελούς προπαγανδιστικής αμετροέπειας, η αντίθετη προπαγάνδα, αυτή δηλαδή των κοινωνικών στρωμάτων που έμεναν στην απόξω από τη νομή της εξουσίας, ήταν φυσικό να βρει πρόσφορο έδαφος, για να επεκταθεί απ’ άκρη σε άκρη της ελληνικής μετεμφυλιοπολεμικής κοινωνίας.

Η «επανάστασις της 21ης Απριλίου», η οποία προσπάθησε να βάνει φρένο στην ραγδαία άνοδο των λαϊκών στρωμάτων που η μετεμφυλιοπολεμική φρενίτιδα, είχε κλείσει απέξω από τον καταναλωτικό παράδεισο μιας καλά βολεμένης καθεστωτικής ελίτ, τελικά έκαμε τα πράγμα ακόμα χειρότερα.
Αντί να εμπνεύσει τους Έλληνες για ένα νέο ξεκίνημα, μακριά από τις παθογένειες της άρρωστης βασιλευομένης κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, κατόρθωσε να ανεβάσει στο πάνθεον των σύγχρονων ηρώων, τη γενιά του πολυτεχνείου, ήγουν τους λαλιώτηδες και τις δαμανάκηδες.
Η ηρωοποίηση της αριστεράς που [στη μεγάλη πλειοψηφία της] έδωσε τον «αντιδικτατορικό» αγώνα από παχυλά αμειβόμενες πανεπιστημιακές θεσούλες στο εξωτερικό, έπρεπε να εξαργυρωθεί και εξαργυρώθηκε ποικιλοτρόπως. Κι ενώ οι «δεξιοί» ήσαν αυτοί που έφαγαν το περισσότερο ξύλο στα κρατητήρια της ασφάλειας και του ΕΑΤ/ΕΣΑ, όλη τη δόξα και τα κέρδη της λεγόμενης «μεταπολίτευσης» τα καρπώθηκε η αριστερά, η οποία συν τοις άλλοις, λανσάρισε και το φωτοστέφανο του «αγωνιστή» ως πιστοποιητικό διορισμού στο δημόσιο.

Ο τομέας όμως στον οποίο κυριάρχησε σχεδόν ολοκληρωτικά η αριστερά, εξαργυρώνοντας τους αγώνες και το ξύλο των πιο καλοδιαφημισμένων στελεχών της, ήταν ο χώρος της τέχνης και της διανόησης.
Η παλαιά ελίτ, καταδιωγμένη από τα ενοχικά σύνδρομα του εμφυλίου και της χούντας, άνοιξε διάπλατα τις πόρτες της, ώστε να εισρεύσουν στα μέγαρα της δημόσιας λεηλασίας, όλα εκείνα τα πρώην ξυλοφορτωμένα καθαρματάκια, που το πόπολο τα έβλεπε πια σαν τους βασανισμένους ελευθερωτές του.
Οι φαραντούρηδες, οι νταλάρες, οι ανδριόπουλοι, είχαν την τιμητική τους σε γήπεδα και σε δημοτικές στάνες, όπου μυριάδες «δημοκρατικών» χόρευαν ζεμπεκιές στα πλαστικά καθίσματα, πιστεύοντας ότι πλέον ο κόσμος τους ανήκε.
Και πράγματι τους ανήκε, τουλάχιστον σε ότι αφορά τον «κόσμο» της δημόσιας αρπαχτής, τον οποίον κατέλαβαν σταδιακά, με αλλεπάλληλα ρεσάλτα.

Η λαμπρή εικοσαετία του ανδρεοπαπανδρεϊσμού, δεν ήταν τίποτε άλλο από την εποποιία της οργανωμένης πειρατικής επιδρομής στον δημόσιο πλούτο, όλων εκείνων των λαϊκών στρωμάτων, που η μετεμφυλιοπολεμική ελίτ κρατούσε ως τότε στο περιθώριο.
Και αν το σοσιαληστρικό πόπολο έπεφτε με τα μούτρα στις κουτάλες του δημόσιου κορβανά, οι πιο πονηροί και οι πιο προικισμένοι από δαύτους, βρήκαν την ευκαιρία να γίνουν οι βάρδοι της Μεγάλης μάσας και οι απολογητές της Βουλιμικής λεηλασίας.
Δεν υπήρξε πανεπιστημιακή έδρα, δεν υπήρξε καλλιτεχνικός οργανισμός, δεν υπήρξε δημοσιογραφικό κογκλάβιο, δεν υπήρξε τέλος πάντων τρύπα στους χώρους της τέχνης και της διανόησης, που να μην την καταλάβουν τα παιδιά της αριστεράς, εκτοπίζοντας με χαρακτηριστική ωμότητα, οτιδήποτε και οποιονδήποτε δεν είχε να παρουσιάσει μαρξιστικά και «αντιφασιστικά» παράσημα.

Το γεγονός ότι η Ελλάδα έπαψε να παράγει πολιτισμό από τη μεταπολίτευση και δώθε, οφείλεται κατά κύριο λόγο στην παντοκρατορία της αριστεράς, στον χώρο του πολιτισμού.

Σύμπτωμα και σφραγίδα του μαζικού ρεσάλτου της αριστεράς σε όλους τους χώρους παραγωγής πολιτισμού και ιδεών, ήταν η μετατροπή των προϊόντων της τέχνης και της διανόησης, σε μαζική κουλτούρα.
Σε αυτό το ζοφερό τοπίο των σοσιαληστρικών χαχόλων, που υποβίβαζαν την εμπειρία της μουσικής συναυλίας, σε δημοτική μπουζουκλερί και την βάσανο της στοχαστικής αναζήτησης, σε παράθεση προπαγανδιστικών συνθημάτων, ήταν επόμενο να επεκταθεί το μαζικό κίτς του μικροαστικού υπερκαταναλωτισμού, φέρνοντας στην επιφάνεια ακριβώς όλα εκείνα τα εξωτικά και τάχα μου περιθωριακά στοιχεία, με τα οποία γαργαλιούνται προπαντός, οι τηλεθεατές στις οικογενειακές τηλεοράσεις.
Η  gay κουλτούρα εισήχθη στο πεδίο της μαζικής κουλτούρας, μέσα από τις πύλες του απερίγραπτου κιτς, της μικροαστικής αριστεράς, η οποία αναζητούσε και κάτι τις πιο καυλωτικόν, από τη μονοτονία του κομαντάντε τσε Γκεβάρα…

Ξάφνου, η ελληνόφωνη κοινωνία, που  είχε πια αρχίσει να λιγδώνει το άντερο της από τις λεηλασίες του δημοσίου [και των δανεικών που της εξασφάλιζαν απλόχερα οι δημοκρατικές κυβερνήσεις] ανακάλυψε τον Ηλία Πετρόπουλο και τα καλλιαρντά, τον Ντίνο Χριστιανόπουλο και τον βαθύ καημό της «άπαρτης», τον Γιάννη Τσαρούχη και τις καλλιτεχνικές ψωλές των ερωτιδέων του.
Το σοφόν ρήμα: «κομμουνιστές ή πούστηδες» επεκτάθηκε σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της ελληνόφωνης μαζικής κουλτούρας, σε βαθμό ώστε αν δεν ανήκες στη μία από τις δύο συνομοταξίες, όχι μόνον δεν έβγαζες γκόμενα αλλά δεν έβρισκες άνθρωπο ούτε στην «ατμοκαυλού»* να σε πηδήξει…

Ακριβώς όμως επειδή η ολοκληρωτική κυριαρχία της αριστεράς μετατόπισε τη διανόηση και την τέχνη στο επίπεδο της μαζικής κουλτούρας, δεν χρειάστηκαν παρά  λίγα χρόνια, ώστε να γελοιοποιήσει τόσο τις ιδέες της αριστεράς, όσο και τις συμπεριφορές των ομοφυλοφίλων.
Έτσι το φωτοστέφανο του αντιστασιακού, του εξεγερμένου ή του περιθωριακού, που άλλοτε χαρακτήριζε τόσο τους αριστερούς, όσο και τους ομοφυλόφιλους, άρχισε σταδιακά να ξεθωριάζει, σε αντίστροφη αναλογία με το γεγονός ότι οι πρώην «κομμουνιστές και πούστηδες» μεταμορφώνονταν σε μια νέα καθεστωτική ελίτ.


2. Το ξεφούσκωμα της αριστερής μαζικής κουλτούρας

Ένα παλιό καλό ανέκδοτο, δίδει εναργή εικόνα του τι συνέβη στον νεοέλληνα της μεταπολίτευσης.
Σ ένα μικρό χωριό της ανδρεοπαπανδρεϊκής επικράτειας, οι κτηνοτρόφοι είχαν πρόβλημα με την γονιμοποίηση των αγελάδων τους. Οι εντόπιοι ταύροι δεν έδειχναν καμία διάθεση να τις πηδήξουν, για να μην πούμε ότι και μερικοί κουνιόντουσαν χωρίς να φυσάει…
Εξόν από έναν μοναχά κτηνοτρόφο ονόματι Γιάννη, ο οποίος διέθετε λίγες σχετικά αγελάδες, αλλά είχε έναν ταύρο, σκέτον πηδήκουλα.
Η απόδοση αυτουνού του ταύρου ήταν τέτοια ώστε μέσα σε έναν χρόνο ο Γιάννης είχε τριπλασιάσει το κοπάδι του και πήγαινε ντουγρού, για να το οκταπλασιάσει.
Τα έβλεπαν αυτά οι άλλοι και τους έπιανε μαύρη μελαγχολία.
Αφού είδαν πια και απόειδαν, κι ενώ είχανε μεταχειριστεί ματαίως όσα γιατροσόφια τους πρότειναν οι σεξοκτηνίατροι, στο τέλος απευθύνθηκαν στον σοσιαλιστή πρόεδρο της κοινότητας.
-Το και το κ. Πρόεδρε. Κάτι πρέπει να κάνουμε. Δεν γίνεται ο ταύρος του Γιάννη να τον κάμει πλούσιο και εμείς να κινδυνεύουμε με καταστροφή!

Το συλλογίστηκε λοιπόν ο σοσιαλιστής πρόεδρος και έβγανε απόφαση.
-Συγχωριανοί τους είπε, δεν υπάρχει άλλη λύση. Θα κοινωνικοποιήσουμε τον ταύρο του Γιάννη για το καλό της κοινότητας.
Έστειλε και μιαν αναφορά στο κόμμα, το οποίο με τη σειρά του «τηλεφώνησε» στον τοπικό δικαστή, για να φροντίσει τα δέοντα.
Η ανεξάρτητη δικαιοσύνη έβγανε φετφα και κατέφτασε ο δικαστικός επιμελητής με το χαρτί της κοινωνικοποίησης του ταύρου.
Τι να κάμει κι ο Γιάννης? Παρέδωσε τον ταύρο του στους συγχωριανούς και τους ευχήθηκε «καλά γαμίσια»

Ο σοσιαλιστής πρόεδρος παρέλαβε τον ταύρο, εξ ονόματος φυσικά του λαού, τον έβανε σε ένα ωραίο σοσιαλιστικό μαντρί, του έδωκε πλούσια επιδόματα σε σανά και σε χορταράκια και του πήρε και μια ωραία κουδούνα, να βαράνε τα καμπανάκια όταν θα άρχιζε να πηδάει τις αγελάδες.
Κατόπιν ειδοποίησε το πόπολο.
-Φέρτε τα θηλυκά σας να τα ξεσκίσουμε…
Χαρούμενοι οι χωρικοί οδήγησαν τις αγελάδες τους στο σοσιαλιστικό μαντρί και περιμένανε να ακούσουν την κουδούνα του επιβήτορα.
Αμ δε!
Μία μέρα, δυο μέρες, τρεις μέρες και ο άλλοτε γαμίστατος ταύρος δεν είχε δείξει διάθεση ούτε για κανα  γλειψιματάκι.  Αντιθέτως έτρωγε και κοιμότανε όλη μέρα.
-Βρε τι γίνεται εδώ? Βρε τι έχει πάθει ο ταύρος?
Τίποτα. Ούτε που του σηκώνονταν [μετά συγχωρήσεως που λένε]

Μια και δυο, ορίζουν μια λαϊκή αντιπροσωπεία και πάνε στον Γιάννη.
-Τι του έκανες τους ταύρου ρε παλιοφασίστα και δεν του σηκώνεται?
-Εγώ? τους λέει ο Γιάννης… Εγώ δεν του έκαμα τίποτα. Εσείς τον  κάνατε δημόσιο υπάλληλο και τώρα περιμένετε να δουλέψει. Τόσο μαλάκες είσαστε!

Το σοφό αυτό ανέκδοτο βρίσκει άμεση εφαρμογή και στον χώρο των διανοούμενων.
Οι αριστεροί ταύροι της μεταπολίτευσης, που πηδούσαν ότι έβρισκαν μπροστά τους, μέσα σε μια εικοσαετία βολεύτηκαν, γίνανε δημόσιοι υπάλληλοι και τώρα δεν είναι ικανοί για τίποτε άλλο, εξόν από το να τρώγουν και να πίνουνε εις υγείαν των κορόιδων!
Τα ιδια και χειρότερα, έπαθαν και οι πρώην κοινωνικά αποδιωγμένοι ομοφυλόφιλοι.
Γίνανε καθεστώς!

Οι καιροί έχουν αλλάξει δραματικά από την ωραία εποχή των, κατά Μάνον Χατζηδάκι: «κομμουνιστών και πούστηδων».
Τότε ήσαν οι κυνηγημένοι, οι καταφρονεμένοι και οι αποδιωγμένοι, που εξαργύρωναν το φωτοστέφανο τους, με τα κέρδη από τη μαζική κουλτούρα που πλασάριζαν στο πόπολο.
Σήμερα, αριστεροί και πούστηδες είναι οι στυλοβάτες του καθεστώτος.
Το φωτοστέφανο ξεφούσκωσε και οι ίδιοι, όντας χορτάτοι, όντας βολεμένοι, όντας μεταποιημένοι, σε εξέχοντα μέλη της εντόπιας κοινωνικοοικονομικής ελίτ, δεν είναι ικανοί για τίποτε παραπάνω από το να συμμετέχουν σε παρελάσεις στριγκάτων, σαν αυτές που διοργανώνουν οι κ.κ. Μπουτάρης-Καμίνης.
Η πρωτοπορία της μιας γενιάς, μετατρέπεται πάντα στην αντίδραση της επόμενης.
         
Είναι άκρως διδακτικό το παράδειγμα της καλλιαρντής, της μυστικής γλώσσας των ομοφυλόφιλων, που [ανάμεσα σε άλλα] είχε κάμει διάσημο και τον Ηλία Πετρόπουλο.
Η γλώσσα αυτή δεν μιλιέται πια, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να μένει μυστική η ομοφυλοφιλική επιθυμία.
Αντιθέτως, στην εποχή του κ. Μπουτάρη το πρόβλημα το έχει όποιος δηλώνει ότι απεχθάνεται αυτό το κραυγαλέο κιτσαριό των ξεφωνημένων, που ντροπιάζουν πρώτα απ όλα την ομοφυλοφιλία. 
Πόσω μάλλον, αν πρόκειται για την αριστερά!

Οι καλύτερες καρέκλες στα ευρωαμερικανοσιωνιστικά διευθυντήρια της παγκοσμιοποιημένης αρπαχτής, προσφέρονται πλέον σε αριστερούς σαν τον κ. Στουρναρα ή σαν την κ. Δαμανάκη και φυσικά σε αχλαδοκουνίστρες και αγριολεσβίες, σαν κι αυτές τις κουνημένες που πάνε και παντρεύονται στην Τήλο!
[Και φυσικά το να είναι κανείς ομοφυλόφιλος/η, γούστο του και καπέλο του, το να μεταβιβάζει όμως τη σεξουαλική του επιλογή σε επίπεδο κοινωνικού ή πολιτικού προτάγματος, εξομοιώνοντας την "διαφορετικότητα" με τα παραδοσιακά μοντέλα της πυρηνικής ετεροφυλοφιλικής οικογένειας, δεν είναι μόνον καταγέλαστο, είναι και παραποίηση του βαθύτερου χαρακτήρα της ομοφυλοφιλίας, ως πρότασης ατομικής αμφισβήτησης...]
Η αριστερά του 21ου αιώνα είναι η εμπροσθοπορεία και το καλύτερο στήριγμα του διεθνούς καπιταλισμού.  Μαζί με τις ξεφωνημένες αδερφές, τα τραβέλια, τις λεσβίες και τους τραπεζολήσταρχους, οι αριστεροί αγωνίζονται πλέον λυσσαλέα, να διατηρήσουν τα προνόμια τους, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο να περνάνε αντιρατσιστικούς νόμους, ώστε να φιμώσουν κάθε φωνή που ενδεχομένως θα τα αμφισβητούσε!

Το πρόβλημα είναι ότι, όπως σταματάνε να πηδάνε οι ταύροι που τους έκαμαν δημόσιους υπαλλήλους, έτσι σταματάνε να παράγουν ιδέες και πολιτισμό οι βολεμένοι, ειδικά όταν η μοναδική τους συνεισφορά στον πολιτισμό περιορίζεται στα στενά πλαίσια της μαζικής κουλτούρας, που είναι κατάλληλη μόνο για να καταναλωθεί από το πόπολο.
Από τον καιρό ακόμα του Γιλγαμές και του Ηράκλειτου, η τέχνη και η διανόηση ήταν ο προνομιακός χώρος έκφρασης των «εκτός», των εξεγερμένων, των αμφισβητιών και των κοινωνικά αποκλεισμένων.
Σπανίως, τα καλά παιδιά του συστήματος διακρίνονται από το κράμα εκείνο υπαρξιακής αγωνίας και κοινωνικής αμφισβήτησης, που είναι απαραίτητο για να δημιουργηθούν τα μεγάλα έργα τέχνης.
Το να γίνεις ένας μότσαρτ σημαίνει ότι ξεπέρασες τα δεδομένα της εποχής σου, μέσα από την παγκοσμιότητα του ανθρώπινου δράματος, που τη βίωσες στα όρια της.
Το να γίνεις νταλάρας σημαίνει ότι βρέθηκες την κατάλληλη στιγμή, στην κατάλληλη θέση, για να σε ανεβάσουν ψηλά ως φελάδι, τα κύματα της τυφλής ανθρώπινης παλίρροιας.
Μόλις αλλάξει το κύμα, βυθίζεσαι στη λήθη….

Η μετατροπή των άλλοτε «κομμουνιστών και πούστηδων», σε κολώνες του δόγματος του Σοκ, ξεφούσκωσε την πολυδιαφημισμένη αριστερή μαζική κουλτούρα, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο για να επανεμφανιστεί μια πιο γνήσια, πιο επαναστατική, πιο κοντά στον άνθρωπο διανόηση, που τα πρώτα ίχνη της τα ανιχνεύουμε ήδη στην εποχή μας…

3.Οι νέοι δρόμοι της τέχνης και της διανόησης

Λίγες μόλις ημέρες πριν από την ψήφιση του γνωστού αντιρατσιστικού, εμφανίστηκε στο διαδίκτυο η επιστολή 34 ακαδημαϊκών, που αν και με ταχύτητες αντάξιες του ρανταπλαν, επισήμαινε στην καθεστωτική ελίτ τους κινδύνους από την αντικατάσταση των ευρωπαϊκών λαών με αφροασιατικές μάζες
[βλ. και "Υπάρχει και Ελληνικη διανόηση"]
Μην περιμένετε όμως να την δειτε στα βοθροκαναλα. Την πνιξανε όλα!

Η κίνηση των 34 διανοούμενων, δεν είναι η μοναδική που τον τελευταίο καιρό δείχνει μια στροφή της διανόησης σε τελείως διαφορετικά πεδία, από εκείνα στα οποία την είχαν περιορίσει οι «κομμουνιστές και οι πούστηδες»
Μια πρόχειρη περιήγηση στο διαδίκτυο θα σας πείσει ότι ήδη συντελείται μια ποιοτική στροφή στη διανόηση  προς την κατεύθυνση του υπαρξιακού στοχασμού, την αμφισβήτηση της μαρξιστικής ορθοδοξίας, την προάσπιση του ευρωπαϊκού πολιτισμού έναντι της ισλαμικής βαρβαρότητας και την προάσπιση του έθνους/κράτους.
Όλο και περισσότεροι ιστότοποι και ιστοσελίδες εμφανίζονται να προσχωρούν σε αυτά τα νέα κανάλια της τέχνης και της διανόησης, αφήνοντας πίσω τους τις αριστερές συνθηματολογίες και τα πιπινογαργαλιάρικα μιας τάχα μου gay υποκουλτούρας.

Οι πολυπαιγμένες μπουρδολογίες της αριστεράς και οι διεθνοποιημένες πουστίτσες της ψυχοπαθολογικής μεταναστολαγνείας, του τύπου: «αχ, οι κακόμοιροι οι μετανάστες», απευθύνονται πλέον σε ένα λούμπεν, από νοητικής και γνωστικής πλευράς, κοινό που επενδύει τα προσωπικά οικογενειακά, σεξουαλικά και υπαρξιακά αδιέξοδα, στη φαντασίωση του εξωτικού εργάτη, ο οποίος διαθέτει γερά μούσκουλα και αγνή καρδιά [κάτι σαν μελαμψός ξανθόπουλος της νέας προσφυγιάς]   
Η μετατόπιση της διανόησης προς την αναζήτηση μιας νέας ευρωπαϊκής συλλογικής ταυτότητας, μέσα από τις αξίες του έθνους, της φυλής, της κοινότητας και της υπαρξιακής αυτογνωσίας, φαίνονται ακόμα πιο καθαρά στους κύκλους των διανοουμένων, που προέρχονται από την αριστερά, αλλά που εγκατέλειψαν αηδιασμένοι το πολυτελές κρουαζιερόπλοιο των κάθε λογής γραμματέων και συριζαίων.

Ο κύκλος των στοχαστών που κινείται για παράδειγμα γύρω από το διαδικτυακό περιοδικό «άρδην», οι κύκλοι των στοχαστών που κινούνται γύρω από τις παραδοσιακές φόρμες του ελληνικού κοινοτισμού, τα διαρκώς αυξανόμενα σε αριθμό αλλά και σε κοινωνική επιρροή εθνικιστικά μπλογκς και  γενικότερα, σε ευρωπαϊκό επίπεδο, όλες εκείνες οι νεοφανείς εθνικιστικές και αντιμεταναστευτικές κλάσεις στοχαστών, που τολμούν να αμφισβητήσουν το μοντέλο του δόγματος του Σοκ και της πολυπολιτισμικής κοινωνίας των μαζών, δεν είναι παρά τα πρώτα ίχνη της κανούριας πορεία που χαράσσει η ευρωπαϊκή διανόηση.

Γι αυτό  ακριβώς και βάλλονται με τον πιο ύπουλο αλλά και τον πιο βρώμικο τρόπο από τα ευρωαμερικανοσιωνιστικά διευθυντήρια και τους εγχώριους υποτακτικούς τους, μέσα από την πρωτοφανή φίμωση που τους επιβάλλουν τα κρατικοδίαιτα και διαπλεκόμενα ΜΜΕ και οι αντιρατσιστικοί νόμοι τους.

Ωστόσο οι φυλακίσεις, οι κατ’ οίκον περιορισμοί, οι στερήσεις πολιτικών δικαιωμάτων, τα ρουφιανότσουρμα και όλα τα συναφή, ποτέ δεν κατάφεραν να εξαφανίσουν ολοκληρωτικά τις ιδέες, ούτε καν στον καιρό που οι «κομμουνιστές και πούστηδες» ανήκαν στην κατηγορία των κυνηγημένων.
Η λύσσα τους για να βουλώσουν τα στόματα όσων πλέον συλλογιούνται ελεύθερα [και που θα γίνουν γρήγορα ένα νέο κύμα αμφισβήτησης στον ευρωπαϊκό χώρο] μπορεί να καθυστερήσει την αυγή μιας νέας εποχής, δεν μπορεί όμως να επιβάλλει δια παντός την κυριαρχία της πολιτικής, ιδεολογικής και κοινωνικής νύχτας, που έχουν καταφέρει να φέρουν στον ουρανό της Ευρώπης…


 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom