Νέα

Επίσκεψη Ερντογάν στην Αθήνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 27K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

james070

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
7.677
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
66
[size=12pt]Χάνεται ο αριθμός υποχρεωτικά ελλήνων εργαζομένων.[/size]

Με την καταργησή του κάθε ένας προσλαμβάνει ότι προσωπικό γουστάρει.

Ετσί ξέρω τουλάχιστον,αλλά μπορεί να έχω λάθος!!! :rolleyes:
στ αρχίδι@ μου!
να μην πω στις αρχιδ@ρες μου και γίνω αισχρός!

με όλα αυτά τα δις που χάνονται όλα αυτά τα χρόνια, θα μπορούσαν να έχουν δουλειά οι δεκαπλάσιοι, αλλά αν είσαι εργατοπατέρας κοιτάς μονο τον κώλο σου και αδιαφορεις για τους άλλους!
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.219
Like
4
Πόντοι
166
Ερωτηση:
ξερει καποιος γιατι δεν μπορει να γραψει καποιος (εγω τουλαχιστο δε μπορω) στο θρεντ με τους 4 νεκρους στο Συνταγμα?

ειναι τεχνικο το προβλημα συγκεκριμενα με αυτο το θρεντ, ή ειναι αλλη μια τρανη αποδειξη της δημοκρατικοτητος ορισμενων μονδερασιε? :idiot:
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
39
Πόντοι
2.157
Ερωτηση:
ξερει καποιος γιατι δεν μπορει να γραψει καποιος (εγω τουλαχιστο δε μπορω) στο θρεντ με τους 4 νεκρους στο Συνταγμα?

ειναι τεχνικο το προβλημα συγκεκριμενα με αυτο το θρεντ, ή ειναι αλλη μια τρανη αποδειξη της δημοκρατικοτητος ορισμενων μονδερασιε? :idiot:
πού θα παει ??

θα σκάσει η παραλαβή και θα ξελαμπικάρεις...
 

Επισκέπτης
στ αρχίδι@ μου!
να μην πω στις αρχιδ@ρες μου και γίνω αισχρός!

με όλα αυτά τα δις που χάνονται όλα αυτά τα χρόνια, θα μπορούσαν να έχουν δουλειά οι δεκαπλάσιοι, αλλά αν είσαι εργατοπατέρας κοιτάς μονο τον κώλο σου και αδιαφορεις για τους άλλους!
Κοίτα και εγώ μαζί σου όλοι να έχουνε δουλειά,όμως δεν συμβαίνει κ δεν νομίζω ότι οι αναμένομενοι Έλληνες απολυμένοι είναι κάτι που πρέπει να σε αφήσει αδιάφορο ως κυβέρνηση,αλλά συμβαίνει.

 

james070

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
7.677
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
66
Ερωτηση:
ξερει καποιος γιατι δεν μπορει να γραψει καποιος (εγω τουλαχιστο δε μπορω) στο θρεντ με τους 4 νεκρους στο Συνταγμα?

ειναι τεχνικο το προβλημα συγκεκριμενα με αυτο το θρεντ, ή ειναι αλλη μια τρανη αποδειξη της δημοκρατικοτητος ορισμενων μονδερασιε? :idiot:

πριν λίγο κλειδώθηκε το θέμα.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.210
Κριτικές
1
Like
1.902
Πόντοι
366
αμα δεν ήταν ο Σουφλιάς ακόμη θα ήσουνα με το παλιό πέταλο στον Μαλιακό που έφαγε τόσα παιδάκια.. δεν θα είχες ούτε καν σαν όνειρο τις σήραγγες των Τεμπών... και όσο για την ΕΟ Αθηνών - Πατρών θα ήταν ακόμη στα όνειρα της Μπιρμπίλω ...όπως επίσης και η Ιονία οδός, ακόμη θα περνούσες μέσα από το Αγρίνιο...  ααα ναι για να μην πούμε για τον δρόμο εκεί στην Τρίπολη που τον έφτιαξε η Βασούλα και τον πρώτο μήνα έφυγε κανένα χιλιόμετρο μακρυά από τις κατολισθείσεις (κατασκευή του έγραψε ιστορία)..

και ας σκούζουν όσο θέλουν για τα διόδια.. ας πάρουν το τραίνο στο κάτω κάτω της γραφής.. ή τους επαρχιακούς δρόμους και να μην μας ζαλίζουνε τα αρχίδια... οποιος θέλει να κυκλοφορεί σε δρόμο πλερώνει.. και για να κατασκευαστεί και για να συντηρηθεί... γιατί να πληρώσω εγώ που δεν κατεβαίνω ποτέ στην πελοπόννησο την κατασκευή και την συντήρηση της ΕΟ Αθηνών Πατρών και να μην την πληρώσει ο χρήστης της..

Μπαααα και γιατί περνάω ακόμη μέσα από την Στυλίδα;;;;

Γιατί: Με ρυθμούς χελώνας τα έργα στην Ιονία Οδό ;

Και μεγάλε τώρα είσαι υπέρ των διοδίων ως μέσου ελέγχου της ζήτησης;;;;;;;;;;;;

Άλλα δεν έλεγες προηγουμένως;;;
Ώπα!!!!!

41-5-thumb-large.jpg

 

Stefanos83

Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2007
Μηνύματα
195
Like
0
Πόντοι
1
γιατι η δικια σου ποια ειναι?

rofl. Εντάξει, δεν ξέρω σε ποια πόλη ζεις αλλά στην Αθήνα, αν πρέπει να μετακινηθείς σε τρία σημεία (σπίτι, δουλειά, δεύτερη δουλειά/μεταπτυχιακό) που βρίσκονται σε απόσταση 20 χλμ η κάθε μία μεταξύ τους και να βρίσκεσαι on time, απλώς, δεν υπάρχει αυτό που λες. Η αύξηση του κόστους απλώς απομυζεί τον χρήστη του ΙΧ, δεν τον στρέφει ντε και καλά, στα ΜΜΜ (το πολύ - πολύ να αγοράσει παπί). Διαφορετικά, αγνώμονα φίλε μου, θα έπρεπε να φεύγω μία ώρα νωρίτερα από τη δουλειά μου στη Γλυφάδα για να φτάσω εγκαίρως στο Αιγάλεω, και θα έπρεπε να φύγω μία ώρα νωρίτερα από το μάθημα για να πέσω για ύπνο κατά τις 10-10:30 το βράδυ στο Βύρωνα. Χώρια την καλοκαιρινή μασχαλίλα και τα all year αλβανοπακισταναριά στα λεωφορεία. Εδώ ρε μεγάλε, ΟΑΚΑ θες να πας Κυριακάτικα για να δεις μπαλλίτσα, δεν γουστάρεις να πάρεις ΙΧ και αν ξεκινούσες από τον Πειραιά, σχεδόν πάντα έπερεπε να κατέβεις και να αλλάξεις σε λεωφορεία (να γίνεται της ΠΟΥΤΑΝΑΣ μέσα εν τω μεταξύ) και να τρς μία απίστευτη ταλαιπωρία εδώ και 1.5 χρόνο (ίσως και περισσότερο, δεν θυμάμαι από πότε ξεκίνησαν αυτά τα γαμημένα έργα).

Αν θες να λύσεις το πρόβλημα, φτιάξε παντού μετρό. Ταχύτατο, εξυπηρετικότατο (καμία μα καμία σχέση οι υπηρεσίες του μετρό με οποιοδήποτε άλλο ΜΜΜ) και πάμφθηνο σε σχέση με το κόστος χρήσης ΙΧ.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Μπαααα και γιατί περνάω ακόμη μέσα από την Στυλίδα;;;;

Γιατί: Με ρυθμούς χελώνας τα έργα στην Ιονία Οδό ;

Και μεγάλε τώρα είσαι υπέρ των διοδίων ως μέσου ελέγχου της ζήτησης;;;;;;;;;;;;

Άλλα δεν έλεγες προηγουμένως;;;
Ώπα!!!!!

41-5-thumb-large.jpg

γιατί κανένας κερατάς Λαλιώτης, Βασούλα και λοιπά αποβράσματα που είχε η ΠΑΣΟΚρατία σαν ΥΠΕΧΩΔΕ δεν ξεκίνησε τα έργα στην ώρα τους ... γιατί αμα είχαν ξεκινήσει θα είχαν τελειώσει....

και φυσικά είμαι υπέρ διοδίων.. το έργο πρέπει να πληρώνεται από τους χρήστες του και όχι από όλους...

και όσο γιαυτό που παραθέτεις δάβασε το πρώτα πρώτα καλά...

"«Η Ιονία οδός έχει καθυστερήσει λόγω των απαλλοτριώσεων και όχι με ευθύνη της κοινοπραξίας», λέει στην «Κ» ο τεχνικός σύμβουλος του έργου κ. Σέργιος Λαμπρόπουλος. «Επίσης έχουμε πρόβλημα με τη μετακίνηση των δικτύων κοινής ωφελείας, που είναι επίσης ευθύνη της πολιτείας, καθώς και με τη μακρά διαδικασία αδειοδότησης του λατομείου που είναι απαραίτητο για τις πρώτες ύλες»."

 

edmondDantes

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2009
Μηνύματα
184
Like
0
Πόντοι
1
Ελα ρε τυπε? παιζει τετοιο σεναριο?

για πες το στον Σαυρουκο, γιατι οταν του τα ελεγα εγω ΠΡΙΝ απο την επισκεψη Ερντογαν, αυτος και ο ΠαΠιας το ριχνανε στην παλαβη οτι δηθεν η Εθνικη ειναι κολοσσος και οτι εχει και καλα μεριδιο απο την Τουρκικη αγορα...(βεβαιως και ισχυουν, αλλα επισης ισχυει οτι οι Τουρκοι δε γουσταρουν καθολου την υπαρξη Ελληνικης τραπεζας στην Τουρκια, την εχουνε ΗΔΗ μπλοκαρει απο τις χρηματοδοτησεις κρατικων εργων,  ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΑΜΑ ΤΗΝ ΕΒΓΑΖΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΕΞΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ)


Ελληνοτουρκική φιλία στις μπίζνες
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Οι περίπου 120 μεγάλοι και μεσαίοι τούρκοι επιχειρηματίες που επισκέφθηκαν χθες την Αθήνα δεν παρέμειναν απλοί ακροατές του συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε στις αίθουσες του «Χίλτον» παρουσία των πρωθυπουργών της Ελλάδας και της Τουρκίας. Οι περισσότεροι από αυτούς είχαν σε χώρους του ξενοδοχείου «κλειστά» ραντεβού με πληθώρα στελεχών και επιχειρηματιών, από τους περίπου 290 που βρέθηκαν στο συνέδριο, ενώ κάποιοι άλλοι προτίμησαν να πραγματοποιήσουν τα ραντεβού τους ακόμη πιο νωρίς σε χώρους του ξενοδοχείου «Ιντερκοντινένταλ», επί της λεωφόρου Συγγρού.

Ανάλογες μαζικές επαφές ελλήνων και τούρκων επιχειρηματιών είχαν γίνει και στο παρελθόν, αλλά στην πορεία ξεφούσκωσαν, κυρίως λόγω των προβλημάτων που αντιμετώπιζε η τουρκική οικονομία. Σήμερα όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει άρδην στην οικονομία της γειτονικής χώρας. Ο ρυθμός ανάπτυξης ξεπερνά το 5% και κατ΄ επέκταση οι τουρκικές επιχειρήσεις βρίσκονται σε μια δυναμική τροχιά ανόδου.

[size=14pt]Ενδεικτικό της καλής πορείας της τουρκικής οικονομίας είναι και το γεγονός ότι το 2009, τα κέρδη που έβγαλε η Εθνική Τράπεζα από την τουρκική αγορά, μέσω της θυγατρικής της Τράπεζας Finansbank, ανήλθαν στα 425 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 398 εκατ. ευρώ στην ελληνική αγορά. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι ο όμιλος της Εθνικής έχει προγραμματίσει για το 2010 να ανοίξει 75 νέα υποκαταστήματα στις μεγάλες πόλεις της Τουρκίας των 72 εκατομμυρίων καταναλωτών.[/size]

Κοινές δραστηριότητες
Είναι σαφές ότι από ελληνικής πλευράς, η προσέγγιση με τους τούρκους επιχειρηματίες αποσκοπεί στο να διευρυνθεί η ελληνική παρουσία στην αγορά της Τουρκίας. Από την πλευρά τους οι τούρκοι επιχειρηματίες θέλουν τους συναδέλφους τους τής άλλης πλευράς του Αιγαίου στρατηγικούς εταίρους, είτε για την ίδια την τουρκική αγορά είτε για τις αγορές τρίτων χωρών. Αλλωστε, στις συναντήσεις που έγιναν την Παρασκευή μεταξύ ελλήνων και τούρκων επιχειρηματιών κυριάρχησε το μοντέλο των κοινών δραστηριοτήτων σε τομείς όπως ο τουρισμός, οι κατασκευές, τα τρόφιμα, η ναυτιλία, οι μεταφορές, η ενέργεια, ο τραπεζικός κλάδος κ.λπ.

Νέα και παλιά «τζάκια»
Οι περισσότεροι από τους επιχειρηματίες και στελέχη τουρκικών επιχειρήσεων που ήλθαν για μπίζνες στην Αθήνα δεν προέρχονται από το παραδοσιακό οικονομικό κατεστημένο της Τουρκίας. [size=12pt]Ανήκουν στη νέα επιχειρηματική τάξη που αναδύθηκε μετά το 2002, οπότε και ανήλθε στην εξουσία το ισλαμικό Κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (ΑΚΡ) του κ. Ερντογάν. Η ραγδαία αύξηση των δραστηριοτήτων τους τα τελευταία χρόνια, σε διάφορους τομείς, τους έχει φέρει μεγάλη ρευστότητα, την οποία θέλουν να διοχετεύσουν σε επενδύσεις εκτός Τουρκίας. Ο τομέας των κατασκευών, στον οποίο ήδη έχουν κερδίσει προσοδοφόρες δουλειές, στο Ιράκ και σε άλλες χώρες της Μέσης Ανατολής, θεωρείται από αυτούς προνομιακός για συνεργασία με την Ελλάδα.[/size]

Το ίδιο προνομιακός χώρος για κοινές ελληνοτουρκικές επιχειρηματικές μπίζνες θεωρείται και ο χώρος του τουρισμού, ενώ φαίνεται ότι και ο χώρος της ενέργειας αποτελεί πεδίο για κοινή δράση. Αλλά και ο τραπεζικός κλάδος θεωρείται προνομιακός χώρος για ελληνοτουρκική συνεργασία. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι στους χώρους του «Χίλτον» βρέθηκαν στελέχη της [size=14pt]Ζiraat Βankasi, της αντίστοιχης Αγροτικής Τράπεζας της Τουρκίας που τον Φεβρουάριο του 2009 άνοιξε υποκατάστημα στην Κομοτηνή[/size]. Τα στελέχη της Ζiraat δεν έχουν κρύψει την επιθυμία τους να εξαγοράσουν κάποια ελληνική τράπεζα.

    Οι περισσότεροι από τους επιχειρηματίες και τα στελέχη τουρκικών επιχειρήσεων που ήλθαν στην Αθήνα ανήκουν στη νέα επιχειρηματική τάξη που αναδύθηκε μετά το 2002, οπότε ανήλθε στην εξουσία το κόμμα του κ. Ερντογάν


Εκπρόσωποι της τουρκικής επιχειρηματικής ελίτ

Από τις σημαντικές παρουσίες στο ελληνοτουρκικό επιχειρηματικό φόρουμ ήταν αυτή της πανίσχυρης προέδρου της Ενωσης Τούρκων Βιομηχάνων και Επιχειρηματιών, κ. Ούμιτ Μπόινερ, η οικογένεια της οποίας δραστηριοποιείται στην κλωστοϋφαντουργία και το λιανεμπόριο.

Η πρόεδρος της ΤUSΙΑD, της ένωσης που εκπροσωπεί την παραδοσιακή επιχειρηματική τάξη, είναι [size=14pt]κόρη [/size]πλούσιου βιομηχάνου, σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες και Οικονομικά στις Ηνωμένες Πολιτείες, και θεωρείται από τους πιο ένθερμους υποστηρικτές της ένταξης της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ενωση και της μετατροπής της χώρας σε μεγάλη οικονομική δύναμη.

Ο 49χρονος κ. Μεχμέτ Μπουγιούκεκσι είναι ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τούρκων Εξαγωγέων. Πρόκειται για μια οργάνωση, μέλη της οποίας είναι 45.000 επιχειρήσεις. Ο κ. Μπουγιούκεκσι έχει διατελέσει πρόεδρος της Ενωσης Εξαγωγέων Δέρματος, σπούδασε στην Τουρκία και τη Βρετανία, και είναι μέλος των διοικητικών συμβουλίων πολλών εταιρειών. Ανήκει στη γενιά των «τίγρεων της Ανατολής», των επιχειρηματιών που αναδείχθηκαν μετά την άνοδο του Ερντογάν στην εξουσία.

Ενας από τους μεγαλύτερους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα των τροφίμων, ο Εκρέμ Ντεμιρτάς, είναι ο ιδρυτής της ομώνυμης εταιρείας που έχει έδρα τη Σμύρνη. Πρόκειται για μία από τις λίγες επιχειρήσεις που διαθέτουν άδεια να πωλούν αλκοολούχα ποτά στην Τουρκία. Ως πρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου της Σμύρνης, είναι ένας από τους βασικότερους υποστηρικτές της ελληνοτουρκικής οικονομικής συνεργασίας.

Παρόντες στο «Χίλτον» ήταν ακόμη ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Τούρκων Ξενοδόχων Αhmet Βarut, ο πρόεδρος του Τουρκικού Ναυτικού Επιμελητηρίου Μetin Κalkavan και σχεδόν όλοι οι πρόεδροι των επιμελητηρίων μεγάλων τουρκικών πόλεων.

Η ελληνική παρουσία
Από ελληνικής πλευράς, συμμετείχαν 290 επιχειρηματίες από 250 ελληνικές επιχειρήσεις. Συγκεκριμένα παρέστησαν υψηλόβαθμα στελέχη της Εθνικής και της Εurobank από τον τραπεζικό τομέα, της Ελλάκτωρ από τον κατασκευαστικό και των ομίλων Κοπελούζου, Μυτιληναίου και ΔΕΠΑ από τον ενεργειακό τομέα. Παρόντες ήταν επίσης ο επιχειρηματίας Σ. Κόκκαλης μέσω της Ιntracom και της Ιntralot, ο Θεόδωρος Φέσσας μέσω της Ιnfoquest, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Α.Γ. Πετζετάκις, Γιώργος Πετζετάκις.

Συμμετείχαν ακόμη εκπρόσωποι των εταιρειών Τιτάν, Σιδενόρ, Ελληνικά Καλώδια και Χαλκόρ του Ομίλου Βιοχάλκο και S&Β Βιομηχανικά Ορυκτά από τον τομέα της βαριάς βιομηχανίας. Από τον κλάδο του τουρισμού, παρευρέθησαν εκπρόσωποι μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων, όπως Αldemar, Δασκαλαντωνάκης, Sani Resort, ενώ από τον χώρο των συμβουλευτικών υπηρεσιών στελέχη των εταιρειών Ρlanet και Civitas.

Ο επιχειρηματίας Δημήτρης Κοπελούζος δείχνει θερμό ενδιαφέρον για την αγορά ενέργειας της Τουρκίας, ενώ στο παρελθόν είχε συνεργαστεί με τούρκο επιχειρηματία για τη δημιουργία θερμοηλεκτρικής μονάδας στη Βόρεια Ελλάδα.

[size=14pt]Πολύ καλές σχέσεις με μεγάλους τουρκικούς κατασκευαστικούς ομίλους διατηρεί εδώ και αρκετά χρόνια ο ελληνικός κατασκευαστικός όμιλος Ακτωρ,[/size] τον οποίο εκπροσώπησε στο συνέδριο ο διευθύνων σύμβουλός του κ. Δημήτρης Καλλιτσάντσης.

Επαφές με τούρκους επιχειρηματίες είχαν ακόμη ο διευθύνων σύμβουλος της ΜΕΒΓΑΛ κ. Δημ. Συμεωνίδης, η κ. Αλεξάνδρα Πίτα- Χαζάπη από το Μέλι Αττικής, ο κ. Ιωάννης Στασινόπουλος της Βιοχάλκο και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΠΑ κ. Χάρης Σαχίνης.
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
39
Πόντοι
2.157
παπατρομπα,
αυτος που σου ειπε οτι γαμαω πουστρακια, σε κοροϊδεψε!

τριψου αλλου λεμε...
σημερα που σκαει η παραλαβη θα με βλεπεις με αλλο ματι..  :-* :-* :-* :-*

(εκτος κι αν ακύρωσε παλι η αεροφλότ και τον πιουμε..)  :S :S :S :S :P
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
39
Πόντοι
2.157
rofl. Εντάξει, δεν ξέρω σε ποια πόλη ζεις αλλά στην Αθήνα, αν πρέπει να μετακινηθείς σε τρία σημεία (σπίτι, δουλειά, δεύτερη δουλειά/μεταπτυχιακό) που βρίσκονται σε απόσταση 20 χλμ η κάθε μία μεταξύ τους και να βρίσκεσαι on time, απλώς, δεν υπάρχει αυτό που λες. Η αύξηση του κόστους απλώς απομυζεί τον χρήστη του ΙΧ, δεν τον στρέφει ντε και καλά, στα ΜΜΜ (το πολύ - πολύ να αγοράσει παπί). Διαφορετικά, αγνώμονα φίλε μου, θα έπρεπε να φεύγω μία ώρα νωρίτερα από τη δουλειά μου στη Γλυφάδα για να φτάσω εγκαίρως στο Αιγάλεω, και θα έπρεπε να φύγω μία ώρα νωρίτερα από το μάθημα για να πέσω για ύπνο κατά τις 10-10:30 το βράδυ στο Βύρωνα. Χώρια την καλοκαιρινή μασχαλίλα και τα all year αλβανοπακισταναριά στα λεωφορεία. Εδώ ρε μεγάλε, ΟΑΚΑ θες να πας Κυριακάτικα για να δεις μπαλλίτσα, δεν γουστάρεις να πάρεις ΙΧ και αν ξεκινούσες από τον Πειραιά, σχεδόν πάντα έπερεπε να κατέβεις και να αλλάξεις σε λεωφορεία (να γίνεται της ΠΟΥΤΑΝΑΣ μέσα εν τω μεταξύ) και να τρς μία απίστευτη ταλαιπωρία εδώ και 1.5 χρόνο (ίσως και περισσότερο, δεν θυμάμαι από πότε ξεκίνησαν αυτά τα γαμημένα έργα).

Αν θες να λύσεις το πρόβλημα, φτιάξε παντού μετρό. Ταχύτατο, εξυπηρετικότατο (καμία μα καμία σχέση οι υπηρεσίες του μετρό με οποιοδήποτε άλλο ΜΜΜ) και πάμφθηνο σε σχέση με το κόστος χρήσης ΙΧ.
μαλακα μου τό χεις κάψει το κακάο εε ????
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
39
Πόντοι
2.157
Βελτίωση ποιότητας Μέσω Μαζικής Μεταφοράς οεο...
Παροχή διευκολύνσεων στα ΜΜΜ έναντι των ΙΧ (πχ λεωφοριόδρομοι παντού, απαγόρευση στάσης και στάθμευσης παντού στο κέντρο κλπ)
Μεταφορά των κομβων διασύνδεσης εντός κατοικημένων περιοχών (να μην είναι οι σιδηροδρομικοι σταθμοί εκτός πόλεως αλλά στην καρδιά)
οταν και αν καταλαβεις πού ζεις και οταν και αν καταλαβεις οτι στο ελλάντα θα εχει εξαφανιστει το γενεαλογικο σου δεντρο απ τον πλανήτη και:

- ο εφοριακος ακομη θα τα παιρνει
- η αδεια στην πολεοδομία δεν θα βγαινει σε 30-60 μερες οπως σου ειπαν
- ο γιατρος θα σου ζηταει μπαξίσι
- κλπ κλπ κλπ κλπ

..τα ξαναλέμε....
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
οταν και αν καταλαβεις πού ζεις και οταν και αν καταλαβεις οτι στο ελλάντα θα εχει εξαφανιστει το γενεαλογικο σου δεντρο απ τον πλανήτη και:

- ο εφοριακος ακομη θα τα παιρνει
- η αδεια στην πολεοδομία δεν θα βγαινει σε 30-60 μερες οπως σου ειπαν
- ο γιατρος θα σου ζηταει μπαξίσι
- κλπ κλπ κλπ κλπ

..τα ξαναλέμε....

τι εννοεί ο ιερομόναχος?  :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think:
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.495
Κριτικές
61
Like
42.787
Πόντοι
22.785
τι εννοεί ο ιερομόναχος?  :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think:

Ότι ή βλακεία μπορεί να παραμένει αήττητη,
τουλάχιστον όμως εδώ δε θά βρεί έδαφος να εκφραστεί.. :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
καί ότι ξέρη ο papagiorgos ότι έχει καταδικάσει επίσημα καί το κάψιμο του Εβραίου μέχρι τον κλήδονα....  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

koproni65

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.499
Κριτικές
22
Like
364
Πόντοι
5.795
Ερωτηση:
ξερει καποιος γιατι δεν μπορει να γραψει καποιος (εγω τουλαχιστο δε μπορω) στο θρεντ με τους 4 νεκρους στο Συνταγμα?

ειναι τεχνικο το προβλημα συγκεκριμενα με αυτο το θρεντ, ή ειναι αλλη μια τρανη αποδειξη της δημοκρατικοτητος ορισμενων μονδερασιε? :idiot:
είναι κλειδωμένο τό θέμα κακώς....
επειδή μερικοι γράψαν γιά άλλο θέμα περί οικονομιας λές καί δέν έχει γίνει 1000 φορές..σέ όλα τά θρέντ..
βλέπεις η δολοφονία τού 15χρονου αλέξη μπροστά σόν μαρτυρικό θάνατο κατά τόν ιατροδικαστή τών τεσσάρων ατόμων δέν είναι ίσης βαρύτητας.....
τό θρεντ γιά τον αλέξη παραμένει ξεκλείδωτο εδώ καί 15 μήνες.....
 

edmondDantes

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2009
Μηνύματα
184
Like
0
Πόντοι
1
είναι κλειδωμένο τό θέμα κακώς....
επειδή μερικοι γράψαν γιά άλλο θέμα περί οικονομιας λές καί δέν έχει γίνει 1000 φορές..σέ όλα τά θρέντ..
βλέπεις η δολοφονία τού 15χρονου αλέξη μπροστά σόν μαρτυρικό θάνατο κατά τόν ιατροδικαστή τών τεσσάρων ατόμων δέν είναι ίσης βαρύτητας.....
τό θρεντ γιά τον αλέξη παραμένει ξεκλείδωτο εδώ καί 15 μήνες.....

τι ακριβώς συγκρίνεις εδώ ρε ανεκδιήγητε;
πόσα κιλά στην ιδεολογική σου ανεπάρκεια ζυγίζει ο θάνατος του ενός ή του άλλου ΑΝΘΡΩΠΟΥ;
και έχεις το θράσος να ομιλείς για ζώα από το ιδεολογικό χοιροστάσιο που ηθικολογείς;
 

koproni65

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.499
Κριτικές
22
Like
364
Πόντοι
5.795
τι ακριβώς συγκρίνεις εδώ ρε ανεκδιήγητε;
πόσα κιλά στην ιδεολογική σου ανεπάρκεια ζυγίζει ο θάνατος του ενός ή του άλλου ΑΝΘΡΩΠΟΥ;
και έχεις το θράσος να ομιλείς για ζώα από το ιδεολογικό χοιροστάσιο που ηθικολογείς;
ε εισαι εντελώς μπαγλαμάς....
αυτό πού γράφω είναι ότι τό τό θρεντ γιά τήν δολοφονία τών τεσσάρων κλειδώθικε και οτι τό άλλο θρέντ γιά τόν αλέξη είναι ξεκλείδωτο καταλαβαίνεις τί θέλω νά πώ βλάχο ...διάβασε τόύς κανόνες τού φόρουμ η ρώτα νά σού εξηγησουν τί σημαίνει κλείδωμα διότι σάν στραβόγιαννο δέν καταλαβαίνεις...
αυτο πού γράφεις τό έκανε ο μοντερατορ με το νά κλειδώσει τό θέμα αλλά εσύ στόν κοσμο σου ...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom