Νέα

Έργα και Ημέρες της νεοφασιστικής/ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης «Χρυσή Αυγή»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 131K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Συμφωνείς με τη καταδίκη της Χρυσής Αυγής;

  • Ναι

    Ψήφοι: 289 72,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 85 21,3%
  • ΔΞ

    Ψήφοι: 25 6,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    399

gatto

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2007
Μηνύματα
22.160
Like
32
Πόντοι
366
ο σημαιοφόρος πάντως είναι όλα τα λεφτά... :2funny: :2funny: :2funny:

τον βλέπω βουλευτή Ναούσης αύριο...
Εγώ ψηφίζω τους τυπάδες που είναι πρώτο πλάνο στο 0:08 και τον προτελευταίο με την γιαλούμπα που παίρνει πόζα μπροστά στον φακό!  :rockon:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
μπουαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Επίλεκτοι λέμε..

πάντως το κοντοπούτανο στην δεύτερη σειρα είναι αξιογάμητο τεμάχιο οφείλω να ομολογήσω...
 

georgetsl

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2007
Μηνύματα
3.077
Like
2
Πόντοι
16
Αν λάβουμε υπόψη ότι:

1. Έχουν ανοίξει κανάλια από κάτι άτομα που δεν τους ξέρει ούτε η μάνα τους

2. Η ακροδεξιά παραδοσιακά στηρίζονταν επάνω στην προπαγάνδα

3. Οι μισές κουβέντες της ΧΑ είναι παράπονα που είναι αποκλεισμένοι από τα ΜΜΕ

δημιουργείται η απορία:

ΓΙΑΤΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΑΚΟΜΑ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΝΑΛΙ Η/ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ;

Διότι ,το να ενοικιάσεις πανελλήνιες εμβέλειας συχνότητα ....κοστίζει παρα πολύ ακριβά.....βάλε και το κόστος των εγκαταστάσεων........τελευταια φορά απο γνωστό που δούλευε σε ΜΜΕ ....για τηλεοραση ..το κοστος ανέρχεται περί τα πεντε μύρια το χρονο...........τώρα το πως κάποιοι είχαν και έχουν κανάλια με τέτοια ποσά  ενοικίασης........πρεπει να ασχοληθεί η σδοε ή μάλλον σε κάποιους χαριζαν ......
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.995
Κριτικές
10
Like
96
Πόντοι
376
Διότι ,το να ενοικιάσεις πανελλήνιες εμβέλειας συχνότητα ....κοστίζει παρα πολύ ακριβά.....βάλε και το κόστος των εγκαταστάσεων........τελευταια φορά απο γνωστό που δούλευε σε ΜΜΕ ....για τηλεοραση ..το κοστος ανέρχεται περί τα πεντε μύρια το χρονο...........τώρα το πως κάποιοι είχαν και έχουν κανάλια με τέτοια ποσά  ενοικίασης........πρεπει να ασχοληθεί η σδοε ή μάλλον σε κάποιους χαριζαν ......
γιαυτο και δεν προχωρησε ο τριανταφυλλοπουλος και δινει εκπομπες σε επαρχιακα καναλια 
 

Επισκέπτης
:2funny:
germenis-foyrnos1.jpg
 

geman30

Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
916
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
6
- «Αφιερώνεις» το μεγαλύτερο μέρος της παράστασης στη Χρυσή Αυγή. Είσαι από τους λίγους καλλιτέχνες που τολμούν και μιλάνε δημοσίως. Ποια είναι η γνώμη σου για το «φαινόμενο;

Υπάρχει σοβαρός άνθρωπος που να αμφιβάλλει ότι η Χρυσή Αυγή είναι ναζιστικό κόμμα; Προτείνει στον λαό, μιας κι απέτυχαν οι γιατροί, την επόμενη φορά να μη βρει καλυτέρους γιατρούς αλλά να πάει στον χασάπη να τους κάνει καλά. Και δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανοησία απ’ το επιχείρημα των καθαρών χεριών. Συνδέονται ευθέως με τους ναζί και τη Χούντα. Πιο βρώμικα χέρια απ’ αυτά δεν ξέρω.

Γι αυτό και θεωρώ άστοχες τις συγκρίσεις/συμψηφισμούς των δυο άκρων. Το ΚΚΕ π.χ. δεν αμφισβήτησε ποτέ το Πολίτευμα. Οι ναζιστές το λένε ξεκάθαρα κι ευθέως, μιλώντας απαξιωτικά για τον Κοινοβουλευτισμό. Η αντιπρότασή τους ποια είναι;  Κάνας συνταγματάρχης;

Αν ο λαός θέλει να ξαναζήσει τα ξερονήσια και να δώσει και την υπόλοιπη μισή Κύπρο στην Τουρκία, ας επιλέξει Χρυσή Αυγή να τελειώνουμε. Απροπό, το Der Spiegel τους χαρακτήρισε «συμμορία δολοφόνων».

- Τις τελευταίες μέρες ήρθε ξανά στην επικαιρότητα το χαστούκι του Ηλία Κασιδιάρη στην Λιάνα Κανέλη με την άρση της ασυλίας του. Το γεγονός σε είχε τρομάξει;

Όχι. Το γεγονός καθόλου. Αυτό που φοβήθηκα και τελικά με απογοήτευσε, είναι η μετέπειτα αποδοχή του από μερίδα του κόσμου. Τόση Ιστορία, τόσος Πολιτισμός αυτής της χώρας και τόσο, υποτίθεται, εθιμικό δίκιο μιας γενναίας παράδοσης, να επιδοκιμάζει τη βία ενός «ανδρός» εναντίον μιας γυναίκας. Ο οποίος μετά κρύφτηκε (σαν άντρας που ήταν) κι απ’ το αυτόφωρο, ώστε ν’ αποφύγει ν’ αναλάβει τις ευθύνες της πράξης του.

Όταν ο εκπρόσωπος του κόμματος, ο κατεξοχήν αρμόδιος για την επικοινωνία, εκφράζεται με κατούρημα, από κει και πέρα είναι θέμα στοιχειώδους αντίληψης αν καταλαβαίνεις τι επακολουθεί.

- Πώς σου φάνηκε ότι κάποιοι βουλευτές της ΝΔ ψήφισαν κατά της άρσης της ασυλίας του;

Δε μ’ ενδιαφέρει τι πραγματικά τι είχαν στο κεφάλι τους -αν είχαν κάτι, αυτοί οι βουλευτές. Με ενδιαφέρει να δω αν θα επιβραβεύσουν ή όχι τη στάση τους οι ψηφοφόροι. Οι πολίτες θα αναλάβουν τις ευθύνες τους; Η Δημοκρατία έχει δουλειά κι ευθύνη.

- Τελευταία η Χρυσή Αυγή διαφημίζει βρεφονηπιακούς σταθμούς και κατηχητικά μόνο για Ελληνόπουλα, ακόμη και διαχωρισμό Ελληνόπουλων και ξένων παιδιών στις σχολικές τάξεις…

Ακολουθεί κατά γράμμα τις μεθόδους του ολοκληρωτισμού. Τη μετατροπή του πολίτη σε  «μαζάνθρωπο», ο οποίος μετά είναι ικανός για τα χειρότερα εγκλήματα εναντίον της ανθρωπότητας. Έχουν ειπωθεί όλα. Έτσι προχείρως ,όποιος έχει απορίες, αρκεί να διαβάσει «Ο Άϊχμαν στην Ιερουσαλήμ. Μια έκθεση για την κοινοτοπία του κακού» της Χάνα Αρέντ μιας κι επανακυκλοφόρησε, ή και «Το Ολοκληρωτικό Σύστημα», το μνημειώδες έργο της, ώστε να τελειώσουμε με τις αμφιβολίες και τις παρεξηγήσεις του Χρυσαυγιτισμού.

Σε ό,τι αφορά δε τη διδασκαλία σε παιδιά, χρυσαυγίτικης ιστορικής άποψης, μόνο ως πρόσκληση στους σατιρικούς καλλιτέχνες της χώρας μπορώ να το αποδώσω. Εντάξει. Δε θα μπορούσα ποτέ να σκεφτώ ότι ο Μέγας Αλέξανδρος έφτασε μέχρι την Ινδία, γιατί κυνηγούσε Πακιστανούς λαθρομετανάστες. Υποθέτω ότι κάτι τέτοιο θα διδάξουν εε;

Τα ποσοστά της αυξήθηκαν γιατί πήραν «ψήφους διαμαρτυρίας» από ανθρώπους που ήθελαν να δείξουν τη δυσφορία τους στα κόμματα που είχαν την εξουσία. Λένε ότι ψήφισαν Χρυσή Αυγή -χωρίς να ξέρουν καν την ιδεολογία της.

Η Δημοκρατία απαιτεί τη συμμετοχή του πολίτη, ο οποίος έχει απεμπολήσει την ευθύνη της ψήφου του. Οι ίδιοι πολίτες είναι που βγήκαν κάποια μέρα, σε μια πλατεία αγανακτισμένοι και διαμαρτύρονταν για τη διαφθορά, την ασυλία και την ατιμωρησία των πολιτικών.

Πόση ευθύνη, ας πούμε, κρύβει το σύνθημα «Να καεί το μπουρδέλο, η Βουλή»; Στέλνω -ως λαός, όλες τις «πουτάνες» στο Κοινοβούλιο και μετά διαμαρτύρομαι ότι έγινε «μπουρδέλο»; Τι ήθελες να γίνει; Φιλολογικός σύλλογος;

Αν δεχτούμε ότι δεν έχουμε καμιά ευθύνη ως λαός για όσα μας συμβαίνουν, τότε σημαίνει ότι δεν έχουμε καμιά δυνατότητα να αλλάξουμε τα πράγματα.

- Δημοσκοπήσεις δίνουν υψηλά ποσοστά στη Χρυσή Αυγή και  σε μελλοντικές εκλογές στον Δήμο Αθηναίων… Φοβάσαι ότι θα επιβεβαιωθούν;

Ο Ραφαηλίδης έλεγε ότι καθένας έχει δικαίωμα στην ηλιθιότητα. Αυτό είναι το τίμημα της Δημοκρατίας. Ελπίζω να αντιληφθεί ο κόσμος την αληθινή ταυτότητα του φασισμού. Συνηθίζουμε στην Ελλάδα να εκλέγουμε άλλοθι κι όχι αντιπροσώπους. Ψηφίζουμε ανθρώπους για να τους φορτώσουμε όλες τις αμαρτίες. Δε λέω ότι δε φέρουν ευθύνη οι πολιτικοί «άρχοντες» (και μάλιστα τη μεγαλύτερη), αλλά πως «Το της πόλεως όλης ήθος ομοιούται τοις άρχουσιν» του Ισοκράτη. Πρέπει να επανασυνδέσουμε τα νοήματα με τις λέξεις για να συνεννοηθούμε. Αν δε συμφωνήσουμε σ’ αυτό, ποτέ δε θα συμφιλιωθεί η κοινωνία με το νόμο της. Τα γεγονότα της Ιερισσού, είναι επανάληψη της Κερατέας. Ένα Κράτος αφερέγγυο, προσπαθεί να πείσει μια κοινωνία, που το βλέπει σαν εχθρό της. Σαφώς κι έχουμε τέτοιο κράτος. Είναι αφερέγγυο είτε γιατί δε μπόρεσε να επιβάλλει τον «δίκαιο νόμο» στην Κερατέα, είτε γιατί πήγε να επιβάλλει «άδικο νόμο. Ο  πολίτης της Ιερισσού αμφιβάλλει δικαίως για τις προθέσεις και τις εγγυήσεις της Πολιτείας, ενώ παράλληλα ξέρει ότι είναι θέμα αντίστασης η εφαρμογή του νομού. Οι θεσμοί θεωρούνται εκφάνσεις του «κατεστημένου» και δεν περιβάλλονται με  λαϊκή εμπιστοσύνη. Πρέπει λοιπόν, να συνδεθεί η κοινωνία με το νόμο της, ώστε να νιώθουν οι πολίτες ότι το Κράτος είναι αυτοί.

- Φταίνε οι μετανάστες για όλα τα προβλήματα των Ελλήνων;

Αν στο μυαλό σου ο Γλέζος είναι προδότης ή για τον Χίτλερ δεν έχει αποφανθεί η Ιστορία, τότε ναι, μπορεί και να φταίνε οι μετανάστες. Μπορεί να φταίει κι η σύνοδος του Πλούτωνα με την Αφροδίτη κι ο Ερμής που ήταν ανάδρομος. Αν θες να ζήσεις υπεραπλουστευτικά, ο Μπάτμαν είναι ο καλός κι ο Τζόκερ ο κακός. Απλώς να ξέρεις ότι είσαι Χρυσαυγίτης.

Οι μετανάστες δε φταίνε ούτε για το μεταναστευτικό. Το μεταναστευτικό είναι υπαρκτό πρόβλημα, για το οποίο όμως δεν μπορεί να φταίει όποιος μεταναστεύει γιατί πεινάει ή διώκεται. Ευθύνη έχει το κάθε κράτος ή και η Ευρώπη για το πώς χειρίζεται το θέμα, καθώς και η παγκόσμια κοινότητα που δημιουργεί συνθήκες που προκαλούν μεταναστευτικά ρεύματα.

- Με όλα αυτά που προσάπτεις στην Χρυσή Αυγή συχνά γίνεσαι στόχος στα social media… Έχει γίνει κάτι αντίστοιχο στην πραγματική ζωή; Φοβάσαι;

Όχι συστηματικά, σποραδικά μόνο, από Χρυσαυγίτες. Όπως λέω και στην παράσταση, το πρώτο βήμα προς την ήττα είναι ο φόβος. Βρίσκω ταπεινωτικό στην Ελλάδα του 2013, να νιώθει ο πολίτης φόβο απ’ το φασισμό. Δεν πρέπει να καταδέχεται να φοβάται και θα  έβρισκα και την ερώτηση -αν δε σε ήξερα – προβοκατόρικη. Θα έπρεπε να τους φοβόμαστε;  Και αλήθεια, πώς νιώθει ο κόσμος που τίθεται θέμα αν πρέπει να  φοβάται ένα κόμμα;

- Μεγάλο μέρος της παράστασης είναι αφιερωμένο στην πολιτική. Είσαι πολιτικοποιημένος; Κομματικοποιημένος;

Μέχρι πολιτικοποιημένος. Κομματικοποιημένος ποτέ. Κάνω πολιτικό stand up, πολιτική σάτιρα, και δε θέλω να δεσμεύομαι από «κανένα δόγμα» ώστε να βλέπω τα λάθη των πολιτικών «απ’ όπου κι αν προέρχονται»-  ελευθέρα κι ανεξάρτητα.

Το «ελευθέρα» κι «ανεξάρτητα» δε διασφαλίζει την ορθότητα της άποψης φυσικά, αλλά η σκέψη ξεκινά μ’ ένα ατού παραπάνω, διότι έχει αποβάλλει το όποιο κομματικό, ιδεολογικό φίλτρο. Σε κάθε περίπτωση δε χρειάζεται να είμαι «δεξιός» για να πω ότι οι επίορκοι κι οι κοπανατζήδες πρέπει ν’ απολύονται ή «αριστερός» για να θέλω πραγματικό κοινωνικό κράτος, με άριστη δημόσια Παιδεία και Υγεία για όλους.

- Πώς κρίνεις την τρικομματική κυβέρνηση;

Είναι η κυβέρνηση του «βλέποντας και κάνοντας,του ό,τι μπορούμε, ό,τι προλαβαίνουμε..». Κι ίσως και του «ό,τι να ναι.» Είναι θλιβεροί διαχειριστές μιας προκύπτουσας κατάστασης που δεν περίμεναν ό,τι θα μας βρει. Γιατί άραγε; Τα κόμματα εξουσίας, για χρόνια, διασπάθισαν ό,τι χρήμα εισήλθε στη χώρα, φροντίζοντας να μην επενδυθεί σε τίποτα παραγωγικό -και ξαφνικά πρόεκυψε χρεοκοπία. Βγήκες στον ωκεανό χωρίς πανιά ή μηχανές, και τώρα που ήρθε η τρικυμία αναρωτιέσαι αν αρκεί η μια σφυρίχτρα που πήρες μαζί σου για να μη βουλιάξεις;

- Πώς βλέπεις το γεγονός ότι η χώρα «σώζεται» κάθε τόσο; Πιστεύεις ότι πραγματικά κινδυνεύει και πραγματικά σώζεται;

Ότι κινδυνεύει, κινδυνεύει. Το ότι σώζεται, παίζεται. Το πρόβλημα είναι αυτό που λέγαμε στα οικονομικά «opportunity cost». Αν ακολουθήσεις δηλαδή μια επιλογή Α, δεν ξέρεις αν είναι επιτυχημένη διότι δεν ξέρεις το αποτελέσματα της επιλογής Β που δεν ακολούθησες ώστε να συγκρίνεις.

Βέβαια τώρα με την Κύπρο, λένε οι «μνημονιακοί» να τι θα παθαίναμε, αλλά δεν ξέρω πόσο σίγουρο για συμπεράσματα είναι να συγκρίνεις τις δυο περιπτώσεις.

- Βλέπεις κάποια ελπίδα στον ΣΥΡΙΖΑ ;

Βλέπω το ΠΑΣΟΚ του ‘81 λίγο στο πιο στριμωγμένο. Ο Αντρέας, για παράδειγμα, δεν είχε deadline για να βγει απ’ την τότε ΕΟΚ κι απ το ΝΑΤΟ που ήταν και το ίδιο συνδικάτο, σύμφωνα με το σύνθημα. Την Ιστορία την είδαμε. Τι γίνεται η Αριστερά όταν έρχεται στη εξουσία; Δεξιά.

Ο Ζίζεκ λέει στο «Πρώτα σαν τραγωδία και μετά σαν φάρσα» ότι το πραγματικό θύμα της εποχής είναι η Αριστερά: «Υπάρχει βάσιμη πιθανότητα το κύριο θύμα της τρέχουσας κρίσης να μην είναι ο Καπιταλισμός, αλλά η ίδια η Αριστερά, στο μέτρο που η αδυναμία της να προτείνει εφικτή παγκόσμια εναλλακτική οδό, έγινε και πάλι εμφανής τοις πάσι. Η Αριστερά ήταν που συνελήφθη καθεύδουσα».

Πάντως, κι εγώ βλέπω grosso modo δυο πολιτικές, του ΚΚΕ και των υπολοίπων.

Στην συνέντευξη του Τσίπρα για παράδειγμα που παρακολούθησα στους Νέους Φακέλους του Σκάι, δεν κατάλαβα αν ο σύντροφος είναι με τον Ζίζεκ η τον Γκράμσι.

Σε κάθε περίπτωση το πλεονέκτημα της αντιπολίτευσης είναι πως είναι αντιπολίτευση. Θέλω να πω ότι ο καθένας μπορεί να λέει 50 πράγματα, αλλά μπορεί να κάνει μόνο ένα.

- Υπάρχουν κάποιοι πολιτικοί που σε εμπνέουν; Νέοι ή παλαιότεροι; Ποιος θα `θελες να κρατάει τώρα το τιμόνι της χώρας;

Μωρέ εγώ θα ήθελα κάποιον που να κρατάει το τιμόνι από πριν, ώστε να μη φτάσουμε σ αυτήν εδώ τη συγκυρία. Οι μόνοι που σκέφτομαι είναι  ο Καποδίστριας κι ο Βενιζέλος. Να διευκρινίσω, ο Ελευθέριος! Πιστεύω ότι χρειαζόμαστε ηγέτη χαρισματικό που να εμπνεύσει αλλά και να μεταδώσει άλλη νοοτροπία στους πολίτες. Μια απ’ τις παθογένειες μας είναι κι αυτό.

Έχουμε δυσκολία να εντοπίσουμε και να κατανοήσουμε τα προβλήματα.

Μπαλαντζάρουμε μεταξύ δεξιού κι αριστερού λαϊκισμού. Ο δεξιός λαϊκισμός υπερβάλλει ως προς τις υπαρκτές απειλές (τρομοκρατία, παραβατικότητα, μετανάστες) ώστε να εκμεταλλευτεί πολιτικά τους φόβους που μεγέθυνε, ο αριστερός λαϊκισμός υποεκτιμά ή αγνοεί πραγματικές απειλές (ανεξέλεγκτη μετανάστευση, τρομοκρατία, παραβατικότητα) και τις αντικαθιστά με άλλες ώστε να αποφύγει να δώσει πειστικές κι αξιόπιστες λύσεις.

Είναι κρίμα που το μόνο που προτείνει η Αριστερά στην κοινωνία είναι «ανυπακοή» κι «απειθαρχία». Το «σύστημα» είμαστε εμείς και η αλλαγή του ξεκινά από μας. Ο Μαγιακόφσκι έλεγε ότι ο Σοσιαλισμός «είναι στο σπίτι, στην οικογένεια, στην καθημερινή ρουτίνα».

Η αγανάκτηση δε συνιστά πολιτική. Αντικαθιστά την πολιτική σκέψη με αντικαπιταλιστικά ξόρκια.

- Βλέπεις πουθενά ελπίδα;

«Αν ο άνθρωπος θέλει να ζήσει, πρέπει να αλλάξει»,  Καρλ Γιασπερς, Γερμανός φιλόσοφος. Εμείς ζούμε στη χώρα που χρειάζεται αλλαγές γενικά, αλλά καμία αλλαγή συγκεκριμένα. Έχουν έρθει τα πάνω κάτω, για να βρούμε τρόπο να απολύονται οι επίορκοι από μια υπηρεσία. Θεωρώ επαναστατικό το να μπορείς να αλλάζεις εαυτό και νοοτροπία, όταν αντιλαμβάνεσαι ότι είναι λάθος. Ο Κέινς έλεγε, όταν αλλάζουν τα δεδομένα αλλάζω γνώμη. Εσείς κύριε τι κάνετε;

Έχουμε κακή Δημοκρατία. Η κακή Δημοκρατία, όμως, δε διορθώνεται με «καλό» φασισμό. Διορθώνεται με περισσότερη Δημοκρατία και με ενίσχυση των θεσμών.

- Μεγάλη συζήτηση γίνεται για τη σάτιρα και τα όριά της. Χρειάστηκε ποτέ να απολογηθείς επειδή τα υπερέβης;

Έχει  όρια η αναπαράσταση της αλήθειας; Έχουν όρια τα χρώματα που θα χρησιμοποιήσεις σ’ έναν πίνακα; Έχει όρια μια πέτρα στην οποία θα σμιλέψεις ένα, δυο ή τρία κορμιά; Έχουν όρια οι λέξεις;

Η σάτιρα δεν είναι λέξεις και νοήματα; Έχουν όρια αυτά; Νομίζω πως το όριο της σάτιρας είναι η ευστοχία της. Το χω ξαναπεί ως παράδειγμα, αν ο Λαζόπουλος έκανε τα αστεία της αταλαντοσύνης της Ντενίση με τον Κιμούλη, δε θα γελούσε κανείς. Ούτε καν θα καταλάβαιναν τι εννοεί. Η ευστοχία περιλαμβάνει δικαιοσύνη κι ως εκ τούτου γίνεται αποδεκτή. Αν υπερέβην κι όποτε τα όριά της, προφανώς θα ήταν τα αστεία που δεν λειτουργούσαν. Εκεί υπάρχει εσωτερική υποσυνείδητη λειτουργία του κωμικού, που είτε τα διορθώνει είτε τα αποσύρει. «Συγγραφέας», έλεγε ο Σακελάριος, «είναι αυτός που ξέρει να σβήνει κι όχι μόνο να γράφει».

- Γιατί «σου τη σπάει» ο Λαζόπουλος»; Σε έχω ακούσει να λες ότι είναι υποκριτικό ένας πλούσιος άνθρωπος να παρουσιάζεται ως «Ρομπέν των φτωχών» αλλά και ότι τον κράζεις επειδή είναι μέρος του συστήματος στο οποίο κι εσύ θα ήθελες να εισχωρήσεις;

Έχω μιλήσει, σατιρίσει, αναλύσει τόσο πολύ τον Λαζόπουλο σα φαινόμενο που θα μπορούσα να κάνω διατριβή. Τον όρο «κράξιμο» δεν τον αποδέχομαι, δε τον χρησιμοποιώ. Δεν «κράζω» ποτέ. Σατιρίζω, σχολιάζω, κριτικάρω ναι.  Αυτό που με ενοχλεί στον Λαζόπουλο είναι πως έχει «χάσει» τα μαλλιά της κεφαλής του κι αντί να τα ξυρίσει ή να τα ‘χει κοντά ο φαλακρός, αφήνει μαλλί απ’ τα πλάγια σα ξεφτισμένα κρόσσια και τα περνά από πάνω ως τo απέναντι αυτί, για να μας ξεγελάσει. Εεεεε, θέλω να του πω ότι φαίνεται. Κι όταν «φυσάει» φαίνεται περισσότερο..

- Θεωρείς ότι υπάρχουν καλοί Έλληνες κωμικοί ηθοποιοί; Ποιος είναι ο αγαπημένος σου; Θέλησες ποτέ να μιμηθείς κάποιον;

Θεωρώ τον Λογοθετίδη πολύ σπουδαίο, περίπου σαν τον Καβάφη της κωμωδίας. Μια Σχολή μόνος του που δεν μπόρεσε να βρει μιμητές. Αμέσως μετά έχω τον Χατζηχρήστο, τον θεωρώ κωμική ευφυΐα. Ο Χατζηχρήστος στο «Της κακομοίρας» είναι ο απόλυτος φύσει κωμικός, ενώ στον «Ηλία του 16ου» ο ιδανικός θέσει κωμικός. Φυσικά βοήθησαν και τα έργα κι η εποχή. Προσέξτε, το ένα έργο στηρίζεται απολύτως στην υποκριτική του πρωταγωνιστή, διότι έχει υποτυπώδες σενάριο, ενώ το άλλο έχει δραματουργία που θέλει να την υπηρετήσεις κομψά. Οπωσδήποτε ο Ηλιόπουλος κι ο Κωνσταντάρας ακολουθούν μαζί με τη Ρένα Βλαχόπουλου. Εδώ πρέπει ν αναφέρω τον Κώστα Βουτσά με τον οποίο είχα την τύχη (λόγω έκτακτης αντικατάστασης) να με διαλέξει να παίξω μαζί του σε κωμωδία, στο θέατρο Αλίκη το 2001, και, μάλιστα, σε αρκετά μεγάλο ρόλο. Ότι έμαθα απ’ αυτόν εκείνη τη σεζόν, είναι τα μισά απ’ όσα έμαθα 3 χρόνια στη Σχολή του Κρατικού Θεάτρου που σπούδασα. Τον αγαπώ πάντα και τον ευχαριστώ.

- Ποια είναι η γνώμη σου για τους Ράδιο Αρβύλα;

Υπάρχει μεγάλη ποικιλία στο χιούμορ. Από την πλάκα, τη μπαλαφάρα και το λογοπαίγνιο μέχρι το ευφυολόγημα, την παρωδία και τη σάτιρα. Αρκεί να ξέρουμε κάθε φορά τι μας κάνει και γελάμε και φχαριστιόμαστε. Εγώ θα πω: «έχω αλλεργία προς τις εξουσίες αλλά αλλεργία στο τετράγωνο προς τους παπάδες, διότι όλες οι εξουσίες θέλουν να σε εξουσιάζουν εν ζωή, οι παπάδες και μετά θάνατον», οι Αρβύλα αντ` αυτού θα δείξουν μιαν αφίσα του Άνθιμου ζωγραφισμένου σαν γκοθά και κάνοντάς τον καρικατούρα. Είναι δυο εκφάνσεις του χιούμορ. Σε κάποιους ταιριάζει ίσως περισσότερο η μια, σε άλλους η άλλη, και σε πολλούς και οι δυο. Από κει και πέρα για να κρατούν τόσον καιρό, οπωσδήποτε κάτι προσφέρουν.

Δεν είναι κακό να κάνεις και πλάκα αρκεί να την κάνεις καλά. Αυτό που δε δέχτηκα ποτέ, είναι η εκμετάλλευση ανθρώπων με πρόσχημα το χιούμορ, με τον τρόπο που χρησιμοποιήθηκαν απ` την Αννίτα Πάνια. Είναι απ` τα χυδαιότερα πράγματα που έγιναν στην τηλεόραση.

....

 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.995
Κριτικές
10
Like
96
Πόντοι
376
ξεροχυνω με καταβεβλημένη Βίκυ Σταμάτη  :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:

 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.995
Κριτικές
10
Like
96
Πόντοι
376
Τα σκάτωσε η Ελευθεροτυπία - Ανήμερα της 21ης Απριλίου αβαντάρει τη Χρυσή Αυγή

http://[URL unfurl="true"]www.iefimerida.gr/sites/default/files/ke21-4-13-skata-thumb-large.jpg[/img[/URL]]


Σάλος προκλήθηκε από το πρωτοσέλιδο της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας που κυκλοφόρησε με τίτλο «Σκατά!» και υποστήριζε βάσει δημοσκόπησης της εταιρείας Metron Analysis ότι η χώρα μας έχει κρίση δημοκρατικών αρχών και ότι ένα μεγάλο κομμάτι νοσταλγεί τη χούντα.

Μεγάλη μερίδα δημοσιογράφων της «Ε» ξεσηκώθηκε με το πρωτοσέλιδο-πρόκληση που είχε τον απαράδεκτο τίτλο «ΣΚΑΤΑ!». Tο επίμαχο πρωτοσέλιδο αποσύρθηκε μέσα στη νύχτα και η εφημερίδα κυκλοφόρησε με νέο τίτλο «Απέραντο φρενοκομείο», αλλά είχε και πάλι «χτύπημα» στην πρώτη σελίδα που υποστήριζε πως το 30% των Ελλήνων πιστεύει ότι στη δικτατορία ήταν καλύτερα τα πράγματα!

Υπεύθυνος για την κατάσταση αυτή φέρεται να είναι ο νέος εκδότης, δικηγόρος Χάρης Οικονομόπουλος (η κυρία Μάνια Τεγοπούλου δεν συμμετείχε στην απόφαση γι' αυτό το πρωτοσέλιδο), ο οποίος θέλει τώρα να επιβάλει σύμβουλο έκδοσης ή διευθυντή ερευνών στην εφημερίδα τον δημοσιογράφο Γιάννη Ντάσκα.

Το κείμενο της Ελευθεροτυπίας για τη σκανδαλώδη δημοσκόπηση ήταν το εξής:

«Σύμφωνα με το Βαρόμετρο της Metron Analysis για την Ελευθεροτυπία, το 30% των ερωτηθέντων θεωρεί πως "στη δικτατορία ήταν καλύτερα τα πράγματα από ότι σήμερα". Τα ευρήματα-σοκ καταδεικνύουν ότι η οικονομική κρίση της χώρας, για την οποία ευθύνεται το πολιτικό σύστημα, προκαλεί κρίση και στην ίδια τη δημοκρατία. Ολόκληρη η έρευνα και η ανάλυση των ευρημάτων στη Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία.

Η δημοσκόπηση δείχνει σημαντικό ποσοστό των ψηφοφόρων να απαντά θετικά στην ερώτηση "Σε λίγες μέρες θα έχουμε 21η Απριλίου. Ορισμένοι λένε ότι στη δικτατορία ήταν καλύτερα τα πράγματα από ότι σήμερα. Εσείς προσωπικά συμφωνείτε ή διαφωνείτε με την άποψη αυτή;"

Η πλειοψηφία (59%) θεωρεί πως σε θέματα ασφαλείας η κατάσταση επί Χούντας ήταν καλύτερη, 46% θεωρεί ότι είχε καλύτερη διαβίωση και το 24% πιστεύει πως η χώρα είχε καλύτερη διεθνή εικόνα.

Όσο σοκαριστικά κι αν είναι τα ευρήματα άλλο τόσο πρέπει να μετατραπούν σε μια κραυγή αγωνίας της κοινωνίας αλλά και της ίδιας της δημοκρατίας προς τους θεσμούς που την υπηρετούν, τα κόμματα, το κοινοβούλιο, τη δικαιοσύνη.

Η έρευνα της Ελευθεροτυπίας επιβεβαιώνει σε μια αποφράδα χρονική συγκυρία όλα αυτά που ως αίσθηση υπάρχουν τα τελευταία χρόνια και απέναντι στα οποία εθελοτυφλούμε.

Αποτελεί την κατάληξη μιας μακράς διαδρομής κατά την διάρκεια της οποίας το πολιτικό σύστημα βούτηξε στην διαφθορά, η κομματικοποίηση του κράτους απαξίωσε τους θεσμούς, κυριάρχησε το πελατειακό κράτους εις βάρος της αξιοκρατίας και η διαπλοκή οικονομικών συμφερόντων και πολιτικών ήταν ο κανόνας.

Είναι το αποτέλεσμα της φτώχειας στην οποία έχει φέρει την κοινωνία η μνημονιακή πολιτική και είναι αποκαλυπτικό της απόγνωσης της κοινωνίας αλλά και της πλήρους σύγχυσης στην οποία την έχει οδηγήσει η πρωτόγνωρη οικονομική κρίση και η αναποτελεσματική διαχείριση της από το υπάρχον πολιτικό σύστημα.

Και είναι αποτέλεσμα και της χρονικής απόστασης από εκείνη την μαύρη περίοδο, της άμβλυνσης της μνήμης και της άγνοιας των νεότερων γενιών για την χούντα των συνταγματαρχών, που κατέλυσε την δημοκρατία και τις ελευθερίες, διεύρυνε την ανισότητα και έσπειρε την ανασφάλεια».



Πηγή: iefimerida.gr
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.995
Κριτικές
10
Like
96
Πόντοι
376
375980_571207766244682_445009411_n.jpg


Γιόρτασαν την ημέρα γέννησης του Αδόλφου Χίτλερ, οι οπαδοί της Λέφσκι Σόφιας!

Οι οπαδοί της Λέφσκι Σόφιας γιόρτασαν την ημέρα γέννησης του Αδόλφου Χίτλερ!

Κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης κόντρα στη Λίτεξ Λόβετς, για το βουλγαρικό πρωτάθλημα, στις 20 Απριλίου, οι οπαδοί της Λέφσκι ανήρτησαν πανό στα οποία αναγράφονταν τα εξής μηνύματα:

«Χρόνια Πολλά» και «Είχε δίκιο»!

Μάλιστα, το τελευταίο αναφερόταν στη σφαγή των 6 εκατομμυρίων Εβραίων!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom