Νέα

Επίσκεψη Ερντογάν στην Αθήνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 27K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.210
Κριτικές
1
Like
1.902
Πόντοι
366
Τι δουλειά έχει ο ΟΣΕ;;;;;
 

Επισκέπτης
το μονο καλο με τους κινεζους ειναι οτι μαζι με το λιμανι θα τους φορτωσουν και τον ΟΣΕ και θα φυγει ακομα μια ρουφιχτρα εκατομμυριων ευρω απο το κρατος.
Ωραία λογική,πονάει χέρι κόβεις χέρι,αντί να το θεραπεύσεις!!!
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ωραία λογική,πονάει χέρι κόβεις χέρι,αντί να το θεραπεύσεις!!!

καλά αυτά μας τα είπαν κι'αλλοι... αμα σωζότανε το μαγαζί θα το σώζανε και αυτοί και οι προηγούμενοι και οι πριν τους προηγούμενους.. ειδικά ο ΟΣΕ κλείσιμο θέλει γιατί είναι μπροντέλλο με κακές υπηρεσίες...
 

pristine

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
6.669
Like
8
Πόντοι
66
Παπάρια κλείσιμο θα γίνει - αν το αποφασίσουν ποτέ, το μόνο σενάριο που παίζει είναι α λα Ολυμπιακή. Γαμάμε τα ασφαλιστικά ταμεία και αν μείνει κανα φιλέτο Αθήνα - Θες με Intercity, το πουλάμε στον ιδιώτη.
 

Επισκέπτης
καλά αυτά μας τα είπαν κι'αλλοι... αμα σωζότανε το μαγαζί θα το σώζανε και αυτοί και οι προηγούμενοι και οι πριν τους προηγούμενους.. ειδικά ο ΟΣΕ κλείσιμο θέλει γιατί είναι μπροντέλλο με κακές υπηρεσίες...
Σωζέται,απλά πιο εύκολο κ κερδοφόρο είναι να το ξεπουλήσεις.

Μόλις αναλαμβάνουνε ξένοι πάντα γίνεται επικερδής μία επιχείρηση!!!
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Σωζέται,απλά πιο εύκολο κ κερδοφόρο είναι να το ξεπουλήσεις.

Μόλις αναλαμβάνουνε ξένοι πάντα γίνεται επικερδής μία επιχείρηση!!!

φυσικά και γίνεται κερδοφόρα.. γιατί αυτός που θα τον πάρει θα διώξει τους τεμπέληδες, θα βάλει να δουλέψουν οι υπόλοιποι, δεν θα έχει 5 για να κάνει την δουλειά ενός, δεν θα προσλαμβάνει με σημειωματάκια του κάθε πολιτικάντη, θα ρίξει κάποια λεφτά για εκσυγχρονισμό των λειτουργιών και του δικτύου (έτσι θα γλυτώνει λεφτά από την λειτουργία),θα καταργήσει τις φυλασσόμενες ισόπεδες διαβάσεις (θα τις αυτοματοποιήσει), θα αξιοποιήσει την ακίνητη περιουσία (που είναι τεράστια) χωρίς να πάρει μίζες για να νοικιάσει φτηνά ή να πουλήσει ακόμη φτηνότερα, θα βάλει σύστημα e-ticket (οπως έχει ο σιδηρόδρομος παντού στον κόσμο), θα βελτιώσει την εμφάνιση των σταθμών για να γίνουν πόλοι έλξης εμπορίου (και φυσικά να στήσει και μια μικρή πουτανογειτονιά γύρω γύρω, όπως σε κάθε σταθμό), θα συντηρήσει το τροχαίο υλικό βάζοντας τους κοπρίτες να δουλέψουν, θα αγοράσει νέο τροχαίο υλικό σε καλές τιμές (χωρίς να πάρει μίζα)...

θα μου πείς αυτά δεν μπορεί να τα κάνει το δημόσιο.. η απάντηση είναι ΟΧΙ...
 

james070

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
7.677
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
66
Αυτό είναι το λάθος.
λάθος είναι!
αλλά αποτελεί δυστυχώς την ελληνική πραγματικότητα!

τραμουντάνα τα είπες όλα! :thumbsup: :thumbsup:
συμπληρώνω και τις υπέρογκες αμοιβές του κάθε κολλητού του αρμόδιου υπουργού που το παίζει διοικητης-πρόεδρος ή δεν ξέρω και γω τι στο διάολο αλλιώς λέγονται. :headbang: :headbang:
 

pdorison

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.326
Like
0
Πόντοι
16
φυσικά και γίνεται κερδοφόρα.. γιατί αυτός που θα τον πάρει θα διώξει τους τεμπέληδες, θα βάλει να δουλέψουν οι υπόλοιποι, δεν θα έχει 5 για να κάνει την δουλειά ενός, δεν θα προσλαμβάνει με σημειωματάκια του κάθε πολιτικάντη, θα ρίξει κάποια λεφτά για εκσυγχρονισμό των λειτουργιών και του δικτύου (έτσι θα γλυτώνει λεφτά από την λειτουργία),θα καταργήσει τις φυλασσόμενες ισόπεδες διαβάσεις (θα τις αυτοματοποιήσει), θα αξιοποιήσει την ακίνητη περιουσία (που είναι τεράστια) χωρίς να πάρει μίζες για να νοικιάσει φτηνά ή να πουλήσει ακόμη φτηνότερα, θα βάλει σύστημα e-ticket (οπως έχει ο σιδηρόδρομος παντού στον κόσμο), θα βελτιώσει την εμφάνιση των σταθμών για να γίνουν πόλοι έλξης εμπορίου (και φυσικά να στήσει και μια μικρή πουτανογειτονιά γύρω γύρω, όπως σε κάθε σταθμό), θα συντηρήσει το τροχαίο υλικό βάζοντας τους κοπρίτες να δουλέψουν, θα αγοράσει νέο τροχαίο υλικό σε καλές τιμές (χωρίς να πάρει μίζα)...

θα μου πείς αυτά δεν μπορεί να τα κάνει το δημόσιο.. η απάντηση είναι ΟΧΙ...


μια χαρα μπορει να τα κανει το δημοσιο απλα θελει ανθρωπους αλανια και πατριωτες σε θεσεις κλειδια.
εσυ και εγω και αλλοι ποσοι πως μπορουμε να σκεφτουμε την προοπτικη και καπιοι αλλοι "δε τη βλεπουν"
 

Επισκέπτης
λάθος είναι!
αλλά αποτελεί δυστυχώς την ελληνική πραγματικότητα!

τραμουντάνα τα είπες όλα! :thumbsup: :thumbsup:
συμπληρώνω και τις υπέρογκες αμοιβές του κάθε κολλητού του αρμόδιου υπουργού που το παίζει διοικητης-πρόεδρος ή δεν ξέρω και γω τι στο διάολο αλλιώς λέγονται. :headbang: :headbang:
Δεν καταλαβαίνω γιατί λοιπόν πρέπει να τραπείς στην λύση να το πουλήσεις κ να χάσεις έξοδα....

Αλλάζουμε ή βουλίαζουμε,όχι αλλάζουμε και βουλιάζουμε!!! :cheesy:
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.210
Κριτικές
1
Like
1.902
Πόντοι
366
Με την ακριβότερη βενζίνη στην Ευρώπη (πιθανόν και στον κόσμο) θα δούμε πόσοι θα αρχίσουν να πέρνουν το τραινάκι.

Όχι όπως ο προαστιακός που κυκλοφορεί άδειος.

Για να μην θυμηθώ εκείνη την περίφημη γραμμή του Προαστιακού της Θράκης (Ξάνθη - Αλεξανδρούπολη) που εγκαινίασε με πολλές φανφάρες ο γίγαντας Ευριπίδης (ο Στυλιανίδης ντεεεεε ).
Με 8 δρομολόγια την ημέρα παρακαλώ.

Τελικά τον πρώτο μήνα λειτουργίας μέσα σε 20 μέρες μετέφερε 22 άτομα.
Περίπου 1 άτομο την ημέρα!!!

Με τις υγειές μας.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Αυτό είναι το λάθος.

και για να σου εξηγήσω το γιατί...

(1) ιστορικά έχει αποδειχθεί ότι οτιδήποτε δημόσιο έχει γίνει σκατά

(2) Οποιαδήποτε προσπάθεια εξυγίανσης θα συναντήση την αντίδραση των ιδίων των εργαζομένων και των συνδικάτων τους (δες ΟΤΕ, ΔΕΗ, Ολυμπιακή κλπ). Ακόμη και χωρίς να θιχθούν τα εργασιακά τους δικαιώματα (μισθός,ασφάλιση, ωράριο), θα αντιδράσουν σε οποιαδήποτε προσπάθεια αλλαγής του τρόπου λειτουργίας με το σκεπτικό ότι θα χρειαστεί να δουλέψουν ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ..

(3) επειδή υπάρχει και θα συνεχίσει να υπάρχει το ρουσφέτι (μέχρις ότου αλλάξει νοοτροπία ο ελληνας), οι προσλήψεις,τοποθετήσεις, προαγωγές, μισθολογική αναβάθμιση θα συνεχίσουν να γίνονται με τον ίδιο τρόπο... με αποτέλεσμα να συνεχίσουν να επιβραβεύονται οι αχρηστοι και όχι οι άριστοι

(4) ενας τέτοιος οργανισμός για να εξυγιανθεί και να μπορέσει να λειτουργήσει αποδοτικά χρειάζεται διοίκηση η οποία ΔΕΝ θα δίνει λόγο σε κανέναν,παρά μόνο στους μετόχους και αυτό μιά φορά τον χρόνο.. δηλαδή διοίκηση η οποία θα έχει δικαίωμα ζωής και θανάτου... η οποία θα αμείβεται και ανάλογα τόσο σε μηνιαία βάση όσο και σε επίεπδο επιτευξης στόχων (μπόνους) .. με τις τιμές που κυκλοφορούν στην διεθνή αγορά για να βρείς ομάδα διοίκησης που θα αναλάβει το έργο της εξυγίανσης πρέπει να πληρώσεις σε μισθούς περί τα 8-10 εκατομύρια τον χρόνο (για 8-10 άτομα) και σε μπόνους περί τα 150 τον χρόνο (εφόσον φυσικά πετύχουν τον στόχο που δεν μπορεί να είναι για τον πρώτο χρόνο η σταθεροποίηση του ελλείματος/αύξηση εργου κατά 10%, μείωση ελλείματος κατά 20%/αύξηση έργου κατά 30% τον δεύτερο χρόνο κλπ).. νομίζεις το συνδικαλιστικό κατεστημένο θα το αποδεχθεί...?

σου φτάνουν αυτά ???
 

Wonderful

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2010
Μηνύματα
5.761
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
66
μια χαρα μπορει να τα κανει το δημοσιο απλα θελει ανθρωπους αλανια και πατριωτες σε θεσεις κλειδια.
εσυ και εγω και αλλοι ποσοι πως μπορουμε να σκεφτουμε την προοπτικη και καπιοι αλλοι "δε τη βλεπουν"
πατριώτες?
what is this??
 

Επισκέπτης
και για να σου εξηγήσω το γιατί...

(1) ιστορικά έχει αποδειχθεί ότι οτιδήποτε δημόσιο έχει γίνει σκατά

(2) Οποιαδήποτε προσπάθεια εξυγίανσης θα συναντήση την αντίδραση των ιδίων των εργαζομένων και των συνδικάτων τους (δες ΟΤΕ, ΔΕΗ, Ολυμπιακή κλπ). Ακόμη και χωρίς να θιχθούν τα εργασιακά τους δικαιώματα (μισθός,ασφάλιση, ωράριο), θα αντιδράσουν σε οποιαδήποτε προσπάθεια αλλαγής του τρόπου λειτουργίας με το σκεπτικό ότι θα χρειαστεί να δουλέψουν ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ..

(3) επειδή υπάρχει και θα συνεχίσει να υπάρχει το ρουσφέτι (μέχρις ότου αλλάξει νοοτροπία ο ελληνας), οι προσλήψεις,τοποθετήσεις, προαγωγές, μισθολογική αναβάθμιση θα συνεχίσουν να γίνονται με τον ίδιο τρόπο... με αποτέλεσμα να συνεχίσουν να επιβραβεύονται οι αχρηστοι και όχι οι άριστοι

(4) ενας τέτοιος οργανισμός για να εξυγιανθεί και να μπορέσει να λειτουργήσει αποδοτικά χρειάζεται διοίκηση η οποία ΔΕΝ θα δίνει λόγο σε κανέναν,παρά μόνο στους μετόχους και αυτό μιά φορά τον χρόνο.. δηλαδή διοίκηση η οποία θα έχει δικαίωμα ζωής και θανάτου... η οποία θα αμείβεται και ανάλογα τόσο σε μηνιαία βάση όσο και σε επίεπδο επιτευξης στόχων (μπόνους) .. με τις τιμές που κυκλοφορούν στην διεθνή αγορά για να βρείς ομάδα διοίκησης που θα αναλάβει το έργο της εξυγίανσης πρέπει να πληρώσεις σε μισθούς περί τα 8-10 εκατομύρια τον χρόνο (για 8-10 άτομα) και σε μπόνους περί τα 150 τον χρόνο (εφόσον φυσικά πετύχουν τον στόχο που δεν μπορεί να είναι για τον πρώτο χρόνο η σταθεροποίηση του ελλείματος/αύξηση εργου κατά 10%, μείωση ελλείματος κατά 20%/αύξηση έργου κατά 30% τον δεύτερο χρόνο κλπ).. νομίζεις το συνδικαλιστικό κατεστημένο θα το αποδεχθεί...?

σου φτάνουν αυτά ???
Mε κάλυψες,εεεμ το είπε ο Jefrey αλλάζουμε ή βουλιάζουμε,αλλά δεν το ακούνε!!! :P
 

hotyan

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
6.784
Κριτικές
14
Like
24
Πόντοι
2.057
Ρε Μέμο, είπαμε, ΕΛΕΟΣ.

Ότι βρίσκεις στο Πρωκτικό πρέπει να το αναπαράγεις και εδώ;;;;

Από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα κατά τα άλλα.

Ποιά στασιμότητα με την Κίνα στο Λιμάνι του Πειραιά;;;;;

Εεεε, ποιά;;;;

Μιά χαρά έχει εγκατασταθεί η Piraeus Container Terminal στο ΣΕΜΠΟ. Φέρανε μάλιστα και εξοπλισμό και δουλεύουν στο φουλ για να οργανωθούν.

Κα ο Ανωμερίτης μέχρι και εταιρεία logistics θα κάνει μαζί τους.

ΕΛΕΟΣ με τον κάθε τυχάρπαστο που έχει άποψη και πρέπει να την μαθαίνουμε μέσω Μέμου.
Αρα πάμε καλά με τους Κινέζους.
Ωφείλουμε τουλάχιστον να λέμε μπράβο και ευχαριστώ στους "τωρινούς κυβερνώντες " που πήραν την μεγάλη πρωτοβουλία και έφεραν την Cosco , με αποτελέσματα νέες θέσεις εργασίας και να συναρμολογούνται στην χώρα μας αρκετά προϊόντα και όχι στο Άμστερνταμ και σε άλλες χώρες .
έτσι θα περιμένουμε και τα "θετικά " αποτελέσματα του Αγωγού Μποργκάς Αλεξανδρούπολης...  :uglystupid:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Με την ακριβότερη βενζίνη στην Ευρώπη (πιθανόν και στον κόσμο) θα δούμε πόσοι θα αρχίσουν να πέρνουν το τραινάκι.

Όχι όπως ο προαστιακός που κυκλοφορεί άδειος.

Για να μην θυμηθώ εκείνη την περίφημη γραμμή του Προαστιακού της Θράκης (Ξάνθη - Αλεξανδρούπολη) που εγκαινίασε με πολλές φανφάρες ο γίγαντας Ευριπίδης (ο Στυλιανίδης ντεεεεε ).
Με 8 δρομολόγια την ημέρα παρακαλώ.

Τελικά τον πρώτο μήνα λειτουργίας μέσα σε 20 μέρες μετέφερε 22 άτομα.
Περίπου 1 άτομο την ημέρα!!!

Με τις υγειές μας.

Βεβαίως η κυβέρνηση της ΝΔ έφταιγε που ο μαλάκας ο έλληνας δεν ανέβαινε στο τραίνο για να πάει από Αλεξανδρούπολη-Κομοτηνή-Ξάνθη  :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:..

Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς απαιτούν λαό με ΠΑΙΔΕΙΑ (όχι φτώχεια όπως λές) και στοιχειώση αντίληψη των βασικών αρχών της Οικιακής Οικονομίας...
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.210
Κριτικές
1
Like
1.902
Πόντοι
366
Λες ανοησίες.
Ως συνήθως.

Δεν γνωρίζεις τίποτε από την οικονομική των μεταφορών και ρητορεύεις.

Όταν εγκαταστάθηκαν τα ηλεκτρονικά διόδια στο κέντρο του Λονδίνου αυξήθηκαν οι επιβάτες των λεωφορείων.
Δεν είχαν παιδεία πριν οι Λονδρέζοι;
 

james070

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
7.677
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
66
Βεβαίως η κυβέρνηση της ΝΔ έφταιγε που ο μαλάκας ο έλληνας δεν ανέβαινε στο τραίνο για να πάει από Αλεξανδρούπολη-Κομοτηνή-Ξάνθη  :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:..

Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς απαιτούν λαό με ΠΑΙΔΕΙΑ (όχι φτώχεια όπως λές) και στοιχειώση αντίληψη των βασικών αρχών της Οικιακής Οικονομίας...
είπαμε!για όλα φταίει ο γιγαντας Καραμανλής με τους γίγαντες υπουργούς του!
γιατί δε μας λέει κανείς τι έγιναν τα πακέτα της ΕΟΚ τη δεκ του 80 για τη Θράκη? :rolleyes:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
μια χαρα μπορει να τα κανει το δημοσιο απλα θελει ανθρωπους αλανια και πατριωτες σε θεσεις κλειδια.
εσυ και εγω και αλλοι ποσοι πως μπορουμε να σκεφτουμε την προοπτικη και καπιοι αλλοι "δε τη βλεπουν"

δεν μπορείς να βρείς τέτοιους ανθρώπους στο δημόσιο ρε φίλε.. για πολλούς λόγους ... ας αναφέρω μερικούς ..

(1) Κανένας σοβαρός άνθρωπος, αλάνι,της πιάτσας και πατριώτης δεν πάει στο δημόσιο (όπως δεν γίνεται και πολιτικός). Και ο λόγος είναι απλός. δεν ανέχεται να του επιβάλλουνε το τι θα κάνει ο κάθε τυχάρπαστος βουλευτίσκος, υπουργίσκος, πρωθυπουργίσκος, κομματαρχίδης, συνδικαλιστής (το ειτζ της σύγχρονης ελλάδας) και κομματόσκυλο.. στην καλύετρη περίπτωση θα αντέξει μερικούς μήνες και θα παραιτηθεί και στην χειρότερη μερικές βδομάδες και θα εκπαραθυρωθεί (υπάρχει και η πιθανότητα να φύγει με περιπολικό κατηγορούμενος ότι πε΄ταξε από το παράθυρο κανένα συνδικαλιστή)

(2) Το πολιτικοκοινωνικό κατεστημένο στην χώρα δεν αφήνει τετοιους ανθρώπους να πάνε στο δημόσιο γιατί αρχίζουν τα μυθεύματα περί golden boys και λοιπές μαλακίες.. και επειδή "το φτηνό το κρέας το τρώνε τα σκυλιά" καταλαβαίνετε όλοι σας τι διοικήσεις έχουμε στις διάφορες επιχειρήσεις του δημοσίου..
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom