voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.212
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.906
- Πόντοι
- 366
Τι δουλειά έχει ο ΟΣΕ;;;;;
Ωραία λογική,πονάει χέρι κόβεις χέρι,αντί να το θεραπεύσεις!!!το μονο καλο με τους κινεζους ειναι οτι μαζι με το λιμανι θα τους φορτωσουν και τον ΟΣΕ και θα φυγει ακομα μια ρουφιχτρα εκατομμυριων ευρω απο το κρατος.
Ωραία λογική,πονάει χέρι κόβεις χέρι,αντί να το θεραπεύσεις!!!
Σωζέται,απλά πιο εύκολο κ κερδοφόρο είναι να το ξεπουλήσεις.καλά αυτά μας τα είπαν κι'αλλοι... αμα σωζότανε το μαγαζί θα το σώζανε και αυτοί και οι προηγούμενοι και οι πριν τους προηγούμενους.. ειδικά ο ΟΣΕ κλείσιμο θέλει γιατί είναι μπροντέλλο με κακές υπηρεσίες...
Σωζέται,απλά πιο εύκολο κ κερδοφόρο είναι να το ξεπουλήσεις.
Μόλις αναλαμβάνουνε ξένοι πάντα γίνεται επικερδής μία επιχείρηση!!!
Αυτό είναι το λάθος.θα μου πείς αυτά δεν μπορεί να τα κάνει το δημόσιο.. η απάντηση είναι ΟΧΙ...
λάθος είναι!Αυτό είναι το λάθος.
το μονο καλο με τους κινεζους ειναι οτι μαζι με το λιμανι θα τους φορτωσουν και τον ΟΣΕ και θα φυγει ακομα μια ρουφιχτρα εκατομμυριων ευρω απο το κρατος.
φυσικά και γίνεται κερδοφόρα.. γιατί αυτός που θα τον πάρει θα διώξει τους τεμπέληδες, θα βάλει να δουλέψουν οι υπόλοιποι, δεν θα έχει 5 για να κάνει την δουλειά ενός, δεν θα προσλαμβάνει με σημειωματάκια του κάθε πολιτικάντη, θα ρίξει κάποια λεφτά για εκσυγχρονισμό των λειτουργιών και του δικτύου (έτσι θα γλυτώνει λεφτά από την λειτουργία),θα καταργήσει τις φυλασσόμενες ισόπεδες διαβάσεις (θα τις αυτοματοποιήσει), θα αξιοποιήσει την ακίνητη περιουσία (που είναι τεράστια) χωρίς να πάρει μίζες για να νοικιάσει φτηνά ή να πουλήσει ακόμη φτηνότερα, θα βάλει σύστημα e-ticket (οπως έχει ο σιδηρόδρομος παντού στον κόσμο), θα βελτιώσει την εμφάνιση των σταθμών για να γίνουν πόλοι έλξης εμπορίου (και φυσικά να στήσει και μια μικρή πουτανογειτονιά γύρω γύρω, όπως σε κάθε σταθμό), θα συντηρήσει το τροχαίο υλικό βάζοντας τους κοπρίτες να δουλέψουν, θα αγοράσει νέο τροχαίο υλικό σε καλές τιμές (χωρίς να πάρει μίζα)...
θα μου πείς αυτά δεν μπορεί να τα κάνει το δημόσιο.. η απάντηση είναι ΟΧΙ...
Δεν καταλαβαίνω γιατί λοιπόν πρέπει να τραπείς στην λύση να το πουλήσεις κ να χάσεις έξοδα....λάθος είναι!
αλλά αποτελεί δυστυχώς την ελληνική πραγματικότητα!
τραμουντάνα τα είπες όλα!
συμπληρώνω και τις υπέρογκες αμοιβές του κάθε κολλητού του αρμόδιου υπουργού που το παίζει διοικητης-πρόεδρος ή δεν ξέρω και γω τι στο διάολο αλλιώς λέγονται.
Αυτό είναι το λάθος.
πατριώτες?μια χαρα μπορει να τα κανει το δημοσιο απλα θελει ανθρωπους αλανια και πατριωτες σε θεσεις κλειδια.
εσυ και εγω και αλλοι ποσοι πως μπορουμε να σκεφτουμε την προοπτικη και καπιοι αλλοι "δε τη βλεπουν"
Mε κάλυψες,εεεμ το είπε ο Jefrey αλλάζουμε ή βουλιάζουμε,αλλά δεν το ακούνε!!!και για να σου εξηγήσω το γιατί...
(1) ιστορικά έχει αποδειχθεί ότι οτιδήποτε δημόσιο έχει γίνει σκατά
(2) Οποιαδήποτε προσπάθεια εξυγίανσης θα συναντήση την αντίδραση των ιδίων των εργαζομένων και των συνδικάτων τους (δες ΟΤΕ, ΔΕΗ, Ολυμπιακή κλπ). Ακόμη και χωρίς να θιχθούν τα εργασιακά τους δικαιώματα (μισθός,ασφάλιση, ωράριο), θα αντιδράσουν σε οποιαδήποτε προσπάθεια αλλαγής του τρόπου λειτουργίας με το σκεπτικό ότι θα χρειαστεί να δουλέψουν ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ..
(3) επειδή υπάρχει και θα συνεχίσει να υπάρχει το ρουσφέτι (μέχρις ότου αλλάξει νοοτροπία ο ελληνας), οι προσλήψεις,τοποθετήσεις, προαγωγές, μισθολογική αναβάθμιση θα συνεχίσουν να γίνονται με τον ίδιο τρόπο... με αποτέλεσμα να συνεχίσουν να επιβραβεύονται οι αχρηστοι και όχι οι άριστοι
(4) ενας τέτοιος οργανισμός για να εξυγιανθεί και να μπορέσει να λειτουργήσει αποδοτικά χρειάζεται διοίκηση η οποία ΔΕΝ θα δίνει λόγο σε κανέναν,παρά μόνο στους μετόχους και αυτό μιά φορά τον χρόνο.. δηλαδή διοίκηση η οποία θα έχει δικαίωμα ζωής και θανάτου... η οποία θα αμείβεται και ανάλογα τόσο σε μηνιαία βάση όσο και σε επίεπδο επιτευξης στόχων (μπόνους) .. με τις τιμές που κυκλοφορούν στην διεθνή αγορά για να βρείς ομάδα διοίκησης που θα αναλάβει το έργο της εξυγίανσης πρέπει να πληρώσεις σε μισθούς περί τα 8-10 εκατομύρια τον χρόνο (για 8-10 άτομα) και σε μπόνους περί τα 150 τον χρόνο (εφόσον φυσικά πετύχουν τον στόχο που δεν μπορεί να είναι για τον πρώτο χρόνο η σταθεροποίηση του ελλείματος/αύξηση εργου κατά 10%, μείωση ελλείματος κατά 20%/αύξηση έργου κατά 30% τον δεύτερο χρόνο κλπ).. νομίζεις το συνδικαλιστικό κατεστημένο θα το αποδεχθεί...?
σου φτάνουν αυτά ???
Αρα πάμε καλά με τους Κινέζους.Ρε Μέμο, είπαμε, ΕΛΕΟΣ.
Ότι βρίσκεις στο Πρωκτικό πρέπει να το αναπαράγεις και εδώ;;;;
Από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα κατά τα άλλα.
Ποιά στασιμότητα με την Κίνα στο Λιμάνι του Πειραιά;;;;;
Εεεε, ποιά;;;;
Μιά χαρά έχει εγκατασταθεί η Piraeus Container Terminal στο ΣΕΜΠΟ. Φέρανε μάλιστα και εξοπλισμό και δουλεύουν στο φουλ για να οργανωθούν.
Κα ο Ανωμερίτης μέχρι και εταιρεία logistics θα κάνει μαζί τους.
ΕΛΕΟΣ με τον κάθε τυχάρπαστο που έχει άποψη και πρέπει να την μαθαίνουμε μέσω Μέμου.
Με την ακριβότερη βενζίνη στην Ευρώπη (πιθανόν και στον κόσμο) θα δούμε πόσοι θα αρχίσουν να πέρνουν το τραινάκι.
Όχι όπως ο προαστιακός που κυκλοφορεί άδειος.
Για να μην θυμηθώ εκείνη την περίφημη γραμμή του Προαστιακού της Θράκης (Ξάνθη - Αλεξανδρούπολη) που εγκαινίασε με πολλές φανφάρες ο γίγαντας Ευριπίδης (ο Στυλιανίδης ντεεεεε ).
Με 8 δρομολόγια την ημέρα παρακαλώ.
Τελικά τον πρώτο μήνα λειτουργίας μέσα σε 20 μέρες μετέφερε 22 άτομα.
Περίπου 1 άτομο την ημέρα!!!
Με τις υγειές μας.
είπαμε!για όλα φταίει ο γιγαντας Καραμανλής με τους γίγαντες υπουργούς του!Βεβαίως η κυβέρνηση της ΝΔ έφταιγε που ο μαλάκας ο έλληνας δεν ανέβαινε στο τραίνο για να πάει από Αλεξανδρούπολη-Κομοτηνή-Ξάνθη ..
Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς απαιτούν λαό με ΠΑΙΔΕΙΑ (όχι φτώχεια όπως λές) και στοιχειώση αντίληψη των βασικών αρχών της Οικιακής Οικονομίας...
μια χαρα μπορει να τα κανει το δημοσιο απλα θελει ανθρωπους αλανια και πατριωτες σε θεσεις κλειδια.
εσυ και εγω και αλλοι ποσοι πως μπορουμε να σκεφτουμε την προοπτικη και καπιοι αλλοι "δε τη βλεπουν"